-
formula gloria ειναι μονοθεσιο τυπου F3 αλλα πολυ ποιο φθηνο.
θα πραγματοποιηθει θεσμος ''FORMULA GLORIA'' και στην Ελλαδα ο οποιος θα ειναι ενιαια formulakia για ολους τα οποια θα διανεμοντε με κληρωση πριν τον αγωνα!!
το κοστος ενοικιασης αγωνα δεν θα ξεπερνα 3000ε στα οποια μεσα θα ειναι 2σετ ελαστικων, η βενζινα αγωνα, μεταφορα κ τεντα.
Εξτρα θα ειναι ο μηχανικος, η βενζινα δοκιμων, μια εγγυηση χ' ακομα ευρω η' ασφαλιση ακομα δε γνωριζω.
Οι μοναδικες ρυθμισεις του μονοθεσιου ειναι η σκληροτητα της εμπρος+πισω ζαμφορ, η σκληροτητα των αμορτησερ,η ρυθμιση των πτερυγιων εμπρος+πισω, και οι πιεσεις των ελαστικων. Ολα τα υπολοιπα θα ειναι ιδια για ολους ρυθμισμενα απο μηχανικους της GLORIA.
Ειναι οικονομικο για μονοθεσιο και απευθεινετε σε ολους και κυριος στα παιδια απο τα καρτ μιας και θα μπωρουν να συμετασχουν απο 16-17 ετων προερχομενα απο τα καρτ.
Περισοτερες λεπτομεριες θα υπαρχουν μεσα στην εβδομαδα!!φιλικα Δεγλερης Δημητρης
-
formula gloria ειναι μονοθεσιο τυπου F3 αλλα πολυ ποιο φθηνο.
θα πραγματοποιηθει θεσμος ''FORMULA GLORIA'' και στην Ελλαδα ο οποιος θα ειναι ενιαια formulakia για ολους τα οποια θα διανεμοντε με κληρωση πριν τον αγωνα!!
το κοστος ενοικιασης αγωνα δεν θα ξεπερνα 3000ε στα οποια μεσα θα ειναι 2σετ ελαστικων, η βενζινα αγωνα, μεταφορα κ τεντα.
Εξτρα θα ειναι ο μηχανικος, η βενζινα δοκιμων, μια εγγυηση χ' ακομα ευρω η' ασφαλιση ακομα δε γνωριζω.
Οι μοναδικες ρυθμισεις του μονοθεσιου ειναι η σκληροτητα της εμπρος+πισω ζαμφορ, η σκληροτητα των αμορτησερ,η ρυθμιση των πτερυγιων εμπρος+πισω, και οι πιεσεις των ελαστικων. Ολα τα υπολοιπα θα ειναι ιδια για ολους ρυθμισμενα απο μηχανικους της GLORIA.
Ειναι οικονομικο για μονοθεσιο και απευθεινετε σε ολους και κυριος στα παιδια απο τα καρτ μιας και θα μπωρουν να συμετασχουν απο 16-17 ετων προερχομενα απο τα καρτ.
Περισοτερες λεπτομεριες θα υπαρχουν μεσα στην εβδομαδα!!φιλικα Δεγλερης Δημητρης
-
formula gloria ειναι μονοθεσιο τυπου F3 αλλα πολυ ποιο φθηνο.
θα πραγματοποιηθει θεσμος ''FORMULA GLORIA'' και στην Ελλαδα ο οποιος θα ειναι ενιαια formulakia για ολους τα οποια θα διανεμοντε με κληρωση πριν τον αγωνα!!
το κοστος ενοικιασης αγωνα δεν θα ξεπερνα 3000ε στα οποια μεσα θα ειναι 2σετ ελαστικων, η βενζινα αγωνα, μεταφορα κ τεντα.
Εξτρα θα ειναι ο μηχανικος, η βενζινα δοκιμων, μια εγγυηση χ' ακομα ευρω η' ασφαλιση ακομα δε γνωριζω.
Οι μοναδικες ρυθμισεις του μονοθεσιου ειναι η σκληροτητα της εμπρος+πισω ζαμφορ, η σκληροτητα των αμορτησερ,η ρυθμιση των πτερυγιων εμπρος+πισω, και οι πιεσεις των ελαστικων. Ολα τα υπολοιπα θα ειναι ιδια για ολους ρυθμισμενα απο μηχανικους της GLORIA.
Ειναι οικονομικο για μονοθεσιο και απευθεινετε σε ολους και κυριος στα παιδια απο τα καρτ μιας και θα μπωρουν να συμετασχουν απο 16-17 ετων προερχομενα απο τα καρτ.
Περισοτερες λεπτομεριες θα υπαρχουν μεσα στην εβδομαδα!!φιλικα Δεγλερης Δημητρης
-
TO B4
-
143 άλογα, 390 κιλά! Pas mal!
-
Ωραια νεα.Ξερουμε εαν υπάρχουν ήδη συμμετεχοντες;
-
πόσο καιρό είχαμε να δούμε εξέλιξη στην ταχύτητα; μήπως συμβαδίζει με το χιόνι; μακάρι να πάει καλά ο θεσμός!
-
Καλημερα αυτο που σιγουρα μπορω να πω οτι ειναι αρκετα γρυγορο το εχουμε κανει μονο μια παρουσιαση στο ΣΚΑΙ΄ στη πιστα το καρτ στα Μεγαρα κ ηταν λιγο πιο αργο απο τα καρτ απο θεμα χορου πιο πολυ κ σχεσεων ομως. Με εντιποσιασε το στριψημο του!!
Εχουμε 3-4 σιγουρους μεχρι στιγμης κ αρκετους ενδιαφερομενους. -
Θα προλάβετε λέτε μέχρι τα πρώτα Μέγαρα στα μέσα Μάρτη?
-
Επιτέλους καλά νέα! Μακάρι να πάει καλά!
Υπό την αιγίδα τίνος θα είναι ο θεσμός; Προφανώς δε θα γίνεται να ''φέρει'' κάποιος μια χορηγία (λέμε τώρα) δική του λόγω της κλήρωσης έτσι? -
Φιλε taurus θα γινουν 3 συνατησεις εκ των οποιων ο καθε αγωνας θα ειναι διπλος δηλαδι χρονομετρημενα 15-20λεπτων και 2 σκελοι απο 15-20 γυρων και θα μετρανε ολα τα αποτελεσματα (6).
οι σθζητησεις ειναι για 2 αγωνες Σερρες και 1 Μεγαρα
χορος θα υπαρχει σε καποιο σημειο στο μονοθεσιο αλλα ακομα δεν ξερουμε που και ποσο.
Ο θεσμος θα υπο την αιγιδα της GLORIA ΕΛΛΑΣ με συνεργασια ΕΛΠΑ και της διωργανοτριας λεσχης. -
Οι Σερρες για φετος εχουνε κλεισμενα τα Σαββατοκύριακα.
http://www.serrescircuit.gr/index.php?id=calendar
πώς θα γινουν οι αγωνες;
-
Στα πλαίσια κάποιου πρωταθληματικού ίσως.
-
Οι αγωνες θα γινουν μαζι με το π.π.ταχυτητας αυτο και μετα με καποιον μοτο απο οτι εχουν γινει συζητησεις.
Επισης συζητιεται οτι ο πρωτος της βαθμολογιας να παει να τρεξει στο πανευρωπα'ι'κο τελικο FORMULA GLORIA με ολα τα εξοδα πληρωμενα!!!
Κατα πασα πιθανοτητα τη Τεταρτη θα το οδηγησω κ εγω στα Μεγαρα και θα σας μεταφερω τις εντηποσεις μου σε σχεση με την F3
Αυτα ηταν τα νεα τα σημερινα!!! -
και 3 χιλιάρικα ο αγώνας και χωρίς χορηγό;
-
ο καθενας μπορει να εχει χορηγο,θα υπαρχει χορος για τους οδηγους.
ΑΛΛΑ πρεπει να βαλουμε κ τους δικους μας για να βγαινει το 3000ε σε καθε αγωνα γιατι τα εξοδα ειναι πολυ παραπανω.
τοσα χαλαγα περιπου εγω περσι!!!! -
Το σημαντικότερο κατά την άποψη μου είναι ότι θα γίνεται κλήρωση και έτσι θα είναι καθαρά θέμα οδηγού.
Όσο για την ποιο πάνω αναφορά μου δεν μιλάω ειρωνικά απλός εκφράζω την άποψη μου βάσει της τσέπης μου, αυτό για όσους κατάλαβαν κάτι άλλο.
-
Ενταξει μονοθεσια ειναι, δεν μπορει να εχει κοστολογιο ενος Ν1 ή κατι τετοιο. Τα 3 χιλιαρικα ειναι ενα θεμα αλλα δεν πρεπει κανεις να μενει σε αυτο γιατι πχ φανταζομαι οτι θα υπαρχει εγγυηση σε περιπτωση ζημιας που τυπικα στοιχιζει και εχει συγκεκριμενους ορους. Γιαυτο ναι μεν η προσφορα απο την acekart ειναι πολυ καλη και γεναιοδωρη αλλα απο την αλλη (οπως και καθε τι στον μηχανοκινητο) υπαρχουν ρισκα και ενδεχομενα κοστη που κανεις δεν πρεπει να αψηφα.
-
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος μιας κ αυτο που οδηγησα ηταν καλητερο απο αυτο που περιμενα!!
Τα μονοθεσια οδηγηθηκαν απο τους Τακη Κα'ι'τατζη,Διατσηδη Δημητρη, Κυρκο Μιλτο κ εμενα.Ολοι το βρηκαμε ευκολοδηγητο με καλη αισθηση στο τιμονι, τα φρενα το κρατημα μεσα στη στροφη αλλα κ το 6αρι σειριακο σασμαν του.
Ο Τακης το οδηγησε πιο οριακα απο ολους μας οντας πιο εμπειρος στα μονοθεσια, οι χρονοι του ηταν στο 1.02.50 κατι που μας εκανε να χαμογελαμε κ πιστευοντας οτι με λιγο καλητερο στησιμο κ φρεσκα ελαστικα θα φτασει το λεπτο ή κ θα το σπασει.
Εμενα δεν με ενδιεφερε τοσο το χρονομετρο οσο να δω τι αντιδρσεις θα ειχε οδηγοντας το καποιος απειρος.Ετσι λοιπον αρχισα να πιεζω στα φρενα κ στην εξοδο της στροφης πατοντας πολυ γκαζι περιμενοντας τη σβουρα, αλλα τιποτα,μετα αρχισα στην εισοδο να κανω αποτομες τιμονιες κ πατοντας πιο πολυ γκαζι, αλλα με λιγο διωρθομα συνεχιζα να ειμαι μεσα στη πιστα. Οι καλοι μου χρονοι ηταν στο 1.04.60. ενω οι αλλοι 2 Δημητρης κ Μιλτος ηταν μεσα στο 1.05
Ειμαι πολυ ευχριστημενος απο αυτη τη δοκιμη γιατι ειδα οτι τα GLORIA μπορει να τα οδηγησει ο καθενας μας με ασφαλεια!!
Οι διφορες με την F3 που υπηρχε στη χωρα μας ειναι οτι τα GLORIA ειναι πιο ευκολοδηγητα κ πολυ οικονομικοτερα σε ολους τους τομεις.
Μπορειτε να τα δειτε το Σαββατο στις 11.15 στο racing planet στο ΣΚΑΙ μεχρι να καταφερω να ανεβασω τα δικα μου βιντεακιαφιλικα με προσδοκιες Δεγλερης Δημητρης
-
Φώτο από το 1ο ταξίδι στο Sarno
http://www.greek-kart.gr/index.php?autocom=gallery&req=sc&cat=38
FORMULA GLORIA