-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
Την έδειξα στον πατέρα μου και έμεινε, δεν περίμενε να είναι γαλλικό με τίποτα! Σκέφτηκε όμως κάτι που δεν μου πέρασε από το μυαλό... Θυμάστε εκείνη τη διαφήμιση για τα TSi με ένα γαλλικό τραγουδάκι και τους πεταμένους κινητήρες; Ήταν σαν να λέει 'έτσι θα κλαίνε οι γαλλικοί κινητήρες τώρα με τον TSi'. Ίσως μπορούμε να δούμε αυτή τη διαφήμιση σαν marketing αντίποινα, με την έννοια ότι 'σιγά τα γερμανικά αυτοκίνητα, ακόμα κι εμείς οι γάλλοι μπορούμε να φτιάξουμε ένα'. Who knows?Πάντως σαν διαφήμιση δεν μου άρεσε...
Θα συμφωνησω με τον μπαμπα σου RESPECT ουτε που μου περασε απο το μυαλο αυτο που ειπε για την διαφημιση της VW.
-
Σαν πολλη φαια ουσια δεν καταναλωνουμε για μια διαφημιση δευτερολεπτων?
Σιγουρα παντως περισσοτερη απο οση ξοδεψαν οι διαφημιστες που συνελαβαν το concept του σποτ...
-
Pantws polloi germanoi tha klaine me ta ilika tou eswterikou tis C5 kai otan auto to lene germanika periodika, ta sxolia einai peritta
-
1,510 κιλά το 18αρι?
-
Megala provlimata
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
1,510 κιλά το 18αρι?Και σας έπεφτε βαριά η 159...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
1,510 κιλά το 18αρι?Κρύβει μέσα του κανένα SUV?
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
το c5 ομως δεν το επαιξε ποτε σπορτιφ μαουνα
-
Citroen C5 Tourer
http://www.worldcarfans.com/9080304.035 ... -c5-tourer
-
Ο χρήστης GTSi έγραψε:
1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
το c5 ομως δεν το επαιξε ποτε σπορτιφ μαουνα
Οδήγησε πρώτα και μετά μίλα...
-
το εχει ο αδελφος μου...πατερας 3 τεκνων
-
H πιο τέλεια διαφήμιση αυτοκινήτου μετά το impossible dream της honda (για εντελως διαφορετικούς λόγους!)
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
1,510 κιλά το 18αρι?Αυτό επομένως ήθελε να πει ο ποιητής με τα 3 λουκάνικα-σερβίρισμα στον οδηγό.
Αργότερα, όταν θα σημάνει η ώρα για f/l και κατά τα πρότυπα της 159 (μείωση βάρους) ο οδηγός στο spot θα πίνει coka διαίτης.
-
Unmistakably Italian!
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
Συμπαράσταση, για να μην είναι μόνη της στο βάθρο των kgr.
-
Όταν φτάσει να έχει η 159 την ποιότητα της C5, τότε τα ξαναλέμε…
-
Δηλαδή όταν γυρίσει στα επίπεδα του '98; Δεν ξέρω τι έχουν κάνει στη νέα C5, αλλά η τωρινή (που την έχει ο πατέρας μου και είναι η χειρότερη Citroen που αγοράσαμε ως τώρα) είναι απλώς καλή.
-
To C5 από design σκίζει πάντως!
1.510 κιλά για 18άρι είναι νορμάλ νομίζω...πόσο ζυγίζει το Mondeo?
Η 159 φτάνει τους 2τόνους με το 3.2 μοτέρ και το Q4 (=sport έκδοση)
-
2 τόνους παρά 300 κιλά, αλλά άμα θες στα χαρίζω. Τι είναι άλλωστε 25-30% στρογγυλοποίηση; Τίποτα! Στη νέα Citroen τώρα, 1510 κιλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για 1800άρι... Πόσα άλογα είπαμε ότι βγάζει; 127; Α ωραία, θα επιστρέψουμε στην εποχή της ID19. Εμπρός λοιπόν, ξανά στο μεγαλείο του 0-100 σε 16', ξανά να ζήσουμε τη δόξα της Xantia 1.6 90PS που πήγαινε πιο αργά κι από σαλίγκαρο που'χε πιει lexotanil. Τουλάχιστον να έχει το στήσιμο της ξανθούλας, γιατί αν έχει το τιμόνι και το στήσιμο της υπάρχουσας C5 θα είναι ένα ΑΣΤΡΙΦΤΟ ΚΩΛΟΧΡΕΠΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ και θα ατιμάσει οριστικά την παράδοση της Citroen.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
2 τόνους παρά 300 κιλά, αλλά άμα θες στα χαρίζω. Τι είναι άλλωστε 25-30% στρογγυλοποίηση; Τίποτα! Στη νέα Citroen τώρα, 1510 κιλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για 1800άρι... Πόσα άλογα είπαμε ότι βγάζει; 127; Α ωραία, θα επιστρέψουμε στην εποχή της ID19. Εμπρός λοιπόν, ξανά στο μεγαλείο του 0-100 σε 16', ξανά να ζήσουμε τη δόξα της Xantia 1.6 90PS που πήγαινε πιο αργά κι από σαλίγκαρο που'χε πιει lexotanil. Τουλάχιστον να έχει το στήσιμο της ξανθούλας, γιατί αν έχει το τιμόνι και το στήσιμο της υπάρχουσας C5 θα είναι ένα ΑΣΤΡΙΦΤΟ ΚΩΛΟΧΡΕΠΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ και θα ατιμάσει οριστικά την παράδοση της Citroen.Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός?? Γιατί με την ίδια λογική...το ίδιο έχει συμβεί και με την άστριφτη 159 3.2 Q4 των 1700 (έστω) κιλών...ατίμασε τη φίρμα
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.