-
Tον αδικεις τον μικρό. Επρεπε να συμπριλαβεις και κατι me και myself που ειπε
-
Ο Λούης αν συνεχίσει να χρησιμοποιεί το πρώτο ενικό τόσο πολύ προβλέπω σύντομα η ομάδα να στρέφεται εναντίον του και δεν εννοώ τον Ντένις.
Κάποιος θα πρέπει να του εξηγήσει ότι στην Φ1 όταν κερδίσεις έχεις κερδίσει γιατί το συνολικό πακέτο ήταν σε winning form. Οι μηχανικοί που σκατοδουλεύουν όλη την ημέρα δεν το κάνουν για το δικό σου εγωϊσμό κύριε Lewis....
Πάντως καλό θα είναι να προσέξει πέρα του KR και τους TG & MW στον επόμενο αγώνα οι οποίοι δεν θα του χαριστούν. Το κακό είναι ότι ο LH συνεχίζει να γίνεται αντιπαθής χωρίς όμως να αξίζει γιατί προσφέρει και θέαμα. Θέαμα όμως προσέφεραν και άλλοι χωρίς να έχουν για τον ευατό τους τέτοια άποψη.
-
Τη Παρασκευή στα free που έριχνε παπάδες είχα ακούσει μια επικοινωνία του Heidfeld (αν θυμάμαι καλά) με τον μηχανικό του και στη συνέχεια και άλλοι παραπονέθηκαν ότι δε μπορούνε να δούνε που πηγαίνουν επειδή όχι μόνο είχε σχεδόν σκοτεινιάσει...αλλά το χειρότερο ήταν ότι τα πίσω φώτα από τα μονοθέσια αντανακλούσαν στη βρεγμένη πίστα και δε μπορούσαν να δούνε τίποτα!
Φαντάζεστε τι θα γίνει αν βρέξει στη Σιγκαπούρη που θα είναι και νύχτα?
-
Ο χρήστης Lewis Hamilton έγραψε:
*“I'm a fighting force,” *Έλιωσα με το ποστ σου
-
Ο χρήστης Lewis Hamilton έγραψε:
Πέρα από την πλάκα, νομίζω ότι κάποιος πρέπει να τραβήξει τα γκέμια στο μικρό....
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Φαντάζεστε τι θα γίνει αν βρέξει στη Σιγκαπούρη που θα είναι και νύχτα?
Με το φωτισμό που υπάρχει στη πίστα λίγα τα προβλήματα. Το εφιαλτικό σενάριο είναι μία διακοπή της φωτοδοσίας (παρόλα τα πολλαπλά συστήματα εφεδρίας).
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Tο οτι ο Κουρκουμπιτσας ειχε περισσοτερα καυσιμα απο τον δικο σου τον ποζερά ακριβως για να 'τυχει' να μπει τη σωστη στιγμη μεσα, ονομαζεται στρατηγικη. Δεν εχω την παραμικρη απαιτηση απο τη ΜακΛαρεν και τους οπαδους της να γνωριζουν τη συγκεκριμενη λεξη. Ή μαλλον εχουν αποδειξει επανειλλημενα οτι την αγνοουν. Γι'αυτο και μιλανε για τυχη, κακοτυχια, συμπτωση κλπ κλπ κλπ πιο πολυ απο οτι ολοι οι αλλοι μαζι.Εγω ξερω οτι το αμαξι του Χαμιλτον λειτουργουσε τελεια ολο το ΣΚ. Ξεκινησε για 1ος τερματισε 7ος. Αν εσυ το ονομαζεις αυτο επιτυχια, με γεια σου με χαρα σου. Παντα τετοιες επιτυχιες σας ευχομαι.
Το ότι το Σάββατο οι Hamilton-McLaren κάνανε λαλακία το γράψαμε πριν από σας για σας και δεν υπάρχει κάποιος που να έχει αντίρρηση επ' αυτού.
Το ότι εσύ, ο Κουρκουμπίτσας και η ΒΜW έχετε τις ικανότητες τις Halle Berry και βρέχει ή σταματάει όποτε θέλετε ή θέλετε κανα δυο Αρναούτογλου για πρωινό και ξέρετε από το Σάββατο ακριβώς την στιγμή που θα βρέξει την Κυριακή δεν ονομάζεται στρατηγική, αλλά κάπως αλλιώς. Όταν μάλιστα όλες οι προβλέψεις λένε για συνεχόμενη βροχή.
Ο Hamilton λοιπόν από μαλακία του ξεκίνησε 15ος, ο Κουρκουμπίτσας 11ος, αμφότεροι σε τακτική ενός πιτ στοπ, με τον δεύτερο λίγο πιο βαρύ. Ο πρώτος πετούσε μέσα στην πίστα πρεσπερνώντας τους πάντες και γυρνόντας σχεδόν 2 sec το γύρο πιο γρήγορα από όλους, φτάνοντας δεύτερος. Μπήκε για το μοναδικό του πιτ στοπ όταν ακόμα έβρεχε και η πρόβλεψη έλεγε και άλλη βροχή και φυσιολογικά έβαλε extreme wets. Ώστοσο η βροχή σταμάτησε και αναγκάστηκε να ξαναμπεί. Ο Κουρκουμπίτσας χωρίς να εντυπωσιάσει, μπήκε όταν η βροχή πλέον είχε σταματήσει και έβαλε λάστιχα για απλή βροχή, έτσι δεν χρειάστηκε να ξαναμπει και κατέληξε τρίτος. Αν εσυ εντυπωσιάστηκες από τον Πολωνό με γεια σου με χαρά σου.
Η πραγματικότητα είναι ότι στον αγώνα ο Hamilton τον ισοπέδωσε και όσο και αν αποθεώνεις το αποτέλεσμα δεν πείθεις κάποιον που είδε τον αγώνα για το αντίθετο. Ούτε καν τον εαυτό σου.
Όσο για τα υπονοούμενα περί στρατηγικής, να σου θυμίσω ότι παρότι οπαδός της, έχω βρίσει άπειρες φορές την McLaren για τις λαλακίες που έχει κάνει κατα καιρούς σε θέματα στρατηγικής. Την Κυριακή όμως δεν έκανε λάθος.
Και το άλλο σενάριο που είπες να ακολουθούσε (αυτό που έκανε ο Κιμί) πάλι πίσω από τον Kubica θα κατέληγε. Γεγονός που δεν αναιρεί το ότι ο Hamilton ήταν πιο γρήγορος από τον Πολωνό στον αγώνα, και αν έπρεπε να γραφτούν τραγούδια για κάποιον μάλλον αυτός ήταν ο ου 666 Λιούις. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Φαντάζεστε τι θα γίνει αν βρέξει στη Σιγκαπούρη που θα είναι και νύχτα?
Με το φωτισμό που υπάρχει στη πίστα λίγα τα προβλήματα. Το εφιαλτικό σενάριο είναι μία διακοπή της φωτοδοσίας (παρόλα τα πολλαπλά συστήματα εφεδρίας).
Μα (βασισμένος στις παρατηρήσεις των οδηγών) αυτό είναι που με 'φοβίζει'! Η αντανάκλαση των προβολέων στη βρεγμένη πίστα και κατά πόσο θα μπορούνε να δούνε μπροστά τους.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Φαντάζεστε τι θα γίνει αν βρέξει στη Σιγκαπούρη που θα είναι και νύχτα?
Με το φωτισμό που υπάρχει στη πίστα λίγα τα προβλήματα. Το εφιαλτικό σενάριο είναι μία διακοπή της φωτοδοσίας (παρόλα τα πολλαπλά συστήματα εφεδρίας).
Μα (βασισμένος στις παρατηρήσεις των οδηγών) αυτό είναι που με 'φοβίζει'! Η αντανάκλαση των προβολέων στη βρεγμένη πίστα και κατά πόσο θα μπορούνε να δούνε μπροστά τους.
Το πρόβλημα ήταν έντονο λόγω της χαμηλής στάθμης του διάχυτου φωτισμού. Όταν έχει καταχνιά στη Λομβαρδία πράγματι μέρα μεσημέρι προσομοιάζει αργά το Απόγευμα ειδικά την περίοδο αυτή.
Στον νυχτερινό αγώνα του MotoGP φέτος τέτοιο πρόβλημα δεν θα πρέπει να υπάρχει καθώς δεν φωτίζεται μόνον ο δρόμος αλλά ο φωτισμός είναι διάχυτος.
Φυσικά πάντως το να βρέξει βραδιάτικα είναι ένα πολύ κακό σενάριο. Ως υπεύθυνη στάση θα θεωρούσε και την αναβολή του αγώνα για την επόμενη μέρα στο κάτω κάτω.
-
sorry double post....
-
Σα δε ντρεπεται ρε αντεροβγαλτη η βροχη που σταματησε σε λαθος ωρα για τον κανακαρη μας. Να της το πειτε να μην το ξανακανει ή μαλλον καλυτερα να υποβαλλετε μια εφεση. Που ξερεις; Στις 86 εφεσεις μπορει να κερδισετε και τη μια.
Στο θεμα μας τωρα: Αυτοι που εβαλαν πολυ καυσιμο δεν το εκαναν για να βαρυνουν και να στρωσουν με ροδοπεταλα το δρομο του νεου Σενα, το εκαναν για να εχουν οσο το δυνατον περισσοτερο flexible strategy. Ο δικος σου επελεξε να μην εχει τετοια στρατηγικη. Θεμα επιλογης λοιπον, τα 'εβρεξε, αλλα σταματησε, ενω θα εβρεχε' ειναι για παιδακια. Πολυ βολικα επισης ξεχνας οτι αν ειχε επιλεξει προσεγγιση 'Κιμι' στον αγωνα πιθανον θα ειχε βγει μπροστα απο τον Μασσα ή και τον Χαϊντφελντ (ηθελε 1' το γυρο ρεαλιστικος στοχος με βαση την αποδοση του στη Μοντσα) και θα ειχε να ξεφορτωθει Ρενω αντι για Φερραρι στο τελευταιο στιντ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ειναι απαντησεις που θα εδινα σε καποιον ο οποιος, ΔΕΝ ειχε προσπαθησει περσι ολη τη σεζον να μας αποδειξει οτι ο Χαμιλτον εδειξε στον Αλονσο τι εστι βερικοκο με αποκλειστικο επιχειρημα τη βαθμολογία. Αποφασισε τελικα σε τι δινουμε πρωταρχικη σημασια: Στο αποτελεσμα ή οχι;
ΥΓ Ο αγωνας διαρκει 305χλμ. Ο πιο γρηγορος στον αγωνα ειναι καποιος που εκανε FL ή ανεβηκε τις περισσοτερες θεσεις ή νικησε. Ετσι συνηθιζεται. Πως ειναι δυνατον ο πιο γρηγορος να μην εχει καταφερει τιποτα απο τα παραπανω, με κανει κι απορω. 'Ο ταχυτερος οταν βρεχει, χωρις διακοπη, αλλα οχι παρα πολυ'. Ωραιος τιτλος 'Ο πρωταθλητης της αρκετουτσικης βροχης' μου αρεσει, του τον απονεμω.
-
Greo esy nomizeis oti h diafora 4 gyrwn einai flexibillity sthn stratigikh?
Sto ksanalew pantws.... Exw thn amydra entypwsh oti sta kaysima paizei rolo kai o ry8mos poy akoloy8ei o ekastwte odhgos..... Anyway..... -
Οχι σε τετοιο βαθμο, το πολυ με αρκετη τυχη να κερδισεις ενα γυρο.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Greo esy nomizeis oti h diafora 4 gyrwn einai flexibillity sthn stratigikh?
Sto ksanalew pantws.... Exw thn amydra entypwsh oti sta kaysima paizei rolo kai o ry8mos poy akoloy8ei o ekastwte odhgos..... Anyway.....Δεν εχω δει καθολου τα στατιστικα του αγωνα. Εχω την εντυπωση οτι μιλαμε για πανω απο 4 γυρους, κατι λιγοτερους απο 10.
Να κανω βεβαια διευκρινηση στα προηγουμενα. Ουτε ο Κιμι ουτε ο Χαμιλτον μπορουσαν να βαλουν παρα πολλα καυσιμα γιατι ο ενας ειχε το νου του στον αλλον. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
Στο θεμα μας τωρα: Αυτοι που εβαλαν πολυ καυσιμο δεν το εκαναν για να βαρυνουν και να στρωσουν με ροδοπεταλα το δρομο του νεου Σενα, το εκαναν για να εχουν οσο το δυνατον περισσοτερο flexible strategy. Ο δικος σου επελεξε να μην εχει τετοια στρατηγικη. Θεμα επιλογης λοιπον, τα 'εβρεξε, αλλα σταματησε, ενω θα εβρεχε' ειναι για παιδακια. Πολυ βολικα επισης ξεχνας οτι αν ειχε επιλεξει προσεγγιση 'Κιμι' στον αγωνα πιθανον θα ειχε βγει μπροστα απο τον Μασσα ή και τον Χαϊντφελντ (ηθελε 1' το γυρο ρεαλιστικος στοχος με βαση την αποδοση του στη Μοντσα) και θα ειχε να ξεφορτωθει Ρενω αντι για Φερραρι στο τελευταιο στιντ.Κανέναν Massa και κανέναν Heidfeld δεν ξεχνάω. Σύγκρινα με τον Kubica γιατί ισχυρίστηκες ότι η απόδοσή του ήταν καλύτερη από του Hamilton. Εννοείται ότι αν ακολουθούσε στρατηγική ανάλογη του Raikkonen θα ήταν καλύτερα για αυτόν (εκ των υστέρων έχω πάντα την τέλεια στρατηγική). Όταν όμως μπήκε στα pit ο Hamilton η πρόβλεψη έλεγε κι άλλη βροχή, οπότε έβαλε βρόχινα για να πάει μέχρι το τέλος. Τι να κάνουμε όμως δεν έβρεξε. Βέβαια αυτά όπως είπες είναι για παιδάκια. Ο greo-Litsa patera θα το είχε εύκολα προβλέψει. Βλέπεις σε αγώνες όπου η κατάσταση της πίστας μεταβάλλεται, η τύχη δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο. Όποιος μπαίνει την κατάλληλη στιγμή είναι αποκλειστικά θέμα ανώτερης στρατηγικής. Πιθανότατα το ίδιο θα συμβαίνει και με τα SC με την λογική σου.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ ειναι απαντησεις που θα εδινα σε καποιον ο οποιος, ΔΕΝ ειχε προσπαθησει περσι ολη τη σεζον να μας αποδειξει οτι ο Χαμιλτον εδειξε στον Αλονσο τι εστι βερικοκο με αποκλειστικο επιχειρημα τη βαθμολογία. Αποφασισε τελικα σε τι δινουμε πρωταρχικη σημασια: Στο αποτελεσμα ή οχι;
Σε καμιά 70αρια σελίδες αντιπαραθέσεων που γεμίσαμε πέρυσι, το αποκλειστικό μου επιχείρημα ήταν η βαθμολογία!
ΟΚ ότι πεις.
Απορώ που συνεχίζεις να μου απαντάς ακόμα με τέτοια ένδεια επιχειρημάτων που με διακρίνει.
Και για να απαντήσω στην ερώτησή σου, πρωταρχική σημασία δίνω σε αυτό που βλέπω, και όχι στο αποτέλεσμα. Αντίθετα με πολλούς άλλους.ΥΓ Ο αγωνας διαρκει 305χλμ. Ο πιο γρηγορος στον αγωνα ειναι καποιος που εκανε FL ή ανεβηκε τις περισσοτερες θεσεις ή νικησε. Ετσι συνηθιζεται. Πως ειναι δυνατον ο πιο γρηγορος να μην εχει καταφερει τιποτα απο τα παραπανω, με κανει κι απορω. 'Ο ταχυτερος οταν βρεχει, χωρις διακοπη, αλλα οχι παρα πολυ'. Ωραιος τιτλος 'Ο πρωταθλητης της αρκετουτσικης βροχης' μου αρεσει, του τον απονεμω.
Δηλαδή αν ο χ ξεκινήσει 10ος, τους περάσει όλους τους αφήσει σαράντα δευτερόλεπτα πίσω και τρεις γύρους πριν το τέλος σκάσει το ελαστικό γιατί πάτησε ένα σκα-σκα-σκα σκατζόχοιρο (που γελάει όλη μέρα) και καταλήξει πάλι δέκατος και έρθει ο Raikkonen ως συνήθως στον προτελευταίο γύρο και κάνει FL, ΔΕΝ ήταν ο χ ο πιο γρήγορος.
Για πες μας σε πιο σημείο του αγώνα ο Kubica (η οποιοσδήποτε άλλος) ήταν πιο γρήγορος από τον Hamilton εκτός από 4-5 γύρους λίγο πριν το τέλος;Δεν εχω δει καθολου τα στατιστικα του αγωνα. Εχω την εντυπωση οτι μιλαμε για πανω απο 4 γυρους, κατι λιγοτερους απο 10.
Να κανω βεβαια διευκρινηση στα προηγουμενα. Ουτε ο Κιμι ουτε ο Χαμιλτον μπορουσαν να βαλουν παρα πολλα καυσιμα γιατι ο ενας ειχε το νου του στον αλλον.4 ακριβώς, αλλά δεν χρειάζεται να κοιτάξεις τα στατιστικά, έχεις ήδη βγάλει απόφαση.
Πως γίνεται ρε παιδάκι αυτός ο άχρηστος ο Hamilton ΕΝΑΝ καλό αγώνα να μην έχει κάνει και ακόμα να τον διώξουν.
Το τελευταίο δεν το κατάλαβα. Τι να τα κάνουν τα παραπάνω καύσιμα; Θα έβαζαν και για Σιγκαπούρη; -
Στην εκκινηση μάι ντηαρ, στην εκκινηση. Δεν μπορουσε να παρει καποιος απο τους δυο το ρισκο να φουλαρει και να του φυγει ο αλλος. Τωρα βεβαια οχι πως βοηθησε αυτο τον Κιμι αλλα τεσπα.
Στα αλλα τωρα για να κανουμε λιγο χουλιαρμα.
Δεν εγινε ακριβως οπως περιγραφεις η κουρσα του Χαμιλτον ουτε τα ελαστικα του σκανε με μεγλη συχνοτητα λογω των σκα-σκα-σκα-σκατζοχοιρων που γελανε ολη μερα. Σκανε για συγκεκριμενους λογους.
Επισης, κουλαδι δεν ειναι ουτε αχρηστος. Αλλα ειναι αχωνευτος και εχω καθε δικαιωμα να του κανω οσο σκληρη κριτικη γινεται. Αλλωστε εχει χτισει την καρριερα του πανω σε σκληρη και αδικη εν πολοις κριτικη, απεναντι σε εναν πιλοτο που κατι εχει καταφερει στην καρριερα οπως και να το κανεις.Τελος. Δεν ξερω τι θα ειχε προβλεψει ο greo-Litsa patera (προτιμουσα το Χορταρεας αλλα στο συγχωρω ) αλλα μια ομαδα στο γκριντ το προβλεψε. Αρα ηταν μεσα στις επιλογες, ΠΡΟΦΑΝΩΣ πηραν αυτη με την υψηλοτερη προσδοκια αποτελεσματος εν γνωσει τους, αν και ηξεραν πως ρισκαρουν με υψηλο ρισκο καποιες θεσεις. Εδω ρισκαραν 2η θεση καποτε για να μη χασουν τη νικη και τελικα τα εχασαν ολα.
Καπου θα συμφωνησω μαζι σου Και εγω αν ημουν μακλαρενακιας θα εβαζα το αποτελεσμα και τα πρωταθληματα σε δευτερη μοιρα Σε καταλαβαινω τα περναω παντου στον αθλητισμο πλην Φ1.
-
Παράδειγμα γενικό έβαλα, δεν μιλούσα για τον Hamilton για τον χ είπα.
Άχρηστος όντως δεν είναι, αλλά έτσι τον παρουσιάζεις. Οχι;
Το ότι κόντραρε τον αγαπημένο σου δεν είναι έγκλημα.
Εν κατακλείδι είτε καλό αγώνα κάνει είτε κακό, οι greo και cia τον παρουσιάζετε σαν κουλάδι.
Οπότε τον υπερασπίζομαι παρότι δεν είμαι οπαδός του (αν και προσπαθείτε να με κάνετε).
Περι αποτελεσμάτων, το ότι τερμάτισε 7ος δεν με εμποδίζει να δω ότι ήταν ο καλύτερος στον αγώνα (όχι όλο το ΣΚ όμως). Απλά πραγματάκια.
Επίσης το ότι ο Alonso είναι δις δεν με εμποδίζει να δω ότι τα δύο τελευταία χρόνια η απόδοσή του είναι κάτω του αναμενομένου. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Επίσης το ότι ο Alonso είναι δις δεν με εμποδίζει να δω ότι τα δύο τελευταία χρόνια η απόδοσή του είναι κάτω του αναμενομένου.
E σε εμποδίζει λίγο η αγάπη σου για την Μακλάρεν αν κρίνω από το αβατάρ.
Τα 2 τελευταία χρόνια ...τον 1ο με Μακλάρεν έχασε το πρωτάθλημα για 1 βαθμό παρόλο τον χαμό που είχε γίνει και τον πόλεμο που του έκαναν (έφταιγε ...δεν έφταιγε) ενώ τον φετινό με Ρενό απλά δεν μπορεί λόγω μονοθεσίου. 'Η μήπως τρέχει με ίδιας απόδοσης μονοθέσιο με του Λούη και δεν μπορεί ο ίδιος;
Εδώ ο Κιμις με Φερράρι και δεν.... -
Ο Αλονσο των προηγούμενων χρόνων, είτε έπαιρνε το πρωτάθλημα περίπατο από τον Raikkonen, είτε κέρδιζε τον μεγάλο Schumacher και τις δύο φορές με ελαφρώς χειρότερο μονοθέσιο, κατα τη γνώμη μου, όντας πρακτικά αλάνθαστος.
Ο Αλόνσο των δύο τελευταίων χρόνων είτε δεν μπόρεσε να ξεπεράσει έναν ρουκί με ίδιο μονοθέσιο, είτε αναλώνεται σε extreme στρατηγικές με τη δικαιολογία ότι δεν έχει τίποτα να χάσει, κάνοντας αρκετά λάθη στην πορεία.
Για μένα είναι κάτω του αναμενομένου. Πηδάει πολύ κάτω από τον πύχη που ο ίδιος έθεσε πολύ ψηλά με τις πρότερες επιδόσεις του. -
άποψή σου, εγώ δεν την συμμερίζομαι γιατί στην πορεία ενός πρωταθλήματος δεν βάζεις διάφορες παραμέτρους όπως την δυναμικότητα ενός μονοθεσίου ή τις σχέσεις μιας ομάδας με τους οδηγούς. Κοινώς υπεραπλουστεύεις.
Eπίσημο thread: GP Ιταλίας-Μοντσα 2008