-
Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
το TYPE-R ειναι η καλυτερη λυση στην ελλαδα,συνδυαζει επιδοσεις,ποιοτητα,εμφανιση,εσωτερικο διαστημικο και καλοσχεδιασμενο μεσα,οπως μεγαλοι χωροι ,ολο το πακετο ειναι εξαιρετικο και αξιζει.το αουντι ειναι πανακριβο με κινητηρα οχι οτι καλυτερο
το λεον ειναι απλα σεατ και δεν δινεις 10 μυρια για σεατ
τα γκολφ ειναι ξεπερασμενα σχεδιαστικα και δεν φτανουν την μηχανολογικη ποιοτητα της χοντα και αναμενουμε τα καινουργια και πως θα ρολαρουν
το ρενο μεγκαν σχεδιαστικα ειναι κακασχημο και για κλοτσιες,εσωτερικο χαλια και δεν ειναι για πολλα...εδω φαινεται η σχετικοτητα η δικη σου...και ποιον λες ασχετο??
σε εθιξα ποτε προσωπικα??
εχεις ιδεα του τι λες η τα λες για τη φαση???που να παει το type-r? γενικοτερα??
που να παει με 180 αλογακια εναντι σε 250 ποιο καλυτερο μοτερ????
ΠΟΥΘΕΝΑ,αυτο λενε αλλωστε και οι πωλησεις του σε μια χωρα οπου το type-r παντα ειχε περαση...
και δε καταλαβα σε πειραξε που δεν αποκαλω premium μαρκα τη honda???? αφου ΔΕΝ ειναι πως θες να γινει???
μου φαινεται οτι ζητε στο κοσμο σας μερικοι....
διαβασε πρωτα αυτα που χω διαβασει εγω,δες τις εκπομπες που χω δει εγω,οδηγησε και μερικα πραματα και μετα ελα να μου τη πεις..ο πλεον σχετικος δεν ειμαι,σιγουρα και θα πω και τις μαλακιες μου,αλλα το να μου λες οτι το ταπερ ειναι καλη επιλογη,μονο αν εισαι ανηψιος του σαρακακη θα το καταλαβαινα...διαφορερικα κατι δε παει καλα... -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
[κατσε ρε varga,συμφωνοι δε δινεις 10mil για seat, για honda δηλαδη τα δινεις???εγινε μαρκα περιοπης η honda???μη τρελαθουμε!!!!!σε ολο το κοσμο του πεταματου τα χουν και παντου ειναι παμφθηνα εκτος απο την ελλαδαρα...:
Εισαι ασχετος απο αυτοκινητα φιλε,ασχολησου με κατι αλλο
τι ειδους πτυχία η' διατριβές πρεπει να εχεις κάνει για να ΜΗ λες τέτοια πραματα?....
Tωρά το είδα αυτό...Ντάξει αυτό το φόρουμ με εκπλήσει κάθε μέρα
ναι καλο θα ταν 'το εισαι ασχετος' να παρει λιγο πουλο...δε μιλησα ποτε ετσι σε καποιον
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το TYPE-R ειναι η καλυτερη λυση στην ελλαδα,συνδυαζει επιδοσεις,ποιοτητα,εμφανιση,εσωτερικο διαστημικο και καλοσχεδιασμενο μεσα,οπως μεγαλοι χωροι ,ολο το πακετο ειναι εξαιρετικο και αξιζει.
το αουντι ειναι πανακριβο με κινητηρα οχι οτι καλυτερο
το λεον ειναι απλα σεατ και δεν δινεις 10 μυρια για σεατ
τα γκολφ ειναι ξεπερασμενα σχεδιαστικα και δεν φτανουν την μηχανολογικη ποιοτητα της χοντα και αναμενουμε τα καινουργια και πως θα ρολαρουν
το ρενο μεγκαν σχεδιαστικα ειναι κακασχημο και για κλοτσιες,εσωτερικο χαλια και δεν ειναι για πολλα...εδω φαινεται η σχετικοτητα η δικη σου...και ποιον λες ασχετο??
σε εθιξα ποτε προσωπικα??
εχεις ιδεα του τι λες η τα λες για τη φαση???που να παει το type-r? γενικοτερα??
που να παει με 180 αλογακια εναντι σε 250 ποιο καλυτερο μοτερ????
ΠΟΥΘΕΝΑ,αυτο λενε αλλωστε και οι πωλησεις του σε μια χωρα οπου το type-r παντα ειχε περαση...
και δε καταλαβα σε πειραξε που δεν αποκαλω premium μαρκα τη honda???? αφου ΔΕΝ ειναι πως θες να γινει???
μου φαινεται οτι ζητε στο κοσμο σας μερικοι....
διαβασε πρωτα αυτα που χω διαβασει εγω,δες τις εκπομπες που χω δει εγω,οδηγησε και μερικα πραματα και μετα ελα να μου τη πεις..ο πλεον σχετικος δεν ειμαι,σιγουρα και θα πω και τις μαλακιες μου,αλλα το να μου λες οτι το ταπερ ειναι καλη επιλογη,μονο αν εισαι ανηψιος του σαρακακη θα το καταλαβαινα...διαφορερικα κατι δε παει καλα...To τι παπαριές διαβάζω εδώ μέσα δε λέγετε.
Κατ' αρχήν είναι ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ να συγκρίνει κάποιος audi με honda.
Με τιιιιιιιιιιιιιιι?????
Με hondaΠάμε παρακάτω.
Ποιός από σας ρε μάγκες εδώ μέσα που τόσο ευκολά βγάζει συμπεράσματα έχει ανοίξει ταπετσαρία πόρτας από audi (από skoda έπρεπε να πω καλύτερα....) κι από χοντα για να δει πως είναι κατασκευασμένα τα αυτοκίνητα?
Ετσι για να μαθαίνουμε κι εμείς οι άσχετοι σε πρακτικό επίπεδο.
Βάρα μόνο μη τρακάρεις.Πήδα απ το παράθυρο καλύτερα.
Δε νιώθετε καμία διαφορά αίσθησης στο δρόμο?
Το ένα είναι χαρτοκούτι και το άλλο είναι αμάξι που ζει και βασιλεύει για πάνω απο 20 ετία αξιοπρεπώς (audi 80).
Για οδηγήστε ενα σιβικ 20ετίας
Τα μοτερ τι?
Ναι είναι ΣΧΕΤΙΚΑ αξιόπιστα αλλά πέραν της ήδη ατμοσφαιρικής βελτίωσης που δέχονται απ το εργοστάσιο (και είναι στο στάδιο 10,δεν πάει άλλο) δε νομίζω ότι είναι αυτοκίνητα που έχουν να επιδείξουν κάτι έναντι του ανταγωνισμού. -
audi 80 υπερατού
-
....ατμοσφαιρικα η χοντα δεν ειναι μονο αξιοπιστη...οταν μοτερ 20ετιας οπως λετε εβγαζε 1600 κυβικα160 ps ...h audi ανακαλυπτε το χαλκο....μηχανικα με το ''εκπληκτικο'' audi 80 .To συγκεκριμενο civic που αναφερετε ειναι τουλαχιστον ατυχες σαν παραδειγμα για εσας κ δειχνει την ασχετοσυνη σας. Μηπως να κατεβειτε μεχρι την παραλιακη σε γνωστα κοντροστεκια να δειτε τι κανουν τα civic 20 ετιας , δειξτε μου ενα audi 80 δεν υπαρχουν πουθενα...... Οντως ειναι ιεροσυλια να συγκρινουμε τον μεγαλυτερο κατασκευαστη μηχανων στον κοσμο HONDA με την audi, μια εταιρεια που απο το audi quattro κ μετα δεν εχει ασχοληθει με αγωνες ...α ξεχασα το λεμαν......no comments. Σε οτι αφορα τις δυναμομετρησεις δεν με νδιαφερουν καθολου αφου γινονται απο συγκεκριμενα περιοδικα που οπως λεει κ ο Spyros S , ολως τυχαιως τα ps στο γκρουπ βγαινουν παντα παραπανω....Ακομα κ ετσι το type R ATMOSΦΑΙΡΙΚΑ βγαζει ιπποδυναμεις που δεν υπαρχουν στο γκρουπ αυτην την στιγμη...Το αν στριβει η αν ειναι για τα μπαζα γενικως το Type R το συμπεραινουν oi 4T στο τεστ που εκαναν τον απριλιο του 2007 , οπου σε ολες τισ κλειστες στροφες στα μεγαρα εχει μεγαλυτερες πλευρικες επιταχυνσεις κ καλυτερους χρονους απο ΤΟ GOLF ed.30 k to leon revo...... Oτι χανει το χανει στην ευθεια , παρολαυτα κανει καλυτερο χρονο απο golf gti k focus st.
p.s:Ακομα κ για τον 1.8 140ps που χρησιμοποιει το απλο σιβικ δεν υπαρχει απαντηση (κατα την γνωμη μου) , αν δειτε την ελαστικοτητα του κ τις τεχνικες προδιαγραφες που χρησιμοποιει δεν υπαρχουν οχι μονο στο γκρουπ αλλα κ σε οποιαδηποτε αλλη εταιρεια.
Το premiumness για μενα δεν υπαρχει , κ σιγουρα δεν θεωρω τα χοντα premium .Apo την αλλη , οταν σε διαστημα 2 ετων το premium audi tt (xωρις καμια δοση ειρωνειας) σ αφηνει στο δρομο κυριολεκτικα στη μεση του πουθενα απο τρομπα βενζινης 3 φορες!!!δεν νομιζω οτι θα ενδιεφερε κ κανενα.. -
Αν ο κινητήρας του τάπερ είχε 'χαρακτηριστική' απόδοσης σημείο αναφοράς για την μηχανολογία γενικότερα δεν θα τον τοποθετούσε στο ακόρντ με μείον 50 άλογα και στο επόμενο μοντέλο με τον 2400
Πορωμένοι ε πορωμένοι.
Θες να σου απαριθμίσω τις τεχνολογικές καινοτομίες της audi απ το 80 και δώθε? -
αυτο ειναι λιγο ασχετο που γραφεις τωρα.... Θα πεις εσυ κ γω στην χοντα τι θα κανεισ με τον εκαστοτε κινητηρα?? By the way , to accord απευθυνεται σε τελειως διαφορετικο κοινο απο το type r , για να τοποθετηθει ενας κινητηρας τοσο πολυστροφος που πρεπει να πιεστει για να αποδωσει πολυ απλα.εγω εγραψα καποια επιχειρηματα κ συ με ειπες πορωμενο.... δεν ειναι συζητηση αυτο..
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
αυτο ειναι λιγο ασχετο που γραφεις τωρα.... Θα πεις εσυ κ γω στην χοντα τι θα κανεισ με τον εκαστοτε κινητηρα?? By the way , to accord απευθυνεται σε τελειως διαφορετικο κοινο απο το type r , για να τοποθετηθει ** ενας κινητηρας τοσο πολυστροφος που πρεπει να πιεστει για να αποδωσει **πολυ απλα.εγω εγραψα καποια επιχειρηματα κ συ με ειπες πορωμενο.... δεν ειναι συζητηση αυτο..Τα είπες ολα μόνος σου σε μια πρόταση.
Μην απορείτε λοιπόν για το λόγο που Γερμανοί είναι σοβαροί μηχανολόγοι και αντιγράφουν όλοι απ αυτούς (τη bosch ειδικά την έχουν ξεσκίσει στην αντιγραφή) .Καλυνήχτες
-
καληνυχτα κ σε σενα....
-
βρε varga μου,όπως και να το κάνουμε, το νέο S3 θα το ράψει το type R παντού και πάντα!
Και γιατί όχι,δηλαδή...Αυτό που θα πρέπει να σε απασχολεί,όπως και κάθε φίλο της ατμόσφαιρας (μεταξύ αυτών και εγώ...) είναι το πως στέκεται συνολικά το Type R σε επίπεδο αποτελεσματικότητας,αλλά και σπορ αίσθησης σε σύγκριση με το πάρα πολύ καλό Golf Gti,το Clio RS (επιλογή μου,παρά το καραμπινάτο μειονέκτημα του τιμονιού),το Focus ST κλπ,αυτοκίνητα, που αν μή τι άλλο αποτελόύν απ΄ευθείας ανταγωνιστές του Civic.
Tώρα, συγκρίσεις τού τι έκανε η Χόντα πριν από 20 χρόνια,αν αντέχουν και τα 75 ατίθασα άλογα του 1600άρη της Audi στο υπερατού 80 κλπ,είναι ανούσια και περιττά...
Επί του παρόντος η VAG με τους δεδομένους κινητήρες στο συγκεκριμένο πλαισιο του Golf V δείχνει να έχει πάρει κεφάλι στο θέμα της ολοληρωμένης πρότασης στην κατηγορία.
Οι επιμέρους επιλογές του καθενός (είπαμε,εγώ RS και κατόπιν Type R μάλλον...) αποτελούν αναφαίρετο δικαίωμά του,και πιθανόν πληρούν κάποιους ειδικούς παράγοντες που τον αφορούν (πχ εμφάνιση,απόκριση γκαζιού,επιδόσεις κλπ).Ωστόσο οι ειδικές,όπως είπα, επιλογές μας δεν αποτελούν σώνει και καλά την 'καλύτερη' λύση στην κατηγορία,στην σύγκριση δέ που κάνουμε με το S3,νομίζω πως ούτε οι Ιάπωνες που το σχεδίασαν δεν θα υποστήριζαν ότι είναι καλύτερο συνολικά το αυτοκίνητό τους...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Πορωμένοι ε πορωμένοι.
-
λοιπον βαργκα επειδη πηρες το type-s σε milano red(καλοταξιδο btw) και εδωσες 25Κ δε μπορεις να λες οτι δεν εχει αντιπαλο η χοντα στ 1800 θυμισου 1.8Τ 20vt και 1.8tfsi...τα 163 αλογα οπου σε δουν σε πατησαν...
επισης μη λες οτι στα κοντροστεκια κυκλοφορουν χοντα 20ετιας,γιατι αν εχεις προσεξει μπορει καποιοι να μην αλλαζουν τα αυτοκινητα τους και να κρατανε τα 20ετιας,αλλα υπαρχουν πολλοι περισσοτεροι που εχουν ακομα τα 10ετιας ΤΤ και s3 τους τα οποια ειναι αλεξισφαιρα..που πηγαν τα προηγουμενα type-r??γιατι σιγα σιγα δεν εχει μεινει κανενα στο δρομο πλεον??...και τα S2000 εχουν αρχισει να λιγοστευουν παντως....
καταλαβαινω τι σημαινει να σιχαινεσαι τα γερμανικα αλλα η χοντα δεν ειναι κατι σπουδαιο και αν εβγαλε 3 καλα μοτερ(s,type r και crx)τι αλλο εχει κανει στη ζωη της??και που ειναι τωρα??
επισης εσυ αμφισβητησε αν θες τις δυναμομετρησεις,αλλα οι γερμανοι κρυβουν τα αλογα τουςγια φορολογικους λογους..επισης εξηγησε μου πως γινεται να ψωλιαζω το s2000 που ειναι και 200 κιλα ελαφρυτερο και επισης πως και το drive(που αγαπα τη honda,θυμισου στο fight club που σωνει και καλα το εβαλαν με semi slick για να ακουστει γιατι δεν εμπαινε ουτε στα πρωτα 50 )στις δυναμομετρησεις τα θαβει...
γιατι πολυ απλα λενε την αληθεια..οι δυναμομετρησεις οσο και αν μαγειρευτουν στο δρομο θα φανει η αληθεια και πιστεψε με φαινεται...
εχω και ενα c2 vts θες να βαλουμε μια κοντρουλα μηπως κατσει και με κερδισεις??? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
το TYPE-R ειναι η καλυτερη λυση στην ελλαδα,συνδυαζει επιδοσεις,ποιοτητα,εμφανιση,εσωτερικο διαστημικο και καλοσχεδιασμενο μεσα,οπως μεγαλοι χωροι ,ολο το πακετο ειναι εξαιρετικο και αξιζει.
το αουντι ειναι πανακριβο με κινητηρα οχι οτι καλυτερο
το λεον ειναι απλα σεατ και δεν δινεις 10 μυρια για σεατ
τα γκολφ ειναι ξεπερασμενα σχεδιαστικα και δεν φτανουν την μηχανολογικη ποιοτητα της χοντα και αναμενουμε τα καινουργια και πως θα ρολαρουν
το ρενο μεγκαν σχεδιαστικα ειναι κακασχημο και για κλοτσιες,εσωτερικο χαλια και δεν ειναι για πολλα...εδω φαινεται η σχετικοτητα η δικη σου...και ποιον λες ασχετο??
σε εθιξα ποτε προσωπικα??
εχεις ιδεα του τι λες η τα λες για τη φαση???που να παει το type-r? γενικοτερα??
που να παει με 180 αλογακια εναντι σε 250 ποιο καλυτερο μοτερ????
ΠΟΥΘΕΝΑ,αυτο λενε αλλωστε και οι πωλησεις του σε μια χωρα οπου το type-r παντα ειχε περαση...
και δε καταλαβα σε πειραξε που δεν αποκαλω premium μαρκα τη honda???? αφου ΔΕΝ ειναι πως θες να γινει???
μου φαινεται οτι ζητε στο κοσμο σας μερικοι....
διαβασε πρωτα αυτα που χω διαβασει εγω,δες τις εκπομπες που χω δει εγω,οδηγησε και μερικα πραματα και μετα ελα να μου τη πεις..ο πλεον σχετικος δεν ειμαι,σιγουρα και θα πω και τις μαλακιες μου,αλλα το να μου λες οτι το ταπερ ειναι καλη επιλογη,μονο αν εισαι ανηψιος του σαρακακη θα το καταλαβαινα...διαφορερικα κατι δε παει καλα...To τι παπαριές διαβάζω εδώ μέσα δε λέγετε.
Κατ' αρχήν είναι ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ να συγκρίνει κάποιος audi με honda.
Με τιιιιιιιιιιιιιιι?????
Με hondaΠάμε παρακάτω.
Ποιός από σας ρε μάγκες εδώ μέσα που τόσο ευκολά βγάζει συμπεράσματα έχει ανοίξει ταπετσαρία πόρτας από audi (από skoda έπρεπε να πω καλύτερα....) κι από χοντα για να δει πως είναι κατασκευασμένα τα αυτοκίνητα?
Ετσι για να μαθαίνουμε κι εμείς οι άσχετοι σε πρακτικό επίπεδο.
Βάρα μόνο μη τρακάρεις.Πήδα απ το παράθυρο καλύτερα.
Δε νιώθετε καμία διαφορά αίσθησης στο δρόμο?
Το ένα είναι χαρτοκούτι και το άλλο είναι αμάξι που ζει και βασιλεύει για πάνω απο 20 ετία αξιοπρεπώς (audi 80).
Για οδηγήστε ενα σιβικ 20ετίας
Τα μοτερ τι?
Ναι είναι ΣΧΕΤΙΚΑ αξιόπιστα αλλά πέραν της ήδη ατμοσφαιρικής βελτίωσης που δέχονται απ το εργοστάσιο (και είναι στο στάδιο 10,δεν πάει άλλο) δε νομίζω ότι είναι αυτοκίνητα που έχουν να επιδείξουν κάτι έναντι του ανταγωνισμού.Καλα αυτη τη μαλακια του κλασικου Ελληναρα με την λαμαρινα και το γκουπ που κανει η πορτα εχω βαρεθει να την ακουω. Τι να την κανω ρε αρχηγοπουλο την λαμαριναρα σου αν φαω ολο τον κραδασμο εγω? Επισης ασε τα κρας τεστ γιατι η ρενο σας εχει αφησει αιωνες πισω.
QsisVTS
Αν θες να μιλησουμε για κοντρες ασε απεξω ΤΤ κλπ γιατι για να τα κανεις να μην τον πινουν απο τα σαξοραλλα επρεπε να ριξεις αρκετα φραγκα.
Α και για το C2 μην υπερηφανευεσαι και πολυ....ρεμα ειναι. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
:
καταλαβαινω τι σημαινει να σιχαινεσαι τα γερμανικα αλλα η χοντα δεν ειναι κατι σπουδαιο και αν εβγαλε 3 καλα μοτερ(s,type r και crx)τι αλλο εχει κανει στη ζωη της??και που ειναι τωρα??...το γ@μησες και ψόφησε!
-
καταρχην σ ευχαριστω.τα συνχεεις λιγο η μου φαινεται? Εγω μιλησα για ατμοσφαιρα κ για αξιοπιστια κ καταναλωση..... . Ο 1.8 Τ δεν ηταν κ το απαυγμασμα της μηχανολογιας απο οσο ξερω...Ο 1.8 tsi ειναι καινουριος κ ισχυ του δεν ειναι τπτ τρομερο. Υπαρχει ο 1.8 του integra (to ξεxases ayto....) που εβγαζε 210 ps ατμοσφαιρικα. Κ Εχει περασει κ μια 10 ετια τουλαχιστον απο τοτε...Καποιοι οπως του αναφερεις δεν κρατανε τ αμαξια τους επειδη τα γουσταρουν απλως, κ ασ ειναι 20 ετιας .Πιστεψε με ο συγκεκριμενος 1600 vti μοντελο του 92 δεν ειναι απλως καλος ...Ρωτα οποιον θες για να μην νομιζεις οτι ειμαι κ πορωμενος.Το προηγουμενο type r δεν εχει εκλειψει καθολου κ μαλιστα σχετικα καινουρια μοντελα πωλουνται κ πολυ ακριβα...Το S2000 ειναι αλλη φαση κ μην ξεχνας οτι μ ενα κομπρεσορακι δεν θα το εβλεπες καν...Σε οτι αφορα το drive μπορω να σου φερω αμετρητα περιοδικα ξενα που το S2000 κυριολεκτικα δυαλυει τον ανταγωνισμο , λεει κατι αυτο??
p.s: h honda τρεχει στην F1 , στις μηχανες δεν αναφερομαι καν...κ εχει βγαλει το NSX που ακομα κ τωρα σε πιστα με μολις 296 ps τρομαζει πολλα supercar.
p.s: exw k passat TFSI 250 ps by bsr , οι κοντρες δεν μου λενε κατι. -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
:
καταλαβαινω τι σημαινει να σιχαινεσαι τα γερμανικα αλλα η χοντα δεν ειναι κατι σπουδαιο και αν εβγαλε 3 καλα μοτερ(s,type r και crx)τι αλλο εχει κανει στη ζωη της??και που ειναι τωρα??...το γ@μησες και ψόφησε!
Μια χαρά τα λέει.
Για ποιό λόγο πουλάει η χόντα?
Για τα άλογα ανα τόνο,έτσι δεν είναι?
Τι άλλο προσφέρει στον αγοραστή?
ΣΑΣΙ?
Παθητική ασφάλεια?
Εναλλακτικά τουρμπομοτερια και ντηζελοκινητηρες?
DSG?
Σαλόνι?
Τιμονια,φρένα αναρτήσεις κλπ παρδάγκαλα?
Τετρακίνηση?
ΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ?????????Αν δεν το γ@μησε και ψόφησε πες μου εσύ πως ορίζετε την τεχνολογική εξέλιξη και την πρωτοπορία γενικά σε μια εταιρία.
Ειπαμε,καλά αυτοκινητάκια τα χόντα,αξιοπιστα για το μεσο χρηστη που δεν μπορεί να αντιληφθεί ασάφειες τιμονιού ή καραβίσιες συμπεριφορές μετά τα 160-180 κλπ αλλά μέχρι εδώ.
Οι Γερμανοι παίρνουν κεφάλια. -
ολα αυτα που προανεφερες...Κ ειδικα το τιμονι ...φρενα κ αναρτησεις...ε μην το σκεφτεσαι καν...By the way , to aplo civic εχει την κορυφαια αποδοση στο φρεναρισμα απο ολα τα μικρομεσαια 100-0 37.7μ....
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
ολα αυτα που προανεφερες...Κ ειδικα το τιμονι ...φρενα κ αναρτησεις...ε μην το σκεφτεσαι καν...By the way , to aplo civic εχει την κορυφαια αποδοση στο φρεναρισμα απο ολα τα μικρομεσαια 100-0 37.7μ....Να το δεχτώ.
Ξέρεις όμως τα απόλυτα νούμερα απέχουν κάμποσο απ την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ.
Το αναφέρω και για το ατυχές σου παράδειγμα σε σχέση με το NSX.
Μπορεί να παει με 800........την ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ μιας GT2 δε θα την αποκτήσουν ΠΟΤΕ.
Κι αυτό είναι που δεν μπορείτε να καταλάβετε.Εχεις την εντύπωση οτι στα 200km/h σε ευθεία (στα κάνω εύκολα τα πράγματα) στην εθνική θα έχεις την ίδια αίσθηση σε ένα ακόρντ και σε ένα Α4?
Θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά.
Κι αν δεν έχεις κάνει,δοκίμασέ το
Θα εκπλαγείς και σαφώς θα καταλάβεις γιατί σε ένα άουντι πληρώνεις δέκα δεκάρες παραπάνω -
δεν το γνωριζω καθως δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο , ουτε το accord oυτε το Α4 . Το εχεις κανει εσυ?
Σε οτι αφορα την αισθηση , το nsx αυτο ακριβως πουλαγε , ενα αυτοκινητο που βασιζοταν στην αναμειξη τηs honda στην F1(στις δοκιμες κ γενικα στην εξελιξη του αυτοκινητου ειχε συμμετασχει ενεργα ο Senna , κυριως στο στησιμο της αναρτησης) δεν επιανε ουτε καν 300 χλμ κ ομως μεσα στην πιστα η συνολικη ΑΙΣΘΗΣΗ κ αποτελεσματικοτητα του χτυπουσε FERRARI. -
Ο χρήστης vargas έγραψε:
δεν το γνωριζω καθως δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο , ουτε το accord oυτε το Α4 . Το εχεις κανει εσυ?
Σε οτι αφορα την αισθηση , το nsx αυτο ακριβως πουλαγε , ενα αυτοκινητο που βασιζοταν στην αναμειξη τηs honda στην F1(στις δοκιμες κ γενικα στην εξελιξη του αυτοκινητου ειχε συμμετασχει ενεργα ο Senna , κυριως στο στησιμο της αναρτησης) δεν επιανε ουτε καν 300 χλμ κ ομως μεσα στην πιστα η συνολικη ΑΙΣΘΗΣΗ κ αποτελεσματικοτητα του χτυπουσε FERRARI.Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι το NSX εκτόπισε 100 χρόνια ιστορίας και ΠΕΙΡΑΣ της ferrari?
Νομίζεις ότι ΚΑΤΕΧΟΥΝ το ταμπεραμέντο και γενικά την δυτική κουλτούρα της μηχανολογίας?
Γιατί αυτό που έχει στο μυαλό του ο μηχανικός είναι πολύ δύσκολο ξέρεις να το περάσεις ΑΤΟΦΙΟ και στο δρόμο.
Το ότι ο αείμνηστος Σένα συμετείχε στην εξέλιξη του NSX αποδεικνύει και πάλι την αδυναμία τους γενικώς.
Οι Ιάπωνες είναι περισσότερο θα έλεγα 'έμποροι' και σε καμιά περίπτωση στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν έθεσαν τα δικά τους στάνταρ ώστε να ακολουθήσουν και οι άλλοι.
Είπαμε,καλά αμαξάκια τα χόντα αλλά μέχρι εδώ,μην τα υπερεκτιμούμε κι όλας.
AUDI S3 Ή HONDA CIVIC TYPE-R