-
Ο χρήστης Njo έγραψε:
Δεν γράφουν όμως οτι λόγω των ίδιων προβλημάτων και οι εργασίες του δικού μας μετρο είναι στάσιμες.Το διάβασα σε τοπικό blog προ εβδομάδας.Πράγματι. Κάποια στιγμή πριν λίγες μέρες έδειξε και η τοπική τηλεοραση ότι οι έμποροι της περιοχής Μοναστηρίου/Βαρδάρη διαμαρτύρωνταν για την στασιμότητα των εργασιών και τα προβλήματα που έχουν και την ανυσηχία τους για αυτή την καθυστέρηση.
-
Με την αλλαγή του Ιδιοκτησιακού καθεστώτος της ΑΕΓΕΚ υπάρχει το πρόβλημα.
Πιθανώς (χωρίς να βάζω το χέρι μου στη φωτιά) δεν έχουν ακόμα ολοκληρωθεί οι διαδικασίες Νομικού Ελέγχου του συνόλου των νέων Ιδιοκτητών της εταιρείας για την έκδοση του Πτυχίου. Μία εταιρεία σαν την ΑΕΓΕΚ δεν είναι μόνον εργαζόμενοι, ντουβάρια και κινητά ή άλλά περουσιακά στοιχεία αλλά είναι και μία εμπειρία των βασικών μελετητών της. Όσο λοιπόν δεν ολοκληρώνονται οι διαδικασίες αυτές και δεν μπορεί η εταιρεία να πάρει ενημερότητα πτυχίου σαν βεβαιώνω ότι δεν πρόκειται να κουνηθεί φύλλο.
Άλλο θέμα σχετίζεται με τον έλεγχο των Νέων Ιδιοκτητών. Σύμφωνα με το Ελληνικό Σύνταγμα ορισμένες επαγγελματικές κατηγορίες δεν μπορούν να είναι προμηθευτές του Δημοσίου. Επισήμως ο Λαμπράκης, ο Τεγόπουλος, ο Αλαφούζος κ.λπ. δεν έχουν τη δυνατότητα να είναι προμηθευτές του Δημοσίου. Το ιδιοκτησιακό καθεστώς αλλάζει οπότε απαιτούνται και αυτοί οι έλεγχοι.
Τέλος ένα ακόμα θέμα είναι και το ποιός θα κάνει κουμάντο στην εταιρεία. Τι αρμοδιότητες θα παραμείνουν στους παλαιούς Διευθυντές ποιοί θα αλλάξουν και μία σειρά ακόμα από διεργασίες σε μία εταιρεία που πιστεύω ακράδαντα δεν παρουσιάζει και μεγάλες διαφορές από τυπική πολυεθνική (ή το Ελληνικό Δημόσιο χωρίς κάποιες παθογένειες).
Τώρα για τα εν λόγω μετρό μόνον κρίμα θα πω.
-
Τα οικονομικα προβληματα της Εταιριας ηταν υπαρκτα εδω και χρονια...... Οι τραπεζες την κρατουσαν ζωντανη (δεν εκαναν αιτηση για πτωχευση δλδ) γιατι περιμεναν να παρει εργα παραχωρησης και ηλπιζαν οτι με τα εσοδα απο διοδια καποτε θα επερναν τα χρωστουμενα... εντωμεταξυ πουλησαν τα φιλετα που ειχε.... λιμανι στον αστακο... συμμετοχες σε αλλες κοινοπραξιες για να εισπραξουν οσα μπορουσαν ... οι υποχρεωσεις της ηταν περιπου 400 εκ. ευρω.... Τα διαδικαστικα της μεταβιβασης ειναι απλως γραφειοκρατεια.... και φυσικα υπαρχει οικονομικο προβλημα ευρωστιας για την συνεχιση των εργων....προς το παρον... Στην τηλεοραση ειδα ενα ρεπορταζ για την Αγ. Παρασκευη που ελεγαν αλλη δικαιολογια για την καθυστερηση.... οι δημαρχοι παλαιωτερα εφεραν εμποδια και οι σταθμοι αυτοι δεν κατασκευαστικα μαζυ με τους αλλους.....
-
Για την Αγ. Παρασκευή ισχύει. Ο 'φωτισμένος' δήμαρχός της είχε σηκώσει μπαϊράκι κατά του μετρό. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε.
-
Πάντως πρέπει να τελειώνει η ιστορία με την ΑΕΓΕΚ, γιατί πολλά έργα καθυστερούν εξαιτίας της. Με τα χίλια ζόρια παραδόθηκε η Σήραγγα του Δρίσκου στα Γιάννενα, κι εκεί τα οικονομικά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ είχαν οδηγήσει μέχρι και σε επίσχεση εργασίας, ενώ ακόμη πολύς κόσμος παραμένει απλήρωτος!
Κι εννοείται το πρόβλημα η εταιρεία το έχει εδώ και πολλά χρόνια, αλλά οι τράπεζες συνέχισαν να την δανείζουν με την...προτροπή (εγγύηση...) του ελληνικού δημοσίου. Όχι πως μ'αρέσει να κλείνουν οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες, αλλά δείτε που έχουμε οδηγηθεί: σημαντικότατα έργα να καθυστερούν λόγω μιας εταιρείας!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πάντως πρέπει να τελειώνει η ιστορία με την ΑΕΓΕΚ, γιατί πολλά έργα καθυστερούν εξαιτίας της. Με τα χίλια ζόρια παραδόθηκε η Σήραγγα του Δρίσκου στα Γιάννενα, κι εκεί τα οικονομικά προβλήματα της ΑΕΓΕΚ είχαν οδηγήσει μέχρι και σε επίσχεση εργασίας, ενώ ακόμη πολύς κόσμος παραμένει απλήρωτος!Κι εννοείται το πρόβλημα η εταιρεία το έχει εδώ και πολλά χρόνια, αλλά οι τράπεζες συνέχισαν να την δανείζουν με την...προτροπή (εγγύηση...) του ελληνικού δημοσίου. Όχι πως μ'αρέσει να κλείνουν οι μεγάλες τεχνικές εταιρείες, αλλά δείτε που έχουμε οδηγηθεί: σημαντικότατα έργα να καθυστερούν λόγω μιας εταιρείας!
Το κύριο πρόβλημα της ΑΕΓΕΚ είναι ότι τυχόν κατάρευση της θα πάρει μαζί και άλλες εταιρείες και περισσότερο από όλους τους πιστωτές της εταιρείες καθώς και το ΤΣΜΕΔΕ όταν θα αρχίσουν η μία μετά την άλλη να καταπίπτουν υπέρ των ΚτΕ οι εγγυητικές επιστολές της εταιρείας.
Η ΑΕΓΕΚ από το 2000 έχει προβλήματα και είναι σε μία φάση πρακτικά 'υπό παρακολούθηση'. Η εμπειρία που έχει μεγάλη αν και η ποιότητα δουλειάς της όχι και η καλύτερη δυνατή (τουλάχιστον ομιλώ για τον μικρόκοσμο που έχω δει γιατί στο μετρό μάλλον δεν υφίσταται πρόβλημα).
-
Από σελίδα της Αττικό Μετρό για την επέκταση του Μετρό προς Πειραιά...
http://www.ametro.gr/page/default.asp?la=1&id=383' target='_blank
Η δεύτερη φάση θα ξεκινήσει σύντομα, ενώ πρόσφατα επιλέχθηκε ως τερματικός σταθμός το Δημοτικό Θέατρο, καθώς ο Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ έκανε δεκτές τις αντιρρήσεις του Μητροπολίτη Πειραιά Σεβασμιότατου Σεραφείμ σχετικά με την όχληση του Γηροκομείου Πειραιά, εάν κατασκευαζόταν ο σταθμός Ευαγγελίστρια.
Ευχαριστούμε πολύ Σεβασμιότατε Σεραφείμ που δεν έφερες το κακό μετρό κοντά στο σπίτι μας!!!
-
Για ποιο μετρό λένε; Για την επέκταση του ηλεκτρικού από το λιμάνι; Μήπως είναι ούτως ή άλλως μαλατσία να παίρνεις το τραίνο από την Ευαγγελίστρια για να πηγαίνεις στο λιμάνι, όταν μπορείς να πάρεις τον ηλεκτρικό από το Καραϊσκάκη κατευθείαν;
Για τη 'λογική' του Μητροπολίτου ότι το μετρό θα ενοχλεί τους γέροντες:
Στη συμβολή των Λαμπράκη και Τζαβέλλα γίνεται καθημερινά το σώσε... -
Γνωρίζει κανείς που θα βρίσκεται ο σταθμός μετρό του Ελληνικού (σε ποιο ακριβώς ύψος/κάθετη οδό της Βουλιαγμένης);
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Γνωρίζει κανείς που θα βρίσκεται ο σταθμός μετρό του Ελληνικού (σε ποιο ακριβώς ύψος/κάθετη οδό της Βουλιαγμένης);Για δες εδώ, νομίζω πως είναι αρκετά κατατοπιστικός ο χάρτης.
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Athens_map_gr.pdf -
Ευχαριστώ.
-
Σκέφτεσαι να γίνεις γείτονας;
Αν ναι, να κανονίσουμε κάποια στιγμή να τα πιούμε με τον koutsan... -
στο βασιλόπουλο δεν είναι αυτό πάνω κάτω?
-
Ακριβώς εκεί. Βλέπεις αυτόν τον κυκλικό κόμβο σαν φλασκί από κάτω; Είναι ο παλιός δρόμος που κατέβαινε στο αεροδρόμιο.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
στο βασιλόπουλο δεν είναι αυτό πάνω κάτω?Ακριβώς. Στο φανάρι της Ιασωνίδου. (μερικά μέτρα από το σπίτι μου! )
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
στο βασιλόπουλο δεν είναι αυτό πάνω κάτω?
Ακριβώς. Στο φανάρι της Ιασωνίδου. (μερικά μέτρα από το σπίτι μου! )
από κάτω είσαι? στα καινούργια? ή εχεις κατασκηνώσει στον TSAOYSI!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
στο βασιλόπουλο δεν είναι αυτό πάνω κάτω?
Ακριβώς. Στο φανάρι της Ιασωνίδου. (μερικά μέτρα από το σπίτι μου! )
από κάτω είσαι? στα καινούργια? ή εχεις κατασκηνώσει στον TSAOYSI!!!
Μπα όχι, από πάνω, Καλλιπόλεως, ΕΥΤΥΧΩΣ μακριά από τον Tsaousis!
Φροντίζω κιόλας να στρίβω στο προηγούμενο φανάρι, για να μην βλέπω τα ...εκτρώματά του (έχει κάμποσα! ). -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Σκέφτεσαι να γίνεις γείτονας;
Αν ναι, να κανονίσουμε κάποια στιγμή να τα πιούμε με τον koutsan...Διατηρώ ήδη βάσεις στην περιοχή.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σκέφτεσαι να γίνεις γείτονας;
Αν ναι, να κανονίσουμε κάποια στιγμή να τα πιούμε με τον koutsan...Διατηρώ ήδη βάσεις στην περιοχή.
-
να δω κουτσαν και μανοκ να καλημερίζονται κάθε πρωί στο φούρνο της γειτονιάς
Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό