Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 163
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 214
    • 215
    • 165 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    13703
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      @__SILVESTER__
      Μία σημείωση μόνο να κάνω.Τα Rosso δε βγαίνουν στη διάστασή σου (αφού έχουν μικρότερη διάσταση το 205/55/16), οπότε μιλάμε καθαρά για τα nero

      Από τα λάστιχα που προτίνεις, έχω εμπειρία μόνο για το exalto, όπου έχει αποδειχθεί πολύ καλό λάστιχο και ίσως πάνω από τις προσδοκίες μου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        silvester last edited by

        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
        @__SILVESTER__
        Μία σημείωση μόνο να κάνω.Τα Rosso δε βγαίνουν στη διάστασή σου (αφού έχουν μικρότερη διάσταση το 205/55/16), οπότε μιλάμε καθαρά για τα nero

        ορθων. ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          larson last edited by

          Έχω βάλει στην ίδια διάσταση με δείκτη w τα pirelli nero εδώ και ένα χρόνο στους μπροστινούς τροχούς και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Πληροφοριακά, το ζευγάρι μου πήγε 230 ευρώ Επίσεις, σημαντικό και αυτό , τα λάστιχα αυτά και προς τιμήν τους, δεν έχουν φορά.

          Τι εννοείς όταν λες ότι αυτά που έχεις σου φαίνονται λίγα ? θες ποιο άκαμπτα πλαινά, ποιο αποτελεσματική γόμα, καλύτερη αίσθηση στο γλίστρημα, τί από όλα? ή όλα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            silvester last edited by

            τα ρεην σπορτ που εχω ειναι τα 2,και εχουν κατι λιγοτερο απο 10000 χλμ.
            στο βρεγμενο τα θεωρω πολυ καλα,
            εχουν πολυ μαλακη γομα πραγμα που τα κανει ενδιαφεροντα στο στεγνο,
            μαλακα πλαινα που δινουν σχετικη ανεση, αυτα σε νορμαλ οδηγηση
            αλλα οταν αρχιζω να οδηγω πιο γρηγορα, οχι καγκουρικα, τα νιωθω σαν ζελε, σαν να σαπουνιαζουν
            ενα πραγμα, τα λαστιχα αρχιζουν να γλυστρανε ενω το αμαξι δειχνει οτι δεν εχει φτασει τα ορια του,
            ειδικα σε επαρχκο δικτιο μετα απο λογα φρεναρισματα τα λαστιχα εκτιδινται απο τα φρενα...
            δεν ξερω εαν εγινα κατανοητος...
            επειδη φετος το χειμωνα τα σαββατοκυριακα σκοπευω να κανω πολλα χιλιομετρα σε εκδρομες θελω να βαλω κατι καλυτερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              highfidelity last edited by

              Στους τελευταίους 4τροχούς, έχει μια σύντομη δοκιμή της C180 BlueEfficiency, που για να είναι...οικολογικότερη, έχει στενότερα λάστιχα από τις υπόλοιπες με πλάτος 195 αν θυμάμαι σωστά και είναι τα Michelin Energy Saver...
              Αποτέλεσμα; 5+ μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος από τα 120 χλμ!!

              Κοινώς; Μείνετε μακριά από τέτοια λάστιχα αν μπορείτε!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                govus last edited by

                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                Στους τελευταίους 4τροχούς, έχει μια σύντομη δοκιμή της C180 BlueEfficiency, που για να είναι...οικολογικότερη, έχει στενότερα λάστιχα από τις υπόλοιπες με πλάτος 195 αν θυμάμαι σωστά και είναι τα Michelin Energy Saver...
                Αποτέλεσμα; 5+ μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος από τα 120 χλμ!!
                Κοινώς; Μείνετε μακριά από τέτοια λάστιχα αν μπορείτε!

                +5 μέτρα σε σχέση με ποιό ...φρενάρισμα εννοούν ...;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  καποια καποια καλη προσταση για ελαστικα σε corsa OPC?

                  τωρα φοραει conti sport contact 3.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    govus last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    καποια καποια καλη προσταση για ελαστικα σε corsa OPC?
                    τωρα φοραει conti sport contact 3.

                    Στη διάσταση 215/45/17 με τον δείκτη V, που συνιστά η εταιρεία, δεν υπάρχουν και περιθώρια επιλογής...
                    Είναι σα να σου λένε να ξαναβάλεις τα Continental !
                    Με W δείκτη κάτι παραπάνω μπορείς να επιλέξεις, δηλ. τα Potenza RE 050A και τα Vredestein Ultrac...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      swift-b-p-m last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                      Στους τελευταίους 4τροχούς, έχει μια σύντομη δοκιμή της C180 BlueEfficiency, που για να είναι...οικολογικότερη, έχει στενότερα λάστιχα από τις υπόλοιπες με πλάτος 195 αν θυμάμαι σωστά και είναι τα Michelin Energy Saver...
                      Αποτέλεσμα; 5+ μέτρα μεγαλύτερη απόσταση φρεναρίσματος από τα 120 χλμ!!

                      Κοινώς; Μείνετε μακριά από τέτοια λάστιχα αν μπορείτε!

                      Α ναι Γρηγόρη!

                      **Ένερτζυ και τώρα... Ένερτζυ Σέιβερ **(τρομάρα τους!!!): οι τσιχλόφουσκες της Μισλέν...

                      Μακρυά λέμε...

                      Αν δεν κάνω λάθος +5 m από το αντίστοιχο φρενάρισμα του καινούργιου VW A4.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        larson last edited by

                        Ο χρήστης SILVESTER έγραψε:
                        τα ρεην σπορτ που εχω ειναι τα 2,και εχουν κατι λιγοτερο απο 10000 χλμ.
                        στο βρεγμενο τα θεωρω πολυ καλα,
                        εχουν πολυ μαλακη γομα πραγμα που τα κανει ενδιαφεροντα στο στεγνο,
                        μαλακα πλαινα που δινουν σχετικη ανεση, αυτα σε νορμαλ οδηγηση
                        αλλα οταν αρχιζω να οδηγω πιο γρηγορα, οχι καγκουρικα, τα νιωθω σαν ζελε, σαν να σαπουνιαζουν
                        ενα πραγμα, τα λαστιχα αρχιζουν να γλυστρανε ενω το αμαξι δειχνει οτι δεν εχει φτασει τα ορια του,
                        ειδικα σε επαρχκο δικτιο μετα απο λογα φρεναρισματα τα λαστιχα εκτιδινται απο τα φρενα...
                        δεν ξερω εαν εγινα κατανοητος...
                        επειδη φετος το χειμωνα τα σαββατοκυριακα σκοπευω να κανω πολλα χιλιομετρα σε εκδρομες θελω να βαλω κατι καλυτερο.

                        Τα πιρέλι δεν μου εμφανίζουν τέτοια φαινόμενα . Βέβαια το αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο οποτε τα μπροστά δεν ζορίζονται πολύ. φίλος με γκολφ 2.0 τφσι όταν από τα μπρίτζεστον πήγε στα μισελεν έχει τα ίδια παράπονα. Δεν ξέρω αν βγαίνουν τα RE 050 Α στη διάστασή σου ίσως όμως να είναι αυτό που ζητάς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dog80 last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          καποια καποια καλη προσταση για ελαστικα σε corsa OPC?

                          τωρα φοραει conti sport contact 3.

                          Δέν νομίζω οτι υπάρχει κάτι καλύτερο απο άποψη κρατήματος απο το SC3. Μετά πας για ημισλίκ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:

                            Αν δεν κάνω λάθος +5 m από το αντίστοιχο φρενάρισμα του καινούργιου VW A4.

                            και είναι μέτρο σύγκρισης αυτό; (αν όντως ισχύει)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Η σύγκριση αφορούσε τις δύο C180: την 'κανονική' και την BlueEfficiency. Η 'κανονική' έχει και φαρδύτερα ελαστικά υπόψιν, αλλά νομίζω όχι παραπάνω από 20χιλιοστά. Πάντως, η διαφορά, οφείλεται κυρίως στα Saver...
                              Σε όσα αυτοκίνητα έχουν δοκιμαστεί, ΠΑΝΤΑ τα Energολάστιχα έχουν μεγαλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος!
                              Και τα 5 μέτρα είναι μια αιωνιότητα...

                              Γενικά, τέτοιες μετρήσεις είναι από τις πιο ενδιαφέρουσες και αξίζει μόνον γι'αυτό ν'αγοράσεις τους 4τροχούς, αφού μπορεί μεν τα κείμενα να είναι κάπως 'επίπεδα' γιατί δεν θέλουν να στεναχωρούν τις αντιπροσωπείες, αλλά οι μετρήσεις λένε την αλήθεια και επαφίεται σ'εμάς να κρίνουμε...

                              Μεγάλες διαφορές στο φρενάρισμα παρατήρησα και στα μικρά πυραυλάκια (Mito, Mini κλπ...), όπου η MiTo διαλύει τον συναγωνισμό και με κάποια οι διαφορές είναι ...χαώδεις!

                              Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι λοιπόν και μπράβο στους Ιταλούς!

                              Σε ό,τι αφορά εμάς, όταν γίνεται, ΜΑΚΡΙΑ από λάστιχα οικονομίας, χαλάλι λίγη βενζίνη παραπάνω, η ασφάλειά μας είναι σημαντικότερη!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Eγώ θα πρότεινα μακριά: από ελληνικούς δρόμους

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  @hifi: όσον αφορά την ΜιΤο, επειδή το τεστ είναι με 18αρες, τι πέλμα φοράει; Δεν θυμάμαι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • H
                                    highfidelity last edited by

                                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                                    @hifi: όσον αφορά την ΜιΤο, επειδή το τεστ είναι με 18αρες, τι πέλμα φοράει; Δεν θυμάμαι.

                                    Νομίζω πως οι 18άρες με τις 17άρες έχουν ίδιο πλάτος, αλλά τώρα είμαι στο γραφείο και δεν μπορώ να το δω. Επιφυλάσσομαι για το βράδυ όμως...

                                    Όπως και να χει, νομίζω είναι άνευ λόγου να βάλει κάποιος τα Saver αντί των Exalto, αφού η διαφορά τιμής είναι ελάχιστη!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Εννοείται, εκτός αν τον νοιάζει να βγάζει χιλιόμετρα. Η διαφορά είναι αστεία για την ασφάλεια που προσφέρει ένα σωστό λάστιχο στον ελληνικό τάπητα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        govus last edited by

                                        Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                                        @hifi: όσον αφορά την ΜιΤο, επειδή το τεστ είναι με 18αρες, τι πέλμα φοράει; Δεν θυμάμαι.

                                        Νομίζω πως οι 18άρες με τις 17άρες έχουν ίδιο πλάτος, αλλά τώρα είμαι στο γραφείο και δεν μπορώ να το δω. Επιφυλάσσομαι για το βράδυ όμως...
                                        Όπως και να χει, νομίζω είναι άνευ λόγου να βάλει κάποιος τα Saver αντί των Exalto, αφού η διαφορά τιμής είναι ελάχιστη!

                                        Σωστά, έχουν το ίδιο πλάτος (215/45/17 και 215/40/18) .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                          Eγώ θα πρότεινα μακριά: από ελληνικούς δρόμους

                                          Kαλά ρε! Θα παραγγείλω απ το ebay λίγη γαλλική άσφαλτο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Με ίδιο πλάτος και ίσως διάμετρο αλλά χαμηλότερο προφίλ κερδίζει στο φρενάρισμα το χαμηλότερο προφίλ... Για να είναι δίκαια η σύγκριση΄και άξια λόγου τα αποτελέσματά της πρέπει αν είναι ίδιο αυτοκίνητο με ίδιες ζάντες και ίδιες διαστάσεις ελαστικού άλλης μάρκας/μοντέλου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 165 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr