-
Τί θα έλεγες για 'το valse του λεπτού' (Νο6 Opus 64)ή για το Νο 16 από τα Πρελούδια του Chopin;Mήπως προτιμάς το πέταγμα της μέλισσας;
Θα φάω ξύλο;Εσύ είπες για διάβασμα και εξάσκηση. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Τί θα έλεγες για 'το valse του λεπτού' (Νο6 Opus 64)ή για το Νο 16 από τα Πρελούδια του Chopin;Mήπως προτιμάς το πέταγμα της μέλισσας;
Θα φάω ξύλο;Εσύ είπες για διάβασμα και εξάσκηση.ΟΚ.. και αυτό παίζει (το έχω διαβάσει κάποτε στο arrangment του Rachmaninov... δεν είναι τίποτε τραγικό...από όλα όσα έγραψες ο Tchaikovsky με τρομαζει περισσότερο...).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Τί θα έλεγες για 'το valse του λεπτού' (Νο6 Opus 64)ή για το Νο 16 από τα Πρελούδια του Chopin;Mήπως προτιμάς το πέταγμα της μέλισσας;
Θα φάω ξύλο;Εσύ είπες για διάβασμα και εξάσκηση.ΟΚ.. και αυτό παίζει (το έχω διαβάσει κάποτε στο arrangment του Rachmaninov... δεν είναι τίποτε τραγικό...από όλα όσα έγραψες ο Tchaikovsky με τρομαζει περισσότερο...).
Έχεις δίκιο.Να υποθέσω γιατί είναι και το μόνο κομμάτι (μαζί με αυτό του Liszt) που απαιτεί τη συμμετοχή της προσωπικής σου εμβάθυνσης και κατανόησης,που τελικά θα δώσει πέρα από χροιά και ψυχή στην εκτέλεση.Ενώ μπορεί να το αποδώσεις τεχνικά τέλεια,ίσως να ακούγεται ρηχό,άψυχο και πεθαμένο.Οι εποχές του Tchaikovsky πάντως αποδίδονται τέλεια από την Ilona Prunyi (Naxos).
-
ΟΚ. Εγώ από το πιάνο κοντσέρτο ν. 3 του Ραχμάνινωφ θέλω μόνο αυτά 31 δευτερόλεπτα:
http://www.youtube.com/watch?v=IydArFYv ... re=related -
και μετά να παίξεις και να τραγουδήσεις αυτό: 2.02 λεπτά:
Youtube Video -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
ΟΚ. Εγώ από το πιάνο κοντσέρτο ν. 3 του Ραχμάνινωφ θέλω μόνο αυτά 31 δευτερόλεπτα:
http://www.youtube.com/watch?v=IydArFYv ... re=related' target='_blankΑυτό είναι τμήμα της καντέντσας, ρε Νίκο!
Υπάρχουν 2 καντέντσες και αυτή είναι η δύσκολη. Ο ίδιος ο ραχμάνινωφ έπαιζε πάντοτε την άλλη (την εύκολη).
ΟΚ, πήρα κάποιες καλές ιδέες, θα επανέλθω σύντομα! -
Εχετε ξεφυγει τελειως , και επειδη γερος ανθρωπος δεν κανει να , δεν αφηνετε τα ριγκολετα και τα κοντσερτα για κουφα τριζονια για λιγο , να πουμε τιποτα γιαυτον τον Boano , και τι ρολο επαιξε στη ζωη της ferrari και γιατι οι τιμες τους ειναι στα υψη ?
πληζ
Θα μου πεις ξαφνικα σουρθαν γερο τα ferr.. οχι , αλλα επειδη χαιδευα ενα 330 προχτες το βραδυ , μετα αρχισαν τα ξεψαχνισματα στα ιντερνετια , και μου μεινε ..αυτος ο boano .....
Για λεγε Alba , δεν θυμαμαι να εχεις ξαναγραψει γιαυτον .........υ.γ. μαρεσει να σας διαβαζω , αλλα δεν ειμαι για πολυ ωρα , για .. ριγκολετα , χωρις παρεξηγηση ελπιζω μακραν νυχτωμενος ,οντως ....
-
Να μας πει για τον Μποάνο η Αλμπα...
Εν τω μεταξύ η παραγγελιά τρέχει...
Αυτό που είναι καλό και για άσκηση:
http://www.youtube.com/watch?v=0X4JOo4S9mo (μην περιμένετε τέτοιο τέμπο, όμως)
και τα 31 δευτερόλεπτα του Νίκου!
ΟΚ; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αυτό που είναι καλό και για άσκηση:
http://www.youtube.com/watch?v=0X4JOo4S9mo' target='_blank' target='_blank (μην περιμένετε τέτοιο τέμπο, όμως)Ε, φυσικά..... μ΄αυτόν κόντεψε να μας πάρει ο ύπνος.....
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=0X4JOo4S9mo' target='_blank -
Λοιπόν οι Ferrari του Boano είναι πανάκριβες γιατί είναι ελάχιστες,V12 και κυρίως βασισμένες πάνω σε πλαίσιο της 250 (της επιτομής του κατά Enzo Ferrari GT αυτοκινήτου).
Για την ακρίβεια η φωτογραφία που έβαλε ο APR, είναι μια 250GT, συναρμολογημένη στην carrozzeria του Boano και μετέπειτα του Ellena (είναι ουσιαστικά το ίδιο πράγμα,αφού η carrozzeria Ellena είναι η διάδοχος κατάσταση της carrozzeria Boano)σε 150 μόλις κομμάτια.Ο σχεδιασμός όμως ανήκει στο studio Pininfarina,το οποίο δεν είχε και τη δυνατότητα να αναλάβει τη συναρμολόγηση.
Ουσιαστικά η σχέση του Boano με τη Ferrari προκύπτει έμμεσα,μέσω του Giovanni Battista Pininfarina,με τον οποίο ο Mario Felice Boano,ήταν φίλος από την εποχή που ήταν και οι δύο μαθητευόμενα καλφοπαίδια στα Stabilimenti Farina (του μεγάλου αδελφού του Giovanni Battista)στις αρχές της δεκαετίας του 30.Μια Ferrari σχεδίασης και κατασκευής Boano,είναι η 250 GT του 57,γνωστή και ως Alluminio Speciale Boano.Πρόκειται για κατασκευή one off (συνεπώς πολύ μεγάλης αξίας),με εμφανέστατες αμερικάνικες επιρροές.Το πίσω μέρος της μάλιστα αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του DKW Junior!!!!!!για να αποδειχθεί ότι όλα στο σχεδιασμό λειτουργούσαν ως συγκοινωνούντα δοχεία από τότε.
Εκείνο για το οποίο νομίζω ότι τελικά ο Boano αξίζει μαι θέση στο πάνθεον των μεγάλων ανθρώπων της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης,είναι διότι αφενός υπήρξε ο 'άγνωστος'σχεδιαστής πανέμορφων αυτοκινήτων,όπως η Lancia Aurelia B20 GT ή το VW Karmann Ghia coupe και αφετέρου είναι ο άνθρωπος γύρω από τον οποίο στήθηκε το 1957 το κέντρο σχεδιασμού της Fiat,στο οποίο παρέμεινε επικεφαλής ως την συνταξιοδότησή του το 1968.Μάλιστα στη θητεία του εκεί έδωσε και δείγμα γραφής της προσφοράς του στην ιδέα της μαζικοποίησης της αυτοκίνησης,σχεδιάζοντας το Fiat 600.
Ας πάρουμε επί τροχάδην τα πράγματα με τη σειρά.Ο Mario Felice Boano ανδρώθηκε τεχνικά στα stabilimenti Farina,ενώ καθόλη τη διάρκεια της δεκαετίας του 30,απασχολήθηκε σχεδιάζοντας για καροτσερίες όπως αυτές της Touring,Castagna,Viotti,Ghia,παραμένοντας ουσιαστικά αφανής δημιουργός,αφού το όνομά του δεν αναγραφόταν πουθενά πάνω στα αυτοκίνητα που είχε σχεδιάσει.Με τον Giachinto Ghia απέκτησε στενή φιλία,και μάλιστα το 1944 ανέλαβε κατόπιν παράκλησης της χήρας του Ghia την carrozzeria του τελευταίου.Σε αυτή την περίοδο σχεδίασε αυτοκίνητα όπως η Aurelia B20 GT (το πρώτο ευρωπαϊκό GT,που κατασκευαζόταν όμως στου Pininfarina),την Alfa Romeo 1900SS,το Karmann Ghia coupe (το οποίο εσφαλμένα χρεώνεται στο συνεργάτη του Serge,με τον οποίο τα έσπασε το 1954).
Το 1954,ιδρύει στο Grugliasco, μαζί με το γυιό του Gian Paolo (που έχει και ακαδημαϊκή μόρφωση)την Carrozzeria Boano,η οποία θα ζήσει ως το 1957,χρονιά που ο Mario Felice,αναχωρεί για το centro stile της Fiat.Η εταιρεία θα συνεχίσει να υπάρχει ως carrozzeria Ellena,αφού τα ηνία της θα πάρει ο γαμπρός του Mario Felice,Tizio Ellena.
Η carrozzeria Boano,θα προσπαθήσεινα κλείσει συμβόλαιο με κάποιον αμερικάνο κολοσσό.Είναι γνωστό ότι στα μέσα της δεκαετίας το 50 οι αυτοκινητοβιομηχανίες δημιουργούν τα δικά τους σχεδιαστικά κέντρα,σασσί παρέχονται στους ανεξάρτητους καροτσερίστες με το σταγονόμετρο ενώ τη δουλειά των περιορισμένων εκδόσεων μονοπωλούν οι Pininfarina και Bertone.Για το λόγο αυτό η Ghia έχει δεσμούς με την Chrysler,o Bertone με την Packard,η Touring με την Hudson κλπ.O Βοano έχει φιλικές σχέσεις με την οικογένεια Ford,η οποία θα του παραδώσει ένα σασσί Lincoln,πάνω στο οποίο ο γιός του Gian Paolo θα δημιουργήσει το πρωτότυπο Lincoln Indianapolis.Ένα μείγμα σχεδιάσης με επιρροές από την αεροναυπηγική και το κηνύγι του διαστήματος που ήταν πολύ της μόδας τότε.Το πρωτότυπο δημιούργησε τέτοια αίσθηση στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού,που η Ford υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με την carrozzeria Boano.
Λέγεται πως με το συμβόλαιο αυτό υπό μάλης ο Mario Felice έπεισε τη Fiat να του αναθέσει το έργο του στησίματος του centro stile Fiat.Τα υπόλοιπα είναι ιστορία.Και κάτι σχετικά άγνωστο.Το Simca 1000 είναι και αυτό δημιουργία του Mario Felice Boano.
Aurelia B20 Gt (1951)και Alfa Romeo 1900SS Ghia (1953)
Fiat 600 (1960) και VW Karmann Ghia (1954)
-
I Alba
Oτι θα εχω ενα εργο του boano , αν φτιαξω το 600αρακι δεν το ειχα φανταστει ποτε
Thanks
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Oτι θα εχω ενα εργο του boano , αν φτιαξω το 600αρακι δεν το ειχα φανταστει ποτε
- Dante Giacosa....... κι ας το είπε κάποιος κακεντρεχής φτηνιάρικο
-
Αν σας χαλάει η κλασσική μουσική (η οποία δεν έχει καμμία σχέση με το αυτοκίνητο), το Τρίτο, η Γερμανική κουλτούρα, ο d-jet ( ) κλπ κλπ παρακαλώ αγνοήστε το παρακάτω μήνυμα:
25/7-1/8 έχει Bayreuth-Festival στο Τρίτο (90.9, 95.6 MHz στην Αθήνα) κάθε μέρα στις 16:50 (εκτός της Τρίτης που είναι αργότερα, αν πρόσεξα καλά). Θα έχει Tristan und Isolde, Rheingold, Die Meistersinger von Nuermberg, Walkuerie, Siegfried νομίζω κ.α.όμορφα.
-
Μετά τα 30-35 μια χαρά ακούγεται η κλασσική.
Ευχαριστούμε και για την υπενθύμιση.
Και μια και άνοιξες τέτοια κουβέντα με ενδιαφέρει η άποψη σου για κάποια πράγματα...Γιατί radio 3 και όχι τρίτο πρόγραμμα;
Όσο ήμουν Αγγλία έκανα φιλότιμες προσπάθειες να ακούσω Radio 3 αλλά δεν μου καθόταν και πολύ καλά, πολύ ... τζάμπα άγχος μου έβγαζε, ίσως έφταιγε και το νεαρό της ηλικίας. Έτσι ξέπεφτα στο Radio 2 το οποίο έβαζε και τζαζ πότε πότε και ακουγόταν σχετικά ευχάριστα. Άλλωστε εκεί που ήμουν δεν είχα και πολλές επιλογές, Radio 1 και Radio Invicta (με τίποτα...).Όσο για το τρίτο πρόγραμμα κάποιοι το κατηγορούν ότι είναι κακέκτυπο του τρίτου του Χατζηδάκη, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Υπάρχουν εκπομπές που κατά τη γνώμη μου δεν ακούγονται ούτε με το ζόρι, αλλά οι πιο πολλές, ειδικά τα πρωινά, είναι πολύ καλές.
Οπως κατάλαβες είμαι υπέρ του Μιχαηλίδη -
Ο χρήστης P6B έγραψε:
Μετά τα 30-35 μια χαρά ακούγεται η κλασσική. :Φχαριστούμε πολύ...
Γιατί radio 3 και όχι τρίτο πρόγραμμα;
Όσο ήμουν Αγγλία έκανα φιλότιμες προσπάθειες να ακούσω Radio 3 αλλά δεν μου καθόταν και πολύ καλά, πολύ ... τζάμπα άγχος μου έβγαζε, ίσως έφταιγε και το νεαρό της ηλικίας. Έτσι ξέπεφτα στο Radio 2 το οποίο έβαζε και τζαζ πότε πότε και ακουγόταν σχετικά ευχάριστα. Άλλωστε εκεί που ήμουν δεν είχα και πολλές επιλογές, Radio 1 και Radio Invicta (με τίποτα...).Προσωπικά το βρίσκω πολύ πλουραλιστικό σε μουσικές απόψεις και έχει κάποιες εκπομπές πρότυπα (π.χ. the early music show).Πολύ συχνα καλεί σπουδαίες προσωπικότητες και έχεις τη δυνατότητα να ακούσεις ενδιαφέροντα πράγματα για τη σύγχρονη εικόνα της κλασσικής μουσικής, ενώ είναι πιο βολικό και στην on-line ακρόαση, κατά τη γνώμη μου πάντα...
Όσο για το τρίτο πρόγραμμα κάποιοι το κατηγορούν ότι είναι κακέκτυπο του τρίτου του Χατζηδάκη, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. Υπάρχουν εκπομπές που κατά τη γνώμη μου δεν ακούγονται ούτε με το ζόρι, αλλά οι πιο πολλές, ειδικά τα πρωινά, είναι πολύ καλές.
Οπως κατάλαβες είμαι υπέρ του ΜιχαηλίδηΚαι εμένα μ'αρέσει ο Μιχαηλίδης! (Αλλάζουν οι καιροί και θεωρώ στενόμυαλους όσους τον κατηγορούν) Αν και ειμαι φαν κυρίως της Τζουλιέτας...
Δεν είναι ούτε όλες οι ώρες κατάλληλες για κλασσική μουσική, ούτε όλα τα θέματα κατάλληλα για τον καθένα. Γενικά το Τρίτο είναι στολίδι στο ελληνικό ραδιόφωνο και με σταναχωρεί που δεν το χρηματοδοτούν όσο θα έπρεπε (να μπορέσει να ανοιχτεί και σε άλλες δραστηριότητες-διαγωνισμούς συναυλίες κλπ κλπ- ). Και σκέψου τι λεφτά κυκλοφορούν στο Υ.Π. ...
Ο Μάνος ήταν ...Ο Μάνος! δυστυχώς έφυγε και καλώς ή κακώς πρέπει να μάθουμε να ζούμε χωρίς αυτόν. Από την εποχή του, βέβαια, έχουν αλλάξει πολλά και το κρατικό ραδιόφωνο δεν έχει ούτε τη δύναμη ούτε την αίγλη που είχε κάποτε, ας μην το ξεχνούμε αυτό! ΄Και ας μην αφήνουμε τις μεγάλες προσωπικότητες να σκιάζουν για πάντα το χώρο, υπάρχουν πολλοί πολύ αξιόλογοι και εξαιρετικά καταρτισμένοι άνθρωποι που μπορεί να είναι διακριτικοί στην παρουσία τους (ο κ.Μαλούχος ή ο κ.Λουκάκης για παράδειγμα) αλλά βοηθούν στο διατηρηθεί ένα ιδιαίτερα καλό επίπεδο στο πρόγραμα, ενώ στο φινάλε φινάλε, δες το και έτσι, αυτό έχουμε στη μίζερη Ελλαδίτσα μας, αυτό παρακολουθούμε και προσπαθούμε να το στηρίξουμε αλλιώς χαθήκαμε (είναι δεκτικοί, πάντως, σε νέες προτάσεις και ιδέες_στα όρια που τους επιτρέπει η κρατική διοίκηση πάντα_... κάποτε μου είχαν απαντήσει πολύ θερμά σε κάποιες παρατηρήσεις). -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Φχαριστούμε πολύ... >Δεν θέλω ηττοπάθειες Σου μιλαει κάποιος που εδώ και μια βδομάδα έχει συμπληρώσει το 35ο έτος της ηλικίας του
Προσωπικά το βρίσκω πολύ πλουραλιστικό σε μουσικές απόψεις και έχει κάποιες εκπομπές πρότυπα (π.χ. the early music show).Πολύ συχνα καλεί σπουδαίες προσωπικότητες και έχεις τη δυνατότητα να ακούσεις ενδιαφέροντα πράγματα για τη σύγχρονη εικόνα της κλασσικής μουσικής, ενώ είναι πιο βολικό και στην on-line ακρόαση, κατά τη γνώμη μου πάντα...
Κι εγώ κυρίως on line ακούω στη δουλειά, και αν και έγω το radio 3 στους σελιδοδείκτες δεν μπαίνω στον πειρασμό. Ίσως γιατί εκείνες τις ώρες με καλύπτει το τρίτο...
Αν και ειμαι φαν κυρίως της Τζουλιέτας...
Κι εμένα μου αρέσει η Τζουλιέτα!
Αν και θεωρώ ότι ο θαυμασμός μας προς το διαφωτισμό και τη Δύση γενικότερα πρέπει να έχει κάποια όρια. Είπαμε, ανήκουμε στη Δύση αλλά να μην το παρακάνουμε -
Η ανακοίνωση του θανάτου του Αντρέα Πινινφαρίνα, προέδρου του γνωστού σχεδιαστικού οίκου, 51 ετών, σε ανόητο ατύχημα όταν 78χρονος τον παρέσυρε με το αυτοκίνητο του, ενώ οδηγούσε την βέσπα του.
Όσοι γνωρίζουν το όνομα, σίγουρα θα αισθανθούν θλίψη, και εικαστικά φτωχότεροι.
http://www.reuters.com/article/GCA-auto ... 3720080808' target='_blank' target='_blank' target='_blank
http://www.pininfarina.com/index/gruppo/consiglio.html' target='_blank
http://en.wikipedia.org/wiki/Pininfarina' target='_blank
http://www.pininfarina.com/' target='_blank
http://news.google.gr/news?sourceid=nav ... 4&ct=title' target='_blankhttp://www.pininfarinaextra.com/' target='_blank
-
Αlba εγραψε
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕ
(ξαναγύρισε ανανεωμένος....και ορεξάτος)Αlba μου , μονον αν σε διαβαζω μπορω να ειμαι ορεξατος ... αλλα μας εχεις κοινως και δεν μας μορφωνεις , τελευταια .Θα μου πεις βεβαια .... με τι κινητρο που θα εχεις αποσυντονιστει με τοσους ντενεκεδες σκουριασμενους που μας εχουν γεμισει εδω μεσα ..
-
Τι θέλει να πει ο ποιητής ?
[Διάσπαση] Περί "Σχολών Σχεδιασμού"