Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα μίζας-μπαταρίας-δυναμό?Αναζήτηση καλού ηλεκτρολόγου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα μίζας-μπαταρίας-δυναμό?Αναζήτηση καλού ηλεκτρολόγου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    29
    464
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Πρέπει να είχα ρωτήσει και παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να το βρω οπότε ζητώ συγνώμη που ανοίγω νέο topic

      Παρουσιάζεται λοιπόν το εξής πρόβλημα...

      Πέρσι είχα παρατηρήσει ότι όταν έβαζα μπρος το αυτοκίνητο ακουγότανε καθαρά ότι η μίζα δυσκολευόταν να γυρίσει το μοτέρ.

      Έκανε ένα θόρυβο χαρακτηριστικό όταν η μπαταρία είναι άδεια και η μηχανή γυρνάει αργά...απελπιστικά αργάαααααααα!

      Μετά από λίγο καιρό τέλος η μπαταρία...

      Βάζω καινούργια και διαπιστώνω ότι μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια!

      Έχει κρατήσει μέχρι φέτος αλλά αν χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μετά από 4 μέρες ας πούμε πάλι θα γίνει το ίδιο.

      Σημειώνω :

      -Αυτό νομίζω ότι γίνεται με κρύο καιρό
      -Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαρροή αφού το έχω κοιτάξει

      Η μπαταρία δεν μπορεί να άδειασε σε ένα χρόνο και μάλιστα το έκανε και από την αρχή...

      Υπάρχει βλάβη όπου η μίζα ζητάει πολύ περισσότερο ρεύμα με αποτέλεσμα να τελειώνει την μπαταρία πιο γρήγορα?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • S
        sirgus last edited by

        Πρέπει να είχα ρωτήσει και παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να το βρω οπότε ζητώ συγνώμη που ανοίγω νέο topic

        Παρουσιάζεται λοιπόν το εξής πρόβλημα...

        Πέρσι είχα παρατηρήσει ότι όταν έβαζα μπρος το αυτοκίνητο ακουγότανε καθαρά ότι η μίζα δυσκολευόταν να γυρίσει το μοτέρ.

        Έκανε ένα θόρυβο χαρακτηριστικό όταν η μπαταρία είναι άδεια και η μηχανή γυρνάει αργά...απελπιστικά αργάαααααααα!

        Μετά από λίγο καιρό τέλος η μπαταρία...

        Βάζω καινούργια και διαπιστώνω ότι μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια!

        Έχει κρατήσει μέχρι φέτος αλλά αν χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μετά από 4 μέρες ας πούμε πάλι θα γίνει το ίδιο.

        Σημειώνω :

        -Αυτό νομίζω ότι γίνεται με κρύο καιρό
        -Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαρροή αφού το έχω κοιτάξει

        Η μπαταρία δεν μπορεί να άδειασε σε ένα χρόνο και μάλιστα το έκανε και από την αρχή...

        Υπάρχει βλάβη όπου η μίζα ζητάει πολύ περισσότερο ρεύμα με αποτέλεσμα να τελειώνει την μπαταρία πιο γρήγορα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Πρέπει να είχα ρωτήσει και παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να το βρω οπότε ζητώ συγνώμη που ανοίγω νέο topic

          Παρουσιάζεται λοιπόν το εξής πρόβλημα...

          Πέρσι είχα παρατηρήσει ότι όταν έβαζα μπρος το αυτοκίνητο ακουγότανε καθαρά ότι η μίζα δυσκολευόταν να γυρίσει το μοτέρ.

          Έκανε ένα θόρυβο χαρακτηριστικό όταν η μπαταρία είναι άδεια και η μηχανή γυρνάει αργά...απελπιστικά αργάαααααααα!

          Μετά από λίγο καιρό τέλος η μπαταρία...

          Βάζω καινούργια και διαπιστώνω ότι μετά από ένα μήνα πάλι τα ίδια!

          Έχει κρατήσει μέχρι φέτος αλλά αν χρησιμοποιήσω το αυτοκίνητο μετά από 4 μέρες ας πούμε πάλι θα γίνει το ίδιο.

          Σημειώνω :

          -Αυτό νομίζω ότι γίνεται με κρύο καιρό
          -Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαρροή αφού το έχω κοιτάξει

          Η μπαταρία δεν μπορεί να άδειασε σε ένα χρόνο και μάλιστα το έκανε και από την αρχή...

          Υπάρχει βλάβη όπου η μίζα ζητάει πολύ περισσότερο ρεύμα με αποτέλεσμα να τελειώνει την μπαταρία πιο γρήγορα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • N
            nass last edited by

            Κάποια διαρροή ή κακή γείωση ίσως... Δεν είναι φυσιολογικό διαφορετικά

            Πάντως, στο κρύο οι μπαταρίες δουλεύουν χειρότερα (διότι η χαμηλή θερμοκρασία επιβραδύνει τη χημική αντίδραση στην οποία βασίζονται)

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • S
              sirgus last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Κάποια διαρροή ή κακή γείωση ίσως... Δεν είναι φυσιολογικό διαφορετικά

              Πάντως, στο κρύο οι μπαταρίες δουλεύουν χειρότερα (διότι η χαμηλή θερμοκρασία επιβραδύνει τη χημική αντίδραση στην οποία βασίζονται)

              Υπάρχει κάτι άλλο που να δουλεύει χειρότερα με την χαμηλή θερμοκρασία?

              Μίζα ας πούμε?

              Και 2ον υπάρχει τέτοια βλάβη που ανέφερα στο 1ο post?

              Ευχαριστω!

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • ?
                A Former User last edited by

                Με το κρύο εκτός από την πτώση της ικανότητας της μπαταρίας έχεις και την αύξηση του ιξώδους του λαδιού άρα αντιστάσεων για τη μίζα.
                Εκτός από βραχυκύκλωμα και γείωση μήπως το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά και η μπαταρία είναι μόνιμα υποφορτισμένη? Τότε το καλοκαίρι λόγω των προηγούμενων λόγων είναι πιο εύκολη η εκκίνηση και δε φαίνεται το πρόβλημα ενώ το χειμώνα....πάπαλα!
                Επίσης αν το δυναμό υπερφορτίζει τη μπαταρία πάλι την καταστρέφει.
                Εννοείται ότι υποτίθεται φροντίζεις για τη συντήρηση της μπαταρίας (ολίγον αποσταγμένο ύδωρ το φθινόπωρο αρκεί συνήθως).

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirgus last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Με το κρύο εκτός από την πτώση της ικανότητας της μπαταρίας έχεις και την αύξηση του ιξώδους του λαδιού άρα αντιστάσεων για τη μίζα.

                  Σωστό αλλά βέβαια όχι σε σημείο που να γίνεται μέλι το λάδι!

                  Εκτός από βραχυκύκλωμα και γείωση μήπως το σύστημα φόρτισης της μπαταρίας δεν λειτουργεί σωστά και η μπαταρία είναι μόνιμα υποφορτισμένη? Τότε το καλοκαίρι λόγω των προηγούμενων λόγων είναι πιο εύκολη η εκκίνηση και δε φαίνεται το πρόβλημα ενώ το χειμώνα....πάπαλα!

                  Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά...
                  Η τάση που έχει η μπαταρία όταν δουλεύει είναι οκ...αλλά δεν ξέρω για το ρεύμα που κάποτε ο ηλεκτρολόγος μου είχε πει ότι είναι λίγο πεσμένο...

                  Μου είχε πει κιόλας ότι οι ηλεκτρολόγοι κοιτάνε μόνο την τάση που δεν μετράει και πολύ γιατι εύκολα ενα δυναμό βγάζει 15 V αλλά στο ρεύμα βλέπεις αν δουλεύει ή οχί...

                  Τό είχαμε συζητήσει παλαιότερα..

                  Τι λέτε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • G
                    g60 last edited by

                    [list:351y2frx]Bγαλε τον + πολο της μπαταριας, την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο(ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) και με ενα πολυμετρο μετρα, την ταση που βγαζει ο δυναμος.Το ενα ακρο στον πολο που θα κρατας στα χερια σου, και το αλλο ακρο στην εξοδο του δυναμο[/list:u:351y2frx]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • S
                      sirgus last edited by

                      Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                      [list:39y86miq]Bγαλε τον + πολο της μπαταριας, την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο(ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) και με ενα πολυμετρο μετρα, την ταση που βγαζει ο δυναμος.Το ενα ακρο στον πολο που θα κρατας στα χερια σου, και το αλλο ακρο στην εξοδο του δυναμο[/list:u:39y86miq]

                      Δεν είναι το ίδιο με το να βάλω το βολτόμετρο στα άκρα της μπαταρίας την ώρα που δουλεύει?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • G
                        g60 last edited by

                        Ο χρήστης sirgus έγραψε:

                        [list:2xwx7jrt]Bγαλε τον + πολο της μπαταριας, την ωρα που δουλευει το αυτοκινητο(ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ) και με ενα πολυμετρο μετρα, την ταση που βγαζει ο δυναμος.Το ενα ακρο στον πολο που θα κρατας στα χερια σου, και το αλλο ακρο στην εξοδο του δυναμο[/list:u:2xwx7jrt]

                        Δεν είναι το ίδιο με το να βάλω το βολτόμετρο στα άκρα της μπαταρίας την ώρα που δουλεύει?

                        [list:2xwx7jrt]Oxi γιατι θα μετρησεις ταση μπαταριας.Εμεις θελουμε να δουμε την ταση που βγαζει ο δυναμος μονος του.Εαν πχ η μπαταρια ειναι καλη, θα σου βγαλει 12V.Ο δυναμος ομως μπορει να βγαζει 10 η 9 V.Εαν ο δυναμος βγαζει λιγοτερο, και εσυ δεν βγαλεις τον πολο, θα μετρησεις 12 της μπαταριας[/list:u:2xwx7jrt]

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • E
                          emmanoyhl last edited by

                          Επίσης έλεγξε αν είναι καλά σφιγμένοι οι πόλοι της μπαταρίας και αν τα υγρά της είναι στο σωστό ύψος, δηλαδή λίγο πάνω από το ύψος των στοιχείων της.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Το κακό είναι ότι όλα αυτά πρέπει να είναι οκ γιατί έχουν ελεγχθεί...

                            Φοβάμαι μήπως είναι μίζα...κι'άλλα λεφτά γαμώτο!!

                            Μπορεί μια χαλασμένη μίζα να αδειάζει την μπαταρία?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                              Δεν είναι το ίδιο με το να βάλω το βολτόμετρο στα άκρα της μπαταρίας την ώρα που δουλεύει?

                              Oxi γιατι θα μετρησεις ταση μπαταριας.Εμεις θελουμε να δουμε την ταση που βγαζει ο δυναμος μονος του.Εαν πχ η μπαταρια ειναι καλη, θα σου βγαλει 12V.Ο δυναμος ομως μπορει να βγαζει 10 η 9 V.Εαν ο δυναμος βγαζει λιγοτερο, και εσυ δεν βγαλεις τον πολο, θα μετρησεις 12 της μπαταριας

                              Κανονικά μια γεμάτη μπαταρία 12V έχει περίπου 12,8V.
                              Κανονικά το δυναμό φορτίζει με 13,8V. (είχα δυναμό που έβγαζε 14,4V και ζέσταινε την μπαταρία που σαν αποτέλεσμα είχε αυξημένες αναθυμιάσεις και στέγνωνε γρήγορα και χάλαγε). Υποτίθεται ότι υπάρχουν αυτόματοι κλπ που ελέγχουν τις τάσεις.... Αυτήν την τάση θες να δείς. Αλλά χωρίς φορτίο (την μπαταρία) μπορεί να δείχνει πολύ παραπάνω που όμως δεν ισχύει.
                              Με τους πόλους συνδεμένους όπως ειπώθηκε μετράς και την μπαταρία μαζί. Τότε αν είναι υψηλή η τάση (πάνω από 12,5V) η μπαταρία είναι γεμάτη (μπορεί όμως να έχει χάσει χωρητικότητα και να γεμίζει σε δευτερόλεπτα και να αδειάζει σε δευτερόλεπτα) και αν η τάση είναι χαμηλή είναι άδεια (μπορεί όμως και να είναι ψιλοβραχυκυκλωμένη εσωτερικά και να παιδεύεται άδικα το δυναμό να την γεμίσει.)
                              Αν είχες αμπερόμετρο θα βοηθούσε κάπως. Για να ξεκαθαρίσεις τα παραπάνω μπορείς να κάνεις έλεγχο της μπαταρίας με ένα ειδικό βολτόμετρο παράλληλα με μικρή αντίσταση που βλέπει τι δίνει η μπαταρία σε φορτίο ή/και μέτρηση της ποιότητας του υγρού της μπαταρίας με υγρόμετρο....
                              Η μίζα έτσι κι αλλιώς τραβάει πολύ ρεύμα, δεν ξέρω αν μπορεί να τραβάει πολύ περισσότερο και να επιβιώνει! Έτσι κι αλλιώς έχει ρελέ που κόβει το ρεύμα. Εκτός αν έχει το ρελέ διαρροή....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αν βγαλεις τον θετικο πολο της μπαταριας ενω δουλευει το αυτοκινητο νομιζω οτι σβηνει η μηχανη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  g60 last edited by

                                  Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                  Αν βγαλεις τον θετικο πολο της μπαταριας ενω δουλευει το αυτοκινητο νομιζω οτι σβηνει η μηχανη.

                                  [list:2hlbnpo3]Δουλευει με το ρευμα του δυναμο[/list:u:2hlbnpo3]

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Εχω την εντύπωση πως ο έλεγχος της καλής λειτουργίας της γεννήτριας δεν γίνεται μετρώντας την τάση αλλά την ένταση του ρεύματος. Οποιοδήποτε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων μπορεί να κάνει αυτό τον έλεγχο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      sirgus last edited by

                                      Ο χρήστης nass έγραψε:
                                      Εχω την εντύπωση πως ο έλεγχος της καλής λειτουργίας της γεννήτριας δεν γίνεται μετρώντας την τάση αλλά την ένταση του ρεύματος. Οποιοδήποτε ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων μπορεί να κάνει αυτό τον έλεγχο.

                                      Ουφ!

                                      Ξέρετε κανέναν καλό ηλεκτρολόγο?
                                      Φίλε nass να ήξερες τι έχω ακούσει από τους διάφορους ηλεκτρολόγους...

                                      Θέλω ένα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ηλεκτρολόγο!

                                      να ξέρει τι γίνεται!
                                      Τι πρέπει να μετρήσει
                                      Τι πρέπει να ελέγξει
                                      Τι πρέπει να τσεκάρει

                                      Τόσα πολλά ζητάω?

                                      Ξέρετε κανέναν?

                                      Τελικά εκτός από καλό φαναρτζή είναι δύσκολο να βρεθεί και καλός ηλεκτρολόγος!?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • S
                                        sirgus last edited by

                                        Σαν να βρήκα το λάθος

                                        Το δυναμό είναι 28 Α και η μπαταρία 45 Ah...

                                        Άρα μάλλον η μπαταρία ποτέ δεν γεμίζει όσο πρέπει ή λάθος!??

                                        Την πατήσαμε μπαμπαστρούμφ?

                                        Καινούργιο δυναμό?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • S
                                          steve last edited by

                                          ΛΑΘΟΣ! Αλλο η χωρητικοτητα της μπαταριας, και αλλο τα μεγιστα αμπερ του δυναμο...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Ο χρήστης steve έγραψε:
                                            ΛΑΘΟΣ! Αλλο η χωρητικοτητα της μπαταριας, και αλλο τα μεγιστα αμπερ του δυναμο...

                                            Ωραία τότε τι ορίζει το κάθε ένα

                                            Εννοώ γιατί κάποιος να βάλει 44 Ah μπαταρία και όχι 54.

                                            Τι κερδίζει?

                                            Επίσης τι αλλάζει αν έχουμε 28 Α δυναμό ή 38...

                                            Και τέλος το πόσο γρήγορα γεμίζει η μπαταρία δεν έχει σχέση με το πόσα Α βγάζει το δυναμό?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr