-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
...............
Έτσι λοίπόν βλέπουμε τα 5λιτρα σπορ κουπέ τους να είναι φθηνότερα από τα αντίστοιχα «δικά μας»GTI.Τους δικούς μας κουβάδες καλύτερα.
Ας είμαστε επιτέλους ειλικρινεις.
Οταν ο μέσος Αμερικάνος δίνει 20000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ για ένα εξακύλινδρο mustang 200 ίππων εμείς για να ικανοποιήσουμε τα γούστα αυτής της κουλτούρας οδηγών θα πρέπει να πληρώσουμε την 130 30000 για να σπινάρει μόνο αν είσαι σουρωμένος.
Αλλά η αφέλεια μας δε σταματάει εκεί.
Μπαινουμε στο αμερικάνικο ford και χαιδεύουμε τα πλαστικά διακρίνοντας ατέλειες συναρμογής.
Τις ατέλειες στην τιμή δεν τις βλέπει κανείς όμως.
Ενα αντίστοιχο αμάξι στην ευρώπη πχ bmw θα το πληρώσει ο καταναλωτής 6 φορές ποιό πάνω και σε κάθε πάντα που θα το τραβάς θα σκύβεις κι από κάτω να το κοιτάς μη τα έξυσε κάνα πετραδάκι.
Το ford θα το σκίζεις ανελέητα και θα λειτουργεί με.......20000 δολλάρια δηλ καμιά 16000ευρώ!!!
Κι εμείς με 16 χιλιάρια αγοράζουμε τον τελευταίο τενεκέ που κυκλοφορεί του χώνουμε και μια φιλτροχοάνη να νομίζουμε ότι κάτι έχουμε κι αβέρτα κράξιμο τους αμερικάνους.Οσο αναφορά την τιμολογιακή πολιτική έχεις δίκιο εν μέρη.
Το κόστος έρευνας κι εξέλιξης πρέπει να ενσωματωθεί στην τιμή.
Ε δε μπορεί όμως ρε φίλε ο Αμερικάνος το ΣΕΝΤΑΝ CIVIC ΤYPE R να το πληρώνει κάτω από 20κ$ κι εμεις το χάτσμπακ μια 30άρα ευρά!!!!
Δηλ μισή τιμή κάτω κι όλκληρο το αμάξι (σενταν).
Αυτό είναι ΕΜΦΑΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ.Πες μου εσύ ποιός τελικά είναι το 'αμερικανάκι'?
Αλλά αυτά εμείς επειδή δεν μπορούμε ή μάλλον δε θέλουμε να τα συλλάβουμε όπως και το γεγονός ότι δεν μπορούμε να φτάσουμε το μέσο επίπεδο διαβίωσης ενός αμερικανού πλάθουμε ιστορίες για την κακιά φυλή κι άλλα ευτράπελα.
Μαλιστα. Το dodge caliber τοτε, γιατι δεν το δινουν σε τιμη αμερικης, αλλα σε παραπλησια (και μεγαλυτερη) απο κατι ευρωπαικους κουβαδες που του ριχνουν οπου κι αν τα συγκρινεις;
-
Προς pro
Γιατί ο καλός ο έμπορος δεν 'ξεβρακώνεται' αμέσως με τη πρώτη, ιδιαιτέρως όταν ξέρει ότι θα πουλήσει λίγα έτσι και αλλιώς. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Προς pro
Γιατί ο καλός ο έμπορος δεν 'ξεβρακώνεται' αμέσως με τη πρώτη, ιδιαιτέρως όταν ξέρει ότι θα πουλήσει λίγα έτσι και αλλιώς.Αυτα τ ακουω βερεσε. Ας το εδιναν 12000 να πουλουσαν σαν κουλουρακια.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Προς pro
Γιατί ο καλός ο έμπορος δεν 'ξεβρακώνεται' αμέσως με τη πρώτη, ιδιαιτέρως όταν ξέρει ότι θα πουλήσει λίγα έτσι και αλλιώς.Αυτα τ ακουω βερεσε. Ας το εδιναν 12000 να πουλουσαν σαν κουλουρακια.
ακριβως, ας τα εδινε σε τιμη εκτος ανταγωνισμου, και σιγα μην τον χαλαγε που θα πουλουσε πολλα...
-
Tόσο θα δώσει πιθανώς κάποιο μεθ' επόμενο μοντέλο της. 'Αμα ξέρει ότι μπορεί να κατέβει γιατί να κατέβει αμέσως? Θα το κάνει όταν έχει τη δύναμη και το κατάλληλο προιόν. Έτσι, θα κερδίσει περισσότερα, θα προλάβει στο ενδιάμεσο να φτιαχτεί ως αντιπροσωπεία και θα πουλήσει και ολίγη πουλ μουρ στους μέχρι τότε πελάτες της.
Παρεπιμπτόντως ο αμερικάνος είναι ο μεγαλύτερος έμπορος που γεννήθηκε ποτέ στον πλανήτη. Οι μπίζνες του καταμετρώνται με πολλά δις και σίγουρα δεν έχει στα άμεσα πλάνα του την Ελλάδα (αν την έχει καθόλου).
Τα δε νέα αμερικάνικα αυτοκίνητα που έρχονται στην Ευρώπη ήτοι Cadillac, Chevrolet, Dodge, γιατί υπάρχουν και παλιά, είναι τα μόνα που αύξησαν τις πωλήσεις τους συνολικά τα 2 τελευταία χρόνια εν μέσω κρίσης, όταν όλοι οι άλλοι είχαν μείωση.
Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tόσο θα δώσει πιθανώς κάποιο μεθ' επόμενο μοντέλο της. 'Αμα ξέρει ότι μπορεί να κατέβει γιατί να κατέβει αμέσως? Θα το κάνει όταν έχει τη δύναμη και το κατάλληλο προιόν. Έτσι, θα κερδίσει περισσότερα, θα προλάβει στο ενδιάμεσο να φτιαχτεί ως αντιπροσωπεία και θα πουλήσει και ολίγη πουλ μουρ στους μέχρι τότε πελάτες της.Παρεπιμπτόντως ο αμερικάνος είναι ο μεγαλύτερος έμπορος που γεννήθηκε ποτέ στον πλανήτη. Οι μπίζνες του καταμετρώνται με πολλά δις και σίγουρα δεν έχει στα άμεσα πλάνα του την Ελλάδα (αν την έχει καθόλου).
Τα δε νέα αμερικάνικα αυτοκίνητα που έρχονται στην Ευρώπη ήτοι Cadillac, Chevrolet, Dodge, γιατί υπάρχουν και παλιά, είναι τα μόνα που αύξησαν τις πωλήσεις τους συνολικά τα 2 τελευταία χρόνια εν μέσω κρίσης, όταν όλοι οι άλλοι είχαν μείωση.
Έχουμε να δούμε πολλά επεισόδια ακόμη.Αυτο μου θυμιζει το σκαραβαιο (του λαζοπουλου, οχι της vw) 'αμα θελω τη φυστικωνω τη Μονικα, αλλα δεν γουσταρω'...
Κατα τα αλλα αυξησαν τις πωλησεις, γιατι απο το 0,0001% πηγαν στο 0,0002%. 100% αυξηση (το ξερω οτι τα νουμερα ειναι λαθος και υπερβολικα, αλλα πιανετε το νοημα χεχεχε)
-
Tα ποσοστά πωλήσεων των αμερικάνικων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, και αντίστοιχα ο τζίρος τους, είναι πολλές φορές μεγαλύτερα από αυτά που αναφέρεις pro.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Κατα τα αλλα αυξησαν τις πωλησεις, γιατι απο το 0,0001% πηγαν στο 0,0002%. 100% αυξηση (**το ξερω οτι τα νουμερα ειναι λαθος και υπερβολικα, αλλα πιανετε το νοημα **χεχεχε)
Να πω οτι δεν το εξηγησα...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Οσο αναφορά την τιμολογιακή πολιτική έχεις δίκιο εν μέρη.
Το κόστος έρευνας κι εξέλιξης πρέπει να ενσωματωθεί στην τιμή.
Ε δε μπορεί όμως ρε φίλε ο Αμερικάνος το ΣΕΝΤΑΝ CIVIC ΤYPE R να το πληρώνει κάτω από 20κ$ κι εμεις το χάτσμπακ μια 30άρα ευρά!!!!
Δηλ μισή τιμή κάτω κι όλκληρο το αμάξι (σενταν).
Αυτό είναι ΕΜΦΑΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ.Πες μου εσύ ποιός τελικά είναι το 'αμερικανάκι'?
Eσυ φυσικα που απο τη τριανταρα που δινεις για το civic επιδοτεις το σενταν civic του Αμερικανου...
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Οσο αναφορά την τιμολογιακή πολιτική έχεις δίκιο εν μέρη.
Το κόστος έρευνας κι εξέλιξης πρέπει να ενσωματωθεί στην τιμή.
Ε δε μπορεί όμως ρε φίλε ο Αμερικάνος το ΣΕΝΤΑΝ CIVIC ΤYPE R να το πληρώνει κάτω από 20κ$ κι εμεις το χάτσμπακ μια 30άρα ευρά!!!!
Δηλ μισή τιμή κάτω κι όλκληρο το αμάξι (σενταν).
Αυτό είναι ΕΜΦΑΝΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΛΗΣΤΕΙΑ.Πες μου εσύ ποιός τελικά είναι το 'αμερικανάκι'?
Eσυ φυσικα που απο τη τριανταρα που δινεις για το civic επιδοτεις το σενταν civic του Αμερικανου...
Και στο Golf ποιόν επιδοτώ,το bora gti?
Μάλλον δεν τα κατάλαβες καλά φίλε μου.
Είτε μιλάμε για honda είτε για vw είναι δύο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα τιμής ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για την ΑΜΕΡΙΚΗ.
Το αν η Χοντα έχει πχ εργαστάσιο εκεί δε λέει τπτ,κι εδώ έχει στην Αγγλία κατά βάση όμως είναι εισαγόμενο,με τη διαφορά της......μισής τιμής.
Το GOLF Gti που παράγετε σχεδόν έξω απ την πόρτα μου το πληρώνω διπλάσια τιμή απ ότι ο αμερικάνος που το κάνει εισαγωγή. -
Ο χρήστης pro έγραψε:
Μαλιστα. Το dodge caliber τοτε, γιατι δεν το δινουν σε τιμη αμερικης, αλλα σε παραπλησια (και μεγαλυτερη) απο κατι ευρωπαικους κουβαδες που του ριχνουν οπου κι αν τα συγκρινεις;
Γιατί η φορολογία στα αμερικάνικα αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον το διπλάσιο.
Στην αμερική δεν ισχύει αυτό το καθεστώς και το ξέρεις πολύ καλά, άρα οι ευρωπαίοι δεν μπορούν να μιλάνε εκ του ασφαλούς για ίσο ανταγωνισμό -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
[Είτε μιλάμε για honda είτε για vw είναι δύο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα τιμής ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για την ΑΜΕΡΙΚΗ.
Για παμε και στο ΑΠΟ...
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
[Είτε μιλάμε για honda είτε για vw είναι δύο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα τιμής ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για την ΑΜΕΡΙΚΗ.
Για παμε και στο ΑΠΟ...
Μα στο είπα.
Οταν μιλάμε για εισαγωγή ΑΠΟ αμερική τότε εδώ οι φόροι είναι στο θεό!!! -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
[Είτε μιλάμε για honda είτε για vw είναι δύο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα τιμής ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για την ΑΜΕΡΙΚΗ.
Για παμε και στο ΑΠΟ...
Μα στο είπα.
Οταν μιλάμε για εισαγωγή ΑΠΟ αμερική τότε εδώ οι φόροι είναι στο θεό!!!οι ευρωπαϊκές φίρμες δηλ δεν φορολογούνται στον θεό στην Αμερική;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
[Είτε μιλάμε για honda είτε για vw είναι δύο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα τιμής ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για την ΑΜΕΡΙΚΗ.
Για παμε και στο ΑΠΟ...
Μα στο είπα.
Οταν μιλάμε για εισαγωγή ΑΠΟ αμερική τότε εδώ οι φόροι είναι στο θεό!!!οι ευρωπαϊκές φίρμες δηλ δεν φορολογούνται στον θεό στην Αμερική;
Καλά ρε παιδιά δηλ θα με τρελάνετε τώρα μα το θεό δηλ
Το ίδιο φορολογούνται ρε Σάββα όταν τον Golf GTi (μη το γ@μήσω τη μάνα....) στην αμερική που ειναι ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (εκτος κι αν η VW είναι αμερικάνικη και δεν το ξερω!!!) έχει 15 000 ευρώ και στην ευρώπη που είναι παραγωγής της έχεο 30?
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Καλά ρε παιδιά δηλ θα με τρελάνετε τώρα μα το θεό δηλ
Το ίδιο φορολογούνται ρε Σάββα όταν τον Golf GTi (μη το γ@μήσω τη μάνα....) στην αμερική που ειναι ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (εκτος κι αν η VW είναι αμερικάνικη και δεν το ξερω!!!) έχει 15 000 ευρώ και στην ευρώπη που είναι παραγωγής της έχεο 30?
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ?Μηπως λοιπον οι φοροι ειναι γενικα υψηλοι εδω; Μηπως οι φοροι ειναι υψηλοι και στη βενζινη εδω γιαυτο εχει 1,2 το λιτρο ενω στην αμερικη το μισο; Μηπως αυτοι οι φοροι γινονται γιατι υπαρχει μεγαλυτερο κρατος (περιθαλψη, συνταξεις, κλπ) στην ευρωπη και πρεπει να συντηρηθει; Μηπως οι αμερικανοι ειναι τρομερα παρεμβατικοι στα αγροτικα προιοντα απο αλλες χωρες και επιβαλλουν απιστευτους δασμους για να προστατευσουν τους καουμπουδοβλαχους της;
Να βλεπουμε το δασος, οχι το δεντρο.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
[Είτε μιλάμε για honda είτε για vw είναι δύο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα τιμής ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ για την ΑΜΕΡΙΚΗ.
Για παμε και στο ΑΠΟ...
Μα στο είπα.
Οταν μιλάμε για εισαγωγή ΑΠΟ αμερική τότε εδώ οι φόροι είναι στο θεό!!!οι ευρωπαϊκές φίρμες δηλ δεν φορολογούνται στον θεό στην Αμερική;
Καλά ρε παιδιά δηλ θα με τρελάνετε τώρα μα το θεό δηλ
Το ίδιο φορολογούνται ρε Σάββα όταν τον Golf GTi (μη το γ@μήσω τη μάνα....) στην αμερική που ειναι ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (εκτος κι αν η VW είναι αμερικάνικη και δεν το ξερω!!!) έχει 15 000 ευρώ και στην ευρώπη που είναι παραγωγής της έχεο 30?
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ?Η τιμή που βλέπεις είναι προ φόρων. Στις ΗΠΑ, κάθε πολιτεία μπορεί να έχει διαφορετική φορολογική πολιτική.... Και σαφώς η Ευρώπη έχει πολύ υψηλότερους φόρους σε ΟΛΑ τ' αυτοκίνητα, όπως και εν γένει, οι Ευρωπαίοι πληρώνουμε καλώς ή κακώς περισσότερους φόρους (αν ...μας πιάσουν δηλαδή! ).
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
Καλά ρε παιδιά δηλ θα με τρελάνετε τώρα μα το θεό δηλ
Το ίδιο φορολογούνται ρε Σάββα όταν τον Golf GTi (μη το γ@μήσω τη μάνα....) στην αμερική που ειναι ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ (εκτος κι αν η VW είναι αμερικάνικη και δεν το ξερω!!!) έχει 15 000 ευρώ και στην ευρώπη που είναι παραγωγής της έχεο 30?
ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΝΑΙ?Μηπως λοιπον οι φοροι ειναι γενικα υψηλοι εδω; Μηπως οι φοροι ειναι υψηλοι και στη βενζινη εδω γιαυτο εχει 1,2 το λιτρο ενω στην αμερικη το μισο; Μηπως αυτοι οι φοροι γινονται γιατι υπαρχει μεγαλυτερο κρατος (περιθαλψη, συνταξεις, κλπ) στην ευρωπη και πρεπει να συντηρηθει; Μηπως οι αμερικανοι ειναι τρομερα παρεμβατικοι στα αγροτικα προιοντα απο αλλες χωρες και επιβαλλουν απιστευτους δασμους για να προστατευσουν τους καουμπουδοβλαχους της;
Να βλεπουμε το δασος, οχι το δεντρο.
Tι μου λες ρε pro,ξέρεις τι λες τώρα?
Για το ασφαλιστικό δεν πληρώνω/νουν ΟΛΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΑΡΟΧΟ για ΑΥΤΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ?
Για το αμάξι θα πληρώσω φόρο για τη συντήρηση των δρόμων κλπ.Αλλά έχεις δίκιο,οι τρελλές αγελάδες ήταν φαινόμενο του Λονδίνου της επαρχίας του Μισσιγκαν
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η τιμή που βλέπεις είναι προ φόρων. Στις ΗΠΑ, κάθε πολιτεία μπορεί να έχει διαφορετική φορολογική πολιτική.... Και σαφώς η Ευρώπη έχει πολύ υψηλότερους φόρους σε ΟΛΑ τ' αυτοκίνητα, όπως και εν γένει, οι Ευρωπαίοι πληρώνουμε καλώς ή κακώς περισσότερους φόρους (αν ...μας πιάσουν δηλαδή! ).
Δηλ υπάρχει περίπτωση να βρώ το golf sth N.Υορκη 15K και στην άλλη άκρη τους 30?
Δε νομίζω
Οι τιμές είναι οι ανώτατες λιανικές που ανακοινώνει το ΕΠΙΣΗΜΟ site.
Από κει και κάτω φθηνότερα θα βρεις ακριβότερα όχι -
Προς pro και άλλους ενδιαφερόμενους
Αν ρωτήσεις κάποιο ποια είναι τα αμερικάνικα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη , σε όποια ποσότητα, θα σου πει τα ακόλουθα :
Chrysler,Jeep,Cadillac,Dodge,Hummer,Chevrolet (όχι τα πρώην Daewoo)
τα οποία έχουν μικρές, **αν και αυξανόμενες πωλήσεις **στην Ευρωπαική μας αγορά.Μόνο που αυτά είναι τα σχετικώς νέα όπως γράφω στο post μου.
**Τα παλιά **είναι τα Ford , Vauxhall, Opel και Saab (τουλάχιστον).Εκτός αν πιστεύεις ότι τα αυτοκίνητα αυτά είναι Ευρωπαικά (αυτό παρεπιμπτόντως είναι γνωστό ανέκδοτο στο Detroit). Έχουμε και λέμε (αν και δεν έχω πολύ χρόνο αυτή τη στιγμή) :
Opel. Εξαγοράστηκε από την GM κατά ...80% το 1929 (!) και κατά ...100% το 1931.
Vauxhall. Εξαγοράστηκε από την GM κατά ...100% το 1925 (!). Υιοθετούσε επί σειρά δεκαετιών καθ' ολοκληρίαν τα αμερικάνικα design standards (και εκείνες τις εποχές απείχαν πολύ από τα καθ' υμάς). Από το 1980 περίπου συμβαδίζει με την Opel.
Saab. Εξαγοράστηκε από την GM κατά 50% το 1995 και κατά ...100% το 2000, κύρια δε αγορά της είναι η Αμερική.
Ford. Ιδιαίτερη περίπτωση. Ίδρυσε 100% θυγατρικές στην Αγγλία και στην Γερμανία πριν από πολλά χρόνια. Ίδρυσε την Ford Europe ενοποιώντας τις παραπάνω στις αρχές 1970. Σταμάτησε πρόσφατα την παραγωγή στην Αγγλία και παράγει ήδη από το 1983 στο Βέλγιο και στην Ισπανία, έχει αλλάξει δηλαδή σπίτια ουκ ολίγες φορές. Ήταν πρώτη επί σειρά ετών στις πωλήσεις στην Ευρώπη μέχρι το 1995 περίπου και συνεχίζει ψηλά. Πολλά μοντέλα, άλλά και κινητήρες, αναπτύσσονται από κοινού με την Αμερική. Πολλοί π.χ. δεν ξέρουν ότι η ανάπτυξη του πρώτου Fiesta έγινε κυρίως από το Detroit υπό την εποπτεία του Lee Iacocca και την ενεργή ανάμιξη όχι μόνο του Δ.Σ. της Ford αλλά και του ίδιου του Henry Ford II.
Ολοι οι υπάλληλοι των παραπάνω δεν έχουν καμμία αμφιβολία ότι εργάζονται για μια αμερικάνικη εταιρεία. Άν νομίζετε ότι αυτές οι εταιρείες και τα προιόντα τους δεν είναι 100% USA πείτε μου τι είναι **και κυρίως πόσο **USA ή ευρωπαικά είναι.**Follow the money **
Νομίζω ότι όταν μία εταιρεία κατέχει το 100 % μιας άλλης η πρώτη λέγεται αφεντικό. Όταν η θυγατρική/παράρτημα/brand, πείτε όπως θέλετε διοικείται από μία μαμά, όταν χρηματοδοτείται από μία μαμά, όταν δανείζεται έτοιμα σχέδια από μία μαμά, όταν δανείζεται τεχνογνωσία από μία μαμά, όταν ψωνίζει από τo μαγαζί της μαμάς, όταν ενημερώνει για το οτιδήποτε τη μαμά η οποία της λέει τι να κάνει και πότε, όταν εκτελεί την όποια διατεταγμένη υπηρεσία εν είδη πειραματόζωου για τη μαμά (δοκιμαστικό launching μοντέλου δηλαδή), όταν η μαμά στο τέλος της ημέρας ανοίγει το συρτάρι και παίρνει τα κέρδη ή αν δεν υπάρχουν την επαναχρηματοδοτεί ρίχνοντάς της και ένα γερό σκαμπίλι για να μάθει, τότε ελάτε να μου πείτε ότι η θυγατρική/παρακλάδι/brand είναι αυτόνομη και ευρωπαική.Το μόνο ευρωπαικό στην πλειοψηφία των παλαιών αυτών αμερικάνων είναι τα κάτωθι :
A. Το συντριπτικό μέρος των εργαζομένων (αλλά όχι της διοίκησης)
Β. Η συναρμολόγηση/κατασκευή των αυτοκινήτων (όχι όμως η κατασκευή ουκ ολίγων υποσυστημάτων τους και ανταλλακτικών after sales)
Γ.Σχεδιασμός δευτερευόντων κυρίως υποσυστημάτων όταν δεν βρουν κάτι κοινό στη μητρική
Δ. Προμήθεια υποσυστημάτων από την ευρωπαική αγορά είτε για να καλύψουν κάποια συγκεκριμένη προδιαγραφή είτε όποτε αυτό συμφέρει.
Ε. Κάποια, αλλά πλέον πολύ λίγα, μοντέλα αυτών των εργοστασίων δεν πάνε Αμερική.
Τα Α-Ε είναι σοβαρά αλλά όχι καθοριστικά. Π.χ. αν αύριο η Ευρώπη γίνει ακριβή τότε ο φίλος και σύμμαχος Αμερικάνος μπαμπάς θα μεταφέρει αλλού την παραγωγή του π.χ. στην Κίνα. Τότε τι θα λέμε ότι π.χ. τα Saab είναι κινέζικα? γιατί κάτι αντίστοιχο λέμε τώρα αλλά με την Ευρώπη για να βλογήσουμε και λίγο τα γένια μας?Όποιος πιστεύει ότι δεν είναι έτσι ας γράψει με επιχειρήματα.
ΜΦΧ
dstou
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ