-
Τον τελευταιο καιρο εχω μπει στον πειρασμο να αλλαξω την εργοστασιακη μου πεταλουδα με μια αλλη λιγο μεγαλυτερη.
Αυτη που εχει τωρα το αμαξι ειναι 55 χιλιοστα και η μεγαλυτερη-απο Megane 2,0 16v ειναι 65 χιλιοστα.Οπτικα μπορει να μην εχουν μεγαλες διαφορες,αλλα το θεμα ειναι οτι θα μεγαλωσει κατα περιπου 20-30% η εισαγωγη...
Η ιπποδυναμη του αμαξιου σηκωνει την νεα πεταλουδα καθως πλησιαζει την ιπποδυναμη του διλιτρου μεγκαν.
Θα ηθελα να ρωτησω ποια τα πιθανα ωφελη απο τυχον τοποθετηση της και αν υπαρχει το ενδεχομενο να χασω ιδιως στα χαμηλα.Δεν θα γινει πιο αμεσο το γκαζι???Εχει νοημα να προχωρησω σε μια τετοια μετατροπη η οχι???
Υγ-Εννοειται πως θα γινει επαναπρογραμματισμος του εγκεφαλου(θα θελει παραπανω βενζινες λογικα)
Thank you. -
Τον τελευταιο καιρο εχω μπει στον πειρασμο να αλλαξω την εργοστασιακη μου πεταλουδα με μια αλλη λιγο μεγαλυτερη.
Αυτη που εχει τωρα το αμαξι ειναι 55 χιλιοστα και η μεγαλυτερη-απο Megane 2,0 16v ειναι 65 χιλιοστα.Οπτικα μπορει να μην εχουν μεγαλες διαφορες,αλλα το θεμα ειναι οτι θα μεγαλωσει κατα περιπου 20-30% η εισαγωγη...
Η ιπποδυναμη του αμαξιου σηκωνει την νεα πεταλουδα καθως πλησιαζει την ιπποδυναμη του διλιτρου μεγκαν.
Θα ηθελα να ρωτησω ποια τα πιθανα ωφελη απο τυχον τοποθετηση της και αν υπαρχει το ενδεχομενο να χασω ιδιως στα χαμηλα.Δεν θα γινει πιο αμεσο το γκαζι???Εχει νοημα να προχωρησω σε μια τετοια μετατροπη η οχι???
Υγ-Εννοειται πως θα γινει επαναπρογραμματισμος του εγκεφαλου(θα θελει παραπανω βενζινες λογικα)
Thank you. -
Τον τελευταιο καιρο εχω μπει στον πειρασμο να αλλαξω την εργοστασιακη μου πεταλουδα με μια αλλη λιγο μεγαλυτερη.
Αυτη που εχει τωρα το αμαξι ειναι 55 χιλιοστα και η μεγαλυτερη-απο Megane 2,0 16v ειναι 65 χιλιοστα.Οπτικα μπορει να μην εχουν μεγαλες διαφορες,αλλα το θεμα ειναι οτι θα μεγαλωσει κατα περιπου 20-30% η εισαγωγη...
Η ιπποδυναμη του αμαξιου σηκωνει την νεα πεταλουδα καθως πλησιαζει την ιπποδυναμη του διλιτρου μεγκαν.
Θα ηθελα να ρωτησω ποια τα πιθανα ωφελη απο τυχον τοποθετηση της και αν υπαρχει το ενδεχομενο να χασω ιδιως στα χαμηλα.Δεν θα γινει πιο αμεσο το γκαζι???Εχει νοημα να προχωρησω σε μια τετοια μετατροπη η οχι???
Υγ-Εννοειται πως θα γινει επαναπρογραμματισμος του εγκεφαλου(θα θελει παραπανω βενζινες λογικα)
Thank you. -
Χωρίς να έχω μεγάλη επαφή με τις βελτιώσεις ξέρω πως η μεγαλύτερη πεταλούδα είναι ένα από τα 'κλασικά' βήματα για μια πιο απαιτητική μετατροπή.
Αυτό που σίγουρα αλλάζει είναι η ποσοτητα του αέρα, άρα πρέπει να αλλάξει και η ποσότητα του καυσίμου.
Συνεπώς δίνεται η δυνατότητα για μεγαλύτερη ισχύ στις ψηλές στροφές. -
Καλή η ιδέα σου - δύσκολη στην υλοποίηση.
1: οι εκκεντροφόροι εισαγωγής και εξαγωγής πρέπει να έχουν το κατάλληλο προφίλ ώστε να μπορούν να διαχειριστούν τον παραπάνω διαθέσιμο αέρα. Αυτοί είναι ουσιαστικά που καθορίζουν την ποσότητα του αέρα που θα εισέλθει στους κυλίνδρους άρα μόνο αν έχεις μεγάλης διάρκειας και μεγάλου βυθίσματος εκκεντροφόρους ( συνήθως πάνω από 290 μοίρες) θα χρειασθεί να μεγαλώσεις την εισαγωγή. Πάντως πρώτα πρέπει να γίνονται τα ανοίγματα-γυαλίσματα στο καπάκι -τα οποία συνήθως είναι αρκετά -και μετά μεγαλώνουμε την πεταλούδα. Σε όλα αυτά πρέπει να ακολουθεί και η εξαγωγή με την ανάλογη απελευθέρωση. 2: η εισαγωγή αμέσως μετά την πεταλούδα πρέπει να έχει τουλάχιστον την ιδια διάμετρο (αν και σε μερικούς κινητήρες χρησιμοποιούν αυτό το βεντούρι γιά αύξηση της ταχύτητας του εισερχόμενου αέρα και γιά συντονισμό του αέρα) 3: ο επαναπρογραμματισμός του εγκεφάλου είναι μια δύσκολη δουλειά και πρέπει να γίνει από την αρχή και οπωσδήποτε με την συμβολή δυναμόμετρου ώστε να έχεις συγκριτικά στοιχεία αλλά και να ομαλοποιήσεις τις καμπύλες του κινητήρα 4 : υπάρχουν και τετραπετάλουδα - extreme- αλλάνομίζω ότι υπάρχει και έτοιμο software για τον συγκεκριμένο κινητήρα
Το καλύτερο θα ήταν να έψαχνες για κάποιον που έχει ασχοληθεί με το συγκεκριμένο μοτέρ γιατί δεν σημαίνει ότι όταν δουλεύει μια πατέντα σε ένα αυτοκίνητο δουλεύει σε όλα.Αν θέλεις κάτι πιό extreme ρίξε μια ματιά προς Renault Sport μεριά. Ακριβή αλλά σίγουρη λύση
-
Na prostheso oti an den allakseis kati allo (ekkentroforous, piesi venzinis, klp.) tote mporei kai na xaseis ippodynami kai kyrios ropi giati meioneis tin taxytita tou aera stin eisagogi me tin megalyteri petalouda kai gemizeis tous kylindrous ligotero kala...
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Na prostheso oti an den allakseis kati allo (ekkentroforous, piesi venzinis, klp.) tote mporei kai na xaseis ippodynami kai kyrios ropi giati meioneis tin taxytita tou aera stin eisagogi me tin megalyteri petalouda kai gemizeis tous kylindrous ligotero kala...Μα δεν έχει σημασία η ταχύτητα αλλά η παροχή. Ενώ όντως η ταχύτητα θα μειωθεί, η διατομή θα μεγαλώσει οπότε υπό τις ίδιες συνθήκες η παροχή θα μείνει η ίδια. Δε βλέπω το λόγο για να χάσει λοιπόν.
-
Kai omos, oti isxyei stin eksagogi isxyei kai stin eisagogi. An i taxytita tou aera pesei simantika tote o kinitiras den mporei na apodosei sto megalitero fasma strofon. Apodidei (isos) kalytera poly psila alla stis xamiles kai mesees srtofes i leitourgia tou einai apo ligo eos poly xeiroteri analoga me tin taxytita to aerion eksagogis kai eisagogis.
Allo einai na doseis arketo aera kai allo na gemiseis kai na adeiaseis ton kinitira me apotelesmatikotita... -
Eiχα ξεκινήσει να γράφω την απάντηση και εκλεισε το pc.
Οπότε ξανά υπολογισμοί και έχουμε και λέμε-
Η διατομή της πεταλούδας σου (των 55χιλ) ειναι 2.38x10 στην -3 τετραγωνικά μετρα.
Η διατομή της νέας πεταλούδας είναι 3.32x10 στην -3 τετραγωνικά μετρα.
Δηλαδή αύξηση 39%.
Η πραγματική παροχή της εργοστασιακής πεταλούδας είναι 0.54 κιλα ανα δευτερολεπτο=27.2 κυβικά μέτρα.
Η πραγματική παροχή της πεταλούδας που θέλεις να βάλεις είναι 0.76 κιλα ανα δευτερόλεπτο=38.2 κυβικά μέτρα. Αύξηση δηλαδή της τάξης του 40%.
Αν ο κυβισμός του clio σου ειναι 1.6λιτρα και στροφάρεις μέχρι 8000 στροφές η ανάγκες του κινητήρα σου σε αέρα υπερκαλύπτονται από την εργοστασιακη πεταλούδα.Ακόμη και αν το τουρμπίσεις πάλι η πεταλούδα σε καλύπτει.(Εφόσον δεν υπάρχει κάποιος περιοριστής πριν και μετά αφού σαν ελάχιστη διάμετρο στην εισαγωγή πέρνουμε την διάμετρο της πεταλούδας)
Για να φανταστείς στην φόρμουλα που φτιάχνουμε η διάμετρος μετά την πεταλούδα είναι μόλις 20 χιλιοστα,το μοτερ στροφάρει 10500 στροφες και έχει πίεση υπερπλήρωσης 0.35bar.Η ιπποδύναμη που περιμένουμε είναι περίπου 120 άλογα από 0.6 λιτρα.
Moυ φαίνεται λίγο μεγάλη η διάμετρος της πεταλούδας σου πάντως. Εισαι σίγουρος ότι είναι 55 χιλιοστά?
Τους υπολογισμούς τους έκανα για ατμοσφαιρική πίεση και θερμοκρασία 23 βαθμοί κελσίου.
ΥΓ-το Clio σου είναι αυτο που είχε πάει σε δυναμομέτρηση στο power?τελικά είναι 1.6 ή 1.4?Κόφτη που έχει? -
Είσαι σίγουρος ότι η εσωτερική διαδρομή της πεταλούδας σου είναι 55 χιλιοστά?Μου φαινεται λίγο μεγάλη.Η διάμετρος στην Λαντσια του Δημητριάδη είναι 80 χιλιοστά και έχει ιπποδύναμη πανω από 700 άλογα.
-
Ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις.
Εννοειται πως ολα αυτα θα γινουν πανω στο δυναμομετρο οποτε και θα ειμαστε πολυ προσεκτικοι.
Φιλε Takinen-Το ιδιο ηξερα και εγω,αλλα οχι για ολα τα μοντελα .Ειναι καποια που κερδιζουν και αλλα που χανουν απο μια τετοια μετατροπη.
Φιλε Βασιλη-Ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι απο τους πολυ δυσκολους να βελτιωθουν και αυτο κυριως γιατι δεν ασχολειται κανενας μαζι του...Η Renault sport δεν υπαρχει πουθενα!!!!!Τετραπεταλουδο τωρα δεν νομιζω να υπαρχει για αυτο το μοτερ-τουλαχιστον εγω δεν εχω βρει κατι τετοιο..Παντως το μοτερ εχει και γυαλισμενους αυλους και αυξημενη συμπιεση(11/1)Οι δε εκκεντροφοροι ειναι 244 μοιρες λογω του οτι ηθελα να ειναι χαμηλοροπο προς ευκολια χρησης στη πολη.
Φιλε Tryphon-Οπως ειπα οι εκκεντροφοροι ειναι αλλαγμενοι.Η πιεση βενζινης δεν μπορει να πειραχτει καθως ο ρυθμιστης ειναι μεσα στο ντεποζιτο βενζινης.Αλλωστε εχω διαφορετικο προγραμμα...
Φιλε Δημητρη- Η διαμετρος της πεταλουδας ειναι οντως τοσο μεγαλη.....
Κοφτη το αμαξι εχει τωρα στις 6750(σε λιγο καιρο θα παει στις 7100 και εκει θα μεινει..)
Αυτο ειναι το κλιο που πηγε στο power... -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Eiχα ξεκινήσει να γράφω την απάντηση και εκλεισε το pc.
Οπότε ξανά υπολογισμοί και έχουμε και λέμε-
Η διατομή της πεταλούδας σου (των 55χιλ) ειναι 2.38x10 στην -3 τετραγωνικά μετρα.
Η διατομή της νέας πεταλούδας είναι 3.32x10 στην -3 τετραγωνικά μετρα.
Δηλαδή αύξηση 39%.
Η πραγματική παροχή της εργοστασιακής πεταλούδας είναι 0.54 κιλα ανα δευτερολεπτο=27.2 κυβικά μέτρα.
Η πραγματική παροχή της πεταλούδας που θέλεις να βάλεις είναι 0.76 κιλα ανα δευτερόλεπτο=38.2 κυβικά μέτρα. Αύξηση δηλαδή της τάξης του 40%.
Αν ο κυβισμός του clio σου ειναι 1.6λιτρα και στροφάρεις μέχρι 8000 στροφές η ανάγκες του κινητήρα σου σε αέρα υπερκαλύπτονται από την εργοστασιακη πεταλούδα.Ακόμη και αν το τουρμπίσεις πάλι η πεταλούδα σε καλύπτει.(Εφόσον δεν υπάρχει κάποιος περιοριστής πριν και μετά αφού σαν ελάχιστη διάμετρο στην εισαγωγή πέρνουμε την διάμετρο της πεταλούδας)
Για να φανταστείς στην φόρμουλα που φτιάχνουμε η διάμετρος μετά την πεταλούδα είναι μόλις 20 χιλιοστα,το μοτερ στροφάρει 10500 στροφες και έχει πίεση υπερπλήρωσης 0.35bar.Η ιπποδύναμη που περιμένουμε είναι περίπου 120 άλογα από 0.6 λιτρα.
Moυ φαίνεται λίγο μεγάλη η διάμετρος της πεταλούδας σου πάντως. Εισαι σίγουρος ότι είναι 55 χιλιοστά?
Τους υπολογισμούς τους έκανα για ατμοσφαιρική πίεση και θερμοκρασία 23 βαθμοί κελσίου.
ΥΓ-το Clio σου είναι αυτο που είχε πάει σε δυναμομέτρηση στο power?τελικά είναι 1.6 ή 1.4?Κόφτη που έχει?Αν επιτρέπεται, ο υπολογισμός της πραγματικής παροχής αέρα πως έχει γίνει? Γιατί μεταβολή διαμέτρου αγωγού κατά πχ 35% δεν προυποθέτει απαραίτητα τη μεταβολή της παροχής κατά το ίδιο ποσοστό.
- Σε περιπτώσεις μεταβολής διαμέτρου αγωγού η παράμετρος η οποία καθορίζει το είδος της ροής, και θέτει περιορισμούς στην ταχύτητα και την παροχή είναι ο αδιάστατος αριθμός Reynolds. (Duρ/μ)
Μεγάλη μεταβολή του παραπάνω αριθμού μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγή του τύπου ροής - Η κινούσα δύναμη που προκαλεί τη ροή θεωρήθηκε σταθερή και στις δύο περιπτώσεις?
Φιλικά
Γιάννης - Σε περιπτώσεις μεταβολής διαμέτρου αγωγού η παράμετρος η οποία καθορίζει το είδος της ροής, και θέτει περιορισμούς στην ταχύτητα και την παροχή είναι ο αδιάστατος αριθμός Reynolds. (Duρ/μ)
-
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Αν επιτρέπεται, ο υπολογισμός της πραγματικής παροχής αέρα πως έχει γίνει? Γιατί μεταβολή διαμέτρου αγωγού κατά πχ 35% δεν προυποθέτει απαραίτητα τη μεταβολή της παροχής κατά το ίδιο ποσοστό.
- Σε περιπτώσεις μεταβολής διαμέτρου αγωγού η παράμετρος η οποία καθορίζει το είδος της ροής, και θέτει περιορισμούς στην ταχύτητα και την παροχή είναι ο αδιάστατος αριθμός Reynolds. (Duρ/μ)
Μεγάλη μεταβολή του παραπάνω αριθμού μπορεί να οδηγήσει σε αλλαγή του τύπου ροής - Η κινούσα δύναμη που προκαλεί τη ροή θεωρήθηκε σταθερή και στις δύο περιπτώσεις?
Φιλικά
ΓιάννηςΓια τον υπολογισμο της πραγματικής παροχής (ρυθμός ροής μάζας σε κιλα ανα δευτερόλεπτο) υπάρχει ένας πολύπλοκος τύπος. Σε αυτό τον τύπο οι μεταβλητές είναι η η διατομή του σωλήνα,η θερμοκρασία,η πίεση και ενας αεροδυναμικός συντελεστής που δείχνει πόσο αεροδυναμικό είναι το στόμιο.Η θερμοκρασία είναι γνωστή,το ίδιο και η πίεση: 23 βαθμοί κελσίου και 1.01325 bar αντίστοιχα,ο αεροδυναμικός συντελεστής στομίου παίρνει τιμές από 0.93-0.99 οπότε εγώ πήρα 0.96. Η διατομή του σωλήνα είναι έυκολο να υπολογιστεί-Α=πrr/4.
Aυτός ο τύπος για να βγεί παίρνουμε ως δεδομένο ότι έχουμε choked flow-δηλαδή ροή με αριθμό mach=1 δηλαδή η πίεση πριν την πεταλούδα είναι ίση με την πίεση μετά την πεταλούδα. Είναι πολύπλοκη εξίσωση την οποία δεν μπορώ να γράψω εδώ.
Οπως είδες με την μεταβολή της διατομής κατά 39% η διατομή στην παροχή είναι 40% οπότε η διαφορά είναι πολύ μικρή-της τάξεως του 2.5%
Ο αριθμός reynolds δεν θέτει περιορισμούς ούτε στην ταχύτητα,ούτε στην παροχή. Ο αριθμός αυτός είναι μια αδιάστατη ποσότητα η οποία μας υποδεικνύει αν η ροή ειναι στρωτή,ενδιάμεση η τυρβώδης. Στην δικιά μας περίπτωση ο αριθμός που θέτει περιορισμούς είναι ο Μach και ο οποίος δεν μπορεί να πάρει τιμή πάνω από την μονάδα( δηλαδη η πίεση πριν την πεταλούδα είναι ίση με την πίεση μετά την πεταλούδα).Για καλύτερη ροή πάντως χρειαζόμαστε τυρβώδη ροή δηλαδή μεγάλο αριθμό Reynolds. Στην περίπτωση του φίλου μας ο Re είναι 11x 10στην 5 οπότε η ροή είναι τυρβώδης.
¨Οταν λές κινούσα δύναμη τι εννοείς? Δεν υπαρχει κάποια μεταβλητη που να εκπροσωπει τον παράγοντα δύναμη στους υπολογισμούς. H M.E.Κ λειτούργεί σαν μία σκουπα η οποία ρουφά αέρα. - Σε περιπτώσεις μεταβολής διαμέτρου αγωγού η παράμετρος η οποία καθορίζει το είδος της ροής, και θέτει περιορισμούς στην ταχύτητα και την παροχή είναι ο αδιάστατος αριθμός Reynolds. (Duρ/μ)
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Na prostheso oti an den allakseis kati allo (ekkentroforous, piesi venzinis, klp.) tote mporei kai na xaseis ippodynami kai kyrios ropi giati meioneis tin taxytita tou aera stin eisagogi me tin megalyteri petalouda kai gemizeis tous kylindrous ligotero kala...
Μα δεν έχει σημασία η ταχύτητα αλλά η παροχή. Ενώ όντως η ταχύτητα θα μειωθεί, η διατομή θα μεγαλώσει οπότε υπό τις ίδιες συνθήκες η παροχή θα μείνει η ίδια. Δε βλέπω το λόγο για να χάσει λοιπόν.
Η ταχύτητα δεν μειώνεται αν βάλει μεγαλύτερης διατομής πεταλούδα. Η ταχήτητα θα παραμείνει σταθερή=1 Μαch είτε έχει την μικρή είτε την μεγάλη πεταλούδα.
Αυτό είναι το λογικό και γι αυτό θα έχει μεγαλύτερη παροχή αέρα με μεγαλύτερη πεταλούδα.
Ο λόγος που μερικά αυτοκίνητα δεν κερδίζουν από μεγαλύτερη πεταλούδα είναι γιατί δεν μπορούν να αξιόποιήσουν την μεγαλύτερη παροχή αέρα.
Ο λόγος που μερικά αυτοκίνητα χάνουν όταν αποκτούν μεγαλύτερη πεταλούδα είναι πολύπλοκα ροικά φαινόμετα τα οποία είναι δυσκολονόητα για μένα και μου είναι ακόμη πιο δύσκολο να το εξηγήσω σε άλλους.Αυτά τα ροικά φαινόμενεα έχουν σχέση με την τυρβώδη ροή στην εισαγωγή του κινητήρα -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Αυτο ειναι το κλιο που πηγε στο power...
Τελικά είναι 1.4 ή 1.6??
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Στην δικιά μας περίπτωση ο αριθμός που θέτει περιορισμούς είναι ο Μach και ο οποίος δεν μπορεί να πάρει τιμή πάνω από την μονάδα( δηλαδη η πίεση πριν την πεταλούδα είναι ίση με την πίεση μετά την πεταλούδα).Για καλύτερη ροή πάντως χρειαζόμαστε τυρβώδη ροή δηλαδή μεγάλο αριθμό Reynolds. Στην περίπτωση του φίλου μας ο Re είναι 11x 10στην 5 οπότε η ροή είναι τυρβώδης.
¨Οταν λές κινούσα δύναμη τι εννοείς? Δεν υπαρχει κάποια μεταβλητη που να εκπροσωπει τον παράγοντα δύναμη στους υπολογισμούς. H M.E.Κ λειτούργεί σαν μία σκουπα η οποία ρουφά αέρα.Επιγραμματικά: Η ροή σε έναν αγωγό είναι πάντα εξαναγκασμένη. Για να γίνει μεταφορά μάζας σε έναν αγωγό η συνηθέστερη αιτία είναι η διαφορά πίεσης στα δύο άκρα του.
Η μηχανή πραγματικά λειτουργεί σαν σκούπα που ρουφά αέρα (έμβολο σε χρόνο αναρρόφησης-βαλβίδες εισαγωγής ανοικτές) δε σημαίνει όμως ότι δεν καταναλώνει ενέργεια για αυτή την κίνηση.
Η κίνηση του εμβόλου θα προκαλέσει την είσοδο του αέρα στο χώρο καύσης. Η παροχή όγκου αέρα θα είναι Q=U*A
Η ταχύτητα εισόδου όμως δε μπορεί να είναι η ίδια αν μεταβληθεί η διατομή. Αλλάζοντας την ταχύτητα ροής αλλάζουν πάρα πολύ παράμετροι και η μαθηματική προσομοίωση του φαινομένου πρέπει να επανεκτελεστεί.Ο αριθμός Mach είναι πολύ χρήσιμος αριθμός για φαινόμενα ροής γύρω από ένα σώμα αλλά δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για το σύνολο της ροής.
Το αντικείμενο των φαινομένων μεταφοράς είναι υπερβολικά πολυσήμαντο και πράγματι οι εξισώσεις που χρησιμοποιούνται είναι δύσχρηστες. (Γι αυτό το σκοπό είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο η ανάλογη βιβλιογραφία)
Φιλικά
Γιάννης -
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Η παροχή όγκου αέρα θα είναι Q=U*A
Η ταχύτητα εισόδου όμως δε μπορεί να είναι η ίδια αν μεταβληθεί η διατομή. Αλλάζοντας την ταχύτητα ροής αλλάζουν πάρα πολύ παράμετροι και η μαθηματική προσομοίωση του φαινομένου πρέπει να επανεκτελεστεί.Φιλικά
ΓιάννηςH παροχή όγκου αέρα σύμφωνα με τον τυπο που λες είναι η θεωρητική παροχή.
Για να υπολογίσουμε την πραγματική παροχή χρησιμοποιουμε άλλον τυπο.
Η ταχύτητα του αέρα στην πεταλούδα είναι 1 ΜΑCH=ηχητική ροή.
Η ταχύτητα του αέρα στην πεταλούδα δεν θα μειωθεί,δηλαδή θα παραμέινει 1 ΜΑCH όταν μεγαλώσει η πεταλούδα εφόσον η μηχανή μπορεί να διαχειριστεί την μεγαλύτερη ποσότητα αέρα. -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
H παροχή όγκου αέρα σύμφωνα με τον τυπο που λες είναι η θεωρητική παροχή.
Για να υπολογίσουμε την πραγματική παροχή χρησιμοποιουμε άλλον τυπο.
Η ταχύτητα του αέρα στην πεταλούδα είναι 1 ΜΑCH=ηχητική ροή.
Η ταχύτητα του αέρα στην πεταλούδα δεν θα μειωθεί,δηλαδή θα παραμέινει 1 ΜΑCH όταν μεγαλώσει η πεταλούδα εφόσον η μηχανή μπορεί να διαχειριστεί την μεγαλύτερη ποσότητα αέρα.Αν η ταχύτητα αέρα παρέμενε σταθερή ποια η ανάγκη εξέλιξης συστημάτων αυλών μεταβλητού μήκους καθώς και ροϊκής εξέλιξης στο σύστημα εισαγωγής???
Επιμένω δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα, και είναι αρκετά ριψοκίνδυνη η απλοποιημένη προσέγγιση των φαινομένων ροής.Πάντα με φιλική διάθεση
Γιάννης -
Akros paralogo to teleftaio post....afxanetai i diametros kata 40% alla i taxytita tou aera mesa tis paramenei idia? Mallon lathos meros koitas sti fluid mechanics...
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Akros paralogo to teleftaio post....afxanetai i diametros kata 40% alla i taxytita tou aera mesa tis paramenei idia? Mallon lathos meros koitas sti fluid mechanics...opws nomizeis file mou
Μεγαλυτερη πεταλουδα