-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
Τέλος για τα νούμερα (το ξέχασα! από αυτό ήθελα να ξεκινήσω!) , το ότι δεν τα πιάνουν οι δημοσιογράφοι δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν. Βαλε φρεσκα λάστιχα, στρωσε ωραία το μοτερ για 15-20000 ΚΜ για να ανοίξει τελείως το μοτερ, γίνε 60 κιλά (αν δεν είσαι ήδη), βάλε κατοστάρα στο ρεζερβουάρ (αλλά να έχει μόνο 4-5 λίτρα μέσα συνολικά !), περίμενε να χειμωνιάσει για να πέσουν οι θερμοκρασίες και μετά από όλα αυτά μια χαρά θα τα κάνεις και σύ τα 5.7 ! Δεν πιστεύω ότι λένε μπαρούφες οι κατασκευαστές απλά τα μετράνε με ιδανικές συνθήκες (ή υποψιάζομαι ΔΕΝ τα μετράνε Καθόλου και απλά γνωρίζοντας αεροδυναμική, μετάδοση, άλογα κλπ τα βάζουν στον κομπιούτερ τους και πετάει το ΙΔΑΝΙΚΟ νούμερο !)
Όντως έτσι είναι εάν προσθέσουμε στην εξίσωση τους εξής παράγοντες :
Δημοσιογραφικό = όχι σωστά στρωμένο
Δημοσιογραφικό = φορτωμένο με εξοπλισμό συνήθως σε premium μοντέλα από γερμανία μεριά.
Δημοσιογραφικό = συνήθως μ@μημένο
Ελληνική άσφαλτος ειδικά σε δυνατά αυτοκίνητα επιδόσεων με κίνηση στον ένα άξονα ( Μ3 , Leon Cupra κ.α )
Μη ιδανικές συνθήκες μετρήσεων.
Δημοσιογράφος ( πλειονότητα ) = όχι Ευαγγελάτος ( την δουλειά του κάνει ο άνθρωπός δεν ψάχνει για σκανδαλά του τύπου : η νέα ΒMW M3 κάνει το 0-100 πέντε δέκατα λιγότερο από το επίσημο ).
Και για να γίνω πιο καυστικός : 'Πολιτική' του εκάστοτε περιοδικού.Βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να υπάρχουν εταιρίες που ανακοινώνουν επιδόσεις πέραν του πραγματικού και βασισμένες σε υπολογισμούς από PC.
Για την ιστορία τον Γενάρη αν θυμάμαι καλά οι 4Τ μέτρησαν το Audi R8 πολύ κοντά στο επίσημο 4,6 έναντι 4,5!
-
Φαινεται οτι σε αλλες χωρες εχουν λυσει προ πολλου τετοιες αποριες...
¨The biggest selling model in the UK with be the 110bhp 2.0-litre TDI in SE trim and guess what, that wasn’t here either. Instead we were treated to a 1.4-litre turbo petrol with 121 bhp, 1.4-litre petrol with a turbo and a supercharger that develops 158bhp and a 138bhp 2.0-litre diesel. Of these, we’d choose the diesel. It’s exceptionally quiet, offers lots of mid-range punch, is pleasingly rapid (0-62mph takes 9.3sec) and manages 57.7mpg¨΄
http://motoring.sky.com/news_features/v ... page3.aspx -
Επειδή με τις ροπές τα πράγματα είναι δύσκολα (γιατί μετράμε πάντα τη ροπή του κινητήρα, αυτό που μετράει όμως είναι η ροπή στον τροχό η οποία ποικίλει ανάλογα με το κιβώτιο) καλό είναι να μιλάμε με άλογα. Γενικά να ξέρετε ότι τα άλογα 'μετράνε'.
Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα ατμοσφαιρικό και ένα τούρμπο σε ρεπρίζ 3ης με το ατμοσφαιρικό να δουλεύει στις 4500σαλ. και το τούρμπο στις 3000σαλ. αυτό που θα επιταχύνει πιο γρήγορα είναι αυτό που θα έχει σε αυτές τις στροφές τα περισσότερα άλογα.
Αν λοιπόν το ατμοσφαιρικό στις 4500σαλ. έχει 100 άλογα, και το τούρμπο στις 3.000σαλ. έχει 90 άλογα, πιο γρήγορα θα επιταχύνει το ατμοσφαιρικό (του οποίου το κιβώτιο 'αντικαθιστά την έλλειψη ροπής του κινητήρα').
Συνήθως βέβαια, για δεδομένη σχέση και ταχύτητα ρεπρίζ, τα τούρμπο έχουν περισσότερα άλογα για αυτό και επιταχύνουν καλύτερα. -
Στροφες στο θεο ...Vtec και τα μυαλα στο μπλεντερ....
Μετανοειτε γιατι θα ερθει ο θεος σοιτσιρο και θα σας σκισει ολους... -
Λίγα λόγια και σταράτα:God created turbo lag to give V8 a chance
-
Ο χρήστης monf430 έγραψε:
Λίγα λόγια και σταράτα:God created turbo lag to give V8 a chance+1000 την ειχα ξεχασει αυτη την ατακα
-
There is no replacement for displacement!American Dream
-
9Κ στροφες και αγιος ο Honda...
-
Aπ' ότι φαίνεται μια ωραία απάντηση στο θέμα μας δίνει η Audi με το επερχόμενο RS5. Έχουν μια 'παρουσιάση' στο CAR το άγγλικο (φοβερό περιοδικό που λεεί τα σύκα-σύκα και τη σκάφη-σκάφη σε αντίθεση με το ελληνικό αίσχος). ΔΕΝ το οδηγούν αλλά μιλούν για σίγουρες πληροφορίες εκ των έσω (και ΟΧΙ κουτσομπολιά!).
Εχουμε και λέμε λοιπόν : βάση είναι ο V8 του υφιστάμενου RS4 ο οποίος όμως με διπλά τούρμπο θα αποδίδει 450 ίππους (λίγοι μου φαίνονται. Προσωπικά πιστεύω θα είναι στους 470-480) και περίπου 45 κιλά ροπής κρατόντας την πολυστροφία του (ενδεχομένως όχι τις 8000+ στροφές του ατμοσφαιρικού αλλά λογικά 7000+).
Oπότε συνδυάζονται πολύ όμορφα κυβικά+τούρμπο+πολυστροφία.
Φυσικά στο περιοδικό παραμένει το ερώτημα αν θα έχει τον fun factor της Μ3 αλλά αυτό θα φανεί όταν κυλήσει τους τροχούς του. Εχει πάντως ένα νέο πίσω διαφορικό το οποίο δίνει περισσότερη ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό για να εξαλείψει την υποστροφή και σαν ιδέα φαίνεται καλή. Σαν εφαρμογή θα δείξει!
Δείτε εδώ μια επισκόπηση: http://www.carmagazine.co.uk/Magazine/L ... est-issue/
Μπορώ να ανεβάσω εδώ το άρθρο ή δεν επιτρέπεται ? -
Λίγο περίεργα τα spec που λες, ειδικά η (αντίστοιχη ατμοσφαιρικού) τιμή της ροπής.
Θα μπορούσαν κάλλιστα να αντιστοιχουν σε βελτιωμένη ατμοσφαιρική έκδοση του κινητήρα.Ή έκαναν λάθος στο περιοδικό και ο κινητήρας θα είναι ατμοσφαιρικός, ή στην Audi αποφάσισαν να κάνουν κάτι πρωτοποριακό, ίσως έναν συνδυασμό πολύ μικρών τούρμπο που να γεμίζει λίγο τον κινητήρα στις μικρότερες στροφές ώστε να έχουν πιο επίπεδη καμπύλη ροπής.
-
Το ίδιο σκεφτόμουνα και εγώ όταν το διάβαζα. Οτι δεν μπορεί με διπλό τούρμπο και έχοντας ήδη 420 άλογα από ατμόσφαιρα να είναι τόσο 'λίγα' τα άλογα. Για αυτό και πιθανολόγησα ότι μάλλον θα είναι 470-480 και τώρα τα λένε μόνο τόσα. Αναλογίσου βέβαια ότι λόγω τούρμπο θα πέσουν και οι στροφές. Δεν μπορέι ενας τούρμπο να στροφάρει στο θεό, τουλάχιστον όχι εύκολα. Ρίξε μια ματιά στην δεξιά σελίδα που ανεβάζω. Είναι απο κινητό αλλά διαβάζεται σχετικά άνετα. Εχω ένα πρόβλημα με το σκανερ. Κατω δεξιά θα δεις τα νούμερα που αναφέρω...
-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
Εχουμε και λέμε λοιπόν : βάση είναι ο V8 του υφιστάμενου RS4 ο οποίος όμως με διπλά τούρμπο θα αποδίδει 450 ίππους (λίγοι μου φαίνονται. Προσωπικά πιστεύω θα είναι στους 470-480) και περίπου 45 κιλά ροπής κρατόντας την πολυστροφία του (ενδεχομένως όχι τις 8000+ στροφές του ατμοσφαιρικού αλλά λογικά 7000+).ρε συ δε θελω να πιστευω οτι θα κατσουν να τουρμπισουν για να βγαλουν + 30 αλογα,ασχετα με την οποια ροπη...
αλλωστε υπαρχει και ο ανταγωνισμος...στη Μ5 απαντησαν με +80(RS6) και στη Μ3 με μονο +30????ψιλοξεφτιλα...θα ηθελα τουλαχιστον 480 αλογα για να δηλωσω ικανονοποιημενος απο το RS-5,αλλα και με 450 να βγει απο το εργοστασιο,δε θα αργησουν πολυ τα προγραμματα των 550+ αλογων....
(μακαρι να χω καποτε τα λεφτα... ) -
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
Το ίδιο σκεφτόμουνα και εγώ όταν το διάβαζα. Οτι δεν μπορεί με διπλό τούρμπο και έχοντας ήδη 420 άλογα από ατμόσφαιρα να είναι τόσο 'λίγα' τα άλογα. Για αυτό και πιθανολόγησα ότι μάλλον θα είναι 470-480 και τώρα τα λένε μόνο τόσα. Αναλογίσου βέβαια ότι λόγω τούρμπο θα πέσουν και οι στροφές. Δεν μπορέι ενας τούρμπο να στροφάρει στο θεό, τουλάχιστον όχι εύκολα. Ρίξε μια ματιά στην δεξιά σελίδα που ανεβάζω. Είναι απο κινητό αλλά διαβάζεται σχετικά άνετα. Εχω ένα πρόβλημα με το σκανερ. Κατω δεξιά θα δεις τα νούμερα που αναφέρω...Που βλέπεις να μιλάει για τούρμπο?
Κόβεται στο κείμενο στο τέλος της σελίδας, από ότι λέει πάντως προτίμησαν να μη θυσιάσουν τα κυβικά για μια υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με λιγότερους κυλίνδρους.
Θα είναι δηλαδή ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του RS4, βελτιωμένος. -
Στην επόμενη σελίδα το γράφει '...χάρη στην ύπαρξη δύο υπερτροφοδοτών'. Απλά ανέβασα αυτό το σημείο στο οποίο αναφέρει την αναμενόμενη ισχύ και ροπή. Θα το ανέβασω και αυτό αργότερα για να το δειτε. Ο κινητήρας του RS4 είναι λογικά απλά δεν θα στροφάρει εκεί που στροφάρει τώρα. Για τα νούμερα και εγώ συμφωνώ για αυτό και έγραψα και πιο πάνω ότι μάλλον θα είναι στα 470-480 άλογα και αρκετά παραπάνω από 45 κιλά η ροπή. Απλά τα λένε πιο συγκρατημένα τώρα για να 'πέσουμε όλοι από τα σύννεφα!' 'οταν πούνε τα επίσημα (όπως πέφτανε όλοι οι γείτονες των μελών της 17Ν για όποιον θυμάται.) ...
Στην εικόνα που ανέβασα λέει ότι στο S4 το επερχόμενο κάνανε 'έκπτωση' 2 κυλίνδρους και θα έχει εξακύλινδρο τουρμπισμένο με απόδοση περίπου στα 350 άλογα. Η ειρωνεία είναι βέβαια ότι το υπάρχον S5 αποδδίδει 344 άλογα οπότε ΚΑΙ τούρμπο και ίδια απόδοση με το 'ξαδελφάκι' ? Εχουν αρχίσει και μπλέκουν τα μπούτια τους εκεί στο γκρουπ με τους διάφορους κινητήρες που βγάζουν! ΑΛΛΑ (λέει) στο RS5 ΔΕΝ κάνανε καμία 'έκπτωση' και θα είναι 8κύλινδρος, 4.2 λίτρα με 2 τούρμπο (αυτή η ρημάδα η Μ3 έχει στοιχειώσει πολλά γερμανικά όνειρα και έχουν σκυλιάσει να την ισοπεδώσουν. Άποψη μου είναι ότι και κινητήρα 3 φορές καλύτερο να βγάλουνε άμα δεν διαγράψουν την τετρακίνηση και να αρχίσουν να εξοικειώνονται με την πισωκίνηση θα τρώνε σκόνη καθώς είναι σαφές ότι η τετρακίνηση προσφέρει λιγότερα χαμόγελα. Εδώ η Χιουντάι στο επόμενο Κουπέ παίζει με πίσω κίνηση δεν μπορεί η Audi? ΤΕΛΟΣ οφτοπικ!)...
-
για να δουμε...ξερει κανεις περιπου ημερομηνια??
-
Άσχετο αλλά κάπου διάβασα ότι η Ferrari εξελίσσει ένα V10 στα 5 λίτρα για τον αντικαταστάτη της F430.
Έτσι λένε πως θα κλείσει μια και καλή το θέμα με την Gallardo.
Ξέρει κανένας λεπτομέρειες , τίποτα επίσημο?
Κατά καιρούς είχαν ακουστεί οι εξής εναλλακτικές : ο ίδιος V8 στα 4,5 , νέος V8 με άμεσο ψεκασμό και 9.000+ rpm , μικρός τούρμπο V8. -
Δεν έχω ακούσει-διαβάσει τίποτα για τη Φεράρι.
Η συνέχεια του άρθρου που ανάφερα προηγουμένως όπου φαίονονται και τα πλήρη χαρακτηριστικά. Η πρώτη σελίδα είναι πιο πάνω και εδώ ακολουθούν οι υπόλοιπες για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Στο τέλος αναφέρεται για παρουσιάση μέσα στο 9 με πωλήσεις αρχές 10. Αρκετά μακρία δηλαδή αν και εγώ πιστεύω ότι θα γίνει πιο γρήγορα η όλη διαδικασία. Θα αλωνίζει μέχρι το 10, 3+ χρόνια μόνη της η Μ3 ?
Έψαχνα κάποια χαρακτηριστικά για τους κινητήρες της F1 και αν και δεν ανακοινώνονται επίσημα στοιχεία βρήκα ότι οι αποδόσεις παίζουν στα 900+- άλογα στις 19000+- στροφές σε συνάρτηση με την εκάστοτε εταιρία. Ολα αυτά από 3 λίτρα νομίζω. Στη δε ροπή όμως και επειδή ο 'κανόνας' λίτρο κυβισμού=10 κιλά ροπής φαίνεται ότι παίρνει μόνο μικρές αποκλίσεις, το νούμερο που εκτιμάται ότι βγάζουν είναι γύρω στα 35 με 40 κιλά. Ναι μεν είναι πανάλαφρες κατασκευές αλλά και πάλι με τα νούμερα που έχουμε συνηθίσει τελευταία λόγω των τούρμπο φάινονται 'λίγα' αυτά τα κιλά.
Το θέμα είναι όμως το εξής: μπορεί να φαίνονται 'λίγα' τα κιλά της ροπής αλλά τα άλογα είναι φυσικά ΠΑΡΑ πολλά. Αν συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι είναι από τα γρηγορότερα αθλήματα μήπως εν τέλει τα άλογα έχουν περισσότερη 'σημασία' και για αυτό αυτά ανακοινώνονται με περηφάνια από όλους ενώ για τη ροπή πρέπει να ψάξεις στο φυλλάδιο στο τέλος?
Κατανοώ φυσικά ότι οι κινητήρες αυτοί είναι εξειδικευμένοι και η ροπή είναι 'σύμμαχος' στην καθημερινή οδήγηση. Αλλα τελικά μιας και ρωτήθηκε και πιο πάνω αλλά έμεινε αναπάντητο, μήπως τη συνολική δύναμη (πέρα από ρεπριζ) σε ένα όχημα τη δίνουν ΜΟΝΟΝ τα άλογα και αν αυτά αποδίδονται ψηλά (έστω και χωρίς μεγάλη ποσότητα ροπής) και εσύ διατηρείς εκεί τον κινητήρα όλα είναι μια χαρά? Εγώ μια τέτοια εικόνα σχηματίζω σιγά-σιγά πάντως....
-
To ερώτημα αυτό έχει ήδη απαντηθεί
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Επειδή με τις ροπές τα πράγματα είναι δύσκολα (γιατί μετράμε πάντα τη ροπή του κινητήρα, αυτό που μετράει όμως είναι η ροπή στον τροχό η οποία ποικίλει ανάλογα με το κιβώτιο) καλό είναι να μιλάμε με άλογα. Γενικά να ξέρετε ότι τα άλογα 'μετράνε'.
**Αν υποθέσουμε ότι έχουμε ένα ατμοσφαιρικό και ένα τούρμπο σε ρεπρίζ **3ης με το ατμοσφαιρικό να δουλεύει στις 4500σαλ. και το τούρμπο στις 3000σαλ. αυτό που θα επιταχύνει πιο γρήγορα είναι αυτό που θα έχει σε αυτές τις στροφές τα περισσότερα άλογα.
Αν λοιπόν το ατμοσφαιρικό στις 4500σαλ. έχει 100 άλογα, και το τούρμπο στις 3.000σαλ. έχει 90 άλογα, πιο γρήγορα θα επιταχύνει το ατμοσφαιρικό (του οποίου το κιβώτιο 'αντικαθιστά την έλλειψη ροπής του κινητήρα').
Συνήθως βέβαια, για δεδομένη σχέση και ταχύτητα ρεπρίζ, τα τούρμπο έχουν περισσότερα άλογα για αυτό και επιταχύνουν καλύτερα.Σχετικά με το RS5 θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν ο ίδιος κυβισμός και τα ίδια άλογα με τούρμπο και κόφτη ~1000σαλ. πιο χαμηλά, μας τα χαλάει όμως η ροπή που αντιστοιχεί σε καλό ατμοσφαιρικό μοντέλο και όχι σε light turbo.
Βασικά το περιοδικό κάπου κάνει λάθος (ή στην ύπαρξη τούρμπο ή στην (χαμηλή) τιμή της ροπής) με μια μικρή πιθανότητα η Αudi να δοκιμάσει κάτι πρωτοποριακό που να ανταποκρίνεται σε αυτές τις περίεργες για τούρμπο προδιαγραφές. -
Ωωωπ μου είχε διαφύγει αυτή η απάντηση και η οποία όντως απαντά στο ερώτημα. Σόρυ για την αβλεψία. Μια γενίκευση τώρα όμως αφού ισχύει αυτό. Γιατί πλέον όλος ο κόσμος ασχολείται με την ροπή και θεοποιούνται κινητήρες μόνο και μόνο από τη ροπή και κατά δεύτερο λόγο με τα άλογα?
Είναι μια ακόμη 'μόδα' που έφερε μαζί της η νέα γένια κινητήρων οι οποίοι είναι κατά βάση υπερτροφοδοτούμενοι? Απλά ο μέσος οδηγός βαριέται να αλλάξει ταχύτητες? Αισθάνεται μεγαλύτερη 'ασφάλεια' στην προσπέραση και επομένως του 'κάθεται' καλά που τις κάνει σχεδόν όλες με 3η χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει στο κιβώτιο? ¨η είναι κάτι άλλο απο αυτά ?
Φίλος μου μοτοσικλετιστής μου έλεγε ότι λόγω του ότι ούτε τούρμπο παίζουν στις μηχανές ούτε ο κυβισμός μπορέι να φτάσει στο θεό, οι μοτοσυκλετιστές ασχολούνται ΟΛΑ τα χρόνια ΜΟΝΟ με τα άλογα και τέρμα (φυσικά στις 1300 εξυμνούν τη ροπή τους αλλά γενικά δεν πολυασχολούνται με το μέγεθος αυτό). Αφού οι χιλιάρες από ροπή άντε να φτάσουν 10-11 κιλά αλλά από άλογα φτάνουν σιγα-σιγά τα διακόσια με τις τελευταίες υλοποιήσεις να είναι στα 180 +-. Εκεί βέβαια τα βάρη είναι πολύ μικρά αλλά και πάλι μου θύμισε ότι πριν 10-15 χρόνια και οι αυτοκινητάδες κοιτούσαν τα άλογα.
Τώρα αυξήθηκαν προφανώς τα βάρη κατακόρυφα στα αυτοκίνητα και η ροπή είναι 'απαραίτητη' αλλά μήπως η θεοποίηση της ροπής οφείλεται και κάπου αλλού που δεν μπορώ να σκεφτώ ?
Για το RS5 και μένα μου φαίνονται λίγα τα νούμερα όπως προείπα. Δεν νομίζω όμως ότι είναι λάθος. Απλά τα λένε λίγο πιο συγκρατημένα υποθέτω. Χωρίς να είμαι ειδικός, αν ισχύουν αυτά τα χαρακτηριστικά λογικά πρέπει να είναι 470-480 άλογα (βαριά 500) και η ροπή 50 με 55 κιλά. Άλλωστε μη ξεχνάμε ότι μπορέι να είναι απλά ο κινητήρας του S5 που κυκλοφορεί ήδη με τα 344 άλογα και τα 40 + ροπή. Οπότε απο 344 άλογα να πάνε σε 450 δεν είναι και λίγο. Μπορέι δηλαδή να μην είναι ο ατμοσφαιρικός του RS4 με τα 420 άλογα αλλά η πολύ πιο detuned έκδοση του με τα 344.
-
O λόγος που πολλοί αναφέρονται σε ροπή είναι για λόγους ευκολίας, δεδομένου ότι δεν κάθονται να ασχοληθούν με την καμπύλη απόδοσης του κινητήρα, αλλά μόνο με 2 μέγιστες τιμές, της ροπής και των αλόγων.
Είναι μια προσέγγιση που συνήθως είναι αληθής ότι το αυτοκίνητο με την υψηλότερη (max) ροπή θα έχει καλύτερες ρεπρίζ.Θα σε παραπέμψω σε αυτό το θέμα ( viewtopic.php?f=15&t=6340&p=135726&hilit=+ford+porsche#p135726' target='_blank ) για να δεις το ακραίο του πράγματος.
Το diesel ford έχει ελαφρώς μικρότερη ροπή από την Porsche όμως το κιβώτιό του αλλά και το ότι αποδίδει τη μαξ ροπή του στις χαμηλομεσαίες στροφές το κάνει σε ορισμένες ρεπρίζ να είναι πιο γρήγορο. Φυσικά σε 0-100 κλπ. δεν υπάρχει σύγκριση, όπως και σε 'σωστό' προσπέρασμα (πχ. 80-110 με 2α που μπορεί να το κάνει η Πόρσε αλλά όχι το Φορντ)Διαισθητικά η σωστή προσέγγιση είναι ότι το τούρμπο αυτοκίνητο 'σου δίνει γρήγορα (σε χαμηλότερες στροφές) τα άλογά του'. Για αυτό στις τυπικές ρεπρίζ σε χαμηλομεσαίες στροφές υπερτερεί συχνά απέναντι σε πιο δυνατά αυτοκίνητα που δουλεύουν καλύτερα σε υψηλότερο φάσμα του στροφομέτρου.
Στην πράξη άνθρωποι που δεν αρέσκονται να στίβουν τον κινητήρα τους, πηγαίνοντάς τον ως τα κόκκινα σε μια προσπέραση, θα επωφεληθούν από τα τούρμπο που τους προσφέρουν μεγαλύτερο ποσοστό των μαξ αλόγων τους στις χαμηλομεσαίες στροφές που εκείνοι συνήθως οδηγούν.
Κινητήρες υψηλόστροφοι VS Turbo VS Κυβικά ?