-
καλα για το δικο σου προφανως φταιει το κιβωτιο....
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Συγνώμη έχω εγώ λάθος διότι νόμιζα ότι συνομιλούσα με φίλους με μικρά και μεσαία εισοδήματα, ΄διότι να θεωρείται ένα αμάξι 20.000 ευρώ 1600 cc και 116 ίππων όχι καλό, μάλλον συνομιλώ με πλούσιους επιχειρηματίες, εισοδηματίες, εφοπλιστές και εργοστασιάρχες!
Λοιπόν πόρσε έτσι ; και αλογάκια πάνω από 400 για να κινούμαστε αξιοπρεπώς , έτσι φίλοι μου; συμφωνείτε;;;;;Όχι απαραίτητα.
Το πρόβλημα του βάρους είναι υπαρκτό.
Έχω ένα swift 1.3 με 92 άλογα, τα οποία είναι απλώς επαρκή για τα περίπου 1100* κιλά του.
Ναι, κινείται άνετα στην πόλη, μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα, θα κουβαλήσει εμένα και την παρέα μου χωρίς να βογγύξει, αλλά όταν με 2-3 άτομα μέσα πρέπει να κλείσω το air condition για να κάνω μια προσπέραση χωρίς να αγχώνομαι αν προλάβω να την ολοκληρώσω πριν εμφανιστεί κάποιος από απέναντι, ή αν με κόψει κάποιος τη φόρα σε ανηφόρα και πρέπει να κατεβάσω 2α για να μπορέσει να επιταχύνει, ε δε νομίζω οτι μπορώ να το πω γρήγορο ή σβέλτο...Θα αισθανόμουν πολύ πιο άνετα με τα 120 του Sport αλλά εκεί μπαίναμε σε άλλα χωράφια (turbobenzina ) και η επιλογή θα ήταν άλλη.
Το βλέπω και όποτε τυχαίνει να οδηγήσω την 316 [Ε46] του πατέρα μου. Απείρως καλύτερη αίσθηση αλλά... τάφος..
Μου αρέσει ρε Σταύρο που κάθεσε και εξηγείς αυτονόητα πράγματα... χαρα στο κουράγιο σου...
-
Συμφωνώ ΤΑΦΟΣ είναι και μεις με τα 700 ευρώ μισθό ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ!!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
καλα για το δικο σου προφανως φταιει το κιβωτιο....Όντως, είναι λίγο μακρύυυυυυυυυυυυυυυυ
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Συμφωνώ ΤΑΦΟΣ είναι και μεις με τα 700 ευρώ μισθό ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ!!Μα πως συμβιβάζεις το SUV με τα 700€???
Και γω μισθωτός είμαι, και γι'αυτό δεν θα σκεφτόμουν ποτέ αυτήν την πλέον αντιοικονομική μορφή αυτοκίνησης.
Αν θες φτηνή κίνηση εκτός δρόμου, πάρε ένα Niva.
Αν θες φτηνό SUV, πάρε μτχ. Ένα HRV μτχ άσχημο είναι?
Πας σε κάτι που είναι ένδειξη status χωρίς λεφτά?? Δεν γίνεται... -
Ο χρήστης (Α)θανάσης έγραψε:
Συμφωνώ ΤΑΦΟΣ είναι και μεις με τα 700 ευρώ μισθό ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ!!
Μα πως συμβιβάζεις το SUV με τα 700€???
Και γω μισθωτός είμαι, και γι'αυτό δεν θα σκεφτόμουν ποτέ αυτήν την πλέον αντιοικονομική μορφή αυτοκίνησης.
Αν θες φτηνή κίνηση εκτός δρόμου, πάρε ένα Niva.
Αν θες φτηνό SUV, πάρε μτχ. Ένα HRV μτχ άσχημο είναι?
Πας σε κάτι που είναι ένδειξη status χωρίς λεφτά?? Δεν γίνεται...Γιατί φτηνό το νίβα; Βγάζει αρκετά χαζοπροβληματάκια που χρειάζονται φτιαξιμο. Ούτε νομίζω πως είναι ιδιαίτερα οικονομικό από πλευράς κατανάλωσης.
Και γιατί ακριβώς είναι πιο ακριβό ένα μικρό σουβ από ένα αντίστοιχο σεντάν; Και ένδειξη στατους κιόλας! Ποιο; το κασκάι; -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Δεν καταλαβες κατι... το αμαξι ειναι ΤΑΦΟΣ για το ιδιο του το βάρος... δεν μιλησε κανεις ουτε καν για επιβατες!
Οχι δεν θέλουμε 4χ4 θηρια με ανυπαρκτο κινητηρα... Αλλωστε τι να την κανεις την τετρακινηση με τοσο ανυπαρκτο κινητηρα? Ουτε για καβαλημα πεζοδρομιου δεν φτανει!Έχεις κάνει πολλές βόλτες με qashqai 1.6 και σου φάνηκε ο κινητήρας του ανύπαρκτος?????? Ούτε πεζοδρόμιο δεν μπόρεσες να ανέβεις?????
Ναι
... φαίνεται!
-
Αν τα καθαρά εσοδα σου ειναι 700€ το μηνα τοτε πολυ απλα παιρνεις μεταχειρισμενο picanto/mondeo ή ακόμα καλύτερα ενα κατακαίνουριο scooter
-
Όχι το qasqai, το SUV εννοώ ένδειξη 'status'. Και αυτό γιατί έτσι τό'χουμε εδώ στην Ελλάδα...
Το Niva ΕΙΝΑΙ φτηνή offroad λύση.
Στο γιατί είναι πιο ακριβά τα SUV από τα αντίστοιχα μη-SUV, δεν γνωρίζω ακριβώς τον λόγο, την πραγματικότητα επισημαίνω... -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
καλα για το δικο σου προφανως φταιει το κιβωτιο....Πες τα χρυσόστομε!
Δεν είναι μόνο το βάρος και η ιπποδύναμη.... Η κλιμάκωση του κιβωτίου επιρεάζει πολύ τις επιδόσεις....
Και το qashqai το 1.6 είναι κοντό, με αποτέλεσμα να κινείται αξιοπρεπέστατα εντός και εκτός πόλης αλλά να κάνει λίγο θορυβώδες ταξίδι στην εθνική οδό.Οι επιδόσεις του είναι αντίστοιχες με το 90% των οικογενειακών 1600αριων της αγοράς (focus, astra κλπ).
Όλα αυτά είναι ΤΑΦΟΙ?
Μ'ηπως πρέπει να προσδιορίσουμε τι εννούμε με την λέξη αυτή??? -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
καλα για το δικο σου προφανως φταιει το κιβωτιο....
Πες τα χρυσόστομε!
Δεν είναι μόνο το βάρος και η ιπποδύναμη.... Η κλιμάκωση του κιβωτίου επιρεάζει πολύ τις επιδόσεις....
Και το qashqai το 1.6 είναι κοντό, με αποτέλεσμα να κινείται αξιοπρεπέστατα εντός και εκτός πόλης αλλά να κάνει λίγο θορυβώδες ταξίδι στην εθνική οδό.Οι επιδόσεις του είναι αντίστοιχες με το 90% των οικογενειακών 1600αριων της αγοράς (focus, astra κλπ).
Όλα αυτά είναι ΤΑΦΟΙ?
Μ'ηπως πρέπει να προσδιορίσουμε τι εννούμε με την λέξη αυτή???To τρικ της κοντης κλιμακωσης! Καλο... αλλα ψεμα! Αποπειρα αποκρυψης ενος αδυναμου κινητηρα με σημαντικα side effects στην καταναλωση και στον θορυβο... και στο τελος παλι η αδυναμια ειναι υπαρκτη!
τα 90% οικογενειακα 1600αρια στην καλυτερη περιπτωση χαρακτηριζονται οριακα με ελάχιστα που ισως παίρνουν λίγο καλυτερα τα πόδια τους. Εαν φορτωσεις βεβαιως την οικογενεια... παει ψοφησαν και εγιναν ταφοι! Το γκάζι απλά δεν ακουει... και τα πάντα γίνονται με time delay. Φυσικα ενα Nissan Konkase με ακόμα μεγαλύτερο βάρος ειναι σε χειρότερη σαφως μοιρα... αν δε είχε και τετρακίνηση θα ηταν μια πραγματική τραγωδία!
Τι εννοουμε με την λεξη αυτη? Αυτο που δεν θελετε να καταλαβετε (γιατι δεν σας βολευει υποθετω)! Τα αμάξια ειναι πολύ βαρια και δεν αποκρίνονται στο γκάζι... ειναι ποιο αργά και απο την καθυστερηση. Τραγική ελειψη ροπής για να σύρει το βαρος σε εστω ικανοποιητικο ρυθμο, να ολοκληρώσεις σε ευλογο χρόνο μια προσπέραση χωρίς δράματα χωρις να σκέφτεσαι 40 χρόνια αν σε παίρνει να προσπεράσεις. Αν δεν το βλέπετε... δεν ειναι οτι δεν το καταλαβαίνετε... αλλα απλά κρύβεστε πίσω απο το δαχτυλό σας, ισως για να δικαιωσετε καποια επιλογη σας.
Τελος... το Κονκασε, ειχα την ατυχια να το οδηγησω σε 1,6 και ναι... ειναι χειροτερο και απο το 1,2 Punto μου. Sorry αν δεν σου αρεσει το αποτελεσμα... αλλα δεν ηταν δικη μου επιλογη, αλλα της Nissan!
Αν σε κάνει να νοιώθεις καλύτερα και το δικό μου αμάξι-κασόνι ειναι με ανεπαρκεστατο κινητήρα υπο φορτίο... απο τα λάθη μου ομως μαθαίνω και ξέρω πως δεν θα το επαναλαβω σε καμία περίπτωση.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μα ναι... ταφος ειναι παρα πολλα στην κατηγορια με τοσα κιλα πλεον...To Focus το θεωρεις ταφο; Απο περιεργεια ρωταω... Υπαρχει καποιο 1,6 ανευ turbo που δεν θεωρεις ταφο;
Εν πασει περιπτωσει, χωρις να διεκδικω την απολυτη αληθεια (τελεια και παυλα, ετσι ειναι και πειτε ο,τι θελετε και αλλα ομορφα), το QQ κατα τη γνωμη μου κινειται αξιοπρεπως. Προφανως, το αξιοπρεπως ειναι σχετικο και υποκειμενικο, οπως και η εντυπωση που ειχα οταν το οδηγησα, αλλα τα νουμερα στις μετρησεις ειναι πιο αντικειμενικα και δεν ειναι καθολου ασχημα.
-
Ο χρήστης pro έγραψε:
To Focus το θεωρεις ταφο; Απο περιεργεια ρωταω... Υπαρχει καποιο 1,6 ανευ turbo που δεν θεωρεις ταφο;
να σου πω κατι,το τι ειναι ταφος ειναι υποκειμενικο για τον καθενα...οταν ηταν να παρω πριν απο 3-4 χρονια αυτοκινητο σκεφτομουν πολυ σοβαρα το focus 1.6,ομως με βαση τις 'ανησυχιες' μου μου φαινοταν πολυ αργο αυτο το βαρος για αυτο τα κυβικα/αλογα...το επιχειρησα για ibiza FR,αλλα πηρα τα @@@@δια μου και τελικα κατεληξα με c2 vts ( ) το οποιο ειναι πολυ χειροτερο αυτοκινητο απο το focus,αλλα το μονο που με ενοιαζε ηταν να πιανω το 0-100 σε κατω απο 10 και οχι σε 12...
Ενταξει ειχα αλλα μυαλα τοτε και δε νομιζω να εκανα ξανα την ιδια επιλογη(αλλωστε σημερα υπαρχουν περισσοτερες εναλλακτικες) αλλα αντικειμενικα ενας 1600αρης ατμοσφαιρικος με τα σημερινα βαρη κινει σβελτα ενα μινι αντε σουπερμινι,τις μεγαλυτερες κατηγοριες απλως τις κινει....
και το θεμα δεν ειναι ταξικο,δε θεωρω οτι πρεπει να εχουμε γρηγοροτερα αυτοκινητα για επιδειξη,αλλα κυριως για την ασφαλεια μας,γιατι ανεβαζοντας αλογα εχεις αλλα φρενα,αλλο στησιμο και παει λεγοντας...
Σκεψου για παραδειγμα τα διαφορα 307 cc που ειναι παρα πολυ βαρια,παρα πολυ ακριβα και επικινδυνα αργα....
επισης οι διαφοροι 1.4Τ που δεν ειναι και απλησιαστοι,εκτος απ'το οτι κινουν πολυ πιο γρηγορα βαρυτερα αμαξωματα χαρη στη ροπη τους ειναι πολυ πιο οικονομικοι σε καυσιμο απο ατμοσφαιρικους 1.6ασχετο,αλλα ακομα θυμαμαι το φρικη στην Ε.Ο. Αθηνας-Πατρας οπου εκανα 'αιωνιες' προσπερασεις με ενα vectra 1.6 100 ιππων...
μου εφευγε η σκατουλα
καπως ετσι ομως πεθαινει ο κοσμος.... -
Υπερβάλλετε λιγάκι.
Το Qashqai έχει έναν απλώς επαρκή κινητήρα. Δεν είναι ούτε το πιο βαρύ αυτοκίνητο με μοτέρ 1.600 κυβικών, ούτε το πιο αδύναμο από απόψεως μοτερ. Συνολικά ως πακέτο δε, το θεωρώ από τα καλύτερα αυτοκίνητα της αγοράς.
Αυτός που θα το πάρει, οδηγώντας το, γνωρίζει και τα όρια και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Δεν μπορεί να έχει παράλογες απαιτήσεις. Αν ήθελε περισσότερα γκάζια θα είχε επιλέξει κάτι άλλο.
Και αυτό που λέτε περί πολύ αργού αυτοκινήτου, δεν ισχύει. Με Peugeot 307cc 1.6 είχα ταξιδέψει αρκετές φορές και το κοντέρ 200αριζε αρκετά εύκολα, ενώ και οι επιταχύνσεις σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές ήταν ικανοποιητικές. Προσπεράσεις γίνονται αλλά μόνο όπου σε παίρνει με ασφάλεια να τις κάνεις. Κοινώς δεν μπορείς να βγεις και να ξαναμπείς όπως κάνεις αστραπιαία την προσπέραση με ένα αυτοκίνητο που φέρει turbo.
Μην τα ισοπεδώνουμε και όλα. Το 1.6 έχει απλώς έναν επαρκή κινητήρα να κινήσει το αμάξωμα. Αν ο οδηγός νομίζει ότι αγόρασε αυτοκίνητο για να κάνει προσπεράσεις και να το παίζει γκαζοφονιάς, το πρόβλημα το έχει ο οδηγός στον εγκέφαλο και όχι το αυτοκίνητο.
Προσωπικά, αν αγόραζα Qashqai θα το αγόραζα με τον δίλιτρο κινητήρα. Αλλά αυτό είναι προσωπική επιλογή. Για κάποιον άλλον, ακόμα και ο 1.6 αρκεί.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Προσπεράσεις γίνονται αλλά μόνο όπου σε παίρνει με ασφάλεια να τις κάνεις.ετσι μαλιστα,αλλα πες μου ποσους εχεις δει να καθονται ωρες στο αντιθετο ρευμα???
βεβαια σε αυτο παιζει ρολο και η συνεργασια αυτου που προσπερνας..τεσπα πολλες μαλακιες γινονται αλλα ειναι -
Έχει πλάκα που τη λέτε στο Μήτσο για αυτοκίνητα αργά σαν τάφους και βγαίνει και συντηρητικούκλας και από πάνω!!...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
καλα για το δικο σου προφανως φταιει το κιβωτιο....
Πες τα χρυσόστομε!
Δεν είναι μόνο το βάρος και η ιπποδύναμη.... Η κλιμάκωση του κιβωτίου επιρεάζει πολύ τις επιδόσεις....
Και το qashqai το 1.6 είναι κοντό, με αποτέλεσμα να κινείται αξιοπρεπέστατα εντός και εκτός πόλης αλλά να κάνει λίγο θορυβώδες ταξίδι στην εθνική οδό.Οι επιδόσεις του είναι αντίστοιχες με το 90% των οικογενειακών 1600αριων της αγοράς (focus, astra κλπ).
Όλα αυτά είναι ΤΑΦΟΙ?
Μ'ηπως πρέπει να προσδιορίσουμε τι εννούμε με την λέξη αυτή???To τρικ της κοντης κλιμακωσης! Καλο... αλλα ψεμα! Αποπειρα αποκρυψης ενος αδυναμου κινητηρα με σημαντικα side effects στην καταναλωση και στον θορυβο... και στο τελος παλι η αδυναμια ειναι υπαρκτη!
τα 90% οικογενειακα 1600αρια στην καλυτερη περιπτωση χαρακτηριζονται οριακα με ελάχιστα που ισως παίρνουν λίγο καλυτερα τα πόδια τους. Εαν φορτωσεις βεβαιως την οικογενεια... παει ψοφησαν και εγιναν ταφοι! Το γκάζι απλά δεν ακουει... και τα πάντα γίνονται με time delay. Φυσικα ενα Nissan Konkase με ακόμα μεγαλύτερο βάρος ειναι σε χειρότερη σαφως μοιρα... αν δε είχε και τετρακίνηση θα ηταν μια πραγματική τραγωδία!
Τι εννοουμε με την λεξη αυτη? Αυτο που δεν θελετε να καταλαβετε (γιατι δεν σας βολευει υποθετω)! Τα αμάξια ειναι πολύ βαρια και δεν αποκρίνονται στο γκάζι... ειναι ποιο αργά και απο την καθυστερηση. Τραγική ελειψη ροπής για να σύρει το βαρος σε εστω ικανοποιητικο ρυθμο, να ολοκληρώσεις σε ευλογο χρόνο μια προσπέραση χωρίς δράματα χωρις να σκέφτεσαι 40 χρόνια αν σε παίρνει να προσπεράσεις. Αν δεν το βλέπετε... δεν ειναι οτι δεν το καταλαβαίνετε... αλλα απλά κρύβεστε πίσω απο το δαχτυλό σας, ισως για να δικαιωσετε καποια επιλογη σας.
Τελος... το Κονκασε, ειχα την ατυχια να το οδηγησω σε 1,6 και ναι... ειναι χειροτερο και απο το 1,2 Punto μου. Sorry αν δεν σου αρεσει το αποτελεσμα... αλλα δεν ηταν δικη μου επιλογη, αλλα της Nissan!
Αν σε κάνει να νοιώθεις καλύτερα και το δικό μου αμάξι-κασόνι ειναι με ανεπαρκεστατο κινητήρα υπο φορτίο... απο τα λάθη μου ομως μαθαίνω και ξέρω πως δεν θα το επαναλαβω σε καμία περίπτωση.
παντως μη βαλεις κοντρα πουντο-κασκαι γιατι θα χασεις μια καροτσα σιγουρα... ουτε και σε οικονομια γιατι θα χασεις για ενα λιτρο...ρε γμτ δε βρισκω ρεπριζ..
εννοειται οτι αν ειχε κανα τουρμπακι θα ταν μια χαρα αμαξακι...εδω με το 1.6 της πλακας και εχει αναμονη παραδοσης 500 χρονια...με τουρμπο θα το παραγγελνες και θα ρχοταν στη παρουσιαση του μεθεπομενου μοντελου...
νομιζω οτι λογω υψους μπορει να ανεβει πεζοδρομιο αλλα φυσικα δεν ειναι τζιπακι..
-
Πολλοί, που έχουν μάλιστα μεγάλη οδηγική εμπειρία, δυστυχώς ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ τι είναι τα νέα αυτοκίνητα.
Δηλαδή τα 16βάλβιδα που θέλουν πολλές στροφές για να δώσουν ίππους και που είναι θεόβαρα σε σχέση με εκείνα στα οποία είχαν μάθει να οδηγούν.
Πόση καζούρα είχα φάει επειδή είχα κλείσει το A/C σε νοικιάρικο Golf Plus 1,4 προκειμένου να κάνω μια σβέλτη (όσο γινόταν) αναστροφή... 'Ρε! ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΑΛΛΙΩΣ' τους έλεγα, το βιολάκι τους αυτοί. Ή πόσες διαφωνίες ακούω επειδή...κατεβάζω σχέση στο προσπέρασμα και κρατάω τις στροφές πάνω από τις 3.000 για να έχω έναν έλεγχο στο γκάζι.
Το θέμα είναι βέβαια ότι πρέπει να ξέρεις τι οδηγείς και να προσαρμόζεσαι καταλλήλως. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πολλοί, που έχουν μάλιστα μεγάλη οδηγική εμπειρία, δυστυχώς ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ, ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ τι είναι τα νέα αυτοκίνητα.Δε θέλω να συνεχίσουμε την κουβέντα αλλά εν προκειμένω είναι εντελώς εσφαλμένη η εντύπωσή σου...
Αυτοί οι κάποιοι δεν έχουν συνηθίσει να πέφτουν κάτω από τις 5000 στροφές, οπότε είτε με καινούργια είτε με παλιά, πίστεψέ με, μικρή η διαφορά. Και παρόλα αυτά μου κάνει εντύπωση πόσο ολιγαρκείς είναι σε αντίθεση με τον περισσότερο κόσμο εδωμέσα που προσπερνάει νταλίκες σε επαρχειακούς δρόμους 50 φορές την ημέρα και χρειάζεται 250 άλογα και 700 κιλά για να το κάνει αυτό με ασφάλεια...
τέλος απο εμένα διότι δεν προσφέρω τίποτα στη συζήτησή σας (και ζητώ συγγνώμη για αυτό). -
Δεν κατάλαβες ή δεν το έγραψα σωστά.
Κάποιοι που έμαθαν να οδηγούν παλιά αυτοκίνητα, ελαφριά με λίγα άλογα ή δίλιτρα με μεγάλη ροπή, δεν έχει σημασία, όταν πιάνουν ένα 1400άρι ή 1600άρι σύγχρονο των 1300 κιλών συχνά τα οδηγούν με λανθασμένο τρόπο. Δηλαδή δεν κατεβάζουν σχέση όταν προσπερνούν ή δεν ανεβάζουν στροφές κρατώντας τον κινητήρα ψόφιο.
ΒΓΑΛΤΕ ΕΝΑ SUV 1600cc