-
Πρέπει να είχα ρωτήσει και παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να το βρω οπότε ζητώ συγνώμη που ανοίγω νέο topic
Παρουσιάζεται λοιπόν το εξής πρόβλημα...
Πέρσι είχα παρατηρήσει ότι όταν έβαζα μπρος το αυτοκίνητο ακουγότανε καθαρά ότι η μίζα δυσκολευόταν να γυρίσει το μοτέρ.
Έκανε ένα θόρυβο χαρακτηριστικό όταν η μπαταρία είναι άδεια και η μηχανή γυρνάει αργά...απελπιστικά αργάαααααααα!
Μετά από λίγο καιρό τέλος η μπαταρία...
Βάζω καινούργια και διαπιστώνω ότι μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια!
Έχει κρατήσει μέχρι φέτος αλλά αν χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μετά από 4 μέρες ας πούμε πάλι θα γίνει το ίδιο.
Σημειώνω :
-Αυτό νομίζω ότι γίνεται με κρύο καιρό
-Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαρροή αφού το έχω κοιτάξειΗ μπαταρία δεν μπορεί να άδειασε σε ένα χρόνο και μάλιστα το έκανε και από την αρχή...
Υπάρχει βλάβη όπου η μίζα ζητάει πολύ περισσότερο ρεύμα με αποτέλεσμα να τελειώνει την μπαταρία πιο γρήγορα?
-
Πρέπει να είχα ρωτήσει και παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να το βρω οπότε ζητώ συγνώμη που ανοίγω νέο topic
Παρουσιάζεται λοιπόν το εξής πρόβλημα...
Πέρσι είχα παρατηρήσει ότι όταν έβαζα μπρος το αυτοκίνητο ακουγότανε καθαρά ότι η μίζα δυσκολευόταν να γυρίσει το μοτέρ.
Έκανε ένα θόρυβο χαρακτηριστικό όταν η μπαταρία είναι άδεια και η μηχανή γυρνάει αργά...απελπιστικά αργάαααααααα!
Μετά από λίγο καιρό τέλος η μπαταρία...
Βάζω καινούργια και διαπιστώνω ότι μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια!
Έχει κρατήσει μέχρι φέτος αλλά αν χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μετά από 4 μέρες ας πούμε πάλι θα γίνει το ίδιο.
Σημειώνω :
-Αυτό νομίζω ότι γίνεται με κρύο καιρό
-Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαρροή αφού το έχω κοιτάξειΗ μπαταρία δεν μπορεί να άδειασε σε ένα χρόνο και μάλιστα το έκανε και από την αρχή...
Υπάρχει βλάβη όπου η μίζα ζητάει πολύ περισσότερο ρεύμα με αποτέλεσμα να τελειώνει την μπαταρία πιο γρήγορα?
-
Πρέπει να είχα ρωτήσει και παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να το βρω οπότε ζητώ συγνώμη που ανοίγω νέο topic
Παρουσιάζεται λοιπόν το εξής πρόβλημα...
Πέρσι είχα παρατηρήσει ότι όταν έβαζα μπρος το αυτοκίνητο ακουγότανε καθαρά ότι η μίζα δυσκολευόταν να γυρίσει το μοτέρ.
Έκανε ένα θόρυβο χαρακτηριστικό όταν η μπαταρία είναι άδεια και η μηχανή γυρνάει αργά...απελπιστικά αργάαααααααα!
Μετά από λίγο καιρό τέλος η μπαταρία...
Βάζω καινούργια και διαπιστώνω ότι μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια!
Έχει κρατήσει μέχρι φέτος αλλά αν χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μετά από 4 μέρες ας πούμε πάλι θα γίνει το ίδιο.
Σημειώνω :
-Αυτό νομίζω ότι γίνεται με κρύο καιρό
-Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαρροή αφού το έχω κοιτάξειΗ μπαταρία δεν μπορεί να άδειασε σε ένα χρόνο και μάλιστα το έκανε και από την αρχή...
Υπάρχει βλάβη όπου η μίζα ζητάει πολύ περισσότερο ρεύμα με αποτέλεσμα να τελειώνει την μπαταρία πιο γρήγορα?
-
Κάποια διαρροή ή κακή γείωση ίσως... Δεν είναι φυσιολογικό διαφορετικά
Πάντως, στο κρύο οι μπαταρίες δουλεύουν χειρότερα (διότι η χαμηλή θερμοκρασία επιβραδύνει τη χημική αντίδραση στην οποία βασίζονται)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κάποια διαρροή ή κακή γείωση ίσως... Δεν είναι φυσιολογικό διαφορετικάΠάντως, στο κρύο οι μπαταρίες δουλεύουν χειρότερα (διότι η χαμηλή θερμοκρασία επιβραδύνει τη χημική αντίδραση στην οποία βασίζονται)
Υπάρχει κάτι άλλο που να δουλεύει χειρότερα με την χαμηλή θερμοκρασία?
Μίζα ας πούμε?
Και 2ον υπάρχει τέτοια βλάβη που ανέφερα στο 1ο post?
Ευχαριστω!
-
Με το κρύο εκτός από την πτώση της ικανότητας της μπαταρίας έχεις και την αύξηση του ιξώδους του λαδιού άρα αντιστάσεων για τη μίζα.
Εκτός από βραχυκύκλωμα και γείωση μήπως το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά και η μπαταρία είναι μόνιμα υποφορτισμένη? Τότε το καλοκαίρι λόγω των προηγούμενων λόγων είναι πιο εύκολη η εκκίνηση και δε φαίνεται το πρόβλημα ενώ το χειμώνα....πάπαλα!
Επίσης αν το δυναμό υπερφορτίζει τη μπαταρία πάλι την καταστρέφει.
Εννοείται ότι υποτίθεται φροντίζεις για τη συντήρηση της μπαταρίας (ολίγον αποσταγμένο ύδωρ το φθινόπωρο αρκεί συνήθως). -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Με το κρύο εκτός από την πτώση της ικανότητας της μπαταρίας έχεις και την αύξηση του ιξώδους του λαδιού άρα αντιστάσεων για τη μίζα.Σωστό αλλά βέβαια όχι σε σημείο που να γίνεται μέλι το λάδι!
Εκτός από βραχυκύκλωμα και γείωση μήπως το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά και η μπαταρία είναι μόνιμα υποφορτισμένη? Τότε το καλοκαίρι λόγω των προηγούμενων λόγων είναι πιο εύκολη η εκκίνηση και δε φαίνεται το πρόβλημα ενώ το χειμώνα....πάπαλα!
Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά...
Η τάση που έχει η μπαταρία όταν δουλεύει είναι οκ...αλλά δεν ξέρω για το ρεύμα που κάποτε ο ηλεκτρολόγος μου είχε πει ότι είναι λίγο πεσμένο...Μου είχε πει κιόλας ότι οι ηλεκτρολόγοι κοιτάνε μόνο την τάση που δεν μετράει και πολύ γιατι εύκολα ενα δυναμό βγάζει 15 V αλλά στο ρεύμα βλέπεις αν δουλεύει ή οχί...
Τό είχαμε συζητήσει παλαιότερα..
Τι λέτε?
-
[list:351y2frx]Bγαλε τον + πολο της μπαταριας, την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο(ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) και με ενα πολυμετρο μετρα, την ταση που βγαζει ο δυναμος.Το ενα ακρο στον πολο που θα κρατας στα χερια σου, και το αλλο ακρο στην εξοδο του δυναμο[/list:u:351y2frx]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:39y86miq]Bγαλε τον + πολο της μπαταριας, την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο(ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) και με ενα πολυμετρο μετρα, την ταση που βγαζει ο δυναμος.Το ενα ακρο στον πολο που θα κρατας στα χερια σου, και το αλλο ακρο στην εξοδο του δυναμο[/list:u:39y86miq]Δεν είναι το ίδιο με το να βάλω το βολτόμετρο στα άκρα της μπαταρίας την ώρα που δουλεύει?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
[list:2xwx7jrt]Bγαλε τον + πολο της μπαταριας, την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο(ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) και με ενα πολυμετρο μετρα, την ταση που βγαζει ο δυναμος.Το ενα ακρο στον πολο που θα κρατας στα χερια σου, και το αλλο ακρο στην εξοδο του δυναμο[/list:u:2xwx7jrt]
Δεν είναι το ίδιο με το να βάλω το βολτόμετρο στα άκρα της μπαταρίας την ώρα που δουλεύει?
[list:2xwx7jrt]Oxi γιατι θα μετρησεις ταση μπαταριας.Εμεις θελουμε να δουμε την ταση που βγαζει ο δυναμος μονος του.Εαν πχ η μπαταρια ειναι καλη, θα σου βγαλει 12V.Ο δυναμος ομως μπορει να βγαζει 10 η 9 V.Εαν ο δυναμος βγαζει λιγοτερο, και εσυ δεν βγαλεις τον πολο, θα μετρησεις 12 της μπαταριας[/list:u:2xwx7jrt]
-
Επίσης έλεγξε αν είναι καλά σφιγμένοι οι πόλοι της μπαταρίας και αν τα υγρά της είναι στο σωστό ύψος, δηλαδή λίγο πάνω από το ύψος των στοιχείων της.
-
Το κακό είναι ότι όλα αυτά πρέπει να είναι οκ γιατί έχουν ελεγχθεί...
Φοβάμαι μήπως είναι μίζα...κι'άλλα λεφτά γαμώτο!!
Μπορεί μια χαλασμένη μίζα να αδειάζει την μπαταρία?
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Δεν είναι το ίδιο με το να βάλω το βολτόμετρο στα άκρα της μπαταρίας την ώρα που δουλεύει?Oxi γιατι θα μετρησεις ταση μπαταριας.Εμεις θελουμε να δουμε την ταση που βγαζει ο δυναμος μονος του.Εαν πχ η μπαταρια ειναι καλη, θα σου βγαλει 12V.Ο δυναμος ομως μπορει να βγαζει 10 η 9 V.Εαν ο δυναμος βγαζει λιγοτερο, και εσυ δεν βγαλεις τον πολο, θα μετρησεις 12 της μπαταριας
Κανονικά μια γεμάτη μπαταρία 12V έχει περίπου 12,8V.
Κανονικά το δυναμό φορτίζει με 13,8V. (είχα δυναμό που έβγαζε 14,4V και ζέσταινε την μπαταρία που σαν αποτέλεσμα είχε αυξημένες αναθυμιάσεις και στέγνωνε γρήγορα και χάλαγε). Υποτίθεται ότι υπάρχουν αυτόματοι κλπ που ελέγχουν τις τάσεις.... Αυτήν την τάση θες να δείς. Αλλά χωρίς φορτίο (την μπαταρία) μπορεί να δείχνει πολύ παραπάνω που όμως δεν ισχύει.
Με τους πόλους συνδεμένους όπως ειπώθηκε μετράς και την μπαταρία μαζί. Τότε αν είναι υψηλή η τάση (πάνω από 12,5V) η μπαταρία είναι γεμάτη (μπορεί όμως να έχει χάσει χωρητικότητα και να γεμίζει σε δευτερόλεπτα και να αδειάζει σε δευτερόλεπτα) και αν η τάση είναι χαμηλή είναι άδεια (μπορεί όμως και να είναι ψιλοβραχυκυκλωμένη εσωτερικά και να παιδεύεται άδικα το δυναμό να την γεμίσει.)
Αν είχες αμπερόμετρο θα βοηθούσε κάπως. Για να ξεκαθαρίσεις τα παραπάνω μπορείς να κάνεις έλεγχο της μπαταρίας με ένα ειδικό βολτόμετρο παράλληλα με μικρή αντίσταση που βλέπει τι δίνει η μπαταρία σε φορτίο ή/και μέτρηση της ποιότητας του υγρού της μπαταρίας με υγρόμετρο....
Η μίζα έτσι κι αλλιώς τραβάει πολύ ρεύμα, δεν ξέρω αν μπορεί να τραβάει πολύ περισσότερο και να επιβιώνει! Έτσι κι αλλιώς έχει ρελέ που κόβει το ρεύμα. Εκτός αν έχει το ρελέ διαρροή.... -
Αν βγαλεις τον θετικο πολο της μπαταριας ενω δουλευει το αυτοκινητο νομιζω οτι σβηνει η μηχανη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αν βγαλεις τον θετικο πολο της μπαταριας ενω δουλευει το αυτοκινητο νομιζω οτι σβηνει η μηχανη.[list:2hlbnpo3]Δουλευει με το ρευμα του δυναμο[/list:u:2hlbnpo3]
-
Εχω την εντύπωση πως ο έλεγχος της καλής λειτουργίας της γεννήτριας δεν γίνεται μετρώντας την τάση αλλά την ένταση του ρεύματος. Οποιοδήποτε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων μπορεί να κάνει αυτό τον έλεγχο.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχω την εντύπωση πως ο έλεγχος της καλής λειτουργίας της γεννήτριας δεν γίνεται μετρώντας την τάση αλλά την ένταση του ρεύματος. Οποιοδήποτε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων μπορεί να κάνει αυτό τον έλεγχο.Ουφ!
Ξέρετε κανέναν καλό ηλεκτρολόγο?
Φίλε nass να ήξερες τι έχω ακούσει από τους διάφορους ηλεκτρολόγους...Θέλω ένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ηλεκτρολόγο!
να ξέρει τι γίνεται!
Τι πρέπει να μετρήσει
Τι πρέπει να ελέγξει
Τι πρέπει να τσεκάρειΤόσα πολλά ζητάω?
Ξέρετε κανέναν?
Τελικά εκτός από καλό φαναρτζή είναι δύσκολο να βρεθεί και καλός ηλεκτρολόγος!?
-
Σαν να βρήκα το λάθος
Το δυναμό είναι 28 Α και η μπαταρία 45 Ah...
Άρα μάλλον η μπαταρία ποτέ δεν γεμίζει όσο πρέπει ή λάθος!??
Την πατήσαμε μπαμπαστρούμφ?
Καινούργιο δυναμό?
-
ΛΑΘΟΣ! Αλλο η χωρητικοτητα της μπαταριας, και αλλο τα μεγιστα αμπερ του δυναμο...
-
Ο χρήστης steve έγραψε:
ΛΑΘΟΣ! Αλλο η χωρητικοτητα της μπαταριας, και αλλο τα μεγιστα αμπερ του δυναμο...Ωραία τότε τι ορίζει το κάθε ένα
Εννοώ γιατί κάποιος να βάλει 44 Ah μπαταρία και όχι 54.
Τι κερδίζει?
Επίσης τι αλλάζει αν έχουμε 28 Α δυναμό ή 38...
Και τέλος το πόσο γρήγορα γεμίζει η μπαταρία δεν έχει σχέση με το πόσα Α βγάζει το δυναμό?
Πρόβλημα μίζας-μπαταρίας-δυναμό?Αναζήτηση καλού ηλεκτρολόγου