-
Ta Pirelli p-zero corsa κοστιζουν κοντα στα 700 Ε η 4αδα!!!!!!
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Έρχονται και τα Pirelli P-Zero C.
Συμμετείχαν ως outsider στην πρόσφατη δοκιμή ελαστικών των 4Τ με το Ibiza, και μάλιστα σε 195/50/15 που απ'ότι κατάλαβα σας ενδιαφέρει...Ναι Αλέκο, αυτά εννοούσα όχι τα Corsa Νομίζω τα Corsa δεν βγαίνουν καν σ'αυτή τη διάσταση
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Λοιπών,παρατηρώ ότι,συγκεκριμένη μάρκα καί μοντέλο,βγαίνουν νορμάλ καί 'ξυρισμένα'(shaved).
Τί ακριβώς σημαίνει αυτό,καί τί θά πρέπει νά 'χτυπήσω';Ανδρέα, σε παλιότερο θέμα είχαμε συζητήσει για το 'ξύρισμα'. Νομίζω ήταν αυτό για το κατεστραμένο μας λάστιχο.
Πέραν του ξυρίσματος, καλύτερα να κοιτάξεις το heat cycling. Είναι κάποιοι που το κάνουν και στην Ελλάδα, διαφορετικά το κάνεις εσύ χρησιμοποιώντας το λάστιχο στο δρόμο για 200-300 χιλιόμετρα, προσέχοντας να ανεβάζεις σταδιακά την θερμοκρασία και μετά να την κατεβάζεις. Το κάνεις αυτό μερικές φορές και η γόμα έχει αποκτήσει την 'σωστή' σύνθεση στην επιφάνεια.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Εγω παντως βρηκα 4 σλικ με ζαντες 15αρες απο Williams και θα τις φορεσω στο track day.
Την προηγουμενη φορα που μπηκα με τα Potenza εκανα γυρω στους 20-25 γυρους και φυσικα μετα τα ελαστικα ηταν για πεταμα...
Γιατι δεν βρισκεις 4 ελαφρως μεταχειρισμενα σλικ????Λογικα πιο φτηνα θα σου ερθουν απο τα ελαστικα..Βαγγέλη, το είχαμε πει κι'αυτό παλιότερα, ότι δηλαδή τα σλικ δεν είναι ό,τι πιο κατάλληλο για νορμάλ αυτοκίνητα.
Τα σλικ παράγουν τόση πρόσφυση, ειδικά στο περιβάλλον της πίστας, που μια μαμά, ή απλώς βελτιωμένη ανάρτηση τα βρίσκει μπαστούνια. Χρειάζεται αγωνιστική ανάρτηση για να ανταπεξέλθει και να αξιοποιήσει τέτοια λάστιχα.
Ιδιαίτερα πρόσεχε την πιθανότητα υποστροφικών φαινομένων λόγω ακραίων μεταφορών βάρους (το αυτοκίνητο να 'γονατίζει'). Βέβαια δεν ξέρω μήπως τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα λόγω του ότι τα λάστιχα είναι χρησιμοποιημένα...
-
Βασιλη ευχαριστω για τις συμβουλες... Θα προσεχω παρα πολυ στη πιστα τη συμπεριφορα του αμαξιου.
Παντως με ελαστικα δρομου δεν ξαναμπαινω διοτι ειναι κριμα αφου σε λιγους γυρους τρως πολυ λαστιχο... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Βασιλη ευχαριστω για τις συμβουλες... Θα προσεχω παρα πολυ στη πιστα τη συμπεριφορα του αμαξιου.
Παντως με ελαστικα δρομου δεν ξαναμπαινω διοτι ειναι κριμα αφου σε λιγους γυρους τρως πολυ λαστιχο...Πάντως με μεγάλες πιέσεις (37-38) στα λάστιχα δρόμου και αν κάνεις 3-4 γύρους και μετά βγαίνεις να κρυώσουν, μπορείς να βγάλεις και ένα track day χαλαρά.
Τα λέμε από κοντά!
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Ανδρέα, σε παλιότερο θέμα είχαμε συζητήσει για το 'ξύρισμα'. Νομίζω ήταν αυτό για το κατεστραμένο μας λάστιχο.Ναί,αλλά από ότι θυμάμαι,κάποιος είχε πεί ότι τό λάστιχο είχε καταστραφεί,επειδή δέν είχε 'ξυριστεί',γι'αυτό ξαναρώτησα.
Πέραν του ξυρίσματος, καλύτερα να κοιτάξεις το heat cycling. Είναι κάποιοι που το κάνουν και στην Ελλάδα, διαφορετικά το κάνεις εσύ χρησιμοποιώντας το λάστιχο στο δρόμο για 200-300 χιλιόμετρα, προσέχοντας να ανεβάζεις σταδιακά την θερμοκρασία και μετά να την κατεβάζεις. Το κάνεις αυτό μερικές φορές και η γόμα έχει αποκτήσει την 'σωστή' σύνθεση στην επιφάνεια.
Στό δρόμο όμως,μπορώ να τά ζεστάνω έστω καί λίγο;
-
Αλήθεια,η Bridgestone(κολλημένος Γιαπωνεζο-λαστιχάκιας ) δέν βγάζει κάτι ανάλογο;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αλήθεια,η Bridgestone(κολλημένος Γιαπωνεζο-λαστιχάκιας ) δέν βγάζει κάτι ανάλογο;Ναι, Potenza 540S, αλλά σε 195/55R15.
Αυτά φορούσαν τα Leon του Ενιαίου.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Αλήθεια,η Bridgestone(κολλημένος Γιαπωνεζο-λαστιχάκιας ) δέν βγάζει κάτι ανάλογο;
Ναι, Potenza 540S, αλλά σε 195/55R15.
Αυτά φορούσαν τα Leon του Ενιαίου.
...και το 206 cup στην ασφαλτο!
Εγω θα προτεινα ως καλη λυση αλλα και οικονομικη σχετικα(μπορεις να τα βρεις 300+ ευρω), τα hankook Z2000.
http://www.hankook.grEχει μαακη και σκληρη γομα,και επιπλεον αν θελεις στα χαρασσουν,για να κινεισαι και στο βρεγμενο με περισσοτερη ασφαλεια.
Αλλη πιο οικονομικη λυση αλλα οχι τοσο εφικτη ειναι τα αναγομωμενα αγωνιστικα ελαστικα.
Τα ειχα βρει μια μερα ψαχνοντας στο νετ,γενικα για αγωνιστικα ελαστικα,και ηταν πολυ φτηνα!
Ερχοταν 120-140 ευρω η τετραδα.
Τα sites ηταν αγγλικα, και επαιζε και πστωτικη καρτα.
Αν εχεις ορεξη για ψαξιμο και παραγγελια,πιστευω αξιζει τον κοπο. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Εγω θα προτεινα ως καλη λυση αλλα και οικονομικη σχετικα(μπορεις να τα βρεις 300+ ευρω), τα hankook Z2000.
http://www.hankook.grEχει μαακη και σκληρη γομα,και επιπλεον αν θελεις στα χαρασσουν,για να κινεισαι και στο βρεγμενο με περισσοτερη ασφαλεια..
Χμμμμ!!!!Λές ε;Ξέρεις άν έχουν χρησιμοποιηθεί από κανέναν;Μήπως είναι 'μάπα';
-
Πήρα λοιπών σήμερα τηλέφωνο στήν Αθήνα,στόν αντιπρόσωπο τής Γιοκοχάμα,ο οποίος μού είπε τό εξής:
-Γιόκο 032 δέν υπήρξε ποτέ ρέ φίλε.Υπάρχει όμως τό 048!!!
Κουφάθηκα!!!
Τό γνωρίζει κανείς τό 048 τουλάχιστον;Βγαίνει 115 ευρώ τό ένα(195/50-15) καί είναι χαραγμένα. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πήρα λοιπών σήμερα τηλέφωνο στήν Αθήνα,στόν αντιπρόσωπο τής Γιοκοχάμα,ο οποίος μού είπε τό εξής:
-Γιόκο 032 δέν υπήρξε ποτέ ρέ φίλε.Υπάρχει όμως τό 048!!!
Κουφάθηκα!!!
Τό γνωρίζει κανείς τό 048 τουλάχιστον;Βγαίνει 115 ευρώ τό ένα(195/50-15) καί είναι χαραγμένα.Μάλλον εννοούσε ότι δεν υπήρχε σε αυτή τη διάσταση.
Το 048 αν δεν κάνω λάθος χρησιμοποιείται από τα Micra του Ενιαίου.
Πήγαινε εδώ:
http://www.khmotorsport.se/shop/page417.htm
για να δεις το πέλμα.
-
Στό μάτι φαίνεται όμορφο.Τό κακό είναι ότι δέν υπήρχε στά σάϊτ τού ΟΥΖΟ,νά δώ καί τί λένε όσοι τά δοκίμασαν.
Λές νά τά 'χτυπήσω'; -
Ο λαστιχάς πάντως,μού πρότεινε 'μέ κλειστά μάτια' Dunlop.
Τά γνωρίζει κανένας; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Στό μάτι φαίνεται όμορφο.Τό κακό είναι ότι δέν υπήρχε στά σάϊτ τού ΟΥΖΟ,νά δώ καί τί λένε όσοι τά δοκίμασαν.
Λές νά τά 'χτυπήσω';Για την τιμή που σου είπαν, ναι, χτύπα τα! Νομίζω ότι βγαίνουν σε medium γόμα, που είναι κατά πάσα πιθανότητα η καλύτερη περίπτωση.
Ο λαστιχάς πάντως,μού πρότεινε 'μέ κλειστά μάτια' Dunlop.
Τά γνωρίζει κανένας;Παλιότερα είχα ψάξει για κάποιους κωδικούς και όντως υπάρχουν στις διαστάσεις που μας ενδιαφέρουν. Είναι γνωστά λάστιχα και χρησιμοποιούνται κατά κόρον σε 'κλειστά' πρωταθλήματα ως control ελαστικά.
-
Τα (αγωνιστικά) Avon είναι πολύ καλή λύση για πίστα!
Dunlop καλά αλλά να είναι made in England! -
Μια και μιλάτε για αγγλικά λάστιχα... Κάποια Colway, τα οποία χρησιμοποιούνται πολύ από κατόχους ιστορικών αυτοκινήτων και από οδηγούς που βάζουν τα αυτοκίνητα σε track day, τα έχετε καθόλου ακουστά;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Μια και μιλάτε για αγγλικά λάστιχα... Κάποια Colway, τα οποία χρησιμοποιούνται πολύ από κατόχους ιστορικών αυτοκινήτων και από οδηγούς που βάζουν τα αυτοκίνητα σε track day, τα έχετε καθόλου ακουστά;Tα έχω ακουστά. Είναι φθηνά αναγομωμένα.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Τα (αγωνιστικά) Avon είναι πολύ καλή λύση για πίστα!
Dunlop καλά αλλά να είναι made in England!Τάκη είναι πολύ μαλακά τα Avon για τη χρήση που τα θέλει ο Ανδρέας. Και είναι και αρκετά ακριβότερα...
Από την άλλη όμως, από ποιότητα ούτε συζήτηση
Ελαστικά γιά Track day