-
LIPON EXO MIA APORIA POY ITHELA NA TIN MIRASTO MAZI SAS.AN ZOYSE O GERO ENZO O MIXALAKIS META TA DIO PROTA (NA MIN PO TO PROTO) PROTATHLIMATA POY PIRE GIA THN FERRARI THA TON KRATAGE?EMENA PANTOS KATI MOY LEEI OTI THA ETROGE PODI ASXETA AN TOYS EVGALE APO 21 XRONIA GANTEMIAS.H ISTORIA EXEI APODIXEI OTI OPIOS ODYGOS EKLEVE DOXA APO THN FERRARI ETROGE PODI MESA SE MIA NYXTA?EGO PANOS PISTEYO OTI THA EIXE FIGEI PRO POLOY.KATA TIN GNOMI MOY H TAKTIKI TOY ENZO HTAN SOSTH GIATI ETSI EFTIAXE TON MITHO POY FEREI TO ONOMA TOY,EDO EDIOXE TON ASCARI POY TOY PIRE TA PROTA PROTATHLIMATA KAI HTAN KAI OIKOGENIAKOS FILOS(LEPTOMERIES) !THA ITHELA POLI NA AKOYSO TIS APOPSI SAS.
-
LIPON EXO MIA APORIA POY ITHELA NA TIN MIRASTO MAZI SAS.AN ZOYSE O GERO ENZO O MIXALAKIS META TA DIO PROTA (NA MIN PO TO PROTO) PROTATHLIMATA POY PIRE GIA THN FERRARI THA TON KRATAGE?EMENA PANTOS KATI MOY LEEI OTI THA ETROGE PODI ASXETA AN TOYS EVGALE APO 21 XRONIA GANTEMIAS.H ISTORIA EXEI APODIXEI OTI OPIOS ODYGOS EKLEVE DOXA APO THN FERRARI ETROGE PODI MESA SE MIA NYXTA?EGO PANOS PISTEYO OTI THA EIXE FIGEI PRO POLOY.KATA TIN GNOMI MOY H TAKTIKI TOY ENZO HTAN SOSTH GIATI ETSI EFTIAXE TON MITHO POY FEREI TO ONOMA TOY,EDO EDIOXE TON ASCARI POY TOY PIRE TA PROTA PROTATHLIMATA KAI HTAN KAI OIKOGENIAKOS FILOS(LEPTOMERIES) !THA ITHELA POLI NA AKOYSO TIS APOPSI SAS.
-
LIPON EXO MIA APORIA POY ITHELA NA TIN MIRASTO MAZI SAS.AN ZOYSE O GERO ENZO O MIXALAKIS META TA DIO PROTA (NA MIN PO TO PROTO) PROTATHLIMATA POY PIRE GIA THN FERRARI THA TON KRATAGE?EMENA PANTOS KATI MOY LEEI OTI THA ETROGE PODI ASXETA AN TOYS EVGALE APO 21 XRONIA GANTEMIAS.H ISTORIA EXEI APODIXEI OTI OPIOS ODYGOS EKLEVE DOXA APO THN FERRARI ETROGE PODI MESA SE MIA NYXTA?EGO PANOS PISTEYO OTI THA EIXE FIGEI PRO POLOY.KATA TIN GNOMI MOY H TAKTIKI TOY ENZO HTAN SOSTH GIATI ETSI EFTIAXE TON MITHO POY FEREI TO ONOMA TOY,EDO EDIOXE TON ASCARI POY TOY PIRE TA PROTA PROTATHLIMATA KAI HTAN KAI OIKOGENIAKOS FILOS(LEPTOMERIES) !THA ITHELA POLI NA AKOYSO TIS APOPSI SAS.
-
Αν ζουσε ο ΕΝΖΟ ,θα εβγαινε ποτε η ΦΕΡΑΡΙ απο το τελμα στο οποιο ειχε περιελθει;
Τωρα αν ηταν σωστη η τακτικη ,οτι αυτος ηταν πανω απο ολους,νομιζω οχι.
Δεν νομιζω οτι μονος του καταφερε να κανει το ονομα FERRARI μυθο,το οτι ειχε ενα οραμα ναι συμφωνω.Αλλα δεν ειταν μονος του ,ειχε μηχανικους,οδηγους που βοηθησαν να δημιουργηθει το τεραστιο ονομα FERRARI. -
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
LIPON EXO MIA APORIA POY ITHELA NA TIN MIRASTO MAZI SAS.AN ZOYSE O GERO ENZO O MIXALAKIS META TA DIO PROTA (NA MIN PO TO PROTO) PROTATHLIMATA POY PIRE GIA THN FERRARI THA TON KRATAGE?EMENA PANTOS KATI MOY LEEI OTI THA ETROGE PODI ASXETA AN TOYS EVGALE APO 21 XRONIA GANTEMIAS.H ISTORIA EXEI APODIXEI OTI OPIOS ODYGOS EKLEVE DOXA APO THN FERRARI ETROGE PODI MESA SE MIA NYXTA?EGO PANOS PISTEYO OTI THA EIXE FIGEI PRO POLOY.KATA TIN GNOMI MOY H TAKTIKI TOY ENZO HTAN SOSTH GIATI ETSI EFTIAXE TON MITHO POY FEREI TO ONOMA TOY,EDO EDIOXE TON ASCARI POY TOY PIRE TA PROTA PROTATHLIMATA KAI HTAN KAI OIKOGENIAKOS FILOS(LEPTOMERIES) !THA ITHELA POLI NA AKOYSO TIS APOPSI SAS.Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να δεχτούμε πως ο Έντζο ήταν αυτός που δημιούργησε και κράτησε στη ζωή το θρύλο που λέγεται Φερράρι. Πάντα πάλευε -όπως είναι φυσικό άλλωστε- να διατηρήσει ζωντανή την εταιρεία. Πέρασε από πολλές δυσκολίες στις οποίες πολλοί στη θέση του θα τα είχαν παρατήσει. Η σημαντικότερη από αυτές ήταν η συνεχώς επιδεινώμενη υγεία του γιού του Alfredo και εν τέλει ο θάνατός του. Αυτή ήταν και η στιγμή που σκέφτηκε πολύ σοβαρά την αποχώρησή του. Όμως δεν το έβαλε ΠΟΤΕ κάτω, προχώρησε, ξεπέρασε τις αμέτρητες δυσκολίες και τα κατάφερε. Ίσως η διαχρονική 'μόδα' η οποία συνιστά/ούσε τη σπίλωση των ενεργειών του 'Δράκου' να είναι αυτή που μας φέρνει τώρα εδώ να συζητούμε το θέμα αυτό. ΠΟΤΕ ο Φερράρι δεν έδιωξε έναν οδηγό ο οποίος τα πήγεινε περίφημα στην ομάδα του. Δεν έδιωξε τον Τάτζιο Νουβολάρι (και μη μου πείτε πως τότε ο Τάτζιο δεν έτρεχε με Φερράρι, αλλά με Άλφα Ρομέο, αφού η ομάδα ανήκε στον Φερράρι, με τον τελευταίο να προσπαθεί τα χρόνια εκείνα να χτίσει το όνομά του ώστε να προχωρήσει αργότερα στην κατασκευή των δικών του αυτοκινήτων), δεν έδιωξε τον Γκάι Μολλ, δεν έδιωξε τον Ασκάρι (στις 29/12/1953 ο Ασκάρι πήγε στο Μαρανέλλο ώστε να συζητήσει με τον Έντζο για την επόμενη χρονιά. Ο Ασκάρι ήδη είχε κερδίσει 2 πρωταθλήματα με τη Φερράρι και το συμβόλαιό του έληγε στις 30/04/1954. Ο Έντζο του ζήτησε να υπογράψει ξανά για τη Φερράρι, ΑΛΛΑ ο Ασκάρι ήθελε να έχει το πάνω χέρι όσον αφορά στο τί θα υπέγραφε και τί δικαιώματα θα διεκδικούσε από αυτό. Ο Έντζο φυσικά επέμεινε στις θέσεις του και ο Ασκάρι οικοιοθελώς αποχώρησε...) και δεν έδιωξε, τουλάχιστον ο ίδιος, τον Τζον Σέρτις, αφού ο τότε τιμ μάνατζερ της ομάδος, ο Ευγκένιο Ντραγκόνι, συνομωτούσε διαρκώς εναντίον του για δύο λόγους. Πρώτον, διότι ο Σέρτις διαρκώς διαφωνούσε με τους μηχανικούς όσον αφορά στη σχεδίαση των αυτοκινήτων και δεύτερον διότι ο Ντραγκόνι ήθελε να φέρει στο προσκήνιο τον Ιταλό Σκαρφιότι. Στην περίπτωση Ντραγκόνι-Σέρτις, ήταν ίσως η μοναδική περίπτωση όπου ο Έντζο κρατούσε στάση ουδέτερη και μάλιστα διατηρούσε φιλικές σχέσεις με τον Σέρτις, ακόμη πολλές φορές δειπνούσαν μαζί. Λίγο καιρό μετά την αποχώρηση του Σέρτις, ήρθε και η σειρά του Ντραγκόνι... Η περίπτωση Χιλλ είναι μια παρόμοια, με τον Ντραγκόνι να βάζει ακόμη μια φορά το χεράκι του...Εκτός αυτού όμως, ο Χιλλ πήρε ένα πρωτάθλημα το 1961 με ένα αυτοκίνητο πολύ ανώτερο του ανταγωνισμού, ενώ την επόμενη χρονιά δεν επέδειξε κάτι ιδιαίτερο...
Προσωπική μου άποψη είναι πως αν ζούσε σήμερα ο Έντζο, ο Μίκαελ θα ήταν το καλύτερό του φιλαράκι, όπως ήταν και ο Νουβολάρι και ο Μολλ και ο Βιλνέβ. Ίσως να του έδινε λιγότερα δικαιώματα όσον αφορά το οικονομικό. Ακόμη κάτι που ενισχύει την άποψή μου είναι το χαμηλό προφίλ και η μετριοφροσύνη που επιδεικνύει ο Σουμάχερ από τότε μου ήρθε στη Φερράρι. Αυτό σε συνδυασμό με το ταλέντο του είναι κάτι που θα λέτρευε ο Έντζο. Τέλος, αναρωτηθείτε μόνο αν στη θέση του Ασκάρι στα τέλη του '53 ήταν ο Σουμάχερ. Θα αρνιόταν ο Σουμάχερ να υπογράψει σε μια περίοδο αντίστοιχη με εκείνη του 2001? Και βέβαια όχι, ακόμη και αν τα χρήματα ήταν λιγότερα, επομένως αυτός που ουσιαστικά 'έφταιγε' ήταν ο Ασκάρι και όχι ο Έντζο.
-
ISOS EXEI DIKIO KAI TA LEO LIGO LATHOS GIA TON ASCARI PANTOS DEN PROKITE NA ME PISEIS OTI O ENZO KRATOYSE ODIGOYS POY EKLEVAN TIN FIMI TIS FERRARI.OSO GIA TON VILNEV AYTO POY LATREPSE O FERRARI ITAN O TROPOS PPOY ODYGOYSE KAI H RANTELIS ELIPSI FOVOY POY POY EIXE PISO APO TO TIMONI.TO MONO KAKO POY VLEPO KAI AYTO ITHELA NA TONISO STO THEMA MOY EINAI OTI OSO KALOS KAI NA EINAI O SOYMAXER PISTEYO OTI H DOXA TIS TELEYTEAS DEKAETIAS ANIKEI STIN FERRARI KAI OXI STON MIXALAKI!
-
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
TO MONO KAKO POY VLEPO KAI AYTO ITHELA NA TONISO STO THEMA MOY EINAI OTI OSO KALOS KAI NA EINAI O SOYMAXER PISTEYO OTI H DOXA TIS TELEYTEAS DEKAETIAS ANIKEI STIN FERRARI KAI OXI STON MIXALAKI!Συμφωνώ απόλυτα και χαίρομαι!!! Και να ακόμη ένας λόγος που ενισχύει την άποψή μου πως σήμερα ο Έντζο θα κρατούσε τον Μίκαελ για πολλά χρόνια. Γιατί όμως το θεωρείς κακό?
Η αλήθεια είναι πως ο Έντζο δενόταν απίστευτα με τους οδηγούς του. Τους καλύτερους από αυτούς τους είχε σαν παιδιά του. Μόνο αν διαβάσεις οποιαδήποτε βιογραφία του Έντζο θα δεις ότι το ομορφότερο κομμάτι αυτής είναι η γλαφυρές και ως επί το πλείστον θετικότατες περιγραφές που έκανε για τους οδηγούς του. Ίσως μιλούσε περισσότερο για αυτούς και λιγότερο για τα αυτοκίνητά του. Και τέλος μην ξεχνάμε πως αυτοσκοπός για τον Έντζο αποτελούσε το πρωτάθλημα οδηγών, περισσότερο και από το πρωτάθλημα κατασκευαστών...
-
Διάβασα ένα άρθρο κάπου, που έλεγε ότι αν ζούσε ο Enzo, πολύ πιθανόν ο Michael να μην οδηγούσε FERRARI σήμερα.
Ήταν όπως αναφέρει, τα άμεσα αποτελέσματα που ήθελε να του φέρνουν οι οδηγοί.
Συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα σε 2 χρόνια με τον Michael, που η Ferrari δεν πήρε τίτλο, ο Enzo θα τον είχε διώξει χωρίς δεύτερη ευκαιρία.
Έτσι είναι τα μεγάλα κεφάλια... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Διάβασα ένα άρθρο κάπου, που έλεγε ότι αν ζούσε ο Enzo, πολύ πιθανόν ο Michael να μην οδηγούσε FERRARI σήμερα.
Ήταν όπως αναφέρει, τα άμεσα αποτελέσματα που ήθελε να του φέρνουν οι οδηγοί.
Συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα σε 2 χρόνια με τον Michael, που η Ferrari δεν πήρε τίτλο, ο Enzo θα τον είχε διώξει χωρίς δεύτερη ευκαιρία.
Έτσι είναι τα μεγάλα κεφάλια...Ο συγγραφέας του άρθρου που διάβασες, προφανώς, ξεχνά την περίπτωση του Chris Amon, ο οποίος παρέμεινε για τρία χρόνια στη Φερράρι χωρίς να κάνει το οτιδήποτε σημαντικό. Συμμετείχε σε 27 γκραν πρι και δεν νίκησε σε ούτε ένα από αυτά. Σε όλα αυτά μπορείς να προσθέσεις και το ότι με την έλευσή του στη Φερράρι, το Νοέμβριο του '67 κατά τη διάρκεια της πρώτης δοκιμής που έκανε με μια Φερράρι στη Μόντζα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και κατέστρεψε το αυτοκίνητο.
Αν λοιπόν ο Έντζο διατηρούσε υπομονετική στάση προς τον Chris Amon, δεν θα μπορούσε να μην κάνει το ίδιο και για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος φάνηκε να έχει την ικανότητα να δώσει το πρωτάθλημα στη Φερράρι...
-
Ρε παιδια τι λετε τωρα...
Αν ζουσε ο Enzo οχι μονο θα οδηγουσε ο Michael για την Scuderia,αλλα θα τον αγαπουσε και πιο πολυ απο τον Gilles. -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Διάβασα ένα άρθρο κάπου, που έλεγε ότι αν ζούσε ο Enzo, πολύ πιθανόν ο Michael να μην οδηγούσε FERRARI σήμερα.
Ήταν όπως αναφέρει, τα άμεσα αποτελέσματα που ήθελε να του φέρνουν οι οδηγοί.
Συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα σε 2 χρόνια με τον Michael, που η Ferrari δεν πήρε τίτλο, ο Enzo θα τον είχε διώξει χωρίς δεύτερη ευκαιρία.
Έτσι είναι τα μεγάλα κεφάλια...Ο συγγραφέας του άρθρου που διάβασες, προφανώς, ξεχνά την περίπτωση του Chris Amon, ο οποίος παρέμεινε για τρία χρόνια στη Φερράρι χωρίς να κάνει το οτιδήποτε σημαντικό. Συμμετείχε σε 27 γκραν πρι και δεν νίκησε σε ούτε ένα από αυτά. Σε όλα αυτά μπορείς να προσθέσεις και το ότι με την έλευσή του στη Φερράρι, το Νοέμβριο του '67 κατά τη διάρκεια της πρώτης δοκιμής που έκανε με μια Φερράρι στη Μόντζα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και κατέστρεψε το αυτοκίνητο.
Αν λοιπόν ο Έντζο διατηρούσε υπομονετική στάση προς τον Chris Amon, δεν θα μπορούσε να μην κάνει το ίδιο και για τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος φάνηκε να έχει την ικανότητα να δώσει το πρωτάθλημα στη Φερράρι...
Θα προσπαθήσω να βρώ πού το διάβασα αυτό το άρθρο, γιατί είναι πολύ ενδιαφέρον και ουσιαστικά είναι μία συνέντευξη ενός δημοσιογράφου πολύ πρόσφατη από τον διευθύνων σύμβουλο της Ferrari, κάτι τέτοιο αν θυμάμαι.
-
Αν δεν κάνω λάθος είναι από το AM&S το άρθρο. Το θεωρώ πάντως λάθος αν όχι βέβηλο να προσπαθούμε να μαντέψουμε τι θα έκανε κάποιος αν και αν ή πως θα αντιδρούσε σε κάποια γεγονότα, ιδίως όταν αυτός δεν είναι εν ζωή. Πιθανόν ούτε αυτός να μπορούσε να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις αν εμφανιζόταν σήμερα, γιατί είναι πολύ πιθανό να αποφασίσεις διαφορετικά όταν εξελίσσονται τα γεγονότα και διαφορετικά όταν τα βλέπεις αργότερα και μπορείς να τα δεις ποιο ήρεμα και με κριτική διάθεση.
-
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
H ISTORIA EXEI APODIXEI OTI OPIOS ODYGOS EKLEVE DOXA APO THN FERRARI ETROGE PODI MESA SE MIA NYXTA?Πάντως παιδιά εγώ δεν νομίζω ότι ο Michael Schumacher **κλέβει την δόξα **από την Ferrari. Κάτι τέτοιο δεν νομίζω πως ισχύει, όπως επίσης δεν νομίζω ότι ο Schumi προσπαθεί να **κλέψει την δόξα **της Ιταλικής Ομάδας. Ούτως ή άλλως ο Γερμανός όπου σταθεί και όπου βρεθεί δεν σταματά να ευχαριστεί όλα μα όλα τα μέλη που εργάζονται για λογαριασμό της Ferrari, τονίζοντας μάλιστα ότι χωρίς αυτούς δεν θα κατάφερνε τόσα πολλά. Έτσι σαν αποτέλεσμα δεν νομίζω πως ο ENZO θα είχε απομακρύνει από την ομάδα τον Μichael. Aν ο ΕΝΖΟ FERRARI έπαιρνε τις αποφάσεις του σύμφωνα με το σκεπτικό που αναφέρει ο φίλος ''ΕΝΖΟ F.'', τότε θα έπρεπε να απομακρύνει - αλλάξει όλη την ομάδα την περασμένη χρονιά...
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Ρε παιδια τι λετε τωρα...
Αν ζουσε ο Enzo οχι μονο θα οδηγουσε ο Michael για την Scuderia,αλλα θα τον αγαπουσε και πιο πολυ απο τον Gilles.o Gilles itan file mou mia periptosi odygou pou kata eme den prokite na xanaperasei apo tin F1 kai itan isos h monadiki exeresi ston kanona siberiforas toy Enzo pros kapio odygo tou.Gia rotiste kai mia ton Niki Lauda na sas pei gia tin siberifora tou Enzo.Oso gia ton filo pou eipe oti me tin idia logiki tha alaze kai olo to texniko tmima tis omadas edo ti na soy po?perito na po oti mexri kai simera to texniko team tis Ferrari litoyrgei telios anxartita apo tin ipolipi eteria.To thema einai oti opiosdipote odygos einai poli ligos oste na sigrithei me tin Ferrari kai na parei ta eusima tis anagenisis tis!!! kai ayto to leo giati ta teleytea xronia akouo monimos oti o Soumaxer dinei zoi stin Ferrari kai ti tha kanei h Ferrari xoris ton Soumaxer kai ola ta sxetika.H anagenisi exei proelthei mesa apo tin omada kai oxi opo opiondipote Soumaxer kai gia auto eimai 100% tis 100% sigouros
-
Δεν μπορώ να καταλάβω το συγκεκριμένο θέμα. Τι σημασία έχει αν θα ήταν ή όχι στη Φεράρι? Αφού ο Enzo έχει πεθάνει, ο Schumi οδηγεί για την ομάδα κτλ κτλ.. Ότι και να λέμε δεν πιστεύω ότι έχει σημασία...
-
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
Ρε παιδια τι λετε τωρα...
Αν ζουσε ο Enzo οχι μονο θα οδηγουσε ο Michael για την Scuderia,αλλα θα τον αγαπουσε και πιο πολυ απο τον Gilles.o Gilles itan file mou mia periptosi odygou pou kata eme den prokite na xanaperasei apo tin F1 kai itan isos h monadiki exeresi ston kanona siberiforas toy Enzo pros kapio odygo tou.**Gia rotiste kai mia ton Niki Lauda na sas pei gia tin siberifora tou Enzo.**Oso gia ton filo pou eipe oti me tin idia logiki tha alaze kai olo to texniko tmima tis omadas edo ti na soy po?perito na po oti mexri kai simera to texniko team tis Ferrari litoyrgei telios anxartita apo tin ipolipi eteria.To thema einai oti opiosdipote odygos einai poli ligos oste na sigrithei me tin Ferrari kai na parei ta eusima tis anagenisis tis!!! kai ayto to leo giati ta teleytea xronia akouo monimos oti o Soumaxer dinei zoi stin Ferrari kai ti tha kanei h Ferrari xoris ton Soumaxer kai ola ta sxetika.H anagenisi exei proelthei mesa apo tin omada kai oxi opo opiondipote Soumaxer kai gia auto eimai 100% tis 100% sigouros
Για ρώτα όμως και για την συμπεριφορά του Λάουντα προς τον Έντζο...
Οι οδηγοί πρέπει τελικά να καταλάβουν πως είναι στην ουσία υπάλληλοι. Πληρώνονται, και μάλιστα αδρά, για να κάνουν μια συγκεκριμένη δουλειά. Δεν πληρώνονται ούτε για να τσακώνονται με τους διευθυντές ούτε και για να προκαλούν εντυπώσεις. Αυτό ήταν το μοντέλο του οδηγού που ήθελε ο Έντζο. Και δεν μπορώ να βρω ένα στοιχείο στην συνολική συμπεριφορά του Μίκαελ που να τον εκτρέπει από αυτό ακριβώς το μοντέλο. -
Ο χρήστης Enzo F. έγραψε:
H anagenisi exei proelthei mesa apo tin omada kai oxi opo opiondipote Soumaxer kai gia auto eimai 100% tis 100% sigourosΕγώ πάλι είμαι 100% σίγουρος ότι η αναγέννηση της Φερράρι δεν βασίζεται 100% στην ομάδα, οπως φυσικά δε βασίζεται 100% στον Σουμάχερ. Όσο και να προσπαθεί κανείς, δε θα με πείσει οτι η Φερράρι θα χε πάρει 4 πρωταθλήματα οδηγών και 5 κατασκευαστών αν δεν είχε τον Σουμάχερ να οδηγάει γι αυτήν.
-
Νομίζω είναι αρκετά απλό. Ο Schumacher ανήκει στην ομάδα της Ferrari και σαν μέλος της ομάδας αυτής έχει κάποιο μερίδιο στην αποτυχία και στην επιτυχία της, τα τα τελευταία χρόνια. Το πόσο μεγάλο είναι το μερίδιο αυτό δεν μπορεί κανείς να το υπολογίσει με ακρίβεια.
Θα ήταν υπερβολή -και άδικο-αν κάποιος έλεγε πως ο Schumacher πήρε του τα τελευταία Πρωταθλήματα...
Θα ήταν υπερβολή -και άδικο-αν κάποιος έλεγε πως ο Schumacher δεν έκανε τη διαφορά τα τελευταία χρόνια.
Αυτή είναι η εξήγηση. Και όποιος προσπαθήσει να εκφράσει την άποψή του στο θέμα αυτό απόλυτα, τότε σίγουρα θα γίνει άδικος - ή για τον Schumi ή για την Scuderia...Φίλε ''ENZO F.'', το ''τεχνικό TEAM'' -όπως εσύ λες- δεν λειτουργεί τελείως ανεξάρτητα από την υπόλοιπη εταιρία. Εγώ όμως στο προηγούμενο POST δεν υποστήριξα κάτι τέτοιο, αλλά είπα ότι αν ο Enzo Ferrari λειτουργούσε και σκέφτονταν όπως εσύ λες, τότε θα ήταν αναγκασμένος από πέρυσι να έχει απομακρύνει τους περισσότερους από αυτούς που αποτελούν την ομάδα Formula 1 της Ferrari.
-
Σιγά μη ρωτήσω εγώ ποιόν? τον Lauda να μου πει την άποψή του για τον Enzo... θα ρωτήσω άλλους και θα μου πούνε τα γνωστά , αλλά όχι τον Lauda (going where the money flows...). Αυτά με την κακία μου με τον Lauda
όσο για τον Schumacher πιστεύω ότι θα τον είχε στην ομάδα ίσως πάλι με 'συστάσεις' για να μην πω team orders αλλά πάλι πανω στο γραφείο του θα ήταν η εικονίτσα του Gilles.
Επίσης, πιστεύω ότι θα είχε πάρει και ένα 2ο μεγάλο όνομα στην ομάδα. το θυμάμαι που στα αργά 70's δήλωνε ότι αφού μια ομάδα F1 έχει 2 οδηγούς γιατί να μην έχουμε π.χ. τους 2 καλύτερους αν μπορούμε..
καλή χρονια ε?[/img]
-
Kala enoite oti stin FERRARI tou Enzo oi team orders tha vasileyan kai as xtipiotan h FIA san palavi.Oso gia 2 megaloys odigoys edo simfono apolita giati dini megaliteri egli stin omada.H foto toy Gilles then iparxi periptosi na figei pote apo to grafio poy iparxei mexri kai simera kai oute apo tin kardia olon ton opathon tis Ferrari.
AN ZOYSE O ENZO O SOYMAXER THA ODIGOYSE FERRARI?