Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!! ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Α4 ΤQ 190PS
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!! ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Α4 ΤQ 190PS
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    6
    17
    262
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sfrag last edited by

      ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ AUDI KAI ΓΡΑΤΣΙΑ
      ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ

      Θέμα: Προβλήματα σε AUDI A4 TQ 190ps

      Κύριοι,
      Θέτω υπόψη σας τα προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο AUDI A4 TQ 190ps με αριθμό κυκλοφορίας ΖΜΚ 9454, ιδιοκτησίας μου το οποίο αγοράστηκε από την Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. το Σεπτέμβριο του 2003

      1. Στα 1400 χλμ. περίπου και ενώ το αυτοκίνητο είναι για έλεγχο στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. για κάποια χτυπήματα και τριγμούς που ακούγονται στο πίσω δεξί κάθισμα, το αυτοκίνητο τρακάρεται από υπάλληλο της εταιρείας και μέσα στο χώρο του service σε κολώνα. Αναγνωρίζεται η υπαιτιότητα από τους κ. Τζιβάρα και Σέλτσικα και γίνονται χωρίς χρέωσή μου οι παρακάτω επισκευές :
        · Αλλαγή και βάψιμο εσωτερικό και εξωτερικό του πίσω προφυλακτήρα.
        · Επισκευή και βάψιμο του πίσω αριστερού φτερού.
        · Αλλαγή του πίσω αριστερού φαναριού.

      2. Την επομένη ημέρα της παραλαβής του αυτοκινήτου και κατά τη διάρκεια ταξιδιού με βροχή προς Βόλο, ο υπογράφων παρουσιάζει τα παρακάτω συμπτώματα:
        · Ο φάρυγγας ξεραίνεται και καιει, σύμπτωμα το οποίο ανάλογα με το χρόνο παραμονής στο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει να περάσει έως και πέντε ώρες
        · Μία περίεργη μυρωδιά διαπιστώνεται στο χώρο αποσκευών και στο ύψος του που κλείνει η πόρτα.
        Την επομένη εργάσιμη το αυτοκίνητο πηγαίνει στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. όπου καλούνται οι υπεύθυνοι κ. Τζιβάρας και Σέλτσικας να διαπιστώσουν το πρόβλημα όσον αφορά τη μυρουδιά όπως και γίνεται. Σε ερώτησή μου αν φταιει η βαφή του που χρησιμοποιήθηκε κατά την επισκευή παίρνω αρνητική απάντηση και ότι θα πρέπει να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο και αν συνεχίσει το πρόβλημα να ξαναπάει για έλεγχο.
        Ακολουθούνται οι οδηγίες αλλά το πρόβλημα δεν σταματά, διαπιστώνεται μάλιστα και από τρίτους επανειλημμένα, ενώ εντείνεται όταν επικρατεί υγρός καιρός και ο κλιματισμός είναι ανοικτός.
        Το αυτοκίνητο επιστρέφει στο service και παραμένει για διάστημα τριών ημερών όπου οδηγείται από τους μηχανικούς του συνεργείου κ. Σέλτσικα, Τζιβάρα, Προβατά όπου και διαπιστώνεται ότι το πρόβλημα υφίσταται. Τα μέτρα τα οποία πάρθηκαν ήταν:
        · Ψεκάστηκαν με φάρμακο οι αεραγωγοί
        · Αλλάχτηκε το φίλτρο καμπίνας

      Δυστυχώς καμία από τις παραπάνω απόπειρες αντιμετώπισης του προβλήματος δεν έχει αποδώσει και το πρόβλημα με τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα συνεχίζεται χωρίς ύφεση (το αυτοκίνητο σήμερα έχει 9000 χλμ.), ενώ υπάρχει ο κίνδυνος της δημιουργίας σοβαρού προβλήματος υγείας τόσο σε μένα όσο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου.

      Με βάση τα παραπάνω παρακαλώ να προχωρήσετε σε επισκευή του προβλήματος πού έχει το αυτοκίνητο και αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αλλαγή του αυτοκινήτου.

      Με εκτίμηση

      Σταύρος Φραγγινέας
      Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sfrag last edited by

        ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ AUDI KAI ΓΡΑΤΣΙΑ
        ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ

        Θέμα: Προβλήματα σε AUDI A4 TQ 190ps

        Κύριοι,
        Θέτω υπόψη σας τα προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο AUDI A4 TQ 190ps με αριθμό κυκλοφορίας ΖΜΚ 9454, ιδιοκτησίας μου το οποίο αγοράστηκε από την Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. το Σεπτέμβριο του 2003

        1. Στα 1400 χλμ. περίπου και ενώ το αυτοκίνητο είναι για έλεγχο στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. για κάποια χτυπήματα και τριγμούς που ακούγονται στο πίσω δεξί κάθισμα, το αυτοκίνητο τρακάρεται από υπάλληλο της εταιρείας και μέσα στο χώρο του service σε κολώνα. Αναγνωρίζεται η υπαιτιότητα από τους κ. Τζιβάρα και Σέλτσικα και γίνονται χωρίς χρέωσή μου οι παρακάτω επισκευές :
          · Αλλαγή και βάψιμο εσωτερικό και εξωτερικό του πίσω προφυλακτήρα.
          · Επισκευή και βάψιμο του πίσω αριστερού φτερού.
          · Αλλαγή του πίσω αριστερού φαναριού.

        2. Την επομένη ημέρα της παραλαβής του αυτοκινήτου και κατά τη διάρκεια ταξιδιού με βροχή προς Βόλο, ο υπογράφων παρουσιάζει τα παρακάτω συμπτώματα:
          · Ο φάρυγγας ξεραίνεται και καιει, σύμπτωμα το οποίο ανάλογα με το χρόνο παραμονής στο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει να περάσει έως και πέντε ώρες
          · Μία περίεργη μυρωδιά διαπιστώνεται στο χώρο αποσκευών και στο ύψος του που κλείνει η πόρτα.
          Την επομένη εργάσιμη το αυτοκίνητο πηγαίνει στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. όπου καλούνται οι υπεύθυνοι κ. Τζιβάρας και Σέλτσικας να διαπιστώσουν το πρόβλημα όσον αφορά τη μυρουδιά όπως και γίνεται. Σε ερώτησή μου αν φταιει η βαφή του που χρησιμοποιήθηκε κατά την επισκευή παίρνω αρνητική απάντηση και ότι θα πρέπει να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο και αν συνεχίσει το πρόβλημα να ξαναπάει για έλεγχο.
          Ακολουθούνται οι οδηγίες αλλά το πρόβλημα δεν σταματά, διαπιστώνεται μάλιστα και από τρίτους επανειλημμένα, ενώ εντείνεται όταν επικρατεί υγρός καιρός και ο κλιματισμός είναι ανοικτός.
          Το αυτοκίνητο επιστρέφει στο service και παραμένει για διάστημα τριών ημερών όπου οδηγείται από τους μηχανικούς του συνεργείου κ. Σέλτσικα, Τζιβάρα, Προβατά όπου και διαπιστώνεται ότι το πρόβλημα υφίσταται. Τα μέτρα τα οποία πάρθηκαν ήταν:
          · Ψεκάστηκαν με φάρμακο οι αεραγωγοί
          · Αλλάχτηκε το φίλτρο καμπίνας

        Δυστυχώς καμία από τις παραπάνω απόπειρες αντιμετώπισης του προβλήματος δεν έχει αποδώσει και το πρόβλημα με τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα συνεχίζεται χωρίς ύφεση (το αυτοκίνητο σήμερα έχει 9000 χλμ.), ενώ υπάρχει ο κίνδυνος της δημιουργίας σοβαρού προβλήματος υγείας τόσο σε μένα όσο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου.

        Με βάση τα παραπάνω παρακαλώ να προχωρήσετε σε επισκευή του προβλήματος πού έχει το αυτοκίνητο και αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αλλαγή του αυτοκινήτου.

        Με εκτίμηση

        Σταύρος Φραγγινέας
        Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sfrag last edited by

          ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ AUDI KAI ΓΡΑΤΣΙΑ
          ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ

          Θέμα: Προβλήματα σε AUDI A4 TQ 190ps

          Κύριοι,
          Θέτω υπόψη σας τα προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο AUDI A4 TQ 190ps με αριθμό κυκλοφορίας ΖΜΚ 9454, ιδιοκτησίας μου το οποίο αγοράστηκε από την Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. το Σεπτέμβριο του 2003

          1. Στα 1400 χλμ. περίπου και ενώ το αυτοκίνητο είναι για έλεγχο στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. για κάποια χτυπήματα και τριγμούς που ακούγονται στο πίσω δεξί κάθισμα, το αυτοκίνητο τρακάρεται από υπάλληλο της εταιρείας και μέσα στο χώρο του service σε κολώνα. Αναγνωρίζεται η υπαιτιότητα από τους κ. Τζιβάρα και Σέλτσικα και γίνονται χωρίς χρέωσή μου οι παρακάτω επισκευές :
            · Αλλαγή και βάψιμο εσωτερικό και εξωτερικό του πίσω προφυλακτήρα.
            · Επισκευή και βάψιμο του πίσω αριστερού φτερού.
            · Αλλαγή του πίσω αριστερού φαναριού.

          2. Την επομένη ημέρα της παραλαβής του αυτοκινήτου και κατά τη διάρκεια ταξιδιού με βροχή προς Βόλο, ο υπογράφων παρουσιάζει τα παρακάτω συμπτώματα:
            · Ο φάρυγγας ξεραίνεται και καιει, σύμπτωμα το οποίο ανάλογα με το χρόνο παραμονής στο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει να περάσει έως και πέντε ώρες
            · Μία περίεργη μυρωδιά διαπιστώνεται στο χώρο αποσκευών και στο ύψος του που κλείνει η πόρτα.
            Την επομένη εργάσιμη το αυτοκίνητο πηγαίνει στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. όπου καλούνται οι υπεύθυνοι κ. Τζιβάρας και Σέλτσικας να διαπιστώσουν το πρόβλημα όσον αφορά τη μυρουδιά όπως και γίνεται. Σε ερώτησή μου αν φταιει η βαφή του που χρησιμοποιήθηκε κατά την επισκευή παίρνω αρνητική απάντηση και ότι θα πρέπει να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο και αν συνεχίσει το πρόβλημα να ξαναπάει για έλεγχο.
            Ακολουθούνται οι οδηγίες αλλά το πρόβλημα δεν σταματά, διαπιστώνεται μάλιστα και από τρίτους επανειλημμένα, ενώ εντείνεται όταν επικρατεί υγρός καιρός και ο κλιματισμός είναι ανοικτός.
            Το αυτοκίνητο επιστρέφει στο service και παραμένει για διάστημα τριών ημερών όπου οδηγείται από τους μηχανικούς του συνεργείου κ. Σέλτσικα, Τζιβάρα, Προβατά όπου και διαπιστώνεται ότι το πρόβλημα υφίσταται. Τα μέτρα τα οποία πάρθηκαν ήταν:
            · Ψεκάστηκαν με φάρμακο οι αεραγωγοί
            · Αλλάχτηκε το φίλτρο καμπίνας

          Δυστυχώς καμία από τις παραπάνω απόπειρες αντιμετώπισης του προβλήματος δεν έχει αποδώσει και το πρόβλημα με τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα συνεχίζεται χωρίς ύφεση (το αυτοκίνητο σήμερα έχει 9000 χλμ.), ενώ υπάρχει ο κίνδυνος της δημιουργίας σοβαρού προβλήματος υγείας τόσο σε μένα όσο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου.

          Με βάση τα παραπάνω παρακαλώ να προχωρήσετε σε επισκευή του προβλήματος πού έχει το αυτοκίνητο και αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αλλαγή του αυτοκινήτου.

          Με εκτίμηση

          Σταύρος Φραγγινέας
          Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hunter last edited by

            Σταύρο,παρόμοιο πρόβλημα είχε ένας θείος μου,μετά από επισκευή σέ αντιπροσωπεία τής Θεσσαλονίκης σέ ένα Πασσάτ.Οι 'μάστορες' κόψανε τήν πλεξούδα καί τήν ξανασυνδέσανε μέ μονωτική ταινία.Τό αποτέλεσμα ήταν ότι μόλις άναβε τά φώτα,γέμιζε η καμπίνα μέ καπνό,διότι καιγότανε η πλεξούδα στό σημείο όπου είχε ξανασυνδεθεί.
            Φυσικά μόλις ανακαλύψαμε τό 'γιατροσόφι' έγινε τό σώσε!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Χωρίς να είμαι ειδικός

              Μήπως χτυπήθηκε καμμιά εξάτμιση ή το ντεπόζιτο και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sfrag last edited by

                Αυτή η μυρωδιά έχει φύγει σχεδόν, όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο δεν μυριζεις κάτι αλλά μετά απο δέκα περίπου λεπτά παθαίνεις; τα συμπτώματα στο φάρυγγα που περιγράφω κύρια τις υγρες ημέρες
                Δεν υπάρχει καπνός.
                Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και απο κάτω όταν έμεινε τρεις ημέρες στο συνεργείο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Σταύρο,κατά τή γνώμη μου,αφού δέν υπάρχει αυτό τό φαινόμενο όταν τό αυτοκίνητο είναι σβηστό,τό αέριο αυτό (πού γιά αέριο πιθανά τοξικό πρόκειται) είναι αποτέλεσμα καψίματος κάποιου υλικού,μόλις η θερμοκρασία ανέβει.Φυσικά αυτό είναι τηλε-διάγνωση,μέ ότι αυτό συνεπάγεται έτσι;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cpp last edited by

                    Δηλαδή είναι τελείως ξηρή η ατμόσφαιρα με το air condition ανοικτό?
                    Είναι θέμα air condition θεωρείς ή κάτι από το τρακάρισμα?

                    Επιπλέον
                    Γράψε μας αν μπορείες τις εντυπώσεις σου από το αυτοκίνητο μετά από 9,000 χλμ στο δρόμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kouk last edited by

                      Σταύρο,το πρόβλημα πρέπει να είναι σχετικό με το σύστημα εξαερισμού του αυτοκινήτου!
                      Τσεκαρε για απώλεια φρέον..ή για τυχόν διαφυγή των αναθυμιάσεων στον χώρο του κι κινητήρα!
                      Στο Α4ΤQ τα αέρια απο το τούρμπο οδηγούνται απο ενα σωλήνα πάλι στην εισαγωγή [γι' αυτό και δεν ακούγεται η σκάστρα].

                      Πάντως μάλλον για φρέον νομίζω οτι πρέπει να ψάξεις...είναι και εύκολο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sfrag last edited by

                        **Το πρόβλημα ειναι πολυ σοβαρο πρέπει να έχει σχέση με τον κλιματισμο και είναι πιθανο να χρειαστεί να λυθούν τα πάντα **
                        Μη φανταστέις ότι το τρακάρισμα ήταν σπουδαίο βασικά ήταν βαθύ ξύσιμο αλλά υποχρεώθηκαν να τα αλλάξουν όλα

                        εγω ήδη τους έχω προιδεάσει ότι θα ζητήσω αντικατάσταση

                        ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΡΙΣΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟ (ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ)
                        αλλα τι να το κάνεις είμαι
                        απογοητευμένος εντελώς
                        μη ξεχνάς ότι έδωσα 43000 Ευρώ και δεν μπορώ να οδηγήσω το αυτοκίνητο
                        Είναι εργαλείο δουλειας γιατι ταξιδεύω συνεχώς για οικοδομές που έχω στο Βόλο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Σταύρο,σε οποιοδήποτε κατάστημα που βάζει κλιματισμούς έχουν ενα εργαλείο για την ανίχνευση φρέοντος!!!

                          Πήγαινε σε ένα και τσεκάρισε το!!

                          Οσο για το λύσιμο...δεν νομίζω...συνήθως τα τσιμουχάκια είναι!!!

                          Κουράγιο...και μην απογοητεύεσαι...είναι ενα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα για μεγάλα ταξίδια!!

                          ΥΓ Προς Θεού όμως μην χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sfrag last edited by

                            Κουκ
                            Απο Γρατσία για φρεον το απεκλισαν γιατι είναι υπο πίεση και αν υπάρχει διαροή φεύγει αμέσως για το άλλο θα δώ έτσι και αλλιώς θα το δεί πραγματογνώμονας απο κοσμοκάρ. Καυσαέρια δεν είναι γιατί δεν υπάρχει μυρωδιά.
                            Με την αδερφή μου που είναι γιατρός συζητώντας μού είπε πως είναι αλλέργική αντίδραση σε πτητικό αέριο

                            Αλλά δε μου φαίνεται ότι θα μπορέσουν να βρούν κάτι το θεωρούν πολύ δύσκολο έτσι λένε τουλάχιστον

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sfrag last edited by

                              κουκ ξερεις κάποιον ειδικό στα a/c?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                cpp last edited by

                                Μπες http://www.audiworld.com πήγαινε στο search βάλε την λέξη smell και θα βρεις διάφορα topic ίσως κάποιο σε βοηθήσει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Ο χρήστης sfrag έγραψε:
                                  κουκ ξερεις κάποιον ειδικό στα a/c?

                                  Πολλοί είναι καλοί...εγω ξέρω έναν στην Ν.Κηφισιά (Αδάμων) και ο gatony έναν στον Καρέα!

                                  Αυτό που λένε στην Kosmocar δεν είναι σωστό!
                                  Διαφυγή φρέοντος δεν σημαίνει ντε και καλά να φύγει όλο το αέριο!
                                  Συνήθως απο στράβωμα του σωλήνα ή απο αστοχία στις τσιμούχες χάνεται το αέριο σιγά σιγά!!

                                  Ο ανιχνευτής δείχνει που περίπου και αν χάνεται αέριο και μετά βάζουν μέσα φρέον με φώσφορο ή χρώμα!Εκει που θα φανεί είναι η τρύπα!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gatony last edited by

                                    Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                    κουκ ξερεις κάποιον ειδικό στα a/c?

                                    Πολλοί είναι καλοί...εγω ξέρω έναν στην Ν.Κηφισιά (Αδάμων) και ο gatony έναν στον Καρέα!

                                    Αυτό που λένε στην Kosmocar δεν είναι σωστό!
                                    Διαφυγή φρέοντος δεν σημαίνει ντε και καλά να φύγει όλο το αέριο!
                                    Συνήθως απο στράβωμα του σωλήνα ή απο αστοχία στις τσιμούχες χάνεται το αέριο σιγά σιγά!!

                                    Ο ανιχνευτής δείχνει που περίπου και αν χάνεται αέριο και μετά βάζουν μέσα φρέον με φώσφορο ή χρώμα!Εκει που θα φανεί είναι η τρύπα!!

                                    Έτσι ακριβώς είναι: το φρέον δεν είναι ανάγκη να έχει φύγει όλο.
                                    Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σου στείλω με pm λεπτομέρειες για τον 'ειδικό στα a/c' ,είναι πάντως στο Βύρωνα-δίπλα στην Κατεχάκη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sfrag last edited by

                                      Gatony, Στείλτο μου σε pm σε παρακαλώ

                                      [moderator]Το θέμα μεταφέρεται στα Τεχνικά Θέματα για περαιτέρω ψάξιμο!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Μηπως στο σημειο που εγιναν οι εργασιες αποκαταστασης απο το χτυπημα υπαρχουν φιλτρα/σωληνακια του ρεζερβουαρ (ενεργου ανθρακα ; )τα οποια εχουν σπασει/αποσυνδεθει και φερνουν αναθυμιασεις στη καμπινα ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr