-
Προσέξτε περίπου στα 55'' ότι η δύναμη που εξασκείται από τη ζώνη ασφαλείας του πίσω επιβάτη στην πάνω βάση της,
παραμορφώνει εξωτερικά την πίσω κολόνα! -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Δείτε το crash test του 308.Προσέξτε περίπου στα 55'' ότι η δύναμη που εξασκείται από τη ζώνη ασφαλείας του πίσω επιβάτη στην πάνω βάση της,
παραμορφώνει εξωτερικά την πίσω κολόνα!Μήπως κάπου εκεί καταλήγει η δομή που διαπερνάει όλο το αμάξωμα και έχει σκοπό να μεταφέρει την ενέργεια της σύγκρουσης σε όλο το μήκος του;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
http://www.4t.gr/index.php?cat_id=291&page_id=6100Mήπως υπάρχει κάποιο λάθος στα νούμερα ροπής του 1,6Τ; 24,4 κιλά δεν έχει το rc;
Προφανώς πήραν τις τιμές από κάποιο αγγλικό κείμενο, σαν το παρακάτω, κι έκαναν 'πατέντα' στη μετατροπή από [lb ft] σε [Kg m]. Τα [lb ft] τα θεώρησαν Νιουτόμετρα, διαίρεσαν με 9,81 κι έβγαλαν '18,3' και '19,8 με overboost' .
Designed in co-operation with the BMW Group, the 1.6 litre turbo-charged petrol engine develops a maximum power of 175 bhp at 6000 rpm but is characterised mainly by its generous torque output. With a **maximum torque output of 180 lb ft (or 195 lb ft with overboost) **at only 1600 rpm, the engine provides excellent in-gear acceleration and levels of driveability normally associated with a larger capacity engine.
This new engine provides the 308 with higher performance levels while, at the same time, providing a combined fuel consumption of 37.1 mpg and CO2 emissions of 180 g/km, 10% less than those of the 307 2.0 litre Feline 180.Και το Google να χρησιμοποιήσει κανείς, αν έχει πρόβλημα στη μετατροπή, γράφοντας '180 lb ft in kg m' και '195 *lb ft *in kg m', μια χαρά θα την κάνει τη δουλειά του.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Προσέξτε περίπου στα 55'' ότι η δύναμη που εξασκείται από τη ζώνη ασφαλείας του πίσω επιβάτη στην πάνω βάση της,
παραμορφώνει εξωτερικά την πίσω κολόνα!Μήπως κάπου εκεί καταλήγει η δομή που διαπερνάει όλο το αμάξωμα και έχει σκοπό να μεταφέρει την ενέργεια της σύγκρουσης σε όλο το μήκος του;
Πολύ πιθανό...
Εγώ πάλι Χάρη φαντάζομαι ότι εκεί ίσως εδράζεται η πάνω βάση της ζώνης ασφαλείας... -
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Προσέξτε περίπου στα 55'' ότι η δύναμη που εξασκείται από τη ζώνη ασφαλείας του πίσω επιβάτη στην πάνω βάση της,
παραμορφώνει εξωτερικά την πίσω κολόνα!Μήπως κάπου εκεί καταλήγει η δομή που διαπερνάει όλο το αμάξωμα και έχει σκοπό να μεταφέρει την ενέργεια της σύγκρουσης σε όλο το μήκος του;
Πολύ πιθανό...
Εγώ πάλι Χάρη φαντάζομαι ότι εκεί ίσως εδράζεται η πάνω βάση της ζώνης ασφαλείας...Λογικό μεν, αλλά μου φαίνεται περίεργο να μετακινείται ολόκληρη η βάση και ο επιβάτης να μη πηγαίνει περίπατο.
-
Η μετακίνηση της λαμαρίνας είναι δεν είναι 4-5 εκατοστά. Που να φανεί στο τράνταγμα του πίσω ανδρείκελου... (Εικασίες μου).
-
http://sportdrive.gr/articles.php?art=1151
6αρι κιβώτιο το GT, επιτέλους.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
εχετε φαγωθει με αυτο τον ημιακαμπτοΕμ, βέβαια, υπάρχουν και οι σούστες που έχουν τα αγροτικά, μην παραπονιόμαστε, υπάρχουν και χειρότερα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
http://sportdrive.gr/articles.php?art=1151
6αρι κιβώτιο το GT, επιτέλους.Καταξοδεύτηκαν οι Γάλλοι.
-
Έλα να βλέπω τα τροπέτα...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
http://sportdrive.gr/articles.php?art=11516αρι κιβώτιο το GT, επιτέλους.
Αντε και στη C4 facelift.
-
Γιατί έχω την εντύπωση πως δεν θα πάρει τα ΤΗP;
-
Λες?
Κρίμα, μου αρέσει η ιδέα ενός C4 fl VTS 1.6-175 (άντε και 150 για δεύτερο).
-
Κάτι τέτοιο είχε πει ο Θανάρας...
Εγώ περιμένω ένα τροπέτο πάντως από 308 Gt. -
Χμμμ...
Λες να πάρει αναβολικά η Xsara? Μη μου βάζεις ιδέες.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Κάτι τέτοιο είχε πει ο Θανάρας...
Εγώ περιμένω ένα τροπέτο πάντως από 308 Gt.Κι εγώ! Σε λιγότερα κιλά και μάλλον σε ομορφότερο αμάξωμα!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Χμμμ...Λες να πάρει αναβολικά η Xsara? Μη μου βάζεις ιδέες.
Δεν ξέρω αν ταιριάζει καν το μοτέρ.
-
Who cares? Mo-difa rulez.
(Τι λέω βραδυάτικα Θεέ μου)...
-
Άσε, πάω να πιω το χαμομήλι μου γιατί δεν με βλέπω καλά.
-
Παιδια πως σας φαινεται σαν επιλογη στα **1400cc **κ ΜΟΝΟ το 308 3d ??
Εχω στο μυαλο μου επισης το bravo 1.4 k Auris 1.4 3d....
Γενικα θελω
Αξιοπιστια
Σχετικα καλες επιδοσεις
Look
Λογικη καταναλωση
Peugeot 308