Ο χρήστης Corsadi έγραψε:
Για την Ελλαδα μιλαω φυσικα.Δεν κρινω το clio rs,ισα ισα μ'αρεσει παρα πολυ,αλλα την αδιακιολογητα μεγαλη διαφορα τιμης μεταξυ Ελλαδας-εξωτερικου...
δε θυμαμαι το διλιτρο το κλιο να εβγαζε προβληματα... στο μεταξυ το νεο κλιο ειναι η νυχτα με τη μερα σε σχεση με τα απλα κλιο, κατι που δεν ισχυε με το προηγουμενο....και μεσα και εξω εχει τεραστιες διαφορες απο τις απλες εκδοσεις και απο τα λιγα που χω δει οι αντιπαλοι του σε καμια περιπτωση δεν ειναι καλυτεροι...
Μα μεσα τι διαφορες εχει περα απο τα καθισματα;;;Το χειροφρενο ειναι πλαστικο!!!
για τον φιλο σου μηχανικο... ο καθενας μπορει να επιλεξει οτι αμαξι επιθυμει!η ρενω δεν ειναι λαντ ροβερ και λαντα σε καμια περιπτωση...εγω πχ δε θα παιρνα το νεο η το παλιο κορσα, τις φαμπιες, τα πουντα και αλλα αμαξια που χρυσοπουλανε!
Ειπα οτι δεν θα το επαιρνε επειδη εχει υψηλες τιμες στα ανταλλακτικα κ γενικα ειναι δυσκολο στις διαφορες εργασιες που χρειαζονται.Δεν το ανεφερα για να αρχισουμε να λεμε τι δε θα επαιρνε ο καθενας αλλα για να τονισω αυτα τα δυο χαρακτηριστικα...
φυσικα για ελλαδα μιλησα και γω...με τις τιμες του εξωτερικου δε θα το συζητουσα καν...
δηλαδη μπηκες στο διλιτρο και σε σχεση με τα απλα το ειδες ιδιο και απαραλλαχτο?
επειδη βαριεμαι να αναφερω διαφορες οποιος θελει μπορει να παει να τα κανει συγκριση...
πολλα λεφτα σε εργατικα ηθελε το κλιο 2...το κλιο 3 αποτι βλεπω ειναι μαλλον φθηνοτερο γενικα...
τα ανταλλακτικα ειναι ενα θεμα που περιμενουμε να δουμε πως θα παει...γενικα νομιζω ειναι ελαφρως τσιμπημενα σε σχεση με αλλες εταιρειες χωρις ναναι αποτρεπτικα...δυστυχως αυτο το διαπιστωσα και μετα απο ενασχοληση με τα αγαπημενα vag...
τελος, καθε αποπειρα ενωσης σε προταση ρενω και αντιπροσωπειας ειναι φονικη....το τονιζω για 1000η φορα... τα ιδια συμβαινουν και σε αλλα σπιτια στην ελλαδα...