Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βmw 120i vs Golf GTi σε κλειστο ορεινό στροφιλίκι
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Βmw 120i vs Golf GTi σε κλειστο ορεινό στροφιλίκι
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    170
    272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      link20 last edited by

      E ναι αλλά με τόσο καλή συμπεριφορά δεν θα έπρεπε να το χρειάζεται...
      Τουλάχιστον όπως το περιγράφετε(αστειάκι μην αρχίσουμε πάλι )

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης pilotos έγραψε:
        Το ακουσαμε και αυτο..
        Συγκρινεται ενα supercar(120i) με το αυτοκινητο του λαου(Golf Gti)?
        Που βαλατε το πρεστιζ?
        Την βλαχογκλαμουρια?
        Το ευκολο παρκαρισμα?(πρωτη μουρη στο καβουρι)
        Ρε πλακα μας κανεις???
        Παλι τους πρηζεις του αμοιρους φορουμιστες?
        Και ναι ρε μαγκα μου εσυ το ειπες οτι η 130 εχει στησιμο 48/52 και οχι το φονικο 50/50..Θες να αρχισουμε να μιλαμε για τελειο στησιμο και να σου πεταω οχηματα στριφτερα και να δεις οτι δε κοροιδευουνε?
        Παντα οπου υπαρχει η 'κινηση' ειναι και το βαρος
        50/50 εχει το mr2 που ειναι κεντρομηχανο και θελει τον Schumi για να το πας γρηγορα..
        Ημαρτον.Και φυσικα το Gti με ενα μπλοκε σε γαζωνει απο πανω κατω απο ΟΛΕΣ τις συνθηκες.(πιστα,αναβαση,καταβαση)
        Εκτος απο την περατζαδα.-
        Απο ροπη?
        Απο Feeling?
        Καμια επαφη.
        Για να κανεις drift καμια πλατεια καλο ειναι αλλα και παλι με προσοχη,γιατι αν το παρακανεις σε βλεπω να κανεις τετακε σαν σβουρα..

        O ιταλός σχεδίασε πάλι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          To αστείο σε όλη την υπόθεση πάντως είναι ότι το τόπικ το ξεκίνησαν άσχετοι με εμένα. Πουθενά δεν έγραψα (αφού πήρα το αυτοκίνητο) την απορία μου που αφορά τον συγκεκριμένο τίτλο και ακόμα και το πρώτο ποστ του τόπικ αποδείχθηκε πανηγυρικά!!

          Ίσως λοιπόν ο τίτλος να πρέπει να ήταν διαφορετικός, σύμφωνα με το πρώτο ποστ. Άρα kubiak κάτι λάθος έχεις κάνει στον τίτλο του τόπικ.

          Πραγματικά πάντως δε καταλαβαίνω την ύπαρξη αυτού του τόπικ...πέρα του χλευασμού

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ας αρχίσουμε με το βασικό και το εντός θέματος! Αν και είμαι φίλος των πισωκίνητων δέχομαι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις το GTi θα είναι πιο γρήγορο από την 120. Νομίζω ότι αυτό ισχύει τόσο σε πίστα όσο και σε ορεινές διαδρομές. Η πρόβλεψή μου αυτή δεν στηρίζεται στο ότι το ένα είναι πιο καλό κλπ κλπ αλλά απλά και μόνο στο ότι το ένα έχει τις ροπές που δεν έχει το άλλο και αυτό συνήθως φτάνει.

            Ξεφεύγω λίγο από το θέμα. Πολλοί φοβισμένοι προσθιοκίνητοι έχουν μαζευτεί.... Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι μεγάλωσαν με προσθιοκίνητα ακούγοντας μύθους για τα κακά και επικίνδυνα πισωκίνητα κλπ. Ας ξεκαθαρίσουμε ότι πλέον τα λίγα πισωκίνητα που παράγονται δεν έχουν ανθρωποφάγα οπίσθια που περιμένουν την ευκαιρία για να φάνε τον οδηγό τους. Η υπερστροφή τους είναι πολύ καλά ελεγχόμενη και στις περισσότερες περιπτώσεις εμφάνισης αυτής κατά λάθος μαζεύονται μόνα τους (αν το πας επί τούτου τότε πρέπει να βάλεις κι ένα χεράκι).
            Πάμε παρακάτω τώρα. Η προηγούμενη οδηγική εμπειρία παίζει ρόλο. Σε επίπεδο συμπεριφοράς στο όριο αλλιώς οδηγείται το ένα και αλλιώς το άλλο. Όσο καλό και γρήγορο να είναι το GTi αν το οδηγήσω εγώ που έχω μικρή εμπειρία από προσθιοκίνητα και καμία σε δυνατά προσθιοκίνητα πολύ πιθανό να πηγαίνω πιο αργά από τον αντίστοιχο προσθιοκίνητο οδηγό με την 120. Ο λόγος είναι ότι η 120 είναι πιο ζυγισμένη (όχι μόνο στατικά αλλά δυναμικά) και κάτω από το όριο θα προκαλέσει λιγότερη ανησυχία. Ο ίδιος οδηγός λοιπόν μπορεί να είναι πιο καλός με το ένα και μέτριος με το άλλο κοκ. Εν τέλει, ένα αυτοκίνητο είναι τόσο γρήγορο όσο αυτός που το οδηγάει. Αλλά ας είμαστε ειλικρινείς.... πόσοι από εμάς είναι οδηγάρες; Πόσοι από εμάς μπορούν να διαχειριστούν σωστά, υπεύθυνα, με σχετικό έλεγχο τα 170-200+ άλογα αυτών των αυτοκινήτων στα όρια και πάνω από αυτά;; Η αλήθεια είναι πικρή, ελάχιστοι!
            Στην πραγματικότητα, στην καθημερινότητα, εκτός πίστας κλπ το πόσο γρήγορα πάει ένα αυτοκίνητο λίγη σχέση έχει με το στήσιμό του, με τα άλογά του, το τιμόνι του και πάει λέγοντας. Η διαφορές ανάμεσα στους κοινούς οδηγούς είναι τόσο μεγάλες που μπορεί να εξουδετερώσουν τεράστιες διαφορές σε ικανότητα αυτοκινήτου. Ένας ακόμα παράγοντας είναι το πόσο διατεθειμένος να ρισκάρει είναι ο καθένας αλλά και άλλες λεπτομέρειες όπως πχ το να ξέρεις τα όριά σου (πχ ότι τα αμορτισέρ σου δεν είναι καλά), τα κέφια σου κλπ. Παραδείγματα: με το σκαθάρι μου των 34 ψόφιων ίππων έπαιρνα πιο γρήγορα τις στροφές στα λιμανάκια από όλους. Αυτό δεν κάνει το σκαθάρι πιο καλό ή πιο γρήγορο ούτε εμένα οδηγάρα, απλά ήταν ο συνδυασμός νέου ριψοκίνδυνου οδηγού, γνωστής διαδρομής, μικρού βάρους με άφθονο αρνητικό κάμπερ κλπ. Από την άλλη με σπορ αυτοκίνητο πάσχιζα να ακολουθήσω αγροτική κλούβα (κάπου στην Αταλάντη) σε σκονισμένη γλυστερή επαρχιακή άσφαλτο. Ούτε αυτοκινητάρα είχε, ούτε οδηγάρα πρέπει να ήταν, απλά αυτός ήξερε τη διαδρομή (με φορτίο, χωρίς φορτίο, με βροχή και χωρίς, με σκόνη ή χαλίκια και χωρίς κλπ) ενώ εγώ την έκανα πρώτη φορά.
            Συμπέρασμα: ας μην παθιαζόμαστε τόσο με τα αυτοκίνητά μας και ας μην είμαστε απόλυτοι στις απόψεις μας. Όλα τα αυτοκίνητα μικρά μεγάλα, προσθιοκίνητα πισωκίνητα κλπ καλά είναι, ελάχιστα είναι κακά αλλά όλα είναι τόσο γρήγορα όσο τους επιτρέπει ή επιβάλλει ο οδηγός τους και οι συνθήκες.
            ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ !!
            (αν και δεν πολυβλέπω το νόημα ύπαρξης του θέματος.... που ακολουθεί την προδιαγεγραμένη εξέλιξη κάθε μάχης τυφλών φανατικών.... το λουκέτο πριν ή μετά την ανταλλαγή πυροβολισμών, καλύτερα πριν για να μην χαλάμε τις καρδιές μας...)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              d-jet last edited by

              Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
              Παραδείγματα: με το σκαθάρι μου των 34 ψόφιων ίππων έπαιρνα πιο γρήγορα τις στροφές στα λιμανάκια από όλους. [/size]

              Άστοχο παράδειγμα... μη συγκρίνεις καθαρόαιμα αυτοκίνητα πίστας με κοινά, καθημερινά αυτοκίνητα, έστω 2000κ.εκ.!

              Το κογιότ σας έδωσε την καλύτερη απάντηση στο άλλο θέμα (αλήθεια γιατί έχει 4-5 θέματα σχετικά; Τόσοι πολλοί είναι μπερδεμένοι με την ίδια επιλογή; )

              Ούτε τα σύγχρονα προσθιοκίνητα είναι τυφλά και βαράνε στο βρόντο την ισχύ τους με σπινάρισμα, ούτε τα σύγχρονα πισωκίνητα επικίνδυνα. Ένας καλός οδηγός, που θα έχει ψάξει και θα έχει συνηθίσει το αυτοκίνητό του, θα κινηθεί γρήγορα και με τα δύο. Το πόσο γρήγορα εξαρτάται, όπως πολύ σωστά αναφέρει ο onyx !, από την αίσθηση κινδύνου που έχει ο καθένας και πόσο διαθετημένος είναι για να ρισκάρει για έναν, ούτως ή άλλως, κουτό λόγο (αφού δεν υπάρχει κανενός είδους έπαθλο στο τέλος).
              Η γνώμη μου είναι ότι, τη στιγμή που μιλάμε για κίνηση στο δρόμο, σημασία έχει η αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο και όχι τα νούμερα. Καλός φίλος μου, μου έλεγε πόσο πιο όμορφα και στρωτά πηγαίνει με ένα καλομελετημένο προσθιοκίνητο την ώρα που γυρίζαμε σπίτι με ένα Ε92 Μ3 σε ταχύτητες με το ζόρι υποηχητικές. Από την άλλη, ενώ δε θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα καλό οδηγό (και σίγουρα όχι γρήγορο) ευχαριστιέμαι την πίσω κίνηση στο εντελώς παιδικό πισωκίνητό μου, με μικρά ξεκολλήματάκια της ουράς στο γλιστερό δρόμο και διορθώσεις τη στιγμή που κινούμαι πολύ πιο αργά από ο,τι με ένα μέτριο 1400άρι... ε και;

              Από τα δύο προτιμώ τη ΒΜW γιατί μ'αρέσει καλύτερα στη φάτσα, θεωρώ ότι σαν συμπεριφορά μου ταιριάζει καλύτερα αλλά, εν πάσει περιπτώσει και τα δύο είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα και αξίζουν τα λεφτά τους (για αγορά καινούργιου, από νέο άτομο χωρίς μεγάλες απαιτήσεις σε χώρους).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Την δημοσίευση του onyx! θα πρέπει να την βάλουμε, by default, επικολλημένη σε κάθε τέτοιο θέμα.

                Συμφωνώ απολύτως!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  micz last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Συμπέρασμα: ας μην παθιαζόμαστε τόσο με τα αυτοκίνητά μας και ας μην είμαστε απόλυτοι στις απόψεις μας. Όλα τα αυτοκίνητα μικρά μεγάλα, προσθιοκίνητα πισωκίνητα κλπ καλά είναι, ελάχιστα είναι κακά αλλά όλα είναι τόσο γρήγορα όσο τους επιτρέπει ή επιβάλλει ο οδηγός τους και οι συνθήκες.
                  ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΤΕ !!

                  Πραγματικά σου βγάζω το καπέλο. Έτσι ακριβώς όπως τα γράφεις είναι (και σου μιλάει ένας πρώην κάτοχος Golf V gti και νυν κάτοχος μιας 320 με τα 170).

                  Παιδιά και τα δύο είναι απίστευτα απολαυστικά αμάξια (το καθένα με τις χάρες του) αρκεί να ξέρεις να τα αξιοποιήσεις.
                  Πάντως εγώ με το Golf εκτίμησα το group VAG και τη δουλειά που κάνουν εκεί.
                  Αν δεν ήμουν BMWδάκιας θα είχα στη κατοχή μου τώρα ένα επετειακό Golf Gti με dsg, αλλά μην αφορίζεται αδίκως μια εταιρία σαν την BMW που πάνω σ' αυτό το δίλιτρο μοτέρ έχει επενδύσει πολλά (πραγματικά τεχνολογικό διαμάντι) και έχει συνδυάσει (στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό) την οικονομία με τις επιδόσεις.
                  Και κάτι άλλο, η οδηγική απόλαυση σε στενό ορεινό στροφιλίκη στην μεν ταπεινή 116 (που έχω εγώ και υπάρχει άφθονη απόλαυση όσο και αν σας φαίνετια αδύνατο) έρχεται με το απίστευτο τιμόνι της και το πολυσηζυτεμένο (και κακώς κατ' εμέ πρεξηγημένο) καλοζυγισμένο (ίσως καλύτερο και από της τριάρας) πλαίσιο (όχι ότι στο Golf δεν ήταν καλό- το αντίθετο μάλιστα, αλλά στην BMW και ειδικά στην 1 με το μικρό μεταξόνιο, αγγίζει το τέλειο) και στο Golf με την αστείρευτη δύναμη και κυρίως τη ΡΟΠΑΚΛΑ του.
                  Αν το Golf μάλιστα δεν εμφάνιζε εκείνους του δυσάρεστους κραδασμούς στον μπροστινό του άξονα κατά την επιτάχυνση με τέρμα γκάζι (πράγμα λογικό λόγω μπροστινής κίνησης και δύναμης) και σε κάποιες μικροανωμαλίες του οδοστώματος θα ήταν ΤΟ ολοκληρωμένο πακέτο (όπως βέβαια και η 120 αν είχε λίιιγο ροπή ακόμα)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Onyx πολύ σωστός!!!

                    Μπράβο!!!

                    Προσκυνώ...

                    MICZ +1

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Ο χρήστης pilotos έγραψε:
                      Το ακουσαμε και αυτο..
                      Συγκρινεται ενα supercar(120i) με το αυτοκινητο του λαου(Golf Gti)?
                      Που βαλατε το πρεστιζ?
                      Την βλαχογκλαμουρια?
                      Το ευκολο παρκαρισμα?(πρωτη μουρη στο καβουρι)
                      Ρε πλακα μας κανεις???
                      Παλι τους πρηζεις του αμοιρους φορουμιστες?
                      Και ναι ρε μαγκα μου εσυ το ειπες οτι η 130 εχει στησιμο 48/52 και οχι το φονικο 50/50..Θες να αρχισουμε να μιλαμε για τελειο στησιμο και να σου πεταω οχηματα στριφτερα και να δεις οτι δε κοροιδευουνε?
                      Παντα οπου υπαρχει η 'κινηση' ειναι και το βαρος
                      50/50 εχει το mr2 που ειναι κεντρομηχανο και θελει τον Schumi για να το πας γρηγορα..
                      Ημαρτον.Και φυσικα το Gti με ενα μπλοκε σε γαζωνει απο πανω κατω απο ΟΛΕΣ τις συνθηκες.(πιστα,αναβαση,καταβαση)
                      Εκτος απο την περατζαδα.-
                      Απο ροπη?
                      Απο Feeling?
                      Καμια επαφη.
                      Για να κανεις drift καμια πλατεια καλο ειναι αλλα και παλι με προσοχη,γιατι αν το παρακανεις σε βλεπω να κανεις τετακε σαν σβουρα..

                      Καλα οτι εθαψε την 147 που ειχε δε νσημαινει οτι πρεπει να του την πεσετε ολοι οι ιταλοι.

                      Επισης μην κοροιδευεις για υπεραυτοκινητα κλπ, γιατι εσυ και η δικτυακη παρεουλα σου εισαστε μακραν τα πιο κολημενα ατομα.

                      Αντε να βγει αυτο το ΜΙΤΟ να το αγορασεται και να κολατε αυτοκολητα 8C πανω κλπ...αν με πιανεις.

                      Στο φιναλε ο ανθρωπος εχει ενα καλοζυγισμενο πισωκινητο αμαξακι με 170 αλογακια και κανει τον χαβαλε του...επρεπε δλδ να παραμηνει στην φαμιλια της Αλφα ρομεο και να παρει μια 159,ε? Τωρα που σας προδωσε την πατησε,ε?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Στέλιο, ξεπεράσαμε το ένα θέμα, μη γυρισουμε τώρα σε άλλο!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ratanplan last edited by

                          Ενταξει τοτε αφηνουμε τους μουρλους του χωριου να προσβαλουν οποιον γουσταρουν και δεν μιλαμε για να μην φερουν και τους αλλους μουρλους και το κανουν κωλος το μαγαζι...οκ!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            joe-bar-team last edited by

                            σαν να ψιλοέχετε χασει τον ειρμό του τοπικ...

                            ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑ8ΑΡΑ ΤΙ 8Α ΓΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΕΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗ8ΟΥΝ 120 και GTI.

                            το έχουμε πει 1000 φορές, 1000 φορές καποιος... επιτηδες εκτροχιάζει το 8εμα αυτο και το παει στο all around 8εμα 120-GTI.

                            δεν μας ενδιαφέρει η ποιοτητα κυλησης
                            δεν μας ενδιαφέρει το ζυγισμα
                            δεν μας ενδιαφέρει η μουρη
                            δεν μας ενδιαφέρουν οι χώροι
                            δεν μας ενδιαφέρει η κατανάλωση
                            δεν μας ενδιαφέρει η αίσ8ηση κι ουτε η παραίσ8ηση
                            κλπ
                            κλπ

                            και ναι όλο αυτο ξεκινησε οταν εσύ νικος120 ειχες πει ΟΤΙ Η 120 ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟ GTI και μάλιστα τοτε ειχες φάει ουκ ολίγες μούτζες (8υμάμαι κι ο krus σου είχε ρίξει μια).

                            κανονικά αυτο το τοπικ δε 8α επρεπε καν να υπ'ηρχε ή να μην εφτανε πανω απο τη 1 σελιδα. δε γινεται να κάνεις κόντρα καροτσακι του σουπερμάρκετ με τηλεκατευ8υνομενο και να περιμενεις κι απάντηση ποιος 8α ειναι ο νικητής...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              ratanplan last edited by

                              Υπαρχει και κοσμιος τροπος να πεις σε καποιον οτι λεει μαλακια.

                              επισης συγκριση μεταξη 120 και γκολφ gti δεν υπαρχει σε στροφιλικια, σε ευθειες κλπ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxon_747 last edited by

                                Eπισης το topic αφορα 120i Vs Golf GTi. Δηλαδη, τι δυνατοτητες εχει το καθε αυτοκινητο σε ορεινο στροφιλικι, με τον ιδιο οδηγο...

                                Αλλιως το θεμα θα επρεπε να ειναι Nikos 120i Vs Kostas GTi...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  link20 last edited by

                                  κανονικά αυτο το τοπικ δε 8α επρεπε καν να υπ'ηρχε ή να μην εφτανε πανω απο τη 1 σελιδα. δε γινεται να κάνεις κόντρα καροτσακι του σουπερμάρκετ με τηλεκατευ8υνομενο και να περιμενεις κι απάντηση ποιος 8α ειναι ο νικητής...

                                  Φίλε μου εδώ γίνεται συζήτηση.Εσύ απλά κάνεις παράθεση των απόψεων σου ενώ ταυτόχρονα μηδενίζεις τις απόψεις των άλλων....Δεν νομίζω πως βοηθάει ιδιαίτερα.

                                  Γενικά πάντως συμφωνώ με τον Onyx.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mango last edited by

                                    Παντως οι ειρωνειες σε προσωπικο επιπεδο καθε αλλο παρα τιμουν τους γραφοντες των.
                                    Διαβασα αρκετες σελιδες και διαπιστωσα οτι ορισμενοι προκαλουν τον ΝΙΚΟ120i ειτε
                                    με προσβλητικες ειρωνειες ειτε καταμουτρα και ο ιδιος με αξιοζηλευτη υπομονη
                                    απανταει με επιχειρηματα και ευγενεια.
                                    Αυτο λεει κατι ευτυχως για ορισμενα μελη του φορουμ οχι μονο τον νικο αλλα και αλλους ειτε οδηγουν VW ειτε BMW!

                                    Και λεει επισης κατι για ορισμενα αλλα μελη του φορουμ.ειτε οδηγουν φιατ ειτε φεραρι(και δεν εννοω τον SV2 μην παρεξηγηθουμε)
                                    Ας σεβαστουμε καποια στιγμη το μεσο που εκθετουμε τις αποψεις μας γιατι ριχνοντας το
                                    στην προσωπικη επιθεση(οπως νομιζω οτι εχω κανει και ΕΓΩ στο παρελθον) διωχνουμε καποια ατομα απο το φορουμ χωρις να εχουμε το δικαιωμα.
                                    Γιατι δεν θα αρεσει σε κανεναν αν σταματησει να ασχολειται ο νικος και ο καθε νικος και μετατραπει το φορουμ σε chat room οπως γινεται σε τετοιες περιπτωσεις!Θα χαθει το ενδιαφερον του.
                                    Για παραδειγμα ενω ολοι κραζαμε τον gavriil1(και εγω ορισμενες φορες) τωρα λειπουν απο το φορουμ οι αποψεις του που καλες η κακες ειχαν καποια βαση και συζητιουνταν.
                                    Εγω θα παρακαλουσα να γινει μια προσπαθεια απο ολους να σταματησουν οι επιθεσεις σε προσωπικο επιπεδο.

                                    A! ξεχασα να πω οτι θεωρω οτι η αποψη του Onyx ειναι η βαση που πρεπει να στηριχθει καποιος πριν απαντησει στον τιτλο του τοπικ.
                                    Για μενα σε ορεινο στροφιλικι ενα GTI μπορει να ειναι μπροστα και απο τις περισσοτερες Gallardo που κυκλοφορουν στον κοσμο.
                                    Το ιδιο και μια 120.
                                    Θυμαμαι καποτε που ελεγαν σε καποιο βρεττανικο car η Evo οτι ενα απλο focus ST (το προηγουμενο με τα 170 αλογα) θα μπορουσε να ειναι ανετα σε ενα κλειστο κομματι απο τα περισσοτερα supercars του συγκριτικου και ειχε και την Gallardo μεσα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      micz last edited by

                                      Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:

                                      κανονικά αυτο το τοπικ δε 8α επρεπε καν να υπ'ηρχε ή να μην εφτανε πανω απο τη 1 σελιδα. δε γινεται να κάνεις κόντρα καροτσακι του σουπερμάρκετ με τηλεκατευ8υνομενο και να περιμενεις κι απάντηση ποιος 8α ειναι ο νικητής...

                                      Επειδή λοιπόν κάποιοι λένε ότι θέλουν μέσα από το πληκτρολόγιό τους για τους δικούς τους λόγους, αλλά και επειδή διαβάζουν και άλλοι και για να σταματήσει αυτή η φανατίλα (γιατί υπάρχουν και όρια υπομονής και όλοι δεν είμαστε λόγω χαρακτήρα και τόοοοοοοοσο υπομονετικοί με αυτά που διαβάζουμε), να ρωτήσω και γω κάτι?
                                      Φίλε μου, μπορεις να μας πεις ποιο είναι καροτσάκι και ποιο τηλεκατευθυνόμενο και να το τεκμηριώσεις?
                                      Πιστεύω θα έχει βαρύνουσα σημασία η άποψή σου μιας που προφανώς, όχι μόνο τα έχεις οδηγήσει αλλά και έχεις ζήσει μαζί τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, για να βγάζεις αυτά τα συμπεράσματα, τα οποία αφορίζουν μοντέλα, κινητήρες και την φιλοσοφία γύρω από την οποία κινείται η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.
                                      Για πες είμαι περίεργος...

                                      Οχι μην πεις, νομίζω παρεκτρέπεται η κουβέντα.
                                      (Moderator nass)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pilotos last edited by

                                        Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                        Το ακουσαμε και αυτο..
                                        Συγκρινεται ενα supercar(120i) με το αυτοκινητο του λαου(Golf Gti)?
                                        Που βαλατε το πρεστιζ?
                                        Την βλαχογκλαμουρια?
                                        Το ευκολο παρκαρισμα?(πρωτη μουρη στο καβουρι)
                                        Ρε πλακα μας κανεις???
                                        Παλι τους πρηζεις του αμοιρους φορουμιστες?
                                        Και ναι ρε μαγκα μου εσυ το ειπες οτι η 130 εχει στησιμο 48/52 και οχι το φονικο 50/50..Θες να αρχισουμε να μιλαμε για τελειο στησιμο και να σου πεταω οχηματα στριφτερα και να δεις οτι δε κοροιδευουνε?
                                        Παντα οπου υπαρχει η 'κινηση' ειναι και το βαρος
                                        50/50 εχει το mr2 που ειναι κεντρομηχανο και θελει τον Schumi για να το πας γρηγορα..
                                        Ημαρτον.Και φυσικα το Gti με ενα μπλοκε σε γαζωνει απο πανω κατω απο ΟΛΕΣ τις συνθηκες.(πιστα,αναβαση,καταβαση)
                                        Εκτος απο την περατζαδα.-
                                        Απο ροπη?
                                        Απο Feeling?
                                        Καμια επαφη.
                                        Για να κανεις drift καμια πλατεια καλο ειναι αλλα και παλι με προσοχη,γιατι αν το παρακανεις σε βλεπω να κανεις τετακε σαν σβουρα..

                                        Καλα οτι εθαψε την 147 που ειχε δε νσημαινει οτι πρεπει να του την πεσετε ολοι οι ιταλοι.

                                        Επισης μην κοροιδευεις για υπεραυτοκινητα κλπ, γιατι εσυ και η δικτυακη παρεουλα σου εισαστε μακραν τα πιο κολημενα ατομα.

                                        Αντε να βγει αυτο το ΜΙΤΟ να το αγορασεται και να κολατε αυτοκολητα 8C πανω κλπ...αν με πιανεις.

                                        Στο φιναλε ο ανθρωπος εχει ενα καλοζυγισμενο πισωκινητο αμαξακι με 170 αλογακια και κανει τον χαβαλε του...επρεπε δλδ να παραμηνει στην φαμιλια της Αλφα ρομεο και να παρει μια 159,ε? Τωρα που σας προδωσε την πατησε,ε?

                                        edit [kouk]
                                        Ποιος μιλησε για Alfa??
                                        Ποιο ειναι καλοζυγισμενο?Το 120i?Με το 50/50?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            micz last edited by

                                            Ο χρήστης MICZ έγραψε:

                                            Οχι μην πεις, νομίζω παρεκτρέπεται η κουβέντα.
                                            (Moderator nass)

                                            Nαι καλύτερα να μην απαντήσει [edit] mirage Νομίζω αυτό αρκεί

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr