Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Light Turbo"
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. "Light Turbo"
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    47
    218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimded last edited by

      δε το ηξερα οτι εχει σταματησει η Τ15 να γιατι δεν μπορουσα να τη βρω στο site της garrett, για μικρα ειναι η τουρμινα
      εψαξα λιγο στο νετ αλλα δε βλεπω να υπαρχουν πολλες μεταχειριεμενες μικρες τουρμινες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vasilios last edited by

        Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
        εμείς τέτοια βάλαμε στη φορμουλα (που φοράει μηχανή CBR 600) και ταιριάζει γάντι σε χιλιαρι αυτοκίνητο

        Στη φόρμουλα????

        Μάλλον έχω χάσει επεισόδια... Μπορείς να επεκταθείς ή να με παραπέμψεις σε άλλο thread, αν υπάρχει?

        Όσο για την (G)Τ15, η Garrett την προτείνει για κινητήρες από 1000-1600cc. Πρέπει να είναι πολύ 'γρήγορη' τουρμπίνα από τις προδιαγραφές της.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          geko last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:

          Σοβαρευτείτε,

          Εμ βέβαια, πρώτα η προτροπή να σοβαρευτούμε και μετά ο προτρέπων:

          ο Λέει πράγματα που κανείς δεν είπε:

          Απο πότε η υψηλή θερμοκρασία εισερχόμενου είναι καλή?

          o Λέει πράγματα εκτός του παρόντος θέματος, περί Light Turbo, χώρια που και πάλι κανείς δεν τα ανέφερε:

          Το αυτοκίνητο μου έχει αισθητήρες προανάφλεξης, να του ρίξω 5-6 bar υπερπίεση να βάλω φωτιά την άσφαλτο?Τούρμπο όποιο σου αρέσει αρκεί να μπορεί να δώσει 5-6 bar.

          o Αρνείται να απαντήσει σε μια απλή και ειλικρινή ερώτηση, δείχνοντας πως δεν ξέρει την απάντηση, και επιπλέον προκλητικά ζητάει σε άλλον να του αποδείξει το αντίθετο

          Όχι, δέν μπορώ να σου το εξηγήσω με μαθηματικές σχέσεις ακολουθώντας νόμους της φυσικής. Αν έχεις χρόνο αποδειξέ το και στείλε τη λύση. Εμπειρικά έτσι συμβαίνει.

          ΟΚ λοιπόν, οι κρίσεις στους λοιπούς αναγνώστες του παρόντος και ο λόγος στους 'σοβαρούς'

          Ευχαριστώ, συγκινήθηκα απο τις φοβερές απόψεις και γνώσεις σου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimitrios last edited by

            Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

            εμείς τέτοια βάλαμε στη φορμουλα (που φοράει μηχανή CBR 600) και ταιριάζει γάντι σε χιλιαρι αυτοκίνητο

            Στη φόρμουλα????

            Μάλλον έχω χάσει επεισόδια... Μπορείς να επεκταθείς ή να με παραπέμψεις σε άλλο thread, αν υπάρχει?

            Όσο για την (G)Τ15, η Garrett την προτείνει για κινητήρες από 1000-1600cc. Πρέπει να είναι πολύ 'γρήγορη' τουρμπίνα από τις προδιαγραφές της.

            στη φορμουλα του πανεπιστημίου που συμμετέχει στο formula student διαγωνισμό μεταξύ πανεπιστημίων του εξωτερικού.φοράει μηχανή από CBR 600 και έχουμε βάλει turbo

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης dimitrios έγραψε:

              στη φορμουλα του πανεπιστημίου που συμμετέχει στο formula student διαγωνισμό μεταξύ πανεπιστημίων του εξωτερικού.φοράει μηχανή από CBR 600 και έχουμε βάλει turbo

              Δημήτρη έχεις περισσότερες πληροφορίες/φωτογραφίες, σε κάποιο site ίσως;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dimitrios last edited by

                Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                στη φορμουλα του πανεπιστημίου που συμμετέχει στο formula student διαγωνισμό μεταξύ πανεπιστημίων του εξωτερικού.φοράει μηχανή από CBR 600 και έχουμε βάλει turbo

                Δημήτρη έχεις περισσότερες πληροφορίες/φωτογραφίες, σε κάποιο site ίσως;

                φωτογραφίες δεν μου επιτρέπεται να βάλω.τι είδους πληροφορίες θέλεις?
                αν μπορώ θα βοηθήσω.πάντως αν πας στο yahoo.com και πληκτρολογήσεις formula student θα βγουν διαφορα site από πανεπιστήμια και εκεί θα βρεις διάφορες πληροφορίες

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasilios last edited by

                  Μπήκα στο formulastudent.com και έχει πολλές πληροφορίες, thanks!

                  Καλή επιτυχία στις προσπάθειές σας!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vasilis last edited by

                    Νομίζω ότι η απάντηση στο ερώτημα για τη χρήση η μη light turbo δεν μπορεί είναι γενικευμένη , αλλά εξαρτάται από το κάθε αυτοκίνητο. Σε άλλα αυτοκίνητα μπορείς να έχεις αξιόπιστα αλλα και αρκετά σημαντικά αποτελέσματα και σε άλλα όχι. Θα αναφέρω το παράδειγμα του MX-5 που θεωρείται ότι ο κινητήρας του είναι τόσο ανθεκτικός που αντέχει άνετα πίεση 0,6 bar ίσως και παραπάνω. Σε αυτό το αυτοκίνητο λοιπον αξίζει γιατι θα εχεις σημαντική άυξηση της υποδύναμης με χαμηλό σχετικό κόστος. Δεν συμβαίνει όμως το ιδιο σε όλα τα αυτοκίνητα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 3
                    • 3 / 3
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr