-
[quote='Sirion']Στα 7500 η αλλαγή λαδιών κόστισε 40
-
Ο χρήστης bab2112 έγραψε:
μαλλον επρεπε να γινω πιο σαφης. την ερωτηση την διατυπωσες εσυ σε σχεση με το αν ειναι ή οχι ακριβα τα ανταλλακτικα του cuore. η απαντηση στην ερωτηση σιγουρα δεν εχει να κανει με το ποσο γρηγορα ηρθαν.παρεπιπτοντως διαβασα στους 4Τ οτι οι εκδοσεις που θα ερθουν Ελλαδα θα εχουν πισω δισκοφρενα σαν τις πλουσιες εκδοσεις του Picanto!
το picanto εχει σε ολες τις εκδοσεις 4 δισκοφρενα...
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
...το picanto εχει σε ολες τις εκδοσεις 4 δισκοφρενα...Και τα ποδήλατα έχουν δισκόφρενα αλλά δεν παύουν να είναι ποδήλατα.... Και όταν είναι ποδήλατα των 100 ευρώ με δισκόφρενα αυτό δεν τα κάνει απαραίτητα καλύτερα ποδήλατα από αυτά των 200-300 χωρίς δισκόφρενα.... Κοινώς υπάρχουν δισκόφρενα και δισκόφρενα....
Τα σχόλιά μου δεν αναφέρονται ειδικά στο προαναφερθέν μοντέλο αλλά είναι γενικότερα και επιδιώκουν στην καλύτερη αξιολόγηση του εξοπλισμού των αυτοκινήτων.... -
Στα 7500 η αλλαγή λαδιών κόστισε 40
για ποσα λιτρα + εργασια ειναι τα 40;
Στο micra μου που αλλαζει καθε 7500 τα λαδια βγαινουν με την εργασια (τουλαχιστον την τελευταια φορα) 20€.
-
Το λάδι που έβαλε ήταν 4λιτρα (περίπου δλδ αλλά τόσο χρέωσε). Στην εργασία λογικά περιλαμβάνει (γιατί δεν αναφέρεται στο αναλυτικό τιμολόγιο) και το αντιπηκτικό στο ψυγείο και το υγρό στους υαλοκαθαριστήρες.
Η εργασία κράτησε περίπου 20-30 λεπτά.
-
Επίσης με προβληματίζουν ακόμη δύο σημεία :
-
Το i10 auto δεν διατίθεται για test-drive εν αντιθέση με το cuore που το βρήκα πάρα πολύ καλό (χωρίς να είμαι σίγουρος, η Daihatsu έχει παράδοση στα αυτόματα κιβώτια)
-
Για τα 0-100Km οι κατασκευαστές δίνουν cuore: 14,1 - i10: 18,5.
Μα θα μου πεις, μικρό αυτοκίνητο πόλης είναι , τι ψάχνεις; Ναι όμως, 4,5sec για τα 0-100 είναι σα να το προσπερνά σα σταματημένο!!
-
-
περιμένω κ γω σύντομα να κάνω το πρώτο service των 7500 στο cuore και θα σας πω
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
το picanto εχει σε ολες τις εκδοσεις 4 δισκοφρενα...Είχε... Τώρα μόνο το 1100 (και αυτό οι 2 από τις 4 εκδόσεις) έχει δίσκους μπρος-πίσω.
http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/pic ... ories.html' target='_blank
-
Hyundai.
Aυτοκίνητο με μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή το οποίο έχει αντίκτυπο στη μεταπωλητική του αξία και κυρίως στη διαθεσιμότητα και κόστος αντ/κών κάτι στο οποίο η daihatsu υστερεί......υπερβολικά,αν μιλαμε για αυτοκίνητα της ανατολίας .
Από κει και πέρα μιας και μιλάμε για συγκεκριμένης φιλοσοφίας ιαπωνικά/κορεάτικα αυτοκίνητα πόλης (με τα όποια θετικά ή αρνητικά τους γενικότερα) δε νομίζω ότι οι διαφορές είναι τόσο χαώδεις ώστε να προτιμήσει κάποιος το dai. -
μου εκανε μεγαλη εντυπωση το γεγονος οτι ενω το cuore ειναι μικροτερο σε μηκος εχει μεταξονιο 2490 mm!!!!! ενω το i10 2380mm.
βεβαια απο μετατροχιο το cuore ειναι αστα να παν στο διαολο με 1300 / 1295 μπρος πισω
ενω το i10 1400 / 1385. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Hyundai.
Aυτοκίνητο με μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή το οποίο έχει αντίκτυπο στη μεταπωλητική του αξία και κυρίως στη διαθεσιμότητα και κόστος αντ/κών κάτι στο οποίο η daihatsu υστερεί......υπερβολικά,αν μιλαμε για αυτοκίνητα της ανατολίας .Για τα ανταλλακτικά χωρίς να ξέρω το δέχομαι. Αλλά έχει το κορεάτικο μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή από το ιαπωνικό???!!! Μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό ναι αλλά και αποδοχή?? Αν αυτό ισχύει μένω έκπληκτος! Και μπράβο στην Hyundai που το έχει καταφέρει. Ίσως ο μεγάλος όγκος πωλήσεων την κάνει γνωστή ποσότητα ενώ η Daihatsu με την σπανιότητά της και τη μειωμένη αναγνωρισιμότητά της έχει αποκτήσει ένα πιο occult χαρακτήρα.... για λίγους περίεργους, εκκεντρικούς γιαπωνεζόφιλους! Αυτούς πάντως εγώ τους συμπαθώ περισσότερο!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Hyundai.
Aυτοκίνητο με μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή το οποίο έχει αντίκτυπο στη μεταπωλητική του αξία και κυρίως στη διαθεσιμότητα και κόστος αντ/κών κάτι στο οποίο η daihatsu υστερεί......υπερβολικά,αν μιλαμε για αυτοκίνητα της ανατολίας .Για τα ανταλλακτικά χωρίς να ξέρω το δέχομαι. Αλλά έχει το κορεάτικο μεγαλύτερη κοινωνική αποδοχή από το ιαπωνικό???!!! Μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό ναι αλλά και αποδοχή?? Αν αυτό ισχύει μένω έκπληκτος! Και μπράβο στην Hyundai που το έχει καταφέρει. Ίσως ο μεγάλος όγκος πωλήσεων την κάνει γνωστή ποσότητα ενώ η Daihatsu με την σπανιότητά της και τη μειωμένη αναγνωρισιμότητά της έχει αποκτήσει ένα πιο occult χαρακτήρα.... για λίγους περίεργους, εκκεντρικούς γιαπωνεζόφιλους! Αυτούς πάντως εγώ τους συμπαθώ περισσότερο!
΄
Και αποδοχή,φυσικά.
Στο ίδιο μου πόστ άλλωστε,παρακάτω δίνω έστω και έμεσα την απάντηση.
Απλά το παρέκαμψες
cuore auto vs i10 auto