-
'Το θέμα είναι ότι δε νοείται να μπουν ισοπεδωτικά τεκμήρια ανάλογα με τα ΚΥΒΙΚΑ (έλεος!), ΑΣΧΕΤΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ, ΕΙΔΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΚΟΣΤΟΥΣ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΣ, κλπ. Από τη στιγμή που θα μπουν, έχουμε επιστρέψει στη σχιζοφρένεια.'
σωστό αυτό, αλλα το θέμα είναι οτί ΔΕΝ μπορούν να ασκούν οικονομική πολιτική με ορίζοντα μηνών, ενώ ο οικογενειάρχης προγραμματίζει χρόνια πριν την αγορα ή μη κάποιου ΙΧ(σπιτι κτλ.). Ασχέτος λοιπον με το πώς θα είναι τα τεκμήρια, τί κράτος είναι αυτό που τρομοκρατεί όλους αυτους που εσπευσαν να αγοράσουν το ΙΧ ''των ονείρων τους'' μετά την κατάργηση των τεκμηρίων.Οσο για τους έχοντες Πολλα ''Λιτρα'' μην φοβάστε δεν ανχώνονται θα βρουν τη λύση όπως πάντα, άλλοι θα τα πληρώσουν.
Ετσι λοιπον θα είναι ήπια τα τεκμήρια, θα τη βγάλουμε για φέτος, ΙΧ, εξοχικό στο χωριό κοκ και νασου του χρόνου νέα μέτρα.....
η λύση λοιπον ποια είναί;μας ωθούν στη φοροδιαφυγή μέσω της φοροτρομοκρατίας....εφόσον δεν μπορούμε να κάνουμε έναν σωστό και τίμιο προγραμματισμό.
ΥΓ.ας βρούν άλλο τροπο να πιάσουν αυτούς που φοροδιαφέυγουν ή έστω ας μας πουν ΕΠΩΝΥΜΑ για πόσο θα ισχύουν κάθε φορά τα μέτρα που ψηφίζουν. -
Απο οτι φαινεται τα τεκμηρια κλειδωσανε και τα κυβικα θα ειναι το κατεξοχην κριτηριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στα χέρια του το υπουργείο Οικονομίας από τους εισαγωγείς για κυβισμό, το κόστος χρήσης το χρόνο για Ι.Χ.
-
έως 1000 κυβικά, είναι 1.296 ευρώ
-
από 1001 έως 1200 κυβικά, είναι 1.924 ευρώ
-
από 1201 έως 1400 κυβικά, είναι 2.202 ευρώ
-
από 1.401 έως 1.600 κυβικά, είναι 2.452 ευρώ
-
από 1.601 έως 1.800 κυβικά, είναι 2.652 ευρώ
-
από 1.801 έως 2.000 κυβικά, είναι 3.446 ευρώ
-
από 2.001 έως 2.400 κυβικά, είναι 3.780 ευρώ
-
από 2401 έως 3000 κυβικά, είναι 4.080 ευρώ
-
από 3001 έως 3500 κυβικά, είναι 4.400 ευρώ
-
από 3501 κυβικά και άνω, είναι6.030 ευρώ
-
-
και ρωταω εγω τωρα?
τι νοημα εχουν αυτα τα τεκμηρια? Ποιον θα πιασουν???
α, ξεχασα, πιανουν τον SV2, που απο 110000€ τον πανε στα 6030€
-
Εγώ δεν ξέρω ποιον θα πιάσουν, αλλά τα τεκμήρια είναι αθροιστικά.
Έστω λοιπόν ότι μια οικογένεια έχει 1 2λιτρο κι ένα 1600άρι: 3.780+2.652 = 6432 €
Να δούμε και τα τεκμήρια για σπίτια, σκάφη κλπ. Αν ένα μεγάλο σπίτι (>150 τμ) έχει τεκμήριο, ξέρω 'γω, 3-4 χιλιάρικα, πάμε κάπου στις 10.000. Αν υπάρχει και εξοχικό, βάλε 1-2 χιλ. ακόμα και φτάνουμε στις 12.000. Αν υπάρχει και πισίνα, σκάφος, τρίτο-τέταρτο ΙΧ κλπ κλπ ανεβαίνουμε κι άλλο.
Ο Ε.Ε. που δηλώνει τώρα τετραψήφια ποσά (ζητώντας και επιστροφή), τουλάχιστον θα κληθεί να δώσει ένα ποσό με την κατάργηση του αφορολογήτου. Όχι μεγάλο, αλλά πάντως μεγαλύτερο του (0) - και αυτό το ποσό δεν θα το πληρώσουν οι συνήθεις μ....ες. Είναι λίγοι αυτοί οι Ε.Ε. που δηλώνουν ελάχιστο εισόδημα; Δεν νομίζω, από τη στιγμή που όλοι μαζί πληρώνουν εξωφρενικά μικρό ποσοστό των φορολογικών βαρών. -
Πάντως, εγώ που είμαι ΕΕ, όταν θα φτάσω να μπορώ ν'αγοράσω τα παραπάνω, θα έχω εξασφαλίσει και τρόπους να ΜΗΝ πληρώσω φόρους γι'αυτά... Τα τεκμήρια, μόνον...αμελείς και βαριεστημένους θα πιάσουν από τους έχοντες.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Απο οτι φαινεται τα τεκμηρια κλειδωσανε και τα κυβικα θα ειναι το κατεξοχην κριτηριο.Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στα χέρια του το υπουργείο Οικονομίας από τους εισαγωγείς για κυβισμό, το κόστος χρήσης το χρόνο για Ι.Χ.
- έως 1000 κυβικά, είναι 1.296 ευρώ
- από 1001 έως 1200 κυβικά, είναι 1.924 ευρώ
- από 1201 έως 1400 κυβικά, είναι 2.202 ευρώ
- από 1.401 έως 1.600 κυβικά, είναι 2.452 ευρώ
- από 1.601 έως 1.800 κυβικά, είναι 2.652 ευρώ
- από 1.801 έως 2.000 κυβικά, είναι 3.446 ευρώ
- από 2.001 έως 2.400 κυβικά, είναι 3.780 ευρώ
- από 2401 έως 3000 κυβικά, είναι 4.080 ευρώ
- από 3001 έως 3500 κυβικά, είναι 4.400 ευρώ
- από 3501 κυβικά και άνω, είναι6.030 ευρώ
Η λίστα αυτή έχει κυκλοφορήσει εδώ και 10 μέρες (την είχε και το Κυριακάτικο ΒΗΜΑ στις 14/9).
Δεν έχει κλειδώσει και δεν έχει καθοριστεί ακόμα σε ποιές περιπτώσεις θα εφαρμόζεται. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ΚΑΙ αυτή προβαίνει σε ισοπεδωτικά συμπεράσματα.Αναρωτιέμαι, δεν έχει βρεθεί κανένας [εισαγωγέας ή άλλος] να εξηγήσει στον Υπουργό και το επιτελείο του ότι το κόστος συντήρησης και χρήσης ενός αυτοκινήτου δε μπορεί να προκύπτει από τα κυβικά του αλλά εμπλέκονται τουλάχιστον 10 διαφορετικοί παράγοντες που δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με κυβικά? Κι ότι δεν πρόκειται για 'ελάχιστο κόστος συντήρησης' (όπως λέει ότι θέλει να εφαρμόσει ο Υπουργός...) όταν παίρουμε ως δεδομένο ότι όλοι κάνουν 13-15Κ χλμ το χρόνο, ότι το RX8 έχει την ίδια κατανάλωση με το μέσο 1300άρι, κλπ.
Έστω λοιπόν ότι μια οικογένεια έχει 1 2λιτρο κι ένα 1600άρι: 3.780+2.652 = 6432 €
Να δούμε και τα τεκμήρια για σπίτια, σκάφη κλπ. Αν ένα μεγάλο σπίτι (>150 τμ) έχει τεκμήριο, ξέρω 'γω, 3-4 χιλιάρικα, πάμε κάπου στις 10.000. Αν υπάρχει και εξοχικό, βάλε 1-2 χιλ. ακόμα και φτάνουμε στις 12.000. Αν υπάρχει και πισίνα, σκάφος, τρίτο-τέταρτο ΙΧ κλπ κλπ ανεβαίνουμε κι άλλο. Ο Ε.Ε. που δηλώνει τώρα τετραψήφια ποσά (ζητώντας και επιστροφή), τουλάχιστον θα κληθεί να δώσει ένα ποσό με την κατάργηση του αφορολογήτου. Όχι μεγάλο, αλλά πάντως μεγαλύτερο του (0) - και αυτό το ποσό δεν θα το πληρώσουν οι συνήθεις μ....ες.Η λογική του 'πόθεν έσχες' στα έξοδα είναι σωστή. Από εκεί και πέρα αν γίνεται με ισοπεδωτικά τεκμήρια τα οποία είναι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ [και να είσαι σίγουρος πως είναι τουλάχιστον για τα αυτοκίνητα με βάση τις 13 παραπάνω κατηγορίες καθώς και στη δική μου περίπτωση και σε ένα σωρό άλλες που ξέρω από γνωστούς και συγγενείς δεν έχουν την παραμικρή σχέση με τα πραγματικά έξοδα] τότε θα αδικηθεί κόσμος ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ. Προσωπικά χέστηκα για το αν αυτοί είναι μισθωτοί, Ε.Ε. ή ο,τιδήποτε άλλο. Δεν πρόκειται να χαρώ μόνο και μόνο επειδή έτσι θα πληρώσω αναλογικά λιγότερα εγώ, ο 'συνήθης μ....ας'.
-
Και εγω δεν μπορω να καταλαβω πως και απο που προκυπτουν αυτα τα ποσα.Ενα ολοκληρο συμπαν εχει ξεσηκωθει εναντιον αλλα αυτοι τον χαβα τους.Μ`αρεσει που ρωτησαν και τους εισαγωγεις για να εχουν μια πιο ολοκληρωμενη εικονα Ηθελα να ξερα πιο ΖΩΟ τους ειπε πως μια δωδεκακυλινδρη s-class εχει ετησια εξοδα 6030ε (ο σοφερ συμπεριλαμβανεται στα εξοδα?)
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ δεν ξέρω ποιον θα πιάσουν, αλλά τα τεκμήρια είναι αθροιστικά.
Έστω λοιπόν ότι μια οικογένεια έχει 1 2λιτρο κι ένα 1600άρι: 3.780+2.652 = 6432 €
Να δούμε και τα τεκμήρια για σπίτια, σκάφη κλπ. Αν ένα μεγάλο σπίτι (>150 τμ) έχει τεκμήριο, ξέρω 'γω, 3-4 χιλιάρικα, πάμε κάπου στις 10.000. Αν υπάρχει και εξοχικό, βάλε 1-2 χιλ. ακόμα και φτάνουμε στις 12.000. Αν υπάρχει και πισίνα, σκάφος, τρίτο-τέταρτο ΙΧ κλπ κλπ ανεβαίνουμε κι άλλο.Να ρωτήσω κάποια πράγματα....
-
Τα ζευγάρια κάνουν μια φορολογική δήλωση, αλλα ο καθένας πληρώνει το φόρο που αναλογεί στα εισοδήματά του, ετσι δεν είναι ;;; Το μεγάλο σπίτι που θα έχει έξοδα 3-4 χιλιάρικα πχ, θα αποτελεί τεκμήριο εκείνου στου οποίου το όνομα ανήκει ή θα μοιράζεται και στους δυο ;;
-
Το εξοχικό που έχει περιέλθει στη κατοχή κάποιου απο γονική παροχή, αθροίζεται κι αυτό ;;
-
Με τα αυτοκίνητα τί ακριβώς σημαίνει ο υπολογισμός των 15000 διανυθέντων χλμ ;;; Πώς ακριβώς θα λειτουργήσει αθροιστικά ;; Ισα-ίσα που η ύπαρξη 2 αυτοκινήτων μπορεί να σημαίνει και λιγότερα χιλιόμετρα μονο και μόνο επειδή είναι 2 και τα χιλιόμετρα ισως ακόμη και να μοιράζονται σε κάποιες περιπτώσεις....Εγω για παράδειγμα, διανύω περίπου 5000χλμ το χρόνο μιας και κυκλοφορώ ΜΟΝΟ με το ποδήλατο χειμώνα-καλοκαίρι εκτος ΣΚ, ενω η γυναίκα μου αντε αλλα τόσα κινούμενη μέσα στην πόλη.....Απο που βγάινουν τα 30000χλμ αθροιστικά ;;
-
-
Αν έχεις δύο αυτοκίνητα, το πρώτο, αν είναι μέχρι 2000cc, είναι αφορολόγητο. Ανεξάρτητα σε ποιόν ανήκει.
Το δεύτερο, ανεξάρτητα πόσα κυβικά είναι, αποτελεί τεκμήριο και υπολογίζεις ένα ποσόν. -
50 σελιδες φωνες και σκουξιματα για κατι που δε ξεραμε.Και δωστου οι κλαυθμοι και οι οδυρμοι για το παλαιο καθεστως που θα επανερχοταν, και δωστου τα αναθεματα των ΕΕ προς τους μισθωτους και τουμπαλιν και να οι καταρες των Ιδιωτικων υπαλληλων προς τους Δημοσιους και να οι πετρες των Δημοσιων προς απαντηση.
Τωρα που ο Αλογγοσκουφης ειπε μεσες ακρες τι εννοει με την επαναφορα των τεκμηριων ξεκινησε νεα πενηνταρα για το αν μας πιανουν τα τεκμηρια με το υπαρχον ρημαδι μας αλλα (αφου δε μας πιανουν με αυτο) και με τη Φερραρολαμποργκινομαημπαχ που ΘΑαποκτησουμε στην 25η ζωη μας ή για το μεγαρο που ονειρευομαστε (οταν εχουμε 40+ πυρετο ) οτι ΘΑ (κι αυτο) αποκτησουμε.
Α ρε μακαριτη μπαρμπαΓιωργη Κονδυλη* ποσο δικιο ειχες οταν ειπες το αμιμητο'Αν ηξερα τι σκατα ηταν οι Ελληνες θα τους κυβερνουσα απο Λοχιας'....
-
50 σελιδες φωνες και σκουξιματα για κατι που δε ξεραμε.Και δωστου οι κλαυθμοι και οι οδυρμοι για το παλαιο καθεστως που θα επανερχοταν,
Όχι, έπρεπε να περιμένουμε να μας τον φορέσουν κανονικά με κάποια παραλλαγή του παλαιού καθεστώτος και μετά να 'φωνάζαμε και να σκούζαμε'. Αυτό θα ήταν το καλύτερο.
Τωρα που ο Αλογγοσκουφης ειπε μεσες ακρες τι εννοει με την επαναφορα των τεκμηριων ξεκινησε νεα πενηνταρα για το αν μας πιανουν τα τεκμηρια με το υπαρχον ρημαδι μας αλλα (αφου δε μας πιανουν με αυτο) και με τη Φερραρολαμποργκινομαημπαχ που ΘΑαποκτησουμε στην 25η ζωη μας ή για το μεγαρο που ονειρευομαστε (οταν εχουμε 40+ πυρετο ) οτι ΘΑ (κι αυτο) αποκτησουμε
Σωστά, δεν πρέπει να δηλώνει κανείς αντίθετος στην ψήφιση κάποιου νόμου που ακολουθεί τη λάθος λογική και μπορεί να γκρεμίσει τα -μακρινά έστω- όνειρα κάποιων και να τιμωρήσει κάποιους άλλους που τόλμησαν και με σκληρή δουλειά αρκετών ετών έκαναν κάποια τους όνειρα πραγματικότητα. Μόνο αν μας επηρρεάζει προσωπικά ΑΥΤΗ τη στιγμή έχουμε δικαίωμα να μιλάμε.
@ madox:
Όλα να τα περμένεις, ζούμε στη χώρα που επικρατεί η λογική του παραλόγου.Ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 2000cc πρέπει να πληρώνει κάθε χρόνο υπερδιπλάσιο φόρο κυκλοφορίας σε σχέση με ένα άλλο το οποίο φοράει κινητήρα 1900cc, ασχέτως της πραγματικής επιβάρυνσης που προκαλεί το καθένα στο περιβάλλον/κοινωνικό σύνολο. Ταυτόχρονα, με βάση την παραπάνω λίστα, η χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 4000cc δεν κοστίζει ούτε δεκάρα παραπάνω από τη χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 8000cc [και βάλε].
Ξεκινάμε από τα 1900cc, αυξάνουμε τα κυβικά κατά ένα 5% κι ο φόρος υπερδιπλασιάζεται. Αλλά αν φτάσουμε το 'μαγικό αριθμό', όσο και να αυξάνουμε τα κυβικά από εκεί και πέρα δεν αλλάζει το παραμικρό ως προς το κόστος χρήσης & συντήρησης! Μαγικό?!
Το μόνο που χρειάζεται να ξέρει ο νομοθέτης για να μας πει όλα τα άλλα είναι τα κυβικά....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
50 σελιδες φωνες και σκουξιματα για κατι που δε ξεραμε.Και δωστου οι κλαυθμοι και οι οδυρμοι για το παλαιο καθεστως που θα επανερχοταν,
Όχι, έπρεπε να περιμένουμε να μας τον φορέσουν κανονικά με κάποια παραλλαγή του παλαιού καθεστώτος και μετά να 'φωνάζαμε και να σκούζαμε'. Αυτό θα ήταν το καλύτερο.
Nαι ρε συ εμας φοβηθηκε ο Αλογοσκουφης...
Ας παμε να αναψουμε μια λαμπαδα στο Βατοπαιδι και ας αφησουμε τους λεονταρισμους...Τωρα που ο Αλογγοσκουφης ειπε μεσες ακρες τι εννοει με την επαναφορα των τεκμηριων ξεκινησε νεα πενηνταρα για το αν μας πιανουν τα τεκμηρια με το υπαρχον ρημαδι μας αλλα (αφου δε μας πιανουν με αυτο) και με τη Φερραρολαμποργκινομαημπαχ που ΘΑαποκτησουμε στην 25η ζωη μας ή για το μεγαρο που ονειρευομαστε (οταν εχουμε 40+ πυρετο ) οτι ΘΑ (κι αυτο) αποκτησουμε
Σωστά, δεν πρέπει να δηλώνει κανείς αντίθετος στην ψήφιση κάποιου νόμου που ακολουθεί τη λάθος λογική και μπορεί να γκρεμίσει τα -μακρινά έστω- όνειρα κάποιων και να τιμωρήσει κάποιους άλλους που τόλμησαν και με σκληρή δουλειά αρκετών ετών έκαναν κάποια τους όνειρα πραγματικότητα.
Eννοια σου και αυτοι που με σκληρη δουλεια καταφεραν καποια πραγματα κατα 90% δε φοροδιαφευγουν και ουτως ή αλλως δεν τους αφορουν τα τεκμηρια.
Αντιθετα οι τυχαρπαστοι και τα λαμογια κατα κανονα φοροδιαφευγουν.
Ολοι οι αλλοι που φωναζουνε κατα 99,9% το κανουν απο συνηθεια και για χαβαλε...Μόνο αν μας επηρρεάζει προσωπικά ΑΥΤΗ τη στιγμή έχουμε δικαίωμα να μιλάμε.
Aστα φιλε μου.Συλλογικοτητα και Ελληνας ειναι εννοιες ασυμβατες.Οι εξαιρεσεις ειναι για επιβεβαιωνουν το κανονα.
Όλα να τα περμένεις, ζούμε στη χώρα που επικρατεί η λογική του παραλόγου.
Ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 2000cc πρέπει να πληρώνει κάθε χρόνο υπερδιπλάσιο φόρο κυκλοφορίας σε σχέση με ένα άλλο το οποίο φοράει κινητήρα 1900cc, ασχέτως της πραγματικής επιβάρυνσης που προκαλεί το καθένα στο περιβάλλον/κοινωνικό σύνολο. Ταυτόχρονα, με βάση την παραπάνω λίστα, η χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 4000cc δεν κοστίζει ούτε δεκάρα παραπάνω από τη χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 8000cc [και βάλε].
Mη τη ψαχνεις...Κανενας τροπος φορολογησης σε κανενα μερος του κοσμου δεν ειναι δικαιος.
Σε ολο το κοσμο με καποιο λιγοτερο δικαιο ή περισσοτερο αδικο τροπο γινεται η φορολογηση.Π.χ. εχω εγω ενα αμαξι με 100γρ/χλμ εκπομπες ρυπων και δυανυω το χρονο 50.000 κι εσυ ενα αμαξι με 200γρ/χλμ και διανυεις 10.000.Ποιος πρεπει να πληρωσει περισσοτερο??
-
Λεφτα θελουν και χεστηκ@νε για το αν το κριτηριο θα ειναι τα κυβικα ή το ειδος χειρολαβής.
Τα τεκμηρια παντως ειναι light εαν ειναι αυτα τελικα,ενα ζευγαρι που εχει 2 διλιτρα αυτοκινητα δεν ειναι λογικο να δηλωνει 3.446 Χ 2 το χρόνο;Το πιθανοτερο ειναι οτι δηλωνει ηδη χαλαρα 20.000 οποτε μην τρελαίνεστε. -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
50 σελιδες φωνες και σκουξιματα για κατι που δε ξεραμε.Και δωστου οι κλαυθμοι και οι οδυρμοι για το παλαιο καθεστως που θα επανερχοταν,
Όχι, έπρεπε να περιμένουμε να μας τον φορέσουν κανονικά με κάποια παραλλαγή του παλαιού καθεστώτος και μετά να 'φωνάζαμε και να σκούζαμε'. Αυτό θα ήταν το καλύτερο.
Nαι ρε συ εμας φοβηθηκε ο Αλογοσκουφης...
Εσύ ποιον λες να φοβήθηκε όταν τα ποσοστά της ΝΔ μέσα στις 2-3 εβδομάδες που γίνεται θόρυβος γύρω από το θέμα έχουν πάρει την κάτω βόλτα?...
Τωρα που ο Αλογγοσκουφης ειπε μεσες ακρες τι εννοει με την επαναφορα των τεκμηριων ξεκινησε νεα πενηνταρα για το αν μας πιανουν τα τεκμηρια με το υπαρχον ρημαδι μας αλλα (αφου δε μας πιανουν με αυτο) και με τη Φερραρολαμποργκινομαημπαχ που ΘΑαποκτησουμε στην 25η ζωη μας ή για το μεγαρο που ονειρευομαστε (οταν εχουμε 40+ πυρετο ) οτι ΘΑ (κι αυτο) αποκτησουμε
Σωστά, δεν πρέπει να δηλώνει κανείς αντίθετος στην ψήφιση κάποιου νόμου που ακολουθεί τη λάθος λογική και μπορεί να γκρεμίσει τα -μακρινά έστω- όνειρα κάποιων και να τιμωρήσει κάποιους άλλους που τόλμησαν και με σκληρή δουλειά αρκετών ετών έκαναν κάποια τους όνειρα πραγματικότητα.
Eννοια σου και αυτοι που με σκληρη δουλεια καταφεραν καποια πραγματα κατα 90% δε φοροδιαφευγουν και ουτως ή αλλως δεν τους αφορουν τα τεκμηρια. Αντιθετα οι τυχαρπαστοι και τα λαμογια κατα κανονα φοροδιαφευγουν. Ολοι οι αλλοι που φωναζουνε κατα 99,9% το κανουν απο συνηθεια και για χαβαλε...
Καταρχήν τα ποσοστά τα βγάζεις απ' το μυαλό σου. Δεύτερον, δε βλέπω το λόγο για 'χαβαλέ' γύρω από τόσο σοβαρά θέματα. Κι έπειτα, ρε συ 888888, αυτό το έστω 10% (αν είναι μόνο τόσο) που με σκληρή δουλειά απέκτησε κάποια πράγματα που εσύ (ο Υπουργός) πας να του τα βγάλεις ξυνά εκ των υστέρων, από που κι ως που πρέπει να το τιμωρήσεις? Για να πιάσεις ΠΟΙΟΝ και να του πάρεις ΠΟΣΑ? Και να περάσεις ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑ όταν λες ότι αφού δεν ξέρω ποιος με κλέβει, θα υποθέσω ότι ΟΛΟΙ με κλέβετε?...
Όλα να τα περμένεις, ζούμε στη χώρα που επικρατεί η λογική του παραλόγου.
Ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 2000cc πρέπει να πληρώνει κάθε χρόνο υπερδιπλάσιο φόρο κυκλοφορίας σε σχέση με ένα άλλο το οποίο φοράει κινητήρα 1900cc, ασχέτως της πραγματικής επιβάρυνσης που προκαλεί το καθένα στο περιβάλλον/κοινωνικό σύνολο. Ταυτόχρονα, με βάση την παραπάνω λίστα, η χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 4000cc δεν κοστίζει ούτε δεκάρα παραπάνω από τη χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 8000cc [και βάλε].Mη τη ψαχνεις...Κανενας τροπος φορολογησης σε κανενα μερος του κοσμου δεν ειναι δικαιος.
Σε ολο το κοσμο με καποιο λιγοτερο δικαιο ή περισσοτερο αδικο τροπο γινεται η φορολογηση.Το ζητούμενο είναι όμως να πάμε προς το καλύτερο, όχι προς το χειρότερο. Όχι να καταπατάς ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ και με υπολογισμούς που έχουν γίνει στο πόδι βασικές ελευθερίες και να γκρεμίζεις όνειρα για να κάνεις, τελικά, μια τρύπα στο νερό.
ενα ζευγαρι που εχει 2 διλιτρα αυτοκινητα δεν ειναι λογικο να δηλωνει 3.446 Χ 2 το χρόνο;Το πιθανοτερο ειναι οτι δηλωνει ηδη χαλαρα 20.000 οποτε μην τρελαίνεστε
Δεν έχει καμία σημασία τι είναι 'λογικό' και 'πιθανότερο'. ΆΛΛΟ είναι το 'λογικό' για εμένα, που δεν ξοδεύω πάνω από 2000 το χρόνο για το 2λιτρο μου, ΆΛΛΟ γι αυτόν που κάνει 50.000 χλμ το χρόνο με το τουρμπάτο 1800άρι του. Από που κι ως που εμένα θα με φεσώσεις με 1446 Ευρώ το χρόνο που ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΩ κι εκείνου θα του χαρίσεις μια περιουσία?
ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να τα βάλουμε όλα σε καλούπια με βάση τα κυβικά, πώς να το κάνουμε!
-
Moυ φαίνεται ότι ΤΟΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ακόμα!!!!
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
50 σελιδες φωνες και σκουξιματα για κατι που δε ξεραμε.Και δωστου οι κλαυθμοι και οι οδυρμοι για το παλαιο καθεστως που θα επανερχοταν,
Όχι, έπρεπε να περιμένουμε να μας τον φορέσουν κανονικά με κάποια παραλλαγή του παλαιού καθεστώτος και μετά να 'φωνάζαμε και να σκούζαμε'. Αυτό θα ήταν το καλύτερο.
Nαι ρε συ εμας φοβηθηκε ο Αλογοσκουφης...
Εσύ ποιον λες να φοβήθηκε όταν τα ποσοστά της ΝΔ μέσα στις 2-3 εβδομάδες που γίνεται θόρυβος γύρω από το θέμα έχουν πάρει την κάτω βόλτα?...
Σου ειπα βρε συ:Το Βατοπεδι
Τωρα που ο Αλογγοσκουφης ειπε μεσες ακρες τι εννοει με την επαναφορα των τεκμηριων ξεκινησε νεα πενηνταρα για το αν μας πιανουν τα τεκμηρια με το υπαρχον ρημαδι μας αλλα (αφου δε μας πιανουν με αυτο) και με τη Φερραρολαμποργκινομαημπαχ που ΘΑαποκτησουμε στην 25η ζωη μας ή για το μεγαρο που ονειρευομαστε (οταν εχουμε 40+ πυρετο ) οτι ΘΑ (κι αυτο) αποκτησουμε
Σωστά, δεν πρέπει να δηλώνει κανείς αντίθετος στην ψήφιση κάποιου νόμου που ακολουθεί τη λάθος λογική και μπορεί να γκρεμίσει τα -μακρινά έστω- όνειρα κάποιων και να τιμωρήσει κάποιους άλλους που τόλμησαν και με σκληρή δουλειά αρκετών ετών έκαναν κάποια τους όνειρα πραγματικότητα.
Eννοια σου και αυτοι που με σκληρη δουλεια καταφεραν καποια πραγματα κατα 90% δε φοροδιαφευγουν και ουτως ή αλλως δεν τους αφορουν τα τεκμηρια. Αντιθετα οι τυχαρπαστοι και τα λαμογια κατα κανονα φοροδιαφευγουν. Ολοι οι αλλοι που φωναζουνε κατα 99,9% το κανουν απο συνηθεια και για χαβαλε...
Καταρχήν τα ποσοστά τα βγάζεις απ' το μυαλό σου. Δεύτερον, δε βλέπω το λόγο για 'χαβαλέ' γύρω από τόσο σοβαρά θέματα. Κι έπειτα, ρε συ 888888, αυτό το έστω 10% Το 90% οσων δουλεψαν για να αποχτησουν 5 πραματα ΔΕΝ φοροδιαφευγει λεμεεεε (αν είναι μόνο τόσο) που με σκληρή δουλειά απέκτησε κάποια πράγματα που εσύ (ο Υπουργός) πας να του τα βγάλεις ξυνά εκ των υστέρων, από που κι ως που πρέπει να το τιμωρήσεις?Ποιος τον τιμωρει για να καταλαβω δηλαδη...Ξερεις εσυ πολλους που να εχουν 4500 cc αυτοκινητο, σπιτι, εξοχικο, ιδιωτικο σχολειο για τα παιδια, υπηρετικο προσωπικο και να τα βγαζουν περα με λιγοτερα απο 10500 το χρονο?? Για να πιάσεις ΠΟΙΟΝ και να του πάρεις ΠΟΣΑ?Τον παραπανω που λεω, και να του παρεις more than zero που του παιρνεις τωρα. Και να περάσεις ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑ όταν λες ότι αφού δεν ξέρω ποιος με κλέβει, θα υποθέσω ότι ΟΛΟΙ με κλέβετε?...Αντε παλιιι.ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ!!!!!
Όλα να τα περμένεις, ζούμε στη χώρα που επικρατεί η λογική του παραλόγου.
Ένα αυτοκίνητο με κινητήρα 2000cc πρέπει να πληρώνει κάθε χρόνο υπερδιπλάσιο φόρο κυκλοφορίας σε σχέση με ένα άλλο το οποίο φοράει κινητήρα 1900cc, ασχέτως της πραγματικής επιβάρυνσης που προκαλεί το καθένα στο περιβάλλον/κοινωνικό σύνολο. Ταυτόχρονα, με βάση την παραπάνω λίστα, η χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 4000cc δεν κοστίζει ούτε δεκάρα παραπάνω από τη χρήση και συντήρηση ενός αυτοκινήτου με κινητήρα 8000cc [και βάλε].Mη τη ψαχνεις...Κανενας τροπος φορολογησης σε κανενα μερος του κοσμου δεν ειναι δικαιος.
Σε ολο το κοσμο με καποιο λιγοτερο δικαιο ή περισσοτερο αδικο τροπο γινεται η φορολογηση.Το ζητούμενο είναι όμως να πάμε προς το καλύτερο, όχι προς το χειρότερο. Όχι να καταπατάς ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ και με υπολογισμούς που έχουν γίνει στο πόδι βασικές ελευθερίες ΩΧ τι εγινε??κυρηχτηκε στρατιωτικος νομος?? Ελα τωρα μη τρελλενεσαι και μην αναγαγεις το θεμα των τεκμηριων σε θεμα ανθρωπινων δικαιωματων, τη στιγμη που αλλα βασικωτερα δικαιωματα και ελευθεριες σου, εχουν γινει εδω και μια δεκαετια τουλαχιστον, κουρελι...και να γκρεμίζεις όνειρα για να κάνεις, τελικά, μια τρύπα στο νερό.
ενα ζευγαρι που εχει 2 διλιτρα αυτοκινητα δεν ειναι λογικο να δηλωνει 3.446 Χ 2 το χρόνο;Το πιθανοτερο ειναι οτι δηλωνει ηδη χαλαρα 20.000 οποτε μην τρελαίνεστε
Δεν έχει καμία σημασία τι είναι 'λογικό' και 'πιθανότερο'. ΆΛΛΟ είναι το 'λογικό' για εμένα, που δεν ξοδεύω πάνω από 2000 το χρόνο για το 2λιτρο μου, ΆΛΛΟ γι αυτόν που κάνει 50.000 χλμ το χρόνο με το τουρμπάτο 1800άρι του. Από που κι ως που εμένα θα με φεσώσεις με 1446 Ευρώ το χρόνο που ΔΕΝ ΤΑ ΔΙΝΩ κι εκείνου θα του χαρίσεις μια περιουσία?Στο ειπα εγω, δε στο ειπα??Συλλογικοτητα και Ελλην δεν συμβαδιζουν...
ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ να τα βάλουμε όλα σε καλούπια με βάση τα κυβικά, πώς να το κάνουμε!
Καλε μου ανθρωπε στο ειπα αλλα δε θελεις να καταλαβεις.ΚΑΝΕΙΣ τροπος φορολογησης οπουδηποτε στο κοσμο ειτε λεγεται κυβικα, ειτε τεκμηρια, ειτε πρασινος φορος, ειτε φορος υπερ Μαριας Πενταγιωτισσας δεν ειναι απολυτως δικαιος.ΠΑΝΤΑ θα υπαρχει καποιος που αδικειται. -
Συγκεκριμένα εγώ δεν αδικούμε από τα τεκμήρια, αν τελικά είναι όντως όπως διαβάζουμε. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι δίκαια για όλους.
Παρόλα αυτά δεν μπορώ παρά να επισημάνω ότι ακόμα και έτσι να είναι τα πράγματα, η ανακοίνωση της επαναφοράς τους έγινε με τρόπο ερασιτεχνικό που προκάλεσε τεράστια αναστάτωση και αγωνία στους κατόχους και αναμφισβήτητα στοίχισε πολύ ακριβά σε αντιπροσωπείες και εισαγωγείς.
-
Τον πανικο με τα τεκμηρια τον δημιουργησαν τα καναλια που ξεθαψαν τις λιστες του 2002 και αρχισαν να φοβεριζουν τον κοσμο οτι θα τους τον καρφωσουν μεχρι τον λαιμο και μαλιστα χωρις βιξ.
Ο καθενας εχει την ευθυνη αυτων που λεει και μονο, οχι τι του φορτωνουν οι αλλοι....αλλα αυτη ειναι η νεα μοδα στην Ελλαδα...λες κατι και ο καθενας το ερμηνευει οπως γουσταρει..... και εδω μεσα σε πολλα ποστ το ιδιο γινεται.
-
αν τα τεκμηρια ειναι πανω κατω αυτα που δημοσιευτηκαν σημερα... φοροεισπρακτικα ειναι μια τρυπα στο νερο σε γενικες γραμμες. Πολυ κακο για το τιποτα...
@ Λαππας: Μπορει να μου ξεφυγες ατιμε στα αμαξια... αλλα θα εισηγηθω υψηλοτατα τεκμηρια στα Macbook Pro και φορο πολυτελειας
-
Έμμεση επαναφορά των τεκμηρίων!!!