-
Αν θεωρήσω δεδομένο ότι το C4 έχει τον ίδιο κινητήρα τότε η καλύτερη επιλογή είναι το mobil 5w30 ESP αν και ακόμα και με αυτό ψυχολογικά δεν θα νιώθω άνετα να το έχω 10000χμ. Όσο για το valvoline μου βγαίνει πιο ακριβό και από το esp αν το πάρω από Ηράκλειο...
Το απλό mobil 5w30 δεν το βρίσκω πουθενά άρα μάλλον καταλήγω στο esp. Ίσως το ψάχνω παραπάνω από ότι πρέπει αλλά θέλω να καταλήξω κάπου και να μην κάνω συνέχεια δοκιμές. -
Ο χρήστης gRim έγραψε:
Αν θεωρήσω δεδομένο ότι το C4 έχει τον ίδιο κινητήρα τότε η καλύτερη επιλογή είναι το mobil 5w30 ESP αν και ακόμα και με αυτό ψυχολογικά δεν θα νιώθω άνετα να το έχω 10000χμ.το link αναφέρεται στους νέους 1600άρηδες...1.6 VTi 120 hp & 1.6 THP 150 hp
-
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
σελίδα 23:
http://www.peugeot.gr/minisites/aftersa ... b15cc3.pdf' target='_blank
η peugeot απαγορεύει 40άρι πλέον... δηλαδή για τους νέους κινητήρες 1600.Καλά τα γράφει η peugeot όμως ολα είναι σχετικά και όλα τα λάδια μπορείς να τα δουλέψεις.
Η απαγόρευση ισχύει στην περίπτωση που θα τα κρατήσεις για 2 χρόνια ή 30.000 χλμ , εκεί ναι επιβάλλεται ένα καλό 30άρι με τις σωστές προδιαγραφές επειδή όλα τα 30άρια δεν είναι ίδια.
Αν αλλάζεις από 5-7,500 χλμ πρακτικά μπορείς να βάλεις και 15W40 και 10W40 και 5W40 και 15W50.
Ένα καλό 5W40 μπορεί άνετα τα 15.000 χλμ . -
Παράγγειλα τα Mobil 5W-30 ESP. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή.
Σιγά σιγά πρέπει να κοιτάξω και για βαλβολίνες γιατί έχω σιχαθεί με τα ζουμιά που έχω αυτή τη στιγμή.
Ήθελα να βάλω της redline αλλά δε βρίσκω ακριβώς στο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής(75-80)
Καλά εδώ ότι και να βάλω δεν υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερο από το εργοστασιακό -
Ο χρήστης gRim έγραψε:
Παράγγειλα τα Mobil 5W-30 ESP. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή.Σιγά σιγά πρέπει να κοιτάξω και για βαλβολίνες γιατί έχω σιχαθεί με τα ζουμιά που έχω αυτή τη στιγμή.
Ήθελα να βάλω της redline αλλά δε βρίσκω ακριβώς στο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής(75-80)
Καλά εδώ ότι και να βάλω δεν υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερο από το εργοστασιακόβαλβολίνες βάλε την ELF 75-80 TRP ....
-
Ο χρήστης gRim έγραψε:
Παράγγειλα τα Mobil 5W-30 ESP. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή.Σιγά σιγά πρέπει να κοιτάξω και για βαλβολίνες γιατί έχω σιχαθεί με τα ζουμιά που έχω αυτή τη στιγμή.
Ήθελα να βάλω της redline αλλά δε βρίσκω ακριβώς στο ιξώδες που προτείνει ο κατασκευαστής(75-80)
Καλά εδώ ότι και να βάλω δεν υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερο από το εργοστασιακόΟι Redline MTL πρέπει να σου κάνουν. Εγώ τις είχα βάλει σε 106 Rallye και ήμουν ικανοποιημένος. Και για τις ELF έχουν γραφτεί πολλά καλά εδώ αρκετές φορές.
-
Κι εγώ έχω ακούσει πολύ καλά λόγια για την MTL αλλά απ'ότι είδα είναι 70W80 άρα μάλλον πάω για την elf.
Πάντως σίγουρα δεν θα βάλω της citroen που μου είπαν στο συνεργείο.EDIT: Την ΤRP θα την βρω σε βενζινάδικα κι έτσι; Σε όσα μαγαζιά με λιπαντικά έχω μπει δεν είδα να έχουν elf.
O Λιαμπρανίδης δεν έχει στο site και τώρα διαβάζω ότι είναι δύσκολο να βρεις την συγκεκριμένη
βαλβολίνη. Πόσο μάλλον στην Κρήτη... -
Ο χρήστης mesastou έγραψε:
σελίδα 23:
http://www.peugeot.gr/minisites/aftersa ... b15cc3.pdf' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank
η peugeot απαγορεύει 40άρι πλέον... δηλαδή για τους νέους κινητήρες 1600.Αναφέρεται όπως ανέφερε κι ο elteo στους ολοκαίνουριους VVT κινητήρες της PSA πάνω στους οποίους βασίζεται κι ο κινητήρας turbo που φοριέται στα 207-308 GT-RC. Απορίες για τις επιλογές κατάλληλου λιπαντικού σε αυτούς τους κινητήρες λύνονται αφού διαβάσετε πρώτα τί έγραψα εδώ.
Ο gRim θεώρησα ότι φοράει τον 'παλιότερο' 1600 με τα 110PS (ο νέος ατμοσφαιρικός VVT έχει 120PS - εργοστασιακές οι μετρήσεις). Από λάδια μπορεί να βάζει σχεδόν ό,τι θέλει. Ιδιοτροπίες ουδέν.Μεταξύ Mobil 1 ESP 5W30 και Valvoline MST 5W30 ψηφίζω το 1ο. Και πάνω από το 1ο βάζω το HDD 5W30. Βάζουμε σε 'δικό μας' RC το HDD χωρίς προβλήματα από την αντιπροσωπεία (αναγράφει ότι καλύπτει τις API SL και ACEA A3 και εκεί τελειώνουν τα περιττά λόγια- για να πω την αλήθεια δεν υπάρχει περίπτωση να υπόκυπτα σε παράλογες επιθυμίες μάρκετινγκ εφόσον έχω δική μου συγκεκριμένη άποψη νομικά πλήρως καλυμμένη).
Για να μην ασχολείστε όλη την ώρα με πιστοποιήσεις και μη των προδιαγραφών (αλλιώς εσείς χάνετε και μόνο):
Οι αντιπροσωπείες δεν ξέρουν (κι ούτε θέλουν να ξέρουν, είτε επειδή γνωρίζουν ότι είναι άτοπο, είτε και επειδή πολλά από τα φασόν λιπαντικά τους επίσης δεν είναι πιστοποιημένα για να βγαίνουν και φτηνότερα) ποιά είναι πιστοποιημένα από την API ή την ACEA, αλλά αρκούνται στην αναγραφή στο μπουκάλι που νομικά θεωρείται ότι έχει την ίδια ισχύ με την πιστοποίηση. Εάν αμφισβητούμε τα γραφόμενα ενός παρασκευαστή ή ενός οργανισμού τότε δεν αναφερόμαστε σε παρασκευαστή ή οργανισμό αλλά σε απατεώνα, κάτι που για να ισχύει επισήμως πρέπει να αποδειχθεί δικαστικώς και μόνο, άρα ουδείς μπορεί να σας αρνηθεί -επισήμως και νομίμως- να τοποθετήσετε λιπαντικό που εισάγεται και πωλείται νόμιμα εφόσον αναγράφει τις απαιτούμενες προδιαγραφές για την εκάστοτε εφαρμογή που το προορίζουμε. -
τον παλιό φορά....δεν πωλούνται ακόμα C4 με τους νέους κινητήρες.
-
Γνωρίζει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ στο Ηράκλειο Κρήτης της βαλβολίνες elf TRP 75W80?
Έστω και με παραγγελία θα ήθελα να τις προμηθευτώ από κάπου εκτός Χαραλαμπάκη.. -
Ο χρήστης gRim έγραψε:
από κάπου εκτός Χαραλαμπάκη..Μου κίνησες την περιέργεια. Ο λόγος;
-
Δεν είναι κάποιος ιδιαίτερος λόγος απλά πρέπει να κάνω αυτή τη βδομάδα το σέρβις και μετά από επικοινωνία
με τον κύριο Χαραλαμπάκη μου είπε ότι καταρχήν δεν στέλνει με αντικαταβολή και είπε θα δει πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά, θα βρει και ένα λογαριασμό τράπεζας και θα επικοινωνήσει μαζί μου.
Περίμενα καμιά ώρα και ξαναπήρα γιατί έπρεπε να φύγω από το σπίτι. Το σήκωσε κάποιος άλλος και του είπα αν γίνεται να επικοινωνήσουν σύντομα για να βάλω σήμερα τα λεφτά αφού έτσι κι αλλιώς θα είμαι κέντρο για κάτι δουλίτσες αλλά δεν πήραν κανένα τηλέφωνο. Πελάτης είμαι και το βρίσκω λίγο παράξενο να παρακαλώ εγώ για να πληρώσω.Βρήκα κατόπιν παραγγελίας εδώ στην Κρήτη την TRP αλλά δεν ξέρω τιμή και ούτε πόσο διάστημα θα κάνει να έρθει.
-
Για τα διάφορα πρόσθετα (τύπου MOTORKOTE) τι γνώμη έχετε;Οι γνώμες διίστανται:άλλοι λένε ότι κάνουν ζημιά και να μείνουμε μακριά και άλλοι ορκίζονται σε αυτά...Τι λένε οι πιο ειδικοί του νήματος;
-
Από βδομάδα ο http://www.avgoustakis.gr/ που είναι Ηράκλειο Κρήτης θα έχει μία κούτα
βαλβολίνες elf TRP 75w80 για όποιον γάλλο ενδιαφέρεται -
Ο χρήστης b_x έγραψε:
Για τα διάφορα πρόσθετα (τύπου MOTORKOTE) τι γνώμη έχετε;Οι γνώμες διίστανται:άλλοι λένε ότι κάνουν ζημιά και να μείνουμε μακριά και άλλοι ορκίζονται σε αυτά...Τι λένε οι πιο ειδικοί του νήματος;Έχουμε ξαναναφερθεί κι άλλες φορές.
Εν ολίγοις:
Tα Miltec-1, Motorkote, X1-R είναι -σύμφωνα με τους παρασκευαστές τους και δεν αμφισβητούνται- ενισχυτικά μετάλλων και ΟΧΙ πρόσθετα λιπαντικών. Καμία σχέση με τα 'διάφορα πρόσθετα' που αναφέρεις. Κάνουν δουλειά (σε άλλους φαίνεται και σε άλλους όχι), αλλά δεν υπάρχει λόγος να ορκιζόμαστε και σε αυτά, ειδικά όσοι χρησιμοποιούμε κορυφαία συνθετικά λιπαντικά (που η παράλληλη χρήση κορυφαίων λιπαντικών κάνει την δουλειά των ενισχυτικών μετάλλων να μην φαίνεται - ταυτόχρονα δεν μπορούμε και να ισχυριστούμε ότι τα ενισχυτικά μετάλλων δεν ωφελούν, ειδικά σε οριακές συνθήκες λίπανσης).Από την άλλη μεριά τα πρόσθετα λιπαντικών απαγορεύονται από τις εταιρίες κορυφαίων συνθετικών και είναι λογικό γιατί δεν 'έσπασαν τα μυαλά τους' στα εργαστήρια για να έρθουμε εμείς με ένα σούπερ πρόσθετο και να βγάλουμε άκυρη την χημεία τους όπου όσο ποιοτικότερο (άρα και χημικά πολύ προσεγμένο) το λιπαντικό τόσο θα υποβαθμιστεί η ποιότητά του μετά την μίξη με το πρόσθετο. Τα πρόσθετα απευθύνονται μόνο σε όσους γνωρίζουν ακριβώς τί κάνουν και εφόσον η μίξη πρόκειται να γίνει σε απλό ορυκτέλαιο (ή σε 'κουρασμένο' ημι-συνθετικό για αναζωογόνηση). Αλλά για να μην κάνουμε περιττές σκέψεις, υπάρχει κανείς που ξέρει τί λείπει από ένα λιπαντικό ή που ξέρει ποιά πρόσθετα περιέχονται στο μπουκάλι που θα ρίξει στο λιπαντικό;
-
Ο χρήστης gRim έγραψε:
Από βδομάδα ο http://www.avgoustakis.gr/ που είναι Ηράκλειο Κρήτης θα έχει μία κούτα
βαλβολίνες elf TRP 75w80 για όποιον γάλλο ενδιαφέρεταιΚαλά ξηγήθηκες...
-
Απορία, φίλος σε C200 SC άλλαξε λάδια αλλά έβαλε λίγο παραπάνω από το max (κοιτώντας το δείκτη νομίζω ότι πρέπει να είναι 300-400ml παραπάνω), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ώστε να βγάλει άμεσα λίγο λαδάκι και να έρθει στα επιτρεπτά όρια?
Επίσης οδήγησα το αυτοκίνητο και μετά από 200km δεν έχει το μπαμ που είχε με τα παλιά λάδια, λέτε να οφείλετε στην ποσότητα του λαδιού?(αν και μέχρι να 'κάτσει' το νέο λάδι πρέπει να κάνει μερικά χλμ) -
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Απορία, φίλος σε C200 SC άλλαξε λάδια αλλά έβαλε λίγο παραπάνω από το max (κοιτώντας το δείκτη νομίζω ότι πρέπει να είναι 300-400ml παραπάνω), υπάρχει κάποιος κίνδυνος ώστε να βγάλει άμεσα λίγο λαδάκι και να έρθει στα επιτρεπτά όρια?
Επίσης οδήγησα το αυτοκίνητο και μετά από 200km δεν έχει το μπαμ που είχε με τα παλιά λάδια, λέτε να οφείλετε στην ποσότητα του λαδιού?(αν και μέχρι να 'κάτσει' το νέο λάδι πρέπει να κάνει μερικά χλμ)Το να υπερβαίνουμε το MAX είναι το ίδιο επιζήμιο με το κατεβαίνουμε από το MIN. Δεν καταλαβαίνω αυτούς που ξεπερνάνε το ΜΑΧ, αφού κάτω από το ΜΑΧ (ή πάνω από το ΜΙΝ) προβλέπεται αλλά πάνω από το ΜΑΧ (ή κάτω από το ΜΙΝ απαγορεύεται ρητά). Πρέπει να προσπαθήσει κάποιος για να ξεπεράσει το ΜΑΧ ή να είναι αδιάφορος ή άσχετος με το αντικείμενο (ή λίγο από όλα).
Το 'λίγο παραπάνω από το ΜΑΧ δεν πειράζει' είναι το ίδιο με το 'λίγο παρακάτω από το ΜΙΝ δεν πειράζει'. Να κάνει ο φίλος σου ό,τι θα έκανε εάν η στάθμη ήταν κάτω από το ΜΙΝ. Αν αδιαφορούσε ας αδιαφορήσει και τώρα. Δεν θα πάθει απαραίτητα κάτι άμεσα το μοτέρ με ένα λάθος στην ποσότητα του λιπαντικού, αρκεί να μην μας γίνεται συνήθεια. Άλλοι είμαστε πιο αυστηροί με την συντήρηση της περιουσίας μας κι άλλοι όχι τόσο.Φέρτε τα λάδια στην σωστή στάθμη και ξαναδείτε τα περί 'μπαμ'. Εάν είναι διαφορετική σύνθεση του λιπαντικού σε σχέση με το αυτό που αντικαταστήσατε κάνετε υπομονή για να στρωθεί το νέο φιλμ στα μέταλλα (αφαιρώντας πρώτα το παλιό). Συνήθως 50-100χλμ αρκούν για να ολοκληρωθούν και 2-3 πλήρεις θερμοκρασιακοί κύκλοι του λιπαντικού ώστε να 'δέσει' καλά το νέο λάδι+πρόσθετα-μέταλλα.
-
Εννοείται πως δεν το έκανε επίτηδες, απλά επειδή ο δείκτης είναι λίγο περίεργος και δεν μπορείς να διαβασεις καλά τη στάθμη του λαδιού καθώς το γέμιζε και το κοίταζε που και που, έβαλε λίγο παραπάνω!
Είναι λίγο μανούρα όμως το σήκωμα του αυτοκινήτου, να βγάζεις ποδιές και και...ξέρετε που μπορούμε να προμηθευτούμε μια φθηνή χειροκίνητη αντλία αναρόφησης?
Απόσα έχω ακούσει κάνει πολύ καλή δουλειά χωρίς να χρειάζεται να μπλέκεις με άνοιγμα της βίδας του κάρτερ!Εγώ άλλαξα πριν 2 βδομάδες τα λάδια από 5W40 αντιπροσωπείας σε 0W40 Mobil1 και μέσα σε 500km ο κινητήρας ήταν κομπλέ χωρίς να το πηγαίνω στα κόκκινα, άκρως συντηρητική οδήγηση!
-
Ο χρήστης iliasp έγραψε:
Εννοείται πως δεν το έκανε επίτηδες, απλά επειδή ο δείκτης είναι λίγο περίεργος και δεν μπορείς να διαβασεις καλά τη στάθμη του λαδιού καθώς το γέμιζε και το κοίταζε που και που, έβαλε λίγο παραπάνω!
Είναι λίγο μανούρα όμως το σήκωμα του αυτοκινήτου, να βγάζεις ποδιές και και...ξέρετε που μπορούμε να προμηθευτούμε μια φθηνή χειροκίνητη αντλία αναρόφησης?
Απόσα έχω ακούσει κάνει πολύ καλή δουλειά χωρίς να χρειάζεται να μπλέκεις με άνοιγμα της βίδας του κάρτερ!Λεπτο λαστιχακι ποτισματος (να χωραει στο σωληνα της βεργας) και μια μεγαλη σύριγγα.
Περι λιπαντικών γενικώς