-
Οντως ωραίος ο αγωνας,με χορταστικο αριθμο συμμετοχων και με πολύ γρηγορη ειδική που μας χορτασε θεαμα.
Συγχαρητηρια σε όλους τους συμμετεχοντες.
-
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 0&start=15
Δυστυχως ξανα επικαιρο. Και δυστυχως θα ειναι συνεχεια εςπικαιρο το θεματακι (μας) οσο καποιοι δεν θελουν να καταλαβουν οτι δεν γινεται σπριντ με ΣΕΧ. Η μαλλον γινεται....αλλα πως γινεται. Και συμπληρωνω στα ποηγουμενα γραφομενα.........
ΘΕΑΤΕΣ
Θελουμε κανενα θεατουλη στους αγωνες? Σιγουρα θελουμε. Γιατι οι αγωνες δεν γινονται για μας και εμας. Για πληρωμα, μηχανικους και συγγενεις (5 τον αιθμό το max μαζι με πιθανες συμβιες νμιμες η ανομες). Ε, πως θα ερθει ο δυστυχης θεατης με Ελατεια να κλεινει στις 7 νυχτια-νυχτια και με τους θεατες να πρεπει να φυγουν απο Αθηνα 5 και καμποσο. Ποιος τρελαθηκε να παρει τα βουνα πρωι-πρωι με την ......δροσουλα! Σε εναντια περιπτωση. Τουλαχιστον με το δεδομενο του προσθετου regrouping περπατατε κοροιδαρες που δεν ηρθατε 'κανονικα' ολη την ανηφορα γιατι τα προσθετα διπλα τραπεζακια τα εχουμε βαλει στην ανηφόρα για να εκπαιδευσουμε τα πληρωματα. Και φυσικα δεν περναει car προς τα πανω αν δεν ειχε ερθει στις 6 και 6+30 το μαξιμουμ. Τοσο τραπεζακι ......Αμαν πια! Ουτε τρειλερ του 'Τραπεζακια εξω' να γυριζαμε Μαρτιατικα.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
Θα ειναι λεει 85 μειον 4 που δεν ηρθαν μειον 3 που κοπηκαν, υπολοιποι 78, επι 2 λεπτα = 156 λεπτα της ωρας. Και ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 25 λεπτα = 3 ωρες ανα σκελος. Αρα οι ερμοι και δυστυχεις ελαχιστοι θεατες, μαζί με τους φωτογραφους και βιντεογραφους και λοιπους θιασωτες προλαβαινουν να πανε διακοσια μετρα δεξια η αριστερα να μην βλεπουν τα ιδια επι 9 ωρες, να κανουν την επαγγελματικη τους δουλεια ανετα (καπως). Αμ δε!! Δεν θα γινοταν οτι προβλεψαμε (στα γραφομενα μας), η οτι εγινε και στην Κορινθο. Βγηκε ατυχα Κατσιμης (και αργοτερα Αυγερης) και με την εξοδο Κατσιμη αρχισε το σωου. Δεν θα σχολιασουμε το σωου των 100.000.000!! (οσοι ηταν εκει γυρω καταλαβαινουν τι λεμε........). Σχολιαζουμε οτι η 'κοιλια' των 40-50 λεπτων και εδω οπως και στην Κορινθο εβαλε εκτος απο 3 αυτοκινητα τα υπολοιπα 15 με αποτελεσμα α΄ γυρου το ιδιο (το χειροτερο του τριτου) και αυτο μπορουσε να διαμορφωσει πολλα πραγματα. Καπακωσε το α΄ σκελος με το δευτερο και με το τριτο χωρις ουραγό ανα σκελος, χωρις πλοηγο ανα σκελος και χωρίς στοιχειωδες κενό. Σε μία ειδικη πασιγνωστα ατελεσφορη απο κοπανες. Κανατε το λαθος και ηρθατε (θεατες) στον αγωνα. Θα πεθανετε αυτου μεχρι το βραδυ!. Πρεπει να βγουν εφημεριδες και περιοδικα, καναλια να παιξουν σαν ειδηση τον αγωνα και εικονα απ αυτον? Τιποτα απολυτως γιατι ολοι ειναι κλεισμενοι μεσα. Και τα ΜΜΕ και ο ..........Θεός ακομα! Μήπως και αν δεν μαθευτει οτι εγινε αγωνας στην Ελατεια......τρεχει τιποτα? Δεν θα συνεχισω αλλο γιατι καποιοι καλοπιστοι θα πουν οτι θιχτηκαν τα συμφεροντα μας. Ναι, σιγουρα θιχτηκε η ενημερωση που κανουμε στο κοινο, ειτε το θελετε και σας αρεσει ειτε οχι. Τι να κανουμε. Τουλαχιστον μην γκρινιαζετε οσοι ενδιαφερεστε για καποιους θεατες στα βουνα. Το ΣΕΧ στα σπριντ και οσα απορρεουν απο αυτο θα διωξουν και τους τελευταιους απο τα βουνα.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ (ξανα)
ΖΗΤΩ ΤΟ ΣΕΧ! -
Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
Θα ειναι λεει 85 μειον 4 που δεν ηρθαν μειον 3 που κοπηκαν, υπολοιποι 78, επι 2 λεπτα = 156 λεπτα της ωραςΑυτό είναι το (ευχάριστο) πρόβλημα, 2,5 ώρες ανά σκέλος λόγω των 80 συμμετοχών (τις θέλουμε, όχι ?)
Και 3 σκέλη λόγω της (σωστής ΙΜΗΟ) αλλαγής σε μοντέλο 'Rally Ronde' (3 περάσματα, κρατάμε τα 2 καλύτερα).
Αρα 7,5 ώρες άρα και στις 10 να άρχιζε, πάλι μαραθώνιος θα ήταν.
Η μόνη εναλλακτική θα ήταν να ανοίξει ο δρόμος μεταξύ των σκελών ή να υπάρχουν περισσότερες κοπάνες. Το πρώτο δύσκολο λόγω των 7,5 ωρών. Το δεύτερο, επιλογή του οργανωτή...
Μέχρι στιγμής δεν έχω καταλάβει που κολλάει το ΣΕΧ... (εκτός από τα μικρότερα έξοδα των οργανωτών)
-
Καλα το ειπα λοιπον. Οταν εχουμε λιγες συμμετοχες γκρινιαζουμε. Οταν εχουμε πολλες παλι γκρινιαζουμε!
Οντως οι κοιλιες ηταν μεγαλες, προς χαριν των πολλων συμμετοχων βεβαια. Ισως το 'μοντελλο Καραντανα' (Σαββατο μια, Κυριακη 2 ) ναναι πιο ευχαριστο.
Παρ ολο που ξεκινουσα Νο 2 δεν με χαλασε καθολου το οτι δεν υπηρχε πλοηγος κ.λ.π. για καθε σκελος.
Ουτε το ΣΕΧ με χαλασε. Ας μαθαινουν και τα καινουργια παιδια.
Αυτο που με χαλασε ηταν οτι δεν υπηρχαν 1-2 λεωφορειακια-ταξι-φορτηγακια ν ανεβοκατεβαζουν τον κοσμο στις ανηφορες. Απλο και φτηνο, αφου βοηθουσε κι ο Δημος Ελατειας.
Κακα τα ψεμματα, η φαντασια και το μερακι μας λειπει για να δωσουμε τονο, χρωμα, ενδιαφερον. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
...........λόγω των 80 συμμετοχών (τις θέλουμε, όχι ?)..........Ωπα Νασο! Εμεις διδαξαμε οτι ΘΕΛΟΥΜΕ οσους περισσοτερους αγωνιζομενους στον αγωνα που διοργανωνει μια λεσχη. Και τους ανεβασαμε στο βουνο η τους κατεβασαμε αγωνιστικα στην πεδιαδα. Στα 'πεθαμενα' μεχρι τοτε σπριντ. Οχι σε αγωνες πολυτελειας (ραλλυ, αναβασεις κ.λπ.). Να χαρουν και να απολαυσουν τον αγωνα. Να χαρουμε και εμεις που μπορουμε (διοργανωτικα) να τους δωσουμε το καλλυτερο. Απο εκει και περα ομως αφουγκρασου τις ψαλμωδιες που επεφταν προχθες(ακουγοντα ακομα) απο αυτους που εμειναν στο 1ο σκελος στα πρωτα χιλιομετρα, η στο 2ο σε καποια 'ψηλα' χιλιομετρα και χρειαστηκε να περπατησουν μεχρι την αφετηρια. Μην μου πεις οτι επρεπε να μεινουν μεχρι τις 5 το απογευμα και να περιμενουν να τελειωσει ο αγωνας..........
...........Η μόνη εναλλακτική θα ήταν να ανοίξει ο δρόμος μεταξύ των σκελών.........
Αυτο νομιζω οτι λεω παραπανω εμμεσως πλην σαφως. Ομως εγινε οτι ειχαμε προβλεψει (δεν ανοιξε) και επαναληφθηκε το ιδιο με την Κορινθο. Δεν φταιει το ΣΕΧ που πρεπει να μπει καποιος σε προσδιορισμενη ωρα, οποτε δεν κουνιεται μυγα? Οσο αναφορα για τα πουλμαν/ταξι η φορτηγακια που λεει ο καλος μου γιατρος τι θα εκαναν αυτα τα οχηματα αφου δεν υπηρχε κενο ουτε δευτερολεπτο. Παλι θα τους ανεβαζαν τους θεατες (οσοι ηταν να ερθουν το τελευταιο που σκεφτηκαν ηταν τα πουλμανακια η τα φορτηγακια γιατι εδω δεν ειναι αναβαση) στις 7 το μαξιμουμ, αντε 7 και 15. Τι αλλαζε απο την πρωινη γερμανικη εγερση των πεντε? Τιποτα.....!
-
Οποτε Γιαννο τι κανουμε? Με την πειρα σου δωσε μας μια λυση που να ικανοποιει συμμετεχοντες, θεατες και συναγωνισμο.
Εχουμε ηδη 2 δειγματα απο την 'νεα γενια' σπριντ. Τι ειναι αυτο που θα τα εκανε καλυτερα? Παντα με την προυποθεση οτι προσδοκουμε ολο και πιο πολλες συμμετοχες.
Χρ. -
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
Οποτε Γιαννο τι κανουμε? Με την πειρα σου δωσε μας μια λυση που να ικανοποιει συμμετεχοντες, θεατες και συναγωνισμο.
Εχουμε ηδη 2 δειγματα απο την 'νεα γενια' σπριντ. Τι ειναι αυτο που θα τα εκανε καλυτερα? Παντα με την προυποθεση οτι προσδοκουμε ολο και πιο πολλες συμμετοχες.
Χρ.Γιατρε μου, φιλε Χρηστο. Πραγματι εχουμε 2 δειγματα της νεας γενιας σπριντ (ποιας γενιας?) αυτης με τα ΣΕΧ? Τι θα τα εκανε καλυτερα? Παντως οχι η εφαρμογη του ΣΕΧ! Θα δεις στην πραξη οτι το προβλημα θα συνεχιστει και στους επομενους αγωνες. Οι σπριντακηδες δεν ειναι λεφταδες γιατρε. Αυτο δεν 'φωτογραφιζει' και δεν υπονοει ΤΙΠΟΤΑ. Ομως αυτοι (σχεδον οι ιδιοι) κανανε σπριντ (σχεδον τυπωποιημενα), τα ηξεραν εδειναν αγωνιστικο ρομαντικο παρόν και περναγαν ενα καλο και ομορφο αγωνιστικο σαββατοκυριακο. Και ξαφνικα με ΣΕΧ και αυξηση χιλιομετρων παει περιπατο το Σπαθοβουνι, ο Ελικωνας, η Αλυκοπετρα, οι Φυτειες στο Αγρινιο κ.λπ. κ.λπ. και προκυπτουν νεες ειδικες αναγκαστικα 10+ χιλιομετρα και πρεπει να πανε να κανουν δοκιμες και αλλα σαββατοκυριακα η να μην πανε καθολου γιατι εχουν και δουλειες που πρεπει να ζησουν. Και θα σταματησω εδω γιατι το θεμα ειναι μεγαλο και θα δειξει ποιο πολυ εν ευθετω χρονο, λεγοντας οτι τουλαχιστον εμεις θα δεις τι θα κανουμε τον Μαιο στον Παρνασσό (και ξερεις πολυ καλα οτι εκει μπαινουν οι πηχες στα υψη και στον αριθμο συμμετεχοντων καθε χρονο). Οσο για τον επομενο συνφορουμιστα που εβαλε φωτο τον Μαλεβιτη στις σκονες και τις φωτιες Κλουβατου-Βλαχογενη που περπατησαν τοσα χιλιομετρα ξεχασε να μνημονευσει και ποιος ηθελε να βαλει καθετα το αυτοκινητο του στον δρομο και για ποιο λογο για να επαναληφθουν σκηνες απειρου καλους Πιτιτσας και περισυνης Σπαρτης. Τι κανουν αυτα τα.......γαντια και οι.....σκελεες!!
-
καλησπέρα.παρακολούθησα κι εγώ τον αγώνα , έχοντας κλειστεί απο τις 7 το πρωι για να κάτσω σε ένα καλό σημείο.τελικά μπόρεσα να φύγω στις 5 το απόγεμα...έκλεισα δηλαδή ενα 10ωρο μέσα στον ήλιο και την σκόνη.προσωπικά το καταευχαριστήθηκα γιατί είχε αξιόλογες συμμετοχές και όμορφα περάσματα αλλα είμαι σίγουρος οτι εάν έπερνα μαζί μου έναν φίλο που δεν είναι σκληροπυρινικός θεατής , θα τον έκανα σίγουρα να μισίσει του αγώνες ράλι , και να δώσει αρνητικότατη εικόνα και σε άλλους 10 φίλους του...
οπότε δεν κάνουμε τίποτα γιατί έτσι ούτε κοσμο θα έχουν οι ειδικές , ούτε τα περιοδικά θα ασχοληθούνε , ουτε η τηλεόραση θα δείξει τιποτα ουτε οι χορηγοι θα έρθουν και μαζί τους ούτε πολλοί και καλοί οδηγοί που έχουν αποδείξει την αξία τους και κάθονται εκτός , επειδή δεν βρίσκουν χορηγό...έτσι δεν πρόκυτε να δούμε ποτέ πραγματικά γρήγορα και οριακά περάσματα.
απο την μεριά του θεατή και χωρίς να λάβω υπόψιν την ασφάλεια και τις διοργανωτικές δυσκολείες θα ήθελα τα αυτοκίνητα να περνάνε απο μπροστά μου αν 30 sec.έτσι θα έβλεπα 240 περάσματα σε 3 ώρες και το θέαμα θα ήταν πολύ περισσότερο.
θα ήθελα να ακούσω πώς μπορεί να γίνει αυτό και τουλάχιστον αν γίνετε να περνάνε ανα λεπτό...
-
Ο χρήστης karapetsanosj έγραψε:
Οσο για τον επομενο συνφορουμιστα που εβαλε φωτο τον Μαλεβιτη στις σκονες και τις φωτιες Κλουβατου-Βλαχογενη που περπατησαν τοσα χιλιομετρα ξεχασε να μνημονευσει και ποιος ηθελε να βαλει καθετα το αυτοκινητο του στον δρομο και για ποιο λογο για να επαναληφθουν σκηνες απειρου καλους Πιτιτσας και περισυνης Σπαρτης. Τι κανουν αυτα τα.......γαντια και οι.....σκελεες!!Και γιατί θα'πρεπε να τον ξερω και να τον μνημονευσω κι'όλας;
-
καλο τερματισμο παιδια και καλη επιστροφη σε ολους
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
........οπότε δεν κάνουμε τίποτα γιατί έτσι ούτε κοσμο θα έχουν οι ειδικές , ούτε τα περιοδικά θα ασχοληθούνε , ουτε η τηλεόραση θα δείξει τιποτα ουτε οι χορηγοι θα έρθουν και μαζί τους ούτε πολλοί και καλοί οδηγοί που έχουν αποδείξει την αξία τους και κάθονται εκτός , επειδή δεν βρίσκουν χορηγό...έτσι δεν πρόκυτε να δούμε ποτέ πραγματικά γρήγορα και οριακά περάσματα....Μπραβο Διονυση (εσυ δεν εισαι?). Επιασες τα 'γραφομενα' καθ ολοκληρία. Αλλα ειπαμε. Γιατι ενδιαφερεται κανενας αν θα μπουν πουθενα φωτο αν θα παιξει σε δελτίο ειδησεων βιντεακι το βραδυ που ειναι επικαιρος ακομα ο αγωνας? Να τελειωνουμε και ψυχη βαθεια!
........απο την μεριά του θεατή και χωρίς να λάβω υπόψιν την ασφάλεια και τις διοργανωτικές δυσκολείες θα ήθελα τα αυτοκίνητα να περνάνε απο μπροστά μου αν 30 sec.έτσι θα έβλεπα 240 περάσματα σε 3 ώρες και το θέαμα θα ήταν πολύ περισσότερο.
θα ήθελα να ακούσω πώς μπορεί να γίνει αυτό και τουλάχιστον αν γίνετε να περνάνε ανα λεπτό...Αυτο φίλε δεν γινεται. Δεν ειναι αναβαση με 3000 μετρα ειδικη. Εδω γινοντουσαν σπριντ με 5 χιλιομετρα επαρκη διαδρομη Χ 2 ( αλλο οι 'τρελλοι' στον Παρνασσό που βαζουνε 15 Χ 2 σε ανεβοκατεβασμα και το πιστολι στο κεφαλι), και τωρα γινανε ολα απο φετος πανω απο 10 χιλ. Χ 2 φορες. Με την φλαταδουρα της Ελατειας κανανε 8 λεπτα την συνολικη διαδρομη ανα διλεπτο αναχωρισης. Και ειχε μεσα στην διαδρομη 4 αγωνιστικα. Καλο νουμερο και ελεγχομενο. Αν εφευγαν ανα 30 δευτερα θα ειχε μεσα 16 αυτοκινητα . Φανταζεσαι να γινοταν το τσαφ Κατσιμη με 16 μεσα? Στους χωματινους αγωνες και τα σπριντ τα χωμάτινα το διλεπτο ειναι δεδομενο βασει κανονισμου ραλλυ και αν δεις και την περιπτωση σχολίου για τον Μαλεβιτη ( με διλεπτο) σκεψου τους χωρίς αυτό μεσα στην σκονη του προηγουμενου. Και μην φερεις παραδειγμα το ......Ακροπολις. Εκει ειναι αλλιως. Στα ασφαλτινα σπριντ παρα ταυτα το απο περισυ εφαρμοζομενο διλεπτο δεν ειναι οτι ποιο εξυπνο οταν εχεις 15αρα ειδικη Χ 2 και φυσικα απο 80 συμμετοχες και τον ανηφορο. Κανε υπολογισμους και θα καταλαβεις. Και για επωδο: Κανε υπολογισμους τι ωρα πρεπει να ξεκινησουμε στην Αμφίκλεια (Παρνασσό) με το ΣΕΧ (τι νεα εφαρμογη) για να τελειωσουμε καποια στιγμη να κανουμε απονομη οπως πρεπει και να φορτωσουν οι τιμωντες με την παρουσια τους απο παντου την λεσχη τα τρειλερ για να φυγουν. Η νυχτα θα ειναι μακρια και........επικινδυνη. Καταλαβες γιατι δεν γινεται το 30δευτερολεπτο φιλε αλλα και το διλεπτο ομως ποσο μεγαλη ιδεα ειναι στην αποφαση εφαρμογης της των ασφαλτινων σπριντ? Ιδεαρα....!
-
Ο χρήστης malsot έγραψε:
Πολύ καλές οι εντυπώσεις από τον αγώνα. Πολλές καλές και αξιολογες συμμετοχές.... Αξιοσημείωτες αυτές των Υφαντή και Γαζετά στα 2λιτρα, η πρώτη πεντάδα στα 1600 με ιδιαίτερη μνεια στους Παντιέρα και Κλειάσιο με τον 2ο να κάνει τρελό χρόνο στο 3ο σκέλος με πισωκίνητο 20ετίας και τέλος στον Αναγνωστάκο που βρισκει τον παλίο πολύ καλό του εαυτό. Τέλος εντύπωση μου έκαναν οι Μαγιάφης με το Grand Cherokee που ένας θεός ξέρει πως το κουμαντάρει αυτό το 'πράμα' με την άπλετη δύναμη,η Μακρή που συνεχίζει τις καλές εμφανίσεις της,ο Καβαλάκης Jr που με ένα 206 πρώην cup 80 ίππων έριξε σε παλιότερους και δυνατότερους συνδιασμούς και η νέα εμφάνιση γυναίκας οδηγού στους αγώνες αυτοκινήτου ,Λάσδα .
Μελανό σημείο κατά την άποψη μου από την οργάνωση,το γεγονός ότι δεν μεσολάβησε από σκέλος σε σκέλος ούτε ουραγός,ούτε πλοηγός με απότέλεσμα πληρώματα που αργούσαν λόγω προβλήματος στην ειδική να έχουν το δικαίωμα λόγω του καρνέ που είχε ιδανικό χρόνο 2 ώρες,να μπορούν να εμφανιστούν στο κοντρολ του τερματισμού ανάμεσα στα αυτοκίνητα που πραγματοποιούσαν το επόμενο σκέλος!!!!!!!!!
Συγχαρητήρια σε όσουσ τερμάτισαν και γρήγορη επιστροφή στους Κατσίμη-Αγγελόπουλο.kai apo mena therma sugxaritiria ston kleiasio gia ton katapliktiko toy xrono!!!!
-
Εγώ ακόμα να καταλάβω ποιό είναι το πρόβλημα του ΣΕΧ σε όλα αυτά Πραγματικά δεν βλέπω κανένα πρόβλημα, ίσα-ίσα που νοικοκυρεύει το όλο πράγμα.
Αντίθετα, το service park μάλλον δυσκολεύει τους οργανωτές χωρίς να προσθέτει κάτι...
Και, πέραν των απόλυτα λογικών προτάσεων για διευκόλυνση των θεατών ((α) μεταφορά με πούλμαν (β) κοπάνες (γ) άνοιγμα της διαδρομής μεταξύ σκελών), που βέβαια κάθε μία τους έχει τα δικά της προβληματάκια (πχ. το (α) δεν έχει μεγάλη 'παροχή', και 2 πούλμαν να βάλεις θα θέλουν μισή ώρα για να πάνε 100 θεατές, σιγά τα ωά δηλ. χώρια αν θέλουν να φύγουν ή το (γ) χειροτερεύει ακόμα περισσότερο την ήδη μεγάλη διάρκεια) δεν είδα κάτι που να μπορεί να βελτιωθεί θεαματικά.
Το να γίνεται ένα σκέλος το Σάββατο δεν είναι σωστό από αγωνιστική άποψη (άλλες συνθήκες) και μειώνει τα χρονικά περιθώρια (πότε θα γίνουν έλεγχος εξακρίβωσης και αναγνωρίσεις ? ή ενδεχομένως και μια 'πανηγυρική εκκίνηση' για να γουστάρει ο κόσμος ?)
Βασικά το πρόβλημα ξεκινάει από τα τρία σκέλη (καλό για αγωνιζόμενους-θεατές) και ταυτόχρονα την αύξηση του αριθμού των συμμετοχών, που είναι από τη μία καλό αλλά ΙΜΗΟ και αυτή με τη σειρά της προέρχεται από (1) τη μετατροπή των σπριντ από εισαγωγικές ή και 'προκριματικές' εκδηλώσεις τοπικού χαρακτήρα σε 'πρωταθληματικές' εκδηλώσεις ενταγμένες σε πανελλήνιους θεσμούς (2) τη χαμηλή σχέση τιμής-απόδοσης πολλών ράλι, που οδηγεί αγωνιζόμενους των ράλι σε σπριντ
-
Νασο γεια χαρα.
Απο αγωνιστικη αποψη, κατα την γνωμη μου, το Σαββατο ειναι απολυτα σωστο για τους εξης λογους;- Τα Ρ σπριντ ειναι ραλλυ, και τα ραλλυ εχουν τον χαρακτηρα του απροβλεπτου ως προς τις συνθηκες κι αυτη ειναι η γοητεια τους (ιδιως στα χωματινα)
- Αφου το Σαββατο θα τρεχουν ολοι μια φορα, δεν τιθεται θεμα συνθηκων οπως καταλαβαινεις.
3.Οσοι εχουν αβαρια, εξοδο κ.λ.π. εχουν την δυνατοτητα με σουβλακια, μπυρες και ολονυχτια (η γοητεια των ραλλυ που σου ελεγα) να τρεξουν την Κυριακη. - Το ιδιο συμβαινει και για οσους θελουν ν αλλαξουν ρυθμισεις.
- Ειναι σαφως πιο γεματη εμπειρια και γινεται και πιο ευκολη η επιστροφη της Κυριακης.
ΚΑΙ ^6 ΚΑΙ ΚΥΡΙΟ. ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ (ζητουμενο).
Οργανωτικα, ναι, μπορει να υπαρχουν δυσκολιες.
Προσωπικα δεν θα ειχα αντιρηση το προβλημα να αντιμετωπισθει και με εκκινηση ανα λεπτο. Ειπαμε, Ραλλυ ειναι κι ασε τον Καραπετσανο να λεει (Πλακα κανω Γιαννη )
-
Το πρόβλημα των συνθηκών είναι ότι οι χρόνοι Σαββάτου και Κυριακής θα συγκριθούν, δεν είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους.
Αλλά το βασικό πρόβλημα είναι τα χρονικά περιθώρια. Αν θέλεις να τα κάνεις όλα σε ένα ΣΚ (για να διατηρήσεις το κόστος χαμηλά) πρέπει να ξεκινήσεις το σκέλος του Σαββάτου το απόγευμα, που σημαίνει πως το χειμώνα με 80 συμμετοχές σε ένα χωμάτινο δεν προφταίνεις.
Επιπλέον με το Σάββατο χάνεις το πλεονέκτημα των 3 περασμάτων για τους θεατές (σιγά μην έρθουν να πληρώσουν διανυκτέρευση για ένα πέρασμα).
Δε βλέπω εξάλλου πως το Σάββατο θα αυξήσει τις συμμετοχές
-
Ο χρήστης platis έγραψε:
.....3.Οσοι εχουν αβαρια, εξοδο κ.λ.π. εχουν την δυνατοτητα με σουβλακια, μπυρες και ολονυχτια (η γοητεια των ραλλυ που σου ελεγα) να τρεξουν την Κυριακη.
4. Το ιδιο συμβαινει και για οσους θελουν ν αλλαξουν ρυθμισεις.Εγω γιατρε μου γι αυτο σε γουσταρω. Που το πηγες που το εφερες στα σουβλακια καταληξαμε για να δικαιολογησουμε και τα κιλα μας (μου). Αν τωρα καποιος παρει και το μηνυμα και ξαναγυρισουμε ειδικα στα ασφαλτινα σπριντ στο λεπτό τι τυχεροι και ευτυχεις που θα ειμαστε.
.....Οργανωτικα, ναι, μπορει να υπαρχουν δυσκολιες..
Οποιος ζοριζεται οργανωτικα τα παραταει και ασχολουνται οσοι δεν ζοριζονται. Το θεμε δεν τεθηκε νομιζω εκει. Τεθηκε οτι τουλαχιστον απο το Δαδι οσοι ερχονατι πρεπει να φευγουν και να επιθυμουν ετσι απλα να ξαναρθουν. Που θα πας Χρηστο θα ξαναρθεις. Παρνασσός ειναι.....ενας!
Και ο Μαιος κοντα. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Το πρόβλημα των συνθηκών είναι ότι οι χρόνοι Σαββάτου και Κυριακής θα συγκριθούν, δεν είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους......
Επιπλέον με το Σάββατο χάνεις το πλεονέκτημα των 3 περασμάτων για τους θεατές (σιγά μην έρθουν να πληρώσουν διανυκτέρευση για ένα πέρασμα).Kαι οι χρόνοι των 3 περασμάτων με 9 ώρες διαφορά δεν έχουν μεγάλη σχέση.
Πρώτον σε περίπτωση μεταβολής άστατου καιρού θα υπάρχουν οπωσδήποτε διαφορές και δεύτερον απο άποψης κατάστασης δρόμου (όχι σε άσφαλτο βέβαια) έπειτα απο πχ 80χ3 περάσματα ή κατάσταση του δρόμου θα είναι τελείως διαφορετική.Απο άποψη θεατών, κάποιοι κοντινοί στον αγώνα που για κάποιον λόγο δεν μπορούν να παρακολουθήσουν την Κυριακή πιθανόν να κάνουν μια βόλτα το Σάββατο και κάποιοι μακρινοί να το δούν πιο εύκολο σαν διήμερη εκδρομή και όχι πολύωρη ολοήμερη ταλαιπωρία.
-
!αργησα αλλα θέλω να πώ ευχαριστώ στους συναθλητές μου Παπαθανασίου-Φλώρο και Galo - Δεληγιάννη!!! Αν και αντίπαλοι βοήθησαν να τερματίσουμε!!!!!!
-
Μια μικρη φωτογκάλερυ του αγωνα ειναι εδω:
rally sprint Ελατειας