-
Ενταξει μην γινομαστε υπερβολικοι,απλως το εχεις υποψη σου και δεν ξαναπατας εκει.
-
Εχετε δει τους ξενους πριν κατσουν σε καποιο εστιατοριο που κοιτανε ολο τον τιμοκαταλογο; Πεστε μου εναν Ελληνα που το κανει.Εδω μας φερνουν το λογ/μο και δεν κοιταμε τι εχουν χρεωσει και αν ανταπροκρινονται σ'αυτα που εχουμε παραγγειλει.
-
στο θέμα φαγητό είμαστε LARGE και καλώς είμαστε!
στα υπόλοιπα όμως καλό είναι να ρίχνουμε κ μια ματιά στις τιμές.......
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
στο θέμα φαγητό είμαστε LARGE και καλώς είμαστε!στα υπόλοιπα όμως καλό είναι να ρίχνουμε κ μια ματιά στις τιμές.......
Ξερεις ποσες φορες εχω 'πιασει' λαθη σε λογ/μο;Απαντησεις του στυλ 'Α δεν σας το φεραμε τελικα το τζατζικι' τις εχω βαρεθει ποια. Δεν ειναι τα 2-3 ευρω, ειναι η κοροιδια που σου κανουν.
-
Ο χρήστης akis66 έγραψε:
Εχετε δει τους ξενους πριν κατσουν σε καποιο εστιατοριο που κοιτανε ολο τον τιμοκαταλογο; Πεστε μου εναν Ελληνα που το κανει.Εδω μας φερνουν το λογ/μο και δεν κοιταμε τι εχουν χρεωσει και αν ανταπροκρινονται σ'αυτα που εχουμε παραγγειλει.Eγώ το έκανα πάντα & θα το κάνω & στο μέλλον.....& τον τιμοκατάλογο & τον λογαριασμό μετά!
-
Πάντως αν κανείς θέλει να ψαχτεί υπάρχουν αρκετές προσφορές.
Εγώ έκλεισα Πειραιά - Ρέθυμνο με Highspeed για τις 14 Αυγούστου με 20 Ευρώ! Αντίστοιχα π.χ μπορεί κανείς να ταξιδέψει με ημερήσιο των 6-7 ωρών για Χανιά όπου το αυτοκίνητο είναι δωρεάν.
Στις ειδήσεις βγάζουν κάτι εξωφρενικά κόστη που είναι μεν αλήθεια, αλλά μπορείς να εκμεταλλευτείς τις προσφορές και να ρίξεις το κόστος σου.
-
Από όσο γνωρίζω, στα κρητικά δρομολόγια πέφτει γερός ανταγωνισμός, στην προσπάθεια των εταιρειών να σπάσουν την (παλαι ποτε?) κυριαρχία της ΑΝΕΚ.
Κάτι τέτοιο, όμως, συμβαίνει σε μικρότερο βαθμό στις Κυκλάδες και σε ακόμα μικρότερο βαθμό στα Δωδεκάνησα ή τα νησια του ανατολικού Αιγαίου. -
Ίσα ίσα που στην Κρήτη έχει γίνει πλέον μια καρτελάρα ΝΑ (με το συμπάθιο).
Χανιά: Μονοπώλιο ΑΝΕΚ
Ρέθυμνο: Μονοπώλιο του Highspeed (που πρακτορεύεται από την ΑΝΕΚ!)
Ηράκλειο: Ανταγωνισμός Minoan και ΑΝΕΚ (που όμως στοχεύουν σε άλλες αγορές η κάθε μία)
Λασήθι: Η πλέον παραγκωνισμένη γωνιά της Κρήτης(γενικώς), εξυπηρετείται με τα φιλότιμα, αλλά παλιά πλοία της ΛΑΝΕ.
Η ΑΝΕΚ μόλις ένιωσε τον ανταγωνισμό της HSW στα Χανιά(με το Αριάδνη) κατέβασε το γίγαντα της Αδριατικής(Olympic Champion) και ξεφτίλισε τις τιμές, προκειμένου να το διώξει. Κατόπιν, ο Βαρδινογιάννης έκανε το εξής έξυπνο: Αγόρασε ένα μεγάλο πακέτο μετοχών της μέχρι πρότινος ανταγωνίστριας. Άμεσα αποτελέσματα ήταν να φύγει ο ανταγωνισμός από τα Χανιά, και το μέχρι πρότινος ανταγωνιστικό Αριάδνη να ναυλωθεί στην ΑΝΕΚ και να ταξιδεύει με τα δικά της σινιάλα!
Επίσης, το αγαπημένο μας Πρέβελης έφυγε από το Ρέθυμνο, και έμεινε η πόλη χωρίς βραδινό δρομολόγιο, ενώ στη θέση του μπήκε το Highspeed της συμμάχου -πλέον- HSW. Καλό ε; Πλέον, μειώνει τα κόστη του τρελλά καθώς 'γκρουπάρει' τα φορτηγά από Χανιά και Ηράκλειο, βάζει το Highspeed στο Ρέθυμνο για να βολέψει τους τουρίστες και την ίδια ώρα κερδίζει και λεφτά από την Παροναξία που κάνει ο Πρέβελης!
Σε γενικές γραμμές πάντως η Κρήτη είναι τρελλό φιλέτο, μιας και έχει κίνηση όλο το χρόνο, πολλά φορτηγά, και μόλις ένα λύσε-δέσε ανά δρομολόγιο.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Ίσα ίσα που στην Κρήτη έχει γίνει πλέον μια καρτελάρα ΝΑ (με το συμπάθιο).Χανιά: Μονοπώλιο ΑΝΕΚ
Ρέθυμνο: Μονοπώλιο του Highspeed (που πρακτορεύεται από την ΑΝΕΚ!)
Ηράκλειο: Ανταγωνισμός Minoan και ΑΝΕΚ (που όμως στοχεύουν σε άλλες αγορές η κάθε μία)
Λασήθι: Η πλέον παραγκωνισμένη γωνιά της Κρήτης(γενικώς), εξυπηρετείται με τα φιλότιμα, αλλά παλιά πλοία της ΛΑΝΕ.
Η ΑΝΕΚ μόλις ένιωσε τον ανταγωνισμό της HSW στα Χανιά(με το Αριάδνη) κατέβασε το γίγαντα της Αδριατικής(Olympic Champion) και ξεφτίλισε τις τιμές, προκειμένου να το διώξει. Κατόπιν, ο Βαρδινογιάννης έκανε το εξής έξυπνο: Αγόρασε ένα μεγάλο πακέτο μετοχών της μέχρι πρότινος ανταγωνίστριας. Άμεσα αποτελέσματα ήταν να φύγει ο ανταγωνισμός από τα Χανιά, και το μέχρι πρότινος ανταγωνιστικό Αριάδνη να ναυλωθεί στην ΑΝΕΚ και να ταξιδεύει με τα δικά της σινιάλα!
Επίσης, το αγαπημένο μας Πρέβελης έφυγε από το Ρέθυμνο, και έμεινε η πόλη χωρίς βραδινό δρομολόγιο, ενώ στη θέση του μπήκε το Highspeed της συμμάχου -πλέον- HSW. Καλό ε; Πλέον, μειώνει τα κόστη του τρελλά καθώς 'γκρουπάρει' τα φορτηγά από Χανιά και Ηράκλειο, βάζει το Highspeed στο Ρέθυμνο για να βολέψει τους τουρίστες και την ίδια ώρα κερδίζει και λεφτά από την Παροναξία που κάνει ο Πρέβελης!
Σε γενικές γραμμές πάντως η Κρήτη είναι τρελλό φιλέτο, μιας και έχει κίνηση όλο το χρόνο, πολλά φορτηγά, και μόλις ένα λύσε-δέσε ανά δρομολόγιο.
@@ ανταγωνισμός...
ούτε γρήγορο καράβι, ούτε φτηνό
το 2004 που πέρασα στα Χανιά το blue star με λίγο ακριβότερη τιμή σε πήγαινε με ημερίσιο στα Χανιά σε 6 ώρες. Η ΑΝΕΚ τότε είχε 10 ευρώ φοιτητικό και έκανε 9 ώρες..
Τώρα η ΑΝΕΚ μόνη της με καλύτερο καράβι αλλά πάλι 9 ώρες 26 ευρώ φοιτητικό..
Όσο περνάνε τα χρόνια τόσο χειροτερεύουν και οι τιμές και οι υπηρεσίες.. -
η αυτορύθμιση της αγοράς
-
Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, όπως έγραψα και παραπάνω καλές (έως εξαιρετικές) προσφορές υπάρχουν.
Το να κατέβω 15αύγουστο στο Ρέθυμνο με 20 ευρώ σε 4:30 ώρες είναι εντελώς ξεφτίλα τιμη, όπως και άλλοι γνωστοί που κατεβάζουν τα αυτοκίνητα τους τζάμπα με τα ημερήσια δρομολόγια.
Σε γενικές γραμμές πάντως είναι αλήθεια ότι οι τιμές είναι αρκετά ακριβότερες από παλιότερα. Άντε να κατέβει κανένα Superfast στα Χανιά/Ηράκλειο να σφίξουν λίγο οι κwλοι!
-
Πάντως, φιλε tifoso, όπως και να το κάνουμε στην Κρήτη -που είναι και φιλέτο, όπως είπες- υπάρχει ανταγωνισμός που δεν τον 'απολαμβάνουν' όσοι θέλουν να ταξιδέψουν, λχ. στη Λέσβο ή τη Σάμο.
-
Ναι, συμφωνώ οτι σε εμάς μάλλον είναι καλύτερη η κατάσταση από άλλες γραμμές, γι' αυτό άλλωστε και αναφέρθηκα μόνο σε πράγματα που γνωρίζω καλά, από προσωπική εμπειρία.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, όπως έγραψα και παραπάνω καλές (έως εξαιρετικές) προσφορές υπάρχουν.Το να κατέβω 15αύγουστο στο Ρέθυμνο με 20 ευρώ σε 4:30 ώρες είναι εντελώς ξεφτίλα τιμη, όπως και άλλοι γνωστοί που κατεβάζουν τα αυτοκίνητα τους τζάμπα με τα ημερήσια δρομολόγια.
Σε γενικές γραμμές πάντως είναι αλήθεια ότι οι τιμές είναι αρκετά ακριβότερες από παλιότερα. Άντε να κατέβει κανένα Superfast στα Χανιά/Ηράκλειο να σφίξουν λίγο οι κwλοι!
προσφορές υπάρχουν αλλά τι να τις κάνεις, αν το ημερίσιο το βάζουν κάθε Σάββατο, η κάθε σαββατοκύρικακο από 'δω και πέρα..
26+95 (αμάξι) μόνο για να ανέβω Αθήνα... 120 ευρώ+120 (για όταν θα ξανακατέβω)= 240ευρώ!!!! για 1 άτομο + αυτοκίνητο -
Με φίλο θυμηθήκαμε σήμερα το πρωί ότι το σταφύλι πήγαινε 100 δρχ το κιλό κάπου γύρω στο 1985.
Το θυμηθήκαμε συζητώντας την πιθανότητα να έχει πολύ καλή τιμή φέτος, γύρω στα 25 - 30 λεπτά...
Πόσο πήγαινε το πετρέλαιο το 1985; Τα φυτοφάρμακα; Τα λιπάσματα; Πόσο κόστιζε τότε ένα τρακτέρ με τα παρελκόμενά του; -
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Με φίλο θυμηθήκαμε σήμερα το πρωί ότι το σταφύλι πήγαινε 100 δρχ το κιλό κάπου γύρω στο 1985.
Το θυμηθήκαμε συζητώντας την πιθανότητα να έχει πολύ καλή τιμή φέτος, γύρω στα 25 - 30 λεπτά...
Πόσο πήγαινε το πετρέλαιο το 1985; Τα φυτοφάρμακα; Τα λιπάσματα; Πόσο κόστιζε τότε ένα τρακτέρ με τα παρελκόμενά του;το θεμα ειναι ποσο φθανει στον καταναλωτη.
-
Ο χρήστης ililias έγραψε:
Με φίλο θυμηθήκαμε σήμερα το πρωί ότι το σταφύλι πήγαινε 100 δρχ το κιλό κάπου γύρω στο 1985.
Το θυμηθήκαμε συζητώντας την πιθανότητα να έχει πολύ καλή τιμή φέτος, γύρω στα 25 - 30 λεπτά...
Πόσο πήγαινε το πετρέλαιο το 1985; Τα φυτοφάρμακα; Τα λιπάσματα; Πόσο κόστιζε τότε ένα τρακτέρ με τα παρελκόμενά του;Γιατι πας τοσο πισω Ηλια;Το σταφυλι (μοσχοφιλερο) το διναμε στο εργοστασιο το 2000 με 110 δρχ και την επομενη χρονια που επεσε παγος Μαιο μήνα και καηκε η παραγωγη ανεβηκε στις 300δρχ.
Εκτος αν μιλας για επιτραπεζιο οποτε δεν ξερω απο τιμες.
-
Άκουγα χθές ειδήσεις και έλεγε ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει τον είδικό φόρο κατανάλωσης καυσίμων
Τώρα που οι τιμές στα καύσιμα διπλασιάστικαν και το ίδο και τα έσοδα από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, ας τον αυξήσουμε και λίγο ακόμη
Είναι μάλλον και αυτό ένα από τα μέτρα κατά της ακρίβειας -
Ο χρήστης klong έγραψε:
Άκουγα χθές ειδήσεις και έλεγε ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει τον είδικό φόρο κατανάλωσης καυσίμων
Τώρα που οι τιμές στα καύσιμα διπλασιάστικαν και το ίδο και τα έσοδα από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, ας τον αυξήσουμε και λίγο ακόμη
Είναι μάλλον και αυτό ένα από τα μέτρα κατά της ακρίβειαςναι θα τον αυξησει γιατι πρεπει να εξισωθει ο φορος με τον αντιστοιχο της Ευρωπης.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Άκουγα χθές ειδήσεις και έλεγε ότι η κυβέρνηση θα αυξήσει τον είδικό φόρο κατανάλωσης καυσίμων
Τώρα που οι τιμές στα καύσιμα διπλασιάστικαν και το ίδο και τα έσοδα από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, ας τον αυξήσουμε και λίγο ακόμη
Είναι μάλλον και αυτό ένα από τα μέτρα κατά της ακρίβειαςναι θα τον αυξησει γιατι πρεπει να εξισωθει ο φορος με τον αντιστοιχο της Ευρωπης.
Αληθές μεν, αλλά δεν υπάρχει λόγος να γίνει άμεσα νομίζω, το περιθώριο υπάρχει. Απλά τα έσοδα του προϋπολογισμού πάνε κατά διαβόλου...
Οπότε, 'έξυπνα' σκεπτόμενοι , *'Ο πληθωρισμός ΗΔΗ βρίσκεται στο θεό, λίγο ακόμη ποιον θα πειράξει...', *αυξάνουν κι αυτοί το φόρο άμεσα...
Ακρίβεια. Που oφείλεται; Τι θα κάνουμε;