-
(εψαχνα καμια κατηγορια του στυλ τεχνικες οδηγησης κλπ αλλα δν βρηκα ελπιζω εδω να ειναι σωστα!)
τωρα λοιπον που γυρνουσα απο αθηνα ειχα κατι σκεψεις στο μυαλο μου.. σκεφτομουν σε αυτες τις συνθηκες ποιο ειναι το καλυτερο/ πιο ασφαλες αυτοκινητο.. αν πρεπει να ναι πισωκινητο 4κινητο κλπ. τωρα δν εβρεχε πολυ αλλα οταν πηγαινα αθηνα παρασκευη βραδυ εριχνε τα αντερα του στο φουλ οι υαλοκαθαριστηρες κ δν εβλεπα τπτ, ετρωγα κ το σπρευ απο τους υπολοιπους.. παρολαυτα κινηθηκα σχετικα γρηγορα, σε 2 ωρες εκανα το πατρα - πειραιας. τωρα δν ξερω αν αυτο ειναι γρηγορα η αργα τελος παντων δν ειναι εκει το θεμα.
σκεφτομουν οτι στην πολλη βροχη ισως το ταπεινο μου αυτοκινητακι να ειναι πιο ασφαλες απο το dream car μου. βεβαια αυτο το στηριζω στο οτι η ελιζ δν εχει τα ηλεκτρονικα του στιλο κ ισως λογω στησιματος να μην συγχωρει τα λαθη ειδικα στις συνθηκες που λεω, υπερβολικη βροχη δλδ! δν συγκρινω τπτ απλα ζηταω να μαθω ποια αυτοκινητα συμπεριφερονται καλυτερα τοτε! thanks.
-
(εψαχνα καμια κατηγορια του στυλ τεχνικες οδηγησης κλπ αλλα δν βρηκα ελπιζω εδω να ειναι σωστα!)
τωρα λοιπον που γυρνουσα απο αθηνα ειχα κατι σκεψεις στο μυαλο μου.. σκεφτομουν σε αυτες τις συνθηκες ποιο ειναι το καλυτερο/ πιο ασφαλες αυτοκινητο.. αν πρεπει να ναι πισωκινητο 4κινητο κλπ. τωρα δν εβρεχε πολυ αλλα οταν πηγαινα αθηνα παρασκευη βραδυ εριχνε τα αντερα του στο φουλ οι υαλοκαθαριστηρες κ δν εβλεπα τπτ, ετρωγα κ το σπρευ απο τους υπολοιπους.. παρολαυτα κινηθηκα σχετικα γρηγορα, σε 2 ωρες εκανα το πατρα - πειραιας. τωρα δν ξερω αν αυτο ειναι γρηγορα η αργα τελος παντων δν ειναι εκει το θεμα.
σκεφτομουν οτι στην πολλη βροχη ισως το ταπεινο μου αυτοκινητακι να ειναι πιο ασφαλες απο το dream car μου. βεβαια αυτο το στηριζω στο οτι η ελιζ δν εχει τα ηλεκτρονικα του στιλο κ ισως λογω στησιματος να μην συγχωρει τα λαθη ειδικα στις συνθηκες που λεω, υπερβολικη βροχη δλδ! δν συγκρινω τπτ απλα ζηταω να μαθω ποια αυτοκινητα συμπεριφερονται καλυτερα τοτε! thanks.
-
(εψαχνα καμια κατηγορια του στυλ τεχνικες οδηγησης κλπ αλλα δν βρηκα ελπιζω εδω να ειναι σωστα!)
τωρα λοιπον που γυρνουσα απο αθηνα ειχα κατι σκεψεις στο μυαλο μου.. σκεφτομουν σε αυτες τις συνθηκες ποιο ειναι το καλυτερο/ πιο ασφαλες αυτοκινητο.. αν πρεπει να ναι πισωκινητο 4κινητο κλπ. τωρα δν εβρεχε πολυ αλλα οταν πηγαινα αθηνα παρασκευη βραδυ εριχνε τα αντερα του στο φουλ οι υαλοκαθαριστηρες κ δν εβλεπα τπτ, ετρωγα κ το σπρευ απο τους υπολοιπους.. παρολαυτα κινηθηκα σχετικα γρηγορα, σε 2 ωρες εκανα το πατρα - πειραιας. τωρα δν ξερω αν αυτο ειναι γρηγορα η αργα τελος παντων δν ειναι εκει το θεμα.
σκεφτομουν οτι στην πολλη βροχη ισως το ταπεινο μου αυτοκινητακι να ειναι πιο ασφαλες απο το dream car μου. βεβαια αυτο το στηριζω στο οτι η ελιζ δν εχει τα ηλεκτρονικα του στιλο κ ισως λογω στησιματος να μην συγχωρει τα λαθη ειδικα στις συνθηκες που λεω, υπερβολικη βροχη δλδ! δν συγκρινω τπτ απλα ζηταω να μαθω ποια αυτοκινητα συμπεριφερονται καλυτερα τοτε! thanks.
-
2 ώρες υπό καταρρακτώδη βροχή για το Πάτρα-Πειραιάς θα έλεγα ότι είναι παραπάνω από γρήγορα. Μιλάμε για 210-220 χλμ, άρα για μια μέση ταχύτητα 105-110 χλμ/ώρα!!!
Σίγουρα βέβαια έχει μεγάλη σημασία και το αυτοκίνητο, όταν όμως δουλεύουν στο φουλ οι καθαριστήρες και παρόλα αυτά το σπρέι των άλλων σε τυφλώνει μια στο τόσο θα έλεγα ότι τα αυτοκίνητα πρακτικά εξομοιώνονται και είναι θέμα ανθρωπίνων ικανοτήτων, οπότε και τα 100 χλμ/ώρα είναι πολλά.
-
Νομίζω ότι ο no 1 κίνδυνος στην ελληνική βροχή σε συδυασμό με την ταχύτητα είναι το hydroplaning καθώς οι δρόμοι μας κρατάνε τα πάντα.
Αν χασεις όλους τους τροχούς, χάνεις και το παιχνίδι.
Η εμπειρεία μου αφορά προσθιοκίνητο, πισωκίνητο, τετρακίνητο σε αυτοκίνητα δρόμου και όχι 'τζιπ'
Δεδομένου ότι τα λάστιχα είναι στην ίδια καλή κατάσταση το τετρακίνητο μου εμπνέει μεγαλύτερη σιγουριά!
Αυτό που δεν ξέρω είναι πόσο καλύτερο μπορεί να είναι στην βροχή ένα ψηλότερο τετρακίνητο λόγω μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος!
-
Δεν θελω να σας το παιξω καποιος, αλλα πιστευω οτι με αυτο που θα πω θα καταλαβετε πολλα πραγματα για τους ελληνικους (γαμω)δρομους.
Ετρεξα στον τελευταιο αγωνα ταχυτητας στα Μεγαρα το Νοεμβρη που μας περασε. Η βροχη ηταν απιστευτη (το Σαββατο) και οι συνθηκες στην πιστα ηταν οι χειροτερες απο καταβολης της. Ενα μιγμα λασπης και λιμνων καλυπτε μεγαλο τμημα της πιστας και οι φωτο παραπεμπουν μαλλον σε RAC παρα σε αγωνα ταχυτητας. Ολο το διημερο χρησιμοποιησα μεταχειρισμενα Silverstone semislick (οσοι ξερουν το λαστιχο καταλαβαινουν) και (οι χρονοι πραφανως δεν εχουν καμια απολυτως σημασια παρα το να προστατευσεις εαυτον και αλληλους) αν εξαιρεσετε 3 μπλοκαρισματα δεν εκανα καμια εκδρομη στα χωματα, απο τα οποια πιθανως και να μην ξαναεβγαινα.
Γιατι ομως καθε μα καθε φορα που κανω (ειδικα) το Χαλκιδα-Αθηνα (υπο πολλη βροχη) δεν τολμω να ξεπερασω τα 120-130 με το SportKA μου;;; Η υδρολισθηση ειναι στην ημερησια διαταξη και προφανως ερχεται απροειδοποιητα αφου ο δρομος κραταει νερο και ειδικα στο Κομματι Μαλακασσα-Αφιδνες ειναι χειροτερος απο βομβαρδισμενο αεροδιαδρομο του Β' Παγκοσμιου. Κατα τα αλλα 2,75 το αντιτιμο (στους γιατρους να τα φατε καθαρματα). Δεν υπαρχει τιποτα πιο επικινδυνο απο τις Ε.Ο. βρεγμενες (γιατι στους επαρχιακους ψιλοφυλαγεσαι οπως και να εχει) και πραγματικα θελει πολλη προσοχη.
Πρεπει οπωσδηποτε να δημιουργηθει ενας φορεας για την προασπιση των δικαιωματων των οδηγων. Διχως εμας, το κρατος απλα δεν υπαρχει (εισοδηματικα). Κατα τα αλλα βιωνουμε καθημερινα κλιμα τροχο-υστεριας στα ΜΜΕ -τα αυτοκινητα φταινε ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ρε παιδι μου- Τα καυσιμα στο θεο, τα ασφαλιστρα σιγα-σιγα θα φτασουν σε επιπεδα EU με παροχες ομως Αφρικης και κυριως **Ο παντελως απαραδεκτος ΚΟΚ που απο μια απροσεξια δικη σου/μαγκια μπατσου μπορει να σε αφησει χωρις πινακιδες σε παραβασεις που δεν το δικαιολογουν (αναστροφη/το να περασεις σε ενα ισιο και φωτισμενο δρομο ενα φορτηγο κτλ) -τα λεφτα ειναι αλλη υποθεση- ** με αποτελεσμα να αναγκαζεσαι αν και νομοταγης και αξιοπρεπης πολιτης -σχεδον ολοι ειμαστε- να παρακαλας στο καθε μπλοκο και να χανεις την αξιοπρεπεια σου λες και εκανες ΤΟ εγκλημα. Μην πατε μακρια ομως: Ακομα και ο μηχανοκινητος αθλητισμος -τον οποιο το (κωλο)κρατος επικαλειται/θυμαται οποτε θελει- ειναι (με το γραμμα του νομου) παρανομος, καθως τα αγ. αυτοκινητα μπορουν να φανε κλιση για θορυβο αν μετακινουνται οδικως αλλα ειναι και παρανομο να ρυμουλκηθουν με τρεϊλερ...Αυτο το χαλι ειμαστε. Σε λιγο ουτε στη Χαλκιδα για ουζακι δεν θα μπορειτε να ρθειτε. Κατα τα αλλα ας πανηγυρισουμε γιατι ο Βουκεφαλας δεν ειναι Zastava (για τους επομενους 8 μηνες, μη ξεγελιομαστε)... -
Μου θυμιζεις την περπετεια του παλιου αγωνιζομενου Χρ.Πλεξιδα που μετα πο ατυχημα που ειχε στην αναβαση Μετεωρων αν θυμαμαι καλα.. και κατα την οποια εφυγε απο τον δρομο γλυτωσε ως εκ θαυματος!!!( καρφωθηκε σε αρχη μπαριερας και το οχημα κοπηκε στη μεση απο την πλατη του και πισω δηλαδη...) μετα απο ενα χρονο του ηρθε κληση για να παρουσιαστει στα Τρικκαλα για δικαστηριο μετα απο μηνηση της τροχαιας για υπερβολικη ταχυτητα που προξενησε το ατυχημα του..... Τετοια τρελλα το Ελληνικο διοικητικο συστημα....
-
Αστα...Ασχετο: Γουσταρω την υπογραφη σου. Ειναι απο τις εξυπνοτερες και τις σωστοτερες.
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Αστα...Ασχετο: Γουσταρω την υπογραφη σου. Ειναι απο τις εξυπνοτερες και τις σωστοτερες.Το εφαρμοζω απο τοτε που πηρα διπλωμα το 72!! δεν μου εχει βγει σε κακο!!! Ασε που και τα παιδια μου το εφαρμωζουν..... αρκετα σωστα θα ελεγα...
οδηγηση στο βρεγμενο