-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Εκεινη την εποχη , ουτε στεφανια φαρδια δεν υπηρχαν ακομα στον παππου στην Ασωματων στο Μοναστηρακι , και η μονη φαεινη μου για να μην κολλαει στην λασπη ,ηταν να κολλησω δυο ζαντες σκαραβαιου !
Η μεγαλη πλακα , ηταν με τον λαστιχα , στο μονταρισμαμ' αρέσει που επιμεληθήκατε ιδιαιτέρως την τοποθέτηση των πίσω φωτιστικών Θέλατε να είστε και σύμφωνοι με τον ΚΟΚ φαίνεται...
-
Mπουλονια τα εργοστασιακα , απλως εβαζα την προεκταση απ'την απ'εξω τρυπα , περναγα το καρυδακι μεσα , και εσφιγκα
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Καλα , αστω ετσι τοτε οπως το ειχα πρωτα
οι διπλοι πισω τροχοι μου αρεσουν...!!!
και μπουλόνια;[/qu
Οταν μετα απο μερικα χρονια , ειχα δει καποιο προτζεκτ της πορσε με καποια εταιρεια ελαστικων (δεν θυμαμαι πια ) που εκαναν ενα αντιστοιχο λαστιχο σε ενιαια ζαντα ομως ...... και πειραματιζοταν για την βροχη , ειχα ξεραθει στο γελιο .........
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
Θυμαται κανεις...το golf του χουρδακη με το brabam το μοτερ..??
αν εχει κανεις καμια φοτο..
εχω μια αλλα ειναι ξεθωριασμενη...Λες για αυτό στα χρώματα της Marlboro;
Αν ναι κάπου πρέπει να έχω κάποιες φωτογραφίες. Θα ψάξω.βαλε τα δυνατα σου...
Πολύ ετεροχρονισμένα μόνο μια και με με αμφίβολη ποιότητα φωτογραφία.
-
Ερώτηση:
Σκαραβαίος μοντέλο (μάλλον) 1978-79 (με πίσω φανάρια elephant feet και καμπυλωτό παρ-μπριζ), σε πολύ καλή κατάσταση όσον αφορά το αμάξωμα και μοτέρ rebuilt πριν από 7500 χλμ, αξιζει 2000 ευρώ?
Θεωρω σαφη πλεονεκτηματα την καλη κατασταση του αμαξωματος και το προσφατα ανακατασκευασμενο μοτερ, αλλα αξιζει αυτα τα λεφτα (δεδομενου οτι ειναι απο τις τελευταιες γενιες που ειναι λιγοτερο desirable απο τις παλιοτερες)?
Γενικα, σε τι πρεπει να δωσει προσοχη καποιος που κοιτα ενα σκαραβαίο? Πχ αν τα μοτερ αυτα ειναι σκυλια, οποτε με ενα μινι-σερβις σπιτι ειναι οκ, δεν ειαι τοσο σημαντικο συν η προσφατη ανακατασκευη του... Απο σαπια?
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Θυμαται κανεις...το golf του χουρδακη με το brabam το μοτερ..??
αν εχει κανεις καμια φοτο..
εχω μια αλλα ειναι ξεθωριασμενη...Λες για αυτό στα χρώματα της Marlboro;
Αν ναι κάπου πρέπει να έχω κάποιες φωτογραφίες. Θα ψάξω.βαλε τα δυνατα σου...
Πολύ ετεροχρονισμένα μόνο μια και με με αμφίβολη ποιότητα φωτογραφία.
Σιγά ,μην ήτανε και Boeing το μοτέρ!!!! Άκου Brahbam!!!:ysterical:
Spiess ήταν http://www.spiess-tuning.de/ και απ'ότι ξέρω το έχει ακόμα στην υπόγα του!
-
Ο χρήστης garfli έγραψε:
...Άκου Brabham!!!:ysterical: ... -
-
Eμενα μ'αρεσαν πολυ παντως οι 6 αυτες σελιδες D-JET μου , αν αυτο μπορει να σε παρηγορησει
-
Εσένα θα σε πάω βόλτα (δε θα σε αφήσω να το οδηγήσεις όμως γιατι θα πιάσεις τα παντιλικια και θα φανούν οι ατέλειες της ανάρτησης).
Την άλλη, όχι! -
-
-
Ωραίο γίνεται ε;
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ωραίο γίνεται ε;Τη γλίτωσε, ο Γιαννάκης και δε χρειάζεται βάψιμο...από τη μία πλευρά έγινε σαν καθρέπτης!!! Η μαγική ΦΑΡΕΚΛΑ του Ευάγγελου έκανε το θαύμα της πάλι!
Το συγκεκριμένο σκαθάρι είναι πολύ όμορφο δε γιατι σπάνια πλέον βρίσκεις 03 σε αυθεντική κατάσταση, όπως αυτό!
Εγώ δε θα σκεφτόμουν να το δώσω, ειλικρινά! -
Farecla θρησκεία λέμε...
-
εθχαριστω για τα καλα σας λογια επεται συνεχεια..
-
-
Καθαρόαιμο...
-
-
Classic Volkswagen Forum