-
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Το θέμα είναι πόσο θα κοστίζει το 1.8Τ. Προσωπικά δεν το βλέπω λιγότερο από 19 - 20 χιλ. Ευρώ....
Ώς κάτοχος FABIA δεν θέλω να μπώ στη διαδικασία να το πουλήσω και μετα να αγοράσω το 1.8Τ!!!Δε λέω...καλό θα ηταν αλλά είμαι ηδη 2.5 χρόνια με το υπάρχον και δεν μπορώ να το αποχωριστώ ακόμη , εστω και για το γρηγορότερο αδερφάκι του...!!!Απλά λέω οτι υπάρχει και η λύση για αγορά και τοποθέτηση μοτέρ μόνο...!!!Δυστηχώς δεν ξέρω περισσοτερες πληροφορίες αλλα ξέρω οτι κάνω ηδη μικρο-οικονομία, έχοντας αυτο το στόχο στο μυαλό μου....
Είδωμεν και κάνομεν.....
Έχεις κάνει κάποια βελτίωση στο Fabia (εκτός από την εξωτερική) ; Αν, ναι, μπορείς σε παρακαλώ να μου πείς τι ακριβώς έκανες και τι αποτελέσματα είχες;
-
Μηχανικά δεν το εχω πειράξει....!!!Μόνο ενα ελεύθερο φίλτρο της 'pipercross' εχω βάλει που θα σου έλεγα να το αποφύγεις.....!!!Μόνο καλό ήχο βγάζει....κατα τ'αλλα 'πνίγεται' στς χαμηλές και πολύ περισσότερο απο τις τρελές θερμοκρασίες που επικρατούν στο συγκεκριμένο σημείο που έχει τοποθετηθεί (πάνω απο την πολλαπλή εξαγωγής).Καλύτερη λύση το βαρελάκι της ΒΜC με αεραγωγό απο την 'μούρη' του αυτοκινήτου (περίπου 300-350 €) ενώ πιο οικονομική η λύση ενος πιο ελεύθερου φίλτρου στο υπάρχον-μαμάτο κουτί (του 'παπά')....!!!!
Έχω αλλάξει και το τελικό με ενα με διπλή απόληξη χωρίς το μεσαίο καζάνι και με βελτιωμένο καταλύτη....(δυστηχώς οταν έκανα αυτη τη μετατροπή δεν ήξερα για τη μετατροπή απο χταπόδι εως τελικό απο την 'skoda motorsport' οπου πιστεύω οτι είναι καλύτερη.... και με εγγυήσεις...(ας πρόσεχα που βιάστηκα).Με τη μετατροπή αυτη είδα 200/400 στροφές περισσότερο στο ταμπλό....!!!Ειδικά στη 5η είχα 220χλμ/ω ,επίπεδο δρόμο (Τριπόλεως)και είχε αποθέματα ακόμη....δρόμο δεν είχα....!!!Φυσικά για να φτάσω σ'αυτη τη ταχύτητα χρειάστηκα 1-2 χλμ.
Anyway.....πλέον περιμμένω να κάνω το μεγάλο βήμα..........
- άλλο μοτέρ......
ή
- άλλο αυτοκίνητο (μακροπρόθεσμα....)
sorry για την πολυλογία ......Εσύ τι έχεις κάνει...???
-
Εγώ πάλι λέω για το κιτ της seat force για το ibiza (βαρελάκι +πρόγραμμα). Τι λέτε γι'αυτό;; Το ibiza το ανεβάζει πάντως κάμποσο
-
Ο χρήστης Bear έγραψε:
Εγώ πάλι λέω για το κιτ της seat force για το ibiza (βαρελάκι +πρόγραμμα). Τι λέτε γι'αυτό;; Το ibiza το ανεβάζει πάντως κάμποσοΚαι εγω συμφωνω για αυτη τη βελτιωση ΑΛΛΑ: 1ον τι γινεται με την εγγυηση του αυτοκινητου εφοσον ειναι πολο?
2)Το προγραμμα εντοπιζεται απο την VW? Αν δεν εντοπιζεται με το βαρελακι χανεται η εγγυηση?
Αν δεν χανεται η εγγυηση εγω θα παω να το βαλω αμεσως!
Παρακαλω να μας απαντησει καποιος υπευθυνα που ξερει στα σιγουρα τι γινεται με την εγγυηση!!! -
Καλησπέρα σε όλους μετά από πόλη καιρό μπήκα ξανά στο forum.
Είμαι και εγώ ένας κάτοχος Fabia 101hp στο οποίο έχω περάσει άλλο χταπόδι (χειροποίητο), μεσαίο και τελικό καζανάκι, σε 0-100 δεν είδα σχεδόν καθόλου διαφορά, οι μόνες διαφορές είναι λύγο παραπάνω ροπή στις μεσαίες στροφές (το έχω δει να τραβάει καλύτερα σε ανηφόρα) και μεγαλύτερη τελική (220 στη ευθεία της Τρίπολης) και βέβαια περισσότερο θόρυβο. Πριν βάλω το χταπόδι το ψύλλοέψαξα και βρήκα ότι το χταπόδι που δίνει ι αντιπροσωπεία της Skoda είναι της Broses Speed και είχα πάρει τηλέφωνο και μου είχαν πει 300€ χταπόδι εξάτμιση και μία δυναμομέτρηση δώρο, αλλά μόλις πήρα την απόφαση να πάω να το βάλω και τους ξανά πήρα μου είπαν ότι δεν υπάρχει για Fabia !!! Και έτσι την έβαλα αλλού αλλά δεν είμαι και ευχαριστημένος για τα 600€ που έσκασα αλλά τώρα πάει.
Στο αμάξι έχω βάλει ακόμα τις ανάρτησης που δίνει η skoda (από τη δεύτερη μέρα που το πήρα) αλλά ούτε από αυτές είμαι ευχαριστημένος γιατί τον τελευταίο καιρό παρατήρησα ότι το αμάξι γέρνει από την μία πλευρά και υποψιάζομαι ότι τα έχει παίξει η δεξιά ρόστα ανάρτηση και θα πάω να το δω μέσα στην εβδομάδα, και αυτό μετά από 1 χρόνο και 25000 χιλιόμετρα.
Τώρα σκέφτομαι να βάλω το KIT που έχει το Ibiza top gun μπας και δουλέψει και το χταπόδι καλύτερα. Ήθελα από καιρό να βάλω το φιλτροκουτί BMC και είχα ρωτήσει τιμές, αλλά μόλις πίγα στο site στο ιντερνετ και είδα ότι ανάλογα με το μοντέλο του αισθητήρα που έχει στην εισαγωγή αέρα κάθε αμάξι έχει και διαφορετικό μοντέλο και εδώ πουλάγανε ένα για όλα τα αυτοκίνητα το άφησα, αλλά τώρα πιστεύω η Seat να φέρνει το σωστό.
Και για να τελειώνω, θα ήθελα να μου προτείνετε ένα καλό συνεργείο της skoda ή και γενικά του VAG γιατί στο συνεργείο που το πηγαίνω έχουν κάνει πολλά φαουλ και σκέφτομαι να αλλάξω όποιος θέλει να μου στείλει με U2UΥ.Γ.
Ανακοινώθηκε ότι θα βγει Fabia 1.8T ή λέτε για το Fabia RS ;;;
Γιατί το Fabia RS είναι 1,9 TD με τον κινητήρα που φοράνε τα ταξί αλλά με πρόγραμμα και έχει 130hp. -
Ο χρήστης FABIAMANIAC έγραψε:
Μηχανικά δεν το εχω πειράξει....!!!Μόνο ενα ελεύθερο φίλτρο της 'pipercross' εχω βάλει που θα σου έλεγα να το αποφύγεις.....!!!Μόνο καλό ήχο βγάζει....κατα τ'αλλα 'πνίγεται' στς χαμηλές και πολύ περισσότερο απο τις τρελές θερμοκρασίες που επικρατούν στο συγκεκριμένο σημείο που έχει τοποθετηθεί (πάνω απο την πολλαπλή εξαγωγής).Καλύτερη λύση το βαρελάκι της ΒΜC με αεραγωγό απο την 'μούρη' του αυτοκινήτου (περίπου 300-350 €) ενώ πιο οικονομική η λύση ενος πιο ελεύθερου φίλτρου στο υπάρχον-μαμάτο κουτί (του 'παπά')....!!!!Έχω αλλάξει και το τελικό με ενα με διπλή απόληξη χωρίς το μεσαίο καζάνι και με βελτιωμένο καταλύτη....(δυστηχώς οταν έκανα αυτη τη μετατροπή δεν ήξερα για τη μετατροπή απο χταπόδι εως τελικό απο την 'skoda motorsport' οπου πιστεύω οτι είναι καλύτερη.... και με εγγυήσεις...(ας πρόσεχα που βιάστηκα).Με τη μετατροπή αυτη είδα 200/400 στροφές περισσότερο στο ταμπλό....!!!Ειδικά στη 5η είχα 220χλμ/ω ,επίπεδο δρόμο (Τριπόλεως)και είχε αποθέματα ακόμη....δρόμο δεν είχα....!!!Φυσικά για να φτάσω σ'αυτη τη ταχύτητα χρειάστηκα 1-2 χλμ.
Anyway.....πλέον περιμμένω να κάνω το μεγάλο βήμα..........
- άλλο μοτέρ......
ή
- άλλο αυτοκίνητο (μακροπρόθεσμα....)
sorry για την πολυλογία ......Εσύ τι έχεις κάνει...???
Δεν το έχω πειράξει, αλλά το σκεφτόμουνα. Τώρα τελευταία βέβαια σταμάτησα να το σκέφτομαι. Ο λόγος; Έμεινα από δίσκο και αναγκάστηκα να αλλάξω όλο το πακέτο (δίσκο - πλατώ). Σύνολο με εργατικά: Μόνο 580 Euro. Οπότε, λεφτά γιοκ για οποιαδήποτε είδους μετατροπή.
Μέχρι να μου πουν την αιτία της βλάβης είχα αρχίσει να αμφισβητώ τις οδηγικές μου ικανότητες. Να καταστρέψω δίσκο σε μόλις 43500km; Ούτε ο πιο άπειρος οδηγός δεν θα το κατάφερνε αυτό. Τελικά μου είπαν ότι το πλατώ είναι αυτό που δημιούργησε το πρόβλημα. Το πιο πιθανό είναι ότι από την αρχή ήτανε ελλατωματικό (αστοχία υλικού πιθανώς) και σιγά σιγά τα έφτυσε τελείως. Ο δίσκος μου είπανε ότι είχε μια φυσιολογική φθορά, για τα χιλιόμετρα που έχει κάνει το αμάξι.
Και τώρα η απορία μου: Δεν είναι πολύ σημαντική βλάβη για αυτοκίνητο με σχετικά λίγα χιλιόμετρα; Θα μπορούσα να διεκδικήσω κάποια χρήματα πίσω; Είναι εκτός εγγύησης, το ξέρω, αλλά λέω μήπως.
Συγνώμη που ξέφυγα από το θέμα μας, αλλά ήθελα να πω κάπου τον πόνο μου...
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Εγώ πάλι λέω για το κιτ της seat force για το ibiza (βαρελάκι +πρόγραμμα). Τι λέτε γι'αυτό;; Το ibiza το ανεβάζει πάντως κάμποσο
Και εγω συμφωνω για αυτη τη βελτιωση ΑΛΛΑ: 1ον τι γινεται με την εγγυηση του αυτοκινητου εφοσον ειναι πολο?
2)Το προγραμμα εντοπιζεται απο την VW? Αν δεν εντοπιζεται με το βαρελακι χανεται η εγγυηση?
Αν δεν χανεται η εγγυηση εγω θα παω να το βαλω αμεσως!
Παρακαλω να μας απαντησει καποιος υπευθυνα που ξερει στα σιγουρα τι γινεται με την εγγυηση!!!Λοιπόν...
Ρώτησα τον Νο1 στην αντιπροσωπεία της seat (Στο Ηράκλειο Κρήτης) και μου είπε τα εξής- Η βελτίωση γίνεται σε όλα τα μοντέλα του vag με τον ίδιο κινητήρα, άρα και στο polo
2)Μπαίνει το γνωστό βαρελάκι και επαναπρογραμματίζεται ο εγγέφαλος - Μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν αν έχει γίνει επεναπρογραμματισμός εγγεφάλου από την καρέντα, μόνο ότι έχεις βάλει το βαρελάκι θα δουν
- Η seat force δίνει γραπτή εγγύηση 2 χρόνων για τις εργασίες τις. Εφόσον αναλάβει να 'πειράξει' το πόλο θα σου δώσει εγγύηση οπότε είσαι καλυμένος. Ούτως ή άλλως εμένα για το πόλο η εγγύηση των μηχανικών μερών λήγει τον οκτώβριο μια επιπλέον εγγύηση 2 χρόνια δεν με χαλάει...
- μου είπαν ότι για το ibiza δίνει 115 άλογα στις 6200 και 150 nm στις 3900, 0-100 σε 10,2. Μου είπε μάλιστα ότι για το πόλο τα πράγματα θα είναι καλύτερα λόγω καλύτερης κλιμάκωσης στο κιβώτιο και επειδή έτσι κι αλλιώς ρίχνει στο 'απλο' ibiza 101hp κάμποσο
- Η βελτίωση γίνεται σε όλα τα μοντέλα του vag με τον ίδιο κινητήρα, άρα και στο polo
-
Να συμπληρώσω ότι με το βαρελάκι δεν γίνεται να χάσεις εγγύηση για κινητήρα, αλλά μόνο για το φιλτροκούτι. (Το'χω ρωτήσει στην καρέντα εμμέσως). Δεν νομίζω ότι έχει πάθει πρόβλημα κανένας κινητήρας με αλλαγή φίλτρου (εκτώς αν κάνεις χοντρή πατάτα..)
Beltiwsh Skoda Fabia 1.4 16V 101HP