-
hall of fame προβλεπεται το τόπικ αυτο
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μήπως αντί για GTI αφού θα κάνεις ταξίδια να σκεφτείς για Α3 1.8Τ με DSG; To GTI είναι αρκετά 'σκληρό' και ίσως κουράζει λίγο. Το A3 με καλύτερη ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης και πιο μαλακή ανάρτηση είναι ό,τι πρέπει για ταξίδια (στην μικρομεσαία κατηγορία πάντα) θα καίει και λιγότερο.
Διαφορετικά το GTI (ροπάρα)! Σειρά 1 θα κοιτούσα μόνο αν ήθελα αποκλειστικά η πίσω κίνηση και για Α,Β λόγους είχα απορρίψει το Rx-8.Σκληρό είναι το Edition 30. Όχι το απλό GTi, το οποίο ναι μεν έχει σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, ωστόσο συμπεριφέρεται πολύ καλά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος με ικανοποιητική απόσβεση (δεν μεταφέρονται κραδασμοί στους επιβάτες), ενώ σε ανοιχτό δρόμο το αισθάνεσαι πραγματικά 'βιδωμένο' στο δρόμο.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Από θόρυβο και άνεση θεωρώ ότι λόγω των run-flat ελαστικών η BMW δεν στέκεται τόσο καλά.Επέτρεψε με να διαφωνήσω σε αυτό. Από θόρυβο στην Εθνική με τη BMW δε καταλαβαίνεις τίποτα. Τα runflat είναι απλά σφιχτά, ειδικά με την Μ-ανάρτηση που έχει το δικό μου (Sport εξοπλισμός). Υπάρχει επιλογή για το πιο comfort setup βεβαίως με 16άρες και μαλακότερη ανάρτηση.
Από την άλλη η BMW υπερτερεί σε service (είναι βοήθα παναγιά στις τιμές αλλά ο ηλεκτρονικός ρουφιάνος σε στέλνει αν τον προσέξεις κάθε 40k για το δικό σου προφίλ) κάτι που τελικά συνεπάγεται ότι σε 4 χρόνια (με περίπου 40,000 το χρόνο) θα έχεις βρεθεί στο συνεργείο 4 αντί για 5 φορές.
Ακριβώς. Αναφορικά, λάδια μου γράφει σε 20Κ χμ, μπροστά τακάκια σε 50Κ χμ και πίσω σε 110Κ χμ. Service σε 25Κ χμ. Βλέπω να συμπληρώνω τον πρώτο χρόνο ΧΩΡΙΣ επίσκεψη για service.
Για να μην χαντακωθείς όμως πήγαινε και οδήγησε τα και τα δύο οχήματα. Μάλιστα απαίτησε να τα οδηγήσεις για ένα Σ/Κ ώστε να εκτιμήσεις και τα άλλα τους χαρακτηριστικά.
Το καλύτερο!
Προσφέρω βολτούλα Φάνη. Αν ενδιαφέρεσαι ΡΜ me.
-
GOLF GTI dsg για ταξιδια.
η '1' απλα δε μου καθεται, ειδικα με τα λεφτα που κοστιζει μολις αρχιζεις και προσθετεις καποια πραγματα απο τη λιστα εξοπλισμου.
αν θες πισωκινητο, RX-8 και παιρνεις και πολλα ρεστα (αλλο που θα τα δωσεις σταδιακα σε βενζινες).
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
VW GOLF GTI.
H 1.20 είναι μια 3άρα μαζεμένη από τον μόδιστρο του μάρκετινγκ (όπως και η 5άρα μια μεγάλη 3άρα κοκ) και το GOLF είναι ένα καθαρόαιμο χάτσμπακ.
Αυτό αποδικνύει την έλειψη τεχνογνωσίας στα χάτσμπακ αυτοκίνητα,μια κατηγορία που απαιτεί εξ ολοκλήρου νέο επανασχεδιασμό,τουλάχιστον στον τομέα της μηχανολογίας.
Είναι η πολλάπλή φορά που τρώνε τα μούτρα τους ΚΑΙ σε αυτή την κατηγορία.
Υπ όψιν ότι η πίσω κίνηση ειδικά σε τόσο μικρά σχετικά αμάξια στο όριο 'σκοτώνει'.Τέλος οι επιδόσεις (ειδικά σε επιτάχυνση) ανάμεσα σε δυό μοτέρ με ίδια ιπποδύναμη αλλά διαφορετική φιλοσοφία κατασκευής,στο τούρμπο είναι απλά......καταιγιστικές.
Η επιλογή δική σου
Μα τι λες??? ......
Σε ένα πόστ κατέθεσα την άποψή μου.
Σε 10 προσπαθείς να πείσειςΤο GOLF είναι αυτό που είναι......πρώτο στη θέση του ανταγωνισμού εδώ και + 3 δεκαετίες
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
? Την έχεις οδηγήσει?Οχι.
Στη ζωή μου έχω οδηγήσει μόνο zastava kai 412 variant(παρεπιπτόντως.......ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ CAR!!!)Θεωρώ ότι είναι τα ποιό άχρηστα υπερτημιμημένα αυτοκίνητα μαζί με τα SAAB/VOLVO κλπ.
Αν θες άνοιξε νέο θέμα να κάνουμε κουβέντα -
ναι, ναι ανοίξτε!
-
νομιζω υπαρχει θεμα αναμεσα σε μπιμερς και βαγγερς...και εχουν βγει πολλα και χρησιμα συμπερασματα...καλο ε?
-
εγώ παντως έχω μπερδευτει...
σε κλειστό στριφτερό (και καπως γλυστερό) κομματι, ποιό εινια πιο γρήγορο?
το BMW ή το GTI ?
μην απορείτε με τον προβληματισμό μου,πριν λιγο καιρό ειχα διαβάσει εδώ την ετυμηγορία,αλλά τωρα βλεπω να αλλάζουν τα πράματα.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΑ8ΕΙΣ
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
ναι, ναι ανοίξτε!
Mπα,δε θα δεις τέτοιο καλό.....
την έκαναν γαργάραΤώρα λογικές και πρακτικές τύπου αλφίστι....φοράω το κάθισμα και το αμάξι μου μιλάει και κάνω έρωτα.......είναι απλά να γελάς αν αυτά θεωρούν ότι είναι επιχειρήματα
-
όσο κουτί είναι Νικο120 το Γκολφ άλλο τόσο είναι και η σειρά 1, στα μάτια μου η 1 είναι ασχημότερη.
στον φίλο που ρωτά, GTi με DSG. Απόλαυση.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
εγώ παντως έχω μπερδευτει...σε κλειστό στριφτερό (και καπως γλυστερό) κομματι, ποιό εινια πιο γρήγορο?
το BMW ή το GTI ?
μην απορείτε με τον προβληματισμό μου,πριν λιγο καιρό ειχα διαβάσει εδώ την ετυμηγορία,αλλά τωρα βλεπω να αλλάζουν τα πράματα.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΑ8ΕΙΣ
Ξεκίνα με τον ποιό απλόπροβληματισμό.
Τι κάνει ένας βαυαρός με βροχή? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
εγώ παντως έχω μπερδευτει...
σε κλειστό στριφτερό (και καπως γλυστερό) κομματι, ποιό εινια πιο γρήγορο?
το BMW ή το GTI ?
μην απορείτε με τον προβληματισμό μου,πριν λιγο καιρό ειχα διαβάσει εδώ την ετυμηγορία,αλλά τωρα βλεπω να αλλάζουν τα πράματα.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΑ8ΕΙΣ
Ξεκίνα με τον ποιό απλόπροβληματισμό.
Τι κάνει ένας βαυαρός με βροχή?δλδ στο παράδειγμα που ανεφερα,το GTI ειναι μπροστά?
νταξει μονάχα εαν ειναι χεράς...
η' το αντι8ετο? εχω μπερδευτεί δεν ξερω τι να πιστεψω πλέον.μηπως να ακούσω τη δίψα μου?
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
εγώ παντως έχω μπερδευτει...
σε κλειστό στριφτερό (και καπως γλυστερό) κομματι, ποιό εινια πιο γρήγορο?
το BMW ή το GTI ?
μην απορείτε με τον προβληματισμό μου,πριν λιγο καιρό ειχα διαβάσει εδώ την ετυμηγορία,αλλά τωρα βλεπω να αλλάζουν τα πράματα.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΙΣΤΕΨΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΜΑ8ΕΙΣ
Ξεκίνα με τον ποιό απλόπροβληματισμό.
Τι κάνει ένας βαυαρός με βροχή?δλδ στο παράδειγμα που ανεφερα,το GTI ειναι μπροστά?
νταξει μονάχα εαν ειναι χεράς...
η' το αντι8ετο? εχω μπερδευτεί δεν ξερω τι να πιστεψω πλέον.μηπως να ακούσω τη δίψα μου?
Δεν ξέρω,εσύ έχεις τοπεπόνι εσύ και το μαχαίρι.
ΔΕΣ -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ξεκίνα με τον ποιό απλόπροβληματισμό.
Τι κάνει ένας βαυαρός με βροχή?δλδ στο παράδειγμα που ανεφερα,το GTI ειναι μπροστά?
νταξει μονάχα εαν ειναι χεράς...
η' το αντι8ετο? εχω μπερδευτεί δεν ξερω τι να πιστεψω πλέον.μηπως να ακούσω τη δίψα μου?[/quote]
Δεν ξέρω,εσύ έχεις τοπεπόνι εσύ και το μαχαίρι.
ΔΕΣ [/quote]ποιό εινια το πεπονι στη συγκεκριμένη περιπτωση κ ποιο το μαχαίρι?
δνε ξερω εχω μπερδευτει.
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
ποιό εινια το πεπονι στη συγκεκριμένη περιπτωση κ ποιο το μαχαίρι?
δνε ξερω εχω μπερδευτει.
Κάτσε να έρθει ο Νίκος με την 120i να σου απαντήσει,εγώ είμαι από χωριό
-
120i
-
Ωρες ωρες διαβαζοντας τα ποστ του νικου147 εεε.... σορρυ του νικου120 πιστευω οτι η 120 ειναι το καλυτερο αμαξι που εχει παραχθει ΠΟΤΕ...
Καιει οσο ενα σμαρτ
στριβει σαν εβο...
κανει ταξιδι σαν 7αρα...
εχει μουρη σαν lamborghini...ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ SUPERCAR....ουπς για την 120 μιλαμε...συγγνωμη με παρεσυρε ο νικολιος...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
νομιζω υπαρχει θεμα αναμεσα σε μπιμερς και βαγγερς...και εχουν βγει πολλα και χρησιμα συμπερασματα...καλο ε?ameeeeeeeee
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...απλά 6η και ανοίγει από παντού και άνετα! Δε θέλει κατεβάσματα. Η ροπή είναι εκπληκτική και το τράβηγμα με 6η τέλειο!
Εχω την μικρη υποψια οτι τα παραλες..
Νομιζω το θεμα ειναι πολυ απλο..αν θες κατι γρηγορο, παιρνεις το GTi.
Αν δε σε πειραζει να ειναι αργο, παιρνεις την 120!Στα υπολοιπα, ελαχιστοι θα καταλαβουν τις επιμερους διαφορες!
Και τα 2 αυτοκινητα ειναι καλα στημενα και με πολυ καλα συστηματα διευθυνσης!Οδηγησε τα και διαλεξε..ο καθενας θα σου πει πως το δικο του αμαξι ειναι το καλυτερο!
(αναμενομενο, αλλιως δεν θα το διαλεγε)
τι να αγορασω? bmw 1 ή golf gti