-
Κάποτε πέρασε από τα χέρια μου η μοναδική Alfasud στην Ελλάδα χωρίς ίχνος σκουριάς (και δυστυχώς τη πούλησα) όντως η μελωδία του κινητήρα ήταν κάτι συναρπαστικό.
Αλλά και η μελωδία που εκπέμπει η 1750 που έχω τώρα είναι ακόμα πιό συναρπαστική σε αυτό βοηθούν τα 2 διπλά Weber 40 DCOE και η ελεύθερη εξάτμιση .
Τα 'παλιά' αυτοκίνητα ιδίως αυτά με προσωπικότητα και χαρακτήρα διέθεταν το προνόμιο να 'συνομιλούν' με τον ιδιοκτήτη τους. -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Στιχομυθία με τη φίλη μου τη Νατάσσα μετά από 5 λεπτά μανούβρες που έκανα για να παρκάρω την Alfasud στην πιλοτή της:Ν: Ρε συ, πώς κάνει έτσι αυτό το αυτοκίνητο, δεν έχω ακούσει κανένα άλλο να κάνει τέτοιο ήχο.
Κ: Ναι, ξέρεις, διπλά ντελόρτο, ελεύθερο φίλτρο μπλα, μπλα, μπλά...
Ν: Ξέρεις αυτό το αυτοκίνητο δεν βουίζει όπως τα άλλα αλλά ...γαυγίζει σαν κακό σκυλί!
Κ: Ίσως γι'αυτό ονόμασαν τον συγκεκριμένο τύπο κινητήρα ...ΜΠΟΞΕΡ!Τελικά δεν έχω ακούσει ποτέ πως κάνει...
Μια ηχογράφηση γίνεται?
Ή από κάποιο site ??Έχετε ακούσει πιο αστείο/κουραστικό ήχο από αυτό των 2cv/Ami/Κλπ κλπ ?
-
Μια ηχογράφηση γίνεται?
Ή από κάποιο site ??Mporeis na akouseis ton hxo tis mhxanhs Ferrari/Dino 246 me 3 dypla Weber 44IDF kai sxedon eleftheri exatmisi edo:
http://www.rallycars.com/Cars/Lancia/Stratos2.html
Kane click sto link sto epano meros tis selidas. H hxografisi egine mesa sto avtokinito to opoio den exei katholou hxomonosh...
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Μια ηχογράφηση γίνεται?
Ή από κάποιο site ??Mporeis na akouseis ton hxo tis mhxanhs Ferrari/Dino 246 me 3 dypla Weber 44IDF kai sxedon eleftheri exatmisi edo:
http://www.rallycars.com/Cars/Lancia/Stratos2.html
Kane click sto link sto epano meros tis selidas. H hxografisi egine mesa sto avtokinito to opoio den exei katholou hxomonosh...
Δεν λέει να κατέβει!
Μπορείς να το στείλεις με ένα e-mail?
-
Sto esteila ma mail, einai 500K, mp3.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Sto esteila ma mail, einai 500K, mp3.Ανατρίχιασα!!!
Σαν να παίζω GPL!
Thanks!
-
Έψαξα στο ευρετήριο και δεν βρήκα κάτι ανάλογο, αν δεν είδα καλά ζητώ συγνώμμη κι οι διαχειριστές ας σβήσουν το θέμα.
Ήθελα να ρωτήσω με ποιους τρόπους αλλάζει ο ήχος του αυτοκινήτου. Γνωρίζω πως ένας τρόπος είναι με την εξάτμιση αλλά υπάρχει κάποιος τρόπος να διαφοροποιηθεί ο ήχος του, όχι τρελά πράγματα, με σχετικά χαμηλό χρηματικό αντίτιμο και χωρίς άλλες επιπτώσεις όπως αύξηση κατανάλωσης; ευχαριστώ -
με το ηχο-σύστημα ... και το κατάλληλο Cd
-
Δεν κάνουν όλοι οι ήχοι για όλους τους ανθρώπους. Συνταγές υπάρχουν πολλές:
-Ο καλύτερος και ακριβότερος τρόπος είναι να βάλεις έναν καλό V8 με σχετικά ελεύθερη εξάτμιση. Έτσι πετυχαίνεις έναν αρκετά άγριο, πρωτόγονο και δυναμικό-macho ήχο. Για πιο σπορτίφ υψίσυχνο ήχο προτιμάς έναν εξακύλινδρο που να στροφάρει ή για κάτι που να σου τριβελίζει τα αυτιά κάτι σε ιαπωνικό 4κύλινδρο από Honda μεριά.
-Αφαιρείς το φίλτρο αέρα... αν το βγάλεις τελείως ο ήχος από το ρούφηγμα του κινητήρα κάθε φορά που πατάς γκάζι είναι εξαίσιος. Όμως θα ρουφάς σκόνη που δεν κάνει καλό ούτε στον κινητήρα σου ούτε στα λάδια σου. Οπότε καλύτερα να βάλεις καμιά φιλτροχοάνη με καλής ποιότητας πιο ελεύθερο φίλτρο. Αν είσαι τυχερός και δεν βράζει το φίλτρο εκεί που θα είνι μπορεί και να κερδίσεις και κανένα μουλαράκι.
-Αν έχεις υπερσυμπιεσμένο με σκάστρα κλειστού τύπου μπορείς να βάλεις μια ανοιχτού τύπου. Σε μερικές περιπτώσεις όμως θα πρέπει να κοροϊδέψεις τον αισθητήρα αέρα αλλά το αποτέλεσμα θα είναι εκρηκτικό κάθε φορά που θα αφήνεις το γκάζι.
-Μπορείς να βάλεις λάστιχα για τζίπ, τα πιο άγρια για λάσπες, εκεί να δεις φασαρία, και μάλιστα τη νιώθεις κι από μέσα. Αλλά δεν θα αντέξεις για πολύ εκεί μέσα!
-Επειδή όλα τα παραπάνω είναι πιο πολύπλοκα το εύκολο και οικονομικό είναι είτε να βάλεις μια απόληξη εξάτμισης σφυρίχτρα είτε να ανοίξεις τρύπες στη διαδρομή της εξάτμισης, όσο πιο πολλές τόσο πιο πολλή φασαρία. Υποθέτω ότι ανάλογα με το πού είναι η τρύπα θα αλλάζει η χροιά ή και οι στροφές συντονισμού! Το πιθανότερο είναι ότι θα χάσεις σε απόδοση. Πάντως αν πετύχεις το σωστό συνδυασμό (μου είχε τύχει από μόνο του σε τρύπια από σκουριά εξάτμιση) μπορείς να πετύχεις και τον ήχο εκρήξεων όταν αφήνεις το γκάζι! -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
με το ηχο-σύστημα ... και το κατάλληλο Cdχεχε
Δεν κάνουν όλοι οι ήχοι για όλους τους ανθρώπους. Συνταγές υπάρχουν πολλές:
-Ο καλύτερος και ακριβότερος τρόπος είναι να βάλεις έναν καλό V8 με σχετικά ελεύθερη εξάτμιση. Έτσι πετυχαίνεις έναν αρκετά άγριο, πρωτόγονο και δυναμικό-macho ήχο. Για πιο σπορτίφ υψίσυχνο ήχο προτιμάς έναν εξακύλινδρο που να στροφάρει ή για κάτι που να σου τριβελίζει τα αυτιά κάτι σε ιαπωνικό 4κύλινδρο από Honda μεριά.
-Αφαιρείς το φίλτρο αέρα... αν το βγάλεις τελείως ο ήχος από το ρούφηγμα του κινητήρα κάθε φορά που πατάς γκάζι είναι εξαίσιος. Όμως θα ρουφάς σκόνη που δεν κάνει καλό ούτε στον κινητήρα σου ούτε στα λάδια σου. Οπότε καλύτερα να βάλεις καμιά φιλτροχοάνη με καλής ποιότητας πιο ελεύθερο φίλτρο. Αν είσαι τυχερός και δεν βράζει το φίλτρο εκεί που θα είνι μπορεί και να κερδίσεις και κανένα μουλαράκι.
-Αν έχεις υπερσυμπιεσμένο με σκάστρα κλειστού τύπου μπορείς να βάλεις μια ανοιχτού τύπου. Σε μερικές περιπτώσεις όμως θα πρέπει να κοροϊδέψεις τον αισθητήρα αέρα αλλά το αποτέλεσμα θα είναι εκρηκτικό κάθε φορά που θα αφήνεις το γκάζι.
-Μπορείς να βάλεις λάστιχα για τζίπ, τα πιο άγρια για λάσπες, εκεί να δεις φασαρία, και μάλιστα τη νιώθεις κι από μέσα. Αλλά δεν θα αντέξεις για πολύ εκεί μέσα!
-Επειδή όλα τα παραπάνω είναι πιο πολύπλοκα το εύκολο και οικονομικό είναι είτε να βάλεις μια απόληξη εξάτμισης σφυρίχτρα είτε να ανοίξεις τρύπες στη διαδρομή της εξάτμισης, όσο πιο πολλές τόσο πιο πολλή φασαρία. Υποθέτω ότι ανάλογα με το πού είναι η τρύπα θα αλλάζει η χροιά ή και οι στροφές συντονισμού! Το πιθανότερο είναι ότι θα χάσεις σε απόδοση. Πάντως αν πετύχεις το σωστό συνδυασμό (μου είχε τύχει από μόνο του σε τρύπια από σκουριά εξάτμιση) μπορείς να πετύχεις και τον ήχο εκρήξεων όταν αφήνεις το γκάζι!ευχαριστω, κατατοπιστηκότατη απάντηση!
Ήχος αυτοκινήτων!