Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Για πόλη & κατσάβραχο: Terios vs Jimny vs Panda 4x4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Για πόλη & κατσάβραχο: Terios vs Jimny vs Panda 4x4
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    21
    394
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      micmic last edited by

      Ποιό θα παίρνατε για χρήση στην πόλη (70%) και για λιώσιμο σε κατσάβραχα (30%) ;(Υπάρχει άλλο για ταξίδια)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        micmic last edited by

        Ποιό θα παίρνατε για χρήση στην πόλη (70%) και για λιώσιμο σε κατσάβραχα (30%) ;(Υπάρχει άλλο για ταξίδια)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kozo last edited by

          μια πολυ καλη λυση για αυτο που θες ειναι το HRV. για μεσα στην πολη εχει πολλα πλεονεκτηματα αλλα ειναι και αξιοπρεπες στα κατσαβραχα. οχι ομως στον βαθμο που εννοεις

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theo13 last edited by

            panda multijet ολα τα λεφτα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              big-terios last edited by

              Συγνώμη βρε παιδιά αλλά συγκρίνουμε ανώμια πράγματα. Κανένα δεν μπορεί να συγκριθεί, το ένα με το άλλο.

              To pada είναι επιεικώς ένας κουβάς. Έχω οδηγήσει και το diesel και την βενζίνη. Το diesel απλά σου δίνει περισσότερη δύναμη. Το αμάξι είναι καθαρά για 80% πόλη και ένα 20% χώμα.

              Το τέριος για απλές και βατές διαδρομές είναι μιά χαρά και ιδίως με το σύστημα του πίσω διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, το κλείδωμα και τον άκαμπτο άξονα πίσω. Με ένα σετ λαστιχάκια είναι μια χαρά.60-70% πόλη, 30-40% χώμα.

              Τέλος για το jimny απλά το αμάξι αφορά αγοραστές που θα το πάνε εκεί που τα άλλα 2 δεν θα πάνε. Κανένα από τα προηγούμενα δεν έχει κοντό κιβώτιο, και άξονες μπροστά πίσω όπου οι δυνατότητες εκτός δρόμου αυξάνοντε κατακόρυφα. Μην ξεχνάμε ότι είναι και κάπως μαντζέβελο για μέσα στην πόλη και για παρκαρίσματα. Όσο για τις πλεύσεις απλά στήνεις διαφορετικά την ανάρτηση με after sale προϊόντα που πολλές φορές το στήσιμο του αυτοκινήτου γίνεται καλύτερο και από εργοστασιακό.

              Και μην μπερδεύουμε τα διαφορικά LSD και ELD με τα μπλοκέ. Καμία απολύτως σχέση. Άλλο εμπλοκή στον άξονα 100% και άλλο 60% κλπ. Αυτό είναι διαφημιστικό κόλπο των εταιρειών.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                delsol-vti last edited by

                Ειχα το jimny με τα 82 αλογα και το πουλησα πριν 3 βδομαδες περιπου και πηρα το καινουριο μοντελο με τα 85 αλογα vvt . Αυτα για το ταμπλο που λεγονται, οτι δειχνει αρχαιο, ισχυουν .. αλλά ... για το προηγουμενο μοντελο. Το καινουριο (vvt) δεν εχει καμια σχεση και ειναι απο τα πλεον ομορφα. Το αμαξι τραβαει αισθητα καλυτερα (δεν το περιμενα οτι θα καταλαβαινα διαφορα αλλα .... με εξεπληξε ευχαριστα) , το σασμαν ειναι πιο μακρυ με αποτελεσμα να ταξιδευεις στην Εθνικη με 130χλμ ανετα (εκτος και αν εχει πολυ δυνατο αερα που πεφτεις στα 110 περιπου). Χαρακτηριστικα σε δοκιμη που εκανα με aircodition ανοιχτο, ταξιδευα σε καποια διαστηματα με 150χλμ χωρις ιδιαιτερα δραματα απο θεματα πλευσης και αερα (σε σχετικά καλης ποιοτητας δρομο μιλάω πάντα). Υπολογιστε σε σχεση με το παλιο jimny οτι σε πορεια πας με κανα 20χλμ παραπανω απο οτι πηγαινες ανετα (λογο σασμαν).
                Οσο για το θέμα των επιδοσεων, πραγματικα δεν πιστευω οτι εχει τυχη τετρακινητο panta διπλα του ουτε απο σταση ουτε σε ρεπριζ ουτε σε τελικη , οπως και 13άρι terrios(στο παλιο jimny ειχα δει 170 sthn Αττικη Οδο , σε αυτο το μοντελο φίλος μου που το ειχε , ειχε δει 180 πάλι στην Α.Ο.). Ειμαι περιεργος να πω την αληθεια να δοκιμασω με 1,5 terrios τι γινεται αλλα δεν μου χει κατσει ακομα η φαση.
                Το terrios υπερτερει σε ανεση , σε χωρους φυσικα... και στις 2 επιπλεον πόρτες (για οποιον δινει προτεραιοτητα σε αυτα) και φανταζομαι (δεν εχω οδηγησει αλλα αυτη την εντυπωση μου δινει λογω μεγεθους μάλλον) οτι θα ειναι πιο σταθερο σε ταχυτητες απο 130χλμ καιπάνω.
                Το panda το αφηνω ασχολιαστο καθως δεν θα εμπαινα στην διαδικασια να σκεφτω να το αγωρασω ποτε (καθαρα προσωπικη αποψη , παρακαλω να μην θειχτουν αυτοι που το συμπαθουν).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Συγνώμη, δεν φοβάσαι να πηγαίνεις με τόσα με το Jimny; Στην παραμικρή τιμονιά ή ριπή ανέμου, μπορεί να έχεις δράματα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • X
                    xtkz last edited by

                    Η εμπειρια μου απο το GV προηγουμενης γενιας λεει οτι ταχυτητες μεγαλυτερες της τελικης που ανακοινωνουν ειναι εφικτες σε καλο δρομο κ χωρις αερα. Το 8εμα για μενα ειναι οτι ειναι πολυ κουραστικο να κανεις μεγαλο ταξιδι ετσι κα8ως απαιτει ολη σου την προσοχη. Γενικα παντως κουραζουν τα ταξιδια περισσοτερο απο ενα κανονικο αυτοκινητο. Επισης η καταναλωση απο ενα σημειο κ επειτα ανεβαινει κατακορυφα.

                    Απο τα 3 συμφωνα με οσα ειπε ο micmic 8α προτεινα το Jimny γιατι ειναι αγριοκατσικο κ στην πολη ειναι πολυ ευελικτο. Εδω βρισκω το GV πολυ ευελικτο, οποτε αυτο 8α ειναι ακομη περισσοτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charisivtec last edited by

                      Παιδια καλημέρα σας, βασικά εγω ψάχνω εν τζιπακι τυπου JIMNY για δευτερο αυτοκινητο για τις διαφορες εξορμησεις στα βουνα της Κυπρου και του Ακαμα, εκεί βασικα που δεν πάνε αλλα αυτοκίνητα , ετσι θα ήθελα να μου πει καποιος κατά πόσο διαφέρει το facelift από το pre-facelift. Επισης προσωπικές εμπειρίες είναι καλοδεχούμενες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • rocsta
                        rocsta last edited by

                        Το fl eίναι λίγο καλύτερο σε όλους τους τομείς και πολύ καλύτερο στο εσωτερικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          delsol-vti last edited by

                          Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
                          Παιδια καλημέρα σας, βασικά εγω ψάχνω εν τζιπακι τυπου JIMNY για δευτερο αυτοκινητο για τις διαφορες εξορμησεις στα βουνα της Κυπρου και του Ακαμα, εκεί βασικα που δεν πάνε αλλα αυτοκίνητα , ετσι θα ήθελα να μου πει καποιος κατά πόσο διαφέρει το facelift από το pre-facelift. Επισης προσωπικές εμπειρίες είναι καλοδεχούμενες

                          Kαλημερα. Το facelift ειναι σαν να μπαινεις σε άλλο αυτοκινητο απο θέμα εσωτερικου. Τραβαει καλυτερα και ταξιδευει πολύ πιο ανετα οπως ειπα και παραπάνω.
                          Σε θεματα σκληρης εκτος δρόμου χρησης εχει τις ιδιες δυνατοτητες με το παλιο. Η επιλογη της τετρακινησης και των αργων γινεται πλεον απο κουμπια στο ταμπλο . Αυτο ειναι το μονο που επιφυλασομαι στο κατα πόσο μακροχρόνια θα ειναι ανθεκτικο σε αυτους που το υποβαλουν συχνα σε σκληρη χρήση (περασματα ποταμιων κλπ) σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο που γινοταν χειρονακτικά με τον κλασικο εξτρα λεβιέ και ηταν αποδεδειγμένα τέρας αξιοπιστίας. Μεχρι στιγμης δεν εχει πεσει στην αντιληψη μου παντως να ακουγονται προβληματα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            delsol-vti last edited by

                            Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                            Συγνώμη, δεν φοβάσαι να πηγαίνεις με τόσα με το Jimny; Στην παραμικρή τιμονιά ή ριπή ανέμου, μπορεί να έχεις δράματα!

                            Μεχρι τα 130 - 140 (110-120 για το παλιο) δεν εχεις απολυτως κανενα προβλημα απο θέμα σταθεροτητας με φυσιολογικο αερα. Μια ξαφνικη ριπη αερα θα σε κουνησει αλλα δεν θα χασεις και το τιμονι.
                            Αν μιλας για τα 170 με το παλιο που ειχα πιασει ή τα 150 με το καινουριο , θα πρεπει να ξεκαθαρισω οτι δεν το συνιθιζω να το κανω συχνα και εχει γινει δυο τρεις φορες σε φαση να το δοκιμασω.Αφου το δοκιμασα και ειδα τι ψαρια πιανει δεν εχω λογο να το κανω συνεχεια. Eιναι κριμα να βγαζω τις ορεξεις μου στον καψερο τον jimnako Γενικα σε ταξιδια με το jimny σπανια θα ξεπερασω τα 130 , ειναι η ιδανικη ταχυτητα για ασφαλεια (απο απροβλεπτες ριπες αερα οπως ειπες), νορμαλ καταναλωση και ξεκουραστη οδηγηση .... και το κυριοτερο μηδεν αγχος για τα καθαρα εισπρακτικα μπλοκα της τροχαιας για υπερβολικη ταχυτητα στις μεγαλες ευθειες..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              highfidelity last edited by

                              Είσαι ο πρώτος ιδιοκτήτης Jimny πάντως που λέει πως ταξιδεύει με τόσα! Με όσους έχω μιλήσει, μου λένε πως τα 100-110 είναι το μέγιστο που νιώθουν άνετα να πάνε. Κι εμένα μου δημιουργεί τρελή ανασφάλεια τόσο το Jimny, όσο και το Niva (έχουμε ένα από δαύτα...).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                delsol-vti last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                Είσαι ο πρώτος ιδιοκτήτης Jimny πάντως που λέει πως ταξιδεύει με τόσα! Με όσους έχω μιλήσει, μου λένε πως τα 100-110 είναι το μέγιστο που νιώθουν άνετα να πάνε. Κι εμένα μου δημιουργεί τρελή ανασφάλεια τόσο το Jimny, όσο και το Niva (έχουμε ένα από δαύτα...).

                                Για ρωτησε τους για πιο μοντελο μιλάνε ? Μιλαω για σχετικα καλό δρομο. Σε δρομο με που εχει συχνα ανωμαλιες , ναι , τα 100 - 110 ειναι το ιδανικο. Σε καλο δρομο ομως δεν εχεις προβλημα. Χαρακτηριστικα να σου πω οτι στην Βαρης Κορωπιου σε ωρα που δεν ειχε κινηση καθολου....... και ειμουν λιγο βιαστικος, με αποτελεσμα να πηγαινω σβελτα............ επιασα τον εαυτο μου σε πολλά σημεια να πηγαινω με 120-130 χωρις να το εχω πολυκαταλάβει και χωρις να με τρομάζει (εκει συνιδιτοποιησα και την μεγαλη διαφορα στο απλωμα λογο σασμαν με το παλιο). Καταλαβαινεις ποσο πιο ανετα νιωθεις σε ενα δρομο σαν την Αττικη Οδο ή στην Εθνικη Οδό (οπου δεν εχει λακουβες )
                                Να ξερεις οτι πολλά jimny μετα απο αλλαγες σε αναρτησεις για να ψηλωσουν, ειτε απο αλλαγες ελαστικων με φαρδυτερα ή ψιλοτερα ή πιο τρακτερωτα για off road κερδιζουν καπου (εκτος δρομου ή χιονια κλπ) αλλα χανουν μερος απο τον ασφαλτινο χαρακτηρα τους (αυτό το λιγο που εχουν τελως πάντων ) . Πολλά (όχι όλα) απο τα παραπονα για σταθεροτητα που ακουγονται, ειναι απο τετοιες περιπτωσεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  charisivtec last edited by

                                  Και κάτι άλλο παιδιά, οταν λέτε εχει πολλες δυνατοτητες το JIMNY εκτος δρομου τι εννοιτε? Εχει δυνατοτητες ετσι οπως θα το αγορασω η θα θελω ποιο ψηλες αναρτησεις κλπ κλπ? Για τα ελαστικα οκ ειναι απαραιτητα. Βασικα οι δυνατοτητες του εξαρτοντε απο τα προσθετα κομματια η οχι?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    delsol-vti last edited by

                                    Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
                                    Και κάτι άλλο παιδιά, οταν λέτε εχει πολλες δυνατοτητες το JIMNY εκτος δρομου τι εννοιτε? Εχει δυνατοτητες ετσι οπως θα το αγορασω η θα θελω ποιο ψηλες αναρτησεις κλπ κλπ? Για τα ελαστικα οκ ειναι απαραιτητα. Βασικα οι δυνατοτητες του εξαρτοντε απο τα προσθετα κομματια η οχι?

                                    To jimny σαν εκτος δρόμου επιλογη ειναι απο τα top οχήματα που μπορεις να επιλέξεις (στην κατηγορία χρηματων που παιζει ειδικά, ειναι μονοδρομος). Εχει πολλές δυνατοτητες εκτος δρομου ακομα και σε τελειως μαμα κατασταση. Οταν βαζεις τα κοντα το αμαξι σκαρφαλωνει σε απιστευτα μερη. Αν σαν μαμα δεν σου αρκει τοτε με ενα σετ ελαστικα και ενα σετ ελλατηρια που το ψηλωνουν 3 με 4 πόντους ειναι πραγματικο κατσικι (βεβαια μετα μπορει να εχεις τα προβληματα σταθεροτητας μετα τα 100χλμ που λεγαμε πριν) . Σε σχεση με αλλα καθαροαιμα τζιπ πολλαπλασιων κυβικων και χρηματων εχει πλεονεκτημα το μικρο του βαρος , τον μικρο του όγκο και ειδικα το μηκος, μικρη καταναλωση (πιστεψε με , αν εισαι στην μεση του πουθενα χαμενος, εχει τεραστια σημασια) και μεγαλη αξιοπιστια (το ιδιο με την προηγουμενη παρενθεση) .
                                    Τα μαμα bridgestone λαστιχα ειναι πολύ σκληρα και αν και σε χαλανε σε ανεση στον δρόμο, δεν τα φοβασαι εκτος δρομου για καρουμπαλα και σκισηματα. Δεν παιρνουν χαμπάρι και θα πρεπει να κανεις χοντραδα για να μηνεις απο λαστιχο ή να εισαι πολυ γκαντεμης και πατησεις καμια προκάρα.
                                    Υπαρχουν πολλά aftermarket ανταλακτικα να του βαλεις αν θέλεις να κανεις extreme off road αλλα δεν εχω ασχοληθει με το αθλημα για να σε βοηθησω.
                                    Καλο ειναι, αν το επιλεξεις να βγεις καμια βολτα off και να δεις αν σε καλυπτει σαν μαμα για αυτο που το θέλεις. Πραγματικα θα εκπλαγεις με το που μπορει να φτασει !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Έτσι όπως θα το πάρεις έχει πιθανότατα τις περισσότερες δυνατότητες εκτός δρόμου από οποιοδήποτε άλλο απείραχτο αυτοκίνητο!! Και αυτό λέει κάτι...
                                      Σε αυτό συμβάλει η αξιοπιστία(απλό=λίγα συστήματα να πάνε στραβά, στιβαρό, δοκιμασμένο, δε σπάει δε χαλάει), το μέγεθος (χωράει σε στενά, κάνει αναστροφές, καλές γωνίες), το βάρος (δεν βουλιάζει). Τυχόν εντυπωσιακά μεγάλα, ισχυρά και δήθεν προχωρημένα 4χ4 είτε δεν χωράνε είτε βουλιάζουν λόγω βάρους, είτε χαλάνε.... και όλα καίνε πολύ περισσότερο!
                                      Για να φτάσουν τα άλλα 4χ4 εκεί που πάει το μαμά Jimny πρέπει να κάνουν βελτιώσεις. Αν βέβαια κάνεις και στο Jimny βελτιώσεις σε φτάνουν μόνο πολύ προχωρημένες και ειδικές κατασκευές!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charisivtec last edited by

                                        Υπαρχει τεραστια διαφορα (οχι εσωτερικα αλλα σε θεμα επιδοσεων και δυνατοτητων) το facelift aπο το προηγουμενο? Ο λογο που κανω αυτη την ερωτηση ειναι γιατι δεν το θελω σαν κυριως αμαξι αλλα για εξορμησεις και τετοια και τα χρηματα που διαθετω 4500-5000 ευρο περνω το προηγουμενο μοντελο απο αγγλια!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          delsol-vti last edited by

                                          Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
                                          Υπαρχει τεραστια διαφορα (οχι εσωτερικα αλλα σε θεμα επιδοσεων και δυνατοτητων) το facelift aπο το προηγουμενο? Ο λογο που κανω αυτη την ερωτηση ειναι γιατι δεν το θελω σαν κυριως αμαξι αλλα για εξορμησεις και τετοια και τα χρηματα που διαθετω 4500-5000 ευρο περνω το προηγουμενο μοντελο απο αγγλια!

                                          Σου εχω απαντησει σε αυτες τι απορειες παραπάνω. Συνοπτικα ....... εχουν τις ιδιες δυνατοτητες εκτος δρόμου και το παλιο και το καινουριο. Σε επιδοσεις ειναι καλυτερο το καινουριο και ταξιδευει πιο ανετα λογ μακρυτερου σασμαν και vvt μοτερ. Για την δουλειθα που το θέλεις εσυ (εξορμησεις κλπ) ... με το παλιο κανεις μια χαρα την δουλεια σου.

                                          Ενα μεγαλο + του jimny, που παραλειψαμε να τονισουμε ειναι οτι ειναι κατα βαση πισωκινητο . Αυτο σημαινει πολύ πολύ πολύ πολύ παιχνιδι σε φαρδιους και ερημους χωματοδρομους, σε λασπωμενα εδαφη και σε χιονια . Εγω το χω βρει μονιμο παιχνίδι, μεχρι να κωλήσω τετρακινηση δεν βάζω , εκτος και αμα τα δω πολύ σκουρα τα πράγματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-78 last edited by

                                            Απο καταναλωση που παιζει περιπου το jimny?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr