Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI S3 Ή HONDA CIVIC TYPE-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI S3 Ή HONDA CIVIC TYPE-R
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 34
    • 35
    • 26 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    111
    687
    1273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vargas last edited by

      επειδη ακριβως επικαλεστηκα την πιστα δες τι κανει στην tsukuba (που εστειλα πριν), to s2000 ....δεν υπαρχει καν ΚΑΝΕΝΑ AUDI. Το οτι οι Ferrari οδηγουνται ευκολα που το ξερετε ρε παιδια?? Μηπως τις εχετε σαν δευτερο αυτοκινητο μετα το audi s3 k tt...ελεος...Το οτι δεν καταλαβαινεις οτι πας με οσα ..πας ειναι το πιο επικυνδυνο αυτο προσπαθω να σας πω αλλα δεν....κ σεις το θεωρειτε πλεονεκτημα μπραβο....Το πραγματικα σπορ δεν το οριζει η πισω κινηση ....σοβαρα????. Δεν ξερω αν ειναι δυσκολο να φτιαξουν πισωκινητα καποιες εταιρειες παντως σιγουρα ειναι πιο ακριβο κ αυτο για το γκρουπακι κοστιζει κ μαλιστα πολυ... Αντε λοιπον ολες οι ferrari, porsche klp να το γυρισουν στην μπροστινη κινηση...να δουμε τι εχει να γινει κ με ποια ιπποδυναμη θα μπορουν να βγαινουν τα συγκεκριμενα αυτοκινητα......μηπως να βναλουν κ haldex....?? α ναι ξεχασα η πορσε ηδη ετοιμαζεται....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vargas last edited by

        επισης τι σχεση εχει η πορσε με την audi, ουτε αυτο μπορω να καταλαβω...εκτος κ αν υπαρχει καμια μυστικη συμφωνια μεταξυ τους εδω κ χρονια να μοιραζονται τεχνολογικα μυστικα που υπολοιπες εταιρειες αγνοουν...κ φυσικα να κερδιζει η audi απο αυτα....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ratanplan last edited by

          Καλα αυριο ειναι πρωταπριλια μην τα γραφετε απο σημερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            Ο χρήστης vargas έγραψε:
            επισης τι σχεση εχει η πορσε με την audi, ουτε αυτο μπορω να καταλαβω...εκτος κ αν υπαρχει καμια μυστικη συμφωνια μεταξυ τους εδω κ χρονια να μοιραζονται τεχνολογικα μυστικα που υπολοιπες εταιρειες αγνοουν...κ φυσικα να κερδιζει η audi απο αυτα....

            Ανέκαθεν υπήρχε συνεργασία VAG (πρώην VW) με την PORSCHE.
            Από πού απέκτησε η Porsche την τεχνογνωσία για την Cayenne?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vargas last edited by

              το βρηκες αυτο ηταν το μεγαλο μυστικο....για audi μιλησα οχι vw , αλλα ξεχασα στο γκρουπ τι σκοντα τι αουντι το ιδιο ειναι...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης vargas έγραψε:
                ....** Το πραγματικα σπορ δεν το οριζει η πισω κινηση ....σοβαρα????. **.....

                OXI.
                To ότι πλαγιολισθαίνεις είναι προσωπική σου χαζογκάβλα και σε θέμα πίστας με τις πόρτες στη στροφή χάνεις χρόνο.
                Η μαγκιά του σπόρ είναι να μπαίνεις με όσα στη στροφή και να κρατάς σα τραίνο.

                Από κει και πέρα αν συγκρίνεις τη honda σε στήσιμο/γεωμετρία/ζύγισμα με την porsche δοκίμασε να ακολουθήσεις (στα χλμ που μπορεις φυσικά) ένα πορσικό σε ανάβαση/κατάβαση
                Πισωκίνηση κατά όνομα μόνο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  ratanplan last edited by

                  Τελικα ειναι Honda Vs Germany?

                  Γιατι πριν μιλουσαμε για κατι σκαθαρια τους απογονους τους και τους πλουσιους συγκενεις....τα πορσε κλπ που κολανε τωρα?

                  Βεβαια ξεχασα στην γκαμα σας εχετε και το υπερσπορ μοντελο GolfIV GTI

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vargas last edited by

                    αν μιλας για την boxster vs S2000 , δες τι λεει το topgear ...δεν υπαρχει καν η boxster μποροστα στο s2k

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης vargas έγραψε:
                      το βρηκες αυτο ηταν το μεγαλο μυστικο....για audi μιλησα οχι vw , αλλα ξεχασα στο γκρουπ τι σκοντα τι αουντι το ιδιο ειναι...

                      Ακριβώς
                      Μια εταιρία είναι στην ουσία με μάνα τη VW
                      Από κει και πέρα γίνετε ο διαχωρισμός σε επίπεδο εξοπλισμού και απτής (ειδικά στο εσωτερικό και τη βαφή πχ χωρίς όμως τεράστιες αποκλίσεις) ποιότητας.
                      Τα μηχανικά σύνολα και τα πατώματα ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ.
                      Αν ο ελληνάρας αισθάνεται κόμπλεξ με το σηματάκι της skoda ας το αντικαταστήσει με vw.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vargas last edited by

                        η με της audi....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          g60 last edited by

                          Ο χρήστης vargas έγραψε:
                          η με της audi....

                          Aκριβώς
                          Το S3 τι είναι?
                          Δεν είναι το Golf?
                          Aλλά ξέχασα,μεγάλη πίκρα αυτό το golf,να την τρώς από audi πάει κι έρχεται

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vargas last edited by

                            αυτο ειναι το βρηκες....απριλιος 2007 4Τ μεγαρα ...εχει καταντησει κουραστικο αλλα θα το ποσταρω μεχρι να το δειτε ολοι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neos last edited by

                              vargas πιστεύεις ότι (ανεξάρτητα από το υπόλοιπο αμάξι) το μοτέρ του S2000 είναι καλύτερο από του S3; Αν σου έδιναν την επιλογή μοτέρ S3 σε S2000 θα προτιμούσες και πάλι τα στροφαρίσματα στο θεό που δίνουν δύναμη που το S3 έχει σε 2000 στροφές κάτω;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vargas last edited by

                                ναι το s2000 θα επελεγα, αλλα αυτο δεν λεει κατι. Σε σενα αρεσει το τουρμπο σε μενα η ατμοσφαιρα κ μαλιστα ψηλα . τον κινητηρα του S3 ton exv sto passat φοβερος δεν λεεω αλλα δεν μ εξιταρει .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  σχετικα με τα σπασμενα μοτερ του s2000 επειδη τυχαινει να ξερω και παραδειγμα με κινητηρα που εγινε σμπαραλια,για πες μου γιατι στο facelift βελτιωσαν το συστημα λιπανσης του κινητηρα???μηπως γιατι ολα δουλευαν μια χαρα???αυτη ειναι η αξιοπιστια της χοντα??στο facelift??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    Ο χρήστης vargas έγραψε:
                                    ναι το s2000 θα επελεγα, αλλα αυτο δεν λεει κατι. Σε σενα αρεσει το τουρμπο σε μενα η ατμοσφαιρα κ μαλιστα ψηλα . τον κινητηρα του S3 ton exv sto passat φοβερος δεν λεεω αλλα δεν μ εξιταρει .

                                    1.8Τ ή tfsi εχεις??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neos last edited by

                                      Άρα είναι θέμα τι ζητάει ο καθένας. Άλλοι προτιμούν έναν κινητήρα που ουρλιάζει και άλλοι έναν κινητήρα που πάει τον κώλο του χωρίς να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του. Επειδή ο δεύτερος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ένα άνετο ταξίδι πέραν του να πηγαίνεις τάπα, εγώ τον προτιμώ. Τώρα όσοι θέλουν να ακούνε σαματά για να πιστέψουν ότι πάνε γρήγορα, δικαίωμά τους

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                        vargas πιστεύεις ότι (ανεξάρτητα από το υπόλοιπο αμάξι) το μοτέρ του S2000 είναι καλύτερο από του S3; Αν σου έδιναν την επιλογή μοτέρ S3 σε S2000 θα προτιμούσες και πάλι τα στροφαρίσματα στο θεό που δίνουν δύναμη που το S3 έχει σε 2000 στροφές κάτω;

                                        Ρε παιδιά, έχετε οδηγήσει ποτέ τέτοια αυτοκίνητα ? Ο απόλυτος αριθμός στροφών δεν έχει σημασία, ξεχνάτε το κιβώτιο, το οποίο, στην περίπτωση των πολύστροφων μοτέρ, φροντίζει να 'σε βάζει' εκεί που πρέπει.

                                        Μεγαλύτερη σημασία έχει το ωφέλιμο εύρος στροφών. Μπορεί πχ. το S-2000 να φτάνει 9000 αλλά κάτω από τις 5000 είναι ψιλοάδειο, άρα 4000 εύρος στροφών. Ομοίως, μπορεί το TFSI να φτάνει 7000 αλλά βγάζει δύναμη εκεί ή απλά καίει βενζίνη, που λέει ο G60 ? Γενικά, τα Turbo έχουν μικρότερο ωφέλιμο εύρος στροφών από τα ατμοσφαιρικά, διότι το Turbo, ως 'αντλίες αέρα', έχουν συγκεκριμένη βέλτιστη παροχή, και δεν έχει ακόμα κατασκευαστεί Turbo με 4000 στροφές περιοχή απόδοσης (αυτός άλλωστε είναι ο λόγος που η VW έφτιαξε το TSI (το κανονικό, όχι το ντεμεκ χωρίς τον κομπρέσορα) και διάφοροι κατασκευαστές διατάξεις διπλών Turbo ('μικρό' - 'μεγάλο')). Οδηγείστε ένα STI να δείτε τι σημαίνει να έχεις 300 άλογα και 40+ κιλά ροπής αλλά σε πόσες στροφές...

                                        QsisVTS, μεγάλο ζόρι τραβάς με τη Honda

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                          Άρα είναι θέμα τι ζητάει ο καθένας. Άλλοι προτιμούν έναν κινητήρα που ουρλιάζει και άλλοι έναν κινητήρα που πάει τον κώλο του χωρίς να κάνει ιδιαίτερα αισθητή την παρουσία του. Επειδή ο δεύτερος μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για ένα άνετο ταξίδι πέραν του να πηγαίνεις τάπα, εγώ τον προτιμώ. Τώρα όσοι θέλουν να ακούνε σαματά για να πιστέψουν ότι πάνε γρήγορα, δικαίωμά τους

                                          Το άνετο ταξίδι είναι περισσότερο θέμα ηχομόνωσης, ανάρτησης, θόρυβου από τα ελαστικά κτλ. Δηλαδή πως να κάνεις άνετο ταξίδι με ένα S-2000, ακόμα και αν είχε Turbo κινητήρα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vargas last edited by

                                            TFSI.
                                            δεν γνωριζω καποιον με βλαβη στο S2000 , πρωτη φορα το ακουω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 26 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr