-
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ AUDI KAI ΓΡΑΤΣΙΑ
ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗΘέμα: Προβλήματα σε AUDI A4 TQ 190ps
Κύριοι,
Θέτω υπόψη σας τα προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο AUDI A4 TQ 190ps με αριθμό κυκλοφορίας ΖΜΚ 9454, ιδιοκτησίας μου το οποίο αγοράστηκε από την Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. το Σεπτέμβριο του 2003-
Στα 1400 χλμ. περίπου και ενώ το αυτοκίνητο είναι για έλεγχο στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. για κάποια χτυπήματα και τριγμούς που ακούγονται στο πίσω δεξί κάθισμα, το αυτοκίνητο τρακάρεται από υπάλληλο της εταιρείας και μέσα στο χώρο του service σε κολώνα. Αναγνωρίζεται η υπαιτιότητα από τους κ. Τζιβάρα και Σέλτσικα και γίνονται χωρίς χρέωσή μου οι παρακάτω επισκευές :
· Αλλαγή και βάψιμο εσωτερικό και εξωτερικό του πίσω προφυλακτήρα.
· Επισκευή και βάψιμο του πίσω αριστερού φτερού.
· Αλλαγή του πίσω αριστερού φαναριού. -
Την επομένη ημέρα της παραλαβής του αυτοκινήτου και κατά τη διάρκεια ταξιδιού με βροχή προς Βόλο, ο υπογράφων παρουσιάζει τα παρακάτω συμπτώματα:
· Ο φάρυγγας ξεραίνεται και καιει, σύμπτωμα το οποίο ανάλογα με το χρόνο παραμονής στο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει να περάσει έως και πέντε ώρες
· Μία περίεργη μυρωδιά διαπιστώνεται στο χώρο αποσκευών και στο ύψος του που κλείνει η πόρτα.
Την επομένη εργάσιμη το αυτοκίνητο πηγαίνει στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. όπου καλούνται οι υπεύθυνοι κ. Τζιβάρας και Σέλτσικας να διαπιστώσουν το πρόβλημα όσον αφορά τη μυρουδιά όπως και γίνεται. Σε ερώτησή μου αν φταιει η βαφή του που χρησιμοποιήθηκε κατά την επισκευή παίρνω αρνητική απάντηση και ότι θα πρέπει να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο και αν συνεχίσει το πρόβλημα να ξαναπάει για έλεγχο.
Ακολουθούνται οι οδηγίες αλλά το πρόβλημα δεν σταματά, διαπιστώνεται μάλιστα και από τρίτους επανειλημμένα, ενώ εντείνεται όταν επικρατεί υγρός καιρός και ο κλιματισμός είναι ανοικτός.
Το αυτοκίνητο επιστρέφει στο service και παραμένει για διάστημα τριών ημερών όπου οδηγείται από τους μηχανικούς του συνεργείου κ. Σέλτσικα, Τζιβάρα, Προβατά όπου και διαπιστώνεται ότι το πρόβλημα υφίσταται. Τα μέτρα τα οποία πάρθηκαν ήταν:
· Ψεκάστηκαν με φάρμακο οι αεραγωγοί
· Αλλάχτηκε το φίλτρο καμπίνας
Δυστυχώς καμία από τις παραπάνω απόπειρες αντιμετώπισης του προβλήματος δεν έχει αποδώσει και το πρόβλημα με τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα συνεχίζεται χωρίς ύφεση (το αυτοκίνητο σήμερα έχει 9000 χλμ.), ενώ υπάρχει ο κίνδυνος της δημιουργίας σοβαρού προβλήματος υγείας τόσο σε μένα όσο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου.
Με βάση τα παραπάνω παρακαλώ να προχωρήσετε σε επισκευή του προβλήματος πού έχει το αυτοκίνητο και αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αλλαγή του αυτοκινήτου.
Με εκτίμηση
Σταύρος Φραγγινέας
Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος -
-
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ AUDI KAI ΓΡΑΤΣΙΑ
ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗΘέμα: Προβλήματα σε AUDI A4 TQ 190ps
Κύριοι,
Θέτω υπόψη σας τα προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο AUDI A4 TQ 190ps με αριθμό κυκλοφορίας ΖΜΚ 9454, ιδιοκτησίας μου το οποίο αγοράστηκε από την Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. το Σεπτέμβριο του 2003-
Στα 1400 χλμ. περίπου και ενώ το αυτοκίνητο είναι για έλεγχο στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. για κάποια χτυπήματα και τριγμούς που ακούγονται στο πίσω δεξί κάθισμα, το αυτοκίνητο τρακάρεται από υπάλληλο της εταιρείας και μέσα στο χώρο του service σε κολώνα. Αναγνωρίζεται η υπαιτιότητα από τους κ. Τζιβάρα και Σέλτσικα και γίνονται χωρίς χρέωσή μου οι παρακάτω επισκευές :
· Αλλαγή και βάψιμο εσωτερικό και εξωτερικό του πίσω προφυλακτήρα.
· Επισκευή και βάψιμο του πίσω αριστερού φτερού.
· Αλλαγή του πίσω αριστερού φαναριού. -
Την επομένη ημέρα της παραλαβής του αυτοκινήτου και κατά τη διάρκεια ταξιδιού με βροχή προς Βόλο, ο υπογράφων παρουσιάζει τα παρακάτω συμπτώματα:
· Ο φάρυγγας ξεραίνεται και καιει, σύμπτωμα το οποίο ανάλογα με το χρόνο παραμονής στο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει να περάσει έως και πέντε ώρες
· Μία περίεργη μυρωδιά διαπιστώνεται στο χώρο αποσκευών και στο ύψος του που κλείνει η πόρτα.
Την επομένη εργάσιμη το αυτοκίνητο πηγαίνει στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. όπου καλούνται οι υπεύθυνοι κ. Τζιβάρας και Σέλτσικας να διαπιστώσουν το πρόβλημα όσον αφορά τη μυρουδιά όπως και γίνεται. Σε ερώτησή μου αν φταιει η βαφή του που χρησιμοποιήθηκε κατά την επισκευή παίρνω αρνητική απάντηση και ότι θα πρέπει να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο και αν συνεχίσει το πρόβλημα να ξαναπάει για έλεγχο.
Ακολουθούνται οι οδηγίες αλλά το πρόβλημα δεν σταματά, διαπιστώνεται μάλιστα και από τρίτους επανειλημμένα, ενώ εντείνεται όταν επικρατεί υγρός καιρός και ο κλιματισμός είναι ανοικτός.
Το αυτοκίνητο επιστρέφει στο service και παραμένει για διάστημα τριών ημερών όπου οδηγείται από τους μηχανικούς του συνεργείου κ. Σέλτσικα, Τζιβάρα, Προβατά όπου και διαπιστώνεται ότι το πρόβλημα υφίσταται. Τα μέτρα τα οποία πάρθηκαν ήταν:
· Ψεκάστηκαν με φάρμακο οι αεραγωγοί
· Αλλάχτηκε το φίλτρο καμπίνας
Δυστυχώς καμία από τις παραπάνω απόπειρες αντιμετώπισης του προβλήματος δεν έχει αποδώσει και το πρόβλημα με τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα συνεχίζεται χωρίς ύφεση (το αυτοκίνητο σήμερα έχει 9000 χλμ.), ενώ υπάρχει ο κίνδυνος της δημιουργίας σοβαρού προβλήματος υγείας τόσο σε μένα όσο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου.
Με βάση τα παραπάνω παρακαλώ να προχωρήσετε σε επισκευή του προβλήματος πού έχει το αυτοκίνητο και αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αλλαγή του αυτοκινήτου.
Με εκτίμηση
Σταύρος Φραγγινέας
Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος -
-
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΕΙΛΩ ΣΕ AUDI KAI ΓΡΑΤΣΙΑ
ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗΘέμα: Προβλήματα σε AUDI A4 TQ 190ps
Κύριοι,
Θέτω υπόψη σας τα προβλήματα που έχει το αυτοκίνητο AUDI A4 TQ 190ps με αριθμό κυκλοφορίας ΖΜΚ 9454, ιδιοκτησίας μου το οποίο αγοράστηκε από την Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. το Σεπτέμβριο του 2003-
Στα 1400 χλμ. περίπου και ενώ το αυτοκίνητο είναι για έλεγχο στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. για κάποια χτυπήματα και τριγμούς που ακούγονται στο πίσω δεξί κάθισμα, το αυτοκίνητο τρακάρεται από υπάλληλο της εταιρείας και μέσα στο χώρο του service σε κολώνα. Αναγνωρίζεται η υπαιτιότητα από τους κ. Τζιβάρα και Σέλτσικα και γίνονται χωρίς χρέωσή μου οι παρακάτω επισκευές :
· Αλλαγή και βάψιμο εσωτερικό και εξωτερικό του πίσω προφυλακτήρα.
· Επισκευή και βάψιμο του πίσω αριστερού φτερού.
· Αλλαγή του πίσω αριστερού φαναριού. -
Την επομένη ημέρα της παραλαβής του αυτοκινήτου και κατά τη διάρκεια ταξιδιού με βροχή προς Βόλο, ο υπογράφων παρουσιάζει τα παρακάτω συμπτώματα:
· Ο φάρυγγας ξεραίνεται και καιει, σύμπτωμα το οποίο ανάλογα με το χρόνο παραμονής στο αυτοκίνητο μπορεί να κάνει να περάσει έως και πέντε ώρες
· Μία περίεργη μυρωδιά διαπιστώνεται στο χώρο αποσκευών και στο ύψος του που κλείνει η πόρτα.
Την επομένη εργάσιμη το αυτοκίνητο πηγαίνει στο service της Γρατσίας Α.Ε.Β.Ε. όπου καλούνται οι υπεύθυνοι κ. Τζιβάρας και Σέλτσικας να διαπιστώσουν το πρόβλημα όσον αφορά τη μυρουδιά όπως και γίνεται. Σε ερώτησή μου αν φταιει η βαφή του που χρησιμοποιήθηκε κατά την επισκευή παίρνω αρνητική απάντηση και ότι θα πρέπει να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο και αν συνεχίσει το πρόβλημα να ξαναπάει για έλεγχο.
Ακολουθούνται οι οδηγίες αλλά το πρόβλημα δεν σταματά, διαπιστώνεται μάλιστα και από τρίτους επανειλημμένα, ενώ εντείνεται όταν επικρατεί υγρός καιρός και ο κλιματισμός είναι ανοικτός.
Το αυτοκίνητο επιστρέφει στο service και παραμένει για διάστημα τριών ημερών όπου οδηγείται από τους μηχανικούς του συνεργείου κ. Σέλτσικα, Τζιβάρα, Προβατά όπου και διαπιστώνεται ότι το πρόβλημα υφίσταται. Τα μέτρα τα οποία πάρθηκαν ήταν:
· Ψεκάστηκαν με φάρμακο οι αεραγωγοί
· Αλλάχτηκε το φίλτρο καμπίνας
Δυστυχώς καμία από τις παραπάνω απόπειρες αντιμετώπισης του προβλήματος δεν έχει αποδώσει και το πρόβλημα με τα χαρακτηριστικά που περιέγραψα συνεχίζεται χωρίς ύφεση (το αυτοκίνητο σήμερα έχει 9000 χλμ.), ενώ υπάρχει ο κίνδυνος της δημιουργίας σοβαρού προβλήματος υγείας τόσο σε μένα όσο και στα υπόλοιπα μέλη της οικογένειάς μου.
Με βάση τα παραπάνω παρακαλώ να προχωρήσετε σε επισκευή του προβλήματος πού έχει το αυτοκίνητο και αν αυτό δεν είναι δυνατό σε αλλαγή του αυτοκινήτου.
Με εκτίμηση
Σταύρος Φραγγινέας
Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος -
-
Σταύρο,παρόμοιο πρόβλημα είχε ένας θείος μου,μετά από επισκευή σέ αντιπροσωπεία τής Θεσσαλονίκης σέ ένα Πασσάτ.Οι 'μάστορες' κόψανε τήν πλεξούδα καί τήν ξανασυνδέσανε μέ μονωτική ταινία.Τό αποτέλεσμα ήταν ότι μόλις άναβε τά φώτα,γέμιζε η καμπίνα μέ καπνό,διότι καιγότανε η πλεξούδα στό σημείο όπου είχε ξανασυνδεθεί.
Φυσικά μόλις ανακαλύψαμε τό 'γιατροσόφι' έγινε τό σώσε! -
Χωρίς να είμαι ειδικός
Μήπως χτυπήθηκε καμμιά εξάτμιση ή το ντεπόζιτο και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι?
-
Αυτή η μυρωδιά έχει φύγει σχεδόν, όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο δεν μυριζεις κάτι αλλά μετά απο δέκα περίπου λεπτά παθαίνεις; τα συμπτώματα στο φάρυγγα που περιγράφω κύρια τις υγρες ημέρες
Δεν υπάρχει καπνός.
Το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και απο κάτω όταν έμεινε τρεις ημέρες στο συνεργείο -
Σταύρο,κατά τή γνώμη μου,αφού δέν υπάρχει αυτό τό φαινόμενο όταν τό αυτοκίνητο είναι σβηστό,τό αέριο αυτό (πού γιά αέριο πιθανά τοξικό πρόκειται) είναι αποτέλεσμα καψίματος κάποιου υλικού,μόλις η θερμοκρασία ανέβει.Φυσικά αυτό είναι τηλε-διάγνωση,μέ ότι αυτό συνεπάγεται έτσι;
-
Δηλαδή είναι τελείως ξηρή η ατμόσφαιρα με το air condition ανοικτό?
Είναι θέμα air condition θεωρείς ή κάτι από το τρακάρισμα?Επιπλέον
Γράψε μας αν μπορείες τις εντυπώσεις σου από το αυτοκίνητο μετά από 9,000 χλμ στο δρόμο. -
Σταύρο,το πρόβλημα πρέπει να είναι σχετικό με το σύστημα εξαερισμού του αυτοκινήτου!
Τσεκαρε για απώλεια φρέον..ή για τυχόν διαφυγή των αναθυμιάσεων στον χώρο του κι κινητήρα!
Στο Α4ΤQ τα αέρια απο το τούρμπο οδηγούνται απο ενα σωλήνα πάλι στην εισαγωγή [γι' αυτό και δεν ακούγεται η σκάστρα].Πάντως μάλλον για φρέον νομίζω οτι πρέπει να ψάξεις...είναι και εύκολο!
-
**Το πρόβλημα ειναι πολυ σοβαρο πρέπει να έχει σχέση με τον κλιματισμο και είναι πιθανο να χρειαστεί να λυθούν τα πάντα **
Μη φανταστέις ότι το τρακάρισμα ήταν σπουδαίο βασικά ήταν βαθύ ξύσιμο αλλά υποχρεώθηκαν να τα αλλάξουν όλαεγω ήδη τους έχω προιδεάσει ότι θα ζητήσω αντικατάσταση
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΑΡΙΣΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΣ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΡΗΓΟΡΟ (ΚΡΥΒΕΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΥ)
αλλα τι να το κάνεις είμαι
απογοητευμένος εντελώς
μη ξεχνάς ότι έδωσα 43000 Ευρώ και δεν μπορώ να οδηγήσω το αυτοκίνητο
Είναι εργαλείο δουλειας γιατι ταξιδεύω συνεχώς για οικοδομές που έχω στο Βόλο -
Σταύρο,σε οποιοδήποτε κατάστημα που βάζει κλιματισμούς έχουν ενα εργαλείο για την ανίχνευση φρέοντος!!!
Πήγαινε σε ένα και τσεκάρισε το!!
Οσο για το λύσιμο...δεν νομίζω...συνήθως τα τσιμουχάκια είναι!!!
Κουράγιο...και μην απογοητεύεσαι...είναι ενα απο τα καλύτερα αυτοκίνητα για μεγάλα ταξίδια!!
ΥΓ Προς Θεού όμως μην χρειαστεί να αλλάξεις δίσκο!!!
-
Κουκ
Απο Γρατσία για φρεον το απεκλισαν γιατι είναι υπο πίεση και αν υπάρχει διαροή φεύγει αμέσως για το άλλο θα δώ έτσι και αλλιώς θα το δεί πραγματογνώμονας απο κοσμοκάρ. Καυσαέρια δεν είναι γιατί δεν υπάρχει μυρωδιά.
Με την αδερφή μου που είναι γιατρός συζητώντας μού είπε πως είναι αλλέργική αντίδραση σε πτητικό αέριοΑλλά δε μου φαίνεται ότι θα μπορέσουν να βρούν κάτι το θεωρούν πολύ δύσκολο έτσι λένε τουλάχιστον
-
κουκ ξερεις κάποιον ειδικό στα a/c?
-
Μπες http://www.audiworld.com πήγαινε στο search βάλε την λέξη smell και θα βρεις διάφορα topic ίσως κάποιο σε βοηθήσει
-
Ο χρήστης sfrag έγραψε:
κουκ ξερεις κάποιον ειδικό στα a/c?Πολλοί είναι καλοί...εγω ξέρω έναν στην Ν.Κηφισιά (Αδάμων) και ο gatony έναν στον Καρέα!
Αυτό που λένε στην Kosmocar δεν είναι σωστό!
Διαφυγή φρέοντος δεν σημαίνει ντε και καλά να φύγει όλο το αέριο!
Συνήθως απο στράβωμα του σωλήνα ή απο αστοχία στις τσιμούχες χάνεται το αέριο σιγά σιγά!!Ο ανιχνευτής δείχνει που περίπου και αν χάνεται αέριο και μετά βάζουν μέσα φρέον με φώσφορο ή χρώμα!Εκει που θα φανεί είναι η τρύπα!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
κουκ ξερεις κάποιον ειδικό στα a/c?
Πολλοί είναι καλοί...εγω ξέρω έναν στην Ν.Κηφισιά (Αδάμων) και ο gatony έναν στον Καρέα!
Αυτό που λένε στην Kosmocar δεν είναι σωστό!
Διαφυγή φρέοντος δεν σημαίνει ντε και καλά να φύγει όλο το αέριο!
Συνήθως απο στράβωμα του σωλήνα ή απο αστοχία στις τσιμούχες χάνεται το αέριο σιγά σιγά!!Ο ανιχνευτής δείχνει που περίπου και αν χάνεται αέριο και μετά βάζουν μέσα φρέον με φώσφορο ή χρώμα!Εκει που θα φανεί είναι η τρύπα!!
Έτσι ακριβώς είναι: το φρέον δεν είναι ανάγκη να έχει φύγει όλο.
Αν σε ενδιαφέρει μπορώ να σου στείλω με pm λεπτομέρειες για τον 'ειδικό στα a/c' ,είναι πάντως στο Βύρωνα-δίπλα στην Κατεχάκη. -
Gatony, Στείλτο μου σε pm σε παρακαλώ
[moderator]Το θέμα μεταφέρεται στα Τεχνικά Θέματα για περαιτέρω ψάξιμο!!
-
Μηπως στο σημειο που εγιναν οι εργασιες αποκαταστασης απο το χτυπημα υπαρχουν φιλτρα/σωληνακια του ρεζερβουαρ (ενεργου ανθρακα ; )τα οποια εχουν σπασει/αποσυνδεθει και φερνουν αναθυμιασεις στη καμπινα ;
ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!! ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ Α4 ΤQ 190PS