-
.....o tsi 122 εχει ιμαντες ή καδενα?....
δεν ξερω αν εχει αναφερθει αλλα το search δεν βοηθησε
-
Όπου βλέπεις TSi, είναι καδένα (1.8 και όλα τα 1.4).
Για το θέμα των τριγμών, συνήθως με τα φρένα παίζει αυτό.
-
άρα η καδένα δεν θέλει αλλαγή ....
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
άρα η καδένα δεν θέλει αλλαγή ....Θέλει, αλλά τα διαστήματα είναι ιδιαίτερα μεγάλα.
-
ευχαριστω παιδες
-
Όντως μιλάμε για διαστήματα κοντά στα 200.000 αν θυμάμαι? Ειδικά για τον 18άρη ξέρω πως η καδένα είναι πεπλατυσμένη (μοιάζει με ιμάντα να φανταστείς) για καλύτερη λειτουργία, ήχος κλπ., πολύ πιθανώς να είναι έτσι και στα 14άρια.
-
Είχε αναφερθεί ποτέ πρόβλημα για τα σασμάν των TSI; Συγκεκριμένα κάτι για το κούμπωμα της 2ας;
-
Ναι εχω ακουσει ορισμενα περιστατικα.
-
Μάλιστα. Γιατί τελευταία στην αλλαγή από 1η σε 2α (μόνο τότε, όχι σε κατέβασμα από 3η σε 2α) κάνει ένα ελαφρύ χτύπημα.
-
Απο οτι ξερω σε μερικους εχουν αλλαξει συγχρονιζε δευτερας.Λγικο ειναι να στο κανει στο ανεβασμα,εκει ζοριζεται παραπανω το κιβωτιο .
-
Οκ θα το ψάξω (μαζί με τα υπόλοιπα ψιλοπράγματα). Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Είχε αναφερθεί ποτέ πρόβλημα για τα σασμάν των TSI; Συγκεκριμένα κάτι για το κούμπωμα της 2ας;Έχει πρόβλημα το συγχρονιζέ της 2ας. (ακούγεται σαν γρατζούνισμα των γραναζιών, ειδικά όταν οι στροφές του κινητήρα κατα την αλλαγή από 1η σε 2α είναι υψηλές).
Να πας να στο αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης με μηδενικό κόστος.
Kαι να τους πιέσεις να σου φέρουν τα ανταλλακτικά γρήγορα γιατί αλλιώς μπορεί να στο καθυστερήσουν...
Μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά, μόνος τρόπος να το αποφεύγεις είναι το διπλοπάτημα...
Έχει αναφερθεί πάλι στο 4TF..._
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Είχε αναφερθεί ποτέ πρόβλημα για τα σασμάν των TSI; Συγκεκριμένα κάτι για το κούμπωμα της 2ας;
Έχει πρόβλημα το συγχρονιζέ της 2ας. (ακούγεται σαν γρατζούνισμα των γραναζιών, ειδικά όταν οι στροφές του κινητήρα κατα την αλλαγή από 1η σε 2α είναι υψηλές).
Να πας να στο αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης με μηδενικό κόστος.
Kαι να τους πιέσεις να σου φέρουν τα ανταλλακτικά γρήγορα γιατί αλλιώς μπορεί να στο καθυστερήσουν...
Μέχρι να έρθουν τα ανταλλακτικά, μόνος τρόπος να το αποφεύγεις είναι το διπλοπάτημα...
Έχει αναφερθεί πάλι στο 4TF..._
Ελπίζω μόνο να μην κάνουν τους ανήξερους και 'όλα έτσι κάνουν'. Φυσικά και οποιαδήποτε αλλαγή θα γίνει στην εγγύηση (10 μηνών αμάξι), δεν θα δεχτώ να πληρώσω ούτε 1 ευρώ όταν πριν λίγο καιρό έδωσα 19.000++
-
κι εμένα το κάνει αυτό το γρατσουνισμα η 2α.
Σήμερα μου άναψε στο ταμπλό μια κίτρινη ένδειξη με σήμα ένα λαμπάκι με θαυμαστικό και ελέγχοντας όλα τα φώτα είδα οτι μου κάηκε το φως πίσω δεξιά.
Φαντάζομαι αλλάζεται με την εγγύηση, σωστά?Τώρα που θα πάω για τη λάμπα θα τους πω και για το πρόβλημα της 2ας, αν και κάτι μου λέει οτι θα το ξέρουν
-
Ε όχι και στην εγγύηση λάμπα του μισού ευρώ.
-
Δεν μπορούν να κάνουν τους ανήξερους, αν όμως το επιχειρήσουν μπορείς πολύ εύκολα να τους πεις ότι το θέμα θα λάβει δημοσιότητα και ότι θα μιλήσουν με το δικηγόρο σου.
Αρκεί να κάνει μία βόλτα κάποιος τεχνικός/μηχανικός για να επιβεβαιωθεί το πρόβλημα...
_
-
Όλα αυτά για μια λάμπα;
(ξέρω, για το κιβώτιο)
-
Θα ενημερώσω αύριο με το καλό. Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια.
-
Έφαγα άδικα όλο μου το πρωί στα συνεργεία της VW.
Εν συντομία
**
Αντιπροσωπεία 1**
Τριγμοί όταν μπαίνει άτομο πίσω: 'Κοίτα, πολλά Golf κάνουν έτσι... όχι όλα, αλλά πολλά. Κυρίως τα πιο ακριβά με μεγάλα φρένα. Είναι επειδή τα φρένα τους είναι καλά. Σφίγγουν πολύ. Γι αυτό όταν μπαίνει βάρος πάνω επειδή κρατάνε σφιχτά τρίζει η δισκόπλακα. Όχι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Δεν φρενάρει καταπληκτικά; Έπρεπε να είσαι χαρούμενος που έχει τόσο καλά φρένα.'
Μικροί χτύποι κατά το συμπλεκτάρισμα, ελαφρύ γρατσούνισμα κατά την αλλαγή σε δευτέρα: 'Είναι το δισκόπλατο. Τα 5άρια Golf έχουν ένα νέο φοβερό διπλό σύστημα για να μη σκαλώνουν ποτέ οι ταχύτητες. Σου έχει σκαλώσει ποτέ ταχύτητα; Ε σε αυτό το σύστημα το χρωστάς. Βέβαια ίσως ακούγεται λίγο παραπάνω από όσο θα έπρεπε... Χμ δεν μπορώ πάντως να κάνω κάτι για αυτό, είναι ανεπαίσθητο. Εντάξει συμβαίνουν αυτά. Εξ'άλλου, η εγγύηση δεν καλύπτει το δίσκο. Όπως το βλέπω δεν παθαίνει τπτ, μια χαρά είναι.'
Διακόπτης στο παράθυρο οδηγού που δεν πιάνει πάντα καλά: (σήμερα βρήκε να είναι στις καλές του) 'Ε μια στις 10 δεν πατάει καλά, από υγρασία/κρύο πρέπει να είναι. Δεν έχουμε και ανταλλακτικό αυτή τη στιγμή. Άστο να ζεστάνει ο καιρός θα δεις θα πιάνει τέλεια. Άμα δεν δουλεύει καλά φέρτο να το αλλάξουμε άλλη φορά.'Αφού όπως καταλαβαίνετε δεν έμεινα ευχαριστιμένος,
Αντιπροσωπεία 2
Τριγμοί όταν μπαίνει άτομο πίσω: 'Από το συρματόσχοινο του χειρόφρενου είναι. Α το κάνει και χωρίς χειρόφρενο; Χμ μισό λεπτό να φωνάξω τον αρχηγό. -έρχεται ο 'αρχηγός'- Όλα τα Golf με πολλαπλούς συνδέσμους έτσι κάνουν κύριε. Να, έχουμε άλλα δύο εδώ που το κάνουν ελάτε να τα δείτε αν θέλετε. -εγώ εν τω μεταξύ ζητάω να μπω στο εκθεσιακό- Εντάξει μπορεί να μην το κάνουν και όλα, το εκθεσιακό που δεν είναι χρησιμοποιημένο καθόλου δεν το κάνει. Είναι και 3θυρο το δικό σας πάντως και όπως πέφτει το βάρος του ανθρώπου που μπαίνει το ζορίζει. Δεν έχω να κάνω κάτι για αυτό. Ναι το ξέρω ότι άλλα αυτοκίνητα δεν τρίζουν έτσι. Τα Golf όμως τρίζουν.'
Μικροί χτύποι κατά το συμπλεκτάρισμα, ελαφρύ γρατσούνισμα κατά την αλλαγή σε δευτέρα: 'Ααααα μάλλον το ζορίζετε πολύ το αμάξι. Παρκάρετε σε ανηφόρα συχνά; Από το δίσκο είναι. Ο δίσκος δεν είναι στην εγγύηση, 600 ευρώ έχει η αλλαγή. Αλλά πάλι θα τον χαλάσετε. Α, μόνο 4000χλμ έχετε; Χμ ναι δύσκολο να χαλάσατε το δίσκο λόγω χρήσης. Ότι και να έγινε πάντως ο δίσκος δεν είναι στην εγγύηση. Οπότε κρατήστε αυτόν που έχετε, δεν πατινάρει καθόλου, άψογος είναι. Τώρα λίγο χριτς να κάνει καμιά φορά, νταξ έτσι κάνουν τα αμάξια. Είδατε ηχομόνωση που έχει; Δεν προσέχετε κανένα θόρυβο και έτσι σας τραβάει την προσοχή ένα μικρό χριτς. Φοβερή κατασκευή το Golf.'
Τον διακόπτη στο παράθυρο δεν τον ανέφερα σε αυτούς γιατί φόρτωσα άσχημα.Για τον κομπρέσορα που 1-2 φορές ήταν σαν να μη λειτουργούσε (δεν υπήρχε σφύριγμα και η επιτάχυνση δεν ήταν η αναμενόμενη) μου είπαν και οι 2 το ίδιο. Όταν ανιχνεύσει πολλά πειράκια λόγω άθλιας βενζίνης ο εγκέφαλος δεν εμπλέκει τον κομπρέσορα ια προστασία του κινητήρα εκτός αν πατηθεί παρατεταμένα το γκάζι στο τέρμα. Σε αυτό τους πιστεύω γιατί όταν έγινε αυτό είχα βάλει βενζίνη σε γνωστό για την αθλιότητά του από ό,τι έμαθα μετά βενζινάδικο.
Τώρα εγώ τι να πω; Ότι έχουν δίκιο όσοι αγοράζουν Auris που τουλάχιστον η Toyota έχει μια φήμη ότι θα σε υποστηρίξει; Άκρη πάντως δεν έβγαλα και έχασα τη μέρα μου.
-
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)