-
Καλησπέρα σε όλους!
Για να κλεισω αρχικα το προηγουμενο μου ποστ, ο φιλος μου απορριψε λογω πιθανης ελλειψης ανταλλακτικων την Corvette, και μία απο αυτες τις μερες θα προβει στην αγορα SL.
Παμε τωρα για μια νεα ερωτηση, και ελπιζω να μην σας εχω πριξει. Ο ξαδερφος μου, και αυτος φοιτητης στην Αγγλια, αγορασε με το που πηρε το πτυχιο του, ως λατρης των ιστορικων, μια κοκκινη Lotus Esprit S3 μοντελο του 1983, την οποια δυστηχως ακομα δεν ειχα την χαρα να δω και να με παει βολτα!!
Η ερωτηση μου ειναι η εξης: Μπορει να το φερει στην Ελλαδα απο την Αγγλια, βαζοντας του πινακιδες ιστορικου? Ποια ειναι η διαδικασια? Πρεπει να περασει απο τελωνειο? Ποιο ειναι το ετησιο κοστος για πινακιδες ιστορικου?
Και τελος, την προσωπικη σας αποψη! Θεωρειτε οτι αξιζει το αυτοκινητο αυτο?????Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων παιδια!!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Για να κλεισω αρχικα το προηγουμενο μου ποστ, ο φιλος μου απορριψε λογω πιθανης ελλειψης ανταλλακτικων την Corvette, και μία απο αυτες τις μερες θα προβει στην αγορα SL.
Παμε τωρα για μια νεα ερωτηση, και ελπιζω να μην σας εχω πριξει. Ο ξαδερφος μου, και αυτος φοιτητης στην Αγγλια, αγορασε με το που πηρε το πτυχιο του, ως λατρης των ιστορικων, μια κοκκινη Lotus Esprit S3 μοντελο του 1983, την οποια δυστηχως ακομα δεν ειχα την χαρα να δω και να με παει βολτα!!
Η ερωτηση μου ειναι η εξης: Μπορει να το φερει στην Ελλαδα απο την Αγγλια, βαζοντας του πινακιδες ιστορικου? Ποια ειναι η διαδικασια? Πρεπει να περασει απο τελωνειο? Ποιο ειναι το ετησιο κοστος για πινακιδες ιστορικου?
Και τελος, την προσωπικη σας αποψη! Θεωρειτε οτι αξιζει το αυτοκινητο αυτο?????Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων παιδια!!
-
Καλησπέρα σε όλους!
Για να κλεισω αρχικα το προηγουμενο μου ποστ, ο φιλος μου απορριψε λογω πιθανης ελλειψης ανταλλακτικων την Corvette, και μία απο αυτες τις μερες θα προβει στην αγορα SL.
Παμε τωρα για μια νεα ερωτηση, και ελπιζω να μην σας εχω πριξει. Ο ξαδερφος μου, και αυτος φοιτητης στην Αγγλια, αγορασε με το που πηρε το πτυχιο του, ως λατρης των ιστορικων, μια κοκκινη Lotus Esprit S3 μοντελο του 1983, την οποια δυστηχως ακομα δεν ειχα την χαρα να δω και να με παει βολτα!!
Η ερωτηση μου ειναι η εξης: Μπορει να το φερει στην Ελλαδα απο την Αγγλια, βαζοντας του πινακιδες ιστορικου? Ποια ειναι η διαδικασια? Πρεπει να περασει απο τελωνειο? Ποιο ειναι το ετησιο κοστος για πινακιδες ιστορικου?
Και τελος, την προσωπικη σας αποψη! Θεωρειτε οτι αξιζει το αυτοκινητο αυτο?????Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων παιδια!!
-
Μην ανησυχεις φιλε μας , ολα τα παιδακια εδω κατενθουσιαζοντε με τετοιες ερωτησεις ...
Πες του ξαδελφου ομως , οτι αν μαθει ποσα θα πληρωσει για τελωνειο στο Ελλαντα ......... θα προτιμησει να την χαρισει στον φυλακα του Μπακιχαμ ... να πινει και κανενα ουισκακι στο ονομα του .....
-
φτου!!!! περιμενα κατι καλυτερο!
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
φτου!!!! περιμενα κατι καλυτερο!Απ'το esprit η to spirit
ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΚΑΠΑΠΙ ΜΟΥ ....
-
πρεπει να τον φερουν πιο δω τον αυγουστο γμτ .
αντε και τον φαγαμε τον ιουλη -
Το αυτοκίνητο δεν έχει κλείσει τριάντα χρόνια,για να γίνει η ατελής εισαγωγή του και να πάρει ιστορικές πινακίδες.
-
Συμφωνα με την ιστοσελιδα της ΦΙΛΠΑ, ιστορικα θεωρουνται τα αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει ΕΩΣ και την 31/12/83 , δηλαδη 25ετιας +! Αρα δικαιουνται να το φερει ως ιστορικο, με ατελη εισαγωγη!! Σωστα?????
Το θεωρειτε ως καλη επιλογη ιστορικου αυτοκινητου?? Συντηρηση, οδηγηση, εμφανιση κλπ??????Γνωμες φιλοι μου, ακουω!
-
Ο χρήστης johnchristoforou έγραψε:
Συμφωνα με την ιστοσελιδα της ΦΙΛΠΑ, ιστορικα θεωρουνται τα αυτοκινητα που εχουν κατασκευαστει ΕΩΣ και την 31/12/83 , δηλαδη 25ετιας +! Αρα δικαιουνται να το φερει ως ιστορικο, με ατελη εισαγωγη!! Σωστα?????
Το θεωρειτε ως καλη επιλογη ιστορικου αυτοκινητου?? Συντηρηση, οδηγηση, εμφανιση κλπ??????Γνωμες φιλοι μου, ακουω!
Άλλο πράγμα το ιστορικό όχημα ,άλλο η ατελής εισαγωγή ιστορικού από χώρα της ΕΕ.
Ατελώς δεν εισάγεται κανένα ιστορικό όχημα,αν δεν έχει κλείσει τριακονταετία από την ημέρα της πρώτης κυκλοφορίας του.Ιστορικές πινακίδες μπορεί να πάρει το εικοσιπενταετίας και άνω,αφού προηγουμένως εκτελωνιστεί.Για το ποσό σου τα είπε γλαφυρά όπως πάντα ο APR.Υπολόγιζε πολύ χοντρικά γύρω στο δωδεκάρι.
Η Αγγλία είναι γεμάτη από ιστορικά οχήματα,σε καλές τιμές και σε ποικιλία καταστάσεων.Γιατί δεν διαλέγει ο δικός σου κάτι άλλο,που είτε θα έχει λογικό ποσό εκτελωνισμού είτε θα έχει κλεισεί τα τριάντα και τέλος πάντων θα είναι πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα και πιο ευκολοσυντήρητο;
Νομίζω πως με την επιλογή της Lotus πάει να μπλέξει. -
Σε ευχαριστω για την απαντηση σου, i get the point..! Οποτε προτεινεις κατι πιο ευκολοσυντηρητο κ πιο κοντα στην ελληνικη πραγματικοτητα ε? Χμ... Μια 911 SC του 1977-78 καλυπτει λες τα ανωτερω κριτηρια?????????????
Αν ειναι να στειλει την Esprit και να γυρισει προς τα εκει.. -
Για να προλάβω το 'ελληνικό μυαλό' που θα βρει(?) σίγουρα τον τρόπο... (και δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα, καμμία σχέση)
Ακόμη και ΑΝ το φέρει στην Ελλάδα και δεν το δηλώσει σε κάποιο τελωνείο... Ακόμη κι αν βρει τον τρόπο να πάρει πινακίδες Ιστορικού χωρίς να το έχει εκτελωνίσει (πράγματα παράνομα και τα 2), θα θεωρείται λαθραίο το αυτοκίνητο στη χώρα και ο ξάδερφος/φίλος σου θα είναι από τους πρώτους που θα ελεγχτούν για το αν ο φάκελός του στην ΕΛΠΑ ή την ΕΟΦΙΛΠΑ είναι πλήρης.
Και δε θα είναι πλήρης γιατί θα λείπει είτε το χαρτί ατελούς εισαγωγής (μιας και δε θα μπορεί να εισαχθεί με αυτό το καθεστώς), ή το χαρτί εκτελωνισμού (μιας και δεν πρόκειται να δώσει 10 ή 12.000€), ή το χαρτί προσωρινής ακινησίας ή διαγραφής του αυτοκινήτου με Ελληνικές πινακίδες (μιας και ποτέ δεν υπήρξαν Ελληνικές πινακίδες στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο)Αντί αυτών όμως ο ξάδερφος θα έχει υπογράψει ένα χαρτί προς την ΕΛΠΑ ή την ΕΟΦΙΛΠΑ που θα λέει ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται νόμιμα στην κατοχή του και δε χρωστάει στο Ελληνικό κράτος
Με λίγα λόγια θα έχει κάνει ψευδή δήλωση με ό,τι συνεπάγεται αυτό (ρώτα το Δημάκη να σου πει) και η έλλειψη των υπολοίπων χαρτιών από το φάκελό του, θα είναι το λαμπάκι που θα αναβοσβήνει και θα καλεί ουστιαστικά τις αρμόδιες αρχές φωνάζοντας μάλιστα 'Ελέγξτε με, ελέγξτε με και αν με βρείτε πλήρη (σαν φάκελο) εμένα χέστε μέ' (κάτι ανάλογο με το 'Σταυρώστε με' της κατα τ' άλλα συμπαθέστατης Έφης)
Και πες μου ειλικρινά, με το χέρι στην καρδιά... Αν ήσουν εσύ η αρμόδια αρχή, και αποφάσιζες να ελέγξεις τα αρχεία της ΕΛΠΑ/ΕΟΦΙΛΠΑ (όπως έχει γίνει στο παρελθόν) ποιους φακέλους θα 'τσιμπούσες' πρώτους? Προφανώς όχι το Taunus 12M του NIGA ή το ΑΜΙ του Sir-Gus, αλλά μάλλον κάποιες Ferrari, Porsche, Lotus etc από τα τέλης της 10ετίας του '70 και μετά
Καιρός να μάθουμε και άλλα αρκτικόλεξα λοιπόν. Τα ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΦΠΑ τα έχουμε μάθει καλά. Έχουν γίνει αρκετά δημοφιλή, ειδικά τον τελευταίο καιρό...
Ας διευρύνουμε τις εγκυκλοπαιδικές μας γνώσεις και ας ενδιαφερθούμε για την έννοια κι άλλων.... όπως ΥΠΕΔΑ, ΕΥΤΕ και ΣΔΟΕ. Είμαι σίγουρος πως αργά ή γρήγορα πολλοί θα μάθουν τις λέξεις που περιλαμβάνονται μέσα σ αυτά.Το ερώτημα είναι... Αξίζει να ρισκάρεις?
-
Πλυ σωστη απαντηση αγαπητε SPITFIRE, με χιουμορ και πολυ χαριτωμενα αναφερθηκες στο κυριοτερο προβλημα οσον αφορα τα κλασσικα αυτοκινητα, που ειναι η κακη νοοτροπια του Ελληνα!!
Συμφωνω απολυτως με τα σημεια τα οποια εθειξες, κ γιαυτο αλλωστε αναφερθηκα σε Carrera 77-78' ως εναλλακτικη λυση, διοτι καλυπτει το κριτηριο του ατελους εκτελωνισμου, λογω 30ετιας! Παρανομα να δοκιμασει να φερει την Esprit δεν υπαρχει περιπτωση, καθως θεωρω και εγω και ευτυχως και αυτος, οτι 'λυγιζοντας' τους νομους που αφορουν τα κλασσικα, βλαπτουμε πρωτα απο ολα τους εαυτους μας! Επομενως η μονη λυση ειναι η πωληση της Esprit (που θα αποφερει κ κερδος καθως το αγορασε σε τιμη ευκαιριας απο φιλο) και η αποκτηση ενος αυτοκινητου 30ετιας που να καλυπτει ολα τα κριτηρια! Τι θα ειναι? μονος αυτος ξερει! Ισως καποια 911 78-79', αν και εγω τον σπρωχνω προς ferrari 308, που ειναι πολυ πιοακριβη βεβαια!! Αν παρει τετοιο μοντελο, θα κοιμαμαι στο γκαραζ του αγκαλια με το αλογακι καθε μερα!! :):):):):):):):):):)
Η πιο απλη κ φτηνη ferrari απο αποψη συντηρησης (καθως σχεδον ολα τα σερβις μπορεις να τα κανεις κ μονος σου) και ταυτοχρονα, pure driving pleasure!!! -
http://www.historic-racing.gr/index.php?topic=338
Δεν είναι δικό μου, αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται σοβαρά... μπορεί να επικοινωνήσει
-
Αγαπητε SPITFIRE, για πες μου για την 308??? Ειναι η targa αποτι βλεπω!! Αν κ θα προτιμουσα σε κοκκινο βεβαια! Την εχεις οδηγησει??? Ειναι συγκρισιμη με τα συγχρονα αυτοκινητα???? Συντηρηση?????
-
Ο χρήστης johnchristoforou έγραψε:
Συντηρηση?????Τι σε απασχολεί αγαπητέ μου,αφού μπορεί να κάνει όλα τα σέρβις μόνος του?
-
εκτος απο τα μεγαλα σερβις που θελει το αμαξι αλλαγη cam belts και νομιζωοτι ειναι πολυ ακριβα! Λοιπον?? ¨)
-
Το συγκεκριμένο 308 είναι US version = βαρύτερο και με ξεφούσκωτο κινητήρα.
Η 308 είναι απόλυτο τρακτέρ από άποψη συντήρησης, ιμάντες στους εκκεντροφόρους κάθε 5 χρόνια και τέρμα. Κλασική συντήρηση κατά τα άλλα.
Προσοχή μόνο στο version δλδ non-US και στη σκουριά. Τέλος καλύτερα GTB γιατί πιο σπάνιες και με καλύτερη συμπεριφορά (ακαμψία, λιγότερο βάρος και αν είσαι τυχερός dry sump). -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Το συγκεκριμένο 308 είναι US version = βαρύτερο και με ξεφούσκωτο κινητήρα.
Η 308 είναι απόλυτο τρακτέρ από άποψη συντήρησης, ιμάντες στους εκκεντροφόρους κάθε 5 χρόνια και τέρμα. Κλασική συντήρηση κατά τα άλλα.
Προσοχή μόνο στο version δλδ non-US και στη σκουριά. Τέλος καλύτερα GTB γιατί πιο σπάνιες και με καλύτερη συμπεριφορά (ακαμψία, λιγότερο βάρος και αν είσαι τυχερός dry sump).Και οι καρμπυρατεράτες euro spec 308 από το 1977 ως και το 1980 εφοδιάστηκαν με τον κινητήρα F106SA (coppa umida),που μέχρι τότε εφοδίαζε τις us spec,με συνέπεια την μείωση της ιπποδύναμης από τα 255 στα 230 άλογα.
Η ιδανική περίπτωση είναι κάποιες από τις πρώτες GTB (vetroresina) που συναρμολογήθηκαν στου Scaglieti,808 συνολικά σε αριθμό, με αμάξωμα από πολυεστερική ρητίνη,κατασκευασμένο από την Bagni της Reggio Emilia (κατασκευαστή των αμαξωμάτων των μονοθεσίων της F1 και Sport πρωτοτύπων της Ferrari).
Bέβαια σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο,το οποίο προτιμούν κυρίως οι συλλέκτες και φυσικά με διπλάσια τιμή. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Και οι καρμπυρατεράτες euro spec 308 από το 1977 ως και το 1980 εφοδιάστηκαν με τον κινητήρα F106SA (coppa umida),που μέχρι τότε εφοδίαζε τις us spec,με συνέπεια την μείωση της ιπποδύναμης από τα 255 στα 230 άλογα.
Όχι οι Ευρωπαίες GTB κράτησαν τα καρμπυρατέρ και το dry sump (και τα 255 άλογα) μέχρι και το 1979.
Το περιοδικό CLASSIC & Sports Car αυτού του μήνα έχει συγκριτικό Esprit - 308 GTS για όσους ενδιαφέρονται.
Οι vetroresina ειναι 712.
Lotus Esprit 83' ως κλασσικο??