Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απορια περι ταχυμετρου!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απορια περι ταχυμετρου!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    24
    346
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      servmx last edited by

      Ο χρήστης Samael έγραψε:
      Επισης λαβετε υπο οψην σας οτι με το να αλλαξεις την ζαντα σε μεγαλητερη ΔΕΝ αλλαζει η διαμετρος κατα πολυ διοτι παντα κατεβαζουμε και το προφιλ του ελαστικου.Αυτο που αλλαζει και μεγαλωνει ειναι η περιμετρος του κυκλου,ελαστικου....

      Για να μην τρελαθούμε εντελώς:
      Περίμετρος=3,14xΔιάμετρος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης pugsang έγραψε:
        Τα χιλιομετρα στο κοντερ διαβαζονται απο ενα αξονακι που ειναι τοποθετημενο (τουλαχιστον σε Peugeot 106,206 κλπ) επανω στην πισω εξωτερικη πλευρα του σασμαν και μετραει περιστροφες ημιαξονιων απο το σύστημα κορωνα - πηνιο και ειναι συνδεδεμενο με ντιζα με το κοντερ.Το αξονακι εχει αυτη την μορφή

        Υπαρχουν τετοια αξονακια με περισσοτερα ή λιγοτερα δοντια απο το μανισιο και αντιστοιχα οταν επεμβαινουμε στο σύστημα κορωνα - πηνιο ή στα λαστιχα αλλαζοντας την διαμετρο τους το αλλαζουμε για να εχουμε σωστες ενδείξεις.Εγω ας πουμε απο 17 δοντια που ειχε το μαμισιο πήγα σε 18 επειδη κοντυνα κατα 3% την τελικη σχεση μεταδοσης αλλαζοντας το κορωνοπηνιο.Με το παλιο αξονακι παρολο που κοντυνε το σασμαν εδειχνε στις 6000rpm 225χαω.Μετα την αλλαγη ολα ΟΚ

        Ελληνικα λεγεται και πρισντιρεκ (ή κανω λαθος ; )

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Πρισντιρέκ λέγεται ο πρωτεύον άξονας του κιβωτίου ταχυτήτων που μεταφέρει την κίνηση από τον συμπλέκτη στο σαζμάν και παίρνει κίνηση από τον δίσκο του συμπλέκτη.
          Το γεγονός πάντως είναι ότι αλλάζοντας την διάμετρο του ελαστικού αλλάζουν τα πραγματικά χιλιόμετρα που κινείσαι και όχι οι ενδείξεις του χιλιομετρητή.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
            Πρισντιρέκ λέγεται ο πρωτεύον άξονας του κιβωτίου ταχυτήτων που μεταφέρει την κίνηση από τον συμπλέκτη στο σαζμάν και παίρνει κίνηση από τον δίσκο του συμπλέκτη.
            Το γεγονός πάντως είναι ότι αλλάζοντας την διάμετρο του ελαστικού αλλάζουν τα πραγματικά χιλιόμετρα που κινείσαι και όχι οι ενδείξεις του χιλιομετρητή.

            Οποτε γραψε λαθος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              samael last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

              Αυτο που αλλαζει και μεγαλωνει ειναι η περιμετρος του κυκλου,ελαστικου....

              Η περίμετρος του κύκλου??? Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς...
              Ίσως εννοείς περιφέρεια η οποία όμως είναι απόλυτα ανάλογη με τη διάμετρο (διάμετρος επί 3,1415926), αν αλλάξει το ένα αλλάζει και το άλλο.
              Μήπως εννοείς εσωτερική διάμετρο του ελαστικού που αντιστοιχεί στην διάμετρο της ζάντας?
              Τι εννοείς και πού το πας?

              Οντος τα μπερδεψα λιγο εδω.....

              Αλλαζει η εσωτερικη διάμετρος του ελαστικου κατι που δεν εχει σχεσει με το θεμα της ταχυτητας....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 2 / 2
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr