Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC-2004
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC-2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    WRC
    24
    99
    209
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yannis-chalkiracingclub last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      Ηδη φέτος υπήρχαν σοβαρές περικοπές εξόδων σε αυτό τον τομέα, ενώ οι Αυστραλοί έχουν αναπτύξει το δικό τους σύστημα (GPS-based) ενώ οι Αργεντίνοι είναι γνωστό πως έχουν ένα δικό τους παλαιότερης τεχνολογίας σύστημα.

      Γι'αυτο τα αποτελεσματα αυτων των 2 αγωνων ηταν απαραδεκτα!
      Να μη μιλησω για splits που ηταν σχεδον ανυπαρκτα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Τον DR δεν τον συμφέρει η νέα μορφή του Πρωταθλήματος διότι ναι μεν είναι 16 αγώνες αλλά με 2 αυτοκίνητα για κάθε κατασκευαστή, που σημαίνει λιγότερα περάσματα και άρα λιγότερο 'air time' για τους διαφημιστές. Μην ξεχνάμε πως προσπαθεί να πουλήσει το WRC σε κάθε χώρα ξεχωριστά (με μερικές φορές τραγικά αποτελέσματα, όπως είδαμε στην Ελλάδα ) και άρα για κάθε χώρα αλλά και συνολικά το προϊόν γίνεται λιγότερο ελκυστικό.

        Εξάλλου και τα νούμερα αυτό λένε: του χρόνου, 16 αγώνες x 6 κατασκευαστές (ας υποθέσουμε πως μένουν όλοι) x 2 αυτοκίνητα = 192 'περάσματα', 12 ανά αγώνα. Ενώ φέτος, 14 αγώνες x 3 αυτοκίνητα (ΟΚ, όχι όλοι, άλλοι 2 αλλά και άλλοι 4) = 252 'περάσματα', 18 ανά αγώνα. Δηλ. μείωση του συνολικού διαφημιστικού χρόνου (και άρα της αξίας του προϊόντος που πουλά ο DR) κατά 24% και του ανά χώρα κατά 33% !!!

        Οπότε ο DR και οι κατασκευαστές είναι από την ίδια πλευρά (εξάλλου δεν είναι τυχαίο πως τον έχουν εξουσιοδοτήσει σε 1-2 περιπτώσεις να μιλήσει εκ μέρους τους).

        Και μία παρατήρηση (food for thought 😞 τη μία βγάζουν τον DR από την επιτροπή WRC. Διαμαρτύρεται αλλά μετά από μερικές μέρες λέει 'ΟΚ, δεν είναι τρομερό' κτλ. κτλ. Τι έχει γίνει ? Αλλη είδηση (όλα τα παραπάνω από το http://www.worldrallynews.com) λέει πως είναι σε καλό δρόμο η διαπραγμάτευση για ανάθεση στον DR των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του WRC για ...100 χρόνια (αλά Bernie). Χμμμ, μήπως σε λίγο αλλάξει στρατόπεδο ο DR ?

        Πάντως φαίνεται πως στην παρούσα φάση η FIA (= Μαξ) αποφάσισε να δείξει ποιός είναι το αφεντικό, δηλ. αυτή, και όχι ο DR ή οι κατασκευαστές ή οι οργανωτές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nass last edited by

          Ο χρήστης Yannis-ChalkiRacingClub έγραψε:

          Ηδη φέτος υπήρχαν σοβαρές περικοπές εξόδων σε αυτό τον τομέα, ενώ οι Αυστραλοί έχουν αναπτύξει το δικό τους σύστημα (GPS-based) ενώ οι Αργεντίνοι είναι γνωστό πως έχουν ένα δικό τους παλαιότερης τεχνολογίας σύστημα.

          Γι'αυτο τα αποτελεσματα αυτων των 2 αγωνων ηταν απαραδεκτα!
          Να μη μιλησω για splits που ηταν σχεδον ανυπαρκτα...

          Οχι, το σύστημα της ISC ήταν το κύριο, και τα αντίστοιχα των χωρών τα εφεδρικά. Απλά, αν του χρόνου η ISC χρεώνει, τότε μπορεί να μην την προτιμήσουν (οι Αυστραλοί σίγουρα, για τους άλλους δεν ξέρω).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            syele last edited by

            Ο χρήστης nass έγραψε:
            Και μία παρατήρηση (food for thought 😞 τη μία βγάζουν τον DR από την επιτροπή WRC. Διαμαρτύρεται αλλά μετά από μερικές μέρες λέει 'ΟΚ, δεν είναι τρομερό' κτλ. κτλ. Τι έχει γίνει ? Αλλη είδηση (όλα τα παραπάνω από το http://www.worldrallynews.com) λέει πως είναι σε καλό δρόμο η διαπραγμάτευση για ανάθεση στον DR των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του WRC για ...100 χρόνια (αλά Bernie). Χμμμ, μήπως σε λίγο αλλάξει στρατόπεδο ο DR ?

            Πάντως φαίνεται πως στην παρούσα φάση η FIA (= Μαξ) αποφάσισε να δείξει ποιός είναι το αφεντικό, δηλ. αυτή, και όχι ο DR ή οι κατασκευαστές ή οι οργανωτές.

            Το θέμα των 100 χρόνων δεν είναι καινούργιο. Προβλεπόταν από τη σύμβαση παραχώρησης που είχαν υπογράψει για 10 χρόνια (1996 - 2006). Πάντως αν ο DR θέλει κάτι τέτοιο καλό είναι να πληρώσει στη FIA τα οφειλόμενα... H FIA του έδωσε το πρώτο μήνυμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ FIA ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ!!!

              Η SKODA ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ 10 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ!!!...
              ΤΟ 2ο FABIA ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ GARDEMEISTER ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ AΡKETOI ΟΔΗΓΟΙ ME ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ KRESTA, KOPECKY KAI SCHWARZ!

              ΕΠΙΣΗΣ ΦΗΜΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ MITSUBISHI ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...

              ΤΙ ΜΕΝΕΙ? 4 ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ 8 ΟΔΗΓΟΙ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yannis-chalkiracingclub last edited by

                KANAN TO WRC ΜΠ@&#$!$Ο
                ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ...

                Ο AURIOL ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ Ε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greg last edited by

                  den tha ine to xirotero olon ton epoxon ipirxan ke poli xirotera sta teli tu 80 arxes 90 alla ke sta sta mesa tu 90 pantos kalomathame ston plousio antagonismo opote tora tha ta vrume diskola...to mono kako ine oti pia mporume aneta na odigithume se epoxes makinen opu o periorismenos antagonismos eferne poli sixna tus idious ke tus idous sto vathro alla ke ous idious ke tous idious to protathlima.....as elpisume oti to karnavali ton asimo-kokinon pu diefthini I fia tha feri arketa ekatomiria opote meta tha exume ke orthopodisi tu WRC me tin aposirsi orismenon kanonismon (ke makari ke anthropon)

                  emis apla tha minume me tin aporia GIATI eginan ola afta? sto kato kato oi diafori tipi me ta patatakia ke ta asimo-kokina mplouzakia gemisan ke fetos tis kerkides ton 'stadion' tis F1 alla ke tus kanapedes ton spition tus me ton antagonismo pu tus pulisan ta afentika....

                  H MONI LISI INE NA FIGOYN TA RALLY APO THN DIIKISI TIS F.I.A....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    go_for_pole last edited by

                    Η FIA το ενα, η FIA το αλλο...

                    Ρωταει λοιπον καποιος:

                    Τι εκαναν τα αφεντικα των ομαδων την εξτρα προβολη απο την τηλεοραση; Παντως οχι χρηματα απο χορηγους οπως θα επρεπε.

                    Τι εκαναν για να ενισχυσουν-εδραιωσουν ιδιωτικες ομαδες ισχυρες να ακολουθησουν ολο το προγραμμα; Γιατι κανενα προταθλημα στον μηχανοκινητο που βασιζοταν αποκλειστικα και μονο στα εργοστασια δεν επιβιωσε.

                    Τι εκαναν για το ξεφρενο τεχνολογικο ανταγωνισμο που στοιχιζει;

                    Τι εκαναν για να συνενοηθουν μεταξυ τους και να αντιδρασουν στη FIA; Ειτε λιγα, ειτε σειρα λαθων. Διχασμενες οι γνωμες.

                    Γιατι η κακη FIA δινει εν λευκω τον ελεγχο σε αλλα πρωταθληματα οπως το ETCC, το DTM, τα GT και δεν παρεμβαινει; Μονο με το WRC εχει απωθημενα;

                    Δια ταυτα: Μηπως καποιοι μεσα απο το WRC εβαλαν τα χερακια τους και εβγαλαν τα ματακια τους;

                    ΥΓ Αν φυγει απο τη κακη FIA το WRC, ποιος θα το διοικησει; Ο Ιησους και 12 Αποστολοι;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
                      Η SKODA ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ 10 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ!!!...
                      ΤΟ 2ο FABIA ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ GARDEMEISTER ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ AΡKETOI ΟΔΗΓΟΙ ME ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ KRESTA, KOPECKY KAI SCHWARZ!

                      Ε, μια στιγμή! Οχι πως δεν συμφωνώ μαζί σου (και με τους περισσότερους φίλους του WRC, άλλωστε) για το ηλίθιο των περισσότερων νέων κανονισμών, αλλά μην τα ρίχνουμε όλα στη FIA!

                      Εδώ μας λές πως η Skoda αποφάσισε να ακολουθήσει ένα πρόγραμμα 10 αγώνων με ένα οδηγό που είχε και φέτος και έναν 'φτηνότερο', δηλ. αντί για 14 + 14 = 28 'κανονικές' εμφανίσεις φέτος θα κάνει του χρόνου 10 'κανονικές' + άλλες 10 'φτηνές'. Αυτό εμένα μου μοιάζει σοβαρή μείωση του budget που και χωρίς τους έξτρα 2 αγώνες, πάλι δεν θα έβγαινε για το πλήρες πρωτάθλημα του 2004.

                      Εξάλλου αυτό φαίνεται και από τα χάλια του Fabia WRC, το οποίο (θα στεναχωρήσω ίσως κάποιους φίλους της Skoda ) 'σέρνεται'.

                      ΕΠΙΣΗΣ ΦΗΜΕΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗ MITSUBISHI ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...

                      Ε, χωριό που φαίνεται: εδώ η Peugeot ασχολείται ένα χρόνο με το 307 WRC και η Mitsu μόλις τώρα ξεκινά δοκιμές (πηγή: http://www.worldrallynews.com).

                      ΤΙ ΜΕΝΕΙ? 4 ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ 8 ΟΔΗΓΟΙ...

                      Ο Greg όμως τα λέει καλά: έχουμε κακομάθει Πόσους κορυφαίους συνδυασμούς είχαμε το 90-92 (3 - 4, Lancia + Toyota), το 94 - 95 (ομοίως, Toyota + Subaru), το 96 - 99 (5 - 6, Subaru + Ford + Mitsu) κοκ. Μόνο τα τελευταία χρόνια το WRC απογειώθηκε αλλά, όπως δείχνουν και οι αποχωρήσεις των μικρότερων ομάδων (αλλά και τα προβλήματα της Ford...), το κόστος έχει ανέβει πολύ! Κάπου έχει δίκιο ο Max που λέει πως θέλουν να μειώσουν το κόστος (άλλο που δεν τον πιστεύουμε επειδή βάζει και τους 2 έξτρα μακρινούς αγώνες).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                        Ο Greg όμως τα λέει καλά: έχουμε κακομάθει Πόσους κορυφαίους συνδυασμούς είχαμε το 90-92 (3 - 4, Lancia + Toyota), το 94 - 95 (ομοίως, Toyota + Subaru), το 96 - 99 (5 - 6, Subaru + Ford + Mitsu) κοκ. Μόνο τα τελευταία χρόνια το WRC απογειώθηκε αλλά, όπως δείχνουν και οι αποχωρήσεις των μικρότερων ομάδων (αλλά και τα προβλήματα της Ford...), το κόστος έχει ανέβει πολύ! Κάπου έχει δίκιο ο Max που λέει πως θέλουν να μειώσουν το κόστος (άλλο που δεν τον πιστεύουμε επειδή βάζει και τους 2 έξτρα μακρινούς αγώνες).

                        Αφου καπου εχει δικιο ο Μαξ γιατι ομαδες κ οδηγοι εχουν παραπονα; Ασε εμας που ειμαστε εκτος παιχνιδιου. Αλλα πως να τον πιστεψουμε οπως λες αφου βαζει 2 εξτρα αγωνες κ το μονο που εχουν καταφερει οι κανονισμοι μεχρι στιγμης ειναι να χασουμε τον McRae κ οτι αλλο επακολουθησει βεβαια.
                        Τις χρονολογιες που αναφερεις μπορει οι κατασκευαστες να ηταν λιγοι αλλα κατεβαζαν κ 3-4 αυτοκινητα συν καποιους αουτσαιντερ οδηγους που επαιζαν με αλλες συμμετοχες σε καποια ραλλυ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          cmarin last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                          Ο Greg όμως τα λέει καλά: έχουμε κακομάθει Πόσους κορυφαίους συνδυασμούς είχαμε το 90-92 (3 - 4, Lancia + Toyota), το 94 - 95 (ομοίως, Toyota + Subaru), το 96 - 99 (5 - 6, Subaru + Ford + Mitsu) κοκ. Μόνο τα τελευταία χρόνια το WRC απογειώθηκε αλλά, όπως δείχνουν και οι αποχωρήσεις των μικρότερων ομάδων (αλλά και τα προβλήματα της Ford...), το κόστος έχει ανέβει πολύ! Κάπου έχει δίκιο ο Max που λέει πως θέλουν να μειώσουν το κόστος (άλλο που δεν τον πιστεύουμε επειδή βάζει και τους 2 έξτρα μακρινούς αγώνες).

                          Kι εγώ Νάσο συμφωνώ με τις τοποθετήσεις αλλά πρέπει να κοιτάζουμε μπροστά και όχι πίσω. Εφόσον φτάσαμε σε επίπεδο με 7 κατασκευαστές και 3 εργοστασιακούς, δεν τα διαλύεις όλα για να τους μειώσεις αλλά κάνεις κινήσεις για να τους κρατήσεις. Πράγμα που δεν έγινε. Άρα κάπου αλλού αποσκοπούν οι αλλαγές των κανονισμών και αυτό πρέπει να μας προβληματίζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                            Ο Greg όμως τα λέει καλά: έχουμε κακομάθει Πόσους κορυφαίους συνδυασμούς είχαμε το 90-92 (3 - 4, Lancia + Toyota), το 94 - 95 (ομοίως, Toyota + Subaru), το 96 - 99 (5 - 6, Subaru + Ford + Mitsu) κοκ. Μόνο τα τελευταία χρόνια το WRC απογειώθηκε αλλά, όπως δείχνουν και οι αποχωρήσεις των μικρότερων ομάδων (αλλά και τα προβλήματα της Ford...), το κόστος έχει ανέβει πολύ! Κάπου έχει δίκιο ο Max που λέει πως θέλουν να μειώσουν το κόστος (άλλο που δεν τον πιστεύουμε επειδή βάζει και τους 2 έξτρα μακρινούς αγώνες).

                            Αφου καπου εχει δικιο ο Μαξ γιατι ομαδες κ οδηγοι εχουν παραπονα;

                            Για τους 2 έξτρα πανάκριβους (Μεξικό, Ιαπωνία...) αγώνες και το πρόγραμμα που κάνει υποχρεωτική την (ακριβότερη) αερομεταφορά! Αλλιώς τα μέτρα είναι όντως υπερ της μείωσης του κόστους (κυρίως το περί 2 οδηγών και τους κανονισμούς Service (Flexi Service). Διότι το Mille Pistes σύστημα παίζεται αν θα μειώσει το κόστος, ιδίως βέβαια αν πρέπει να κάνουν δοκιμές με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα)

                            Ακόμα και οι τεχνικοί κανονισμοί πάνε προς αυτή την κατεύθυνση. Για παράδειγμα, καταργούνται τα πανάκριβα υπερελαφρά παρ-μπριζ των 5 κιλών (από του χρόνου ελάχιστο βάρος παρ-μπριζ 9.2 κιλά) και, για να διατηρηθεί το βάρος χαμηλά, επιτρέπονται πλαστικά φτερά (φτηνά) στα WRC.

                            Ουσιαστικά βέβαια, ο Max βάζει τους 2 έξτρα αγώνες και μετά προσπαθεί να 'χρυσώσει το χάπι'. Για αυτό δεν γίνεται πιστευτός, παρότι η αιτιολογία που δίνει, περί μείωσης του κόστους, είναι αληθινή. Μπορεί τώρα να μας αρέσει το WRC, αλλά ΙΜΗΟ κινδυνεύει να γίνει όπως το DTM το '95, θέαμα και ποιότητα αλλά και κόστος στα ύψη και μετά από λίγο καιρό, χαίρετε!

                            Ασε εμας που ειμαστε εκτος παιχνιδιου. Αλλα πως να τον πιστεψουμε οπως λες αφου βαζει 2 εξτρα αγωνες κ το μονο που εχουν καταφερει οι κανονισμοι μεχρι στιγμης ειναι να χασουμε τον McRae κ οτι αλλο επακολουθησει βεβαια.

                            Για σκέψου όμως πόσα λεφτά πήρε φέτος ο Colin (δεν ξέρω ακριβώς, υποθέτω κάτι στην τάξη των 5 εκατομμυρίων) και πόσο πρόσφερε στην ομάδα του. Για την αποχώρησή του φταίνε και τα νέα μέτρα, αλλά δεν φταίει κανείς περισσότερο από τον ίδιο τον Colin...

                            Τις χρονολογιες που αναφερεις μπορει οι κατασκευαστες να ηταν λιγοι αλλα κατεβαζαν κ 3-4 αυτοκινητα συν καποιους αουτσαιντερ οδηγους που επαιζαν με αλλες συμμετοχες σε καποια ραλλυ.

                            Θα δούμε πως θα πάει του χρόνου, ακόμα δεν ξέρουμε, και μάλιστα για να κάνουμε προβλέψεις περί 'του χειρότερου πρωταθλήματος' κτλ. κτλ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kantoniou last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                              Εφόσον φτάσαμε σε επίπεδο με 7 κατασκευαστές και 3 εργοστασιακούς, δεν τα διαλύεις όλα για να τους μειώσεις αλλά κάνεις κινήσεις για να τους κρατήσεις. Πράγμα που δεν έγινε. Άρα κάπου αλλού αποσκοπούν οι αλλαγές των κανονισμών και αυτό πρέπει να μας προβληματίζει.

                              Αυτη ειναι πολυ σωστη τοποθετηση. Ο ανταγωνισμος και οι πολλες ομαδες ηρθαν, δεν επρεπε για κανενα λογο να φυγουν. Για κανενα;;; Εεεε, ενταξει: Να που αποσκοπουν φιλε cmarin οι αλλαγες: Στη μεγιστοποιηση οχι του ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ αλλα του ΚΕΡΔΟΥΣ. Γιαυτο αποκτα μεγαλη σημασια αυτο που εγραψε παραπανω ο poleman :

                              Ρωταει λοιπον καποιος:
                              Τι εκαναν τα αφεντικα των ομαδων την εξτρα προβολη απο την τηλεοραση; Παντως οχι χρηματα απο χορηγους οπως θα επρεπε.
                              Τι εκαναν για να ενισχυσουν-εδραιωσουν ιδιωτικες ομαδες ισχυρες να ακολουθησουν ολο το προγραμμα; Γιατι κανενα προταθλημα στον μηχανοκινητο που βασιζοταν αποκλειστικα και μονο στα εργοστασια δεν επιβιωσε.
                              Τι εκαναν για το ξεφρενο τεχνολογικο ανταγωνισμο που στοιχιζει;
                              Τι εκαναν για να συνενοηθουν μεταξυ τους και να αντιδρασουν στη FIA; Ειτε λιγα, ειτε σειρα λαθων. Διχασμενες οι γνωμες.
                              Γιατι η κακη FIA δινει εν λευκω τον ελεγχο σε αλλα πρωταθληματα οπως το ETCC, το DTM, τα GT και δεν παρεμβαινει; Μονο με το WRC εχει απωθημενα;
                              Δια ταυτα: Μηπως καποιοι μεσα απο το WRC εβαλαν τα χερακια τους και εβγαλαν τα ματακια τους;

                              Ας φροντιζαν (ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ!) να βγαλουν τα εκατομμυριακια που θελαν οι FIA & Σια. Τοτε κανεις δεν θα πειραζε το πρωταθλημα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                Kι εγώ Νάσο συμφωνώ με τις τοποθετήσεις αλλά πρέπει να κοιτάζουμε μπροστά και όχι πίσω. Εφόσον φτάσαμε σε επίπεδο με 7 κατασκευαστές και 3 εργοστασιακούς, δεν τα διαλύεις όλα για να τους μειώσεις αλλά κάνεις κινήσεις για να τους κρατήσεις. Πράγμα που δεν έγινε. Άρα κάπου αλλού αποσκοπούν οι αλλαγές των κανονισμών και αυτό πρέπει να μας προβληματίζει.

                                Σωστά. Το βασικό λάθος είναι οι 2 έξτρα αγώνες, αλλιώς θα έβλεπες που δεν θα διαμαρτύρονταν και τόσο.

                                Μερικά που έκαναν για να κρατήσουν τους κατασκευαστές: διατήρηση των WRC λίγο-πολύ στη σημερινή μορφή τους (ευτυχώς δεν εισακούστηκαν οι προτάσεις για πλήρη αλλαγή των τεχνικών κανονισμών, ατμοσφαιρικούς κινητήρες κτλ.) και περιορισμοί μακροζωίας στους κινητήρες και αριθμού στα λάστιχα (από του χρόνου).

                                Κατά την άποψή μου, ένας καλός τρόπος για μείωση του κόστους θα ήταν η μείωση των αγωνιστικών χλμ. στα 300, δηλ. με 2 αγωνιστικές ημέρες (εκκίνηση Σάββατο, τερματισμός Κυριακή), έστω και με νυχτερινές ειδικές (για να 'βγαίνουν' τα χλμ.).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  go_for_pole last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                                  Μπορεί τώρα να μας αρέσει το WRC, αλλά ΙΜΗΟ κινδυνεύει να γίνει όπως το DTM το '95, θέαμα και ποιότητα αλλά και κόστος στα ύψη και μετά από λίγο καιρό, χαίρετε!

                                  Ολη η ουσια ειναι εδω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kantoniou last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    Κατά την άποψή μου, ένας καλός τρόπος για μείωση του κόστους θα ήταν η μείωση των αγωνιστικών χλμ. στα 300, δηλ. με 2 αγωνιστικές ημέρες (εκκίνηση Σάββατο, τερματισμός Κυριακή), έστω και με νυχτερινές ειδικές (για να 'βγαίνουν' τα χλμ.).

                                    Η ανιδιοτελεια σου (μας) ειναι συγκινητικη: Ναι βρε Max, θα τις δεχτουμε τις νυχτερινες ειδικες. Οχι βρε κουτο, ποιο θεαμα. Εμας η μειωση του κοστους μας ενδιαφερει.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cmarin last edited by

                                      Επίσης όλη αυτή η εγχείρηση χαντακώνει και το JWRC. Ήδη έχουν φύγει κατασκευαστές και δεν ξέρω τι θα κάνουν αυτοί που θα λανσάρουν νέα αυτοκίνητα το 2004. Οι οδηγοί θα μένουν στάσιμοι και μόνο σε ιδιωτικές ομάδες (πλήν ελαχίστων εξαιρέσεων) θα μπορούν τρέξουν με WRC car.
                                      Με το jWRC είναι άλλο στόρυ και θα πρέπει να ανοιχτεί άλλο θέμα για το 2004.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kleisj last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        Ασε εμας που ειμαστε εκτος παιχνιδιου. Αλλα πως να τον πιστεψουμε οπως λες αφου βαζει 2 εξτρα αγωνες κ το μονο που εχουν καταφερει οι κανονισμοι μεχρι στιγμης ειναι να χασουμε τον McRae κ οτι αλλο επακολουθησει βεβαια.

                                        Για σκέψου όμως πόσα λεφτά πήρε φέτος ο Colin (δεν ξέρω ακριβώς, υποθέτω κάτι στην τάξη των 5 εκατομμυρίων) και πόσο πρόσφερε στην ομάδα του. Για την αποχώρησή του φταίνε και τα νέα μέτρα, αλλά δεν φταίει κανείς περισσότερο από τον ίδιο τον Colin...

                                        Δεν διαφωνω σ αυτο οτι ο Colin φερει ευθυνη για την αποδοση του. Μαλιστα για καποιους μπορει να ειναι κ η σωστη επιλογη μια κ θεωρουν οτι εχει αρχισει κ ο κατηφορος του αναλογως του Τοmmi. (λενε οτι δεν εχουν προσαρμοσει το οδηγικο τους στυλ στα διαφορικα κ την γενικοτερη συμπεριφορα αυτων των αυτοκινητων πραγμα που τους κανει πιο αργους απο τον συναγωνισμο). Δεν ειμαι ομως ο καταλληλος για να φερω τετοια γνωμη.
                                        Ομως αναρωτιεμαι αν ο Colin πρεπει να εγκαταλειψει απο το WRC επειδη εκανε μια χρονια στην οποια δεν ηταν ανταγωνιστικος σε ταχυτητα; Οπως κ να ειναι ο ιδιος ηθελε να συνεχισει πραγμα που σημαινει πως ο ιδιος πιστευει πως μπορει να προσφερει.
                                        Κ εδω ειναι που πεφτει θυμα των νεων κανονισμων απο την στιγμη που οι επιλογες ειναι ελαχιστοτατες.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cmarin last edited by

                                          διαβάστε τα....φοβερά επιχειρήματα ( ) του Max....http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&race_id=0&article_id=4753

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            ΕΛΗΞΕ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΡΑΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ FORD ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!!!
                                            Η FORD **ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ **ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ MARTIN ΚΑΙ DUVAL!

                                            MENEI NA ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ SUBARU ΚΑΙ ΤΗΣ PEUGEOT ΤΩΡΑ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr