-
Gia na doyme ti ginotan prin to 2000 kai poy htan h ferrari kyrioi twn statisthkwn kai osoi diaxorizete thn F1 se dyo omades. (h Ferrari kai oi ypoloipes).....
Year Pos
1980: 14
1981: 5
1982: 1
1983: 1
1984: 2
1985: 2
1986: 4
1987: 4
1988: 2 (ama deite pontoys diafora kai pontioum se sxesh me ton prwto asta na pane)
1989: 3 (omoios ws anw)
1990: 2 (kati paei na ginei me pontoys kai moirazontan tis nikes me ton prwto)
1991: 3 (tagikh diafora me ton prwto kammia nikh)
1992: 4 (omoiws ws anw )
1993: 4 ( 8a balete ta klamata opote den kanw sxolia)
1994: 3 (kataramenh xronia me ton 8anato toy Senna kai edw arxise kai h McLaren na pernei ton kathforo)
1995: 3 ( o prwtos eixe double score pantws)
1996: 2 (105 ba8moys pisw apo ton prwto)
1997: 2 (shmadia anakampshs kai mono 21 ba8moys pisw apo ton prwto)
1998: 2 (sta8erh se sxesh me thn prohgoymenh xronia)
1999: 1 (meta apo 16 oloklhra xronia kai mono me 2 ba8moys diafora)
2000: 1 (synexizei me 8 ba8moys diafora)An 8elete ayrio mporw na sas etoimasw kainoyrio topic me pinakakia apo to 1980 mexri kai shmera (sorry apo tote ksekinaei to arxeio moy) me ba8mologia, nikes, pole kai genikotera podium.
-
Μααααλιστα
Βεβαια η πραγματικη αληθεια για την Φερραρι συγκεντρωνετε στα στατιστικα και στις κουπες
The Ferrari team has achieved unparalleled success in Formula One. Ferrari cars and Ferrari drivers have also won the Mille Miglia 8 times, the Targa Florio 7 times, and the 24 hours of Le Mans 9 times. In F1, the Italian team has the unique distinction of owning nearly all significant records (as of the 2008 Canadian Grand Prix), including:
- Most constructor championships: 15
- Most driver championships: 15
- Most wins (all-time): 206
- Most wins (season): 15 (tied with McLaren)
- Most podiums (all-time): 613
- Most podiums (season): 29
- Most pole positions (all-time): 200
- Most points (all-time): 4,844.27
- Most points (season): 262
- Most fastest laps (all-time): 210
- Highest winning percentage: ~26% (for teams with at least 10 wins)
- Most F1 fatalities: 7 (4 race, 1 qualifying, 2 testing)
In 2004, Ferrari also surpassed Ford as the most successful F1 engine manufacturer, with 182 wins (to Ford's 176 wins). Due to the availability of the Cosworth V8 to private teams, a total of 6,639 Ford-powered cars were entered between 1967 and 2004, compared to 1,979 starts for Ferrari and Petronas-badged engines during the same period.
-
και στα φερετρα βεβαιως βεβαιως
ΥΓ. απο αυριο γινομαι φερραρι! φοβερη ομαδα , δεν ηξερα οτι ειχε τετοια στατιστικα.
-
Για κοίτα λίγο ποιές ομάδες είναι τα τελευταία χρόνια σε φέρετρο και μάλιστα βαθειά θαμένο και ξαναμιλάμε...
Καταλήγει κάπου όλο αυτό;
-
Χμ, ενας φαν της Γουιλλιαμς μιλαει για φερετρα. Δεν δικαιουσαι κατ'εμε
-
15 prwta8lhmata apo to 1950 kai malista einai entypwsiako recor.....
Alla h mclaren me thn opoia katexoyn mazi to rekor perisoterwn ergostasiakwn prwta8lhmatwn pote ksekinhse?Moy 8ymizei thn sygkrish Senna me schumacher alla kaneis den eipe se posa synolika grand prix katafere na perasei to rekor toy Ayrton....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
15 prwta8lhmata apo to 1950 kai malista einai entypwsiako recor.....
Alla h mclaren me thn opoia katexoyn mazi to rekor perisoterwn ergostasiakwn prwta8lhmatwn pote ksekinhse?Moy 8ymizei thn sygkrish Senna me schumacher alla kaneis den eipe se posa synolika grand prix katafere na perasei to rekor toy Ayrton....
δεν καταλαβες
ΦΕΡΡΑΡΙ = Φ1
Αυτα πανε πακετο, δεν νοειται η Φ1 χωρις μονοθεσιο με το Cavallino rampante επανω. Θελεις δεν θελεις, αυτη ειναι η αληθειαBTW, συγκρυση Schumi και Σεννα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ο καθενας τους εγραψε την δικη του ιστορια και σε διαφορετικες εποχες. Οποτε αφηστε τα ακυρα
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Καταλήγει κάπου όλο αυτό;
Mazeyoyme statistika gia kainoyrio topic.....
oxi apla gia na leme kati mexri ton epomeno agwna!!!!!
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
15 prwta8lhmata apo to 1950 kai malista einai entypwsiako recor.....
Alla h mclaren me thn opoia katexoyn mazi to rekor perisoterwn ergostasiakwn prwta8lhmatwn pote ksekinhse?Moy 8ymizei thn sygkrish Senna me schumacher alla kaneis den eipe se posa synolika grand prix katafere na perasei to rekor toy Ayrton....
δεν καταλαβες
ΦΕΡΡΑΡΙ = Φ1
Αυτα πανε πακετο, δεν νοειται η Φ1 χωρις μονοθεσιο με το Cavallino rampante επανω. Θελεις δεν θελεις, αυτη ειναι η αληθειαBTW, συγκρυση Schumi και Σεννα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ο καθενας τους εγραψε την δικη του ιστορια και σε διαφορετικες εποχες. Οποτε αφηστε τα ακυρα
Den sygkrinw ton Schumi me ton Ayrton. Ton tropo poy metrane ta recor orismenoi sygkrinw.....
Sygkekrimena kai stis 2 periptwseis kaneis den koitaei se poso xroniko diasthma to exei kataferei.... -
ναι η συζητηση καταληγει στο οτι η φερραρι ειναι η πιο γαματη ομαδα και ολοι πρεπει να γινετε φερραρι γιατι ειμαστε οι καλυτεροι , πιο γαμιστεροι , πιο ιστορικοι , που μας πληρωνετε και απο πανω
κοροιδα!!!!!! και τιθα ησασταν χωρις εμας ρεεεεεεεε , σε ενα πρωταθληματακι του κωλου θα τρεχατε ρεεεεεεεεεεε.ακου κει ρε συ να μιλαει και η γουιλλιαμς για φερετρα , οι λουζερς , τα φερετρα τα ανεφερα ως κωμικο στοιχειο ,οτι ακομα και εκει ρεκορ εχουμε ρεεεεεεε!!!! να δεις πως το λενε: 'all significant records' νταξ εκει μερικοι λενε οτι μας φτανουν γιατι ο σεννα λενε αντιστοιχει με περιπου 4 οδηγους φερραρι αλλα αυτα ειναι τελειως μπακαλιστικοι ισχυρισμοι και ουδεποτε η FIA δεχθηκε αυτο το νουμερο , ανεπισημα ακουγεται οτι προσανατολιζονται κοντα στον αριθμο π.
-
H eirwnia oloy aytoy me ta feretra.....
Thn wra poy diabaza to post toy patro sto star paizei reportaz gia thn Ferrari kai elege gia thn asfaleia toy ergatikoy proswpikoy ths kai ta lefta poy ependy8hkan se ayth.....Patro pes moy 6 ari8moys gia to tzoker.....
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
ναι η συζητηση καταληγει στο οτι η φερραρι ειναι η πιο γαματη ομαδα και ολοι πρεπει να γινετε φερραρι γιατι ειμαστε οι καλυτεροι , πιο γαμιστεροι , πιο ιστορικοι , που μας πληρωνετε και απο πανω
κοροιδα!!!!!! και τιθα ησασταν χωρις εμας ρεεεεεεεε , σε ενα πρωταθληματακι του κωλου θα τρεχατε ρεεεεεεεεεεε.τι; Ποιος σου ειπε να γινεις Φερραρι; Τι λες, δεν θελουμε αλλους τιφοζι, γιατι θα ξεμεινουμε απο πελατακια
παντως ακουστηκε και η πιο σωστη αποψη του φορουμ εβερ
ειμαστε οι καλυτεροι , πιο γαμιστεροι , πιο ιστορικοι
-
Δε καταλαβαίνω...αμφιβάλουν μερικοί για τη παράδοση, επιτυχία και κληρονομιά της Ferrari στη F1??? Για τους πιλότους που ανέδειξε σε σύγχρονη και μη F1, τα ρεκόρ που έχει σπάσει, τη τεχνολογία που έχει συστήνει και τόσα μα τόσα άλλα πράγματα που δε θα υπήρχαν στη F1 αν δε υπήρχε αυτή???!
Εντάξει...γ@μ@τες είναι και οι άλλες ομάδες...αλλά η Ferrari είναι ένα ΠΟΛΥ μεγάλο κομμάτι της F1, πως να το κάνουμε!
And a reminder:
'The return of racing (1950–1958)
The first Formula One World Championship was won by Italian Giuseppe Farina in his Alfa Romeo in 1950, barely defeating his Argentine teammate Juan Manuel Fangio. However Fangio won the title in 1951, 1954, 1955, 1956 & 1957, his streak interrupted after an injury by two-time champion Alberto Ascari of Ferrari. Although the UK's Stirling Moss was able to compete regularly, he was never able to win the World Championship, and is now widely considered to be the greatest driver never to have won the title.[3][4] Fangio, however, is remembered for dominating Formula One's first decade and has long been considered the 'grand master' of Formula One.[citation needed]
The period was dominated by teams run by road car manufacturers - Alfa Romeo, Ferrari, Mercedes Benz and Maserati - all of whom had competed before the war. The first seasons were run using pre-war cars like Alfa's 158. They were front engined, with narrow treaded tyres and 1.5 litre supercharged or 4.5 litre naturally aspirated engines. The 1952 and 1953 world championships were run to Formula Two regulations, for smaller, less powerful cars, due to concerns over the number of Formula One cars available.[5] When a new Formula One, for engines limited to 2.5 litres, was reinstated to the world championship in 1954, Mercedes-Benz introduced the advanced W196, which featured innovations such as desmodromic valves and fuel injection as well as enclosed streamlined bodywork. Mercedes won the drivers championship for two years, before withdrawing from all motorsport in the wake of the 1955 Le Mans disaster.[6]'
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_1' target='_blank
-
και φαντασου πως ολα αυτα γιναν για μια τυχερη νικη του μιστερ REGENMEISTER. Αμα παρει ποτε πρωταθλημα, τι θα κανουν οι αγγλοι; Θα βαλουν καμμια φωτια στο μαρανελο;
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
και φαντασου πως ολα αυτα γιναν για μια τυχερη νικη του μιστερ REGENMEISTER. Αμα παρει ποτε πρωταθλημα, τι θα κανουν οι αγγλοι; Θα βαλουν καμμια φωτια στο μαρανελο;Mpa poy tetoia tyxh..... Me ta systhmata asfaleias poy exoyn egkatasthsei (bash toy reportaz toy STAR) gia thn asfaleia twn ergazomenwn ekei logika 8a exei kai pyrasfaleia gamisterh....
Re Niko den leme oti den exei prosferei.... Oloi exoyn prosferei kai panw apo oloys h Ferrari afoy einai logiko. Einai h pio palia omada apo oles. Alla mhn leme oti oi F1 apo teleitai apo 2 omades (thn ferrari kai toys alloys) alla oyte kai F1=Ferrari. An htan F1=Ferrari tote giati den kanei enniaio me F1 ferrari cars kai exei kai toys ypoloipoys?
-
Aκομα και αν σβησουμε το παρελθον της Φερραρι το συνχρονο παρον ειναι ακομα πιο σπουδαιο απο των αλλων ομαδων.Αλλα το σιγουρο ειναι οτι απο την πρωτη ομαδα στην βαθμολογια κατασκευαστων μεχρι την τελευταια ολες ειναι χρησιμες .Οχι μονο για το θεαμα αλλα οπως φαινεται στους τελευταιους αγωνες και στον ανταγωνισμο αφου οι αποστασεις μειωνονται .
Ειναι ωραιο να ανεβαινει η ενταση και το επιπεδο στις ομαδες .Ενταξει ειναι λιγο ρομαντικ αυτο αλλα οχι και να λειψει η φερραρι απο την φι ,,,,,,,και ποιον θα εχουν κινητρο οι μικροτερες ομαδες να φτασουν?
Ειναι σαν να ρωταμε ενα ποδοσφαιριστη του Παναιτωλικου που θα ηθελε να παιξει,,,.Μηπως Ολυμπιακο?,,,η καμμια Τσελσι? -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
και φαντασου πως ολα αυτα γιναν για μια τυχερη νικη του μιστερ REGENMEISTER. Αμα παρει ποτε πρωταθλημα, τι θα κανουν οι αγγλοι; Θα βαλουν καμμια φωτια στο μαρανελο;
Mpa poy tetoia tyxh..... Me ta systhmata asfaleias poy exoyn egkatasthsei (bash toy reportaz toy STAR) gia thn asfaleia twn ergazomenwn ekei logika 8a exei kai pyrasfaleia gamisterh....
Re Niko den leme oti den exei prosferei.... Oloi exoyn prosferei kai panw apo oloys h Ferrari afoy einai logiko. Einai h pio palia omada apo oles. Alla mhn leme oti oi F1 apo teleitai apo 2 omades (thn ferrari kai toys alloys) alla oyte kai F1=Ferrari. An htan F1=Ferrari tote giati den kanei enniaio me F1 ferrari cars kai exei kai toys ypoloipoys?
Κοίτα, στη ζωή μου δεν είμαι ποτέ απόλυτος. Συνεπώς, δε δέχομαι το Ferrari=F1, αλλά όμως λέω ότι η Ferrari αποτελεί ένα ΠΟΛΥ μεγάλο μέρος της F1 και όντως χωρίς αυτή θα έχανε την αίγλη και το ενδιαφέρον της.
Φανταστείτε ένα πρωτάθλημα χωρίς Ferrari και ένα άλλο με Ferrari και χωρίς McLaren.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Aκομα και αν σβησουμε το παρελθον της Φερραρι το συνχρονο παρον ειναι ακομα πιο σπουδαιο απο των αλλων ομαδων.Αλλα το σιγουρο ειναι οτι απο την πρωτη ομαδα στην βαθμολογια κατασκευαστων μεχρι την τελευταια ολες ειναι χρησιμες .Οχι μονο για το θεαμα αλλα οπως φαινεται στους τελευταιους αγωνες και στον ανταγωνισμο αφου οι αποστασεις μειωνονται .Sxolio gia thn prwth protash:Logiko afoy einai apo tis palaiwteres. sto ypoloipo +1.
Ειναι ωραιο να ανεβαινει η ενταση και το επιπεδο στις ομαδες
+oo
Ενταξει ειναι λιγο ρομαντικ αυτο αλλα οχι και να λειψει η φερραρι απο την φι ,,,,,,,και ποιον θα εχουν κινητρο οι μικροτερες ομαδες να φτασουν?
Ειναι σαν να ρωταμε ενα ποδοσφαιριστη του Παναιτωλικου που θα ηθελε να παιξει,,,.Μηπως Ολυμπιακο?,,,η καμμια Τσελσι?8a soy apanthsei. Ton olympiako sto Karaiskaki kai thn tselsi sta ektos.....
-
και ολοι πρεπει να γινετε φερραρι
Κάτι έχεις παρεξηγήσει. Από τη φράση σου αυτή και μόνο φαίνεται ότι δεν έχεις καταλάβει το χαρακτήρα των όσων γράφονται (από μένα τουλάχιστον). Τι πάει να πει να γίνω Ferrari; Εγώ βλέπω τους αγώνες για το σπορ και μόνο. Όπως βλέπω και οποιαδήποτε άλλη μορφή μηχανοκίνητου.
Αυτά περί οπαδισμού, σημαιών, κασκόλ, μετρήματος τίτλων κλπ παρακαλώ αλλού...
Όπως μπορούν να σου επιβεβαιώσουν μέλη του forum που με θυμούνται από το αντίστοιχο του F1Racing όταν η Ferrari σάρωνε τα πάντα από 2001 ως και 2004 έκραζα τον MS και παρακαλούσα να παραιτηθεί μπας και σωθεί το σπορ.
Και αν θέλεις να ξέρεις η πρώτη ομάδα που 'συμπάθησα' ήταν η Williams λόγω Mansell και στη συνέχεια Hill. Η προτίμηση αν θέλεις προς τη Ferrari ήρθε όταν απολάμβανα τον Σούμη να κυνηγά στα ίσα πολύ ανώτερα μονοθέσια με το -τότε- χρέπι των Ιταλών.@Hannibal
Δεν έχει κανένα νόημα αυτή η κουβέντα. Κάποιος δεν μπόρεσε αυτές τις μέρες να πάει για μπάνιο και αντί να ρίξει κανά παγωμένο νερό στο κεφάλι του ξεκίνησε τσουκαλοκουβέντες...
Υπήρχε πέρσυ ένα καφενείο αν θυμάμαι καλά που γλίτωνε τα τοπικά από τέτοιες ακατάσχετες παρλαπιπίες (στις οποίες και εγώ εννοείται ότι συμμετείχα). -
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
και φαντασου πως ολα αυτα γιναν για μια τυχερη νικη του μιστερ REGENMEISTER.Mόνο και μόνο που μιλάς για τυχερή νίκη φαίνεται πόσo (δεν) ξέρεις από F1...
Eπίσημο thread: GP M.Bρετανίας-Silverstone 2008