-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
mesastou
...
Αφου η αλλαγη γινεται καθε 5000χλμ (η λιγοτερα...) εχει νοημα να ξαναπαω σε φουλ συνθετικο?όχι, εκτός αν αλλάξεις το διάστημα άλλαγων.
Εγω επιρεάστηκα από εδώ http://www.bobistheoilguy.com/forums/ub ... ber=259902 και πιστεύω πως κακώς στην Ελλάδα βάζουμε ακόμα 10w40. Εκτός αν το αυτοκίνητο είναι παλαιό ή κάνουμε ειδική χρήση...
-
Οι απόψεις της μαστοράντζας δυστυχώς δύσκολα αλλάζουν... Εδώ σε μοτέρ που θέλει αποκλειστικά και μόνο 0-30 ή 5-30 βάλανε 10-40 γιατί είναι τούρμπο λέει. Θέλει ψάξιμο και προσωπική ενασχόληση του ιδιοκτήτη.
-
drdino
Ακολουθω πιστα τις οδηγιες του κατασκευαστη (ο οποιος προτεινει 5-30 / 10-40). Σιγα μην αφησω τη 'μαστοραντζα' (οπως σωστα ειπες) να βαλει οτι θελει...
Στο θεμα:
Αφου η Φιατ προτεινει 5-30 η 10-40, η χρυση τομη δεν θα ηταν ενα 5-40 ?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
drdinoΑκολουθω πιστα τις οδηγιες του κατασκευαστη (ο οποιος προτεινει 5-30 / 10-40). Σιγα μην αφησω τη 'μαστοραντζα' (οπως σωστα ειπες) να βαλει οτι θελει...
Στο θεμα:
Αφου η Φιατ προτεινει 5-30 η 10-40, η χρυση τομη δεν θα ηταν ενα 5-40 ?
Αν παρατηρήσεις τον πίνακα του Μίλτου θα δεις ότι ένα 5w30 είναι ψηλότερο ακόμα και από ένα 0w40 όταν είναι κρύο. Δυστυχώς μόνο το 2ο νούμερο είναι συγκρίσιμο. Το 1ο είναι απλά ενδεικτικό.
Η χρυσή τομή για σένα, εφόσον διστάζεις, μάλλον είναι το 0w40.
Η σωστή, κατά την δική μου άποψη, ένα 0w30.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
thanx mate , θυμάμαι το Μίλτο να περιγράφει κάπως έτσι το σύστημα λίπανσης στον αθάνατο F16 της Renault ...που εχει χαθει ο μιλτος δεν τον βλεπω πια στο φορουμ
-
Έχω 2 κουτιά λάδια από τον Νοέμβριο. Πόσο καιρό μπορώ να τα κρατήσω?
-
Μια χαρά είναι. Δεν είναι γάλα να χαλάει τόσο γρήγορα.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Έχω 2 κουτιά λάδια από τον Νοέμβριο. Πόσο καιρό μπορώ να τα κρατήσω?Nομιζω οτι απ την στιγμη που ειναι μεσα στο κουτι δεν χαλανε οσο και να μεινουν
-
Λοιπόν, δείτε μια ανάλυση λιπαντικού fuchs 5W40 σε nissan skyline με 20.000 km!!
http://www.skylinesaustralia.com/forums ... &id=138311Πολύ χαμηλά επίπεδα φθοράς για turbo.
Fe 13
Cu 14
Cr 0
Pb 15
Sn 2
Ni 0
Al 4
Si 12Evaluation:
The lead is slightly high but this may be within acceptable wear limits for this engine make and model.All the other completed test results for this sample are acceptable. -
σύμβουλος λιπαντικών από τη shell :
On-llneμε κλικ πάνω στο ανάλογο εικονίδιο (μοτοσυκλέτα, επιβατικό,φορτηγό)
-
Διάβαζα σήμερα το βιβλίο του Ford transit και στη σχετική σελίδα για τα λιπαντικά που προτείνει ο κατασκευαστής αναφέρει.
'Λάδι κινητήρα Ford ή Motorcraft τύπου E SAE 5W-30 με προδιαγραφή WSS-M2C913-B'
Στη συνέχεια αναφέρει.
'Αν δε μπορείτε να βρείτε λάδι που να πληροί τις προδιαγραφές WSS-M2C913-B πρέπει να χρησιμοποιήσετε λάδι SAE 5W-30 (κατά προτίμηση) SAE 5W-40 ή 10W-40 που να πληροί τις προδιαγραφές ACEA A1-B1 (κα΄τα προτίμηση) ACEA A3-B3. Η χρήση τέτοιων λαδιών μπορεί να οδηγήσει σε παρατεταμένο γύρισμα της μίζας. Μειωμένη απόδοση του κινητήρα
, μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και υψηλότερες εκπομπές ρύπων.'Λιπαντικά της Motorcraft μάλλον δύσκολο να βρούμε. Γνωρίζετε κάποιο λιπαντικό άλλης εταιρείας με αυτές (WSS-M2C913-B) τις προδιαγραφές;
-
http://www.amsoil.com/faqs/faq1.aspx
Ενδιαφέρον. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Διάβαζα σήμερα το βιβλίο του Ford transit και στη σχετική σελίδα για τα λιπαντικά που προτείνει ο κατασκευαστής αναφέρει.'Λάδι κινητήρα Ford ή Motorcraft τύπου E SAE 5W-30 με προδιαγραφή WSS-M2C913-B'
Στη συνέχεια αναφέρει.
'Αν δε μπορείτε να βρείτε λάδι που να πληροί τις προδιαγραφές WSS-M2C913-B πρέπει να χρησιμοποιήσετε λάδι SAE 5W-30 (κατά προτίμηση) SAE 5W-40 ή 10W-40 που να πληροί τις προδιαγραφές ACEA A1-B1 (κα΄τα προτίμηση) ACEA A3-B3. Η χρήση τέτοιων λαδιών μπορεί να οδηγήσει σε παρατεταμένο γύρισμα της μίζας. Μειωμένη απόδοση του κινητήρα
, μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και υψηλότερες εκπομπές ρύπων.'Λιπαντικά της Motorcraft μάλλον δύσκολο να βρούμε. Γνωρίζετε κάποιο λιπαντικό άλλης εταιρείας με αυτές (WSS-M2C913-B) τις προδιαγραφές;
motorcraft έχει κάπου στην ΣΕΡΡΩΝ και Λ.Αθηνών
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Διάβαζα σήμερα το βιβλίο του Ford transit και στη σχετική σελίδα για τα λιπαντικά που προτείνει ο κατασκευαστής αναφέρει.'Λάδι κινητήρα Ford ή Motorcraft τύπου E SAE 5W-30 με προδιαγραφή WSS-M2C913-B'
Στη συνέχεια αναφέρει.
'Αν δε μπορείτε να βρείτε λάδι που να πληροί τις προδιαγραφές WSS-M2C913-B πρέπει να χρησιμοποιήσετε λάδι SAE 5W-30 (κατά προτίμηση) SAE 5W-40 ή 10W-40 που να πληροί τις προδιαγραφές ACEA A1-B1 (κα΄τα προτίμηση) ACEA A3-B3. Η χρήση τέτοιων λαδιών μπορεί να οδηγήσει σε παρατεταμένο γύρισμα της μίζας. Μειωμένη απόδοση του κινητήρα
, μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου και υψηλότερες εκπομπές ρύπων.'Λιπαντικά της Motorcraft μάλλον δύσκολο να βρούμε. Γνωρίζετε κάποιο λιπαντικό άλλης εταιρείας με αυτές (WSS-M2C913-B) τις προδιαγραφές;
Νομίζω ότι η Ford 913 δεν είναι ιδιαίτερα απαιτητική προδιαγραφή, ίσως την υπερκαλύπτει πχ το Mobil 1 5W30. Πάντως αυτό που θέλεις είναι το MOTUL SPECIFIC FORD 913B 5W30 (σ' αυτά τα λεφτά μπορείς να βρεις καλύτερο λάδι).
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
σύμβουλος λιπαντικών από τη shell :
On-llneμε κλικ πάνω στο ανάλογο εικονίδιο (μοτοσυκλέτα, επιβατικό,φορτηγό)
Πολύ καλό site/οδηγός!!!
Επιτέλος έμαθα τι τύπου βαλβολίνη να βάζω στο πατρικό N14!!!
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
σύμβουλος λιπαντικών από τη shell :
On-llneμε κλικ πάνω στο ανάλογο εικονίδιο (μοτοσυκλέτα, επιβατικό,φορτηγό)
λοιπόν έχουμε 2 σχεδόν πανομοιότυπα αυτοκίνητα στα μηχανικά. (μοτέρ και κιβώτιο ίδια)
το Peugeot 307 και το Citroen C4. Koιτάξτε τι προτείνει αυτό το site:
απλά καμία σχέση μεταξύ τους.
Σημειώστε ότι το εργοστάσιο προτείνει 75W80 βαλβολίνη κιβωτίου ενώ σε κανένα από τα δύο δεν υπάρχει ως προτεινόμενο (εργοστάσιο) το 5W40 για το μοτέρ. Κάνει μεν αλλά δεν το προτείνουν στο σέρβις μανουαλ.
άντε βγάλε άκρη...
-
johnkyr & leonp Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
leonp Πιο θα πρότεινες για καλύτερο λιπαντικό σε αυτά τα χρήματα;
-
Spike, στο έχω ξαναπεί, στο 307 το 5-30 είναι προτεινόμενο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Spike, στο έχω ξαναπεί, στο 307 το 5-30 είναι προτεινόμενο.εφόσον μιλάμε για ίδιο κινητήρα γιατί στο C4 λένε 10-40 ;
-
Δεν αναφέρομαι στο σάιτ της shell, αναφέρομαι στο μανουάλι. Και από όσο είχα δει στο citroendata και για την C4 είναι το 5-30.
Περι λιπαντικών γενικώς