Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    τι να αγορασω? bmw 1 ή golf gti
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. τι να αγορασω? bmw 1 ή golf gti
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 8 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    45
    186
    457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g60 last edited by

      Ετσι είναι,αμα πληρώνει ο μπαμπας βλέπουμε τον κόσμο αφ υψηλού.

      Να σας δω πως θα επιβιώστε.......σε επίπεδο χαρακτήρα πρώτα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        g60 last edited by

        Ο χρήστης Neos έγραψε:
        Καλά ξηγιέσαι Και φυσικά οποιοσδήποτε (με κάποια τρέλα για τα αμάξια, όπως εμείς εδώ μέσα δλδ) είχε τη δυνατότητα που είχες εσύ θα την εκμεταλλευόταν. ** Να έχεις όμως υπ'όψην ότι κάποιοι στην ηλικία σου δουλεύουμε ακόμα και για αυτά τα 50 ευρώ βενζίνης τη βδομάδα... αν και πιστεύω πως το καταλαβαίνεις έτσι κι αλλιώς. **

        Αυτό σε κάνει πάρα πολύ καλό,πίστεψέ με.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          neos last edited by

          Ο χρήστης G60 έγραψε:

          Αυτό σε κάνει πάρα πολύ καλό,πίστεψέ με.

          [off topic]
          Μακάρι να είναι έτσι, εγώ μόνο σαν ζόρι μπορώ να το δω αυτό τον καιρό
          [/off topic]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            michael-amott last edited by

            Καλα..μην το πατε και στο αλλο ακρο τωρα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cavallino last edited by

              Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

              Κατ'ρχάς, το overall feeling (=πάτημα, στήσιμο, τιμόνι, αίσθηση, θέση οδήγησης, ζύγισμα) είναι ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW). Από το δικό μου, μέχρι την Μ3 του Μάνου που ήμουν συνοδηγός, μέχρι την Μ5 του Τheo.

              Tι να πω τωρα...μετα θα λες οτι εχω κατι μαζι σου...

              To συμπέρασμα το έβγαλαν και οι οδηγοί των Μ3/5...ούτε αυτοί ξέρουν?

              Την άλλη φορά, έλα Μέγαρα.

              Σπύρο, στο ποστ μου ήταν απάντηση στο προηγούμενό σου.

              Εμ... σε αυτό το σημείο πιστεύω πρέπει να παρέμβω, δεν είχα δει το θρεντ στο σύνολό του αυτές τις μέρες. Νίκο, νομίζω παρανόησες κάτι από τη συζήτησή μας τότε στα Μέγαρα. Αυτό που σου είχα πει σε σύγκριση της 120i με την Μ3, είναι πως μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνητα έχεις την αίσθηση πως 'αναμφίβολα είσαι μέσα σε BMW' αφού εργονομικά παρουσιάζουν πολλές ομοιότητες, ενώ ο τρόπος που κάθεσαι στο αυτοκίνητο και νοιώθεις στο εσωτερικό του είναι πανομοιότυπος, πράγμα λογικό βεβαίως αφού έχουμε ακριβώς τα ίδια καθίσματα. Από κει και πέρα οι ομοιότητες μεταξύ των δύο αυτοκινήτων συνεχίζονται και στον οδηγικό τομέα, με την έννοια πως το οδηγικό στυλ που απαιτεί η 120 είναι παρόμοιο με αυτό που απαιτεί η Μ και σαφώς διαφορετικό από το στυλ που χρειάζεται οποιοδήποτε προσθιοκίνητο, για ευνόητους λόγους.
              Από κει και πέρα όμως, υπάρχει χάος. Και μάλιστα σε τομείς που παραθέτεις όπως ας πούμε πάτημα και στήσιμο, το χάος είναι... χαώδες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                joe-bar-team last edited by

                Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                Κατ'ρχάς, το overall feeling (=πάτημα, στήσιμο, τιμόνι, αίσθηση, θέση οδήγησης, ζύγισμα) είναι ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW). Από το δικό μου, μέχρι την Μ3 του Μάνου που ήμουν συνοδηγός, μέχρι την Μ5 του Τheo.

                Tι να πω τωρα...μετα θα λες οτι εχω κατι μαζι σου...

                To συμπέρασμα το έβγαλαν και οι οδηγοί των Μ3/5...ούτε αυτοί ξέρουν?

                Την άλλη φορά, έλα Μέγαρα.

                Σπύρο, στο ποστ μου ήταν απάντηση στο προηγούμενό σου.

                Εμ... σε αυτό το σημείο πιστεύω πρέπει να παρέμβω, δεν είχα δει το θρεντ στο σύνολό του αυτές τις μέρες. Νίκο, νομίζω παρανόησες κάτι από τη συζήτησή μας τότε στα Μέγαρα. Αυτό που σου είχα πει σε σύγκριση της 120i με την Μ3, είναι πως μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνητα έχεις την αίσθηση πως 'αναμφίβολα είσαι μέσα σε BMW' αφού εργονομικά παρουσιάζουν πολλές ομοιότητες, ενώ ο τρόπος που κάθεσαι στο αυτοκίνητο και νοιώθεις στο εσωτερικό του είναι πανομοιότυπος, πράγμα λογικό βεβαίως αφού έχουμε ακριβώς τα ίδια καθίσματα. Από κει και πέρα οι ομοιότητες μεταξύ των δύο αυτοκινήτων συνεχίζονται και στον οδηγικό τομέα, με την έννοια πως το οδηγικό στυλ που απαιτεί η 120 είναι παρόμοιο με αυτό που απαιτεί η Μ και σαφώς διαφορετικό από το στυλ που χρειάζεται οποιοδήποτε προσθιοκίνητο, για ευνόητους λόγους.
                Από κει και πέρα όμως, υπάρχει χάος. Και μάλιστα σε τομείς που παραθέτεις όπως ας πούμε πάτημα και στήσιμο, το χάος είναι... χαώδες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  link20 last edited by

                  Φίλε μου δεν νομίζω πως αν είχα την δυνατότητα θα έπαιρνα s3.Θα έπαιρνα σίγουρα κάποιο αμάξι παραπάνω απ'οτι δικαιούται ένας φοιτητης(πχ ένα golf gt απο vag) αλλά όχι s3.Ισως είναι δύσκολο να το πιστέψεις αλλά οκ...
                  Το θέμα ΔΕΝ είναι ομως τι αμάξι πήρες.Σορυ δηλαδή αυτό κατάλαβες??Με γειά σου με χαρά σου να πάρεις όποιο αμάξι μπορείς, δεν έχεις να δώσεις λογαριασμό σε κανένα,και μεταξύ μας καλά έκανες.Αντικειμενικά τώρα ποιος νέος δεν θα ήθελε να βγάλει γούστα με ένα αυτοκίνητο των
                  40-50Κ?
                  Ο λόγος για τον οποίο έγραψα είναι καθαρά για την οδική συμπεριφορά σου, οπως την περιγράφεις τουλάχιστον, και για την οποία φαίνεσαι να είσαι μάλλον περήφανος.
                  Προσωπική μου άποψη είναι πως είσαι Πααααααααρα πολύ ελαστικός με τον εαυτό σου.

                  Ελα μωρέ ενα κλιο σμπαριάλιασα αλλά δεν τρέχει και τίποτα.Με παράτησε η γκόμενα.
                  Ελα μωρε σε έναν μεθυσμένο έπεσα με 120 χ/ω αλλά τα πλήρωσε η ασφάλεια.
                  Αλλά εντάξει μωρέ δεν έχω κάνει άλλο σοβαρό ατύχημα.Δηλαδή στα πόσα σοβαρά ατυχήματα θα αρχίσεις να κάνεις αυτοκριτική??
                  Ειλικρινα δεν έχω ξαναδεί τόσο συνηδειτοποιημένα ΑΝΩΡΙΜΟ οδηγό.
                  Δεν ξέρω με ποια κριτήρια οι γονείς σου αποφάσισαν να σου πάρουν τέτοιο αυτοκίνητο τη στιγμή που έχεις δώσει τρανταχτά δείγματα πως δεν είσαι σε θέση να οδηγήσεις συνετά.

                  Λοιπόν επειδή το έκανα οφ τοπικ το θέμα θέλω να πω πως δεν είχα τέτοια πρόθεση.Αλλά δεν ειχα ξαναδεί κάτι τέτοιο......

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    αντε να μπαινουμε παλι στο θεμα μας και να επανελθω σε αυτο που ελεγα πριν απο καποιες δημοσιευσεις οτι δλδ μη κοιταμε τις Μ3 και να λεμε οτι εχει καποια σχεση ενα σχετικα 'ταπεινο' μοντελο με τα κορυφαια...και γω καποια φορα μου χα οδηγησει ενα παλιο Α6 καταλαβα οτι ημουν σε audi αλλα μεχρι εκει..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      Ο χρήστης link20 έγραψε:
                      Φίλε μου δεν νομίζω πως αν είχα την δυνατότητα θα έπαιρνα s3.Θα έπαιρνα σίγουρα κάποιο αμάξι παραπάνω απ'οτι δικαιούται ένας φοιτητης(πχ ένα golf gt απο vag) αλλά όχι s3.Ισως είναι δύσκολο να το πιστέψεις αλλά οκ...
                      Το θέμα ΔΕΝ είναι ομως τι αμάξι πήρες.Σορυ δηλαδή αυτό κατάλαβες??Με γειά σου με χαρά σου να πάρεις όποιο αμάξι μπορείς, δεν έχεις να δώσεις λογαριασμό σε κανένα,και μεταξύ μας καλά έκανες.Αντικειμενικά τώρα ποιος νέος δεν θα ήθελε να βγάλει γούστα με ένα αυτοκίνητο των
                      40-50Κ?
                      Ο λόγος για τον οποίο έγραψα είναι καθαρά για την οδική συμπεριφορά σου, οπως την περιγράφεις τουλάχιστον, και για την οποία φαίνεσαι να είσαι μάλλον περήφανος.
                      Προσωπική μου άποψη είναι πως είσαι Πααααααααρα πολύ ελαστικός με τον εαυτό σου.

                      Ελα μωρέ ενα κλιο σμπαριάλιασα αλλά δεν τρέχει και τίποτα.Με παράτησε η γκόμενα.
                      Ελα μωρε σε έναν μεθυσμένο έπεσα με 120 χ/ω αλλά τα πλήρωσε η ασφάλεια.
                      Αλλά εντάξει μωρέ δεν έχω κάνει άλλο σοβαρό ατύχημα.Δηλαδή στα πόσα σοβαρά ατυχήματα θα αρχίσεις να κάνεις αυτοκριτική??
                      Ειλικρινα δεν έχω ξαναδεί τόσο συνηδειτοποιημένα ΑΝΩΡΙΜΟ οδηγό.
                      Δεν ξέρω με ποια κριτήρια οι γονείς σου αποφάσισαν να σου πάρουν τέτοιο αυτοκίνητο τη στιγμή που έχεις δώσει τρανταχτά δείγματα πως δεν είσαι σε θέση να οδηγήσεις συνετά.

                      Λοιπόν επειδή το έκανα οφ τοπικ το θέμα θέλω να πω πως δεν είχα τέτοια πρόθεση.Αλλά δεν ειχα ξαναδεί κάτι τέτοιο......

                      δεν εχω χτυπησει ποτε κανεναν και ειδικα με πεζους και μηχανες ειμαι τραγικα προσεχτικος...κοιτω καθρεφτες βγαζω φλας ΠΑΝΤΑ και οτι κανω το κανω κυριως σε αδειους δρομους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                        αντε να μπαινουμε παλι στο θεμα μας και να επανελθω σε αυτο που ελεγα πριν απο καποιες δημοσιευσεις οτι δλδ μη κοιταμε τις Μ3 και να λεμε οτι εχει καποια σχεση ενα σχετικα 'ταπεινο' μοντελο με τα κορυφαια...και γω καποια φορα μου χα οδηγησει ενα παλιο Α6 καταλαβα οτι ημουν σε audi αλλα μεχρι εκει..

                        Το θέμα μας είναι βασικά γιατί να προτιμήσει το Golf από την 120 και το ανάποδο. Νομίζω οτι κάθε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει οτι η 120 δεν έχει καμιά σχέση με την M3 ούτε με την 130 ούτε με την 135 κλπ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:

                          αντε να μπαινουμε παλι στο θεμα μας και να επανελθω σε αυτο που ελεγα πριν απο καποιες δημοσιευσεις οτι δλδ μη κοιταμε τις Μ3 και να λεμε οτι εχει καποια σχεση ενα σχετικα 'ταπεινο' μοντελο με τα κορυφαια...και γω καποια φορα μου χα οδηγησει ενα παλιο Α6 καταλαβα οτι ημουν σε audi αλλα μεχρι εκει..

                          Το θέμα μας είναι βασικά γιατί να προτιμήσει το Golf από την 120 και το ανάποδο. Νομίζω οτι κάθε λογικός άνθρωπος καταλαβαίνει οτι η 120 δεν έχει καμιά σχέση με την M3 ούτε με την 130 ούτε με την 135 κλπ.

                          αυτο ειναι απαντηση σε κατι που χε πει ο νικος 120 για την αισθηση της 120...δε σημαινει πως με 120 παιρνεις μια μικρη Μ3...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Ναι το έγραψε και ένας ιδιοκτήτης Μ3 έχει γίνει πλέον σαφές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos last edited by

                              Ο χρήστης cavallino έγραψε:
                              Εμ... σε αυτό το σημείο πιστεύω πρέπει να παρέμβω, δεν είχα δει το θρεντ στο σύνολό του αυτές τις μέρες. Νίκο, νομίζω παρανόησες κάτι από τη συζήτησή μας τότε στα Μέγαρα. Αυτό που σου είχα πει σε σύγκριση της 120i με την Μ3, είναι πως μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνητα έχεις την αίσθηση πως 'αναμφίβολα είσαι μέσα σε BMW' αφού εργονομικά παρουσιάζουν πολλές ομοιότητες, ενώ ο τρόπος που κάθεσαι στο αυτοκίνητο και νοιώθεις στο εσωτερικό του είναι πανομοιότυπος, πράγμα λογικό βεβαίως αφού έχουμε ακριβώς τα ίδια καθίσματα. Από κει και πέρα οι ομοιότητες μεταξύ των δύο αυτοκινήτων συνεχίζονται και στον οδηγικό τομέα, με την έννοια πως το οδηγικό στυλ που απαιτεί η 120 είναι παρόμοιο με αυτό που απαιτεί η Μ και σαφώς διαφορετικό από το στυλ που χρειάζεται οποιοδήποτε προσθιοκίνητο, για ευνόητους λόγους.
                              Από κει και πέρα όμως, υπάρχει χάος. Και μάλιστα σε τομείς που παραθέτεις όπως ας πούμε πάτημα και στήσιμο, το χάος είναι... χαώδες.

                              OK gotcha!

                              Nikos @ YouTube

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης cavallino έγραψε:

                                Κατ'ρχάς, το overall feeling (=πάτημα, στήσιμο, τιμόνι, αίσθηση, θέση οδήγησης, ζύγισμα) είναι ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW). Από το δικό μου, μέχρι την Μ3 του Μάνου που ήμουν συνοδηγός, μέχρι την Μ5 του Τheo.

                                Tι να πω τωρα...μετα θα λες οτι εχω κατι μαζι σου...

                                To συμπέρασμα το έβγαλαν και οι οδηγοί των Μ3/5...ούτε αυτοί ξέρουν?

                                Την άλλη φορά, έλα Μέγαρα.

                                Σπύρο, στο ποστ μου ήταν απάντηση στο προηγούμενό σου.

                                Εμ... σε αυτό το σημείο πιστεύω πρέπει να παρέμβω, δεν είχα δει το θρεντ στο σύνολό του αυτές τις μέρες. Νίκο, νομίζω παρανόησες κάτι από τη συζήτησή μας τότε στα Μέγαρα. Αυτό που σου είχα πει σε σύγκριση της 120i με την Μ3, είναι πως μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνητα έχεις την αίσθηση πως 'αναμφίβολα είσαι μέσα σε BMW' αφού εργονομικά παρουσιάζουν πολλές ομοιότητες, ενώ ο τρόπος που κάθεσαι στο αυτοκίνητο και νοιώθεις στο εσωτερικό του είναι πανομοιότυπος, πράγμα λογικό βεβαίως αφού έχουμε ακριβώς τα ίδια καθίσματα. Από κει και πέρα οι ομοιότητες μεταξύ των δύο αυτοκινήτων συνεχίζονται και στον οδηγικό τομέα, με την έννοια πως το οδηγικό στυλ που απαιτεί η 120 είναι παρόμοιο με αυτό που απαιτεί η Μ και σαφώς διαφορετικό από το στυλ που χρειάζεται οποιοδήποτε προσθιοκίνητο, για ευνόητους λόγους.
                                Από κει και πέρα όμως, υπάρχει χάος. Και μάλιστα σε τομείς που παραθέτεις όπως ας πούμε πάτημα και στήσιμο, το χάος είναι... χαώδες.

                                μη γκρεμιζεις τα ονειρα του παιδιου ρε!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  Δεδομένου ότι το τόπικ έχει βιασθεί κατά -και- παρά φύσιν προ πολλού, θα μου επιτρέψετε κι εμένα να αυνανισθώ εδώ, χάριν παιδιάς. Είναι εξ άλλου γνωστό το πάθος μου για τα σοφτ πορνογραφικά κείμενα των 70s (κυρίως 'προγράμματα' και 'προσεχώς' πορνοταινιών) που έχουν χαράξει για πάντα την τρυφερή (τότε) ψυχή μου

                                  Λοιπόν, το παιδί να περιμένει την νέα Λάντσια Δέλτα. Θα είναι σπορτίβ και εκλεπτυσμένη Θα μαρτυρά έναν νέο ευαίσθητο... Θα σκορπά ένα ρίγος, μίαν συγκίνησι*

                                  Αν πάλι θέλει κάτι πιο κλασικό και ζωώδες, ας πάρει την αξεπέραστη 147
                                  Είναι κάτι που κάθε κορίτσι θα ήθελε να αποχτήση**

                                  Αν ο νέος είναι καλής οικογενείας και επαρκούς εγκυκλίας μορφώσεως, ας πάρει
                                  την Μπρέρα
                                  σε Σουπερλετζέρα (που θα πάει, θα βγει - σημαντικότερη είναι η ομοιοκαταληξία)

                                  • Γ' κλίση
                                    ** Υποτακτική (Αορίστου)
                                    Να διευκρινίσω ότι η αρχαιοπρεπής γραμματική είναι ουσιώδες συστατικό των ντροπαλών πορνογραφικών κειμένων των 70s.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Ωχ όλα τα 'χαμε να πλακώσουν οι αλφίστι μας έλειπε...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      drdino last edited by

                                      Έτοιμο είναι να πέσει...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        edit [Krusenstern]
                                        Είπαμε, να μην μεταφερθεί εδώ η κουβέντα από το θέμα που κλειδώθηκε.

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Τα προσωπικά σας με π.μ. παίδες. Δεν νομίζω ότι έχουν ιδιαίτερη σχέση με το θέμα.

                                          Ας προσπαθήσουμε να μείνουμε στο θέμα (δύσκολο πλέον). Τα off-topic θα σβήνονται πάραυτα και αν συνεχιστεί αυτό θα πέσει λουκέτο.

                                          [mod drdino]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            micz last edited by

                                            Καταλαβαίνω τους Mods ότι θέλουν να κρατήσουν κάποιο επίπεδο στο forum γι' αυτό και εγώ με τη σειρά μου παρακαλώ να μείνουμε on topic.
                                            Τουλάχιστον η αγάπη για την αυτοκίνηση είναι κοινή σε όλους μας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 8 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr