Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το νοημα των Grand Prix αι της εκδηλωσης αυτης γενικα ...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Το νοημα των Grand Prix αι της εκδηλωσης αυτης γενικα ...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Ελληνικοί Αγώνες
    20
    55
    145
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 1
      1renos last edited by

      Παιδια το νοημα ειναι διαφορετικο για τον καθενα μας ,σαν τους πινακες ζωγρφικης ..... ο καθενας βλεπει οτι θελει !!!! Αλλος τα ωραια χρωματα ,αλλος την τεχνικη κλπ κλπ .
      Ετσι και στο Side Show . Αλλος τις παντες ,αλλος την τεχνικη ,αλλος τον γενικοτερο χαβαλε ,αλλος την προσπαθεια καποιων .
      Δεν διαβασα σε καμια απο τις προηγουμενες τοποθετησεις καποιο σχολιο για τα αποτελεσματα της γενικης καταταξης Το HONDA S2000 ,το ALFA 75 3000(εγω !) και το ALFA 33 1700 (με τον φιλο Βασιλη ) διεσυραν τα οσα EVO ,M3 και ποσα αλλα πολλαπλασιας αξιας και περισσης μαγκιας στις συζητησεις υπεραυτοκινητα ( Τρια πισωκινητα στις 3 πρωτες θεσεις σε βρεγμενη πιστα !!!! Πως θα το εξηγησουν στους πελατες τους οι SUBAROΥΔΕΣ και οι ΜΕVΑΔΕΣ ;;) ;;; Μηπως οι ανατροπες των αναμενομενων ,οι εκπληξεις γενικοτερα δεν ειναι μια καλη δικαιλογια για τετοιες εκδηλωσεις ;;; Μηπως ο Πατσουρεας δεν εχει πηγαιο οδηγικο ταλεντο και διασυρει με το οδηγημα και τα αποτελεσματα του τους επι δεκαετιες σφετεριστες των κορυφαιων στους αγωνες .
      Ολοι αυτοι που γεμιζουν τους χωρους τετοιων εκδηλωσεων τα θελουν ολα ,θεαμα ,προσωπικη συμμετοχη ,γρηγορα αυτοκινητα ,συνοδηγηση σε υπεραυτοκινητα ,πραγματικα αγωνιστικα ,κιτς κατασκευες ,καμμενες τουρμπινες κλπ κλπ

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • 1
        1renos last edited by

        Παιδια το νοημα ειναι διαφορετικο για τον καθενα μας ,σαν τους πινακες ζωγρφικης ..... ο καθενας βλεπει οτι θελει !!!! Αλλος τα ωραια χρωματα ,αλλος την τεχνικη κλπ κλπ .
        Ετσι και στο Side Show . Αλλος τις παντες ,αλλος την τεχνικη ,αλλος τον γενικοτερο χαβαλε ,αλλος την προσπαθεια καποιων .
        Δεν διαβασα σε καμια απο τις προηγουμενες τοποθετησεις καποιο σχολιο για τα αποτελεσματα της γενικης καταταξης Το HONDA S2000 ,το ALFA 75 3000(εγω !) και το ALFA 33 1700 (με τον φιλο Βασιλη ) διεσυραν τα οσα EVO ,M3 και ποσα αλλα πολλαπλασιας αξιας και περισσης μαγκιας στις συζητησεις υπεραυτοκινητα ( Τρια πισωκινητα στις 3 πρωτες θεσεις σε βρεγμενη πιστα !!!! Πως θα το εξηγησουν στους πελατες τους οι SUBAROΥΔΕΣ και οι ΜΕVΑΔΕΣ ;;) ;;; Μηπως οι ανατροπες των αναμενομενων ,οι εκπληξεις γενικοτερα δεν ειναι μια καλη δικαιλογια για τετοιες εκδηλωσεις ;;; Μηπως ο Πατσουρεας δεν εχει πηγαιο οδηγικο ταλεντο και διασυρει με το οδηγημα και τα αποτελεσματα του τους επι δεκαετιες σφετεριστες των κορυφαιων στους αγωνες .
        Ολοι αυτοι που γεμιζουν τους χωρους τετοιων εκδηλωσεων τα θελουν ολα ,θεαμα ,προσωπικη συμμετοχη ,γρηγορα αυτοκινητα ,συνοδηγηση σε υπεραυτοκινητα ,πραγματικα αγωνιστικα ,κιτς κατασκευες ,καμμενες τουρμπινες κλπ κλπ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          1renos last edited by

          Παιδια το νοημα ειναι διαφορετικο για τον καθενα μας ,σαν τους πινακες ζωγρφικης ..... ο καθενας βλεπει οτι θελει !!!! Αλλος τα ωραια χρωματα ,αλλος την τεχνικη κλπ κλπ .
          Ετσι και στο Side Show . Αλλος τις παντες ,αλλος την τεχνικη ,αλλος τον γενικοτερο χαβαλε ,αλλος την προσπαθεια καποιων .
          Δεν διαβασα σε καμια απο τις προηγουμενες τοποθετησεις καποιο σχολιο για τα αποτελεσματα της γενικης καταταξης Το HONDA S2000 ,το ALFA 75 3000(εγω !) και το ALFA 33 1700 (με τον φιλο Βασιλη ) διεσυραν τα οσα EVO ,M3 και ποσα αλλα πολλαπλασιας αξιας και περισσης μαγκιας στις συζητησεις υπεραυτοκινητα ( Τρια πισωκινητα στις 3 πρωτες θεσεις σε βρεγμενη πιστα !!!! Πως θα το εξηγησουν στους πελατες τους οι SUBAROΥΔΕΣ και οι ΜΕVΑΔΕΣ ;;) ;;; Μηπως οι ανατροπες των αναμενομενων ,οι εκπληξεις γενικοτερα δεν ειναι μια καλη δικαιλογια για τετοιες εκδηλωσεις ;;; Μηπως ο Πατσουρεας δεν εχει πηγαιο οδηγικο ταλεντο και διασυρει με το οδηγημα και τα αποτελεσματα του τους επι δεκαετιες σφετεριστες των κορυφαιων στους αγωνες .
          Ολοι αυτοι που γεμιζουν τους χωρους τετοιων εκδηλωσεων τα θελουν ολα ,θεαμα ,προσωπικη συμμετοχη ,γρηγορα αυτοκινητα ,συνοδηγηση σε υπεραυτοκινητα ,πραγματικα αγωνιστικα ,κιτς κατασκευες ,καμμενες τουρμπινες κλπ κλπ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • P
            platis last edited by

            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ , ΚΙ ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΣΤΡΑΤΗ ΚΙ ΕΓΩ ΚΥΡΙΕ ΠΛΑΤΗ! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
            ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΣΥΝΗ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hannibal last edited by

              Asxeto alla to Alfa romeo 33 einai piswkinhto?

              O patsoyreas poy kollaei? Afoy den etrexe para mono 8eama edwse.....

              Eseis treksate se apla bregmenh pista.... Emeis (oi prwtoi ari8moi) treksame me ton kataklysmo pali...... Den thn lew ston kyrio nika giati panta apodyknyei oti einai poly kalos odhgos alla den kanei sxolia toy styl 'Me and no one else'.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                passat1-8t last edited by

                Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
                Asxeto alla to Alfa romeo 33 einai piswkinhto?

                O patsoyreas poy kollaei? Afoy den etrexe para mono 8eama edwse.....

                Eseis treksate se apla bregmenh pista.... Emeis (oi prwtoi ari8moi) treksame me ton kataklysmo pali...... Den thn lew ston kyrio nika giati panta apodyknyei oti einai poly kalos odhgos alla den kanei sxolia toy styl 'Me and no one else'.......

                Είχα 33S 1.7 16V QV από το 94 ως το 99 και δεν γεννάται ζήτημα ότι είναι ένα εκπληκτικό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο. Το παιδί που το οδηγούσε σαφώς και είναι άξιος, όπως και όλοι όσοι απέδωσαν καλά υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες.

                Πράγματι οι πρώτοι τρέξαμε με πολύ βροχή, πολύ νερό και μερικοί από μας με εντελώς φθαρμένα και ακατάλληλα ελαστικά. Αυτό όμως δεν έχει σημασία. 'Η ζωή είναι σκληρή και η κοινωνία άδικη' και το μόνο που μετράει τελικά είναι αυτό που έγραψε το χρονόμετρο. Όλα τα άλλα είναι περιττά...

                Ο Γιάννης ο Νίκας είναι μεγάλος 'χεράς' και το αποδυκνύει πολύ συχνά και σε όλες τις συνθήκες.

                Καλό είναι να πορευόμαστε στην ζωή με αυτογνωσία, μετριοπάθεια και σχετικά χαμηλό προφίλ. Σε αντίθετη περίπτωση, συχνά μας την στήνει στην γωνία η γελοιοποίηση .

                !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ , ΚΙ ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΣΤΡΑΤΗ ΚΙ ΕΓΩ ΚΥΡΙΕ ΠΛΑΤΗ! ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Σ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΕΙΠΕΙ Η ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ
                ΜΕΤΡΙΟΦΡΟΣΥΝΗ...

                Γιατρέ (Κε Χρήστο Πλατή), δεν αντιλαμβάνομαι τι ακριβώς εννοείτε ούτε και την ακριβή φύση του προβληματισμού σας...
                Τόσα χρόνια στους αγώνες δεν έχετε ήδη ζήσει τα πάντα? Τι το διαφορετικό σας κάνει εντύπωση τώρα?

                Άσχετο? Νο1: Ο ΣΧ διέγραφε κάτι πολύ ενδιαφέρουσες τροχιές με το 350Ζ

                Άσχετο? Νο2: Προσωπικά το καταευχαριστήθηκα όπως μπορείτε να δείτε...
                http://www.maxfuels.com/sideshow004.JPG

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  platis last edited by

                  ΑΥΤΟ!!!

                  Μηπως ο Πατσουρεας δεν εχει πηγαιο οδηγικο ταλεντο και διασυρει με το οδηγημα και τα αποτελεσματα του τους επι δεκαετιες σφετεριστες των κορυφαιων στους αγωνες .

                  ΚΙ ΑΥΤΟ!!!
                  διεσυραν τα οσα EVO ,M3 και ποσα αλλα πολλαπλασιας αξιας και περισσης μαγκιας στις συζητησεις υπεραυτοκινητα ( Τρια πισωκινητα στις 3 πρωτες θεσεις σε βρεγμενη πιστα !!!! Πως θα το εξηγησουν στους πελατες τους οι SUBAROΥΔΕΣ και οι ΜΕVΑΔΕΣ ;

                  ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ
                  Καλό είναι να πορευόμαστε στην ζωή με αυτογνωσία, μετριοπάθεια και σχετικά χαμηλό προφίλ. Σε αντίθετη περίπτωση, συχνά μας την στήνει στην γωνία η γελοιοποίηση .

                  ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    passat1-8t last edited by

                    Ο χρήστης platis έγραψε:
                    ΑΥΤΟ!!!

                    Μηπως ο Πατσουρεας δεν εχει πηγαιο οδηγικο ταλεντο και διασυρει με το οδηγημα και τα αποτελεσματα του τους επι δεκαετιες σφετεριστες των κορυφαιων στους αγωνες .

                    ΚΙ ΑΥΤΟ!!!
                    διεσυραν τα οσα EVO ,M3 και ποσα αλλα πολλαπλασιας αξιας και περισσης μαγκιας στις συζητησεις υπεραυτοκινητα ( Τρια πισωκινητα στις 3 πρωτες θεσεις σε βρεγμενη πιστα !!!! Πως θα το εξηγησουν στους πελατες τους οι SUBAROΥΔΕΣ και οι ΜΕVΑΔΕΣ ;

                    ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΥΤΟ
                    Καλό είναι να πορευόμαστε στην ζωή με αυτογνωσία, μετριοπάθεια και σχετικά χαμηλό προφίλ. Σε αντίθετη περίπτωση, συχνά μας την στήνει στην γωνία η γελοιοποίηση .

                    ΚΙ ΕΤΣΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ

                    I see
                    Είναι επόμενο να συμφωνήσω γιατί απ'ότι φαίνεται οι απόψεις μας επί του θέματος συμπίπτουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • 1
                      1renos last edited by

                      Το 33 φυσικα και ειναι μπροστοκινητο . Η θεση του στη γενικη ηταν η 5η και γι αυτο αναφερθηκε .

                      Η αναφορα στον Πατσουρεα εγινε σχετικα με την εμπλοκη του στους αγωνες και την λυσσα των κατεστημενων οδηγων απεναντι στις επιτυχιες του καθως και η απαραδεκτη συμπεριφορα τους σ αυτον στα βρεγμενα Μεγαρα περσυ (το ειδα με τα ματια μου , χτυπηθηκε απο πισω οταν κινδυνευε να χαθει και η πρωτη θεση απ τα χερια των τερατωδων HONDA ).
                      Δεν ειναι συμπαθης προσωπικοτητα απο πολλους αλλα αυτο δεν δικαιολογει την προσπαθεια θαψιματος του ως οδηγο .

                      Το που ειδατε οτι απ τα γραφομενα μου προκυπτει ελλειψη μετριοφροσυνης και 'me and no one else ....' , τι να πω ... ;;

                      Δεν αρθρογραφω εγω στα περιοδικα αυτοκινητου . Δεν αναφερω εγω για το ποσο θεικα ειναι τα τετρακινητα .

                      Στις 3 πρωτες θεσεις της καταταξης βρισκονται τρια πισωκινητα S2000 ,M3 ,A75 (το 33 5ο) . Αυτο δεν σημαινει τιποτα ;;;; Δεν μου δινει το δικαιωμα να 'πανηγυριζω' με 5 αραδες για την ......πισωκινητη επικρατηση ;;; Τοσο πολυ σας προσεβαλαν (:evil:ολους)τα γραφομενα μου που ξεκινησαν τα σχολια περι ταπεινοφροσυνης και οι ειρωνειες ;;;;;

                      Οπως σωστα λοιπον αναφερθηκε η συνεχεια θα δωθει στην πιστα .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        passat1-8t last edited by

                        Ο χρήστης 1renos έγραψε:
                        Το 33 φυσικα και ειναι μπροστοκινητο . Η θεση του στη γενικη ηταν η 5η και γι αυτο αναφερθηκε .

                        Η αναφορα στον Πατσουρεα εγινε σχετικα με την εμπλοκη του στους αγωνες και την λυσσα των κατεστημενων οδηγων απεναντι στις επιτυχιες του καθως και η απαραδεκτη συμπεριφορα τους σ αυτον στα βρεγμενα Μεγαρα περσυ (το ειδα με τα ματια μου , χτυπηθηκε απο πισω οταν κινδυνευε να χαθει και η πρωτη θεση απ τα χερια των τερατωδων HONDA ).
                        Δεν ειναι συμπαθης προσωπικοτητα απο πολλους αλλα αυτο δεν δικαιολογει την προσπαθεια θαψιματος του ως οδηγο .

                        Το που ειδατε οτι απ τα γραφομενα μου προκυπτει ελλειψη μετριοφροσυνης και 'me and no one else ....' , τι να πω ... ;;

                        Δεν αρθρογραφω εγω στα περιοδικα αυτοκινητου . Δεν αναφερω εγω για το ποσο θεικα ειναι τα τετρακινητα .

                        Στις 3 πρωτες θεσεις της καταταξης βρισκονται τρια πισωκινητα S2000 ,M3 ,A75 (το 33 5ο) . Αυτο δεν σημαινει τιποτα ;;;; Δεν μου δινει το δικαιωμα να 'πανηγυριζω' με 5 αραδες για την ......πισωκινητη επικρατηση ;;; Τοσο πολυ σας προσεβαλαν (:evil:ολους)τα γραφομενα μου που ξεκινησαν τα σχολια περι ταπεινοφροσυνης και οι ειρωνειες ;;;;;

                        Οπως σωστα λοιπον αναφερθηκε η συνεχεια θα δωθει στην πιστα .

                        Φίλε Ρένο (?),

                        Σε κόβω για 'παίκτη' και ομολογώ ότι παρακoλουθώντας σε από τα pits είπα στην παρέα μου ότι το παιδί με την 75 πάει αέρα και φυσικά επιβεβαιώθηκα με τον άριστο χρόνο σου.
                        Είτε το θέλουμε είτε όχι, το χρονόμετρο αποδεικνύει ποιός είναι ο καλύτερος και τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Αν όμως θες μια φιλική συμβουλή, παραδειγματίσου από τον Νίκα και την γνωστή εγκράτειά του σε δηλώσεις. Ο σωστός οδηγός δεν ασχολείται με συζητήσεις του τύπου 'τους πάτησα όλους', αφήνει να μιλάνε οι χρόνοι του και τα αποτελέσματά του.

                        Όσο για την ταλαίπωρη Μ3, την υποτιμάς στο 1ο σου post και την εξυμνείς στο 2ο. Αναφορικά με τον platis (που είναι οδηγός δεκαετιών, έμπειρος, σεμνός και ηθικός και κατά διαβολική σύμπτωση τρέχει με BMW) είναι λογικό να τα παίρνει με καποιες από τις δηλώσεις σου.

                        Ελπίζω να τα πούμε και από κοντά σε επόμενο event

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          platis last edited by

                          Ο passat 1.8t ΕΓΡΑΨΕ:

                          . Ο σωστός οδηγός δεν ασχολείται με συζητήσεις του τύπου 'τους πάτησα όλους', αφήνει να μιλάνε οι χρόνοι του και τα αποτελέσματά του

                          AYTΗ ΕΙΝΑΙ Η  ΠΙΟ 'ΣΟΦΗ' ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. 
                          

                          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
                          ΑΝ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ ΚΑΤΙ, ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΛΕΞΗ 'ΔΟΥΛΕΙΑ' ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ
                          ΧΡΟΝΟΥΣ ΚΑΙ Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

                          ΟΠΟΥ 'ΔΟΥΛΕΙΑ'= ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ, ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ,
                          ΕΞΕΛΙΞΗ ΟΔΗΓΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ...ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            go_for_pole last edited by

                            Ο χρήστης 1renos έγραψε:
                            Πως θα το εξηγησουν στους πελατες τους οι SUBAROΥΔΕΣ και οι ΜΕVΑΔΕΣ ;;) ;;; Μηπως οι ανατροπες των αναμενομενων ,οι εκπληξεις γενικοτερα δεν ειναι μια καλη δικαιλογια για τετοιες εκδηλωσεις ;;;

                            Να εξηγησουν τι; Οτι ενας ερασιτεχνης εχασε απο εναν αλλο ερασιτεχνη; Τι λογικη ειναι αυτη; Φιλε για να υπαρξει ανταγωνισμος σοβαρος πρεπει να συγκρινονται με ισους ορους (κανονισμοι) και ελεγμενα (τεχνικος ελεγχος) φρουτα ιδιου ειδους. Οχι πορτοκαλια και μηλα και μαλιστο στο χυμα.

                            Μηπως ο Πατσουρεας δεν εχει πηγαιο οδηγικο ταλεντο και διασυρει με το οδηγημα και τα αποτελεσματα του τους επι δεκαετιες σφετεριστες των κορυφαιων στους αγωνες .

                            Καλα και αγια τα περι ταλεντου αλλα ποσα πρωταθληματα κερδισε στη Ν4 ο Πατς; Πως ειναι δυνατο να διασυρει οταν οι βαθμοι του στο τελος της χρονιας ειναι λιγοτεροι; Λυσσα του κατεστημενου εναντιον του ε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • 1
                              1renos last edited by

                              Αγαπητε Go_For_Pole σιγουρα δεν πρεπει να συγκρινουμε μηλα με πορτοκαλια . Σαφως και τα τρια πρωτα της γενικης δεν συγκρινονται με τα τετρακινητα 'τερατακια' που ακολουθησαν . Εκει ακριβως ειναι και η ανατροπη του αναμενομενου . Οτι δηλαδη δεν επικρατησαν οι συνηθεις υποπτοι .
                              Οσο για την ανεπιτρεπτη συγκριση που αναφερεις διαφωνω . Αν δηλαδη ενα πχ 1300 παλαιο rally κανει καλυτερους χρονους απο ολα τα 4κινητα στη Ριτσωνα ,θα πουμε δεν πειραζει ;; Εσυ αν ησουν οδηγος τετρακινητου θα ελεγες ' ελα μωρε ,αφου δεν ειμαστε ομοιοι ...τι εγινε ; ' .Μην τρελλαθουμε κιολας !
                              ΓΡΑΦΕΙΣ :
                              ' Να εξηγησουν τι; Οτι ενας ερασιτεχνης εχασε απο εναν αλλο ερασιτεχνη; Τι λογικη ειναι αυτη; Φιλε για να υπαρξει ανταγωνισμος σοβαρος πρεπει να συγκρινονται με ισους ορους (κανονισμοι) και ελεγμενα (τεχνικος ελεγχος) φρουτα ιδιου ειδους. Οχι πορτοκαλια και μηλα και μαλιστο στο χυμα. '

                              Τι θα πει ενας ερασιτεχνης περασε εναν αλλο ερασιτεχνη ;;;;;; Μηπως δεν τον περασε ;;;;; Μηπως δεν ξεκιναμε απο την ιδια ερασιτεχνικη βαση ;;; Η μπορουν να οδηγουν τα τετρακινητα μονο οι επαγγελματιες ;;Τι λογικη ειναι αυτη ;; Μπορεις να διευκρινησεις ποιο φρουτο ειναι πιο νοστιμο ;;Τα ντοπαρισμενα EVOειδη η τα νορμαλ Αλφιδια (αλλο φρουτο !!) ;;Γιατι αν τα υπερτροφοδοτουμενα τετραφρουτα περασουν τεχνικο ελεγχο μαλλον θα τρεξουν σε στρατοσφαιρικη κατηγορια απο την σωρεια σκαλισματων και υπερπιεσεων που θα τους βρουν .

                              Φυσικα και ο κος Νικας ειναι παναξιος οδηγος διοτι εκανε οτι εκανε μ ενα αυτοκινητο που δεν φημιζεται για την προοδευτικοτητα των αντιδρασεων του .

                              Αγαπητε platis και passat1.8t πουθενα δεν πανηγυριζω και δεν αναφερω τους 'πατησα ολους' η το αν ειμαι καλος οδηγος . Διαβαστε προσεκτικα και δεν θα βρειτε κατι τετοιο .
                              Πανηγυριζω μονο γιατι αυτοι που λογικα επρεπε να ερθουν τελευταιοι ηρθαν πρωτοι !! Πανηγυριζω γιατι τα πισωκινητα απεδειχθησαν καλυτερα απο τα πολυ πιο εξελιγμενα τετρακινητα !! Οπως και να το κανουμε ετσι ειναι . Διαβαστε σε Drive και 4τροχους τα διαφορα αφιερωματα σε Fight Club και κοντρες κορυφαιων σπορ αυτοκινητων σε πιστες ( Μεγαρα ,Σερρες) οπου τα τετρακινητα θεοποιουνται και θα καταλαβετε για πιο λογο 'πανηγυριζω' !!
                              Τοσο δυσκολο ειναι να επικοινωνησουμε και να μην παρεξηγηθουμε ;;;;Θα σας παρακαλεσω να μην βαζετε στο 'στομα' μου λογια που δεν 'ειπα' .

                              Κανεις απο εσας δεν χαιρεται οταν σε καποιες Σουνιακου τυπου διαδρομες ,αποδεικνυεται γρηγοροτερος απο καποιον με εμφανως καλυτερο αυτοκινητο ;;;;;;;; Ειναι ελλειψη μετριοφροσυνης οταν χαμογελα ικανοποιημενος ;;; Αν αμαρτησα ν αναφωνησω ημαρτον !!!! Αν και θα προτιμουσα να εξαναγκαστω μεσα στην πιστα καταδιωκοντας επι ματαιω καποιο SUBAREVO !!!! Μια και το φερε η κουβεντα η γρια 75 εχει νορμαλ κινητηρα 188 ps ,καταλυτη και μονο 4 BILSTEIN κιτρινα αναρτησιακως .Οσον αφορα το παρελθον εχει δυο 3ες θεσεις στο ALFA ROMEO TROPHY 2002 ,2003 . http://www.alfaclub.gr

                              Οπως και να χει σας ευχαριστω για την ανταλλαγη αποψεων .
                              ΓΕΙΑ & ΧΑΡΑ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης 1renos έγραψε:
                                Γιατι αν τα υπερτροφοδοτουμενα τετραφρουτα περασουν τεχνικο ελεγχο μαλλον θα τρεξουν σε στρατοσφαιρικη κατηγορια απο την σωρεια σκαλισματων και υπερπιεσεων που θα τους βρουν .

                                Ποιός είναι ο τεχνικός κανονισμός των εκδηλώσεων αυτών και σε ποιό σημείο απαγορεύει 'σκαλίσματα και υπερπιέσεις' ? Διότι εμένα η αίσθησή μου (και ομολογώ άγνοια των κανονισμών σε αυτό το σημείο, μόνο ό,τι έχω ακουστά) είναι πως τα πράγματα είναι 'χύμα' (ακόμα και στο μοναδικό περιορισμό, που είναι τα κυβικά, δεν γίνεται κανένας έλεγχος) και κατά συνέπεια δεν τίθεται καν θέμα διαφύλαξης του 'ευ αγωνίζεσθαι' από τεχνικής πλευράς. Που είναι βασική προϋπόθεση των αγώνων.

                                Πανηγυριζω μονο γιατι αυτοι που λογικα επρεπε να ερθουν τελευταιοι ηρθαν πρωτοι !! Πανηγυριζω γιατι τα πισωκινητα απεδειχθησαν καλυτερα απο τα πολυ πιο εξελιγμενα τετρακινητα !!

                                Μάλλον, φίλε 1renos, όντως συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια, όπως σου είπε ο Go_For_Pole. Από που και ως που σε ένα αγώνα τύπου 'drift' έχουν οποιοδήποτε πλεονέκτημα τα άλογα, τα Turbo και, πολύ περισσότερο, τα τετρακίνητα ? Διότι εγώ ξέρω πως όταν είναι 'για πάντες', ένα πισωκίνητο είναι ό,τι καλύτερο. Αν μιλάγαμε για 'κανονικό' αγώνα, το συζητάμε (και πάλι, σε πίστα το δικίνητο είναι τουλάχιστον συγκρίσιμο αν όχι ταχύτερο στα ίδια κιλά ανά ίππο).

                                Και στο κάτω-κάτω, πιστεύεις πως στέκει η σύγκριση που κάνεις, δηλ. το να κερδίσει στη Ριτσώνα ένα 1.3 Rallye τον Κύρκο με το να κερδίσει σε αυτό τον αγώνα ένα S2000 (240 ίπποι, 1250 κιλά, δηλ. 5,2 κιλά ανά ίππο, πισωκίνητο με μπλοκέ) με το να κέρδιζε ένα πχ. Mitsu Evo (280 ίπποι, 1350 κιλά, δηλ. 4,8 κιλά ανά ίππο, τετρακίνητο με μπλοκέ) ? Διότι εμένα η διαφορά τους (και στους ίππους και στα κιλά ανά ίππο) μου φαίνεται εξαιρετικά μικρή και σίγουρα μικρότερη απ΄ όση διατυμπανίζεις και θέλεις να πιστεύεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  castor last edited by

                                  Τα θολά είναι πιό καλά!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • 1
                                    1renos last edited by

                                    Κατ αρχην αγαπητε nass αναφερομαι ΜΟΝΟ στο 'Grand prix' δηλαδη στους 3 χρονομετρημενους γυρους και ΟΧΙ στις 'παντες' που ονομαζονται 'Drift challenge' η 'Side show' .
                                    Αρα που κολλανε τα 'μηλα' με τα 'πορτοκαλια' ; Μαλλον δεν εγινε σαφες απο κανενα μας πριν οτι δηλ. αναφερομαστε στους χρονομετρημενους γυρους .
                                    Σε εκδηλωσεις τετοιου τυπου δηλαδη Time trials πραγματι δεν υπαρχουν καποιοι κανονισμοι η τεχνικοι περιορισμοι οσον αφορουν τ αυτοκινητα και τα 'σκαλισματα' τους . Στο δικο μας Alpha Trophy εχουμε δυο κατηγοριες με κριτηριο τα κιλα ανα ιππο .
                                    Η απουσια κατηγοριοποιησης ηταν γνωστη σ ολους οσους συμμετεχαμε στο χρονομετρημενο Time Trial .
                                    Το 'ευ αγωνιζεσθαι' απο τεχνικης πλευρας σ αυτο το ειδος του αγωνα ΔΕΝ παραβιαζεται ,γιατι η ανυπαρξια κριτηριων ηταν γνωστη εκ των προτερων . Κανεις δεν εξαναγκασθηκε να συμμετασχει .
                                    Οσον αφορα το παραδειγμα μου ,το νοημα του σχετιζεται με τις ανατροπες των προβλεψεων που καθιστουν τα οποια θεαματα ενδιαφεροντα ( εξ αιτιας ελλειψης εκπληξεων και ανατροπων κοντεψε να τιναξει ο Σουμαχερ την F1 στον αερα ) .
                                    Αγαπητε nass ενα S2000 ειναι σαφως πιο δυσκολοοδηγητο αυτοκινητο απο ενα EVO VI 280 bhp ( να θυμηθουμε λιγο το ενεργο ρυθμιζομενο απο τον οδηγο κεντρικο διαφορικο ;;; ) Ποσα αλογα μπορεις να βγαλεις επιπλεον απο ενα S2000 ευκολα ;;;; Απο τα SUBARU και τα EVO ευκολα βγαζεις 30 - 60 bhp . Πιστευεις δε οτι υπαρχει κανενα στην Ελλαδα που να μην το εχουν σκαλισει ;;;;;;;; Ενα βρες μου ,εστω ενα !!! Αρα η συγκριση που κανεις ειναι αδικη για τον οδηγο του S2000 .
                                    Απ την αλλη εγω οδηγουσα ενα πιο ευκολο αυτοκινητο με τεραστια ροπη και ομαλη κατανομη δυναμης (21kgrm στις 1000rpm εως 26.5kgrm στις 4100) . Αρα σε σχεση με το S2000 η οδηγικη διαφορα μεταξυ εμου και του κου Νικα ηταν μεγαλυτερη υπερ του κου Νικα απο αυτη που ορισαν τα χρονομετρα . Αυτος ειναι ο τροπος σκεψης μου οσον αφορα την εκτιμηση των αγωνων .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Ο χρήστης 1renos έγραψε:
                                      Μηπως ο Πατσουρεας δεν εχει πηγαιο οδηγικο ταλεντο και διασυρει με το οδηγημα και τα αποτελεσματα του τους επι δεκαετιες σφετεριστες των κορυφαιων στους αγωνες .

                                      Που το ειδατε αυτο;
                                      Kατα την ταπεινη μου αποψη οχι (οχι οτι δεν εχει καποιο ταλεντο, αλλα νομιζω πως υπαρχουν αλλοι αρκετα μπροστα του), ας παρει ενα Α6 κ ας κανει ενα ασφαλτινο να δω ποσο πηγαιο οδηγικο ταλεντο ειναι. Κ το σχολιαζω επειδη το θετεις, μ ολο τον σεβασμο στο προσωπο του. Απλα δεν μ αρεσει να θεοποιειται καποιος ο οποιος μεχρι στιγμης δεν εχει δειξει αυτα που εχουν δειξει αλλοι που ειναι χρονια στον χωρο.

                                      Κανεις απο εσας δεν χαιρεται οταν σε καποιες Σουνιακου τυπου διαδρομες ,αποδεικνυεται γρηγοροτερος απο καποιον με εμφανως καλυτερο αυτοκινητο ;;;;;;;; Ειναι ελλειψη μετριοφροσυνης οταν χαμογελα ικανοποιημενος ;;; Αν αμαρτησα ν αναφωνησω ημαρτον !!!!

                                      Μπορει να χαρει καποιος αλλα ισως κ για τους λαθος λογους. Ενας ειναι οτι καποιος μπορει να σκεφτεται κ περισσοτερο την οικογενεια του απο τον αλλον.Μπορει λεω...
                                      Δεν ειναι μαγκια η ανοιχτη διαδρομη! Βλακεια ειναι την οποια μπορει ολοι να την εχουμε κανει καποια στιγμη συμπεριλαμβανομενου κ εμου αλλα οσο νωριτερα το καταλαβουμε τοσο καλυτερα για εμας κ τους αλλους!!!!

                                      Αν και θα προτιμουσα να εξαναγκαστω μεσα στην πιστα καταδιωκοντας επι ματαιω καποιο SUBAREVO !!!!

                                      Αν πρεπει να λεμε για κοντρες καλυτερα εκει μεσα αλλα χωρις εξαναγκασμους!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης 1renos έγραψε:
                                        Κατ αρχην αγαπητε nass αναφερομαι ΜΟΝΟ στο 'Grand prix' δηλαδη στους 3 χρονομετρημενους γυρους και ΟΧΙ στις 'παντες' που ονομαζονται 'Drift challenge' η 'Side show' .
                                        Αρα που κολλανε τα 'μηλα' με τα 'πορτοκαλια' ; Μαλλον δεν εγινε σαφες απο κανενα μας πριν οτι δηλ. αναφερομαστε στους χρονομετρημενους γυρους .

                                        OK, δεν ήταν σαφές.

                                        Και πάλι, ερωτώ: γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο για 3 γύρους σε μια 'μίκι-μάους' πίστα ένα Subaru ή ένα Evo (αφού τα έχεις άχτι ) από ένα S2000 (για να μην πούμε για την Μ3) ? Καταρχήν, σε ό,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, τα ανέφερα στην προηγούμενη δημοσίευσή μου, δες τα κιλά ανά ίππο και τα μπλοκέ και πες μου που φαίνεται αυτό που λες.

                                        Αλλά τα άλογα, επιμένω, δεν είναι αυτά που έχουν την κυρίαρχη σημασία. Για παράδειγμα, έχεις δει τέτοια αυτοκίνητα ομάδας Ν (για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης) στα Μέγαρα ή τις Σέρρες ? Αν ναι, όντως πιστεύεις πως είναι κατάλληλα για πίστα ? Αν λες όχι, τότε γιατί το συζητάμε ? Αν λες ναι, μάλλον βλέπαμε άλλο αγώνα Τα αυτοκίνητα αυτά είναι σχεδιασμένα για ΡΑΛΙ και αυτό τα λέει όλα.

                                        Σε εκδηλωσεις τετοιου τυπου δηλαδη Time trials πραγματι δεν υπαρχουν καποιοι κανονισμοι η τεχνικοι περιορισμοι οσον αφορουν τ αυτοκινητα και τα 'σκαλισματα' τους .

                                        To ρώτησα επειδή εσύ είπες πως αν τους κάνουν τεχνικό έλεγχο θα τους βρούν 'σκαλισμένους'. Ωραία λοιπόν, θέμα τεχνικού ελέγχου δεν τίθεται, οπότε ας μην το αναφέρουμε. Διότι σωστά λες πως:

                                        Η απουσια κατηγοριοποιησης ηταν γνωστη σ ολους οσους συμμετεχαμε στο χρονομετρημενο Time Trial .
                                        Το 'ευ αγωνιζεσθαι' απο τεχνικης πλευρας σ αυτο το ειδος του αγωνα ΔΕΝ παραβιαζεται ,γιατι η ανυπαρξια κριτηριων ηταν γνωστη εκ των προτερων . Κανεις δεν εξαναγκασθηκε να συμμετασχει .

                                        Αρα λοιπόν ας αφήσουμε κατά μέρος τα 'σκαλίσματα', ΟΚ ?

                                        Στο δικο μας Alpha Trophy εχουμε δυο κατηγοριες με κριτηριο τα κιλα ανα ιππο .

                                        Δηλαδή υποθέτετε πως η δήλωσή σας είναι αλήθεια Εξίσου υποθέτεις το ακόλουθο:

                                        Απο τα SUBARU και τα EVO ευκολα βγαζεις 30 - 60 bhp . Πιστευεις δε οτι υπαρχει κανενα στην Ελλαδα που να μην το εχουν σκαλισει ;;;;;;;; Ενα βρες μου ,εστω ενα !!!

                                        Μπορώ να σου βρώ πολλά. Η ουσία είναι πως, όπως και για το θέμα της καταλληλότητάς τους για πίστα, ΥΠΟΘΕΤΕΙΣ (χωρίς να το ξέρεις) πως είναι 'σκαλισμένα' και πάνω σε αυτή την υπόθεση χτίζεις ολόκληρη επιχειρηματολογία, όπου από τη μία είναι οι 'καλοί' 'όχι σκαλιστές ' 'Δαβίδ' και από την άλλη οι 'σκαλιστές' 'Γολιάθ', τους οποίους κατατροπώνουν οι εν λόγω Δαβίδ

                                        Ειλικρινά πάντως, δεν αντιλαμβάνομαι την ουσία των αναφορών σου αυτών. Θες να πεις πως αυτοί που αναφέρεις (στους οποίους περιλαμβάνεις και τον εαυτό σου, εξ΄ ου και τα περί μετριοφροσύνης παραπάνω ) είναι 'χεράδες' ή / και οι 'SUBAREVO' (καλό! ) είναι 'κουλοί' ? Αν θεωρείς πως αυτό αποδεικνύεται από το Time Trial (επαναλαμβάνω: 3 γύρους σε πίστα μίκι-μάους, και μάλιστα υπό βροχή, που σχεδόν πάντοτε δυσκολεύει την εξαγωγή συμπερασμάτων), νομίζω διαφωνούμε 100%. Προσοχή, δεν λέω πως δεν ισχύει το ένα ή το άλλο, λέω πως το Time Trial δεν τα αποδεικνύει με κανένα τρόπο. Ομοίως και για την υπόθεση πως τα S2000, A75 3.0, M3 κτλ. είναι 'κανόνια' και τα πολυδιαφημισμένα (σε αυτό έχεις δίκιο, είναι πολυδιαφημισμένα) 'SUBAREVO' 'πατάτες'.

                                        Οσον αφορα το παραδειγμα μου ,το νοημα του σχετιζεται με τις ανατροπες των προβλεψεων που καθιστουν τα οποια θεαματα ενδιαφεροντα ( εξ αιτιας ελλειψης εκπληξεων και ανατροπων κοντεψε να τιναξει ο Σουμαχερ την F1 στον αερα ) .

                                        Εξαρτάται από την ποιότητα των προβλέψεων. Και εγώ μπορώ να προβλέψω πως αν κατέβει στην πίστα ένα Viper θα τους πατήσει όλους. Τι σημαίνει αυτό, πως ξέρω τι μου γίνεται ?

                                        Και ένα θέαμα δεν είναι ενδιαφέρον μόνο λόγω των ανατροπών αλλά λόγω και της ποιότητας του θεάματος αυτού καθε αυτού. Δηλαδή όσοι πάμε το καλοκαίρι να δούμε μπάσκετ Ελλάδα-ΗΠΑ, θα είμαστε ευχαριστημένοι μόνο αν κερδίσει η Ελλάδα ?

                                        Αγαπητε nass ενα S2000 ειναι σαφως πιο δυσκολοοδηγητο αυτοκινητο απο ενα EVO VI 280 bhp ( να θυμηθουμε λιγο το ενεργο ρυθμιζομενο απο τον οδηγο κεντρικο διαφορικο ;;; )

                                        Εξαρτάται από τον οδηγό. Διότι όσες φορές έχω δει Evo χωρίς πολύ σοβαρή δουλειά στις αναρτήσεις στην πίστα, ήταν βάρκα-γυαλό, δεν πάει να 'ναι και 'Extreme'...

                                        Ποσα αλογα μπορεις να βγαλεις επιπλεον απο ενα S2000 ευκολα ;;;;

                                        Βρε με τα άλογα, τι εμμονή είναι αυτή ? Λες και μιλάμε για στεγνό Hockenheim...

                                        Αρα η συγκριση που κανεις ειναι αδικη για τον οδηγο του S2000 .

                                        Εσύ την κάνεις αυτή την σύγκριση. Και, σου υπενθυμίζω, υπό βροχή, όπου ναι μεν από τη μία βοηθά η τετρακίνηση (αν και μια σημαντική διαφορά, στην περίπτωση αυτή, κάνουν τα λάστιχα, για τα οποία δεν ανέφερες τίποτα ) αλλά από την άλλη συγκρίσεις ίππων δεν έχουν σχεδόν καμία σημασία.

                                        Απ την αλλη εγω οδηγουσα ενα πιο ευκολο αυτοκινητο με τεραστια ροπη και ομαλη κατανομη δυναμης (21kgrm στις 1000rpm εως 26.5kgrm στις 4100) . Αρα σε σχεση με το S2000 η οδηγικη διαφορα μεταξυ εμου και του κου Νικα ηταν μεγαλυτερη υπερ του κου Νικα απο αυτη που ορισαν τα χρονομετρα . Αυτος ειναι ο τροπος σκεψης μου οσον αφορα την εκτιμηση των αγωνων .

                                        Από την άλλη, ο δικός μου τρόπος σκέψης είναι: δεν μπορούν να εξομαλυνθούν οι τεράστιες διαφορές των αυτοκινήτων, για το λόγο αυτό, και με δεδομένο πως μόνο το χρονόμετρο είναι αντικειμενικός κριτής, υπάρχουν κατηγορίες αυτοκινήτων και τεχνικοί κανονισμοί, όπου γίνεται προσπάθεια τα αυτοκίνητα να ανταγωνίζονται παρόμοια αυτοκίνητα. Ολα τα υπόλοιπα δεν είναι αγώνες, αλλά φιέστες και συζητήσεις για να περνά η ώρα, όπου ο καθένας μπορεί να επιβεβαιώσει το εγώ του.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • V
                                          vlasis_highlander last edited by

                                          Οσο και εαν κραταω τα χερια μου μακρια απο το πληκτρολογιο για να αποφυγω τετοιες ανουσιες συζητησεις, σαν μυγα τραβιεμαι προς το μπλε φως για να καω. Γιατι γραφοντας σε τετοιο τοπικ δεν ανεβαζουμε το επιπεδο μας.

                                          Λοιπον πριν φτασω στο ηλεκτροφορο συρμα:

                                          Εαν θελουμε να το παιξουμε ψηλομυτες για το Ελληνικο πρωταθλημα και το 'σοβαρο' επιπεδο του μπορει καποιος να απαντησει τα παρακατω ερωτηματα ?

                                          1. Ποια η διαφορα σε χρηματα και προσωπικο μηχανικων απο τα αμαξια γνωστων επιχειρηματιων που συλλεγουν κουπες χρονια τωρα απο τα υπόλοιπα της κατηγοριας τους ? Δεν αναφερω ονοματα ουτε αμφισβητω τις οδηγικες τους ικανοτητες. ΠΟΣΟΙ ΞΕΡΟΥΝ για τα αμαξια που φευγουν ΠΑΚΕΤΟ σε Αγγλια και Ιταλια για στησιμο και βελτιωση να το πουν. ΠΟΣΟΙ ξερουν για τους Εγγλεζους και Ιταλους που συνοδευουν τα δακτυλομετρουμενα Ελληνικα race teams ? Αυτο ειναι περισσοτερο ΔΙΚΑΙΟ απο τον αγωνιζομενο στην ιδια κατηγορια με ενα βελτιωμενο αυτοκινητο παραγωγης?

                                          2. Ποση διαφορα εχει ενα Group N η Α αυτοκινητο απο το αντιστοιχο WRC ή ΚΙΤ CAR βερσιον του ? Τι νοημα εχω εγω ο απλος ανθρωπακος να στησω ενα Χ αυτοκινητο για την Α και να ερθει ο παμπλουτος με ενα ετοιμο ιδιο μοντελο αλλα WRC και τρεξει στη κατηγορια μου ? Υπαρχει ισοτητα οταν εγω οδηγω το ιδιο αυτοκινητο που κοστισε συνολικα 50.000 με το ΚΙΤ CAR version που κοστισε 250.000 ? Τι ρολο παιζει εδω ο τεχνικος ελεγχος ? Και τα δυο ειναι αυτοκινητα που περνουν το τεχνικο ελεγχο. ΕΙναι ισοτιμα αυτοκινητα και homologarισμενα? Το αυτοκινητο που αγορασα απο την αντιπροσωπεια εχει καμμια σχεση με αυτο που οδηγει ο Καρλος Σαινθ ? και τα δυο περνουν ομως περνουν τεχνικο ελεγχο.

                                          3. Ποσες κατηγοριες σε Α, Ν, Νατιοναλ κλπ υπαρχουν στο πρωταθλημα (ραλλυ, ταχυτητας) και ποσοι συνηθως διαγωνιζονται σε καθε κατηγορια ? Υπαρχει τρελλος ανταγωνισμος οταν ειναι 5 αυτοκινητα ανα κατηγορια ? Δηλαδη οποιος κερδισει απο τους 5 ειναι Σουμαχερ ? Οταν στους αγωνες ταχυτητας στατιστικα και μονο κερδιζεις κουπα ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ ?

                                          4. Το ποσο πειραγμενα ή οχι ειναι τα αγωνιστικα του πρωταθληματος σε σχεση με τα 'μαιμουδεμενα βολιτσια του λαουτζικου' ειναι μια ιστορια που λιγοι ξερουν και ακομη λιγοτεροι μιλουν περι αυτου. Δηλαδη εαν εχω νομιμα βαλει τον FIA περιοριστη διατομης αλλα ανεβασω το boost στα 1.8bar, ποιος θα ασχοληθει στο τεχνικο ελεγχο ? Ποια η διαφορα μου απο ενα 'μαιμουδεμενο βολτισιο' ?

                                          5. Και στο διαταυτα: Ποσοι οδηγοι απο το Ελληνικο πρωταθλημα αυτοκινητου εχουν σημαντικη διακριση σε αγωνες εξωτερικου ή παγκοσμιου εμβελειας ?

                                          Λοιπον ας ερθουμε λιγο στην Ελληνικη πραγματικοτητα και ας ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ για εκεινους που αγαπουν το αυτοκινητο και οχι τα ΤΣΙΓΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ.

                                          ΤΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ε λοιπον για το διαταυτα: Αντωνιαδης και Καιτατζης.

                                            Κατα τα αλλα τα πραγματα ειναι απλα. Αν θες να παρεις κουπα πας σε μια ψοφια κατηγορια, αν θες να μετρησεις τα χερια σου πας σε μια καυτη. Και υπαρχουν αρκετες απο τις τελευταιες, φανταζομαι το ξερεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr