-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Όλα αυτά είναι πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι να μας πει και το ESP δηλαδή....
Παράθυρα comfort έχει και το Corolla του αδερφού μου αλλά δεν πέφτουν στα καλά καθούμενα.'Δεν μίλησα για πολυπλοκότητα αλλά για το ότι είναι πολύ περισσότερα. Έχει διαφορά!!
Τα παράθυρα που πέφτουν είναι μηχανολογικό το πρόβλημα και όχι ηλεκτρονικό. Comfort παράθυρα σε corolla? Τα ανεβοκατεβάζεις κατά βούληση με το κλειδί ότι ξεκλειδώνεις/κλειδώνεις το αυτοκίνητο? Ανεβαίνουν με το συναγερμό χωρίς πρόσθετη πλακέτα? Δε νομίζω... '...που όμως δεν λύνεται....εδώ και αρκετές γενειές και πολλά μοντέλα!
Όχι, δεν ανεβοκατεβαίνουν με το κλειδί(με τον συναγερμό ναί), αλλά και τί μ'αυτό; Το κάνει χειρότερο αυτοκίνητο; Μη τρελλαθούμε....(φαντάζομαι με αυτή την συλλογιστική(!!!!) και τα δύο ΛαντΚρούζερ είναι χειρότερα αυτοκίνητα από το Όπελ Αντάρα και το Τιγου-άν (ονόματα κι αυτά ) που διαθέτουν κομφορτ παράθυρα και πλαφονιέρα με χρονοκαθυστέρηση....
....τακτική της Τουότα να μη δίνει (έδινε) τόση σημασία σ'αυτά (φωτάκια,κλειδαριές,χερούλια,διακόπτες....) φαντάζομαι ΟΧΙ επειδή δεν έχει την δυνατότητα!
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Όλα αυτά είναι πολύπλοκα ηλεκτρονικά;
Τι να μας πει και το ESP δηλαδή....
Παράθυρα comfort έχει και το Corolla του αδερφού μου αλλά δεν πέφτουν στα καλά καθούμενα.'Δεν μίλησα για πολυπλοκότητα αλλά για το ότι είναι πολύ περισσότερα. Έχει διαφορά!!
Τα παράθυρα που πέφτουν είναι μηχανολογικό το πρόβλημα και όχι ηλεκτρονικό. Comfort παράθυρα σε corolla? Τα ανεβοκατεβάζεις κατά βούληση με το κλειδί ότι ξεκλειδώνεις/κλειδώνεις το αυτοκίνητο? Ανεβαίνουν με το συναγερμό χωρίς πρόσθετη πλακέτα? Δε νομίζω... '...που όμως δεν λύνεται....εδώ και αρκετές γενειές και πολλά μοντέλα!
Όχι, δεν ανεβοκατεβαίνουν με το κλειδί(με τον συναγερμό ναί), αλλά και τί μ'αυτό; Το κάνει χειρότερο αυτοκίνητο; Μη τρελλαθούμε....(φαντάζομαι με αυτή την συλλογιστική(!!!!) και τα δύο ΛαντΚρούζερ είναι χειρότερα αυτοκίνητα από το Όπελ Αντάρα και το Τιγου-άν (ονόματα κι αυτά ) που διαθέτουν κομφορτ παράθυρα και πλαφονιέρα με χρονοκαθυστέρηση....
....τακτική της Τουότα να μη δίνει (έδινε) τόση σημασία σ'αυτά (φωτάκια,κλειδαριές,χερούλια,διακόπτες....) φαντάζομαι ΟΧΙ επειδή δεν έχει την δυνατότητα!
Άσε το αντάρα! Είναι ένα κορεάτικο υβρίδιο που λόγω κόστους είναι έτσι όπως είναι (καταραμένη daewoo!)
Είναι πολύ κατώτερο απο αυτό που πρευσβεύει κ είναι η opel.Με λίγα λόγια δεν αξίζει να έχει τον κεραυνό μπροστά.Έτσι το άφησα έξω απο τη συζήτηση.Αλλα γ το Tiguan-πέραν της εμφάνισης που την βρίσκω κ εγώ συντηρητική κ ολίγον τραγική,πράγμα που είναι όμως υποκειμενικό,- είναι ένα αυτοκίνητο μακράν καλύτερο του RAV4 σε όλους τους τομείς....!Κ ναι,μια οι κλειδαριές,μια οι νεροσωλήνες,μια τα λαμπάκια,μια η κόρνα που κάνει σαν hilux,μια το ένα,μια το άλλο μου δίνουν την εντύπωση οτι δεν υπάρχει προσοχή στη λεπτομέρεια.
Α κ κάτι άλλο.Εδώ κ 20 χρόνια στην οικογένεια υπάρχουν μόνο ευρωπαϊκα (κυρίως γερμανικά) αυτοκίνητα.Πέραν ενός πεζω 106 κανένα άλλο (έχουμε πλούσια γκάμα: όπελ,μερσεντες,VW) δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα!!!! Αντιθέτως ένα σταρλετάκι έχει ο παππούς μου (σε 10 χρόνια μόνο 55000χλμ) συνέχεια συνεργείο είναι!!! -
Αλλα γ το Tiguan-πέραν της εμφάνισης που την βρίσκω κ εγώ συντηρητική κ ολίγον τραγική,πράγμα που είναι όμως υποκειμενικό,- είναι ένα αυτοκίνητο μακράν καλύτερο του RAV4 σε όλους τους τομείς....!
Για το ... μακράν πολύ αμφιβάλλω (ειδικά αν εξαιρέσουμε τον κινητήρα)!
Άλλως τε το Τιγουάν είναι πολύ πιο φρέσκο μοντέλο, οπότε λογικό είναι να είναι καλλίτερο σε αρκετούς τομείς (αυτό έλειπε...) από το ήδη 'γερασμένο'(με αυτοκινητιστικούς χρόνους) Ραβ, που μετρά περίπου 3+ χρονάκια, αν συνυπολογίσεις και τον χρόνο που προηγείται η ιαπωνική έκδοση, η οποία όπως αναγράφει και το τόπικ, ήδη περνά στην f/l γενειά του!Όσον αφορά το στάρλετ του παππού σου,απλά δεν μου λέει τίποτε, γιατί ο παππούς σου μπορεί να μη το οδειγεί σωστά, αλλά και επειδή τυχαίνει να γνωρίζω στάρλετ πρώτης γενειάς που έχει γράψει πάνω από 1,3 εκατομμύριο χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο!
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Αλλα γ το Tiguan-πέραν της εμφάνισης που την βρίσκω κ εγώ συντηρητική κ ολίγον τραγική,πράγμα που είναι όμως υποκειμενικό,- είναι ένα αυτοκίνητο μακράν καλύτερο του RAV4 σε όλους τους τομείς....!Για το ... μακράν πολύ αμφιβάλλω (ειδικά αν εξαιρέσουμε τον κινητήρα)!
Άλλως τε το Τιγουάν είναι πολύ πιο φρέσκο μοντέλο, οπότε λογικό είναι να είναι καλλίτερο σε αρκετούς τομείς (αυτό έλειπε...) από το ήδη 'γερασμένο'(με αυτοκινητιστικούς χρόνους) Ραβ, που μετρά περίπου 3+ χρονάκια, αν συνυπολογίσεις και τον χρόνο που προηγείται η ιαπωνική έκδοση, η οποία όπως αναγράφει και το τόπικ, ήδη περνά στην f/l γενειά του!Όσον αφορά το στάρλετ του παππού σου,απλά δεν μου λέει τίποτε, γιατί ο παππούς σου μπορεί να μη το οδειγεί σωστά, αλλά και επειδή τυχαίνει να γνωρίζω στάρλετ πρώτης γενειάς που έχει γράψει πάνω από 1,3 εκατομμύριο χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο!
Θέμα οδήγησης είναι οι ψεύτικοι μηχανισμοί στις ηλ/μαγνητικές κλειδαριές ή το A/C που ποτέ δεν δουλεψε σωστά;
Κ μένα δεν μου λένε τίποτε όλες οι αναφορές γ ζημιές στα γερμανικά απο τη στιγμή που σε 'μας δεν έχουν βγάλει τίποτε.Κ δεν μιλάμε γ ένα αυτοκίνητο αλλα γ 5 διαφορετικά... Κ αυτοί δεν ήξεραν να τα οδηγούν αν το πάμε έτσι... Κ όπελ ρεκορντ ξέρω που το έχει μηδενίσει το κοντερ 2 φορές κ συνεχίζει ακάθεκτο... -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Αλλα γ το Tiguan-πέραν της εμφάνισης που την βρίσκω κ εγώ συντηρητική κ ολίγον τραγική,πράγμα που είναι όμως υποκειμενικό,- είναι ένα αυτοκίνητο μακράν καλύτερο του RAV4 σε όλους τους τομείς....!
Για το ... μακράν πολύ αμφιβάλλω (ειδικά αν εξαιρέσουμε τον κινητήρα)!
Άλλως τε το Τιγουάν είναι πολύ πιο φρέσκο μοντέλο, οπότε λογικό είναι να είναι καλλίτερο σε αρκετούς τομείς (αυτό έλειπε...) από το ήδη 'γερασμένο'(με αυτοκινητιστικούς χρόνους) Ραβ, που μετρά περίπου 3+ χρονάκια, αν συνυπολογίσεις και τον χρόνο που προηγείται η ιαπωνική έκδοση, η οποία όπως αναγράφει και το τόπικ, ήδη περνά στην f/l γενειά του!Όσον αφορά το στάρλετ του παππού σου,απλά δεν μου λέει τίποτε, γιατί ο παππούς σου μπορεί να μη το οδειγεί σωστά, αλλά και επειδή τυχαίνει να γνωρίζω στάρλετ πρώτης γενειάς που έχει γράψει πάνω από 1,3 εκατομμύριο χλμ και συνεχίζει ακάθεκτο!
Θέμα οδήγησης είναι οι ψεύτικοι μηχανισμοί στις ηλ/μαγνητικές κλειδαριές ή το A/C που ποτέ δεν δουλεψε σωστά;
Κ μένα δεν μου λένε τίποτε όλες οι αναφορές γ ζημιές στα γερμανικά απο τη στιγμή που σε 'μας δεν έχουν βγάλει τίποτε.Κ δεν μιλάμε γ ένα αυτοκίνητο αλλα γ 5 διαφορετικά... Κ αυτοί δεν ήξεραν να τα οδηγούν αν το πάμε έτσι... Κ όπελ ρεκορντ ξέρω που το έχει μηδενίσει το κοντερ 2 φορές κ συνεχίζει ακάθεκτο...Κι εμείς είχαμε Opel Record του '65 και μια χαρά ήταν όταν το αποσύραμε το '91 με πάνω από 400.000 στο κοντερ(μέχρι 100.000 μετρούσε), αλλά από τότε πολλά άλλαξαν...
Για Golf, Focus, TT μίλησα(που τόδες το ένα;) με αρκετά προβλήματα, απλά εστίασα στο golf που παρουσίασε τα περισσότερα στα λιγότερα χλμ.Τέλος πάντων δεν μ'απασχολεί να σε πείσω για ο,τιδήποτε, απλά καλά θα κάνεις να στείλεις ένα mail στην Τουότα να της πείς πως τ'αυτοκίνητα της δεν είναι καλά,ωστέ ν'αλλάξει ροτα....
Α, και 8+ εκατομμύρια πελάτες της κάθε χρόνο, πρέπει να πληροφορηθούν πως τα τουότα που επιλέγουν δεν είναι καλά, γιατί δεν έχουν led λάμπες και κρυφές εξατμήσεις.... -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Όχι, δεν ανεβοκατεβαίνουν με το κλειδί(με τον συναγερμό ναί), αλλά και τί μ'αυτό; Το κάνει χειρότερο αυτοκίνητο; Μη τρελλαθούμε....(φαντάζομαι με αυτή την συλλογιστική(!!!!) και τα δύο ΛαντΚρούζερ είναι χειρότερα αυτοκίνητα από το Όπελ Αντάρα και το Τιγου-άν (ονόματα κι αυτά ) που διαθέτουν κομφορτ παράθυρα και πλαφονιέρα με χρονοκαθυστέρηση....
....τακτική της Τουότα να μη δίνει (έδινε) τόση σημασία σ'αυτά (φωτάκια,κλειδαριές,χερούλια,διακόπτες....) φαντάζομαι ΟΧΙ επειδή δεν έχει την δυνατότητα!
Μα φίλε μου δεν λέω ότι είναι χειρότερα αυτοκίνητα. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι ένα γερμανικό αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο με περισσότερη έμφαση στην άνεση και στην καλοπέραση των επιβατών του. Αυτό τελικά οδηγεί σε μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης βλαβών.
Για να είμαι ειλικρινής βέβαια το Golf δεν μου είχε παρουσιάσει κάτι όπως φυσικά και το RAV4. Σε θέματα όμως όπως τα παραπάνω και επιπλέον θέματα όπως η ηχομόνωση η ποιότητα κατασκευής και η ποιότητα κύλισης το golf ήταν πολύ μπροστά.Υ.Γ. To LandCruiser 120 δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα υπόλοιπα Toyota σε θέματα άνεσης ηχομόνωσης πολυτέλειας κ.λ.π. Για το LC 90 δεν μπορούσαμε να το πούμε αυτό. Το tiguan είναι το κορυφαίο SUV αυτή τη στιγμή. Δεν υπάρχει αντίπαλος. Το antara για μένα είναι ένα τίποτα.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Όχι, δεν ανεβοκατεβαίνουν με το κλειδί(με τον συναγερμό ναί), αλλά και τί μ'αυτό; Το κάνει χειρότερο αυτοκίνητο; Μη τρελλαθούμε....(φαντάζομαι με αυτή την συλλογιστική(!!!!) και τα δύο ΛαντΚρούζερ είναι χειρότερα αυτοκίνητα από το Όπελ Αντάρα και το Τιγου-άν (ονόματα κι αυτά ) που διαθέτουν κομφορτ παράθυρα και πλαφονιέρα με χρονοκαθυστέρηση....
....τακτική της Τουότα να μη δίνει (έδινε) τόση σημασία σ'αυτά (φωτάκια,κλειδαριές,χερούλια,διακόπτες....) φαντάζομαι ΟΧΙ επειδή δεν έχει την δυνατότητα!
Μα φίλε μου δεν λέω ότι είναι χειρότερα αυτοκίνητα. Αυτό που υποστηρίζω είναι ότι ένα γερμανικό αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο με περισσότερη έμφαση στην άνεση και στην καλοπέραση των επιβατών του. Αυτό τελικά οδηγεί σε μεγαλύτερες πιθανότητες εμφάνισης βλαβών.
Για να είμαι ειλικρινής βέβαια το Golf δεν μου είχε παρουσιάσει κάτι όπως φυσικά και το RAV4. Σε θέματα όμως όπως τα παραπάνω και επιπλέον θέματα όπως η ηχομόνωση η ποιότητα κατασκευής και η ποιότητα κύλισης το golf ήταν πολύ μπροστά.Υ.Γ. To LandCruiser 120 δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τα υπόλοιπα Toyota σε θέματα άνεσης ηχομόνωσης πολυτέλειας κ.λ.π. Για το LC 90 δεν μπορούσαμε να το πούμε αυτό. Το tiguan είναι το κορυφαίο SUV αυτή τη στιγμή. Δεν υπάρχει αντίπαλος. Το antara για μένα είναι ένα τίποτα.
Δεν διαφωνούμε πουθενά, απλώς πιστέυω πως τα σημερινά αυτοκίνητα κατά 95+% είναι καλά,ανεξαρτήτως κατασκευαστή και χώρα προέλευσης και πως οι δυνατότητες(λέγε με τεχνολογία-τεχνογνωσία) του ενός ή του άλλου κατασκευαστή είναι παραπάνω από αυτό που εντοπίζεται στις λάμπες ή στα παράθυρα και στις εξατμίσεις, και ότι λογοι μάρκετινγκ και κόστους-κυρίως- αλλά και νοοτροπίας τους 'αναγκάζουν' να δώσουν έμφαση στις πλαφονιέρες ή όπου αλλού....,χωρίς αυτό να σημαίνει οτι φτιάχνουν καλλίτερα ή χειρότερα αμάξια(π.χ. δεν νομίζω πως το MR2 της toyota είναι χειρότερο από το Eos της VW επειδή τα φώτα του δεν έχουν λάμπες led και δεν διαθέτει παράθυρα comfort)
Φιλικά.
-
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Δεν διαφωνούμε πουθενά, απλώς πιστέυω πως τα σημερινά αυτοκίνητα κατά 95+% είναι καλά,ανεξαρτήτως κατασκευαστή και χώρα προέλευσης και πως οι δυνατότητες(λέγε με τεχνολογία-τεχνογνωσία) του ενός ή του άλλου κατασκευαστή είναι παραπάνω από αυτό που εντοπίζεται στις λάμπες ή στα παράθυρα και στις εξατμίσεις, και ότι λογοι μάρκετινγκ και κόστους-κυρίως- αλλά και νοοτροπίας τους 'αναγκάζουν' να δώσουν έμφαση στις πλαφονιέρες ή όπου αλλού....,χωρίς αυτό να σημαίνει οτι φτιάχνουν καλλίτερα ή χειρότερα αμάξια(π.χ. δεν νομίζω πως το MR2 της toyota είναι χειρότερο από το Eos της VW επειδή τα φώτα του δεν έχουν λάμπες led και δεν διαθέτει παράθυρα comfort)
Φιλικά.Ναι εντάξει σε αυτό.
Δεν μπορείς να συγκρίνεις MR2 με EOS. Είναι εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα. To ένα είναι ένα σπορ roadster κεντρομήχανο πισωκίνητο, και το άλλο ένα CC που απευθύνονται σε ένα εντελώς διαφορετικό κοινό.
Αν και το MR2 είναι η επιλογή μου δεν μπορώ να πω ότι είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το EOS. Σε τι είναι καλύτερο δηλαδή, στους χώρους; στην άνεση; στην ποιότητα κύλισης; Πιστεύω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.Υ.Γ. Ε, για το ανανεωμένο RAV4 θα πούμε τίποτα??
Ανανεωμένο RAV4