Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γερμανια-Ιταλια 1-0
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Γερμανια-Ιταλια 1-0
    • 1
    • 2
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 34
    • 35
    • 22 / 35
    Περί αυτοκίνησης
    51
    688
    1390
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mkiii last edited by

      Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
      Στα ηλεκτρονικά δεν σας αμφιδβήτησα ποτέ. Αλλά θα πρέπει να στραφείτε προς την κατασκευή Χριστουγεννιάτικων παιχνιδιών. Μόνο εκεί θα πετύχετε... Γιατί στα άλλα έχετε φάει το βρωμόξυλο της ζωής σας...

      οποτε Μακη μετα απο αυτο το σχολιο ειναι καιρος να ζητησουμε συγγνωμη και να αποσυρθουν ολα τα Γερμανικα απο το χαρτη.
      Ελα αντε, ηρθε η ωρα να αλλαξεις τον τιτλο του τοπικ σε Γερμανια-Ιταλια 1-2000000000000

      Το ειπε το παιδι: Εχουμε φαει το βρωμοξυλο της ζωης μας. Τι αλλο επιχειρημα θες?
      Ειναι ολοφανερο

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • ?
        A Former User last edited by

        Μου αρέσει που μερικοί εδώ μέσα θέλουν να θεωρούνται αντικειμενικοί ενώ την ίδια στιγμή χρησιμοποιούν α' πληθυντικό.... Αλλά το καλύτερο είναι πως νομίζουν πως έχουν επιχειρήματα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mkiii last edited by

          Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
          Αλλά το καλύτερο είναι πως νομίζουν πως έχουν επιχειρήματα...

          ε καλα αυτο να λεγεται: μας τα εχει παρει ολα ο 'Χωρις φερραρι κ Αλφα Ρομεο τι να την κανεις τη ζωη'

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Και ψαρώνουν και εύκολα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

              Ποιός έχει την πατέντα του τροχού, ρε παιδιά; Και της φωτιάς; Και ποιός είναι ο αριθμός τους;

              [list:2pnwfzo1]Το προβλημα δεν ειναι αριθμητικο φιλε Ηλια.[/list:u:2pnwfzo1][list:2pnwfzo1]Η ουσια ειναι να καταλαβουν καπιοι οτι οι Γερμανοι στην πλειοψηφεια των εξελιξεων εχουν τον πρωτο λογο.Δεν ειναι θεμα τσαμπουκα αλλα πειρας και τεχνογνωσιας.Για μια καινοτομια που εχουν να παρουσιασουν καποιοι οι γερμανοι εχουν να παρουσιασουν πενηντα [/list:u:2pnwfzo1]

              Να υπήρχαν κιόλας...ή τουλάχιστον να μας τις έδειχνες...

              [list:2pnwfzo1]Παλι απ την αρχη θ αρχισουμε? [/list:u:2pnwfzo1][list:2pnwfzo1]Καινοτομιεσ Bosch Πες μου τις αντιστοιχες της Marelli.[/list:u:2pnwfzo1][list:2pnwfzo1]Eνα ενα γιατι μονο ετσι θα συνενοηθουμε [/list:u:2pnwfzo1]

              Ένα αυτοκίνητο της Bosch θα μας γράψεις;

              Eταιρείες όπως Delphi, Visteon, Denso, TRW, Valeo, Brembo κλπ κλπ σου λένε κάτι;

              Για την ενημέρωσή σου, η Bosch είναι περίπου η μισή της Delphi

              και σε περίπτωση που δεν το ξέρεις ακόμα, η Denso έχει αγοράσει τη Marelli

              Kατάλαβε ότι κάτω από το γερμανικό σου αυτοκίνητο θα βρεις OTI θες, όπως σε OΛA τα αυτοκίνητα. Eίμαστε στο 2003!

              H VAG δεν είχε ΠOTE ιταλικούς εγκέφαλους; αγγλικές αντλίες πετρελαίου Lucas -τότε-, στα περιβόητα Jetta και Golf που τόσο έχεις εξυμνήσει;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
                Μου αρέσει που μερικοί εδώ μέσα θέλουν να θεωρούνται αντικειμενικοί ενώ την ίδια στιγμή χρησιμοποιούν α' πληθυντικό.... Αλλά το καλύτερο είναι πως νομίζουν πως έχουν επιχειρήματα...

                [list:3ikswlhb]Aντικειμενικε μου κυριε, ακομα περιμενω τα επιχειρηματα σου στα της Μαρελλι.Η απαντηση σου εδειξε τον πανικο σου.Θελεις αλλη ερωτηση?Κινητηρες diesel.Ποιοες οι τεχνολογικες καινοτομιες των ιταλων.Εκρεμει η πρωτη ερωτηση ομως κι εχουμε αλλες.........απειρες [/list:u:3ikswlhb][list:3ikswlhb]Μη κουραζεις το κεφαλι σου, κανε γιορτες και μετα παλι [/list:u:3ikswlhb]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

                  Μου αρέσει που μερικοί εδώ μέσα θέλουν να θεωρούνται αντικειμενικοί ενώ την ίδια στιγμή χρησιμοποιούν α' πληθυντικό.... Αλλά το καλύτερο είναι πως νομίζουν πως έχουν επιχειρήματα...

                  [list:dgc5m9x1]Aντικειμενικε μου κυριε, ακομα περιμενω τα επιχειρηματα σου στα της Μαρελλι.Η απαντηση σου εδειξε τον πανικο σου.Θελεις αλλη ερωτηση?Κινητηρες diesel.Ποιοες οι τεχνολογικες καινοτομιες των ιταλων.Εκρεμει η πρωτη ερωτηση ομως κι εχουμε αλλες.........απειρες [/list:u:dgc5m9x1][list:dgc5m9x1]Μη κουραζεις το κεφαλι σου, κανε γιορτες και μετα παλι [/list:u:dgc5m9x1]

                  Άντε, άντε, πήρες θάρρος επιτέλους και τώρα μας έχεις πάρει φαλάγγι.... Άλλωστε λένε πως τα Χριστούγεννα είναι γιορτή χαράς....Χριστούγεννα χωρίς G60POWER δεν γίνεται...

                  Είπα εγώ πως είμαι απόλυτα και πάντα αντικειμενικός? Βρες πού το έχω γράψει και παρέθεσέ το...Έχεις κολλήσει με τη Μαρέλι και δε λες να ξεκολλήσεις. Για διάβασε τι γράφει παραπάνω ο lkar... Μιλάς και για πανικό μετά....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Ποιός έχει την πατέντα του τροχού, ρε παιδιά; Και της φωτιάς; Και ποιός είναι ο αριθμός τους;

                    [list:hvqdns2g]Το προβλημα δεν ειναι αριθμητικο φιλε Ηλια.[/list:u:hvqdns2g][list:hvqdns2g]Η ουσια ειναι να καταλαβουν καπιοι οτι οι Γερμανοι στην πλειοψηφεια των εξελιξεων εχουν τον πρωτο λογο.Δεν ειναι θεμα τσαμπουκα αλλα πειρας και τεχνογνωσιας.Για μια καινοτομια που εχουν να παρουσιασουν καποιοι οι γερμανοι εχουν να παρουσιασουν πενηντα [/list:u:hvqdns2g]

                    Να υπήρχαν κιόλας...ή τουλάχιστον να μας τις έδειχνες...

                    [list:hvqdns2g]Παλι απ την αρχη θ αρχισουμε? [/list:u:hvqdns2g][list:hvqdns2g]Καινοτομιεσ Bosch Πες μου τις αντιστοιχες της Marelli.[/list:u:hvqdns2g][list:hvqdns2g]Eνα ενα γιατι μονο ετσι θα συνενοηθουμε [/list:u:hvqdns2g]

                    Ένα αυτοκίνητο της Bosch θα μας γράψεις;

                    Eταιρείες όπως Delphi, Visteon, Denso, TRW, Valeo, Brembo κλπ κλπ σου λένε κάτι;

                    Για την ενημέρωσή σου, η Bosch είναι περίπου η μισή της Delphi

                    και σε περίπτωση που δεν το ξέρεις ακόμα, η Denso έχει αγοράσει τη Marelli

                    Kατάλαβε ότι κάτω από το γερμανικό σου αυτοκίνητο θα βρεις OTI θες, όπως σε OΛA τα αυτοκίνητα. Eίμαστε στο 2003!

                    H VAG δεν είχε ΠOTE ιταλικούς εγκέφαλους; αγγλικές αντλίες πετρελαίου Lucas -τότε-, στα περιβόητα Jetta και Golf που τόσο έχεις εξυμνήσει;

                    [list:hvqdns2g]Ρε παιδια θα συνενοηθουμε καμια φορα?Το οτι η Delphi εχει μεγαλυτερη παραωγικη ικανοτητα την καθιστα καινοτομο στις τεχνολογικες εξελιξεις?Απ τις εταιριες που ανεφερες ΔΕΝ ΜΑς ΕΙΠΕς ΑΚΟΜΑ ΤΙς ΤΕΝΟΛΟΓΙΚΕς ΤΟΥς ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ κι αυτο ειναι το ζητουμενο κι οχι η παραγωγη.Γνωριζεις ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΟΥ οτι η Denso κατασκευαζει τα συστηματα diesel κατ οπιν αδειας της bosch, οπως και η Kiki diesel?Γνωριζεις επισης οτι τα συστηματα ψεκασμου βενζινης desnso kai marelli ειναι πιστη αντιγραφη των bosch?[/list:u:hvqdns2g]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Η Magneti Marelli ήταν αυτή που εξέλιξε το Selespeed.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Επίσης αυτόματη μεταβολή της προπορείας ανάφλεξης το 1922.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Κατασκεύασε τα πρώτα πρωτότυπα ντιστριμπιτέρ και κόρνας για αυτοκίνητα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ηλεκτρονικό σύστημα έναυσης Dinoplex (1968).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ηλεκτρονικό σύστημα ανάφλεξης Digiplex (1983), το οποίο αυτόματα σταματά τον κινητήρα όταν το αυτοκίνητο σταματά προσωρινά.

                              Σύστημα cut-off το οποίο διακόπτει αυτόματα τη ροή της βενζίνης όταν το πεντάλ του γκαζιού είναι ελεύθερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Και μιας και μιλάμε για τη Magneti Marelli επιτρέψτε μου να ξεφύγω για λίγο από τεχνολογικές καινοτομίες και να αναφέρω πως σήμερα η εταιρεία έχει ως πελάτες πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.

                                1. Η σχέση με την PSA είναι σταθερή και εστιάζεται στην έρευνα σε θέματα συστημάτων μετάδοσης, φωτισμού και συστήματος ανάρτησης.

                                2. Η Ρενώ είναι ένας ακόμη ιστορικός πελάτης της Magneti Marelli, στην οποία παρέχει και συστήματα στους τομείς των συστημάτων μετάδοσης και εξαρτήματα όπως πολλαπλές εισαγωγής, εγχυτήρες καυσίμου, συστήματα ελέγχου κινητήρα, αισθητήρες πίεσης.

                                3. Η Magneti Marelli παρέχει στην FIAT Auto ο σύνολο των προιόντων και τεχνολογιών που διαθέτει.

                                4. Η GM εξελισσεται ως ένας σημαντικότατος πελάτης της Magneti Marelli, με την παροχή προιόντων όπως αποσβεστήρες ταλαντώσεων, συστήματα εξαγωγής και συστήματα φωτισμού. Η Magneti Marelli είναι αυτή τη στιγμή η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής προιόντων στην αγορά της Β. Αμερικής.

                                5. Σήμερα το** VW Group **είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος πελάτης της Magneti Marelli. Η παροχή εξαρτημάτων και τεχνολογιών έχει επεκταθεί από την παροχή συστημάτων ελέγχου του κινητήρα στην παροχή όλων σχεδόν των σημαντικών συστημάτων ενός αυτοκινήτου (φωτισμός, αποσβεστήρες ταλαντώσεων, συστήματα εξαγωγής).

                                6. Η Magneti Marelli παρέχει στο Γκρούπ της DaimlerChrysler συστήματα εξαγωγής, εγχυτήρες καυσίμου και συστήματα φωτισμού. Ξεκινώντας από το 1999, η Magneti Marelli παρέχει αποσβεστήρες ταλαντώσεων στην DC. Νέες εφαρμογές του συστήματος Selespeed εξελίχθηκαν-εξελίσσονται από την Magneti Marelli για λογαριασμό της DC.

                                7. Το γκρούπ της BMW είναι ένας σημαντικός πελάτης της Magneti Marelli όσον αφορά τα συστήματα φωτισμού.** Αυτή την στιγμή η Magneti Marelli εξελίσσει για λογαριασμό της BMW νέες τεχνολογικές καινοτομίες **(καταλήξαμε και στο θέμα μας... )

                                Άλλοι λιγότερο σημαντικοί πελάτες της Magneti Marelli είναι η Audi, η Ford, η Hyundai, η Χόντα, η Τογιότα και η Βόλβο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                                  KAΛΥΝΗΧΤΑ και ονειρα γλυκα!!!

                                  Τόσο γρήγορα θα πας για ύπνο? Μόνο οι κότες κοιμούνται τόσο νωρίς...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    funkyreverend last edited by

                                    AlfaRomeo,αυτό το σύστημα cutoff για την πεταλούδα του γκαζιού, μήπως ξέρεις γενικά πότε άρχισε να εφαρμόζεται στην πράξη; Νομίζω είναι σχετικά πρόσφατο λόγω εγκεφάλου;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      *ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2002

                                      Το κέντρο έρευνας της Φίατ κερδίζει το βραβείο καινοτομιών Economist για την εξέλιξη του συστήματος common rail.

                                      Απονεμήθηκε στη Φίατ το βραβείο καινοτομιών Economist για την ριζοσπαστική τεχνολογική καινοτομία που εξέλιξε, την τεχνολογία common rail που απευθύνεται στους κινητήρες diesel και η οποία ήδη χρησιμοποιείται από κάθε μεγάλο κατασκευαστή αυτοκινήτων παγκοσμίως. Μια τεχνολογία η οποία έφερε επανάσταση στους κινητήρες diesel καθιστώντας τους ικανούς να θέσουν νέα standards σε οικονομία, εκπεμπόμενους ρύπους και απόδοση......*

                                      Τα υπόλοιπα μπορείτε να τα διαβάσετε στο παρακάτω λινκ:

                                      http://www.fiat.co.nz/reviews/general/general8.htm

                                      Και για όσους πιθανόν αμφισβητούν τα γραφόμενά μου θα παρακαλέσω θερμά, για τυχόν απορίες ή σχόλια, να επικοινωνήσουν με τη συντακτική ομάδα του περιοδικού 4Τροχοί η οποία και επιμελήθηκε του άρθρου με τίτλο: 'Κινητήρες Εσωτερικής Καύσης' στο ένθετο 'Αυτοκίνητο και Περιβάλλον', το οποίο διατίθεται μαζί με το τεύχος Δεκεμβρίου του περιοδικού 4Τροχοί. Για όσους δεν έχουν ακόμη προμηθευτεί το περιοδικό ή δεν έχουν μελετήσει το συγκεκριμένο άρθρο, είναι σκόπιμο πιστεύω να αναφέρω πως τονίζεται και μάλιστα εν είδει τίτλου εντός του εν λόγω άρθρου πως το σύστημα common rail είναι 'Ιταλική καινοτομία'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                        AlfaRomeo,αυτό το σύστημα cutoff για την πεταλούδα του γκαζιού, μήπως ξέρεις γενικά πότε άρχισε να εφαρμόζεται στην πράξη; Νομίζω είναι σχετικά πρόσφατο λόγω εγκεφάλου;

                                        Δεν το γνωρίζω φίλε, sorry. Ίσως με λίγο ψάξιμο να βρεθεί κάτι...
                                        Πάντως ανήκει στο σύστημα DIgiplex (1983).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Η Magneti Marelli προμηθεύει την αγωνιστική ομάδα της Mercedes στο DTM με εγκεφάλους (φαίνεται πως αυτοί στη Μερσεντέ έχουν έλειψη τελευταία...)...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            H Renault χρησιμοποιούσε πάντα εξοπλισμό Magneti Marelli για τους κινητήρες της στη Φόρμουλα 1 καθώς και σήμερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 22 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr