-
Στο βιβλιαράκι πάντως έχει: Καύσιμο Αμόλυβδη**
** Η peugeot σας συνιστά να χρησιμοποιείτε αμόλυβδη βενζίνη RON98 για να διασφαλίζετε τις βέλτιστες επιδόσεις του κινητήρα.
-
Λογικό. Το θετικό είναι ότι είναι σχεδιασμένο να δουλεύει και με 95RON αν δεν καίγεσαι να το ξεζουμίσεις τελείως.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μια χαρά την καίει την 95άρα.καλό αυτό..
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Ρε παιδια μπορει καποιος να βαλει βαρος απο 207 RC και απο μινι κουπερ ες?
Cooper S: 1130kg (κενό)
207 RC: 1250+Αύριο θα βρω και τα νούμερα από τη ζυγαριά των 4Τ.
Λοιπόν, 1216 το Κούπερ S, 1281 το RC. Το ζύγισμα γίνεται χωρίς οδηγό, αλλά με όλα τα υγρά του αυτοκινήτου (λάδια, πλυστικά, καύσιμα) στο φουλ. Και τα δύο είχαν υπερπλήρη εξοπλισμό από όσο θυμάμαι. Ηλιοροφές, δέρματα, θερμαινόμενα, Navi και Xenon το Κούπερ, αυτόματους καθαριστήρες/φώτα, συναγερμούς κλπ.
-
Άρα μιλάμε για πραγματική διαφορά βάρους της τάξεως του 5% και όχι του 10-11% που θέλουν οι πίνακες...
-
-
το rc σημειωτεον ειναι ελαφρυτερο απο το gt ελεω οροφης
παντως τα 1215 του μινι με υπερπληρη εξοπλισμο ειναι ενα νουμερο φοβερο.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το rc σημειωτεον ειναι ελαφρυτερο απο το gt ελεω οροφηςΤο 207GT που είχαν δοκιμάσει οι 4Τ το είχαν βγάλει 1241 Kg. Δε γνωρίζω τι εξοπλισμό φορούσε κι αν η μέτρηση έγινε με τον ίδιο τρόπo (υποθέτω πως ναι, αλλιώς δεν έχει και νόημα). Στο Autozeitung πριν από ένα περίπου χρόνο το είχαν βγάλει 1281 & 1260 ('werk' & 'test').
-
διπλό ποστ...
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Άρα μιλάμε για πραγματική διαφορά βάρους της τάξεως του 5% και όχι του 10-11% που θέλουν οι πίνακες...αμελητέα θα έλεγα...
το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τις καταναλώσεις που δίνουν, με το κούπερ αρκετά πιο κάτω...
-
To σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το πάρω...
Τι λέτε??Για τεστ-ντράιβ παίζει τίποτα, γιατί όσους πήρα τηλέφωνο μόνο που δε γελάσανε.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
To σκέφτομαι πολύ σοβαρά να το πάρω...
Τι λέτε??Για τεστ-ντράιβ παίζει τίποτα, γιατί όσους πήρα τηλέφωνο μόνο που δε γελάσανε.
Αν δεν το πάρεις εσύ, θα το πάρω εγώ.
Στα λεφτά του στην ελλάδα είναι μια εξαιρετική επιλογή για στριφτερό hatch. -
Πρέπει να είναι κορυφή, ανεξάρτητα από το τι λέει ο ειδικός τύπος. Με κινητήρα-τούμπανο, πλαίσιο πολύ καλό και στριφτερό ακόμα και στις απλές εκδόσεις και ειδική φροντίδα από την Peugeot για να είναι καλό στις στροφές δεν μπορεί να μην αξίζει.
-
Τις προάλες έκανα και το πρώτο μου ανάποδο στην Πεντέλη.
-
Μετά από 5 μήνες και 6000Km είμαι παααρα πολύ ευχαριστημένος. Δεν έχω να πω κάτι αρνητικό πέρα από κάποια δυστροπία (μικρή ακόμη) του κιβωτίου. Γκάζι? Άφθονο. Στρίψιμο? Δεν έχω καταφέρει να το στρίψω ακόμη όπως πρέπει! Φρένα? Μια χαρά. Εσωτερικό? Καθισματάρες και γενικά άλλος αέρας. Η κατανάλωση είναι λίγο αυξημένη θεωρώ αλλά ακόμη είναι αρχή.
-
Ελπίζω να βγάλω γρήγορα πορίσματα για αυτά που συζητάτε και να τα αναφέρω!
-
To πήρες??
-
Ναι το πήρα χτες το απόγευμα και κόβω βόλτες!!!
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Ναι το πήρα χτες το απόγευμα και κόβω βόλτες!!!Καλοτάξιδο! Λίγα σύγχρονα αυτοκίνητα προσφέρουν εύκολα συγκινήσεις σε αυτή την κατηγορία τιμής, κι ας είναι αλμυρό για σουπερμίνι. Ωραίο αυτοκίνητο
-
Kαλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε Γιάννη206..
Περιμένουμε..... λεπτομερές review..Κrusenstern το θεωρείς ακριβό?
Peugeot 207 RC 2007