-
Εμένα μου φάνηκε μια βλακεία και μισή. Σκυλοβαρέθηκα και είπα έλεος μπροστά σε τόση ανοργανωσιά. Οι ομάδες με τα μονοθέσια έχουν όση σχέση έχει ο Στέφανος Χίος με ένα σοβαρό δελτίο ειδήσεων και το μόνο που μπορώ να δω ως θετικό είναι η προσπάθεια να δει κόσμος που δεν παρακολουθεί μηχανοκίνητο αθλητισμό μια χαμηλότερη της F1 κατηγορία, έχοντας την ψευδαίσθηση ότι τρέχει ο γαυρος ή η Σεβιγια, μπας και του αρέσει και αρχίζει και παρακολουθεί γενικότερα!
-
Αυτό που έλαβα εγώ σαν τηλεθεατής, είναι πως τα μονοθέσια και/ή οι ομάδες κινούνται σε ερασιτεχνικό επίπεδο από πολλές απόψεις. Δεν είναι μόνο οι οδηγοί, αλλά είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχουν τόσα μηχανικά προβλήματα σε αγώνα ενιαίου. Σασί από την Elan (Panoz) και κινητήρας από την Menard Competition Technologies. Τώρα να μου πεις, αγγλικός V12, τι περίμενες; Ένας θεός ξέρει ποιον κινητήρα έχουν για βάση. Πολύ πιθανόν να είναι ο V12 της Jaguar που έμπαινε στα πρωτότυπα του Le Mans στις αρχές της δεκαετίας του '90.
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι το σύστημα των κατατακτήριων, όπως και το reverse grid για τον δεύτερο αγώνα. Για ένα τέτοιο series που είναι λίγο 'του χαβαλέ', βέβαια, έχει ενδιαφέρον. Σε σοβαρό πρωτάθλημα δεν επιτρέπονται τέτοιες αλχημείες. Δεν βοήθησαν και οι περιστάσεις στον πρώτο γύρο του φετινού πρωταθλήματος, με τον καιρό να μην αφήνει περιθώρια για 100% σωστή αξιολόγηση των ομάδων ή του θεάματος. Θα περιμένω και τον δεύτερο γύρο στο Nurburgring ελπίζοντας σε καλύτερη προετοιμασία ομάδων και οδηγών και νορμάλ συνθήκες. -
Cavallino οι ομαδες δεν ειναι ερασιτεχνικες, οι μισες τουλαχιστον πχ Playteam Eurointernational Hitech FMS εχουν εμπειρια. Το ιδιο και οι οδηγοι.
Οπως γραψανε κι αλλοι παραπανω εφοσον οι συλλογοι δε συμβαλλουν σχεδον σε τιποτα ουτε καν στο οικονομικο ειναι σα να τρεχουν οι παραπανω ομαδες οπως σε καθε αλλο πρωταθλημα, με το μονο σχετικο με το ποδοσφαιρο να ειναι το livery στα αμαξια και οι freestylers στο paddock μηπως και ενδιαφερθει ο κοσμος. Εφηυραν δηλαδη οι ερευνητες αγορας market gap απο κει που δεν υπηρχε και λογικα θα αποτυχει.
Παντως το συστημα δοκιμαστικων ηταν ο,τι καλυτερο εχουμε δει. Συμφωνησαν και με την Atletico λεει και εκλεισε το grid.
GoForPole τι γνωμη εχεις για το reverse grid? Πιστευεις οτι ειναι δικαιο? ...............
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Τώρα να μου πεις, αγγλικός V12, τι περίμενες; Ένας θεός ξέρει ποιον κινητήρα έχουν για βάση. Πολύ πιθανόν να είναι ο V12 της Jaguar που έμπαινε στα πρωτότυπα του Le Mans στις αρχές της δεκαετίας του '90.Μπα, κάποιος υπεύθυνος της Menard που μιλούσε στον Α τόνιζε ξανά και ξανά ότι ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος from scratch και αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά στο μηχανοκίνητο αθλητισμό ή κάτι τέτοιο. Λες και στη F1 ο V8 Toyota είναι 2 'βιδωμενοι' I4 από το Auris, η BMW υποκύβισε τον παλιό κινητήρα της M5 και η Ferrari έκοψε μια φέτα V2 από τον παλιό V10...
Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι το σύστημα των κατατακτήριων, όπως και το reverse grid για τον δεύτερο αγώνα.
Η κατατακτήριες ΙΜΟ είναι χαζομάρα. Περισσότερο πολύπλοκη και βαρετή διαδικασία απ'ότι χρειάζεται (ίσως 'ποδοσφαιροποιημένη'?). Οι 2 αγώνες με αντίστροφη σειρά εκκίνησης είναι καλή ιδέα, όπως στα πρωταθλήματα τουρισμού και αφήνει και 'ημίχρονο' για διαφημίσεις.
Πάντως η διαφορά στον προϋπολογισμό και το επίπεδο επαγγελματισμού σε σχέση με άλλα πρωταθλήματα φαίνεται. Πχ. στα πιτ, ενώ στη F1 έχουν ειδικά σχεδιασμένους ανεμιστήρες που ταιριάζουν ακριβώς με την εισαγωγή των ψυγείων, εδώ έβαζαν έναν απλό box fan (από το Praktiker ίσως).
-
Emena ayto poy moy xtyphse asxhma einai otan mphke to mono8esio ths Dordmunt h opws legetai me spameno rygxos oi mhxanikoi sta pits den htabn kan etoimh, ton ksandiwksane kai otan mphke ston epomeno gyro anti na to allaksoyn ton balane mesa...... :s
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Emena ayto poy moy xtyphse asxhma einai otan mphke to mono8esio ths Dordmunt h opws legetai me spameno rygxos oi mhxanikoi sta pits den htabn kan etoimh, ton ksandiwksane kai otan mphke ston epomeno gyro anti na to allaksoyn ton balane mesa...... :sΟπως επίσης το ότι καθυστέρησαν απαράδεκτα να σβήσουν τη φωτιά στο άλλο μονοθέσιο και τους παρακάλαγε ο οδηγός να τη σβήσουν και να τραβήξουν το μονοθέσιο έξω!
-
E ok. Se ayto einai 8ema pistas kai oxi omadwn kai organwth. Yphrxan kai alla kraygalaia apo pleyras anrwpwn ths pistas.....
-
Πολλα πολλα λαθη...
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Cavallino οι ομαδες δεν ειναι ερασιτεχνικες, οι μισες τουλαχιστον πχ Playteam Eurointernational Hitech FMS εχουν εμπειρια. Το ιδιο και οι οδηγοι.Το κακο ειναι οτι η λιστα με τις καλες ομαδες σταματαει καπου εκει (αντε βαλε και την GTA), βεβαια και απο αυτες η Playteam πρωτη φορα βλεπει μονοθεσιο ενω Hitech και GTA εχουν εμπειρια μεχρι F3 και αυτο το μονοθεσιο ειναι λιγααααακι πιο συνθετο απο μια Dallara. Η κατασταση σε αυτο τον τομεα ειναι ενα μικρο δραμα.
το μονο σχετικο με το ποδοσφαιρο να ειναι το livery στα αμαξια και οι freestylers στο paddock μηπως και ενδιαφερθει ο κοσμος. Εφηυραν δηλαδη οι ερευνητες αγορας market gap απο κει που δεν υπηρχε και λογικα θα αποτυχει.
Υπαρχει κατι που αφηνεις απεξω, το access που εχουν οι συλογοι στα media ή ακομη περισσοτερα τα δικα τους media. Ηδη στην Ελλαδα εχει μεταφραστει σε ενα τρελο τηλεοπτικο συμβολαιο και γενικοτερα στην Ευρωπη το SLF εχει καλυψη που A1GP και GP2 θα σκοτωναν για να αποκτησουν. Βεβαια θα μου πεις καλη η καλυψη αλλα αν δε βλεπει κανεις; Κι ομως στην Ελλαδα ο πρωτος αγωνας τα πηγε καλα.
GoForPole τι γνωμη εχεις για το reverse grid? Πιστευεις οτι ειναι δικαιο?
Ετσι οπως ειναι η αξιοπιστια θα μπορουσαν να κανουν κληρωση, το ιδιο θα ηταν.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
το μονο σχετικο με το ποδοσφαιρο να ειναι το livery στα αμαξια και οι freestylers στο paddock μηπως και ενδιαφερθει ο κοσμος. Εφηυραν δηλαδη οι ερευνητες αγορας market gap απο κει που δεν υπηρχε και λογικα θα αποτυχει.
Υπαρχει κατι που αφηνεις απεξω, το access που εχουν οι συλογοι στα media ή ακομη περισσοτερα τα δικα τους media. Ηδη στην Ελλαδα εχει μεταφραστει σε ενα τρελο τηλεοπτικο συμβολαιο και γενικοτερα στην Ευρωπη το SLF εχει καλυψη που A1GP και GP2 θα σκοτωναν για να αποκτησουν. Βεβαια θα μου πεις καλη η καλυψη αλλα αν δε βλεπει κανεις; Κι ομως στην Ελλαδα ο πρωτος αγωνας τα πηγε καλα.
Το οποίο έχει ενδιαφέρον αν σκεφτείς πως την ίδια στιγμή σε ΕΤ3 και Eurosport έτρεχαν τα 'καλά' motogp (τα οποία και είδα προσωπικά, για SLF άλλαζα πεταχτά με zapping).
-
Γύριζα που και που στον Αλφα, μόνο και μόνο για να ακούσω τους V12. Το όλο concept δεν μου έλεγε κάτι.
Μπορεί στον επόμενο αγώνα να μου κινήσει το ενδιαφέρον.. -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Το οποίο έχει ενδιαφέρον αν σκεφτείς πως την ίδια στιγμή σε ΕΤ3 και Eurosport έτρεχαν τα 'καλά' motogp (τα οποία και είδα προσωπικά, για SLF άλλαζα πεταχτά με zapping).Ναι βεβαια, ειναι εντυπωσιακο οτι το MotoGP το εφαγαν για κολατσο. Ισως παιζει ρολο και το πιο καναλι δειχνει οχι απαραιρητα το τι δειχνει.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το οποίο έχει ενδιαφέρον αν σκεφτείς πως την ίδια στιγμή σε ΕΤ3 και Eurosport έτρεχαν τα 'καλά' motogp (τα οποία και είδα προσωπικά, για SLF άλλαζα πεταχτά με zapping).
Ναι βεβαια, ειναι εντυπωσιακο οτι το MotoGP το εφαγαν για κολατσο. Ισως παιζει ρολο και το πιο καναλι δειχνει οχι απαραιρητα το τι δειχνει.
To τραγικό είναι ότι ήταν την ίδια ώρα, και παρόλο που οι ινδιάνοι του MotoGP είναι 'χαβαλέδες' σε σύγκριση με τον αποστειρωμένο κόσμο της F1, η σύγκριση του SLF με το MotoGP έδειχνε τον ερασιτεχνισμό του όλου εγχειρήματος (αφήνοντας απ' έξω τα οικονομικά μεγέθη). Ειδικά η εικόνα στα pits τα έλεγε όλα...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το οποίο έχει ενδιαφέρον αν σκεφτείς πως την ίδια στιγμή σε ΕΤ3 και Eurosport έτρεχαν τα 'καλά' motogp (τα οποία και είδα προσωπικά, για SLF άλλαζα πεταχτά με zapping).
Ναι βεβαια, ειναι εντυπωσιακο οτι το MotoGP το εφαγαν για κολατσο. Ισως παιζει ρολο και το πιο καναλι δειχνει οχι απαραιρητα το τι δειχνει.
Κ εγώ προς τα κεί κλείνω.Αν κ το θεωρώ τραγικό.
Σε μία άτυπη σύγκριση τηλεθέασης δεν θα υπήρχε περίπτωση να μην δώ Μότο ΤζίΠι για να βάλω SLF.Αλλά εδώ περνάμε στη προσωπική επιλογή κ τελικά στο κοινό που απευθύνεται το καθένα.Από την αρχή εμένα δεν μου άρεσε η ποδοσφαιροποίηση έστω κ χρωματικά των μονοθεσίων,αφού είναι 2 ασυμβίβαστοι κόσμοι.Ο οπαδός βέβαια θα κάτσει να δεί την αγαπημένη του ομάδα άρα με την ίδια λογική θα δεί κ SLF.Γενικότερα πάντως πέρα από τα ευτράπελα που είδα δεν μπορώ να πω οτι με συγκίνησε ή ήταν κάτι το ξεχωριστό.Ίσως ένα ζευγάρι ελληνικά χέρια να αλλάξει τον τρόπο που το βλέπουν αρκετοί αλλά για τον καμμένο οπαδό η ομάδα θα μετράει.
-
Συμφωνώ για το ζευγάρι με ελληνικά χέρια γιατί ο θεσμός έγινε για κάποιο σκοπό και επειδή τα πραγματικά ταλέντα χάνονται σε αυτή την χώρα μήπως θα πρέπει ο Ολυμπιακός να κάνει την υπέρβαση? Σημασία έχει ότι ο θεσμός θα περάσει χρόνο ώστε να καθιερωθεί...
-
αυτον το Γκωνια ρε παιδια τι τον εχουν εκει..πωω τον ρωταει πιο ειναι το πιο γρηγορο αμαξι που εχεις οδηγησει και τους λεει μια corvette που πηγα λειβαδια αλλα δεν θα σας πω ποσο χρονο το εκανα.....
ελα ρε Γκωνια χερα!
-
sorry, αλλα οποτε βλεπω τον γκωνια, θυμαμε αυτο
http://uk.youtube.com/watch?v=CufFh1DYR4I
Επικη παιχτουρα
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
αυτον το Γκωνια ρε παιδια τι τον εχουν εκει..πωω τον ρωταει πιο ειναι το πιο γρηγορο αμαξι που εχεις οδηγησει και τους λεει μια corvette που πηγα λειβαδια αλλα δεν θα σας πω ποσο χρονο το εκανα.....ελα ρε Γκωνια χερα!
Αυτος δεν ειχε τρακαρει σοβαρα πριν καμποσα χρονια;
-
Ναι.... Με ένα TVR, αν θυμάμαι καλά, στην παραλιάκη...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ναι.... Με ένα TVR, αν θυμάμαι καλά, στην παραλιάκη...Ο Νταμπιζας πρεπει να ηταν αν θυμαμαι.
SuperLeague Formula