-
παιδιά γεια σας,
ξέρετε τι βλάβη μπορεί να τοποθετηθεί από τοποθέτηση λάθους φίλτρου λαδιού;
πριν λίγο το πήρα από το συνεργείο και κάνει έναν ήχο σαν κροτάλισμαΕυχαριστώ!!!
-
παιδιά γεια σας,
ξέρετε τι βλάβη μπορεί να τοποθετηθεί από τοποθέτηση λάθους φίλτρου λαδιού;
πριν λίγο το πήρα από το συνεργείο και κάνει έναν ήχο σαν κροτάλισμαΕυχαριστώ!!!
-
παιδιά γεια σας,
ξέρετε τι βλάβη μπορεί να τοποθετηθεί από τοποθέτηση λάθους φίλτρου λαδιού;
πριν λίγο το πήρα από το συνεργείο και κάνει έναν ήχο σαν κροτάλισμαΕυχαριστώ!!!
-
Για τι αυτοκίνητο πρόκειται?
Έχει καδένα χρονισμού ή ιμάντα?
-
Λάθος τύπο φίλτρου; Ένας με μια alfa που του βάλανε φίλτρο από άλλο μοντέλο είπε ότι του κόλλησε το μοτέρ.
Στο σέρβις τι εργασίες έγιναν;
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
παιδιά γεια σας,
ξέρετε τι βλάβη μπορεί να τοποθετηθεί από τοποθέτηση λάθους φίλτρου λαδιού;
πριν λίγο το πήρα από το συνεργείο και κάνει έναν ήχο σαν κροτάλισμαΕυχαριστώ!!!
Λαδια σου εβαλαν;
Στην αρχη ειναι φυσικο να κανει λιγο θορυβο μεχρι να γεμισει το φιλτρο λαδι αλλα μονο για δευτερολεπτα μεχρι να σβησει το λαμπακι του λαδιου.
-
Παντα το προτεινομενο φιλτρο λαδιου..
ΠΑΝΤΑ -
Προκειται για ρενω κλιο 1.4..και φοραει ιμαντα χρονισμου ηια να απαντησω και σε μια προηγουμενη ερωτηση...
Τελικα το προβλημα λυθηκε...Μετα απο 4 ωρες ψαξιμο στο συνεργειο βρηκαμε τι εφταιγε..
πηγα το αυτοκινητο για απλο σερβις..Φιλτρα λαδια και μπουζι..Οταν πηρα το αυτοκινητο εκανε το κροταλισμα και πεταξε καποια λαδια απο το φιλτρο.Τελικα οταν το εβγαλαν φανηκε πως ειχαν βαλει λαθος φιλτρο (Αυτο για το 16v ενω το δικο μου ειναι το 8v) και γι αυτο πεταξε τα λαδια..Οταν βαλαμε το σωστο παλι συνεχισε να κανει τον θορυβο..Κροταλισμα σε συνδυασμο με τον ηχο απο υγρα να κινουνται...Αφου αρχισαν και εβγαλαν παλι το καπακι απο πανω και το φιλτροκουτι αποδειχθηκε πως το φιλτρο αερος δεν ειχε αλλαχθει!!!Αφου εγινε μια ψιλοφασαρια για ολα αυτα και ενω αρχισα και ζηταγα τα λεφτα μου πισω αυτοι ορκιζονταν πως απο τοποθετηση λαθος φιλτρου λαδιου δεν υπαρχει προβλημα αφου δεν αναψε το λαμπακι και το φιλτο αερος δεν αλλαχθηκε γιατι ηταν καθαρο..>Αφου αρχισαν και το εψαχναν πιο πολυ απο που προερχοταν ο θορυβος(Μεχρι και κοντρα βαση αλλαξαν μηπως προερχοταν απο εκει ο θορυβος ) τελικα φανηκε πως ειχαν βαλει 1 λιτρο περισσοτερο λαδι...Τελικα αφου σταματησε ο θορυβος και ελαβα διαβεβαιωσεις οτι το δεν γινεται να προξενηθηκε ζημια στο αυτοκινητο το παρελαβα και εφυγα (με δωρο την κοντρα βαση )..Τελικα γινεται να εχει προκληθει ζημια?Το αυτοκινητο δεν δουλεψε ουτε μισο λεπτο απο εμενα με το λαθος φιλτρο αφου μολις το ακουσα τον θορυβο το εσβησα και πηγα και τον επιασα... -
1 λίτρο παραπάνω λάδι, δεν είναι καλό. Αλλά αφού λειτούργησε για τόσο λίγο, δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.
Πως το ακούς τώρα το μοτέρ? Κανονικό?
-
το +1 λιτρο λαδι δεν ειναι καλο.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
1 λίτρο παραπάνω λάδι, δεν είναι καλό. Αλλά αφού λειτούργησε για τόσο λίγο, δεν πρέπει να υπάρχει πρόβλημα.
Πως το ακούς τώρα το μοτέρ? Κανονικό?
τωρα ακουγεται κανονικα οπως πριν..Αν λαβω υποψιν και τα χλμ με τα οποια το παρεδωσα και το ελαβα ηταν μονο +1 τα οποια προφανως εγιναν απο το συνεργειο?...Τι προβλημα μπορει να αντιμετωπισω απο το εξτρα λαδι?
-
Αν ο κινητήρας λειτουργήσει, για εύλογο διάστημα, με τόσο πολύ λάδι, καταπονείται και λόγω των αυξημένων πιέσεων λαδιού και γιατί πολύ λάδι περνάει από τα ελατήρια και καίγεται στον θάλαμο. Περισσότερες, και καλύτερες, πληροφορίες θα σου δώσουν οι γνώστες εδω.
Αλλά, μέχρι να σκάσει μπορεί το μοτέρ με τόσο πολύ παραπάνω λάδι!
-
Τρώει τρελά ζόρια η τσιμούχα στεγανοποίησης του στροφάλου. To λάδι αφρίζει από την τσαλαβούτα του στροφάλου, και αν η αντλία ρουφίξει αφρό λαδιού, γεια σας...
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
Τελικα γινεται να εχει προκληθει ζημια?Το αυτοκινητο δεν δουλεψε ουτε μισο λεπτο απο εμενα με το λαθος φιλτρο αφου μολις το ακουσα τον θορυβο το εσβησα και πηγα και τον επιασα...Και χωρίς λάδι να δούλευε για μισό λεπτό δεν πειράζει πολύ, μην ανησυχείς. Το λαμπάκι δεν είναι υποχρεωτικό να ανάψει αν δεν πηγαίνει λάδι στον κινητήρα (αν ο αισθητήρας της πίεσης του λαδιού είναι πριν το φίλτρο δεν θα ανάψει - μόνο αν ο αισθητήρας είναι ΜΕΤΑ το φίλτρο).
1 κιλό λάδι παραπάνω δεν είναι πολύ
(άκουγες το στροφαλοφόρο να χτυπάει στο λάδι)
Αφού δεν έπαθε τίποτε εκείνη την ώρα δεν έπαθε απολύτως τίποτε. Μόνο αν βλέπεις νέες εξωτερικές διαρροές από φλάντζες στο κινητήρα.Αν σε είχαν χρεώσει για φίλτρο αέρα και μετά το έσβησαν από το λογαριασμό, άλλαξε συνεργείο. Δεν χάνεις πολλά, ούτε τον τύπο του κινητήρα σου δεν ήξεραν (λάθος φίλτρο, λάθος ποσότητα λαδιού).
-
Να αλλάξεις συνεργείο, γιατί εκτός από σκιτζίδες ( άκουγαν το πλάτσα - πλούτσα ) του στρόφαλου με το λάδι που χτύπαγε την μαγιονέζα και έλεγαν ότι είναι η βάση ? και δεν είχαν αλλάξει και το φίλτρο του αέρα, ( τα φίλτρα για όλα τα Ρενώ είναι τα ίδια, μια διαφορά έχουν μόνο στο μέγεθος, ανάλογα με τον χώρο της μηχανής και τα περιφερειακά του κινητήρα γύρω από το φίλτρο.
Δεν θα έχεις πρόβλημα, με τόσο λίγο που δούλεψε, μακρυά από τους ....μηχανικούς αυτούς.
-
Έχω αναφέρει στο παρελθόν ότι και εμένα μου είχαν βάλει λάθος φίλτρο λαδιού με αποτέλεσμα να χάνει λάδι και ύστερα από μια διαδρομή ~5 χλμ να ανάψει το λαμπάκι του λαδιού. Συμπλήρωσα όσο λάδι είχε μείνει στο μπουκάλι και επέστρεψα στο συνεργείο, όπου και αποδείχτηκε ότι μου είχαν βάλει το φίλτρο του 1.6 ενώ το δικό μου είναι 1.4.
Φυσικά μου έβαλαν το σωστό φίλτρο και μου συμπλήρωσαν το λάδι χωρίς να με χρεώσουν τίποτα. -
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Να αλλάξεις συνεργείο, γιατί εκτός από σκιτζίδες ( άκουγαν το πλάτσα - πλούτσα ) του στρόφαλου με το λάδι που χτύπαγε την μαγιονέζα και έλεγαν ότι είναι η βάση ? και δεν είχαν αλλάξει και το φίλτρο του αέρα, ( τα φίλτρα για όλα τα Ρενώ είναι τα ίδια, μια διαφορά έχουν μόνο στο μέγεθος, ανάλογα με τον χώρο της μηχανής και τα περιφερειακά του κινητήρα γύρω από το φίλτρο.Δεν θα έχεις πρόβλημα, με τόσο λίγο που δούλεψε, μακρυά από τους ....μηχανικούς αυτούς.
Aκριβώς,χτυπούσε ο στρόφαλος στα λάδια.
Πέραν τούτου.
Το σάββατο φέρνει ο αδρεφός του πιτσιρικά που έχω στο μαγαζί το vtec για λάδια-φίλτρο,κι επειδή από γιαπωνέζικο δεν κρατάω ούτε μπουζί,τον στέλνω στον συνάδελφο μηχανικό δίπλα για φίλτρο λαδιού.
Πάνε του λέω δίπλα για ένα κωλοφίλτρο μην τρέχεις στα ανταλλακτικά.
Τον βλέπω ψιλοαργεί.
Εν τω μεταξύ τον έχω κάνει σεμινάρια τον μικρό χάι κλας
Πάω δίπλα....τι έγινε ρε?
Ψιθιριστά μου λέει.....
μου έδινε το μικρό απ το άλλα χόντα 'βάλτο ρε,αφού ταιριάζει το πάσο,εγώ τα βάζω'Αμα το πάω δίπλα λέει ο μικρός θα με πετάξει απ το μπαλκόνι ο άλλος
Στο δια ταύτα.
Εχει καμιά σημασία quadra, ΠΡΑΚΤΙΚΑ?
Ξεσκίζονται στη δουλειά γιατί ο κόσμος θέλει ΤΣΑΜΠΑ.
Τρέχουν για ένα service απ τον έναν σκιτζή στον άλλον και στο τσάμπα με τα μούτρα μέσα.
Ε να ρημάξουν και να γαμηθούν ρε φίλε,κανέναν δε λυπάμαι.
Οταν βλέπω να αλλάζουν ιμάντες χρονισμού πχ χωρίς να αλλάξουν τα ρουλεμάν μόνο και μόνο για να πάρουν τη δουλειά,να σπάσουν τα μοτόρια απ τη ρίζα.
Γιατί οι περισσότεροι πελάτες θεωρούν τα επιπλέον χρήματα κλέψιμο.
Ε πλέρωνε τα σπασμένα.
Προχθές είχα έναν τέτοιο ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ για κόψιμο ιμάντα τον οποίο είχε αλλάξει πριν 10000km!!
Οταν του λέω σε έλεγα θέλω 150 γιούρια ήταν ακριβά και λάδια με ήθελες απ το lidl,αλλά έπρεπε να κοπει να σε σκίσω τον πάτο απ την ρίζα μετά.ΓΑΤΟΣ
Καλά, καλά ,καλά......φτιάχτο με την ησυχία σου θα έρθω τ'απόγευμα!!!
-
Στην Αθήνα το service των 60.000 χλμ του Clio II 1.6 χρεώνουν κάπου 800 € , ανάλογα πόσα λείπουν από το παντελόνι του μάστορα εκείνο το πρωϊ, αλλάζουν ιμάντα, εντατήρες γιατί είναι πλαστικά τα ράουλα και σπάνε, ενώ ο ιμάντας κρατάει άνετα 120.000 χλμ, αντλία νερού προληπτικά και τα λοιπά λάδια, φίλτρα, μπουζί κλπ.
Στα 2λιτρα που είναι πιο στριμωγμένα, έχουν τους παληούς εντατήρες με τα μεταλλικά ράουλα και το μεγάλο service είναι στα 120.000 χλμ.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Στην Αθήνα το service των 60.000 χλμ του Clio II 1.6 χρεώνουν κάπου 800 € , ανάλογα πόσα λείπουν από το παντελόνι του μάστορα εκείνο το πρωϊ, αλλάζουν ιμάντα, εντατήρες γιατί είναι πλαστικά τα ράουλα και σπάνε, ενώ ο ιμάντας κρατάει άνετα 120.000 χλμ, αντλία νερού προληπτικά και τα λοιπά λάδια, φίλτρα, μπουζί κλπ.Στα 2λιτρα που είναι πιο στριμωγμένα, έχουν τους παληούς εντατήρες με τα μεταλλικά ράουλα και το μεγάλο service είναι στα 120.000 χλμ.
Eντελώς χονδρικά πρέπει να βγαίνει κάνα 500ρικο αυτό το service με τον ιμάντα χρονισμού.
Και φυσικά όλα τα ρουλεμάν και ο τεντωτήρας θέλουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΆ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
Ακόμα και τα μεταλλικά ρουλεμάν θέλουν κι αυτά αλλαγή γιατί το πρόβλημα δεν είναι μόνο ότι σπάνε οι οδηγοί τους (στα πλαστικά) αλλά φρακάρει το ρουλεμάν και πατινάρει ο ιμάντας πάνω του με αποτέλεσμα να τον κόβει.
Απ την άλλη υπολόγισε ότι στα καινούρια renault για να αλλάξεις ιμάντα έχει τις μαλακίες του κερατά (καλύτερα να σε πηδήξει μαύρος ,αν και δεν ασχολούμαι καθόλου με τέτοια αυτοκίνητα,μόνο αν έχω χρόνο) και θα καταλάβεις γιατί είναι σχετικά ανεβασμένα τα τεχνικά. -
φιλε και πατριωτη νικο αλλαξε συνεργειο το συντομοτερο....οι ανθρωποι ειναι απαραδεκτοι....και μονο που πηγαν να σε κοροιδεψουν με το φιλτρο αερος για να σου παρουν τα 10 ευρω που κανει θελουν κλωτσιες....φιλικα.γιωργος.
Υ.Γ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΕΑΝ ΤΟ ΠΗΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ Η ΑΛΛΟΥ.....
λαθος φιλτρο λαδιού