-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στα 10k, το 406 με 235k χλμ έκαψε κάπου στα 500ml με 5-30 συνθετικό. Στα 15k που θα γίνει το σέρβις/αλλαγή θα μπει μάλλον 5-40.Παίχτηκε μαλατσία.
Τελικά τα 500ml τα έκαψε στα 16k χλμ. Κάποιος το παίρνει κρυφά για βόλτες. Ή ο μπαμπάς ή η μαμά. Περάσαμε το σέρβις δλδ, κλάιν μάιν.
-
Eφτασε τα 85,000χλμ το ραλλακι και δεν εχω παρατηρησει να καιει λαδακι καθολου.Η πρωτη αλλαγη λαδιων εγινε στα 2,000χλμ Γιατι τοσο νωρις δεν ξερω,ετσι ηταν η οδηγια απο την peugeot.Στρωσιμο εγινε για 5,000χλμ (τα πρωτα γινανε σε δυο ταξιδακια,Ιωαννινα και Θεσσαλονικη) και μετα αρκετο σκισιμο αλλα παντα προηγειται καλο ζεσταμα.
-
2.οtfsi καιει 1-1.5 λιτρα ανα 10.000Κμ, ειτε το τρεχω ειτε οχι..
-
Suzuki Swift Sport: Σημερα εχει περιπου 26.000km.
Το εστρωσα για 2.000km εκανα αλλαγη λαδιων και φιλτρου και κανω αλλαγες καθε 5000km.
Καταναλωση λαδιου 0ml. -
εμένα καίει το S3 λάδια συνέχεια... τώρα έχω 11000χλμ περίπου.
πρέπει να έχω βάλει πάνω από 1,5λίτρο λάδι από τότε που το αγόρασα.έκανα ένα καλό στρώσιμο με πρώτο ταξίδι κέρκυρα, εκεί μικρές αλλά γοργές διαδρομές χωρίς πίεση και πίσω Αθήνα έχοντας συμπληρώσει 1650 περίπου χλμ!
μεταααά, ποιός τον κύριο είδε...
-
Ο χρήστης haris274 έγραψε:
Suzuki Swift Sport [....] 0mlΚαι μένα το ίδιο συνάδελφε!
-
suzuki sx4, κινητήρας 1.6 M16A, 11800 χλμ δεν έχει πέσει ο δείκτης λαδιού. Λαδάκι έστω και λίγο παιδιά πάντα καίνε όλοι οι κινητήρες απλά όταν δεν υπάρχει πρόβλημα δεν γίνεται αισθητό στον δείκτη ιδίως όταν κάνουμε συχνά αλλαγές.
-
Αυτό εννοώ και φαντάζομαι οτι αυτό εννοεί και ο παραπάνω φίλος... Άλλωστε όταν βάζεις λαδάκι μέχρι τα 3/4 του δέικτη (όπως εγώ) πολύ δύσκολα προσέχεις διαφορές της τάξης των 1-2 χιλιοστών..
-
Ο χρήστης paladin έγραψε:
Αυτό εννοώ και φαντάζομαι οτι αυτό εννοεί και ο παραπάνω φίλος... Άλλωστε όταν βάζεις λαδάκι μέχρι τα 3/4 του δέικτη (όπως εγώ) πολύ δύσκολα προσέχεις διαφορές της τάξης των 1-2 χιλιοστών..Γιατι το αφηνεις πιο χαμηλα;
-
Από αντίδραση γιατί στις δύο πρώτες αλλαγές λαδιών στην αντιπροσωπία, μου είχαν βάλει 100 ml παραπάνω.. (Αλήθεια το έκαναν αυτό..) Γνωστός μου, (του οποίου την άποψη εμπιστευομαι λόγω... ενασχόλησης με το αντικείμενο) με προέτρεψε... Τώρα να σου πω την αληθεια δεν θυμάμαι πως μου το είχε αιτιολογήσει....
-
Το να υπερβαίνει το ΜΑΧ στον δείκτη ένα λιπαντικό είναι το ίδιο επικίνδυνο με το να κατέβει από το ΜΙΝ. Θα το αφήνατε να κατέβει από το ΜΙΝ; Εάν δεν πείραζε το να υπερβούθμε το ΜΑΧ δεν θα υπήρχε ένδειξη ΜΑΧ. Φυσικά δεν πειράζει καθόλου το να βρίσκεται η στάθμη λίγο κάτω από το ΜΑΧ και μάλιστα το προτείνω για να είστε 100% ασφαλείς από τα παρακάτω φαινόμενα:
Η άνω του ΜΑΧ στάθμη:- επηρεάζει την ομαλή κυκλοφορία του λιπαντικού
- ανεβάζει την πίεση στο κάρτερ άρα και σε φλάντζες-ανοχές
- αυξάνονται οι αναθυμιάσεις (που συχνά μπουκώνουν τον MAF της πολλαπλής εισαγωγής που αρχικά δίνει λάθος ενδείξεις προκαλώντας δυσλειτουργίες και τελικά τον χαλάνε πολύ γρήγορα)
- ανεβάζει τις πιθανότητες για διαρροή λιπαντικού
- το λιπαντικό αφρίζει ευκολότερα από αυξημένο 'πλατσούρισμα'
- η στάθμη λιπαντικού πλησιάζει τον στρόφαλο και εάν ο στρόφαλος χτυπάει πάνω στην στάθμη προκαλεί εντονότατο άφρισμα σαν να βάζουμε στο κάρτερ ένα μίξερ (κι αν ο στρόφαλος δεν βρίσκει με την στάθμη σε ηρεμία -που είναι ό,τι χειρότερο- μπορεί να βρίσκει όταν η στάθμη αναταράσσεται στις αλλαγές πορείας, δηλ. στρίψιμο, φρενάρισμα, επιτάχυνση)
- μπορεί να δημιουργηθεί διαρροή από τις τσιμούχες στροφάλου (το συνηθέστερο) λόγω εσωτερικής πίεσης και να λιπαίνεται και ο... δίσκος πλατό (εάν το έπαθε κάποιος τώρα έμαθε γιατί το έπαθε)
Το άφρισμα είναι από τα χειρότερα πράγματα που μπορεί να συμβεί σε ένα λιπαντικό, γιατί τότε παύει να λειτουργεί ως λιπαντικό με εύλογες καταστροφικές συνέπειες.
-
Προχθές άλλαξα λάδια και όσο και αν προσπαθώ δεν μπορώ να βρω αν η στάθμη είναι ακριβώς στην γραμμή του max ή παραπάνω. Με το μάτι φαίνεται λαδωμένη και η μεριά πάνω από το μαξ αλλά δεν θα μπορούσε να λερωθεί από τα τοιχώματα όπως τραβάω την βέργα;
Επίσης στο μιν και το μαξ είναι δύο λακουβίτσες. Στο μιν είναι γεμάτη αλλά στο μαξ είναι άδεια. Εγώ σε αυτό αρκέστηκα αλλά είδα ότι λίγο να γύρω την βέργα γέμιζαν και άδειαζαν οπότε ίσως να μην είναι αρκετό.
Τι λέτε; -
Ο χρήστης gRim έγραψε:
Προχθές άλλαξα λάδια και όσο και αν προσπαθώ δεν μπορώ να βρω αν η στάθμη είναι ακριβώς στην γραμμή του max ή παραπάνω. Με το μάτι φαίνεται λαδωμένη και η μεριά πάνω από το μαξ αλλά δεν θα μπορούσε να λερωθεί από τα τοιχώματα όπως τραβάω την βέργα;
Επίσης στο μιν και το μαξ είναι δύο λακουβίτσες. Στο μιν είναι γεμάτη αλλά στο μαξ είναι άδεια. Εγώ σε αυτό αρκέστηκα αλλά είδα ότι λίγο να γύρω την βέργα γέμιζαν και άδειαζαν οπότε ίσως να μην είναι αρκετό.
Τι λέτε;Όπως το καταλαβαίνω είσαι ακριβώς επάνω ή μία ιδέα κάτω από την τρυπούλα του ΜΑΧ. Μία χαρά δηλαδή. Πράγματι μερικές βέργες είναι έτσι σχεδιασμένες που 'λερώνονται' εύκολα καθώς την τραβάμε.
-
Έχει ξαναναφερθεί αλλά για να ξεαγχώσω ορισμένους... Όσοι έχετε πάνω από 50-60000χλμ και παρατηρήσατε αύξηση στην κατανάλωση του λιπαντικού πηγαίνετε να αλλάξετε τσιμουχάκια βαλβίδων (και επί τη ευκαιρία και εκκεντροφόρων) πριν κατηγορήσετε το λιπαντικό σας.
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Προχθές άλλαξα λάδια και όσο και αν προσπαθώ δεν μπορώ να βρω αν η στάθμη είναι ακριβώς στην γραμμή του max ή παραπάνω. Με το μάτι φαίνεται λαδωμένη και η μεριά πάνω από το μαξ αλλά δεν θα μπορούσε να λερωθεί από τα τοιχώματα όπως τραβάω την βέργα;
Επίσης στο μιν και το μαξ είναι δύο λακουβίτσες. Στο μιν είναι γεμάτη αλλά στο μαξ είναι άδεια. Εγώ σε αυτό αρκέστηκα αλλά είδα ότι λίγο να γύρω την βέργα γέμιζαν και άδειαζαν οπότε ίσως να μην είναι αρκετό.
Τι λέτε;Όπως το καταλαβαίνω είσαι ακριβώς επάνω ή μία ιδέα κάτω από την τρυπούλα του ΜΑΧ. Μία χαρά δηλαδή. Πράγματι μερικές βέργες είναι έτσι σχεδιασμένες που 'λερώνονται' εύκολα καθώς την τραβάμε.
Χαίρομαι. Ανησύχησα διότι είδα τον μάστορα να τσεκάρει τη στάθμη να προσθέτει και μετά να κλείνει το καπό χωρίς να ξανακοιτάξει και επειδή έχω διαβάσει αρκετές φορές για λάδια πάνω από το μαξ είπα να τα τσεκάρω κι εγώ. Και πάλι μου φαίνεται παράξενο να τα κατάφερε να το αφήσει ακριβώς στο μαξ έτσι απλά...
-
Δηλαδή η κλίμακα της βέργας σε τί ποσότητα λαδιού αντιστοιχεί; Εγώ έχω 70000χλμ κ απο το σέρβις έχω κάνει γύρω στα 8500χλμ κ έχει πάει στη μέση... Πόσο περίπου είναι αυτό; Πρέπει να συμπληρώσω ή να περιμένω μέχρι τα 15000 που θα αλλάξω λάδια;
-
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Δηλαδή η κλίμακα της βέργας σε τί ποσότητα λαδιού αντιστοιχεί; Εγώ έχω 70000χλμ κ απο το σέρβις έχω κάνει γύρω στα 8500χλμ κ έχει πάει στη μέση... Πόσο περίπου είναι αυτό; Πρέπει να συμπληρώσω ή να περιμένω μέχρι τα 15000 που θα αλλάξω λάδια;Εξαρταται απο το αμαξι.Ποιο εχεις ;Εγω θα συμπληρωνα ή ακομα καλυτερα θα αλλαζα στις 10000χλμ.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δηλαδή η κλίμακα της βέργας σε τί ποσότητα λαδιού αντιστοιχεί; Εγώ έχω 70000χλμ κ απο το σέρβις έχω κάνει γύρω στα 8500χλμ κ έχει πάει στη μέση... Πόσο περίπου είναι αυτό; Πρέπει να συμπληρώσω ή να περιμένω μέχρι τα 15000 που θα αλλάξω λάδια;
Εξαρταται απο το αμαξι.Ποιο εχεις ;Εγω θα συμπληρωνα ή ακομα καλυτερα θα αλλαζα στις 10000χλμ.
Εχω το Corsa D 1,4 Twinport. Να σημειώσω οτι το αυτοκίνητο ταξιδεύει πολύ στον αυτοκινητόδρομο κ στον επαρχιακό,αρκετες φορες του πίνω το άιμα κ εκτελει κ όλες τις αστικές μετακινήσεις της οικογένειας...
Είναι λές ανυσηχητικό; -
Καλησπέρα,
Στο αυτ/το της υπογραφής αλλάχθηκαν πρόσφατα τα λάδια, μετά από 28.500ΚΜ χρήσης, κατανάλωση λαδιού υπήρχε αμελητέα (περίπου 300-350ml) μετά το μέτρημα της ποσότητας λαδιού που βγήκε από το μοτέρ (περίπου 5,1l)....
-
Πες μας και τα συνολικά χλμ. Lord.
Καταναλώνει λάδια ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;