-
δε το ηξερα οτι εχει σταματησει η Τ15 να γιατι δεν μπορουσα να τη βρω στο site της garrett, για μικρα ειναι η τουρμινα
εψαξα λιγο στο νετ αλλα δε βλεπω να υπαρχουν πολλες μεταχειριεμενες μικρες τουρμινες -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
εμείς τέτοια βάλαμε στη φορμουλα (που φοράει μηχανή CBR 600) και ταιριάζει γάντι σε χιλιαρι αυτοκίνητοΣτη φόρμουλα????
Μάλλον έχω χάσει επεισόδια... Μπορείς να επεκταθείς ή να με παραπέμψεις σε άλλο thread, αν υπάρχει?
Όσο για την (G)Τ15, η Garrett την προτείνει για κινητήρες από 1000-1600cc. Πρέπει να είναι πολύ 'γρήγορη' τουρμπίνα από τις προδιαγραφές της.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Σοβαρευτείτε,
Εμ βέβαια, πρώτα η προτροπή να σοβαρευτούμε και μετά ο προτρέπων:
ο Λέει πράγματα που κανείς δεν είπε:
Απο πότε η υψηλή θερμοκρασία εισερχόμενου είναι καλή?
o Λέει πράγματα εκτός του παρόντος θέματος, περί Light Turbo, χώρια που και πάλι κανείς δεν τα ανέφερε:
Το αυτοκίνητο μου έχει αισθητήρες προανάφλεξης, να του ρίξω 5-6 bar υπερπίεση να βάλω φωτιά την άσφαλτο?Τούρμπο όποιο σου αρέσει αρκεί να μπορεί να δώσει 5-6 bar.
o Αρνείται να απαντήσει σε μια απλή και ειλικρινή ερώτηση, δείχνοντας πως δεν ξέρει την απάντηση, και επιπλέον προκλητικά ζητάει σε άλλον να του αποδείξει το αντίθετο
Όχι, δέν μπορώ να σου το εξηγήσω με μαθηματικές σχέσεις ακολουθώντας νόμους της φυσικής. Αν έχεις χρόνο αποδειξέ το και στείλε τη λύση. Εμπειρικά έτσι συμβαίνει.
ΟΚ λοιπόν, οι κρίσεις στους λοιπούς αναγνώστες του παρόντος και ο λόγος στους 'σοβαρούς'
Ευχαριστώ, συγκινήθηκα απο τις φοβερές απόψεις και γνώσεις σου.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
εμείς τέτοια βάλαμε στη φορμουλα (που φοράει μηχανή CBR 600) και ταιριάζει γάντι σε χιλιαρι αυτοκίνητο
Στη φόρμουλα????
Μάλλον έχω χάσει επεισόδια... Μπορείς να επεκταθείς ή να με παραπέμψεις σε άλλο thread, αν υπάρχει?
Όσο για την (G)Τ15, η Garrett την προτείνει για κινητήρες από 1000-1600cc. Πρέπει να είναι πολύ 'γρήγορη' τουρμπίνα από τις προδιαγραφές της.
στη φορμουλα του πανεπιστημίου που συμμετέχει στο formula student διαγωνισμό μεταξύ πανεπιστημίων του εξωτερικού.φοράει μηχανή από CBR 600 και έχουμε βάλει turbo
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
στη φορμουλα του πανεπιστημίου που συμμετέχει στο formula student διαγωνισμό μεταξύ πανεπιστημίων του εξωτερικού.φοράει μηχανή από CBR 600 και έχουμε βάλει turbo
Δημήτρη έχεις περισσότερες πληροφορίες/φωτογραφίες, σε κάποιο site ίσως;
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
στη φορμουλα του πανεπιστημίου που συμμετέχει στο formula student διαγωνισμό μεταξύ πανεπιστημίων του εξωτερικού.φοράει μηχανή από CBR 600 και έχουμε βάλει turbo
Δημήτρη έχεις περισσότερες πληροφορίες/φωτογραφίες, σε κάποιο site ίσως;
φωτογραφίες δεν μου επιτρέπεται να βάλω.τι είδους πληροφορίες θέλεις?
αν μπορώ θα βοηθήσω.πάντως αν πας στο yahoo.com και πληκτρολογήσεις formula student θα βγουν διαφορα site από πανεπιστήμια και εκεί θα βρεις διάφορες πληροφορίες -
Μπήκα στο formulastudent.com και έχει πολλές πληροφορίες, thanks!
Καλή επιτυχία στις προσπάθειές σας!
-
Νομίζω ότι η απάντηση στο ερώτημα για τη χρήση η μη light turbo δεν μπορεί είναι γενικευμένη , αλλά εξαρτάται από το κάθε αυτοκίνητο. Σε άλλα αυτοκίνητα μπορείς να έχεις αξιόπιστα αλλα και αρκετά σημαντικά αποτελέσματα και σε άλλα όχι. Θα αναφέρω το παράδειγμα του MX-5 που θεωρείται ότι ο κινητήρας του είναι τόσο ανθεκτικός που αντέχει άνετα πίεση 0,6 bar ίσως και παραπάνω. Σε αυτό το αυτοκίνητο λοιπον αξίζει γιατι θα εχεις σημαντική άυξηση της υποδύναμης με χαμηλό σχετικό κόστος. Δεν συμβαίνει όμως το ιδιο σε όλα τα αυτοκίνητα
"Light Turbo"