-
Ο χρήστης patro έγραψε:
δε τα σκατωσαν , αλλοι πηγαν καλα(heidfeld) και αλλοι ηταν απο την αρχη μετριοι και ετσι συνεχισαν στον αγωνα.απο τα δοκιμαστικα φανηκε οτι θα ηταν μαχη μεταξυ χαμιλτον και μασσα ,
οι υπολοιποι που δεν ηταν ανταγωνιστικοι δεν ηταν και τοσο πισω , ο κιμι 6ος 14 δευτερα πισω απο τον πρωτο δεν ειναι ασχημα.ο heidfeld 4ος(μαζι με τον μασσα) απο κει που ξεκινησε ειναι μια χαρα.Αν δεν υπηρχε το safety car η διαφορα του Hamilton θα ήταν πάνω από μισο λεπτό από τον 2ο.
Αράγε γι αυτό η FIA μόλις τελείωσε ο αγώνας του σφράγισε το μοτέρ κ το πήρε για 'τυχαίο' έλεγχο? Θα ακολουθήσουν έλεγχοι κ σ άλλες ομάδες για να σιγουρέψουν πως δεν υπάρχει engine development. Αλλά η πρώτη ήταν η McLaren... Τυχαίο? -
Χαρωπα απο την εγκαθετη αναλυση του Autosport:
'I was left to do an almost impossible job but I managed to pull it off,' said Lewis.He made it look easy and given that of the three cars he had to pass, one was his teammate, one was struggling with brake problems, and the other had qualified 17th, perhaps it was.
Αλητες, ρουφιανοι Βρετανοι δημοσιογραφοι
-
Τι να πω μωρε για τον Ρεγκενμειστερ, ειναι ο ΤΕΛΕΙΟΣ οδηγος και θα παρει περιπατο το πρωταθλημα
Ε ρε, ετσι και παρει το πρωταθλημα θα δουμε τπτ πρωτοσελιδα 'The new Senna' και λοιπες γραφικες σαχλαμαρες, κλασσικες λιγουρικες κινησεις απο μια χωρα εθισμενη στις αθλητικες αποτυχιες
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Τι να πω μωρε για τον Ρεγκενμειστερ, ειναι ο ΤΕΛΕΙΟΣ οδηγος και θα παρει περιπατο το πρωταθλημαΕ ρε, ετσι και παρει το πρωταθλημα θα δουμε τπτ πρωτοσελιδα 'The new Senna' και λοιπες γραφικες σαχλαμαρες, κλασσικες λιγουρικες κινησεις απο μια χωρα εθισμενη στις αθλητικες αποτυχιες
καλά τώρα είπαμε αλλά όχι και τόση ΕΜΠΑΘΕΙΑ!
εάν το πάρει θα του πούμε μπράβο και θα το αξίζει. Δεν καταλαβαίνω γιατί άξιζε το πέρσινο του KR και δεν θα αξίζει το φετινό εάν το πάρει ο κατά τα άλλα αντιπαθής LH...? -
Ειπα εγω οτι ο Ραικκονεν πηρε αξια το πρωταθλημα; Αντιθετα, ειπα πως αν δεν ειχαν γινει ολα μπαχαλο, ΔΕΝ θα εχει παρει τπτ
Απλα ειναι γνωστο τι καλοπαιδα ειναι τα αγγλακια, ε και ο ρεγκενμειστερ δεν ξεφευγει και πολυ απο αυτο. Ή μηπως εχω αδικο στο οτι εχουν σαρωσει τις αποτυχιες στα σπορτς;
-
Επειδή μέχρι τώρα όλοι οι υποψήφιοι έχουν κάνει τις κοιλιές τους ή τις χοντρές τους... να δούμε στη σούμα ποιός θα έχει κάνει τις λιγότερες...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Χαρωπα απο την εγκαθετη αναλυση του Autosport:
'I was left to do an almost impossible job but I managed to pull it off,' said Lewis.He made it look easy and given that of the three cars he had to pass, one was his teammate, one was struggling with brake problems, and the other had qualified 17th, perhaps it was.
Αλητες, ρουφιανοι Βρετανοι δημοσιογραφοι
Τώρα που επέστρεψα πέρνω αφορμή από αυτό για μία εγκάθετη ερώτησουλα:
Καμία ανάλυση σαν εκείνες στην αρχή της χρονιάς, για το πως ο ανταγωνισμός καταπίνει την McLaren που 'γεννήθηκε' γρήγορη, αλλά μένει πίσω λόγω του άχρηστου του Hamilton και του άπειρου Kovalainen που δεν ξέρουν να στήνουν και να εξελίσουν ένα μονοθέσιο έχουμε;
Και για την βλακεία επιλογής αυτού του διδύμου βεβαίως-βεβαίως.Γιατί ψιλογρήγορη μου φαίνεται στους τελευταίους αγώνες.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Χαρωπα απο την εγκαθετη αναλυση του Autosport:
'I was left to do an almost impossible job but I managed to pull it off,' said Lewis.He made it look easy and given that of the three cars he had to pass, one was his teammate, one was struggling with brake problems, and the other had qualified 17th, perhaps it was.
Αλητες, ρουφιανοι Βρετανοι δημοσιογραφοι
Τώρα που επέστρεψα πέρνω αφορμή από αυτό για μία εγκάθετη ερώτησουλα:
Καμία ανάλυση σαν εκείνες στην αρχή της χρονιάς, για το πως ο ανταγωνισμός καταπίνει την McLaren που 'γεννήθηκε' γρήγορη, αλλά μένει πίσω λόγω του άχρηστου του Hamilton και του άπειρου Kovalainen που δεν ξέρουν να στήνουν και να εξελίσουν ένα μονοθέσιο έχουμε;
Και για την βλακεία επιλογής αυτού του διδύμου βεβαίως-βεβαίως.Γιατί ψιλογρήγορη μου φαίνεται στους τελευταίους αγώνες.
γιατί δεν το ρώτησες αυτό μετά το GP του Καναδά ή μετά το 1-2 της Φερράρι στην Γαλλία;
αλήθεια εφόσον μιλάμε για ομάδες ποιος είναι 1ος τώρα στο Κατασκευαστών;
υγ. δεν είμαι Φερράρι
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Τώρα που επέστρεψα πέρνω αφορμή από αυτό για μία εγκάθετη ερώτησουλα:Καμία ανάλυση σαν εκείνες στην αρχή της χρονιάς, για το πως ο ανταγωνισμός καταπίνει την McLaren που 'γεννήθηκε' γρήγορη, αλλά μένει πίσω λόγω του άχρηστου του Hamilton και του άπειρου Kovalainen που δεν ξέρουν να στήνουν και να εξελίσουν ένα μονοθέσιο έχουμε;
Και για την βλακεία επιλογής αυτού του διδύμου βεβαίως-βεβαίως.Γιατί ψιλογρήγορη μου φαίνεται στους τελευταίους αγώνες.
Σιγουρα, καθε αυτοκινητο με ψευτο-traction control θα ηταν το πιο γρηγορο του grid. Εδω καλα καλα ο Πικε παιζει στα ισια τον Αλονσο και το συστημα της Ρενο ειναι αγουρο. Μπορεις λοιπον να χαρεις οσο θελεις τις 'μεγαλες' επιδοσεις του Λιουις στην εξοδο της φουρκετας του Καναδα, της Γαλλιας και της βρεγμενης Αγγλιας, χαρισμα σου.
Ο ανθρωπος που κανει το αδυνατο TM
-
Έχει παράδοση η McLaren να αποτελεί την 'αυτοκρατορία του κακού' στην Φ1 τελευταία...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σιγουρα, καθε αυτοκινητο με ψευτο-traction control θα ηταν το πιο γρηγορο του grid. Εδω καλα καλα ο Πικε παιζει στα ισια τον Αλονσο και το συστημα της Ρενο ειναι αγουρο. Μπορεις λοιπον να χαρεις οσο θελεις τις 'μεγαλες' επιδοσεις του Λιουις στην εξοδο της φουρκετας του Καναδα, της Γαλλιας και της βρεγμενης Αγγλιας, χαρισμα σου.Την εξέλιξη του αυτοκινήτου τελικά την κάνει κυρίως η ομάδα ή ο οδηγός γιατί με έχεις μπερδέψει.
Εγώ ξέρω ότι στην αρχή του πρωταθλήματος η McLaren ήταν πίσω και από την Ferrari και από την BMW σε ταχύτητα και πλέον έχει φτάσει (;) την Ferrari. Οπότε έχουμε:
α) Οι Hamilton-Kovalainen είναι αστέρια στην εξέλιξη
β) Η ομάδα εξελίσει το μονοθέσιο πολύ καλά χωρίς την βοήθεια των άχρηστων οδηγών
γ) Λίγο από α) και λίγο από β).Σε όλες τις περιπτώσεις η αρχική ανάλυση αποδείχτηκε λάθος.
γιατί δεν το ρώτησες αυτό μετά το GP του Καναδά ή μετά το 1-2 της Φερράρι στην Γαλλία;
αλήθεια εφόσον μιλάμε για ομάδες ποιος είναι 1ος τώρα στο Κατασκευαστών;
Μιλάω για εξέλιξη αυτοκινήτου. Στον Καναδά ο Hamilton ήταν μπροστά, οπότε ήταν γρήγορος, και στη Γαλλία και οι δύο McLaren είχαν ποινή οπότε δεν μπορώ να κρίνω την ταχύτητά τους.
1η στο κατασκευαστών είναι η Ferrari, γεγονός που IMHO δείχνει (;) ότι είναι το καλύτερο μονοθέσιο στο πρωτάθλημα μέχρι στιγμής και δεν έχει άμεση σχέση με την εξέλιξη των μονοθεσίων.
ΥΓ: Διάβασα τα σχόλια στα δύο τελευταία GP και εκτός από τα μονίμως ίδια ποστ περί team orders εστιάζω και πάλι στα περί Hamilton:
Με το που έκανε το λάθος στα δοκιμαστικά ο Λιούις κράχτηκε (δικαίως). Στη συνέχεια τα πήγε καλούτσικα.
Και ποια ήταν τα σχόλια από τους επικριτές; Στο Silverstone κέρδισε από κωλοφαρδία επειδή ο προδότης έβαλε λάθος λάστιχα και στο Hockenheim ήταν πανεύκολο επειδή το τρελό αγόρι αντιμετώπιζε πρόβλημα με τα φρένα. Ο Βρετανός (ουουουου 666) τίποτα καλό δεν έκανε. Τον ευνόησε η συνομοσία του σύμπαντος.
Είναι τόσο κωλόφαρδός που όποτε είναι μπροστά με διαφορά η είσοδος του SC πληρώνει 1,01.
Και εγώ δεν χώνευα τον σαγώνια, αλλά τις οδηγικές του αρετές δεν τις αμφισβήτησα ποτέ.
Το ότι στην πρώτη του χρονιά απομυθοποίησε τον δεν-έχω-τίποτα-να-χάσω-και-κανω-συνεχώς-μαλακίες δις δεν είναι λόγος για να εθελοτυφλείτε. -
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Την εξέλιξη του αυτοκινήτου τελικά την κάνει κυρίως η ομάδα ή ο οδηγός γιατί με έχεις μπερδέψει.
Εγώ ξέρω ότι στην αρχή του πρωταθλήματος η McLaren ήταν πίσω και από την Ferrari και από την BMW σε ταχύτητα και πλέον έχει φτάσει (;) την Ferrari. Οπότε έχουμε:
α) Οι Hamilton-Kovalainen είναι αστέρια στην εξέλιξη
β) Η ομάδα εξελίσει το μονοθέσιο πολύ καλά χωρίς την βοήθεια των άχρηστων οδηγών
γ) Λίγο από α) και λίγο από β).Σε όλες τις περιπτώσεις η αρχική ανάλυση αποδείχτηκε λάθος.
Ενταξει, μας δουλευεις. Go Lewis.
-
Τί έγινε, αποκαταστάθηκε η τάξη στο Χόκενχάιμ;
-
Πήρε αναβολή μέχρι την επόμενη νίκη.
-
Ε σιγα ρε παιδια, να παρετε και εσεις μια κουπα μετα απο τοσο καιρο. 10 χρονακια ειναι αυτα
Καλα παντως, ναναι καλα τα ψευτοTC και η απειρη κωλοφαρδια του ρεγκενμειστερ -
Όποιος εξυφαίνει θεωρίες συνωμοσίας υποχρεούται συχνά σε... κωλοτούμπα
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Όποιος εξυφαίνει θεωρίες συνωμοσίας υποχρεούται συχνά σε... κωλοτούμπαέτσι έλεγαν κάποιοι και πέρσι κ κωλοτουμπιάσανε με συγνώμες
-
Ε αφού είπαμε, μόνο η Φεράρι κερδίζει δίκαια, όλοι οι υπόλοιποι και ειδικά η ΜακΛάρεν κερδίζουν μόνο με π@υστιά ή κ@λοφαρδία ή και τα δυο μαζί
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ε αφού είπαμε, μόνο η Φεράρι κερδίζει δίκαια, όλοι οι υπόλοιποι και ειδικά η ΜακΛάρεν κερδίζουν μόνο με π@υστιά ή κ@λοφαρδία ή και τα δυο μαζίΗ Φερράρι τλχ έχει το νιονιο να μην προδίδεται. Η Μακλάρεν προφανώς ούτε αυτό δεν έχει...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ε αφού είπαμε, μόνο η Φεράρι κερδίζει δίκαια, όλοι οι υπόλοιποι και ειδικά η ΜακΛάρεν κερδίζουν μόνο με π@υστιά ή κ@λοφαρδία ή και τα δυο μαζί
Η Φερράρι τλχ έχει το νιονιο να μην προδίδεται. Η Μακλάρεν προφανώς ούτε αυτό δεν έχει...
Eπίσημο thread: GP Γερμανίας-Hockenheim 2008