-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έκανα 700χμ, με γρήγορους ρυθμούς (170+ σε ευθείες και γρήγορα στις στροφές, προσπεράσματα κλπ) και κλιματισμό με 3/4 ρεζερβουάρ!!Σε όλα τα παραπάνω, (πρεστίζ, ποιότητα, οδηγική ευχαρίστηση και ασφάλεια, ειδικά στα 3 πρώτα) η 120i είναι μονόδρομος.
Δεν έχω καμία όρεξη να κριτικάρω την άποψή σου για το ποιο είναι καλύτερο αλλά μου έκανε εντύπωση αυτό που έγραψες οπότε ας το αναλύσουμε λίγο.
Η 120i έχει ρεζερβουάρ με χωρητικότητα περίπου 53 λίτρα. Τεχνικά για 3-πορτη και 5-πορτη
Εσύ λοιπόν με τα 3/4 του 53 που είναι 39,75 λίτρα έκανες 700 χιλιόμετρα, κατα συνέπεια ανά 100 χιλιόμετρα έκαψες 5,6 λίτρα.Η μικτή κατανάλωση που αναφέρει η BMW είναι 6,4 λίτρα ανά 100 χλμ...
Μάλλον κάτι δεν υπολογίζεις καλά ή δεν πήγαινες όπως λες...
Κατα τα άλλα το GTi είναι πιο γρήγορο και ικανό.
Πόσο μάλλον το 5-πορτο Edition 30 που κοστίζει όσο οι δύο από τις τρεις εκδόσεις της 5-πορτης 120i στον κατάλογο.
Σε αυτά τα χρήματα IMHO το GTi περνάει από επάνω από την 120i όπως και να το δεις.
230/5.500 έναντι 170/6.700
300/2.200-5.200 έναντι 210/4.250
225/40 R 18 έναντι 205/55 R 16
8.2 έναντι 6.4 στη μικτή κατανάλωσηΌχι ότι δεν η 120i δεν είναι καλή, δεν είναι η 130i όμως για να συγκρίνουμε παρόμοια πράγματα...
Αν φτάσουμε στα χρήματα της 130i όμως στην εξίσωση μπαίνει και το S3 και αλλάζει το θέμα...
Ωρες ωρες διαβαζοντας τα ποστ του νικου147 εεε.... σορρυ του νικου120 πιστευω οτι η 120 ειναι το καλυτερο αμαξι που εχει παραχθει ΠΟΤΕ...
Καιει οσο ενα σμαρτ
στριβει σαν εβο...
κανει ταξιδι σαν 7αρα...
εχει μουρη σαν lamborghini...ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ SUPERCAR....ουπς για την 120 μιλαμε...συγγνωμη με παρεσυρε ο νικολιος...
Όπως βλέπεις δεν είμαι ο μόνος που θεωρεί ότι ο ενθουσιασμός σου για το αυτοκίνητο σε έχει παρασύρει...
_
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
νομιζω υπαρχει θεμα αναμεσα σε μπιμερς και βαγγερς...και εχουν βγει πολλα και χρησιμα συμπερασματα...καλο ε?
ameeeeeeeee
Και το θέμα είναι να μην γίνει κι αυτό θέμα BMW εναντίον VAG ή καλύτερα VAG εναντίον όλων ε?
-
Eίμαι θιασώτης του σπορ χαρακτήρα που ευαγγελίζεται η BMW (δεν έχω αμάξι BMW, μόνον δύο 'πτυχία' ασφαλούς οδήγησης κι ένα πουλόβερ ) αλλά ο χαρακτήρας αυτός υπάρχει μόνον στα τρίλιτρα μοντέλα της και άνω. Και εκεί εν μέρει μόνον (πλήρως μόνον στα Μ), αφού τα μη-Μ είναι ενσυνειδήτως υποστροφικά στημένα και δεν έχουν ούτε ως προαιρετικό το μπλοκέ διαφορικό.
Τι να το κάνεις το ζύγισμα και την τιμονάρα, αν δεν μπορείς να τα εκμεταλλευθείς.Για τους έχοντες γευθεί τουρμπάτη ροπή VAG, μόνον ο τρίλιτρος εξακύλινδρος των 32 κιλών ροπής της BMW αρχίζει να έχει σημασία...
Πέραν αυτού, πραγματικά σπορ στημένο δυνατό πισωκίνητο θέλει 'άλλα χέρια' και δεν απευθύνεται στο ευρύ κοινό.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και το θέμα είναι να μην γίνει κι αυτό θέμα BMW εναντίον VAG ή καλύτερα VAG εναντίον όλων ε?Mα το θέμα είναι ΒΜW 120i vs VW Golf GTi (και πιθανόν Edition 30).
Aναγκαστικά είναι αντιπαράθεση δύο μοντέλων δύο εταιρειών.
Δεν φταίνε οι χρήστες όταν καλούνται να πουν τη γνώμη τους...
Ας ήταν Mazda 3 MPS vs BMW 120i για να αναφερόμαστε στις εν λόγω εταιρείες...+Ότι άλλο η αίσθηση και άλλο τα facts.
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Έκανα 700χμ, με γρήγορους ρυθμούς (170+ σε ευθείες και γρήγορα στις στροφές, προσπεράσματα κλπ) και κλιματισμό με 3/4 ρεζερβουάρ!!
Σε όλα τα παραπάνω, (πρεστίζ, ποιότητα, οδηγική ευχαρίστηση και ασφάλεια, ειδικά στα 3 πρώτα) η 120i είναι μονόδρομος.
Δεν έχω καμία όρεξη να κριτικάρω την άποψή σου για το ποιο είναι καλύτερο αλλά μου έκανε εντύπωση αυτό που έγραψες οπότε ας το αναλύσουμε λίγο.
Η 120i έχει ρεζερβουάρ με χωρητικότητα περίπου 53 λίτρα. Τεχνικά για 3-πορτη και 5-πορτη
Εσύ λοιπόν με τα 3/4 του 53 που είναι 39,75 λίτρα έκανες 700 χιλιόμετρα, κατα συνέπεια ανά 100 χιλιόμετρα έκαψες 5,6 λίτρα.Η μικτή κατανάλωση που αναφέρει η BMW είναι 6,4 λίτρα ανά 100 χλμ...
Μάλλον κάτι δεν υπολογίζεις καλά ή δεν πήγαινες όπως λες...
το είχαμε ξαναπιασει αυτο ακριβώς κ δεν είχαμε βγαλει νοημα ουτε τοτε,κυριολεκτικά ειχε μεινει με΄τεωρο το όλο 8εμα.μαλιστα ηταν περισσότερα απο 2-3 άτομα που αναρωτή8ηκαν πως 8α ήταν δυνατό ενα τετοιο πράμα αλλά μειναμε με την ορεξη...ειδικά οταν μιλάμε για 170άρες στην ε8νική κ σβέλτη οδήγηση πανω στα βουνά...
α! μαλλον δε 8α το ειχες δει τοτε γιατί δεν ειχε αναφερ8εί ουτε στο BMW forum ούτε στα περι κατανάλωσης...... (στις ΑΛΦΑ τα ελεγε,προσπα8ούσε να πεισει τους κατόχους των να ανοίξουν τα ματια τους...)
Ωρες ωρες διαβαζοντας τα ποστ του νικου147 εεε.... σορρυ του νικου120 πιστευω οτι η 120 ειναι το καλυτερο αμαξι που εχει παραχθει ΠΟΤΕ...
Καιει οσο ενα σμαρτ
στριβει σαν εβο...
κανει ταξιδι σαν 7αρα...
εχει μουρη σαν lamborghini...ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ SUPERCAR....ουπς για την 120 μιλαμε...συγγνωμη με παρεσυρε ο νικολιος...
Όπως βλέπεις δεν είμαι ο μόνος που θεωρεί ότι ο ενθουσιασμός σου για το αυτοκίνητο σε έχει παρασύρει...
_
εγω στην απόξω??
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
νομιζω υπαρχει θεμα αναμεσα σε μπιμερς και βαγγερς...και εχουν βγει πολλα και χρησιμα συμπερασματα...καλο ε?
ameeeeeeeee
Και το θέμα είναι να μην γίνει κι αυτό θέμα BMW εναντίον VAG ή καλύτερα VAG εναντίον όλων ε?
Ε τι να κάνουμε,με την κατάθεση απόψεων αναγκαστικά και οι συγκρίσεις είναι αναποφευκτες.
Εχω λύση.......να μη μιλάμε
Σου έχω μια άλλη καλύτερη λύση...Να μείνετε στο θέμα του ανθρώπου που είναι η επιλογή αυτοκινήτου με βάση συγκεκριμένα κριτήρια που τα έχει θέσει ξεκάθαρα και να κόψετε τα προσωπικά σχόλια και επιθέσεις. Υπάρχει λύση φυσικά, αν συνεχίσετε στον ίδιο ρυθμό. mod mirage -
Εχω την εντύπωση ότι παραεκμεταλευεστε την ιδιότητα ως mods
Mπορείς να επισημάνεις συγκεκριμένα το ατόπημα?
Εννοια σου και το παληκάρι έβγαλε τα συμπεράσματά του. -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι πιο επικίνδυνο είναι ένα μπροστοκίνητο με 200 άλογα παρά ένα πισωκίνητο με 170. Το GTI είναι...γκάζι και μούτρα (όχι όπως στο OPC βεβαίως), στη πισωκίνητη 120i, απλά στρίβεις με το γκάζι στο πάτωμα.οφτοπικ, αλλα...
απο αυτα και μονο φαινεται οτι δεν εχεις οδηγησει κανενα απο τα 2 αυτοκινητα στο οριο, για να μην πω κανενα αυτοκινητο γενικα.
δεν ειναι κακο αυτο, μη με παρεξηγησεις, αλλα καλο ειναι να μην μετατρεπουμε 'προσωπικες εικασιες' σε γεγονοτα.
-
To θέμα διασπάστηκε, μπορείτε να συνεχίσετε την συζήτηση σας για το ποιός είναι πιο γρήγορος σε ορεινό στροφιλίκι στο viewtopic.php?f=15&t=31055.
-
Είμαι φίλος των BMW, ειδικά στη μέτα-Bangle εποχή. Αναφέρομαι όμως κατά κύριο λόγο στις Μ γιατί στα υπόλοιπα μοντέλα το υψηλό βάρος με τους σε γενικές γραμμές (εν Ελλάδι) ασθενικούς κινητήρους οδήγει συνήθως σε μια εντύπωση στο οδηγό 'το αυτοκίνητο θέλει αλλά δεν μπορεί' . Πιο απλά, όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω από κάποιο συνφορουμίτη, η 1 αρχίζει και αποκτά οδηγικό νόημα απο 1.30 και πάνω. Επειδή όμως από ότι έγραψες δεν έχεις και τις τρομέρες απαιτήσεις από άποψη επιδόσεων και επειδή ζούμε στην Ελλάδα (αυτό βέβαια δεν ξέρω αν είναι κακό ή καλό ! ) ίσως η 1 να έχει κάποιο νόημα υπό ορισμένη οπτική γωνία και θα εξηγηθώ ευθύς αμέσως...
Από άποψη πρεστίζ ΓΕΝΙΚΑ σαφώς το όνομα BMW είναι βαρύτερο στην ελληνική κοινωνία. Με αυτό το όνειρο μεγαλώνουν γενιές και γενιές. Το Γκολφ σε γενικές γραμμές 'Χάνει' σε αυτό τον τομέα αλλά το GTI έχει νομίζω ένα ειδικό βάρος και αυτός που ασχολείται έστω και λίγο με την αυτοκίνηση θα 'κοιτάξει' διαφορέτικά ενα GTI από την 1.20. Το θέμα είναι βέβαια αν σε ενδιαφέρει αυτός ο κάποιος! Αν σε ενδιαφέρει να σε ρωτήσουν τι οδηγείς σε ένα πάρτυ και να έχει (στα μέτρα των χατσμπακ) μια βαρύτητα η απάντηση τότε η 1.20 είναι το αυτοκίνητο σου. Επίσης θα εντυπωσιάζεται πιο εύκολα η χ φιλενάδα σου ('έχει BMW' θα απαντά στην κακεντρεχή ερώτηση της κολλητής της 'τι αμάξι έχει?'. Άντε τώρα να εξηγήσει στην κολλητή της 'Γκόλφ έχει αλλά μην το ακούς έτσι. Είναι αυτό που γουστάρει ο Κλάρκσον, με τα 200 άλογα κλπ κλπ' !!), όπως και οι μακρινοί συγγενείς σου γενικά από την επαρχία (είναι γνωστό ότι στο χ μέσο ελληνικό χωριό, 2 μάρκες αυτοκινήτων υφίστανται : BMW , Mercedes ! ) Και επειδή είναι πολύ δύσκολο να πει κάποιος ότι δεν κουβαλά μερικά εδραιωμένα χαρακτηριστικά της κοινωνίας που ζούμε σίγουρα θα αντλείς και περισσότερη ικανοποίηση βλέποντας το σηματάκι με την μπλέ έλικα στο τιμόνι !
Ομως πολλές φορές ξεχνάμε τι μάρκα είναι το αυτοκίνητο που οδηγούμε και νιώθουμε αυτά που έχει να μας δώσει. Αυτό δηλαδή που λέγεται οδηγική ευχαρίστηση.
Με την 1 σίγουρα μπορείς να 'πετάξεις' μερικές φορές κώλο και να αισθανθείς μερική ικανοποίηση (πάντοτε η ελεγχόμενη υπερστροφή είναι πηγή χαράς για τα αγοράκια και μερικές φορές ισχυρότερη από κάποιες άλλες !;-) θα κάνεις ήρεμα ταξίδια και αν διαλέξεις την άνετη ανάρτηση θα είναι και πιο ξεκούραστα από το GTI. Θα σου καίει σίγουρα λιγότερο (εκτός και αν πάρεις GTI και πηγαίνεις μέχρι 120-140 οπότε και εκεί θα πάρεις ένα άνετο 9.2 λτ/100 κμ οπότε είσαι μια χαρά. ) Το κοντό μεταξόνιο όμως με την έλλειψη μπλοκέ αλλά και την όχι και μεγάλη υπερπροσφορά αλόγων δεν προδιαθέτει για την κυριλέ, 'εκλεπτυσμένη', μεγάλης διάρκειας διασκέδαση αλλά για 'ένα στα γρήγορα' !
Με το GTI όμως θα κάνεις 'άλλα κόλπα', κυρίως οδηγικά . Μπορεί η μπροστινή κίνηση να μην προδιαθέτει για 'τρελλίτσες' αλλά πρέπει να είναι αν όχι το πιο τρελλιάρικο από τα πιο τρελλιάρικα προσθιοκίνητα που κυκλοφορούν. Με την άνετη αποσταθεροποίηση της ουράς κάνεις είσοδο στη στροφή με ελαφρύ ανάποδο και οι απέξω νομίζουν ότι οδηγείς πισωκίνητο Golf-σπέσιαλ παραγγελία ! (μια επαγγελματική γεύση από το ED30: http://youtube.com/watch?v=kKxCT1UK_sE' target='_blank' target='_blank' target='_blank )
Από άποψη κινητήρα δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης εκτός αν μιλάμε για τα κυβικά και μόνο. Τα μόνα αρνητικά του TFSI είναι ότι δεν ακούγεται πολύ το τούρμπο και η σκάστρα ! Αν δεν τον πιέσεις στα ταξίδια έγραψα παραπάνω τι κατανάλωση θα έχεις, αν τον πίεσεις μην ελπίζεις σε κάτι λιγότερο από 16-17 λίτρα και ακόμη περισσότερα αν έχεις άγριες διαθέσεις.
Από άποψη αμαξώματος σίγουρα Γκολφ έχει και η θεια μου από τον Ορχομένο και αυτό είναι ένα - από μια οπτική όπως και ένα - είναι ότι στις αρχές του 9 θα πατήσει τις ρόδες του και στην Ελλάδα το νέο Γκόλφ (το GTI λογικά προς τέλη 9 αρχές 10) αλλά και από την άλλη μεριά η 1 δεν είναι κανένα μπουμπουκάκι από άποψη ηλικίας (εκτός και αν μιλάς αποκλειστικά για την τριθυρη). Γενικά όμως το Γκολφ είναι προσεγμένο (κάποιοι μικροτριγμοί δεν λείπουν αλλά δεν είναι τραγική κατάσταση απλά μερικές φορές γίνεσαι περίεργος με την απόλυτη ησυχία), πίσω κάθονται άνετα 2 φυσιολογικοί άνθρωποι και με κάποιες παραχωρήσεις 3 (στην 1 προφανώς μόνο 2 Γιαπωνέζοι !).
Στο GTI θα πάρεις ένα πολύ όμορφο (οπτικά αλλά και οδηγικά) τιμόνι, ένα πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ καλά φρένα ( εκτός αν μπεις στη πίστα, οπότε τότε ΔΕΝ είναι καλά !! ). Επίσης θα πάρεις μια πολύ καλή θέση οδήγησης και πολύ καλά κρατήματα σε κάθε συνθήκη (το ESP εννοείται ότι το έχουμε ΟΝ και μόνο όταν είμαστε σίγουροι για διαδρομή-εαυτό μας το βγάζουμε εκτός. Αυτό βέβαια προφανώς ισχύει με όλα τα νέα αυτοκίνητα. 'Βάρκες' και μη ! ). Εν τέλει νομίζω ότι αυτά ψάχνει ένας οδηγός που τον ενδιαφέρει το αυτοκίνητο εκτός από την μεταφορά από το σημείο Α στο σημείο Β να του δίνει και κανά χαμόγελο που και που. Και επειδή ο Κλαρκσον τα λέει καλύτερα από μένα (χωρίς φυσικά να είναι και ευαγγέλιο, σε καμία περίπτωση) πάρε μία γεύση : http://youtube.com/watch?v=EGmKnmlMvPw' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank (...someone put the fun back inside...) Βέβαια καλό θα ήταν (αν 'γέρνεις' προς 1) να μην ψάξεις την κριτική του για την 1 γιατί την θεωρεί από τα μεγαλύτερα λάθη στην ιστορία της BMW (μάλλον θα διαφωνήσω μαζί του όταν βγάλουν ξανά την Μ1 !! )
Το DSG είναι πολύ πιο γρήγορο από το χειροκίνητο αλλά αν δεν είσαι πάνω από 40 μάλλον θα σου κακοφανεί γιατί όσο γρήγορο και να είναι παραμένει ένα αυτόματο κιβώτιο με ότι αυτό συνεπάγεται. Έχει και μια ηλιθιωδώς υψηλότατη τιμη (το χρεώνουν λες και αγοράζεις δύο κιβώτια για να βάλεις ένα στην αποθήκη!) και κάθε 80.000 ΚΜ θα θέλεις ένα 400+ ευρώ για τη συντήρηση του. Μπορεί να φαίνεται μακρινό το 80.000 ΚΜ σε ένα καινούριο αυτοκίνητο αλλά κάποτε τα ΚΜ αυτά θα γίνουν και τότε θα 'πονέσει' λίγο το 400+ !
Οπως ίσως θα κατάλαβες είμαι κάτοχος GTI (και μάλιστα μετά από πολύ ψάξιμο πριν από ένα χρόνο περίπου). Δεν είμαι βέβαια από αυτούς που εξυμνούν ότι κατέχουν και υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που με ενοχλούν ( πολύ υψηλή κατανάλωση με βαρύ πόδι (αλλά αυτό το κακό έχουν τα άλογα. Θέλουν τροφή!), ακριβά σέρβις (στο οποίο μάλλον είναι ισοπαλία με την 1 φαντάζομαι), κάποιοι τριγμοί (όχι από ταμπλό τόσο,αλλά από το πίσω κάθισμα), ασθενέστερη γκομενοπαγίδα (συγγνώμη από τις κυρίες του φόρουμ!) από την 1 ( σε συνάρτηση βέβαια με το τι επίπεδο απευθυνόμαστε. Π.χ. για τα Β.Π. μάλλον και τα δύο απορρίπτονται πάραυτα. Για μεσοαστικές καταστάσεις η 1 περνάει πιο εύκολα τις εξετάσεις! Αν σε ενδιαφέρει βέβαια αυτό! ) (αστειεύομαι), κάθε στενό και Γκολφ κάθε λεωφόρος και GTI όσον αφορά τη συχνότητα εμφάνισης του (αν και με τις 116 έχει αρχίσει και επαναλαμβάνεται η ιστορία με την πάλαι ποτέ 3.16 της δεκαετίας του 90), υψηλές τιμές σε κάποια εξτρά (και από την άλλη χαμηλές σε κάποια άλλα) αλλά αυτό μάλλον 'παίζει' και στην 1.
Συνοψίζοντας εμένα με συμφέρει να πάρεις την 1 γιατί θα κυκλοφορεί ένα λιγότερο GTI και έτσι δεν θα βαρεθώ να βλέπω το αυτοκίνητο μου! Αν όμως το 'λέει' ακόμη η καρδούλα σου και δεν έχεις 'μπλέξει' (με την καλή την έννοια !) ακόμη με συζύγους και παιδιά(αν και το 5θυρο GTI μπορεί να μην είναι τόσο όμορφο αλλά 'κάνει' και για μια τριμελή οικογένεια) πάρε το GTI να περάσεις όμορφα, ασφαλή, διασκεδαστικά και 'γρήγορα' τα χρόνια που θα το οδηγείς !
Οποιο από τα δύο και αν είναι βέβαια η επιλογή σου (κακό αυτοκίνητο δεν είναι κανένα από τα δύο και έτσι δεν πρόκειται να πάρεις κάτι 'σκάρτο' ούτως ή άλλως) εύχομαι με το καλό να το πάρεις και να είναι καλοτάξιδο !
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι πιο επικίνδυνο είναι ένα μπροστοκίνητο με 200 άλογα παρά ένα πισωκίνητο με 170. Το GTI είναι...γκάζι και μούτρα (όχι όπως στο OPC βεβαίως), στη πισωκίνητη 120i, απλά στρίβεις με το γκάζι στο πάτωμα.
οφτοπικ, αλλα...
απο αυτα και μονο φαινεται οτι δεν εχεις οδηγησει κανενα απο τα 2 αυτοκινητα στο οριο, για να μην πω κανενα αυτοκινητο γενικα.
δεν ειναι κακο αυτο, μη με παρεξηγησεις, αλλα καλο ειναι να μην μετατρεπουμε 'προσωπικες εικασιες' σε γεγονοτα.
Whatever, δε θεωρώ σωστό να κρίνεις άσκοπα κόσμο, αλλά ΟΚ, όπως νομίζεις.
Back to the topic...
-
Κατ'ρχάς, το overall feeling (=πάτημα, στήσιμο, τιμόνι, αίσθηση, θέση οδήγησης, ζύγισμα) είναι ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW). Από το δικό μου, μέχρι την Μ3 του Μάνου που ήμουν συνοδηγός, μέχρι την Μ5 του Τheo.
Tι να πω τωρα...μετα θα λες οτι εχω κατι μαζι σου...
-
μετα απο αυτά που διαβασα μου φαινεται θα πουλησω το ιμπρεζα να παρω 120...
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
μετα απο αυτά που διαβασα μου φαινεται θα πουλησω το ιμπρεζα να παρω 120...βαρε8ηκες να πίνεις τσαγακια ε??αργά η' γρηγορα 8α γινοταν κι αυτο
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι πιο επικίνδυνο είναι ένα μπροστοκίνητο με 200 άλογα παρά ένα πισωκίνητο με 170. Το GTI είναι...γκάζι και μούτρα (όχι όπως στο OPC βεβαίως), στη πισωκίνητη 120i, απλά στρίβεις με το γκάζι στο πάτωμα.
οφτοπικ, αλλα...
απο αυτα και μονο φαινεται οτι δεν εχεις οδηγησει κανενα απο τα 2 αυτοκινητα στο οριο, για να μην πω κανενα αυτοκινητο γενικα.
δεν ειναι κακο αυτο, μη με παρεξηγησεις, αλλα καλο ειναι να μην μετατρεπουμε 'προσωπικες εικασιες' σε γεγονοτα.
Whatever, δε θεωρώ σωστό να κρίνεις άσκοπα κόσμο, αλλά ΟΚ, όπως νομίζεις.
Back to the topic...
δεν σε κρινω, βγαζω συμπερασματα απο αυτα που γραφεις. Και αυτα που γραφεις, ΔΕΝ στεκουν.- Εγω φταιω γιαυτο?
το λινκ που παρεθεσες τι νοημα εχει?
-
αδιαφορω για τους χωρους, οσο για τις επιδοσεις σε σε κανενα αμαξι δεν θα πλησιασω κοντα στα οριά του, με ενδιαφερει η ιπποδυναμη μόνο για γρηγορες προσπεράσεις σε ταξίδια, οπότε και τα 170 άλογα της bmw και τα 200 του gti για μένα είναι υπεραρκετά.
Ενδιαφέρομαι για άνεση σε μακρινά ταξίδια (κάνω κάθε μήνα κοντα στα 3000 χιλ), η ασφάλεια, η οδηγική ευχαρίστιση, η ποιότητα και λιγάκι το πρεστιζ .Εγώ λοιπόν θα σου πρότεινα την 1.20 με βάση τα παραπάνω.
Αυτό γιατί ουσιαστικά έχεις ''ακυρώσει'' τα περισσότερα αρνητικά της, δηλαδή τους μικρους χώρους , αλλά και η ιπποδύναμη της σου αρκεί.
Προσωπικά διαφωνώ με όσα λέγονται εδω μέσα, οτι η 1 αποκτά νόημα στα 3.000 κυβικά ή οτι τα 170 άλογα για ένα μεσσαίο αμάξι είναι λίγα(και στους ελληνικούς δρόμους-καθρέπτες).
Το γκολφ είναι φοβερό αμαξάκι αλλά για εμένα δεν προσφέρει κάτι τρελά ιδιαίτερο οδηγικά.Τώρα τα περι αποσταθεροποίησης της ουρας κτλ που γράφει ο φίλος πάνω καλά είναι αλλά για πίστα...
Εαν λοιπόν δεν σε πειράζει η τραβηγμένη τιμολογιακη πολιτική της 1.20 ++ οσα έγραψες στο αρχικό σου ποστ τότε πιστευω πως σου ταιριάζει περισσότερο η 1.20.Αλλιώς πας για το γολφάκι. -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Κατ'ρχάς, το overall feeling (=πάτημα, στήσιμο, τιμόνι, αίσθηση, θέση οδήγησης, ζύγισμα) είναι ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW). Από το δικό μου, μέχρι την Μ3 του Μάνου που ήμουν συνοδηγός, μέχρι την Μ5 του Τheo.
Tι να πω τωρα...μετα θα λες οτι εχω κατι μαζι σου...
To συμπέρασμα το έβγαλαν και οι οδηγοί των Μ3/5...ούτε αυτοί ξέρουν?
Την άλλη φορά, έλα Μέγαρα.
Σπύρο, στο ποστ μου ήταν απάντηση στο προηγούμενό σου.
-
120!
εχει efficient dynamics! ΑΛΗΘΕΙΑ!!
τι κι αν η αγορα εχει ηδη αποφανθει για το ποιο ειναι καλυτερο!
δηλαδη αν με 6η, 170 αλογα ατμοσφαιρα σε ταξιδι δε χρειαζεται να κατεβασεις για προσπεραση, ενα τουρμπατο με 200 που στη συγκεκριμενη περιπτωση θα πηγαινει 'σβηστο', τι θα πρεπει να κανει, αραγε?
βρε τι αλλο θα διαβασουμε εδω περα...! -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Κατ'ρχάς, το overall feeling (=πάτημα, στήσιμο, τιμόνι, αίσθηση, θέση οδήγησης, ζύγισμα) είναι ίδιο σε όλα τα αυτοκίνητα (BMW). Από το δικό μου, μέχρι την Μ3 του Μάνου που ήμουν συνοδηγός, μέχρι την Μ5 του Τheo.
Tι να πω τωρα...μετα θα λες οτι εχω κατι μαζι σου...
To συμπέρασμα το έβγαλαν και οι οδηγοί των Μ3/5...ούτε αυτοί ξέρουν?
Την άλλη φορά, έλα Μέγαρα.
Σπύρο, στο ποστ μου ήταν απάντηση στο προηγούμενό σου.
δεν απανταει στο δικο μου ποστ!
εγω ειπα: 'Απο αυτα και μονο φαινεται οτι δεν εχεις οδηγησει κανενα απο τα 2 αυτοκινητα στο οριο, για να μην πω κανενα αυτοκινητο γενικα.
δεν ειναι κακο αυτο, μη με παρεξηγησεις, αλλα καλο ειναι να μην μετατρεπουμε 'προσωπικες εικασιες' σε γεγονοτα.'
το οποιο απαντουσε σε αυτο που ειπες: 'Ξέχασα επίσης να αναφέρω ότι πιο επικίνδυνο είναι ένα μπροστοκίνητο με 200 άλογα παρά ένα πισωκίνητο με 170. Το GTI είναι...γκάζι και μούτρα (όχι όπως στο OPC βεβαίως), στη πισωκίνητη 120i, απλά στρίβεις με το γκάζι στο πάτωμα.'
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
120!
εχει efficient dynamics! ΑΛΗΘΕΙΑ!!
τι κι αν η αγορα εχει ηδη αποφανθει για το ποιο ειναι καλυτερο!
δηλαδη αν με 6η, 170 αλογα ατμοσφαιρα σε ταξιδι δε χρειαζεται να κατεβασεις για προσπεραση, ενα τουρμπατο με 200 που στη συγκεκριμενη περιπτωση θα πηγαινει 'σβηστο', τι θα πρεπει να κανει, αραγε?
βρε τι αλλο θα διαβασουμε εδω περα...!Βλέπεις πουθενά να γράφεται ότι η 120i έχει καλύτερες επιδόσεις από το GTI?
Έχουμε πει 1000 φορές ότι είναι ξεκάθαρα καλύτερο το Golf λόγω του turbo.
Σπύρο...γιαυτό ακριβώς σου παρέθεσα την οδήγησή μου με την Μ5 το δικό μου και τη βόλτα με την Μ3. Ελπίζω τώρα να το κατάλαβες. Το GTI το είχα οδηγήσει αρκετές φορές εντός και εκτός Αττικής πέρσι όταν το κοίταζα.
τι να αγορασω? bmw 1 ή golf gti