Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα Νέα - Οκτωβριος 2008
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διάφορα Νέα - Οκτωβριος 2008
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 10
    • 11
    • 5 / 11
    Formula 1
    40
    203
    182
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      karagounis last edited by

      αναδημοσιευση της σπορτντευ απο την l'equipe

      Διαβάστε αύριο, Σάββατο (11/10) στην ελληνική έκδοση της L’ Equipe για τη SportDay, πώς οι Γάλλοι σχεδιάζουν νέα πίστα Formula 1 ενώ εμείς ακόμη το σκεφτόμαστε… Η ομάδα του «Πολ Βαν ντε Φρανς» κατέθεσε πριν από λίγες μέρες στη γαλλική ομοσπονδία αυτοκινήτων αγώνων τον πλήρη φάκελο για την υποψηφιότητά της σχετικά με τη διοργάνωση ενός GP Γαλλίας στο μέλλον.

      Πολύ μακρύ (5.5χλμ) αλλά ορατό στο μεγαλύτερο μέρος του το σιρκουί της F1 του «Πολ Βαν Ντε Φρανς» κινείται ανάμεσα στην περιβαλόντική ποιότητα και τον μοντερνισμό. Η τοποθεσία φιλοξενεί και ένα σιρκουί «κλαμπ», μια άλλη πίστα που πρόκειται να αντισταθμίσει για τους μοτοσικλετιστές και μια πίστα καρτ.

      http://www.sport-fm.gr/article/149949

      και μια δυσαρεστη ειδηση (τουλαχιστον για την αγαπημενη μου πιστα), στην οποια δυστυχως δεν θα ξαναδουμε σε αγωνα Φ1
      καλα ρε ματεσιτζ, τι διαολο την πηρες την πιστα; Χωραφι την εκανες στο τελος

      The reconstruction of the A1-Ring is back on the agenda, but Dietrich Mateschitz has ruled out bidding to reinstate the Austrian Grand Prix in 2010 or beyond.

      We reported last month that, four years after the circuit in Spielberg was demolished, work to get the track back in use was set to begin following years of speculation.

      But although circuit owner Mateschitz, who runs the Red Bull energy drinks company, is injecting 70m Euros into the project for new pit buildings and grandstands, the Austrian billionaire said linking the circuit with a return to the F1 calendar makes no sense.

      He said Germany's DTM series will be the main attraction for the track once it is completed in 2010.

      'There will be no MotoGP,' he told the Salzburger Nachrichten newspaper, 'and speaking about a return of Formula One would be absurd.'

      Michael Schumacher won the last Austrian Grand Prix at the A1-Ring in 2003.

      http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1355.shtml

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikos last edited by

        Ο χρήστης aggelosf έγραψε:

        Χαζομάρες...σιγά μη το δεχθούν οι ομάδες.

        Άσε τον 'παππού' να λέει...

        μακαρι αλλα ετσι λεγαμε και για τους v8 ,το παγωμα της εξελιξης ,τον κοφτη στις στροφες κτλ.

        Πω πω αν γίνει κι αυτό πάει την έχουν καταστρέψει την f1.
        Αλήθεια από πότε σκέφτεται να τα εφαρμώσει όλα αυτά ξέρουμε;

        Οι ομάδες τα έχουν πάρει πάντως:
        http://www.autosport.com/news/report.php/id/71277

        Και ορίστε που βρήκε το καλάμι ο Χάμιλτον, διαβάστε στο τέλος του άρθρου:
        http://www.autosport.com/news/report.php/id/71284

        Nikos @ YouTube

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
          Και ορίστε που βρήκε το καλάμι ο Χάμιλτον, διαβάστε στο τέλος του άρθρου:
          http://www.autosport.com/news/report.php/id/71284' target='_blank

          Συμφωνώ κι εγώ με τον Ecclestone στο ότι ο Hamilton από άποψη ταλέντου αποκλειστικά είναι 'κατηγορίας' Senna, Schumacher κτλ. Aυτό δε σημαίνει ότι είναι ΗΔΗ σαν αυτούς. Έχει τη δυνατότητα αν δουλέψει κατάλληλα να καταταγεί σε αυτή την κατηγορία όχι μόνο από άποψη φυσικού ταλέντου, αλλά και από άποψη πραγματικής απόδοσης και συνολικών ικανοτήτων. Προς το παρόν έχει χάσει ένα τίτλο κολλώντας σε μια αμμοπαγίδα με 5km/h και δεν έχει πάρει καν το φετεινό μέχρι τώρα. Αδιαφορώ για τις μπούρδες που πετάει και απλά περιμένω τί θα κάνει στη συνέχεια της καρριέρας του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zorz last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

            Οι ομάδες τα έχουν πάρει πάντως:
            http://www.autosport.com/news/report.php/id/71277' target='_blank' target='_blank

            Αναμενόμενο είναι. Ποιό θα είναι το κίνητρο για μια αυτοκινητοβιομηχανία να συμμετέχει στο μέλλον αν δεν το κάνει με 'δικό της' αυτοκίνητο; Θα δεχτεί λχ. η Honda να τρέχει με κινητήρα BMW (και να το διαφημίζει);

            Ο Ecclestone είναι ηλίθιος! Υπάρχει χώρος για ενιαία πρωταθλήματα, η Formula 1 όμως δεν είναι ένα από αυτά. Υποτίθεται είναι η κορυφή του σπορ, η αιχμή της τεχνολογίας.

            Ο Toyotaς έχει δίκιο. Το κόστος συμμετοχής είναι σοβαρό θέμα, μονάχα η Williams απέμεινε από τις ιδιωτικές ομάδες που λειτουργεί ως εταιρία και δεν έχει τις πλάτες μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας ή κάποιου λεφτά που κάνει το κέφι του. Και όσο είχε τουλάχιστον τους κινητήρες της BMW ήταν αρκετά ανταγωνιστική, φέρνοντας καλύτερα αποτελέσματα από ομάδες με πολύ μεγαλύτερο προϋπολογισμό (λχ. Toyota). Τώρα πια όμως... Είμαι και λίγο ρομαντικός και δεν θέλω να τη δω να 'φαγωθεί' όπως λχ. οι Tyrell, Stewart, Minardi ή να εξαφανίζεται εντελώς όπως οι Arrows...

            Το θέμα όμως είναι ότι κανένα από όσα μέτρα έχουν πάρει μέχρι τώρα έχει καταφέρει να το αντιμετωπίσει αυτό. Απλά παγώνοντας την εξέλιξη σε ένα τομέα (όπως ο κινητήρας), απλά οι ομάδες δεν θα πληρώνουν πια μηχανολόγους αλλά θα μεταφέρουν τα χρήματα που έχουν να δώσουν, σε οποιοδήποτε άλλο τομέα μπορεί να τους δώσει τη νίκη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              karagounis last edited by

              μονο που οι Σεννα - Σουμι (και ιδιαιτερα ο πρωτος) ετρεχαν απεναντι σε μεγαλους οδηγους, ενω ο βιογραφιας τον σπρωχνουν τα μιντια και οι αντιπαλοι του 1) δεν ειναι μεγαλα ονοματα και 2)πεφτουν απο το ενα λαθος στο αλλο. Σαφως και εχει ταλεντο, αλλα καμμια σχεση με σουμι-σεννα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hellenic-tifosi last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/081007091611.shtml' target='_blank

                τέρμα τα λαμπάκια στην Φερράρι ... (καιρός ήταν)

                Τώρα το παρατήρησα.

                Προσωπικά μου φαίνεται λιγάκι 'δειλία' να στηρίξουν την επιλογή τους, κάνοντας φυσικά τις ανάλογες τροποποιησεις. Σπασμωδική αντίδρασh, την ώρα που η Honda και ο Ross Brawn ετοιμάζουν το δικό τους σύστημα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  st-devote last edited by

                  ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ......και χαιρετισματα απο Καρπενησι

                  For the purposes of this analysis, I only count what I will term 'genuine'
                  passing manoeuvres, which means that I always exclude:

                  a) any place changes made during pit stops
                  b) all lapping or unlapping manoeuvres
                  c) any place changes made during the first lap

                  Top 30 Races for Overtaking (1997-2008)

                  Year GP Wet SC

                  ===========================================

                  1. 51 1997 - Belgium Wet SC (1)
                    51 2000 - USA Wet
                    51 2006 - China Wet

                  2. 49 2003 - Britain SC (2)

                  3. 48 2003 - Brazil Wet SC (4) Race stopped

                  4. 47 1999 - Australia SC (2)
                    47 2001 - Malaysia Wet SC (1)
                    47 2002 - Britain Showers

                  5. 46 2007 - Japan Wet SC (2)

                  6. 44 1998 - Britain Wet SC (1)
                    44 2008 - Britain Wet

                  7. 43 1999 - France Wet SC (1)

                  8. 42 2000 - Germany Wet SC (2)

                  9. 41 2004 - Brazil Wet track

                  10. 40 2007 - China Wet

                  11. 39 1997 - Argentine SC (1)
                    39 2006 - Bahrain

                  12. 38 2003 - Australia SC (2)
                    38 2004 - Italy

                  13. 36 1997 - Spain
                    36 2003 - USA Wet

                  14. 33 1999 - Europe Wet
                    33 2008 - Italy Wet SC (1)

                  15. 32 1997 - Brazil
                    32 2006 - Hungary Wet SC (1)

                  16. 30 1999 - Austria
                    30 2002 - Brazil
                    30 2005 - Turkey

                  17. 29 1997 - Monaco Wet
                    29 1998 - Austria SC (1)
                    29 2004 - Germany
                    29 2008 - Belgium Wet at times

                  Top 20 'Dry' Races (Not wet & no Safety Car)

                  1. 39 2006 - Bahrain

                  2. 38 2004 - Italy

                  3. 36 1997 - Spain

                  4. 32 1997 - Brazil

                  5. 30 1999 - Austria
                    30 2002 - Brazil
                    30 2005 - Turkey

                  6. 29 2004 - Germany

                  7. 28 1997 - Hungary
                    28 1998 - Italy
                    28 2005 - Belgium

                  8. 27 1999 - Brazil
                    27 2002 - Malaysia
                    27 2002 - Europe

                  9. 25 2002 - Germany
                    25 2003 - Hungary

                  10. 24 2005 - Europe

                  11. 22 2000 - Brazil

                  12. 21 1997 - Austria
                    21 2001 - USA
                    21 2002 - USA
                    21 2004 - Japan
                    21 2006 - Germany

                  Drivers' Season Total

                  1 2 3 ESP TUR MON CDN FRA GBR GER HUN EUR BEL ITA SIN

                  26 Kovalainen 1 - - - 8 4 2 1 3 1 - - 6 - -
                  23 Räikkönen 1 - 1 - 1 - - - 3 6 - - 1 8 2
                  21 Hamilton - - 3 - 1 - - 4 1 3 - - - 9 -
                  18 Massa 3 - - - - - 8 1 2 - - - - 2 2
                  15 Heidfeld - 2 2 1 - - 1 - 3 - - - 6 - -
                  15 Nakajima 1 2 2 - - - - - 3 1 - 1 1 2 2
                  14 Webber - - 1 - - 1 1 - 10 - - - 1 - -
                  13 Rosberg - 2 - - - 2 1 - 3 2 1 - - 1 1
                  12 Piquet - - 3 - 1 2 2 1 - 1 - - - 2 -
                  11 Sutil 1 - - - - 2 - - - 3 - 1 4 - -
                  11 Alonso 2 1 - - - 1 - 1 3 1 - - - 1 1
                  11 Glock 1 - - - - 2 - - 1 - - - 1 5 1
                  9 Barrichello - - - - - 1 - 1 5 1 - - 1 - -
                  9 Coulthard 1 - - 1 - - - - - 4 - 2 1 - -
                  9 Vettel - - - - - 4 1 - - 1 - - 3 - -
                  9 Kubica - - - - - - 1 - 2 - - - 3 2 1
                  5 Button - - - - - - - - 2 - 1 - 1 1 -
                  4 Trulli - - - - - 2 - - 2 - - - - - -
                  4 Fisichella - 1 1 - - - - - - 1 1 - - - -
                  3 [Davidson] - 2 1 - - - - - - - - - - - -
                  3 Bourdais - - - - - - - - 1 - - - - - 2
                  2 [Sato] - 1 - 1 - - - - - - - - - - -

                  247 11 11 14 3 11 21 17 9 44 25 3 4 29 33 12

                  No. of Times Overtaken

                  1 2 3 ESP TUR MON CDN FRA GBR GER HUN EUR BEL ITA SIN

                  23 Nakajima 1 4 2 - - 3 1 - 4 4 2 - - 2 -
                  21 Trulli - - 1 - - 1 2 - 3 2 - - 5 2 5
                  19 Alonso 1 1 1 - 1 - - 3 5 4 - - - 3 -
                  19 Piquet 2 - - - 1 5 - 1 2 1 - 1 5 1 -
                  16 Fisichella - - - 1 - 4 - - 2 3 - 1 - 2 3
                  13 Barrichello 1 1 1 - - 1 4 - 2 - 1 2 - - -
                  13 Glock - - - - 2 - 1 1 1 - - - 4 4 -
                  13 Button - - - - 2 2 2 - 1 1 - - 3 2 -
                  13 Bourdais 1 - 1 - - 1 3 - 3 - - - 3 - 1
                  11 Kovalainen 1 - 1 - - - 1 - 6 1 - - 1 - -
                  11 Coulthard - 2 - - 1 - - - - 2 - - 1 5 -
                  10 Rosberg - - - - 1 - 1 - 2 3 - - - 3 -
                  9 Webber - - - - - 1 1 2 3 - - - 2 - -
                  8 [Sato] 2 2 3 1 - - - - - - - - - - -
                  8 Sutil - - - - 1 1 - 1 2 - - - - 2 1
                  7 Heidfeld - - - - - - 1 - 2 - - - 1 3 -
                  7 Räikkönen 2 - - - - - - 1 3 - - - - 1 -
                  7 Kubica - - 1 - - - - - - 2 - - 2 2 -
                  7 Vettel - 1 - - - 2 - - - 1 - - 1 - 1
                  7 Massa - - - - 1 - - - 3 1 - - - 1 1
                  4 [Davidson] - - 3 1 - - - - - - - - - - -
                  1 Hamilton - - - - - - - - - - - - 1 - -

                  247 11 11 14 3 11 21 17 9 44 25 3 4 29 33 12

                  Gains/Losses on Lap One

                  Plus 3: Alonso
                  Plus 2: Trulli
                  Plus 1: Vettel, Glock, Heidfeld, Bourdais, Barrichello

                  No change: Massa, Hamilton, Räikkönen, Kubica, Webber, Sutil

                  Minus 1: Nakajima, Coulthard
                  Minus 2: Kovalainen, Rosberg, Button, Piquet

                  Notes: Fisichella started from the pitlane.

                  Gains/Losses on Lap One in 2008

                  Driver Total (ASP) 1 2 3 4 5 6 7 FRA GBR GER HUN EUR BEL ITA SIN
                  ===========================================================================­=
                  Sutil +9 (18.9) - +3 - - - 0 0 +1 +3 -1 0 +3 0 - 0
                  Rosberg +7 (11.4) +2 +1 +1 +4 +2 -1 +1 0 - -1 -3 +1 +2 - -2
                  Fisichella +7 (18.1) - -2 +3 +2 - 0 0 +1 +1 +1 -1 +2 - - -
                  Piquet +6 (14.0) +3 0 +2 0 -1 0 0 +1 +1 -1 0 -3 +6 - -2
                  Barrichello +5 (14.8 ) +1 -3 -2 -1 -1 -1 +1 +2 +2 +1 +4 0 +1 - +1
                  Hamilton +4 (4.3) 0 +4 -6 +1 +1 +1 0 +3 +1 0 -1 0 0 - 0
                  [Sato] +4 (20.8 ) +3 -2 +3 0 - - - - - - - - - - -
                  Massa +3 (2.9) - 0 +1 +1 0 0 0 0 - 0 +2 0 -1 - 0
                  Kubica +3 (5.0) 0 +1 -1 -1 +2 0 0 0 0 +3 -1 0 0 - 0
                  Alonso +3 (7.3) 0 -2 +1 -1 +2 +1 -1 -1 -1 -1 +1 - +2 - +3
                  Glock +3 (11.3) 0 - 0 -3 -1 +1 -3 +2 -1 +1 +1 +1 +4 - +1
                  Bourdais +1 (14.6) -3 0 -1 -2 +1 0 0 -1 -3 +3 +3 -1 +4 - +1

                  Räikkönen -2 (4.8 ) +2 0 +1 0 -2 -1 0 0 -1 -1 -1 -1 +2 - 0
                  [Davidson] -2 (21.2) - -1 -1 0 - - - - - - - - - - -
                  Trulli -3 (8.1) -1 -3 +2 -1 -3 0 +1 +1 +3 -1 0 0 -3 - +2
                  Vettel -3 (11.7) - +1 - - - 0 - 0 - +1 -4 0 -2 - +1
                  Nakajima -4 (14.9) - +3 -3 -2 - +1 +2 +1 -3 0 -2 - 0 - -1
                  Webber -6 ( 8.3) - +2 0 -1 -1 -3 -1 -1 - -1 0 0 0 - 0
                  Heidfeld -6 ( 8.6) -1 -5 0 +2 +1 +1 -1 -2 0 +1 +3 -1 -5 - +1
                  Button -6 (14.1) - -1 - 0 +1 - - -4 +1 +1 -2 +1 0 - -2
                  Kovalainen -9 (4.4) 0 +1 +1 0 -2 - 0 +1 0 0 -1 +1 -8 - -2
                  Coulthard -11 (12.7) -3 +3 -1 +1 0 +1 +1 -4 - -5 +2 -3 -2 - -1

                  Note: The number in brackets (ASP) is the average starting position in 2008
                  (grid position after any penalties have been applied).

                  Obviously, a driver who often starts from pole position has very little chance
                  to gain places while one who usually starts at the back of the grid has a good
                  chance of gaining places.

                  Most Passes 1998-2008

                  Using only the data from my statistics these are all drivers who have achieved
                  50 or more passes.

                  206 R Barrichello *

                  154 M Schumacher
                  154 D Coulthard *
                  154 R Schumacher

                  131 J Button *
                  126 G Fisichella *
                  113 F Massa *
                  110 K Räikkönen *
                  108 J Villeneuve
                  103 O Panis
                  103 J Trulli *

                  95 JP Montoya
                  89 J Alesi
                  86 N Heidfeld *
                  85 F Alonso *
                  84 M Webber *
                  78 T Sato
                  73 H-H Frentzen
                  67 E Irvine
                  54 J Verstappen
                  50 M Salo

                  • Current drivers

                  Two other drivers who just missed getting on the list - Mika Häkkinen & Pedro
                  de la Rosa (both 49).

                  The totals for the other current drivers are:

                  48 R Kubica
                  44 N Rosberg
                  37 L Hamilton
                  36 H Kovalainen
                  25 A Sutil
                  17 K Nakajima
                  14 S Vettel
                  12 N Piquet
                  11 T Glock
                  3 S Bourdais

                  It's not unusual for me to make an occasional mistake or to omit something in
                  the above. I do, of course, take full responsibility for any errors. I would
                  be grateful to anyone for pointing them out, and will incorporate any
                  corrections in later posts.

                  Average Starting Position 2008 - after Singapore, Qualifying #15

                  2008 2008 2007 2006 2005 2004 2003
                  Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP
                  ===========================================================================­=======

                  1. 2.93 (-0.14) F Massa 4 4.24 2 6.67 17 11.89 18 13.50 - -
                  2. (3) 4.27 (-0.16) L Hamilton 1 2.59 - - - - - - - -
                  3. (2) 4.40 (+0.04) H Kovalainen 10 10.71 - - - - - - - -
                  4. 4.80 (-0.13) K Räikkönen 3 3.53 4 5.83 2 5.68 9 8.22 6 6.81
                  5. 5.00 (-0.07) R Kubica 6 7.00 9 8.83 - - - - - -
                  6. 7.33 (+0.54) F Alonso 2 3.18 1 4.28 1 3.95 7 7.56 8 7.88
                  7. 8.07 (+0.21) J Trulli 8 9.24 14 10.28 5 6.11 6 6.71 7 7.31
                  8. 8.27 (+0.34) M Webber 7 9.06 7 11.06 8 8.00 13 9.72 11 9.88
                  9. 8.60 (+0.03) N Heidfeld 5 5.41 10 10.17 12 9.57 21 16.00 15 12.31
                    10(=10) 11.33 (-0.31) T Glock - - - - - - 22 16.50 - -
                    11(=10) 11.40 (-0.24) N Rosberg 9 9.88 12 13.33 - - - - - -
                  10. 11.73 (-0.41) S Vettel 15 14.38 - - - - - - - -
                  11. 12.73 (+0.09) D Coulthard 13 13.35 13 14.17 16 11.00 10 9.39 9 8.50
                  12. 14.00 (+0.14) N Piquet - - - - - - - - - -
                  13. 14.13 (-0.19) J Button 14 13.94 3 7.78 4 5.94 3 5.50 13 11.33
                  14. 14.60 (+0.17) S Bourdais - - - - - - - - - -
                  15. 14.80 (+0.23) R Barrichello 16 15.00 6 7.61 13 10.53 2 4.56 1 3.63
                  16. 14.93 (-0.36) S Nakajima 22 19.00 - - - - - - - -
                  17. 18.07 (+0.14) G Fisichella 11 10.82 3 5.61 3 5.74 17 12.33 19 13.88
                  18. 18.87 (+0.01) A Sutil 23 20.29 - - - - - - - -
                  19. 20.75 T Sato 20 17.29 20 19.67 14 10.88 8 8.06 16 13.00
                  20. 21.25 A Davidson 19 16.06 - - 22 15.00 - - - -

                  Averages include all demotions such as engine/gearbox change penalties, but not
                  last minute changes such as pitlane starts.

                  Average Team Starting Position 2008 - after Singapore, Qualifying #15

                  2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002
                  Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP
                  ===========================================================================­============

                  1. 3.87 (-0.13) Ferrari 2. 3.88 2. 6.06 6. 9.37 1. 4.25 1. 3.94 1. 2.35
                  2. 4.30 (-0.09) McLaren 1. 2.88 3. 6.89 2. 6.61 5. 8.81 4. 7.66 3. 5.62
                  3. 6.80 (-0.02) BMW-Sauber 3. 6.18 6. 10.81 8. 11.95 8. 12.92 8. 12.81 5. 10.97*
                  4. 9.70 (-0.05) Toyota 4. 10.79 5. 10.11 3. 7.47 7. 11.81 5. 10.09 8. 14.59
                  5. 10.50 (+0.21) Red Bull 6. 11.21 8. 14.65 7. 11.24 6. 11.69 7. 11.84 9. 15.79*
                  6. 10.67 (+0.35) Renault 5. 10.82 1. 4.94 1. 4.84 4. 7.47 3. 7.59 4. 9.50
                  7. 13.17 (-0.12) T Rosso 9. 16.21 9. 15.83 10. 17.50 10. 18.53 10. 18.66 11. 20.32*
                    13.17 (-0.29) Williams 7. 12.65 7. 12.19 5. 9.32 2. 6.39 2. 5.03 2. 3.21
                  8. 14.47 (+0.04) Honda 8. 14.47 4. 7.75 4. 8.53 3. 6.78 6. 11.48 6. 12.71*
                  9. 18.43 (+0.04) F India 11. 20.82 10. 18.06 9. 16.97 9. 16.36 9. 15.53 7. 13.33*
                  10. 21.00 S Aguri 10. 16.68 11. 20.14 - - - - - - - -
                  • Red Bull = Jaguar (2002-04), Honda = BAR (2002-05), BMW-Sauber = Sauber (2002-05),
                    Force India = Spyker (2007) = Midland (2006) = Jordan (2002-05), Toro Rosso = Minardi
                    (2002-05)

                  Note: Throughout my 2007 season posts the data in the 2006 columns was incorrect.

                  Team-mates Head-to-Head 2008 - after Monza, Qualifying #14

                  Team Driver-1 Driver-2 Posn.

                  Renault Alonso 15-0 Piquet +100

                  Red Bull Webber 14-1 Coulthard +75

                  BMW-Sauber Kubica 12-3 Heidfeld +54
                  Williams Rosberg 12-3 Nakajima +49

                  Ferrari Massa 11-4 Räikkönen +28

                  Toro Rosso Vettel 10-5 Bourdais +43
                  Toyota Trulli 10-5 Glock +37
                  McLaren Hamilton 10-5 Kovalainen +1

                  Force India Fisichella 8-7 Sutil +12
                  Honda Button 8-7 Barrichello +10

                  S Aguri Sato 2-2 Davidson +2

                  Notes: 'Posn.' shows the advantage in qualifying positions to date. A
                  positive number shows the driver on the left has the advantage and a
                  negative number the driver on the right.

                  2008 Grid Penalties

                  Qual Penalties (reason)

                  01 AUS Timo Glock 9th 2 x 5-place (gearbox & blocking)
                  01 AUS Adrian Sutil 19th pitlane start (changed engine)

                  02 MAL H Kovalainen 3rd 5-place (blocking)
                  02 MAL Lewis Hamilton 4th 5-place (blocking)
                  02 MAL K Nakajima 18th 10-place (caused accident in AUS)

                  05 TUR G Fisichella 19th 5-place (exited pits through red light)

                  06 MON D Coulthard 10th 5-place (gearbox)
                  06 MON S Vettel 18th 5-place (gearbox)
                  06 MON G Fisichella 20th 5-place (gearbox)

                  07 CDN S Bourdais 16th 5-place (gearbox)
                  07 CDN Jenson Button 19th 5-place (gearbox)
                  07 CDN S Vettel 20th 5-place (gearbox)

                  08 FRA Lewis Hamilton 3rd 10-place (caused accident in CDN)
                  08 FRA H Kovalainen 5th 5-place (blocking)
                  08 FRA Nico Rosberg 15th 10-place (caused accident in CDN)

                  09 GBR Nico Rosberg 18th pitlane start (changed car after qual)

                  11 HUN S Bourdais 14th 5-place (blocking)

                  12 EUR R Barrichello 19th pitlane start (changed car after qual)
                  12 EUR Adrian Sutil 20th pitlane start (changed car after qual)

                  14 ITA K Nakajima 18th pitlane start (changed setup after qual)
                  14 ITA Jenson Button 19th pitlane start (changed setup after qual)

                  15 SIN Nick Heidfeld 6th 3-place (blocking - pitlane)

                  Appearances in Each Qualifying Session

                  Q-1 Q-2 Q-3

                  H Kovalainen 15 15 15
                  F Massa 15 15 15

                  L Hamilton 15 15 14
                  R Kubica 15 15 14* GBR (2 laps)

                  K Räikkönen 15 15* 13 AUS (0 laps)
                  F Alonso 15 15* 12 SIN (1 lap)

                  J Trulli 15 15 11
                  M Webber 15 15* 11* AUS (2 laps), CDN (0 laps)

                  N Heidfeld 15 14 11

                  N Rosberg 15 14* 7 HUN (0 laps)
                  S Vettel 15* 11 7* AUS (2 laps), CDN (0 laps)

                  T Glock 15 15 6

                  D Coulthard 15 12 5* MON (0 laps)

                  N Piquet 15 9 3
                  S Bourdais 15 9 3

                  J Button 15 9 1
                  K Nakajima 15 8 1
                  R Barrichello 15 7 1

                  G Fisichella 15* 1 0 SIN (2 laps)
                  A Sutil 15 0 0
                  T Sato 4 0 0
                  A Davidson 4 0 0

                  • Set no time in one or more sessions.

                  Best Qualifying Performances (Current Drivers)

                  Best in 2008 Best in Best in Best before 2006
                  Driver Posn.(#) GP(s) 2007 (#) 2006 (#) Posn. (#) First - Last
                  ===========================================================================­==
                  L Hamilton Pole (5) . . . Pole (6) --- ---
                  F Massa Pole (5) . . . Pole (6) Pole (3) 4th (3) AUT 02 - BRA 04
                  K Räikkönen Pole (2) FRA Pole (3) Pole (3) Pole (8) Eur 03 - TUR 05
                  R Kubica Pole (1) BRN 4th (1) 6th (1) ---
                  H Kovalainen Pole (1) GBR 6th (2) --- ---
                  S Vettel Pole (1) ITA 7th (1) --- ---

                  F Alonso 2nd (1) ESP Pole (2) Pole (6) Pole (9) MAL 03 - CHN 05
                  M Webber 2nd (1) GBR 5th (1) 2nd (1) 2nd (2) MAL 04 - ESP 05
                  J Trulli 3rd (1) MAL 6th (1) 3rd (1) Pole (3) MON 04 - USA 05
                  S Bourdais 4th (1) ITA --- --- ---
                  N Heidfeld 5th (4) . . . 2nd (1) 3rd (1) Pole (1) Eur 05
                  N Rosberg 5th (2) CDN/ITA 4th (1) 3rd (1) ---
                  T Glock 5th (1) HUN --- --- 16th (2) CDN 04 - CHN 04
                  D Coulthard 7th (1) FRA 5th (1) 7th (1) Pole (12) ARG 95 - MON 01
                  N Piquet 7th (1) GBR --- --- ---
                  J Button 9th (1) BRN 6th (1) Pole (1) Pole (2) RSM 04 - CDN 05
                  R Barrichello 9th (1) CDN 9th (1) 3rd (2) Pole (13) BEL 94 - BRA 04
                  K Nakajima 10th (1) SIN 19th (1) --- ---

                  G Fisichella 12th (1) ITA 4th (1) Pole (1) Pole (2) AUT 98 - AUS 05
                  A Sutil 16th (1) CDN 19th (3) --- ---
                  T Sato 19th (1) MAL 10th (1) 17th (2) 2nd (1) Eur 04
                  A Davidson 21st (3) . . . 11th (2) --- 15th (1) MAL 05

                  Personal Bests set at Singapore 2008

                  Career 2008 Season

                  Pole F Massa (14) F Massa (5)
                  10th K Nakajima K Nakajima

                  Most Pole Positions

                  1950-2002 (Top 25) Since 2003 (Top 10)
                  ========================= ========================
                  1 Ayrton Senna 65 1 Michael Schumacher 18 +
                  2 Michael Schumacher 50 + 2 Fernando Alonso 17
                  3 Jim Clark 33 3 Kimi Räikkönen 16
                  Alain Prost 33 4 Felipe Massa 14
                  5 Nigel Mansell 32 5 Lewis Hamilton 11
                  6 Juan Manuel Fangio 29 6 Rubens Barrichello 7 +
                  7 Mika Häkkinen 26 7 Ralf Schumacher 5 +
                  8 Niki Lauda 24 8 Juan Pablo Montoya 3 +
                  Nelson Piquet 24 Jarno Trulli 3
                  10 Damon Hill 20 Jenson Button 3
                  11 Mario Andretti 18
                  René Arnoux 18
                  13 Jackie Stewart 17
                  14 Stirling Moss 16 + also achieved poles in other
                  15 Alberto Ascari 14 era
                  Ronnie Peterson 14
                  James Hunt 14
                  18 Graham Hill 13
                  Jack Brabham 13
                  Jacky Ickx 13
                  Jacques Villeneuve 13
                  21 David Coulthard 12
                  Gerhard Berger 12
                  24 Jochen Rindt 10
                  Juan Pablo Montoya 10 +

                  Since 2003 we have had:

                  • Single lap qualifying (2003-05, except for AUS-MON 2005)
                  • Two single-lap sessions aggregated (AUS-MON 2005 only)
                  • Knockout, 3-period, race fuel (from EUR 2005)

                  2008 Grid Positions

                  Driver Team R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8 R9 10 11 12 13 ITA SIN Tot Avg.
                  ===========================================================================­====
                  Massa Ferrari 4 1 2 3 1 1 6 2 9 2 3 1 2 6 1 44 3.07
                  Kovalainen McLaren 3 8 5 6 2 4 7 10 1 3 2 5 3 2 61 4.36
                  Hamilton McLaren 1 9 3 5 3 3 1 13 4 1 1 2 1 15 62 4.43
                  Räikkönen Ferrari 15 2 4 1 4 2 3 1 3 6 6 4 4 14 69 4.93
                  Kubica BMW Sauber 2 4 1 4 5 5 2 5 10 7 4 3 8 11 71 5.07
                  Alonso Renault 11 7 10 2 7 7 4 3 6 5 7 12 6 8 95 6.79
                  Trulli Toyota 6 3 7 8 8 8 14 4 14 4 9 7 11 7 110 7.86
                  Webber Red Bull 14 6 11 7 6 9 10 6 2 8 8 14 7 3 111 7.93
                  Heidfeld BMW Sauber 5 5 6 9 9 12 8 11 5 12 5 8 5 10 120 8.57
                  Glock Toyota 19 10 13 14 15 10 11 8 12 11 5 13 13 9 163 11.64
                  Rosberg Williams 7 16 8 15 11 6 5 19 20 13 14 9 15 5 163 11.64
                  Vettel Toro Rosso 9 15 19 18 14 19 19 12 8 9 11 6 10 1 170 12.14
                  Coulthard Red Bull 8 12 17 17 10 15 13 7 11 10 13 17 14 13 177 12.62
                  Piquet Renault 21 13 14 10 17 17 15 9 7 17 10 15 12 17 194 13.86
                  Button Honda 12 11 9 13 13 11 20 16 17 14 12 16 17 19 200 14.29
                  Bourdais Toro Rosso 17 18 15 16 18 16 18 14 13 15 19 10 9 4 202 14.43
                  Barrichello Honda 10 14 12 11 12 14 9 20 16 18 17 19 16 16 204 14.57
                  Nakajima Williams 13 22 16 12 16 13 12 15 15 16 16 11 19 18 214 15.29
                  Fisichella F India 16 17 18 19 20 20 17 17 19 20 18 18 20 12 251 17.93
                  Sutil F India 18 20 20 20 19 18 16 18 18 19 20 20 18 20 264 18.86
                  Sato S Aguri 20 19 22 22 - - - - - - - - - - 83 20.75
                  Davidson S Aguri 22 21 21 21 - - - - - - - - - - 85 21.25

                  Note: With only three events remaining, there have been zero driver changes
                  so far in 2008.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bayern7 last edited by

                    Post θησαυρός. copy paste και στο αρχείο.
                    thanx.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      madox last edited by

                      Οποιος και να το εφτιαξε απλα φοβερο.
                      Ο κλαψας νο1 στις προσπερασεις?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Έρχονται αλλαγές:

                        http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2245.shtml

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          madox last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
                          Έρχονται αλλαγές:

                          http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2245.shtml' target='_blank

                          αυτα μου φαινονται πιο λογικα απο τις προτασεις των νεοναζι-χουφταλου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Ειναι ο Brian Lawrence; Διαβαζα το newsgroup rec.autos.sport.formula-1 (ή καπως ετσι) μονο και μονο για τις αναλυσεις του. Φοβερος! Απο εκει το ξεσηκωσες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cavallino last edited by

                              Ο χρήστης greo έγραψε:
                              Ειναι ο Brian Lawrence; Διαβαζα το newsgroup rec.autos.sport.formula-1 (ή καπως ετσι) μονο και μονο για τις αναλυσεις του. Φοβερος! Απο εκει το ξεσηκωσες;

                              100% o Βrian είναι. Είναι τρομερή πηγή στατιστικών, αλλά σε ορισμένα σημεία της μεθοδολογίας του, διαφωνώ κάθετα. Πχ δε μετράει στις στατιστικές του οποιοδήποτε προσπέρασμα έγινε στον πρώτο γύρο. Καταλαβαίνω ότι το κάνει για να μην διαμορφώνεται εσφαλμένη εικόνα λόγω αλλαγών θέσης πριν την πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση, αλλά έχουν γίνει πολλά προσπεράσματα στη μέση ή ακόμα και στο τέλος του 1ου γύρου, τα οποία είναι στα ίσα και δεν υπάρχουν στις στατιστικές του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                geo-f1 last edited by

                                Θα βοηθήσω τον Μάσα'!

                                Ο Φερνάντο Αλόνσο δηλώνει έτοιμος να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να βοηθήσει τον Φελίπε Μάσα, στη μάχη που δίνει ο βραζιλιάνος με τον Λιούις Χάμιλτον, για τον τίτλο του φετινού πρωταθλήματος.

                                Ναι, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αν μπορώ να βοηθήσω κάποιον, θα βοηθήσω τον Μάσα', ξεκαθάρισε ο Αλόνσο με δηλώσεις του στην ισπανική εφημερίδα 'AS', ύστερα από την κατάκτηση της 2ης σερί νίκης του, στο Φούτζι της Ιαπωνίας.

                                Αναφερόμενος στην εξέλιξης της μονομαχίας του Μάσα με τον Χάμιλτον, ο οδηγός της Renault τόνισε: 'Εχουν χάσει πολλούς βαθμούς. Επειτα από 16 αγώνες, ο πρωτοπόρος έχει 84 βαθμούς. Το 2006, εγώ είχα 82 σε 9 αγώνες.

                                'Σε αυτό το πρωτάθλημα υπάρχουν οδηγοί οι οποίοι είναι ψηλά στην κατάταξη, χωρίς να έχουν μαζέψει πολλούς βαθμούς. Αλλά στο τέλος, κερδίζει αυτός που κάνει τα λιγότερα λάθη. Θα δούμε'.

                                Δύο αγώνες πριν από το τέλος, ο Μάσα υπολείπεται 5 βαθμών του Χάμιλτον, με τον οποίο ο Αλόνσο είχε κάκιστες σχέσεις στην McLaren το 2007, κάτι που οδήγησε τον ισπανό στην απόφαση να επιστρέψει στην Renault φέτος.

                                Οσον αφορά το αν μπορεί να επαναλάβει επιτυχίες όπως αυτές της Σιγκαπούρης και της Ιαπωνίας, στις εναπομείναντες κούρσες του 2008, ο Αλόνσο αισθάνεται μέσα του ότι θα εμφανιστεί δυνατός και στην Κίνα και στην Βραζιλία.

                                'Δεν ξέρω τι να πω, δεν το έχω σκεφτεί ακόμα, αλλά η καρδιά μου λέει ότι θα είμαι σε θέση να παλέψω μπροστά', είπε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

                                'Είμαι αισιόδοξος για τις επόμενες κούρσες. Ισως να μην είναι αρκετό για να κερδίσω, αλλά μια θέση στο βάθρο είναι εφικτή πλέον. Είμαστε 4 δέκατα τον γύρο πίσω από την Ferrari και την McLaren'.

                                http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=23641' target='_blank

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Geo...έτσι όπως είναι το ποστ σου με τη φάτσα του γκαστόνε δεξιά, φαίνεται πολύ ωραίο!

                                  Μπράβο στον Αλόνσο! Μπράβο! Μήπως ετοιμάζει κάτι από Φερράρι πλευρά και χαϊδεύει τα αυτιά του Luca DM?

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    geo-f1 last edited by

                                    Gastone who???

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      madox last edited by

                                      ε οχι και γκαστονε στην Ιαπωνια μετα τον πρωτο ανεφοδιασμο του πετουσε για πολλους γυρους με αποτελεσμα ο Κουμπιτσας να τον βλεπει μονο με κυαλια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Τρόπος του λέγειν ήταν στη προκειμένη περίπτωση η λέξη γκαστόνε...

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red-spirit last edited by

                                          Αν βοηθήσει με τρόπο αντιληπτό τον Μάσσα οι αγωνοδίκες τί τιμωρία μπορούν να αποφασίσουν και για ποιόν;

                                          Προφανώς για τον Ισπανό είναι η εύλογη απάντηση αλλά μετά θα δημιουργηθεί 'κακό προηγούμενο' με συνέπεια να γίνει μπάχαλο ο θεσμός

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Βεβαίως θα μπορούσε να το έκανε και να μην έλεγε τίποτα...άρα δε θα το καταλάβαινε κανείς...but that's a different ballgame...

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 5 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr