-
αναδημοσιευση της σπορτντευ απο την l'equipe
Διαβάστε αύριο, Σάββατο (11/10) στην ελληνική έκδοση της L’ Equipe για τη SportDay, πώς οι Γάλλοι σχεδιάζουν νέα πίστα Formula 1 ενώ εμείς ακόμη το σκεφτόμαστε… Η ομάδα του «Πολ Βαν ντε Φρανς» κατέθεσε πριν από λίγες μέρες στη γαλλική ομοσπονδία αυτοκινήτων αγώνων τον πλήρη φάκελο για την υποψηφιότητά της σχετικά με τη διοργάνωση ενός GP Γαλλίας στο μέλλον.
Πολύ μακρύ (5.5χλμ) αλλά ορατό στο μεγαλύτερο μέρος του το σιρκουί της F1 του «Πολ Βαν Ντε Φρανς» κινείται ανάμεσα στην περιβαλόντική ποιότητα και τον μοντερνισμό. Η τοποθεσία φιλοξενεί και ένα σιρκουί «κλαμπ», μια άλλη πίστα που πρόκειται να αντισταθμίσει για τους μοτοσικλετιστές και μια πίστα καρτ.
http://www.sport-fm.gr/article/149949
και μια δυσαρεστη ειδηση (τουλαχιστον για την αγαπημενη μου πιστα), στην οποια δυστυχως δεν θα ξαναδουμε σε αγωνα Φ1
καλα ρε ματεσιτζ, τι διαολο την πηρες την πιστα; Χωραφι την εκανες στο τελοςThe reconstruction of the A1-Ring is back on the agenda, but Dietrich Mateschitz has ruled out bidding to reinstate the Austrian Grand Prix in 2010 or beyond.
We reported last month that, four years after the circuit in Spielberg was demolished, work to get the track back in use was set to begin following years of speculation.
But although circuit owner Mateschitz, who runs the Red Bull energy drinks company, is injecting 70m Euros into the project for new pit buildings and grandstands, the Austrian billionaire said linking the circuit with a return to the F1 calendar makes no sense.
He said Germany's DTM series will be the main attraction for the track once it is completed in 2010.
'There will be no MotoGP,' he told the Salzburger Nachrichten newspaper, 'and speaking about a return of Formula One would be absurd.'
Michael Schumacher won the last Austrian Grand Prix at the A1-Ring in 2003.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 1355.shtml
-
Ο χρήστης aggelosf έγραψε:
Χαζομάρες...σιγά μη το δεχθούν οι ομάδες.
Άσε τον 'παππού' να λέει...
μακαρι αλλα ετσι λεγαμε και για τους v8 ,το παγωμα της εξελιξης ,τον κοφτη στις στροφες κτλ.
Πω πω αν γίνει κι αυτό πάει την έχουν καταστρέψει την f1.
Αλήθεια από πότε σκέφτεται να τα εφαρμώσει όλα αυτά ξέρουμε;Οι ομάδες τα έχουν πάρει πάντως:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71277Και ορίστε που βρήκε το καλάμι ο Χάμιλτον, διαβάστε στο τέλος του άρθρου:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71284 -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Και ορίστε που βρήκε το καλάμι ο Χάμιλτον, διαβάστε στο τέλος του άρθρου:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71284' target='_blankΣυμφωνώ κι εγώ με τον Ecclestone στο ότι ο Hamilton από άποψη ταλέντου αποκλειστικά είναι 'κατηγορίας' Senna, Schumacher κτλ. Aυτό δε σημαίνει ότι είναι ΗΔΗ σαν αυτούς. Έχει τη δυνατότητα αν δουλέψει κατάλληλα να καταταγεί σε αυτή την κατηγορία όχι μόνο από άποψη φυσικού ταλέντου, αλλά και από άποψη πραγματικής απόδοσης και συνολικών ικανοτήτων. Προς το παρόν έχει χάσει ένα τίτλο κολλώντας σε μια αμμοπαγίδα με 5km/h και δεν έχει πάρει καν το φετεινό μέχρι τώρα. Αδιαφορώ για τις μπούρδες που πετάει και απλά περιμένω τί θα κάνει στη συνέχεια της καρριέρας του.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Οι ομάδες τα έχουν πάρει πάντως:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/71277' target='_blank' target='_blankΑναμενόμενο είναι. Ποιό θα είναι το κίνητρο για μια αυτοκινητοβιομηχανία να συμμετέχει στο μέλλον αν δεν το κάνει με 'δικό της' αυτοκίνητο; Θα δεχτεί λχ. η Honda να τρέχει με κινητήρα BMW (και να το διαφημίζει);
Ο Ecclestone είναι ηλίθιος! Υπάρχει χώρος για ενιαία πρωταθλήματα, η Formula 1 όμως δεν είναι ένα από αυτά. Υποτίθεται είναι η κορυφή του σπορ, η αιχμή της τεχνολογίας.
Ο Toyotaς έχει δίκιο. Το κόστος συμμετοχής είναι σοβαρό θέμα, μονάχα η Williams απέμεινε από τις ιδιωτικές ομάδες που λειτουργεί ως εταιρία και δεν έχει τις πλάτες μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας ή κάποιου λεφτά που κάνει το κέφι του. Και όσο είχε τουλάχιστον τους κινητήρες της BMW ήταν αρκετά ανταγωνιστική, φέρνοντας καλύτερα αποτελέσματα από ομάδες με πολύ μεγαλύτερο προϋπολογισμό (λχ. Toyota). Τώρα πια όμως... Είμαι και λίγο ρομαντικός και δεν θέλω να τη δω να 'φαγωθεί' όπως λχ. οι Tyrell, Stewart, Minardi ή να εξαφανίζεται εντελώς όπως οι Arrows...
Το θέμα όμως είναι ότι κανένα από όσα μέτρα έχουν πάρει μέχρι τώρα έχει καταφέρει να το αντιμετωπίσει αυτό. Απλά παγώνοντας την εξέλιξη σε ένα τομέα (όπως ο κινητήρας), απλά οι ομάδες δεν θα πληρώνουν πια μηχανολόγους αλλά θα μεταφέρουν τα χρήματα που έχουν να δώσουν, σε οποιοδήποτε άλλο τομέα μπορεί να τους δώσει τη νίκη.
-
μονο που οι Σεννα - Σουμι (και ιδιαιτερα ο πρωτος) ετρεχαν απεναντι σε μεγαλους οδηγους, ενω ο βιογραφιας τον σπρωχνουν τα μιντια και οι αντιπαλοι του 1) δεν ειναι μεγαλα ονοματα και 2)πεφτουν απο το ενα λαθος στο αλλο. Σαφως και εχει ταλεντο, αλλα καμμια σχεση με σουμι-σεννα
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/081007091611.shtml' target='_blankτέρμα τα λαμπάκια στην Φερράρι ... (καιρός ήταν)
Τώρα το παρατήρησα.
Προσωπικά μου φαίνεται λιγάκι 'δειλία' να στηρίξουν την επιλογή τους, κάνοντας φυσικά τις ανάλογες τροποποιησεις. Σπασμωδική αντίδρασh, την ώρα που η Honda και ο Ross Brawn ετοιμάζουν το δικό τους σύστημα.
-
ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ......και χαιρετισματα απο Καρπενησι
For the purposes of this analysis, I only count what I will term 'genuine'
passing manoeuvres, which means that I always exclude:a) any place changes made during pit stops
b) all lapping or unlapping manoeuvres
c) any place changes made during the first lap
Top 30 Races for Overtaking (1997-2008)
Year GP Wet SC
===========================================
-
51 1997 - Belgium Wet SC (1)
51 2000 - USA Wet
51 2006 - China Wet -
49 2003 - Britain SC (2)
-
48 2003 - Brazil Wet SC (4) Race stopped
-
47 1999 - Australia SC (2)
47 2001 - Malaysia Wet SC (1)
47 2002 - Britain Showers -
46 2007 - Japan Wet SC (2)
-
44 1998 - Britain Wet SC (1)
44 2008 - Britain Wet -
43 1999 - France Wet SC (1)
-
42 2000 - Germany Wet SC (2)
-
41 2004 - Brazil Wet track
-
40 2007 - China Wet
-
39 1997 - Argentine SC (1)
39 2006 - Bahrain -
38 2003 - Australia SC (2)
38 2004 - Italy -
36 1997 - Spain
36 2003 - USA Wet -
33 1999 - Europe Wet
33 2008 - Italy Wet SC (1) -
32 1997 - Brazil
32 2006 - Hungary Wet SC (1) -
30 1999 - Austria
30 2002 - Brazil
30 2005 - Turkey -
29 1997 - Monaco Wet
29 1998 - Austria SC (1)
29 2004 - Germany
29 2008 - Belgium Wet at times
Top 20 'Dry' Races (Not wet & no Safety Car)
-
39 2006 - Bahrain
-
38 2004 - Italy
-
36 1997 - Spain
-
32 1997 - Brazil
-
30 1999 - Austria
30 2002 - Brazil
30 2005 - Turkey -
29 2004 - Germany
-
28 1997 - Hungary
28 1998 - Italy
28 2005 - Belgium -
27 1999 - Brazil
27 2002 - Malaysia
27 2002 - Europe -
25 2002 - Germany
25 2003 - Hungary -
24 2005 - Europe
-
22 2000 - Brazil
-
21 1997 - Austria
21 2001 - USA
21 2002 - USA
21 2004 - Japan
21 2006 - Germany
Drivers' Season Total
1 2 3 ESP TUR MON CDN FRA GBR GER HUN EUR BEL ITA SIN
26 Kovalainen 1 - - - 8 4 2 1 3 1 - - 6 - -
23 Räikkönen 1 - 1 - 1 - - - 3 6 - - 1 8 2
21 Hamilton - - 3 - 1 - - 4 1 3 - - - 9 -
18 Massa 3 - - - - - 8 1 2 - - - - 2 2
15 Heidfeld - 2 2 1 - - 1 - 3 - - - 6 - -
15 Nakajima 1 2 2 - - - - - 3 1 - 1 1 2 2
14 Webber - - 1 - - 1 1 - 10 - - - 1 - -
13 Rosberg - 2 - - - 2 1 - 3 2 1 - - 1 1
12 Piquet - - 3 - 1 2 2 1 - 1 - - - 2 -
11 Sutil 1 - - - - 2 - - - 3 - 1 4 - -
11 Alonso 2 1 - - - 1 - 1 3 1 - - - 1 1
11 Glock 1 - - - - 2 - - 1 - - - 1 5 1
9 Barrichello - - - - - 1 - 1 5 1 - - 1 - -
9 Coulthard 1 - - 1 - - - - - 4 - 2 1 - -
9 Vettel - - - - - 4 1 - - 1 - - 3 - -
9 Kubica - - - - - - 1 - 2 - - - 3 2 1
5 Button - - - - - - - - 2 - 1 - 1 1 -
4 Trulli - - - - - 2 - - 2 - - - - - -
4 Fisichella - 1 1 - - - - - - 1 1 - - - -
3 [Davidson] - 2 1 - - - - - - - - - - - -
3 Bourdais - - - - - - - - 1 - - - - - 2
2 [Sato] - 1 - 1 - - - - - - - - - - -247 11 11 14 3 11 21 17 9 44 25 3 4 29 33 12
No. of Times Overtaken
1 2 3 ESP TUR MON CDN FRA GBR GER HUN EUR BEL ITA SIN
23 Nakajima 1 4 2 - - 3 1 - 4 4 2 - - 2 -
21 Trulli - - 1 - - 1 2 - 3 2 - - 5 2 5
19 Alonso 1 1 1 - 1 - - 3 5 4 - - - 3 -
19 Piquet 2 - - - 1 5 - 1 2 1 - 1 5 1 -
16 Fisichella - - - 1 - 4 - - 2 3 - 1 - 2 3
13 Barrichello 1 1 1 - - 1 4 - 2 - 1 2 - - -
13 Glock - - - - 2 - 1 1 1 - - - 4 4 -
13 Button - - - - 2 2 2 - 1 1 - - 3 2 -
13 Bourdais 1 - 1 - - 1 3 - 3 - - - 3 - 1
11 Kovalainen 1 - 1 - - - 1 - 6 1 - - 1 - -
11 Coulthard - 2 - - 1 - - - - 2 - - 1 5 -
10 Rosberg - - - - 1 - 1 - 2 3 - - - 3 -
9 Webber - - - - - 1 1 2 3 - - - 2 - -
8 [Sato] 2 2 3 1 - - - - - - - - - - -
8 Sutil - - - - 1 1 - 1 2 - - - - 2 1
7 Heidfeld - - - - - - 1 - 2 - - - 1 3 -
7 Räikkönen 2 - - - - - - 1 3 - - - - 1 -
7 Kubica - - 1 - - - - - - 2 - - 2 2 -
7 Vettel - 1 - - - 2 - - - 1 - - 1 - 1
7 Massa - - - - 1 - - - 3 1 - - - 1 1
4 [Davidson] - - 3 1 - - - - - - - - - - -
1 Hamilton - - - - - - - - - - - - 1 - -247 11 11 14 3 11 21 17 9 44 25 3 4 29 33 12
Gains/Losses on Lap One
Plus 3: Alonso
Plus 2: Trulli
Plus 1: Vettel, Glock, Heidfeld, Bourdais, BarrichelloNo change: Massa, Hamilton, Räikkönen, Kubica, Webber, Sutil
Minus 1: Nakajima, Coulthard
Minus 2: Kovalainen, Rosberg, Button, PiquetNotes: Fisichella started from the pitlane.
Gains/Losses on Lap One in 2008
Driver Total (ASP) 1 2 3 4 5 6 7 FRA GBR GER HUN EUR BEL ITA SIN
============================================================================
Sutil +9 (18.9) - +3 - - - 0 0 +1 +3 -1 0 +3 0 - 0
Rosberg +7 (11.4) +2 +1 +1 +4 +2 -1 +1 0 - -1 -3 +1 +2 - -2
Fisichella +7 (18.1) - -2 +3 +2 - 0 0 +1 +1 +1 -1 +2 - - -
Piquet +6 (14.0) +3 0 +2 0 -1 0 0 +1 +1 -1 0 -3 +6 - -2
Barrichello +5 (14.8 ) +1 -3 -2 -1 -1 -1 +1 +2 +2 +1 +4 0 +1 - +1
Hamilton +4 (4.3) 0 +4 -6 +1 +1 +1 0 +3 +1 0 -1 0 0 - 0
[Sato] +4 (20.8 ) +3 -2 +3 0 - - - - - - - - - - -
Massa +3 (2.9) - 0 +1 +1 0 0 0 0 - 0 +2 0 -1 - 0
Kubica +3 (5.0) 0 +1 -1 -1 +2 0 0 0 0 +3 -1 0 0 - 0
Alonso +3 (7.3) 0 -2 +1 -1 +2 +1 -1 -1 -1 -1 +1 - +2 - +3
Glock +3 (11.3) 0 - 0 -3 -1 +1 -3 +2 -1 +1 +1 +1 +4 - +1
Bourdais +1 (14.6) -3 0 -1 -2 +1 0 0 -1 -3 +3 +3 -1 +4 - +1Räikkönen -2 (4.8 ) +2 0 +1 0 -2 -1 0 0 -1 -1 -1 -1 +2 - 0
[Davidson] -2 (21.2) - -1 -1 0 - - - - - - - - - - -
Trulli -3 (8.1) -1 -3 +2 -1 -3 0 +1 +1 +3 -1 0 0 -3 - +2
Vettel -3 (11.7) - +1 - - - 0 - 0 - +1 -4 0 -2 - +1
Nakajima -4 (14.9) - +3 -3 -2 - +1 +2 +1 -3 0 -2 - 0 - -1
Webber -6 ( 8.3) - +2 0 -1 -1 -3 -1 -1 - -1 0 0 0 - 0
Heidfeld -6 ( 8.6) -1 -5 0 +2 +1 +1 -1 -2 0 +1 +3 -1 -5 - +1
Button -6 (14.1) - -1 - 0 +1 - - -4 +1 +1 -2 +1 0 - -2
Kovalainen -9 (4.4) 0 +1 +1 0 -2 - 0 +1 0 0 -1 +1 -8 - -2
Coulthard -11 (12.7) -3 +3 -1 +1 0 +1 +1 -4 - -5 +2 -3 -2 - -1Note: The number in brackets (ASP) is the average starting position in 2008
(grid position after any penalties have been applied).Obviously, a driver who often starts from pole position has very little chance
to gain places while one who usually starts at the back of the grid has a good
chance of gaining places.Most Passes 1998-2008
Using only the data from my statistics these are all drivers who have achieved
50 or more passes.206 R Barrichello *
154 M Schumacher
154 D Coulthard *
154 R Schumacher131 J Button *
126 G Fisichella *
113 F Massa *
110 K Räikkönen *
108 J Villeneuve
103 O Panis
103 J Trulli *95 JP Montoya
89 J Alesi
86 N Heidfeld *
85 F Alonso *
84 M Webber *
78 T Sato
73 H-H Frentzen
67 E Irvine
54 J Verstappen
50 M Salo- Current drivers
Two other drivers who just missed getting on the list - Mika Häkkinen & Pedro
de la Rosa (both 49).The totals for the other current drivers are:
48 R Kubica
44 N Rosberg
37 L Hamilton
36 H Kovalainen
25 A Sutil
17 K Nakajima
14 S Vettel
12 N Piquet
11 T Glock
3 S BourdaisIt's not unusual for me to make an occasional mistake or to omit something in
the above. I do, of course, take full responsibility for any errors. I would
be grateful to anyone for pointing them out, and will incorporate any
corrections in later posts.Average Starting Position 2008 - after Singapore, Qualifying #15
2008 2008 2007 2006 2005 2004 2003
Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP
==================================================================================- 2.93 (-0.14) F Massa 4 4.24 2 6.67 17 11.89 18 13.50 - -
- (3) 4.27 (-0.16) L Hamilton 1 2.59 - - - - - - - -
- (2) 4.40 (+0.04) H Kovalainen 10 10.71 - - - - - - - -
- 4.80 (-0.13) K Räikkönen 3 3.53 4 5.83 2 5.68 9 8.22 6 6.81
- 5.00 (-0.07) R Kubica 6 7.00 9 8.83 - - - - - -
- 7.33 (+0.54) F Alonso 2 3.18 1 4.28 1 3.95 7 7.56 8 7.88
- 8.07 (+0.21) J Trulli 8 9.24 14 10.28 5 6.11 6 6.71 7 7.31
- 8.27 (+0.34) M Webber 7 9.06 7 11.06 8 8.00 13 9.72 11 9.88
- 8.60 (+0.03) N Heidfeld 5 5.41 10 10.17 12 9.57 21 16.00 15 12.31
10(=10) 11.33 (-0.31) T Glock - - - - - - 22 16.50 - -
11(=10) 11.40 (-0.24) N Rosberg 9 9.88 12 13.33 - - - - - - - 11.73 (-0.41) S Vettel 15 14.38 - - - - - - - -
- 12.73 (+0.09) D Coulthard 13 13.35 13 14.17 16 11.00 10 9.39 9 8.50
- 14.00 (+0.14) N Piquet - - - - - - - - - -
- 14.13 (-0.19) J Button 14 13.94 3 7.78 4 5.94 3 5.50 13 11.33
- 14.60 (+0.17) S Bourdais - - - - - - - - - -
- 14.80 (+0.23) R Barrichello 16 15.00 6 7.61 13 10.53 2 4.56 1 3.63
- 14.93 (-0.36) S Nakajima 22 19.00 - - - - - - - -
- 18.07 (+0.14) G Fisichella 11 10.82 3 5.61 3 5.74 17 12.33 19 13.88
- 18.87 (+0.01) A Sutil 23 20.29 - - - - - - - -
- 20.75 T Sato 20 17.29 20 19.67 14 10.88 8 8.06 16 13.00
- 21.25 A Davidson 19 16.06 - - 22 15.00 - - - -
Averages include all demotions such as engine/gearbox change penalties, but not
last minute changes such as pitlane starts.Average Team Starting Position 2008 - after Singapore, Qualifying #15
2008 2007 2006 2005 2004 2003 2002
Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP Pos. ASP
=======================================================================================- 3.87 (-0.13) Ferrari 2. 3.88 2. 6.06 6. 9.37 1. 4.25 1. 3.94 1. 2.35
- 4.30 (-0.09) McLaren 1. 2.88 3. 6.89 2. 6.61 5. 8.81 4. 7.66 3. 5.62
- 6.80 (-0.02) BMW-Sauber 3. 6.18 6. 10.81 8. 11.95 8. 12.92 8. 12.81 5. 10.97*
- 9.70 (-0.05) Toyota 4. 10.79 5. 10.11 3. 7.47 7. 11.81 5. 10.09 8. 14.59
- 10.50 (+0.21) Red Bull 6. 11.21 8. 14.65 7. 11.24 6. 11.69 7. 11.84 9. 15.79*
- 10.67 (+0.35) Renault 5. 10.82 1. 4.94 1. 4.84 4. 7.47 3. 7.59 4. 9.50
- 13.17 (-0.12) T Rosso 9. 16.21 9. 15.83 10. 17.50 10. 18.53 10. 18.66 11. 20.32*
13.17 (-0.29) Williams 7. 12.65 7. 12.19 5. 9.32 2. 6.39 2. 5.03 2. 3.21 - 14.47 (+0.04) Honda 8. 14.47 4. 7.75 4. 8.53 3. 6.78 6. 11.48 6. 12.71*
- 18.43 (+0.04) F India 11. 20.82 10. 18.06 9. 16.97 9. 16.36 9. 15.53 7. 13.33*
- 21.00 S Aguri 10. 16.68 11. 20.14 - - - - - - - -
- Red Bull = Jaguar (2002-04), Honda = BAR (2002-05), BMW-Sauber = Sauber (2002-05),
Force India = Spyker (2007) = Midland (2006) = Jordan (2002-05), Toro Rosso = Minardi
(2002-05)
Note: Throughout my 2007 season posts the data in the 2006 columns was incorrect.
Team-mates Head-to-Head 2008 - after Monza, Qualifying #14
Team Driver-1 Driver-2 Posn.
Renault Alonso 15-0 Piquet +100
Red Bull Webber 14-1 Coulthard +75
BMW-Sauber Kubica 12-3 Heidfeld +54
Williams Rosberg 12-3 Nakajima +49Ferrari Massa 11-4 Räikkönen +28
Toro Rosso Vettel 10-5 Bourdais +43
Toyota Trulli 10-5 Glock +37
McLaren Hamilton 10-5 Kovalainen +1Force India Fisichella 8-7 Sutil +12
Honda Button 8-7 Barrichello +10S Aguri Sato 2-2 Davidson +2
Notes: 'Posn.' shows the advantage in qualifying positions to date. A
positive number shows the driver on the left has the advantage and a
negative number the driver on the right.2008 Grid Penalties
Qual Penalties (reason)
01 AUS Timo Glock 9th 2 x 5-place (gearbox & blocking)
01 AUS Adrian Sutil 19th pitlane start (changed engine)02 MAL H Kovalainen 3rd 5-place (blocking)
02 MAL Lewis Hamilton 4th 5-place (blocking)
02 MAL K Nakajima 18th 10-place (caused accident in AUS)05 TUR G Fisichella 19th 5-place (exited pits through red light)
06 MON D Coulthard 10th 5-place (gearbox)
06 MON S Vettel 18th 5-place (gearbox)
06 MON G Fisichella 20th 5-place (gearbox)07 CDN S Bourdais 16th 5-place (gearbox)
07 CDN Jenson Button 19th 5-place (gearbox)
07 CDN S Vettel 20th 5-place (gearbox)08 FRA Lewis Hamilton 3rd 10-place (caused accident in CDN)
08 FRA H Kovalainen 5th 5-place (blocking)
08 FRA Nico Rosberg 15th 10-place (caused accident in CDN)09 GBR Nico Rosberg 18th pitlane start (changed car after qual)
11 HUN S Bourdais 14th 5-place (blocking)
12 EUR R Barrichello 19th pitlane start (changed car after qual)
12 EUR Adrian Sutil 20th pitlane start (changed car after qual)14 ITA K Nakajima 18th pitlane start (changed setup after qual)
14 ITA Jenson Button 19th pitlane start (changed setup after qual)15 SIN Nick Heidfeld 6th 3-place (blocking - pitlane)
Appearances in Each Qualifying Session
Q-1 Q-2 Q-3
H Kovalainen 15 15 15
F Massa 15 15 15L Hamilton 15 15 14
R Kubica 15 15 14* GBR (2 laps)K Räikkönen 15 15* 13 AUS (0 laps)
F Alonso 15 15* 12 SIN (1 lap)J Trulli 15 15 11
M Webber 15 15* 11* AUS (2 laps), CDN (0 laps)N Heidfeld 15 14 11
N Rosberg 15 14* 7 HUN (0 laps)
S Vettel 15* 11 7* AUS (2 laps), CDN (0 laps)T Glock 15 15 6
D Coulthard 15 12 5* MON (0 laps)
N Piquet 15 9 3
S Bourdais 15 9 3J Button 15 9 1
K Nakajima 15 8 1
R Barrichello 15 7 1G Fisichella 15* 1 0 SIN (2 laps)
A Sutil 15 0 0
T Sato 4 0 0
A Davidson 4 0 0- Set no time in one or more sessions.
Best Qualifying Performances (Current Drivers)
Best in 2008 Best in Best in Best before 2006
Driver Posn.(#) GP(s) 2007 (#) 2006 (#) Posn. (#) First - Last
=============================================================================
L Hamilton Pole (5) . . . Pole (6) --- ---
F Massa Pole (5) . . . Pole (6) Pole (3) 4th (3) AUT 02 - BRA 04
K Räikkönen Pole (2) FRA Pole (3) Pole (3) Pole (8) Eur 03 - TUR 05
R Kubica Pole (1) BRN 4th (1) 6th (1) ---
H Kovalainen Pole (1) GBR 6th (2) --- ---
S Vettel Pole (1) ITA 7th (1) --- ---F Alonso 2nd (1) ESP Pole (2) Pole (6) Pole (9) MAL 03 - CHN 05
M Webber 2nd (1) GBR 5th (1) 2nd (1) 2nd (2) MAL 04 - ESP 05
J Trulli 3rd (1) MAL 6th (1) 3rd (1) Pole (3) MON 04 - USA 05
S Bourdais 4th (1) ITA --- --- ---
N Heidfeld 5th (4) . . . 2nd (1) 3rd (1) Pole (1) Eur 05
N Rosberg 5th (2) CDN/ITA 4th (1) 3rd (1) ---
T Glock 5th (1) HUN --- --- 16th (2) CDN 04 - CHN 04
D Coulthard 7th (1) FRA 5th (1) 7th (1) Pole (12) ARG 95 - MON 01
N Piquet 7th (1) GBR --- --- ---
J Button 9th (1) BRN 6th (1) Pole (1) Pole (2) RSM 04 - CDN 05
R Barrichello 9th (1) CDN 9th (1) 3rd (2) Pole (13) BEL 94 - BRA 04
K Nakajima 10th (1) SIN 19th (1) --- ---G Fisichella 12th (1) ITA 4th (1) Pole (1) Pole (2) AUT 98 - AUS 05
A Sutil 16th (1) CDN 19th (3) --- ---
T Sato 19th (1) MAL 10th (1) 17th (2) 2nd (1) Eur 04
A Davidson 21st (3) . . . 11th (2) --- 15th (1) MAL 05Personal Bests set at Singapore 2008
Career 2008 Season
Pole F Massa (14) F Massa (5)
10th K Nakajima K NakajimaMost Pole Positions
1950-2002 (Top 25) Since 2003 (Top 10)
========================= ========================
1 Ayrton Senna 65 1 Michael Schumacher 18 +
2 Michael Schumacher 50 + 2 Fernando Alonso 17
3 Jim Clark 33 3 Kimi Räikkönen 16
Alain Prost 33 4 Felipe Massa 14
5 Nigel Mansell 32 5 Lewis Hamilton 11
6 Juan Manuel Fangio 29 6 Rubens Barrichello 7 +
7 Mika Häkkinen 26 7 Ralf Schumacher 5 +
8 Niki Lauda 24 8 Juan Pablo Montoya 3 +
Nelson Piquet 24 Jarno Trulli 3
10 Damon Hill 20 Jenson Button 3
11 Mario Andretti 18
René Arnoux 18
13 Jackie Stewart 17
14 Stirling Moss 16 + also achieved poles in other
15 Alberto Ascari 14 era
Ronnie Peterson 14
James Hunt 14
18 Graham Hill 13
Jack Brabham 13
Jacky Ickx 13
Jacques Villeneuve 13
21 David Coulthard 12
Gerhard Berger 12
24 Jochen Rindt 10
Juan Pablo Montoya 10 +Since 2003 we have had:
- Single lap qualifying (2003-05, except for AUS-MON 2005)
- Two single-lap sessions aggregated (AUS-MON 2005 only)
- Knockout, 3-period, race fuel (from EUR 2005)
2008 Grid Positions
Driver Team R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8 R9 10 11 12 13 ITA SIN Tot Avg.
===============================================================================
Massa Ferrari 4 1 2 3 1 1 6 2 9 2 3 1 2 6 1 44 3.07
Kovalainen McLaren 3 8 5 6 2 4 7 10 1 3 2 5 3 2 61 4.36
Hamilton McLaren 1 9 3 5 3 3 1 13 4 1 1 2 1 15 62 4.43
Räikkönen Ferrari 15 2 4 1 4 2 3 1 3 6 6 4 4 14 69 4.93
Kubica BMW Sauber 2 4 1 4 5 5 2 5 10 7 4 3 8 11 71 5.07
Alonso Renault 11 7 10 2 7 7 4 3 6 5 7 12 6 8 95 6.79
Trulli Toyota 6 3 7 8 8 8 14 4 14 4 9 7 11 7 110 7.86
Webber Red Bull 14 6 11 7 6 9 10 6 2 8 8 14 7 3 111 7.93
Heidfeld BMW Sauber 5 5 6 9 9 12 8 11 5 12 5 8 5 10 120 8.57
Glock Toyota 19 10 13 14 15 10 11 8 12 11 5 13 13 9 163 11.64
Rosberg Williams 7 16 8 15 11 6 5 19 20 13 14 9 15 5 163 11.64
Vettel Toro Rosso 9 15 19 18 14 19 19 12 8 9 11 6 10 1 170 12.14
Coulthard Red Bull 8 12 17 17 10 15 13 7 11 10 13 17 14 13 177 12.62
Piquet Renault 21 13 14 10 17 17 15 9 7 17 10 15 12 17 194 13.86
Button Honda 12 11 9 13 13 11 20 16 17 14 12 16 17 19 200 14.29
Bourdais Toro Rosso 17 18 15 16 18 16 18 14 13 15 19 10 9 4 202 14.43
Barrichello Honda 10 14 12 11 12 14 9 20 16 18 17 19 16 16 204 14.57
Nakajima Williams 13 22 16 12 16 13 12 15 15 16 16 11 19 18 214 15.29
Fisichella F India 16 17 18 19 20 20 17 17 19 20 18 18 20 12 251 17.93
Sutil F India 18 20 20 20 19 18 16 18 18 19 20 20 18 20 264 18.86
Sato S Aguri 20 19 22 22 - - - - - - - - - - 83 20.75
Davidson S Aguri 22 21 21 21 - - - - - - - - - - 85 21.25Note: With only three events remaining, there have been zero driver changes
so far in 2008. -
-
Post θησαυρός. copy paste και στο αρχείο.
thanx. -
Οποιος και να το εφτιαξε απλα φοβερο.
Ο κλαψας νο1 στις προσπερασεις? -
Έρχονται αλλαγές:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2245.shtml
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έρχονται αλλαγές:http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 2245.shtml' target='_blank
αυτα μου φαινονται πιο λογικα απο τις προτασεις των νεοναζι-χουφταλου.
-
Ειναι ο Brian Lawrence; Διαβαζα το newsgroup rec.autos.sport.formula-1 (ή καπως ετσι) μονο και μονο για τις αναλυσεις του. Φοβερος! Απο εκει το ξεσηκωσες;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Ειναι ο Brian Lawrence; Διαβαζα το newsgroup rec.autos.sport.formula-1 (ή καπως ετσι) μονο και μονο για τις αναλυσεις του. Φοβερος! Απο εκει το ξεσηκωσες;100% o Βrian είναι. Είναι τρομερή πηγή στατιστικών, αλλά σε ορισμένα σημεία της μεθοδολογίας του, διαφωνώ κάθετα. Πχ δε μετράει στις στατιστικές του οποιοδήποτε προσπέρασμα έγινε στον πρώτο γύρο. Καταλαβαίνω ότι το κάνει για να μην διαμορφώνεται εσφαλμένη εικόνα λόγω αλλαγών θέσης πριν την πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση, αλλά έχουν γίνει πολλά προσπεράσματα στη μέση ή ακόμα και στο τέλος του 1ου γύρου, τα οποία είναι στα ίσα και δεν υπάρχουν στις στατιστικές του.
-
Θα βοηθήσω τον Μάσα'!
Ο Φερνάντο Αλόνσο δηλώνει έτοιμος να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να βοηθήσει τον Φελίπε Μάσα, στη μάχη που δίνει ο βραζιλιάνος με τον Λιούις Χάμιλτον, για τον τίτλο του φετινού πρωταθλήματος.
Ναι, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αν μπορώ να βοηθήσω κάποιον, θα βοηθήσω τον Μάσα', ξεκαθάρισε ο Αλόνσο με δηλώσεις του στην ισπανική εφημερίδα 'AS', ύστερα από την κατάκτηση της 2ης σερί νίκης του, στο Φούτζι της Ιαπωνίας.
Αναφερόμενος στην εξέλιξης της μονομαχίας του Μάσα με τον Χάμιλτον, ο οδηγός της Renault τόνισε: 'Εχουν χάσει πολλούς βαθμούς. Επειτα από 16 αγώνες, ο πρωτοπόρος έχει 84 βαθμούς. Το 2006, εγώ είχα 82 σε 9 αγώνες.
'Σε αυτό το πρωτάθλημα υπάρχουν οδηγοί οι οποίοι είναι ψηλά στην κατάταξη, χωρίς να έχουν μαζέψει πολλούς βαθμούς. Αλλά στο τέλος, κερδίζει αυτός που κάνει τα λιγότερα λάθη. Θα δούμε'.
Δύο αγώνες πριν από το τέλος, ο Μάσα υπολείπεται 5 βαθμών του Χάμιλτον, με τον οποίο ο Αλόνσο είχε κάκιστες σχέσεις στην McLaren το 2007, κάτι που οδήγησε τον ισπανό στην απόφαση να επιστρέψει στην Renault φέτος.
Οσον αφορά το αν μπορεί να επαναλάβει επιτυχίες όπως αυτές της Σιγκαπούρης και της Ιαπωνίας, στις εναπομείναντες κούρσες του 2008, ο Αλόνσο αισθάνεται μέσα του ότι θα εμφανιστεί δυνατός και στην Κίνα και στην Βραζιλία.
'Δεν ξέρω τι να πω, δεν το έχω σκεφτεί ακόμα, αλλά η καρδιά μου λέει ότι θα είμαι σε θέση να παλέψω μπροστά', είπε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.
'Είμαι αισιόδοξος για τις επόμενες κούρσες. Ισως να μην είναι αρκετό για να κερδίσω, αλλά μια θέση στο βάθρο είναι εφικτή πλέον. Είμαστε 4 δέκατα τον γύρο πίσω από την Ferrari και την McLaren'.
http://www.sport.gr/default.asp?pid=4&aid=23641' target='_blank
-
Geo...έτσι όπως είναι το ποστ σου με τη φάτσα του γκαστόνε δεξιά, φαίνεται πολύ ωραίο!
Μπράβο στον Αλόνσο! Μπράβο! Μήπως ετοιμάζει κάτι από Φερράρι πλευρά και χαϊδεύει τα αυτιά του Luca DM?
-
Gastone who???
-
ε οχι και γκαστονε στην Ιαπωνια μετα τον πρωτο ανεφοδιασμο του πετουσε για πολλους γυρους με αποτελεσμα ο Κουμπιτσας να τον βλεπει μονο με κυαλια.
-
Τρόπος του λέγειν ήταν στη προκειμένη περίπτωση η λέξη γκαστόνε...
-
Αν βοηθήσει με τρόπο αντιληπτό τον Μάσσα οι αγωνοδίκες τί τιμωρία μπορούν να αποφασίσουν και για ποιόν;
Προφανώς για τον Ισπανό είναι η εύλογη απάντηση αλλά μετά θα δημιουργηθεί 'κακό προηγούμενο' με συνέπεια να γίνει μπάχαλο ο θεσμός
-
Βεβαίως θα μπορούσε να το έκανε και να μην έλεγε τίποτα...άρα δε θα το καταλάβαινε κανείς...but that's a different ballgame...
Διάφορα Νέα - Οκτωβριος 2008