-
Νάσο σε πληροφορώ οτι μετά απο αρκετές εξόδους η καμερα είναι εκει και δουλεύει χωρίς πρόβλημα και χωρίς να έχει κουνηθεί. Αμα ξέρεις πως να το φτιάξεις .... Ας αφήσουμε λοιπόν τις ειρωνείες γιατι δεν αξίζει σε 1 τόσο απλό θέμα.
Νίκος Κούλης -
http://www.joutec.com/eng/product/teye.html
εαν ενδιαφερεται κανεις σκεφτομαι να το παραγγειλω και σε ομαδικη παραγγελια θα υπαρχει οφελος απο τα μεταφορικα.
το κοστος για ενα κομματι ειναι περιπου 400 ευρω.
-
Πολύ ωραίο γκατζετάκι
Θα ενημερώσω φίλους που ψάχνουν για κάμερα και θα σε φέρω σε επαφή αν θέλουν -
Ο χρήστης nikos έγραψε:
Πολύ ωραίο γκατζετάκι
Θα ενημερώσω φίλους που ψάχνουν για κάμερα και θα σε φέρω σε επαφή αν θέλουνσε ευχαριστω φιλε μου με το ζορι κρατιεμαι μηπως βρεθει και αλλος ενδιαφερομενος και μειωθει λιγο το κοστος εστω και των μεταφορικων τα οποια ειναι 60 περιπου ευρω.
μου ερεσε πολυ μολις το βρηκα και θα το παρω σιγουρα -
http://www.joutec.com/eng/product/teye.html[/url
Και εγω ενδιαφερωμε
παρεμε τηλ.6974660595
Σωτηρης -
Ο χρήστης nikos έγραψε:
Νάσο σε πληροφορώ οτι μετά απο αρκετές εξόδους η καμερα είναι εκει και δουλεύει χωρίς πρόβλημα και χωρίς να έχει κουνηθεί. Αμα ξέρεις πως να το φτιάξεις .... Ας αφήσουμε λοιπόν τις ειρωνείες γιατι δεν αξίζει σε 1 τόσο απλό θέμα.
Νίκος ΚούληςΑυτό δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Ξέρω περισσότερους από έναν που έχουν φάει την κάμερα στο κεφάλι. Ρώτα σχετικά τον Γ. Κοσμόπουλο. Τι σημαίνει 'αμα ξέρεις πως να το φτιάξεις' ? Ολοι οι Ελληνάρες 'ξέρουμε εμείς'...
Λοιπόν, αν θέλεις να είσαι σωστός πρέπει να αποδείξεις πως αυτό που έφτιαξες αντέχει 25g. Μπορείς ? -
Αν είσαι μηχανολόγος σίγουρα ξέρεις τη διαδηκασία να το κάνεις μόνος σου. Αν όχι, σιγά μην στο δείξω τσάμπα. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά σου και άνοιξες αυτη την κόντρα
-
25g?
αυτο το λεει ο κανονισμος καπου γιατι ετσι οπως εχω δει μερικους αγωνιζομενους να στερεωνουν διαφορα αντικειμενα μεσα στο αμαξι πιο πιθανο ειναι να τους ερθουν αυτα στο κεφαλι πριν ξεκολλησει η βαση της καμερας...
-
Τα 25g δεν είναι 25 φορές το βάρος που θα στερεωθεί ? Αν η κάμερα είναι max 1 kg, δεν είναι τρομερό να φτιαχτεί βάση που να αντέχει 25 κιλά προς όλες τις κατευθύνσεις.
Μάλλον όμως ο nass αναφέρεται στην βίδα της κάμερας ή την εσωτερική της στήριξη και όχι στην βάση του roll bar.
-
Ο χρήστης nikos έγραψε:
Αν είσαι μηχανολόγος σίγουρα ξέρεις τη διαδηκασία να το κάνεις μόνος σου. Αν όχι, σιγά μην στο δείξω τσάμπα. Δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημά σου και άνοιξες αυτη την κόντραΤο πρόβλημά μου είναι το κλασσικό ελληνικό 'ξέρω εγώ' τη στιγμή που γιαυτό υπάρχουν οι κανονισμοί που είναι εκεί ακριβώς για να μην επαφίεται η ασφάλεια στις γνώσεις ή τις 'γνώσεις' του κάθε τυχόντος. Οι κανονισμοί λοιπόν λένε πως ό,τι στερεώνεται μέσα στο αυτοκίνητο πρέπει να αντέχει σε 25g επιβράδυνση (και γενικά αυτό είναι το standard στα συστήματα και τα πρότυπα ασφάλειας, πχ. ζώνες, καθίσματα κτλ., και μάλιστα η FIA σκέφτεται να το αυξήσει λόγω της αύξησης των g που έχουν διαπιστωθεί σε πολλά ατυχήματα, μεταξύ των οποίων και των Βωβού-ΕΛΕΜ στο περσινό Παλλάδιο, όπου 'έφαγαν' πάνω από 35g). Οπότε, μηχανολόγος ή όχι (επιμένω, ρώτα το Γ. Κοσμόπουλο, που έφαγε την κάμερα στο κεφάλι, μηχανολόγος είναι και αυτός ), οι κανονισμοί ισχύουν και για σένα, ξέρεις. Και δεν ανησυχώ, όταν έρθει η ώρα, θα μου το δείξεις τζάμπα
Καμία κόντρα και εντελώς φιλικά όλα αυτά.
@GF: ας πούμε πως μια χοντρική προσέγγιση είναι αυτή που λες. Θα μου επιτρέψεις να επιμείνω, πως το βιδάκι στο κάτω μέρος της κάμερας, όπως επίσης και όλος ο (πλαστικός) σκελετός της (όντως, για αυτά μιλάω), σε καμία περίπτωση δεν αντέχει 25g ή 25 κιλά (αν βάλεις 25 κιλά πάνω στην κάμερα θα αντέξει σίγουρα ? ), δεν έχει φτιαχτεί για αυτή τη χρήση αλλά για στατικές (σε τρίποδο) φωτογραφίες-video της βάπτισης του μπέμπη πχ. Σίγουρα μπορείς να στερεώσεις μια κάμερα με ικανοποιητικό τρόπο, το κάνουν πολλοί και μάλιστα μη μηχανολόγοι, με την προϋπόθεση πως στη στερέωση αυτή δε φέρει φορτία ο ίδιος ο σκελετός της κάμερας.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
.... Σίγουρα μπορείς να στερεώσεις μια κάμερα με ικανοποιητικό τρόπο, το κάνουν πολλοί και μάλιστα μη μηχανολόγοι, με την προϋπόθεση πως στη στερέωση αυτή δε φέρει φορτία ο ίδιος ο σκελετός της κάμερας.
Δυστυχώς αν 'τυλιχτεί' με ιμάντες, σελοφάν ή ταινίες δεν είναι εύκολη η πρόσβαση για αλλαγή κασέτας κλπ. Οπότε μάλλον κάτι άλλο πρέπει να γίνει για να είναι και ασφαλής και χρηστική.
-
Η καλή βάση είναι απαραίτητη. Και καλό είναι να την δέσεις και με εναν μικρό ιμάντα απο την κεντρικά αψίδα για επιπλέον ασφάλεια.
Μια mini DV είναι κάπου στα 500 gr.
Για ευρυγώνιο φακό τι λέτε ? Χρησιμοποιεί κανείς ?
Είναι καλύτερα ? -
Η κάμερα απο την κατασκευή τοης δεν αντέχει για αυτο και τη δένεις. Πριν σπάσει η βάση του τρίποδου θα εμφανιστούν ρωγμές πάνω στην ίδια την κάμερα στο σπείρωμα. Όσοι έχετε κάμερα κοιτάξτε το υλικό που χρησιμοποιούν σε εκείνο το σημείο. Για αυτο και τη δένουμε ( Εγω χρηιμοποιώ δεματικά ή αλλιώς ty-rap)
Ναι οι κάμερες mini-DV είναι λιγότερο απο 1 κιλό (η δικιά μου είναι 700 gr περίπου).
Νάσο δεν βλέπω για ποιο λόγο να σου τη δείξω τώρα. Το αμάξι τρέχει αρκετά χρόνια με αυτη την βάση και έχει περάσει ΚΑΙ απο εσένα χωρίς να πεις τίποτα. Δεν την είδες???
Δεν είμαστε ηλίθιοι να παίζουμε με το κεφάλι μας και να μην μας ενδιαφέρει η καλή στήριξη της κάμερας. (Γιατι μου φαίνεται ετσι νομίζεις)
Αν ήταν έτσι, την έδενα και με χαρτοταινία.Φίλε kakofonix χρησιμοποιώ ευρυγώνιο φακό και είναι καλύτερη η λήψη.
-
Ο χρήστης nikos έγραψε:
Η κάμερα απο την κατασκευή τοης δεν αντέχει για αυτο και τη δένεις. Πριν σπάσει η βάση του τρίποδου θα εμφανιστούν ρωγμές πάνω στην ίδια την κάμερα στο σπείρωμα.Ακριβώς Αρα συμφωνούμε στο αυστηρά τεχνικό κομμάτι, πως ο σκελετός της κάμερας δεν είναι σωστό να συμμετέχει στη στήριξή της (πχ. από το βιδάκι). Μια στήριξη με tie-wrap ή ιμάντα και με σωστούς κολιέδες πάνω στο roll cage γενικά είναι επαρκής και ας δυσκολεύει στους χειρισμούς (safety first). Ακόμα καλύτερες οι κάμερες με ξεχωριστό φακό και την 'κεντρική μονάδα' σε κάποιο χαμηλό και ασφαλέστερο σημείο (όπως στο WRC, βέβαια τέτοια προϊόντα είναι πλέον διαθέσιμα και φτηνότερα, όπως είδαμε παραπάνω).
Νάσο δεν βλέπω για ποιο λόγο να σου τη δείξω τώρα. Το αμάξι τρέχει αρκετά χρόνια με αυτη την βάση και έχει περάσει ΚΑΙ απο εσένα χωρίς να πεις τίποτα. Δεν την είδες???
Που σου ζήτησα να μου τη δείξεις και μάλιστα τώρα ? Εξάλλου ούτε είπα ούτε υπαινίχθηκα πως δεν είναι σωστή.
Δεν είμαστε ηλίθιοι να παίζουμε με το κεφάλι μας και να μην μας ενδιαφέρει η καλή στήριξη της κάμερας. (Γιατι μου φαίνεται ετσι νομίζεις)
Κάνεις μεγάλο λάθος, καθόλου δε νομίζω έτσι. Η όλη συζήτηση γίνεται επειδή κάποιοι, προφανώς από άγνοια (δεκτή...), δεν στηρίζουν σωστά την κάμερα (πχ. χρησιμοποιούν το βιδάκι), και εξ΄ αυτών κάποιοι, κυρίως από Ελληνικού τύπου εγωισμό / ξερολισμό ('αντε ρε που θα μου πεις εσύ, πως να στηρίξω την κάμερα, εμένα, που είμαι 40 χρόνια μηχανικός / αγωνιζόμενος / μηχανολόγος / φούρναρης / αστροναύτης' ) δεν δέχονται τα προφανή. Σε αυτούς αναφέρομαι. Αν συμπεριλαμβάνεσαι, ΟΚ, διαφορετικά χαλάρωσε...
-
Νάσο θεώρησα αυτονόητο οτι δεν θα στηριχθεί η κάμερα μόνο στο βιδάκι. Προφανώς αυτή μου η παράληψη δημιούργησε την όλη διαμάχη. Όλα ΟΚ λοιπόν
ΓΙΑ IN-CAR ΠΛΑΝΑ