-
Είχε γίνει επί Μπατίστα (και μάλιστα χειρότερο από το Μαϊάμι - όλοι οι μαφιόζοι του αμερικανικού νότου που είχαν προβλήματα με τη δικαιοσύνη στην Κούβα κουβαλήθηκαν).
Έχει όμως ξαναγίνει άτυπα, χωρίς τυμπανοκρουσίες. Δεν λειτουργούν μεν καζίνο σαν τα παλιά, υπάρχουν όμως ξενοδοχειάρες, τουρισμός, πορνεία (πολλή) ενώ, αντί για μαφιόζους, κουμάντο στην παρακμή κάνουν διεφθαρμένοι κρατικοί άρχοντες. -
like China δηλ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Δεν λειτουργούν μεν καζίνο σαν τα παλιά, υπάρχουν όμως ξενοδοχειάρες, τουρισμός, πορνεία (πολλή) ενώ, αντί για μαφιόζους, κουμάντο στην παρακμή κάνουν διεφθαρμένοι κρατικοί άρχοντες.like China δηλ.
Mην πας τόσο μακριά (απλά έχουμε και καζίνο)...
_
-
Ένας ακόμα προβληματισμός.
Στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ δημιουργούνται πλέον νέα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων? Αν ναι, εδώ για ποιό λόγο δεν κατασκευάζονται?
Τώρα θα γελάμε όλοι. Αλλά ρε γμτ όσο και να λέμε 'δεν πάνε στο διάολο άκρη δεν βγαίνει' ε ρε παιδιά μας πονάει μιας που εδώ ζούμε να πάρει η ευχή.
Τί φταίει? Η φορολογία? Ο φόβος των επενδυτών από συνεχείς απεργίες βλ. λιμάνια κλπ. Οι σιωνιστές? Η σιγουριά ότι θα μας σώσουν οι 'ΕΛ'. Λίγο απ'όλα?
Και δεν φαίνεται και φως στον ορίζοντα. Πολύ μουντίλα ρε παιδιά.Εντάξει πάντως σε εξαγωγή κοπανιστού αέρα και αμπελοφιλοσοφίες καλά τα πάμε.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
skye ξεχασες και το ιδιωνυμο, πανω στο οποιο βασιστηκε ολη η νεοελληνικη πολιτικη και αναπτυξη.Την οποια βρηκε ο εθναρχης (μη χεσω) και κατεστρεψε καθε εννοια υποδομης στη χωρα, ως Υπ. Δ.Ε. και πρωθυπουργος, φροντισε να κατασπαταληθουν ολες οι αμερικανοβρετανικες βοηθειες σε αδειες ταξί και λεωφορειων σε ημετερους, εδωσε δικαιωμα ψηφου στα δεντρα, χαρισε απλοχερα τσιμεντο χωρις ρυθμιστικο σε καθε ελληνικη πολη, πληθυσμου ανω των 2.000 κατοικων, ερημωσε την ελληνικη υπαιθρο, εστειλε μια γενια ελληνων σε Αυστραλια και Γερμανια. Τεραστια προσφορα...
Μήπως όμως τότε κάνανε τα στραβά μάτια σε αυθαίρετα, υπόγεια κλπ για να μπορέσει ο κόσμος που συνέρεε στην Αθήνα για να βρει δουλειά να στεγαστεί; Μην ξεχνάμε ότι τότε τα πράγματα ήταν τραγικά από πλευράς ανεργίας και ανέχειας, ειδικά στην επαρχία.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Ένας ακόμα προβληματισμός.Στα υπόλοιπα κράτη μέλη της ΕΕ δημιουργούνται πλέον νέα εργοστάσια κατασκευής αυτοκινήτων? Αν ναι, εδώ για ποιό λόγο δεν κατασκευάζονται?
Τώρα θα γελάμε όλοι. Αλλά ρε γμτ όσο και να λέμε 'δεν πάνε στο διάολο άκρη δεν βγαίνει' ε ρε παιδιά μας πονάει μιας που εδώ ζούμε να πάρει η ευχή.
Τί φταίει? Η φορολογία? Ο φόβος των επενδυτών από συνεχείς απεργίες βλ. λιμάνια κλπ. Οι σιωνιστές? Η σιγουριά ότι θα μας σώσουν οι 'ΕΛ'. Λίγο απ'όλα?
Και δεν φαίνεται και φως στον ορίζοντα. Πολύ μουντίλα ρε παιδιά.Εντάξει πάντως σε εξαγωγή κοπανιστού αέρα και αμπελοφιλοσοφίες καλά τα πάμε.
Επειδή το θέμα με τα λιμάνια με πονάει αφάνταστα (καθηγητής μου είναι συμμετέχων στην ενεργό προσπάθεια για εκσυγχρονισμό και αξιοποίηση των λιμανιών και γενικότερα τα Λοτζίστικς είναι από τους αγαπημένους μου τομείς), ποιος σοβαρός επιχειρηματίας θα φτιάξει μια βαριά βιομηχανία η οποία θα απαιτεί πρώτες ύλες οι οποίες θα πρέπει να περάσουν από αυτό το μπουρδ$λ* που λέγεται ελληνικά λιμάνια?
Όσο για τον Καραμανλή senior, εντάξει, το ότι ήταν ο μόνος που αντιτάχθηκε στους παραστρατιωτικούς και για αυτό εκδιώχθηκε (βλέπε Λαμπράκης, ανένδοτος) και ήρθαν μετά μπαμπάς και γιός και παρέδωσαν τη χώρα στους χουντικούς, ή το χαστούκι που άστραψε στη βασίλισσα το ξεχνάμε. Για να μην πω για τους ρυθμούς ανάπτυξης, ανεργία και πληθωρισμό επί πρωθυπουργίας του. Αλλά ναι, έπρεπε να έχουμε τα καλαίσθητα σοβιετικά μπλοκς. Μήπως και τα γκούλαγκ για τουριστικά θέρετρα?
Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια και Μητσοτάκης και Σημίτης είχαν πολλά να δώσουν, αλλά έταιροι δεν υπολόγισαν σωστά: ο Μητσοτάκης τον τεμπελχανισμό και την επιδοτησιολαγνεία του '80 και ο Σημίτης τους γύπες που περιτρυγύριζαν την ελληνική πολιτική σκηνή, τουλάχιστον ο δεύτερος ελέω Ολυμπιακών έργων κατάφερε και άφησε ένα έργο υποδομής. Ο τώρα ο καημένος έχει καλές προθέσεις, αλλά έχει μαζέψει πολύ μάκα ρε αδερφέ! Πολύ μάκα! -
625.000 ευρώ προσέφερε ο πρόεδρος της UEFA Μισέλ Πλατινί για τους πυρόπληκτους της Ηλείας.
Μπράβο του!
ΥΓ. αν αναρωτηθείτε γιατί 600 και 20 και 5 ...είναι διότι τα ποσα διακινούνται στην Ελβετία της οποίας το νόμισμα είναι το ελβετικό φράγκο. Τα 625.000 ευρώ αντιστοιχούν δηλ σε ~1 εκ. ελβετικά φράγκα.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
625.000 ευρώ προσέφερε ο πρόεδρος της UEFA Μισέλ Πλατινί για τους πυρόπληκτους της Ηλείας.Μπράβο του!
Μπράβο σ' αυτόν. Τώρα, τί θα γίνουν και πως θα αξιοποιηθούν αυτά τα χρήματα, το κουβεντιάζουμε.....
-
Το άλλο το ωραίο το μάθατε; Χθες το'λεγε ο Λαζόπουλος... 93 ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΣΕ ΔΑΣΗ τις ημέρες του χιονιά. Βρήκαν ευκαιρία τα λαμόγια που η πυροσβεστική έτρεχε να απεγκλωβίζει κόσμο κι αρχίσαν ΠΑΛΙ να καίνε, μέσα στο καταχείμωνο.
Για να δείτε ΤΙ ΛΑΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ...
-
Ο χρήστης TheRealTopGunZ έγραψε:
Επειδή το θέμα με τα λιμάνια με πονάει αφάνταστα (καθηγητής μου είναι συμμετέχων στην ενεργό προσπάθεια για εκσυγχρονισμό και αξιοποίηση των λιμανιών και γενικότερα τα Λοτζίστικς είναι από τους αγαπημένους μου τομείς), ποιος σοβαρός επιχειρηματίας θα φτιάξει μια βαριά βιομηχανία η οποία θα απαιτεί πρώτες ύλες οι οποίες θα πρέπει να περάσουν από αυτό το μπουρδ$λ* που λέγεται ελληνικά λιμάνια?
Εμένα να δεις πως πονάει... Αλήθεια, έχει υπόψη του κανείς πόσα εργοστάσια κοντέψαν να κλείσουν και πόσα άλλα λειτουργούν με νύχια και με δόντια, γιατί 'κάποιοι' έχουν κάνει τη χώρα τσιφλίκι τους;;;;;;
Και το κακό είναι πολύ παλιό... Ουσιαστικά το Ελλάντα έχει 2 μόνο λιμάνια (Πειραιάς - Θεσσαλονίκη) με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να είναι 'υποκατάστημα' (όχι κανονικό, αλλά ουσιαστικά). Υπάρχουν και άλλα φυσικά, αλλά δεν μπορούν να απορροφήσουν την κίνηση των 2 αυτών λιμανιών, γιατί δεν έχουν υποδομές (πχ δεν μπορούν να ξεφορτώσουν container).
Και τώρα, με τόσα πλοία να περιμένουν ουρά να ξεφορτώσουν, τα 'παιδιά' δεν δουλεύουν υπερωρίες. Ωραία, θα μου πείτε... Εξάλλου οι υπερωρίες είναι κάτι το έκτακτο και αυτή τους η κίνηση δεν θα έπρεπε να επηρεάζει και πολύ το λιμάνι. Αμ, δε... ΠΑΝΤΑ χρεώνονται υπερωρίες... Και άρα ουσιαστικά τώρα δουλεύουν με ρυθμούς χελώνας. Αποτέλεσμα πολλές ναυτιλιακές να στέλνουν τα πλοία τους σε άλλα λιμάνια (επιπλέον μεταφορικά και κυρίως απίστευτη ταλαιπωρία, τόσο για τη ναυτιλιακή, όσο και για τους παραλήπτες), τα οποία στο άμεσο μέλλον κινδυνεύουν και αυτά να φρακάρουν... Οπότε πολύ πιθανό, οι Φτωχοί πλην Τίμιοι και Περήφανοι Έλληνες να παίρνουν τα εμπορεύματά τους από το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης ή ίσως και από λιμάνια της Ιταλίας (και από εκεί πάνω σε φορτηγό με φέρυ στην Ηγουμενίτσα και μετά στον τελικό προορισμό) ή της Βουλγαρίας, με απίστευτη ταλαιπωρία και κόστος...
Και να μην αρχίσω για το τι κάνει αυτή η κατάσταση στις εξαγωγές μας και στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων...
Αλήθεια, όταν σε λίγο καιρό τα πάντα ακριβύνουν λόγω του έξτρα κόστους παραγωγής και την έλλειψη πολλών ειδών (καταναλωτικών και πρώτων υλών), θα κατηγορούμε αυτούς που έχουν αφήσει τη χώρα χωρίς λιμάνια ή την κακή κυβέρνηση (που δεν είναι αθώα βεβαίως βεβαίως...);;; Ή μήπως το κακό ευρώ;;;;
Ένας ξένος επενδυτής βλέποντας όλα αυτά, γιατί ακριβώς να κάνει το εργοστάσιό του εδώ;;;;
Όσο για το θέμα logistics και Ελλάδα, το πράμα έχει πολύ γέλιο (ή κλάμα...)
-
Μάρκο σε όσα ανέφερες, ο αδελφός μου βλέποντας ειδήσεις του bbc στην Γερμανία ο εκφωνητής εκεί σχολιάζοντας τα των λιμανιών είπε: 'φαίνεται πως η Ελλάδα δεν είναι καλός τόπος για επενδύσεις' . Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας μάλλον δικαιώνεται.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Μάρκο σε όσα ανέφερες, ο αδελφός μου βλέποντας ειδήσεις του bbc στην Γερμανία ο εκφωνητής εκεί σχολιάζοντας τα των λιμανιών είπε: 'φαίνεται πως η Ελλάδα δεν είναι καλός τόπος για επενδύσεις' . Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας μάλλον δικαιώνεται.Τα τελευταία 20-30 χρόνια δεν είναι καλός τόπος να επενδύσεις και δεν έχουμε κάνει απολύτως τίποτα για να το αλλάξουμε αυτό (μόνο για να το κάνουμε ακόμα χειρότερο...)
Και όσοι πιστεύουν ότι φταίει το υψηλό εργατικό κόστος, ας απαντήσουν το γιατί χώρες όπως η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Ελβετία (που δεν έχει καν πρόσβαση στο πιο φθηνό μέσο μεταφοράς - το πλοίο), κτλ, με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ εργατικό κόστος και κόστος γης (στην Μ. Βρετανία και τη Γερμανία που ξέρω, οι τιμές για βιομηχανικά οικόπεδα είναι φωτιά) έχουν πολύ περισσότερες ξένες επενδύσεις απ' ότι το Ελλάντα... Το εργατικό είναι απλά μία παράμετρος... Άλλα είναι πολύ πιο σημαντικά. Και οι ανοιχτές προσβάσεις (δρόμοι - hello αγρότες - και λιμάνια) είναι πολύ σημαντικότερο από έναν τσουχτερό μισθό...
-
Ο χρήστης dirtoulios έγραψε:
625.000 ευρώ προσέφερε ο πρόεδρος της UEFA Μισέλ Πλατινί για τους πυρόπληκτους της Ηλείας.
Μπράβο του!
Μπράβο σ' αυτόν. Τώρα, τί θα γίνουν και πως θα αξιοποιηθούν αυτά τα χρήματα, το κουβεντιάζουμε.....
Θα κατασκευαστεί αθλητικό κέντρο στην περιοχή της Ολυμπίας από ότι είπαν.Το ποσό το έδωσε η UEFA για αθλητικές εγκαταστάσεις.
Αν υπάρχουν γήπεδα στην περιοχή που έχουν πάθει ζημιές από τη φωτιά,θα πάει ένα μέρος από το ποσό για την επισκευή τους.
Βέβαια στην Ελλάδα είμαστε,ποτέ δεν ξέρεις.
-
Μπράβο στον Πλατινί και ευχαριστούμε ως Έλληνες.
Φίλε Μάρκο, τα Λοτζίστικς είναι η μεγάλη μου αγάπη μετά το αυτοκίνητο ( διπλωματική, συνέδρια, ΕΕL κλπ κλπ) και ήμουν τυχερός ώστε να έχω έναν φοβερό καθηγητη, πραγματικά σπάνιο επιστήμονα για τα ελληνικά δεδομένα, ο οποίος είναι υψηλόβαθμο μέλος της ΕΕL, και τα ξέρω πραγματικά από πρώτο χέρι. Αλλά στην Ελλάδα φταίνε όλοι εκτός από εμάς, αν ο κόσμος ήξερε τι παιζόταν, αν ο Λαζόπουλος μια φορά έβγαζε μια πραγματική αλήθεια και όχι όπως λαικίστικα τον συμφέρει, τώρα θα είχαμε εμφύλιες συράξεις, με τις ατασταλίες κάθε κοινωνικής ομάδας (υπέρογκες αμοιβές, λούφα εργασία κλπ κλπ)...
-
Ο χρήστης TheRealTopGunZ έγραψε:
Μπράβο στον Πλατινί και ευχαριστούμε ως Έλληνες.Φίλε Μάρκο, τα **Λοτζίστικς είναι η μεγάλη μου αγάπη μετά το αυτοκίνητο ( διπλωματική, συνέδρια, ΕΕL **κλπ κλπ) και ήμουν τυχερός ώστε να έχω έναν φοβερό καθηγητη, πραγματικά σπάνιο επιστήμονα για τα ελληνικά δεδομένα, ο οποίος είναι υψηλόβαθμο μέλος της ΕΕL, και τα ξέρω πραγματικά από πρώτο χέρι. Αλλά στην Ελλάδα φταίνε όλοι εκτός από εμάς, αν ο κόσμος ήξερε τι παιζόταν, αν ο Λαζόπουλος μια φορά έβγαζε μια πραγματική αλήθεια και όχι όπως λαικίστικα τον συμφέρει, τώρα θα είχαμε εμφύλιες συράξεις, με τις ατασταλίες κάθε κοινωνικής ομάδας (υπέρογκες αμοιβές, λούφα εργασία κλπ κλπ)...
Ωπ! Συνάδελφος!
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Επειδή το θέμα με τα λιμάνια με πονάει αφάνταστα (καθηγητής μου είναι συμμετέχων στην ενεργό προσπάθεια για εκσυγχρονισμό και αξιοποίηση των λιμανιών και γενικότερα τα Λοτζίστικς είναι από τους αγαπημένους μου τομείς), ποιος σοβαρός επιχειρηματίας θα φτιάξει μια βαριά βιομηχανία η οποία θα απαιτεί πρώτες ύλες οι οποίες θα πρέπει να περάσουν από αυτό το μπουρδ$λ* που λέγεται ελληνικά λιμάνια?
Εμένα να δεις πως πονάει... Αλήθεια, έχει υπόψη του κανείς πόσα εργοστάσια κοντέψαν να κλείσουν και πόσα άλλα λειτουργούν με νύχια και με δόντια, γιατί 'κάποιοι' έχουν κάνει τη χώρα τσιφλίκι τους;;;;;;
Και το κακό είναι πολύ παλιό... Ουσιαστικά το Ελλάντα έχει 2 μόνο λιμάνια (Πειραιάς - Θεσσαλονίκη) με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να είναι 'υποκατάστημα' (όχι κανονικό, αλλά ουσιαστικά). Υπάρχουν και άλλα φυσικά, αλλά δεν μπορούν να απορροφήσουν την κίνηση των 2 αυτών λιμανιών, γιατί δεν έχουν υποδομές (πχ δεν μπορούν να ξεφορτώσουν container).
Και τώρα, με τόσα πλοία να περιμένουν ουρά να ξεφορτώσουν, τα 'παιδιά' δεν δουλεύουν υπερωρίες. Ωραία, θα μου πείτε... Εξάλλου οι υπερωρίες είναι κάτι το έκτακτο και αυτή τους η κίνηση δεν θα έπρεπε να επηρεάζει και πολύ το λιμάνι. Αμ, δε... ΠΑΝΤΑ χρεώνονται υπερωρίες... Και άρα ουσιαστικά τώρα δουλεύουν με ρυθμούς χελώνας. Αποτέλεσμα πολλές ναυτιλιακές να στέλνουν τα πλοία τους σε άλλα λιμάνια (επιπλέον μεταφορικά και κυρίως απίστευτη ταλαιπωρία, τόσο για τη ναυτιλιακή, όσο και για τους παραλήπτες), τα οποία στο άμεσο μέλλον κινδυνεύουν και αυτά να φρακάρουν... Οπότε πολύ πιθανό, οι Φτωχοί πλην Τίμιοι και Περήφανοι Έλληνες να παίρνουν τα εμπορεύματά τους από το λιμάνι της Κωνσταντινούπολης ή ίσως και από λιμάνια της Ιταλίας (και από εκεί πάνω σε φορτηγό με φέρυ στην Ηγουμενίτσα και μετά στον τελικό προορισμό) ή της Βουλγαρίας, με απίστευτη ταλαιπωρία και κόστος...
Και να μην αρχίσω για το τι κάνει αυτή η κατάσταση στις εξαγωγές μας και στην ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων...
Αλήθεια, όταν σε λίγο καιρό τα πάντα ακριβύνουν λόγω του έξτρα κόστους παραγωγής και την έλλειψη πολλών ειδών (καταναλωτικών και πρώτων υλών), θα κατηγορούμε αυτούς που έχουν αφήσει τη χώρα χωρίς λιμάνια ή την κακή κυβέρνηση (που δεν είναι αθώα βεβαίως βεβαίως...);;; Ή μήπως το κακό ευρώ;;;;
Ένας ξένος επενδυτής βλέποντας όλα αυτά, γιατί ακριβώς να κάνει το εργοστάσιό του εδώ;;;;
Το κακό Κράτος ρε φταίει, που ξεπουλάει τα πάντα....!!!! Το Δημόσιο δουλεύει ρολόι και λειτουργεί με κοινωνική ευαισθησία, σε αντίθεση με τον κακό ιδιώτη...!!! Καταλάβετέ το...!!!
-
Στη δικιά μας τη δουλειά πάντως η όλη κατάσταση με τα λιμάνια μας έχει πάει πολύ πίσω, και σε χρόνο, και φοβάμαι και σε κόστος.
-
(AUTI EINAI I ELLINIKI SIMETOXI!!!!)
Διαλέξτε το σχέδιο του νέου κέρματος των 2 ευρώ
Για να γιορτάσουν τα δέκα χρόνια από τη σύσταση της ΟΝΕ και τη δημιουργία του ευρώ, όλες οι χώρες της ζώνης του ευρώ θα εκδώσουν στις αρχές του 2009 αναμνηστικό κέρμα των 2 ευρώ με κοινό σχέδιο.Το σχέδιο επιλέγεται από πολίτες και μόνιμους κατοίκους της ΕΕ με ψηφοφορία σε ειδικό δικτυακό τόπο που συστάθηκε για τον σκοπό αυτόν. Η ψηφοφορία αρχίζει στις 31 Ιανουαρίου και τελειώνει στις 22 Φεβρουαρίου 2008.
Η Οικονομική και Νομισματική Ένωση (ΟΝΕ) και το ευρώ
Την 1η Ιανουαρίου 1999 το ευρώ έγινε το επίσημο νόμισμα ένδεκα αρχικώς χωρών και καθιερώθηκε ενιαία νομισματική πολιτική την οποία ασκεί η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ). Τα εθνικά τραπεζογραμμάτια και κέρματα συνέχισαν να υπάρχουν ως υποδιαιρέσεις του ευρώ έως το 2002, οπότε αποσύρθηκαν και αντικαταστάθηκαν από τα τραπεζογραμμάτια και τα κέρματα ευρώ.
Η Οικονομική και Νομισματική Ένωση (ΟΝΕ) αποτελεί το πολιτικό και οικονομικό πλαίσιο που στηρίζει το ευρώ και συμπληρώνει την ενιαία αγορά της ΕΕ. Η ΟΝΕ εξασφάλισε χαμηλό πληθωρισμό και χαμηλά επιτόκια προς όφελος των καταναλωτών και των επιχειρήσεων και ενθάρρυνε την εξυγίανση και σταθερότητα των δημόσιων οικονομικών. Το ενιαίο νόμισμα εξάλειψε τα έξοδα μετατροπής συναλλάγματος και διευκόλυνε τις εμπορικές συναλλαγές και τις συγκρίσεις τιμών μεταξύ των 15 χωρών που απαρτίζουν σήμερα τη ζώνη του ευρώ.
Επιλογή του σχεδίου του αναμνηστικού κέρματος των 2 ευρώ
Για να γιορτάσουν τα δέκα χρόνια από τη σύσταση της ΟΝΕ και τη δημιουργία του ευρώ, όλες οι χώρες της ζώνης του ευρώ θα εκδώσουν στις αρχές του 2009 αναμνηστικό κέρμα των 2 ευρώ με κοινό σχέδιο.
Ύστερα από διαγωνισμό σχεδίου που προκηρύχθηκε μεταξύ των νομισματοκοπείων των χωρών της ζώνης του ευρώ, και μετά από προεπιλογή σχεδίων από τους διευθυντές των νομισματοκοπείων, το τελικό σχέδιο επιλέγεται αποκλειστικά από πολίτες και μόνιμους κατοίκους της ΕΕ με ψηφοφορία σε ειδικό δικτυακό τόπο που συστάθηκε προς τον σκοπό αυτόν.
Θα κερδίσει το σχέδιο που θα λάβει τις περισσότερες ψήφους. Θα κληρωθεί επίσης ένα άτομο από αυτά που ψήφισαν για το σχέδιο που κέρδισε, στο οποίο θα δοθεί ως βραβείο μια σειρά συλλεκτικών κερμάτων ευρώ μεγάλης αξίας. Η ψηφοφορία αρχίζει στις 31 Ιανουαρίου και τελειώνει στις 22 Φεβρουαρίου 2008. Το σχέδιο που θα επιλεγεί με τη ψηφοφορία θα ανακοινωθεί στις 25 Φεβρουαρίου 2008.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
...Και όσοι πιστεύουν ότι φταίει το υψηλό εργατικό κόστος, ας απαντήσουν το **γιατί χώρες όπως η Γερμανία, η Μ. Βρετανία, η Ελβετία **(που δεν έχει καν πρόσβαση στο πιο φθηνό μέσο μεταφοράς - το πλοίο), κτλ, με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ εργατικό κόστος και κόστος γης (στην Μ. Βρετανία και τη Γερμανία που ξέρω, οι τιμές για βιομηχανικά οικόπεδα είναι φωτιά) έχουν πολύ περισσότερες ξένες επενδύσεις απ' ότι το Ελλάντα...**ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ. **
-
Εκτος του οτι ειναι εντελως αναληθες , γραφοντας κατι τοσο προσβλητικο για τους εργαζομενους , θα επρεπε κ να το αποδειξεις με στοιχεια .
TΙΣ ΟΙΔΕΝ?... [#5]